koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Tylko oni nie udają że jeżdżą luksusowymi autami. Ale czemu tak na to patrzeć? Ja jeżdżę E32 nie dlatego że mi się wydaje że jestem królem świata tylko dlatego że mi to auto odpowiada. Nie ma co patrzeć przez pryzmat kilku debili i uprzedzać się do przedmiotu jakim jest auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > tylko dlatego że mi to auto odpowiada. Nie ma co patrzeć przez pryzmat kilku debili i > uprzedzać się do przedmiotu jakim jest auto. Żeby ich było kilku Polecam Ci się przejechać kiedyś Matizem. Nie miałem jak zrobić zdjęcia zaciętej miny gościa w Corolli, od którego ośmieliłem się ruszyć sprawniej Ale jedno mogę powiedzieć - nie pamiętam, kiedy ostatnio spotkałem idiotę w BMW. Natomiast w popularnych kompaktach/segmencie D spotykam na co dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > http://otomoto.pl/lancia/thesis > bardziej luksusowego nie miałem okazji poznać A jak z awaryjnością tego modelu ? Da się tym bezproblemowo poruszać, żeby nie zastanawiać się co 2 miesiące czy coś nie padnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > A jak z awaryjnością tego modelu ? Normalnie, to nie Tavria > Da się tym bezproblemowo poruszać, żeby nie zastanawiać się co 2 miesiące czy coś nie padnie ? A dlaczego by nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Normalnie, to nie Tavria > A dlaczego by nie? Tak pytam, bo nigdy nie miałem z lancią do czynienia. A w środku wygląda zacnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Tak pytam, bo nigdy nie miałem z lancią do czynienia. A w środku wygląda zacnie Cóż z tego, skoro z przodu jak kupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Cóż z tego, skoro z przodu jak kupa No przód masakra, ale jak ma tylko być luksusowe i jeździć, to czemu nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Zasugerujcie coś wartego zainteresowania. Volvo S80 2.7 Biturbo...kolega ma i jeździ bezawaryjnie...całe 272 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Laguna II phII 2.0T 205km lub 3.0 V6 - spełnia wymagania i będzie najnowsza Laguna II odpada całkowicie, nawet po 2004 roku. Dzięki wszystkim za wypowiedzi i propozycje. Generalnie doszedłem do wniosku, że tak naprawdę są tylko dwa, no może góra trzy sensowne auta spełniające wymagania. Na celownik idą napewno: - BMW 740 E38 - Superb 1.8 T w jakiejś wypasionej wersji ( tutaj gorzej z silnikiem, ale od czego jest tuning, chociaż wiem że bez mechanicznego się nie obejdzie ) Czas na szukanie jest, parcia wielkiego na kupno auta nie mam. Jeździć czym mam, więc nie będę kupował emocjami pierwszego lepszego. Bardziej dociekliwym dziękuję również za podsumowania czy mnie stać, oraz czy sąsiad będzie zazdrościł i czy mi takie auto potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Bardziej dociekliwym dziękuję również za podsumowania czy mnie stać, oraz czy sąsiad będzie > zazdrościł i czy mi takie auto potrzebne Widać, że masz zdrowe podejście. Znaczy musisz się przejechać "siódemą" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > ok - zawsze są skrajności > ale wiesz, wystarczy spojrzeć dokładniej na stan blacharski A jak wygląda blacharka w e38 na przykład? Auta z początku produkcji mają po 18 lat. Rdza się nie pojawia? Karoseria i konstrukcja auta nie są nadżarte? A wyposażenie wewnętrzne nie generuje kosztów? Kupując takie auto pewnie bałbym się, że: 1) konstrukcja jest nadwątlona i niewiele da się z tym zrobić; 2) bogate wyposażenie wewnętrzne może płatać psikusy i nawet jeśli części kosztują grosze to ktoś musi to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Normalnie, to nie Tavria Akurat przypadkowo kilka dni temu przeglądałem kącik Alfy i Lancii. Jest tam wątek o Thesis, który można streścić jednym słowem: "drogo". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > A jak wygląda blacharka w e38 na przykład? Auta z początku produkcji mają po 18 lat. Rdza się nie > pojawia? Karoseria i konstrukcja auta nie są nadżarte? Przynajmniej tak samo jak w E36 więc się nie przejmuj. > A wyposażenie wewnętrzne nie generuje kosztów? Kupując takie auto pewnie bałbym się, że: > 1) konstrukcja jest nadwątlona i niewiele da się z tym zrobić; konstrukcja solidna, użytkowane z reguły bardzo lekko, więc co ma się "nadwątlić"? Cementu tam na budowę nikt nie woził, bączków pod dyskoteką też nie kręcił. Z reguły kupują to jednak zamożni (czyli spokojni) ludzie. > 2) bogate wyposażenie wewnętrzne może płatać psikusy i nawet jeśli części kosztują grosze to ktoś > musi to zrobić. To jest jeszcze era kiedy BMW nie dodawało łatwopsujących się, dochodowych gadżetów. Wystarczy kupić coś, co było dobrze utrzymane i ktoś nie żałował 1,50 jak mu się spinka od tapicerki ułamała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Przynajmniej tak samo jak w E36 więc się nie przejmuj. Karoseria nie ma prawa rdzewieć? Profile zamknięte nie mają prawa? Ile lat jeszcze? > konstrukcja solidna, użytkowane z reguły bardzo lekko, więc co ma się "nadwątlić"? Nie wiem co, ale wiem od czego Od rdzy (jeśli jest). Wystarczy > kupić coś, co było dobrze utrzymane i ktoś nie żałował 1,50 jak mu się spinka od tapicerki > ułamała. Czyli tak, jak każde inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Karoseria nie ma prawa rdzewieć? Profile zamknięte nie mają prawa? > Ile lat jeszcze? za 30tys będziesz kupował raczej auto z końcówki produkcji przez 11-12 lat BMW nie zardzewieje. Panda w 8 lat nie rdzewiała więc... Po prostu trzeba trafić na coś, co nie było składane z przystanku bo takie to owszem gniją na potęgę (dresowozy z gnijącymi nadkolami, na bank walone) > Nie wiem co, ale wiem od czego Od rdzy (jeśli jest). > Wystarczy > Czyli tak, jak każde inne uwierz, w beemce z tamtych lat nie ma co się zepsuć. A jak się zepsuje to naprawisz podstawowym zestawem narzędzi bez potrzeby wciągania w to specjalistów z NASA. Większość części jest po prostu zamienna pomiędzy modelami i takich typowo "siódemkowych" jest niewiele. Czego musisz się "bać" -mechanizmu sterowania szyb (upierdliwe przy wymianie jak w każdym) -skrzyni i dyfra jeśli ktoś katował auto (tanie) -zarżniętego silnika (niestety, trafia się nawet tu) Jak weźmiesz V8 licz się ze spalaniem 15l przy baaaardzo leciutkiej nodze. a tak żeby nie bić piany BMW 7er forum zobacz ile osób pyta o problem z rdzą To nie fałwej czy fiat. Najwięcej problemów z zarżniętymi silnikami i w okolicach tego problemu. Zawieszenie to praktycznie temat zapomniany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > BMW 7er forum > zobacz ile osób pyta o problem z rdzą To nie fałwej czy fiat. > Najwięcej problemów z zarżniętymi silnikami i w okolicach tego problemu. Zawieszenie to praktycznie > temat zapomniany. Szkoda, że jestem zbyt strachliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > A jak wygląda blacharka w e38 na przykład? Auta z początku produkcji mają po 18 lat. Rdza się nie > pojawia? Karoseria i konstrukcja auta nie są nadżarte? > A wyposażenie wewnętrzne nie generuje kosztów? Kupując takie auto pewnie bałbym się, że: > 1) konstrukcja jest nadwątlona i niewiele da się z tym zrobić; > 2) bogate wyposażenie wewnętrzne może płatać psikusy i nawet jeśli części kosztują grosze to ktoś > musi to zrobić. powiem Ci tak - moje E32 ma mniej rdzy niż o połowę młodsze Punto II mojej baby w zasadzie to praktycznie nie ma rdzy - pokaż mi inne 20 letnie auto z oryginalnym wydechem, wiele e32 ma własnie taki wydech. E32, podobnie jak E38 ma pełny ocynk nadwozia a tak poza tym - wszystko działa podkreślam że auto ma prawdopodobny przebieg ok 500-600kkm (sądząc po rozciągnięciu łańcucha rozrządu) Bolączki z psującym się wyposażeniem zaczęły się wraz z generacją E65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > proszzzz (komplet 2 szt): > http://allegro.pl/tarcze-brembo-2-szt-345mm-audi-a8-s8-quattro-i2060023701.html > inna sprawa że Brembo to śmietnik ostatnimi czasy, ale Zimmery z podstawowej serii są w podobnych > cenach zazwyczaj Co kolega z tym Zimmermanem ? To już nie to co kiedyś. Brembo zepsuło się jak rozpoczęła się produkcja w PL. W tym czasie zyskał BOSCH kupując Buderusa i uważam że są teraz jednym z lepszych producentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Do mojego Focusa 2 tarcze kosztują mniej więcej tyle samo więc to żadna tragedia.. no ale > paaaanie to to worek kasy potrzeba na to. Różnica polega na tym że w jak Foka II będzie miała tyle lat co S8 tarcze będą kosztować 1/4 tego co do S8. Ale koszta utrzymania to nie eksploatacja, to koszty np. przepływomierza, chłodnicy, czy np. sprężarki klimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Co kolega z tym Zimmermanem ? tylko one i Juridy nie krzywią się w ciężkim 7er Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > tylko one i Juridy nie krzywią się w ciężkim 7er Nie zgodzę się, w BMW to kwestia montażu i badania czujnikiem zegarowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Widać, że masz zdrowe podejście. Znaczy musisz się przejechać "siódemą" a jak to się przekłada nie wiesz może? bo jeśli łatwo to może warto o to się pokusić ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Już ustaliliśmy że te tarcze nie pasują do S8 Trzeba czytać cały wątek. Czytałem , ale ogólnie A8 wydaje się autem o wiele bardziej kosztownym w utrzymaniu niż Ford Focus a okazuje się że nie koniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zeuss Napisano 14 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 Zawsze jest pytanie w co się kto właduje.... Każde zadbane i wyserwisowane auto nie zaskoczy właściciela kosmicznymi kosztami. Mam od kilkunastu dni Thesisa i staram się poznać ceny części. Póki co, to bardziej drażniąca jest dostępność niż poziom cenowy. Jedyna pozycja super kosztowa, to amorki Sky-hook. Nie odbiegają jednak od innych wewnętrznie sterowanych. A jeśli idzie o jakość... trudno zachwalać - polecam w miarę możliwości rozsiąść się w tym cudzie. Prowadziłem mnóstwo aut... ale ten klimat i ta autentyczna jakość QQQQQ powala z nóg. Oczywiście jeśli ktoś woli Niemca, to też to uszanuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 14 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 > 1.8 T to taki półśrodek, wiadomo że 150 KM to za mało, jednak wolałbym coś seryjnego czego nie > musiałbym poprawiać, dłubać i wogóle. > Jak z Saabo-Oplami powyżej 2000 roku, która benzyna jest tam warta zainteresowania ? poszukaj saaba 9.3 ja miałem seryjnie 205 kucy zdłubane na 230 a i tak delikatnie podszedłem do tematu. latało to pięknie. jeżeli chodzi o prowadzenie to polecam tylny napęd jest pięknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 14 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 > a jak to się przekłada nie wiesz może? bo jeśli łatwo to może warto o to się pokusić ?! popierdółka a nie silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 http://allegro.pl/piekne-bmw-e38-740i-100-oryginal-bezwypadkowe-i2081282474.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 14 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 > http://allegro.pl/piekne-bmw-e38-740i-100-oryginal-bezwypadkowe-i2081282474.html "Podgrzewane, sportowe, konturowe, regulowane w 18 płaszczyznach, pompowane fotele przednie" i... trochę mocno wysiedziane jak na 200tys km. Widać, że auto mocno przygotowane do sprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.