Skocz do zawartości

Szukamy luksusu do 30 kpln


Bravus

Rekomendowane odpowiedzi

Doradzicie coś ?

Mam mętlik w głowie, chciałbym zmienić na wiosnę auto. Budżet jak w tytule, raczej mało elastyczny do góry ale...

Założenia są proste:

- bardzo dobrze wyposażone

- spore

- nie może być powolne ( jeżdżę Imprezą GT, więc większość aut będzie dla mnie wolna )

- BENZYNOWE, klekoty wszelkiej maści definitywnie odpadają

- chętnie automat, jeżeli manual to szóstka

- Im młodsze tym lepsze, liczę się z wiekiem takiego auta w tym budżecie, jednak 2000 rok jest to absolutne minimum.

- Miło by było jakby części zamienne były dostępne w hurtowniach typu IC, Fota, itp

Auto będzie użytkowane sporo poniżej przeciętnych przebiegów rocznych przysłowiowego Kowalskiego, dlatego spalanie jest sprawą drugorzędną.

Moje typy na chwilę obecną to:

- Lexus GS 300 II

- Suberb I 1.8 T plus późniejsze dłubanie

- BMW E39, E46 ( chociaż tutaj jest to ostateczność, nie chce mi się jeździć po Polsce i denerwować patrząc na ulepy sprzedawane przez handlarzy, zbyt nerwowy jestem zlosnik.gif )

Nie sugerujcie się, że w moich typach aut są klasyczne sedany. Jestem otwarty na propozycję z innych segmentów. cool.gif

Zasugerujcie coś wartego zainteresowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojciec znajomego ma superba kupiony w salonie zaraz po wypuszczenia nie wiem ile lat to ma ale dużo bo ja 3 razy auto zdążyłem zmienic a u niegi podobno awarii zero. Auto ogromne w środku i oferuje sporo za tą cene

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Superb ma sporo zalet, generalnie byłby najmłodszy z mojego zestawienia. Niestety, znalezienie wersji wyposażeniowej bliskiej ideałowi jest mega trudne, albo wiąże się z plastikowym drewnem wokół wszystkiego. Zastanawiam się jeszcze czy to V6 jakoś jedzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Superb ma sporo zalet, generalnie byłby najmłodszy z mojego zestawienia. Niestety, znalezienie

> wersji wyposażeniowej bliskiej ideałowi jest mega trudne, albo wiąże się z plastikowym drewnem

> wokół wszystkiego. Zastanawiam się jeszcze czy to V6 jakoś jedzie ?

Musiałbyś szukać wersji Praha. One miały fajny wypas. Niestety to 2.8 V6 będzie dla Ciebie za wolne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> on ma tyrbo. Btw nie szukaj w polsce a w czechach

1.8 T to taki półśrodek, wiadomo że 150 KM to za mało, jednak wolałbym coś seryjnego czego nie musiałbym poprawiać, dłubać i wogóle.

Wiem, że wszystko będzie dla mnie wolne, liczę się z tym. Chciabłym mieć tylko komfort bezpiecznego wyprzedzania w trasie, tu np wystarczało mi 170 KM w Volvo S70, chociaż wiadomo że im wiecej tym lepiej zlosnik.gif

koNik E38 kusi, jest brane pod uwagę zlosnik.gif

MICHO1975, Ozarek Dzięki Panowie ale Thesis, podobnie jak AR, mnie nie przekonują, no może z wyjątkiem AR 159, ale w tym budżecie mało ich.

Jak z Saabo-Oplami powyżej 2000 roku, która benzyna jest tam warta zainteresowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co luksusowego za 30tys zl mozna kupic zeby choc rokowalo zdolnosc do jazdy???

W to akurat nie wnikam. Nawet u mnie znalezienie luksusowego (w sensie luksusowa marka, max. jeden model do tylu) samochodu poniżej $10K graniczy z cudem, no chyba ze zdecydujesz się na Cadillaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W to akurat nie wnikam. Nawet u mnie znalezienie luksusowego (w sensie luksusowa marka, max. jeden

> model do tylu) samochodu poniżej $10K graniczy z cudem, no chyba ze zdecydujesz się na

> Cadillaca.

to poprosze navigatora i nawet przelkne Twoje zlosliwosci grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja przy takich wymaganiach szukalbym Omegi z konca produkcji z silnikami 3.0 V6 lub 3.2 V6... Moze

> byc troche poszukiwan zeby kupic dobry egzemplarz ale warto

i warto szykowac kupe kasy na serwis tego silnika bo leci w nim skrzynia, glowica i kupa innych kosztownych gratow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> S8 za 30k ? Naprawdę tak tanie są te auta ? S4 w naprawdę dobrym stanie to bym się zaczął rozglądać

> ale S8, coś mi się nie chce wierzyć.

Drogie w utrzymaniu + stare = tanie w zakupie

Tych których stać było na zakup już dawno zmienili je na nowszy model.

Teraz odsprzedają je Ci którzy myśleli, że stać ich było na utrzymanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kup niefabryczne klocki i tarcze do A8 A fabryczne pewnie kosztują więcej niż ten samochód.

http://allegro.pl/tarcze-zimmermann-audi-a4-a8-s8-vw-passat-phaeton-i2064885528.html

http://allegro.pl/zimmermann-klocki-przod-audi-a6-c6-a4-b6-b7-a8-i2064239646.html

nie demonizuj 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pisal o fabrycznych a nie o zamiennikach

pisał to w taki sposób jakby to był jakiś super wyczyn wydać 500zł na tarcze + klocki zlosnik.gif

Poza tym Zimmermann, Jurid - to firmy produkujące części OEM, a w serwisie Audi pewnie tarcza kosztuje 300zł/sztuka max (skoro jest taka sama jak w Passacie TDI jak widać w aukcji...). No ale można popisać głupoty i poczuć się superironicznym hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i warto szykowac kupe kasy na serwis tego silnika bo leci w nim skrzynia, glowica i kupa innych

> kosztownych gratow

znam jednego posiadacza potwora z 3.2 silnikiem. Co do silnika, to uważa go za udany i w miarę odporny, natomiast skrzynię za najsłabszy punkt tego auta wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na to wygląda - skoro ten sam p/n, ale mnie nie pytaj - dla mnie ta marka nie istnieje więc się nie

> znam

Moim zdaniem to niemożliwe, choć właśnie sprawdzam ceny części i wychodzi że jednak tak było - S8 miało 11" (28 cm) tarcze! Nadal trudno mi sobie wyobrazić że dwutonowy samochód można zatrzymać takimi małymi tarczami... W moim GS'ie (który jest mniejszy/lżejszy) są 31 cm a w IS-F'e 36 cm .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim zdaniem to niemożliwe, choć właśnie sprawdzam ceny części i wychodzi że jednak tak było - S8

> miało 11" (28 cm) tarcze! Nadal trudno mi sobie wyobrazić że dwutonowy samochód można

> zatrzymać takimi małymi tarczami...

mi też trudno to sobie wyobrazić, tym bardziej że 22 letnie E32 ma większe zlosnik.gif

no ale czego wymagać o VW opakowanego na kształt sylwetki wieloryba grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mi też trudno to sobie wyobrazić, tym bardziej że 22 letnie E32 ma większe

> no ale czego wymagać o VW opakowanego na kształt sylwetki wieloryba

Dlatego Audi nie jest nigdy brane przeze mnie pod uwagę jako ewentualny samochód. No może poza R8, choć długodystansowy test Car & Driver i milion problemów jakie mieli z tym samochodem (psuł im się dosłownie co tydzień) jakoś mnie nie zachęcają do kupna.

http://www.roadandtrack.com/tests/long-tests/the-audi-r8-odyssey-part-1

http://www.roadandtrack.com/tests/long-tests/the-audi-r8-odyssey-part-2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mi też trudno to sobie wyobrazić, tym bardziej że 22 letnie E32 ma większe

> no ale czego wymagać o VW opakowanego na kształt sylwetki wieloryba

za to 520 E34 z 93 miala cienkie tarcze z przodu jak w 125p to dopiero badziewna oszczednosc hehe.gif audi 3 lata starsze mialo oczywiscie wentylowane ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za to 520 E34 z 93 miala cienkie tarcze z przodu jak w 125p to dopiero badziewna oszczednosc

> audi 3 lata starsze mialo oczywiscie wentylowane

patrz a moje E12 z '76 ma wentylowane 280mm z przodu i tarcze 272mm z tyłu, a Audi co wtedy produkowało? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> patrz a moje E12 z '76 ma wentylowane 280mm z przodu i tarcze 272mm, a Audi co wtedy produkowało?

Bo BMW zawsze robiło samochody zaprojektowane porządnie w całości - od silnika poprzez układ przeniesienia napędu a skończywszy na hamulcach i zawieszeniu. Gdyby jeszcze nie problemy z jakością w ciągu ostatnich kilku lat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> patrz a moje E12 z '76 ma wentylowane 280mm z przodu i tarcze 272mm z tyłu, a Audi co wtedy

> produkowało?

nie wiem, nie zajmuje sie struclami bo mamy 21 wiek grinser006.gif

Podalem Ci przeklad wiekszego auta(BMW) i mniejszego z tego samego okresu w ktorym BMW wypada zupelnie badziewnie ale Ty swoje wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem, nie zajmuje sie struclami bo mamy 21 wiek

no tak, 21 wiek - cuda normalnie się wkoło dzieją rotfl.gif

dopóki auta jeżdżą na kołach jedno za drugim to choćby był 45 wiek nadal będziemy tylko trochę lepsi od Pana Karla Benza zlosnik.gif

> Podalem Ci przeklad wiekszego auta(BMW) i mniejszego z tego samego okresu w ktorym BMW wypada

> zupelnie badziewnie ale Ty swoje

ja tylko widzę że S8 ma tarcze jak Passat 1.9 TDI, a to trochę dziwne - E38 z tego samego okresu produkcji z topowym silnikiem ma 5cm większe zlosnik.gif

518i (bębny z tyłu) czy tam 520i ma hamulce adekwatne do swoich mizernych osiągów i tyle zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no tak, 21 wiek - cuda normalnie się wkoło dzieją

> dopóki auta jeżdżą na kołach jedno za drugim to choćby był 45 wiek nadal będziemy tylko trochę

> lepsi od Pana Karla Benza

> ja tylko widzę że S8 ma tarcze jak Passat 1.9 TDI, a to trochę dziwne - E38 z tego samego okresu

> produkcji z topowym silnikiem ma 5cm większe

> 518i (bębny z tyłu) czy tam 520i ma hamulce adekwatne do swoich mizernych osiągów i tyle

Ehhh, nie ma się co podniecać, S8 ma tarcze 323, są też 340 średnicy.

280 to spieprzone zamienniki w TECDOC i większość kopiuje ten sam błąd.

280 są z małymi silnikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.