Bravus Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Doradzicie coś ? Mam mętlik w głowie, chciałbym zmienić na wiosnę auto. Budżet jak w tytule, raczej mało elastyczny do góry ale... Założenia są proste: - bardzo dobrze wyposażone - spore - nie może być powolne ( jeżdżę Imprezą GT, więc większość aut będzie dla mnie wolna ) - BENZYNOWE, klekoty wszelkiej maści definitywnie odpadają - chętnie automat, jeżeli manual to szóstka - Im młodsze tym lepsze, liczę się z wiekiem takiego auta w tym budżecie, jednak 2000 rok jest to absolutne minimum. - Miło by było jakby części zamienne były dostępne w hurtowniach typu IC, Fota, itp Auto będzie użytkowane sporo poniżej przeciętnych przebiegów rocznych przysłowiowego Kowalskiego, dlatego spalanie jest sprawą drugorzędną. Moje typy na chwilę obecną to: - Lexus GS 300 II - Suberb I 1.8 T plus późniejsze dłubanie - BMW E39, E46 ( chociaż tutaj jest to ostateczność, nie chce mi się jeździć po Polsce i denerwować patrząc na ulepy sprzedawane przez handlarzy, zbyt nerwowy jestem ) Nie sugerujcie się, że w moich typach aut są klasyczne sedany. Jestem otwarty na propozycję z innych segmentów. Zasugerujcie coś wartego zainteresowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Ojciec znajomego ma superba kupiony w salonie zaraz po wypuszczenia nie wiem ile lat to ma ale dużo bo ja 3 razy auto zdążyłem zmienic a u niegi podobno awarii zero. Auto ogromne w środku i oferuje sporo za tą cene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 http://otomoto.pl/lancia/thesis bardziej luksusowego nie miałem okazji poznać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 e38 740i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Mondeo mk III 3.0 V6 Ghia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Superb ma sporo zalet, generalnie byłby najmłodszy z mojego zestawienia. Niestety, znalezienie wersji wyposażeniowej bliskiej ideałowi jest mega trudne, albo wiąże się z plastikowym drewnem wokół wszystkiego. Zastanawiam się jeszcze czy to V6 jakoś jedzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Superb ma sporo zalet, generalnie byłby najmłodszy z mojego zestawienia. Niestety, znalezienie > wersji wyposażeniowej bliskiej ideałowi jest mega trudne, albo wiąże się z plastikowym drewnem > wokół wszystkiego. Zastanawiam się jeszcze czy to V6 jakoś jedzie ? Musiałbyś szukać wersji Praha. One miały fajny wypas. Niestety to 2.8 V6 będzie dla Ciebie za wolne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Mondeo mk III 3.0 V6 Ghia. Jak z rudą w Mk III ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 on ma tyrbo. Btw nie szukaj w polsce a w czechach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAFFERANO Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Lancia Thesis Nic innego w tej cenie od sprawdzonych sprzedawców Lancii : http://allegro.pl/lancia-thesis-2-4-jtd-chip-170km-po-przegladzie-i2090791238.html http://autobaks.otomoto.pl/lancia-thesis-jtd-skora-navi-tv-klima-C19251521.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > on ma tyrbo. Btw nie szukaj w polsce a w czechach 1.8 T to taki półśrodek, wiadomo że 150 KM to za mało, jednak wolałbym coś seryjnego czego nie musiałbym poprawiać, dłubać i wogóle. Wiem, że wszystko będzie dla mnie wolne, liczę się z tym. Chciabłym mieć tylko komfort bezpiecznego wyprzedzania w trasie, tu np wystarczało mi 170 KM w Volvo S70, chociaż wiadomo że im wiecej tym lepiej koNik E38 kusi, jest brane pod uwagę MICHO1975, Ozarek Dzięki Panowie ale Thesis, podobnie jak AR, mnie nie przekonują, no może z wyjątkiem AR 159, ale w tym budżecie mało ich. Jak z Saabo-Oplami powyżej 2000 roku, która benzyna jest tam warta zainteresowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Za te pieniadze to bym szukal Sonaty http://otomoto.pl/hyundai-sonata-3-3-gwarancja-automat-zarejest-C22797975.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 http://moto.allegro.pl/audi-s8-4-2-quattro-360ps-ze-szwajcarii-polecam-i2105025813.html ewentualnie S6,e38,e39 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MavGT Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Ja przy takich wymaganiach szukalbym Omegi z konca produkcji z silnikami 3.0 V6 lub 3.2 V6... Moze byc troche poszukiwan zeby kupic dobry egzemplarz ale warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Doradzicie coś ? Coś tego typu z jakimś V6: KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 A6 C5 poliftingowe powinieneś dorwać całkiem konkretne. Silników trochę do wyboru jest 4.2 albo 3.0 albo np. 2.7 biturbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > http://moto.allegro.pl/audi-s8-4-2-quattro-360ps-ze-szwajcarii-polecam-i2105025813.html > ewentualnie S6,e38,e39 ciekawa S8, ale już po zdjęciach widać, że ze 200kkm przebiegu brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Jak z rudą w Mk III ? U mnie - 2005 r. - problemów żadnych, ale jak w innych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Lexus GS 300 odpada - jest antyczny w środku i z zewnątrz a osiągi ma na poziomie niezbyt podrasowanych kompaktów z ekonomicznym 1.4T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Za te pieniadze to bym szukal Sonaty > http://otomoto.pl/hyundai-sonata-3-3-gwarancja-automat-zarejest-C22797975.html A co to ma wspólnego z luksusem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > A co to ma wspólnego z luksusem? To samo co Superb I Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > To samo co Superb I Ten przynajmniej ma luksusowa nazwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > A co to ma wspólnego z luksusem? a co luksusowego za 30tys zl mozna kupic zeby choc rokowalo zdolnosc do jazdy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > a co luksusowego za 30tys zl mozna kupic zeby choc rokowalo zdolnosc do jazdy??? W to akurat nie wnikam. Nawet u mnie znalezienie luksusowego (w sensie luksusowa marka, max. jeden model do tylu) samochodu poniżej $10K graniczy z cudem, no chyba ze zdecydujesz się na Cadillaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > W to akurat nie wnikam. Nawet u mnie znalezienie luksusowego (w sensie luksusowa marka, max. jeden > model do tylu) samochodu poniżej $10K graniczy z cudem, no chyba ze zdecydujesz się na > Cadillaca. to poprosze navigatora i nawet przelkne Twoje zlosliwosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > od sprawdzonych sprzedawców Lancii : Jeżeli te modele w ciągu roku tracą 50% wartości to raczej średni zakup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milczar Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > http://moto.allegro.pl/audi-s8-4-2-quattro-360ps-ze-szwajcarii-polecam-i2105025813.html S8 za 30k ? Naprawdę tak tanie są te auta ? S4 w naprawdę dobrym stanie to bym się zaczął rozglądać ale S8, coś mi się nie chce wierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Audi A8 lub Lancia Thesis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Ja przy takich wymaganiach szukalbym Omegi z konca produkcji z silnikami 3.0 V6 lub 3.2 V6... Moze > byc troche poszukiwan zeby kupic dobry egzemplarz ale warto i warto szykowac kupe kasy na serwis tego silnika bo leci w nim skrzynia, glowica i kupa innych kosztownych gratow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > a co luksusowego za 30tys zl mozna kupic zeby choc rokowalo zdolnosc do jazdy??? E38, W140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Przy takich typach to brałbym coś takiego: http://allegro.pl/bmw-540-e39-manual-2002-2003-i2114101876.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > S8 za 30k ? Naprawdę tak tanie są te auta ? S4 w naprawdę dobrym stanie to bym się zaczął rozglądać > ale S8, coś mi się nie chce wierzyć. Drogie w utrzymaniu + stare = tanie w zakupie Tych których stać było na zakup już dawno zmienili je na nowszy model. Teraz odsprzedają je Ci którzy myśleli, że stać ich było na utrzymanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Drogie w utrzymaniu + stare = tanie w zakupie Kup niefabryczne klocki i tarcze do A8 A fabryczne pewnie kosztują więcej niż ten samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Kup niefabryczne klocki i tarcze do A8 A fabryczne pewnie kosztują więcej niż ten samochód. http://allegro.pl/tarcze-zimmermann-audi-a4-a8-s8-vw-passat-phaeton-i2064885528.html http://allegro.pl/zimmermann-klocki-przod-audi-a6-c6-a4-b6-b7-a8-i2064239646.html nie demonizuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > http://allegro.pl/tarcze-zimmermann-audi-a4-a8-s8-vw-passat-phaeton-i2064885528.html > http://allegro.pl/zimmermann-klocki-przod-audi-a6-c6-a4-b6-b7-a8-i2064239646.html > nie demonizuj pisal o fabrycznych a nie o zamiennikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > http://allegro.pl/tarcze-zimmermann-audi-a4-a8-s8-vw-passat-phaeton-i2064885528.html > http://allegro.pl/zimmermann-klocki-przod-audi-a6-c6-a4-b6-b7-a8-i2064239646.html > nie demonizuj Poważnie te same klocki wchodzą do 75 KM A4 i 450 KM A8 W12? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > pisal o fabrycznych a nie o zamiennikach pisał to w taki sposób jakby to był jakiś super wyczyn wydać 500zł na tarcze + klocki Poza tym Zimmermann, Jurid - to firmy produkujące części OEM, a w serwisie Audi pewnie tarcza kosztuje 300zł/sztuka max (skoro jest taka sama jak w Passacie TDI jak widać w aukcji...). No ale można popisać głupoty i poczuć się superironicznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Poważnie te same klocki wchodzą do 75 KM A4 i 450 KM A8 W12? na to wygląda - skoro ten sam p/n, ale mnie nie pytaj - dla mnie ta marka nie istnieje więc się nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > i warto szykowac kupe kasy na serwis tego silnika bo leci w nim skrzynia, glowica i kupa innych > kosztownych gratow znam jednego posiadacza potwora z 3.2 silnikiem. Co do silnika, to uważa go za udany i w miarę odporny, natomiast skrzynię za najsłabszy punkt tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > na to wygląda - skoro ten sam p/n, ale mnie nie pytaj - dla mnie ta marka nie istnieje więc się nie > znam Moim zdaniem to niemożliwe, choć właśnie sprawdzam ceny części i wychodzi że jednak tak było - S8 miało 11" (28 cm) tarcze! Nadal trudno mi sobie wyobrazić że dwutonowy samochód można zatrzymać takimi małymi tarczami... W moim GS'ie (który jest mniejszy/lżejszy) są 31 cm a w IS-F'e 36 cm . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Moim zdaniem to niemożliwe, choć właśnie sprawdzam ceny części i wychodzi że jednak tak było - S8 > miało 11" (28 cm) tarcze! Nadal trudno mi sobie wyobrazić że dwutonowy samochód można > zatrzymać takimi małymi tarczami... mi też trudno to sobie wyobrazić, tym bardziej że 22 letnie E32 ma większe no ale czego wymagać o VW opakowanego na kształt sylwetki wieloryba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > mi też trudno to sobie wyobrazić, tym bardziej że 22 letnie E32 ma większe > no ale czego wymagać o VW opakowanego na kształt sylwetki wieloryba Dlatego Audi nie jest nigdy brane przeze mnie pod uwagę jako ewentualny samochód. No może poza R8, choć długodystansowy test Car & Driver i milion problemów jakie mieli z tym samochodem (psuł im się dosłownie co tydzień) jakoś mnie nie zachęcają do kupna. http://www.roadandtrack.com/tests/long-tests/the-audi-r8-odyssey-part-1 http://www.roadandtrack.com/tests/long-tests/the-audi-r8-odyssey-part-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > mi też trudno to sobie wyobrazić, tym bardziej że 22 letnie E32 ma większe > no ale czego wymagać o VW opakowanego na kształt sylwetki wieloryba za to 520 E34 z 93 miala cienkie tarcze z przodu jak w 125p to dopiero badziewna oszczednosc audi 3 lata starsze mialo oczywiscie wentylowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > za to 520 E34 z 93 miala cienkie tarcze z przodu jak w 125p to dopiero badziewna oszczednosc > audi 3 lata starsze mialo oczywiscie wentylowane patrz a moje E12 z '76 ma wentylowane 280mm z przodu i tarcze 272mm z tyłu, a Audi co wtedy produkowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > patrz a moje E12 z '76 ma wentylowane 280mm z przodu i tarcze 272mm, a Audi co wtedy produkowało? Bo BMW zawsze robiło samochody zaprojektowane porządnie w całości - od silnika poprzez układ przeniesienia napędu a skończywszy na hamulcach i zawieszeniu. Gdyby jeszcze nie problemy z jakością w ciągu ostatnich kilku lat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > patrz a moje E12 z '76 ma wentylowane 280mm z przodu i tarcze 272mm z tyłu, a Audi co wtedy > produkowało? nie wiem, nie zajmuje sie struclami bo mamy 21 wiek Podalem Ci przeklad wiekszego auta(BMW) i mniejszego z tego samego okresu w ktorym BMW wypada zupelnie badziewnie ale Ty swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > nie wiem, nie zajmuje sie struclami bo mamy 21 wiek no tak, 21 wiek - cuda normalnie się wkoło dzieją dopóki auta jeżdżą na kołach jedno za drugim to choćby był 45 wiek nadal będziemy tylko trochę lepsi od Pana Karla Benza > Podalem Ci przeklad wiekszego auta(BMW) i mniejszego z tego samego okresu w ktorym BMW wypada > zupelnie badziewnie ale Ty swoje ja tylko widzę że S8 ma tarcze jak Passat 1.9 TDI, a to trochę dziwne - E38 z tego samego okresu produkcji z topowym silnikiem ma 5cm większe 518i (bębny z tyłu) czy tam 520i ma hamulce adekwatne do swoich mizernych osiągów i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > 518i (bębny z tyłu) czy tam 520i ma hamulce adekwatne do swoich mizernych osiągów i tyle Wiec mowie ze to badziew i tandeta nie tak jak w konkurencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > no tak, 21 wiek - cuda normalnie się wkoło dzieją > dopóki auta jeżdżą na kołach jedno za drugim to choćby był 45 wiek nadal będziemy tylko trochę > lepsi od Pana Karla Benza > ja tylko widzę że S8 ma tarcze jak Passat 1.9 TDI, a to trochę dziwne - E38 z tego samego okresu > produkcji z topowym silnikiem ma 5cm większe > 518i (bębny z tyłu) czy tam 520i ma hamulce adekwatne do swoich mizernych osiągów i tyle Ehhh, nie ma się co podniecać, S8 ma tarcze 323, są też 340 średnicy. 280 to spieprzone zamienniki w TECDOC i większość kopiuje ten sam błąd. 280 są z małymi silnikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karo Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Doradzicie coś ? Renault Vel Satis. Jeździłem i bardzo mi się podobało. Silnik 3.5l V6 w ful wypasie. Tylko ponoć się psuje na potęgę. Właściciel nie potwierdzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.