Skocz do zawartości

Szukamy luksusu do 30 kpln


Bravus

Rekomendowane odpowiedzi

> Tylko oni nie udają że jeżdżą luksusowymi autami.

Ale czemu tak na to patrzeć? Ja jeżdżę E32 nie dlatego że mi się wydaje że jestem królem świata tylko dlatego że mi to auto odpowiada. Nie ma co patrzeć przez pryzmat kilku debili i uprzedzać się do przedmiotu jakim jest auto. spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko dlatego że mi to auto odpowiada. Nie ma co patrzeć przez pryzmat kilku debili i

> uprzedzać się do przedmiotu jakim jest auto.

Żeby ich było kilku smile.gif Polecam Ci się przejechać kiedyś Matizem. Nie miałem jak zrobić zdjęcia zaciętej miny gościa w Corolli, od którego ośmieliłem się ruszyć sprawniej smile.gif Ale jedno mogę powiedzieć - nie pamiętam, kiedy ostatnio spotkałem idiotę w BMW. Natomiast w popularnych kompaktach/segmencie D spotykam na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak z awaryjnością tego modelu ?

Normalnie, to nie Tavria

> Da się tym bezproblemowo poruszać, żeby nie zastanawiać się co 2 miesiące czy coś nie padnie ?

A dlaczego by nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Laguna II phII 2.0T 205km lub 3.0 V6 - spełnia wymagania i będzie najnowsza

Laguna II odpada całkowicie, nawet po 2004 roku.

Dzięki wszystkim za wypowiedzi i propozycje.

Generalnie doszedłem do wniosku, że tak naprawdę są tylko dwa, no może góra trzy sensowne auta spełniające wymagania. Na celownik idą napewno:

- BMW 740 E38

- Superb 1.8 T w jakiejś wypasionej wersji ( tutaj gorzej z silnikiem, ale od czego jest tuning, chociaż wiem że bez mechanicznego się nie obejdzie )

Czas na szukanie jest, parcia wielkiego na kupno auta nie mam. Jeździć czym mam, więc nie będę kupował emocjami pierwszego lepszego.

Bardziej dociekliwym dziękuję również za podsumowania czy mnie stać, oraz czy sąsiad będzie zazdrościł i czy mi takie auto potrzebne hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardziej dociekliwym dziękuję również za podsumowania czy mnie stać, oraz czy sąsiad będzie

> zazdrościł i czy mi takie auto potrzebne

Widać, że masz zdrowe podejście. Znaczy musisz się przejechać "siódemą" palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok - zawsze są skrajności

> ale wiesz, wystarczy spojrzeć dokładniej na stan blacharski

A jak wygląda blacharka w e38 na przykład? Auta z początku produkcji mają po 18 lat. Rdza się nie pojawia? Karoseria i konstrukcja auta nie są nadżarte?

A wyposażenie wewnętrzne nie generuje kosztów? Kupując takie auto pewnie bałbym się, że:

1) konstrukcja jest nadwątlona i niewiele da się z tym zrobić;

2) bogate wyposażenie wewnętrzne może płatać psikusy i nawet jeśli części kosztują grosze to ktoś musi to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak wygląda blacharka w e38 na przykład? Auta z początku produkcji mają po 18 lat. Rdza się nie

> pojawia? Karoseria i konstrukcja auta nie są nadżarte?

Przynajmniej tak samo jak w E36 więc się nie przejmuj.

> A wyposażenie wewnętrzne nie generuje kosztów? Kupując takie auto pewnie bałbym się, że:

> 1) konstrukcja jest nadwątlona i niewiele da się z tym zrobić;

konstrukcja solidna, użytkowane z reguły bardzo lekko, więc co ma się "nadwątlić"?

Cementu tam na budowę nikt nie woził, bączków pod dyskoteką też nie kręcił. Z reguły kupują to jednak zamożni (czyli spokojni) ludzie.

> 2) bogate wyposażenie wewnętrzne może płatać psikusy i nawet jeśli części kosztują grosze to ktoś

> musi to zrobić.

To jest jeszcze era kiedy BMW nie dodawało łatwopsujących się, dochodowych gadżetów. Wystarczy kupić coś, co było dobrze utrzymane i ktoś nie żałował 1,50 jak mu się spinka od tapicerki ułamała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przynajmniej tak samo jak w E36 więc się nie przejmuj.

Karoseria nie ma prawa rdzewieć? Profile zamknięte nie mają prawa?

hmm.gif

Ile lat jeszcze?

> konstrukcja solidna, użytkowane z reguły bardzo lekko, więc co ma się "nadwątlić"?

Nie wiem co, ale wiem od czego hehe.gif Od rdzy (jeśli jest).

Wystarczy

> kupić coś, co było dobrze utrzymane i ktoś nie żałował 1,50 jak mu się spinka od tapicerki

> ułamała.

Czyli tak, jak każde inne wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Karoseria nie ma prawa rdzewieć? Profile zamknięte nie mają prawa?

> Ile lat jeszcze?

za 30tys będziesz kupował raczej auto z końcówki produkcji

przez 11-12 lat BMW nie zardzewieje. Panda w 8 lat nie rdzewiała więc...

Po prostu trzeba trafić na coś, co nie było składane z przystanku bo takie to owszem gniją na potęgę (dresowozy z gnijącymi nadkolami, na bank walone)

> Nie wiem co, ale wiem od czego Od rdzy (jeśli jest).

> Wystarczy

> Czyli tak, jak każde inne

uwierz, w beemce z tamtych lat nie ma co się zepsuć. A jak się zepsuje to naprawisz podstawowym zestawem narzędzi bez potrzeby wciągania w to specjalistów z NASA. Większość części jest po prostu zamienna pomiędzy modelami i takich typowo "siódemkowych" jest niewiele. Czego musisz się "bać"

-mechanizmu sterowania szyb (upierdliwe przy wymianie jak w każdym)

-skrzyni i dyfra jeśli ktoś katował auto (tanie)

-zarżniętego silnika (niestety, trafia się nawet tu)

Jak weźmiesz V8 licz się ze spalaniem 15l przy baaaardzo leciutkiej nodze.

a tak żeby nie bić piany

BMW 7er forum

zobacz ile osób pyta o problem z rdzą palacz.gif To nie fałwej czy fiat.

Najwięcej problemów z zarżniętymi silnikami i w okolicach tego problemu. Zawieszenie to praktycznie temat zapomniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BMW 7er forum

> zobacz ile osób pyta o problem z rdzą To nie fałwej czy fiat.

> Najwięcej problemów z zarżniętymi silnikami i w okolicach tego problemu. Zawieszenie to praktycznie

> temat zapomniany.

ok.gif

Szkoda, że jestem zbyt strachliwy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak wygląda blacharka w e38 na przykład? Auta z początku produkcji mają po 18 lat. Rdza się nie

> pojawia? Karoseria i konstrukcja auta nie są nadżarte?

> A wyposażenie wewnętrzne nie generuje kosztów? Kupując takie auto pewnie bałbym się, że:

> 1) konstrukcja jest nadwątlona i niewiele da się z tym zrobić;

> 2) bogate wyposażenie wewnętrzne może płatać psikusy i nawet jeśli części kosztują grosze to ktoś

> musi to zrobić.

powiem Ci tak - moje E32 ma mniej rdzy niż o połowę młodsze Punto II mojej baby zlosnik.gif

w zasadzie to praktycznie nie ma rdzy - pokaż mi inne 20 letnie auto z oryginalnym wydechem, wiele e32 ma własnie taki wydech. E32, podobnie jak E38 ma pełny ocynk nadwozia zlosnik.gif

a tak poza tym - wszystko działa smile.gif

podkreślam że auto ma prawdopodobny przebieg ok 500-600kkm (sądząc po rozciągnięciu łańcucha rozrządu)

Bolączki z psującym się wyposażeniem zaczęły się wraz z generacją E65 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> proszzzz (komplet 2 szt):

> http://allegro.pl/tarcze-brembo-2-szt-345mm-audi-a8-s8-quattro-i2060023701.html

> inna sprawa że Brembo to śmietnik ostatnimi czasy, ale Zimmery z podstawowej serii są w podobnych

> cenach zazwyczaj

Co kolega z tym Zimmermanem ? smile.gif

To już nie to co kiedyś.

Brembo zepsuło się jak rozpoczęła się produkcja w PL. W tym czasie zyskał BOSCH kupując Buderusa i uważam że są teraz jednym z lepszych producentów. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do mojego Focusa 2 tarcze kosztują mniej więcej tyle samo więc to żadna tragedia.. no ale

> paaaanie to to worek kasy potrzeba na to.

Różnica polega na tym że w jak Foka II będzie miała tyle lat co S8 tarcze będą kosztować 1/4 tego co do S8.

Ale koszta utrzymania to nie eksploatacja, to koszty np. przepływomierza, chłodnicy, czy np. sprężarki klimy. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już ustaliliśmy że te tarcze nie pasują do S8 Trzeba czytać cały wątek.

Czytałem , ale ogólnie A8 wydaje się autem o wiele bardziej kosztownym w utrzymaniu niż Ford Focus a okazuje się że nie koniecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jest pytanie w co się kto właduje.... Każde zadbane i wyserwisowane auto nie zaskoczy właściciela kosmicznymi kosztami.

Mam od kilkunastu dni Thesisa i staram się poznać ceny części.

Póki co, to bardziej drażniąca jest dostępność niż poziom cenowy.

Jedyna pozycja super kosztowa, to amorki Sky-hook. Nie odbiegają jednak od innych wewnętrznie sterowanych.

A jeśli idzie o jakość... trudno zachwalać - polecam w miarę możliwości rozsiąść się w tym cudzie.

Prowadziłem mnóstwo aut... ale ten klimat i ta autentyczna jakość QQQQQ powala z nóg.

Oczywiście jeśli ktoś woli Niemca, to też to uszanuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.8 T to taki półśrodek, wiadomo że 150 KM to za mało, jednak wolałbym coś seryjnego czego nie

> musiałbym poprawiać, dłubać i wogóle.

> Jak z Saabo-Oplami powyżej 2000 roku, która benzyna jest tam warta zainteresowania ?

poszukaj saaba 9.3

ja miałem seryjnie 205 kucy zdłubane na 230 a i tak delikatnie podszedłem do tematu.

latało to pięknie.

jeżeli chodzi o prowadzenie to polecam tylny napęd smile.gif jest pięknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://allegro.pl/piekne-bmw-e38-740i-100-oryginal-bezwypadkowe-i2081282474.html

"Podgrzewane, sportowe, konturowe, regulowane w 18 płaszczyznach, pompowane fotele przednie"

i... trochę mocno wysiedziane jak na 200tys km.

Widać, że auto mocno przygotowane do sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.