simek18 Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Jak z Saabo-Oplami powyżej 2000 roku, która benzyna jest tam warta zainteresowania ? 2.3 turbo, w wersji aero 230KM, ale manual 5b. Auto może nie jest luksusowe (porównując do ls400) ale jeździ się przyjemnie. Odkupiłem od ojca, który jeździł nim 2,5 roku, teraz kupił nowsze 9-5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 Krótko i na temat - SEC. To tylko przykład , bo podobają mi się bordowe. Pozdro B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kratylos Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 jakos nie przemawia do mnie kupowanie "taniego luksusu" to chyba tyko aby sasiad widzial bo nie do jazdy- koszty ekspoatacji takiego beda bardzo wysokie nsadze ze rosadna kwota na dobre auto w takim segmencie to minimum 50k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > jakos nie przemawia do mnie kupowanie "taniego luksusu" to chyba tyko aby sasiad widzial bo nie do > jazdy- koszty ekspoatacji takiego beda bardzo wysokie nsadze ze rosadna kwota na dobre auto w > takim segmencie to minimum 50k IMO jest dokładnie na odwrót bo za 50k kupujemy nowsze auto ale o wiele bardziej skomplikowane. Na przykładzie BMW - E65 to nieporównywalnie większa awaryjność i koszty utrzymania (koszt części zamiennych) niż E38. Na to auto, szczególnie w wersji z silnikiem benzynowym (a w końcu rozmawiamy o luksusie ) trzeba mieć naprawdę sporo kasy i to nie na zakup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COCON Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 tarcza przednia 323 x 30 mm 5/112 628 zł / szt klocki przód 934 zł / kpl wymiana tarcz i klocków przód 185 zł tarcza tylna 269 x 22 mm 5/112 439 zł / szt klocki tył 219 zł /kpl wymiana tarcz i klocków tył 185 zł ...ceny ASO Lellek Opole z zeszłego roku, model nieesowy zwykły 310 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekT Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 VW Phaeton ? Od razu zastrzegam ze nie mam pojęcia o kosztach utrzymania , nie jeździłem , ale mi się podoba i wygląda na bardzo komfortowy i dobrze wyposażony samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > i warto szykowac kupe kasy na serwis tego silnika bo leci w nim skrzynia, glowica i kupa innych > kosztownych gratow Miałem, jeździłem, powyższych tez nie mogę potwierdzić empirycznie. Miałem z końca produkcji 3,2 V6 w automacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 E38 Dlatego, że wiem ile kosztuje utrzymanie starego BMW V8 jeśli ma być luksusowo. Konik podpowie jakie silniki dokładnie wybrać. Znajomy taksiarz ma/miał takie 740i. Piękne, srebrne, bardzo zadbane. To jest na prawdę auto zrobione przez poważnych ludzi dla poważnych ludzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > E38 > Dlatego, że wiem ile kosztuje utrzymanie starego BMW > V8 jeśli ma być luksusowo. > Konik podpowie jakie silniki dokładnie wybrać. > Znajomy taksiarz ma/miał takie 740i. Piękne, srebrne, bardzo zadbane. To jest na prawdę auto > zrobione przez poważnych ludzi dla poważnych ludzi. Posiadających poważne portfele? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > VW Phaeton ? Nie kupisz takiego auta w tej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Posiadających poważne portfele? Nie. Jesli ktoś chce liznąć luksusu za 30 tysi to znaczy, że nie chce w pierwszym roku użytkowania wydac kolejnych 30 na "drobne bolączki". Oryginalne części nie są drogie, jest sporo zamienników i części używanych. Jak się zepsuje coś w 15-letnim aucie i nie można tego nigdzie dostać to... serwis BMW ZAWSZE znajdzie tę część. Jeszcze się nie spotkałem żeby czegoś do mojej nie znaleźli (nawet jak nie było takiego elementu nigdzie w góglu). A drogo nie mają. A na przykład jak zbijesz sobie pan lampę to: proszę chyba nawet taniej niż do E36 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > jakos nie przemawia do mnie kupowanie "taniego luksusu" to chyba tyko aby sasiad widzial bo nie do > jazdy- koszty ekspoatacji takiego beda bardzo wysokie nsadze ze rosadna kwota na dobre auto w > takim segmencie to minimum 50k E tam jeździłem 2,5 roku (do wypadku) Safraną kupioną za 7000zł (z LPG) Owszem, trochę w naprawy (naprawy bolączek, nie awarii) włożyłem, ale był to jednocyfrowy ułamek tych 50k, a auto jeździło i to dużo. Spalanie 15-16l LPG nie zabijało a wygoda była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > jakos nie przemawia do mnie kupowanie "taniego luksusu" to chyba tyko aby sasiad widzial bo nie do > jazdy- koszty ekspoatacji takiego beda bardzo wysokie nsadze ze rosadna kwota na dobre auto w > takim segmencie to minimum 50k Prawda jest taka, że całość kosztów w okresie 5 lat, będzie mniejsza niż kupionego nowego kompakta w salonie Za naprawy się płaci sporo, ale nie ma właściwie czynnika utraty wartości, albo jest on pomijalny w stosunku do nowego auta z salonu, nawet jeśli to auto jest 2 klasy niżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > VW Phaeton ? > Od razu zastrzegam ze nie mam pojęcia o kosztach utrzymania , nie jeździłem , ale mi się podoba i > wygląda na bardzo komfortowy i dobrze wyposażony samochód Bo to jest bardzo komfortowy i dobrze wyposażony samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Nie kupisz takiego auta w tej cenie. U mnie na osiedlu ktoś bezskutecznie już od roku próbuje sprzedać Phateona W8 - ostatnio chyba widziałem cenę $10K - nadal nie ma chętnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > jakos nie przemawia do mnie kupowanie "taniego luksusu" to chyba tyko aby sasiad widzial bo nie do > jazdy- koszty ekspoatacji takiego beda bardzo wysokie nsadze ze rosadna kwota na dobre auto w > takim segmencie to minimum 50k Ja Ciebie do takiej opcji przekonywać nie będę. Założyciel wątku szuka wygodnego i mocnego samochodu, w tytule pada słowo "luksus". No więc napisałem mu, co moim zdaniem zasługuje na to miano i tak się składa, że są oferty w okolicach 30 tysięcy. Twoja sprawa, jak się na to zapatrujesz. Kilka tygodni temu byla tu dyskusja nt. Meśka E-klasse coupe, circa z połowy lat 90. Mnie się ten samochod podoba i bardzo chętnie bym czyms takim pojeździł. Wygodnie będzie, ale czy luksusowo....... ?? Moim zdaniem nie kwota wydana na samochód robi z niego luksusowy, ale jego "przynależność klasowa" oraz stan techniczny. Za eksploatację samochodów luksusowych niestety płaci sie więcej, aniżeli aut "dla ludu" - z samej definicji luksusu. Pozdrawiam Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > tarcza przednia 323 x 30 mm 5/112 628 zł / szt > klocki przód 934 zł / kpl > wymiana tarcz i klocków przód 185 zł > tarcza tylna 269 x 22 mm 5/112 439 zł / szt > klocki tył 219 zł /kpl > wymiana tarcz i klocków tył 185 zł > ...ceny ASO Lellek Opole z zeszłego roku, model nieesowy zwykły 310 KM i nie da się tego zrobić taniej a dobrze? rozumiem że pojechałeś, zapłaciłeś za zmianę tarcz z klockami 4 koła i jesteś z siebie dumny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > U mnie na osiedlu ktoś bezskutecznie już od roku próbuje sprzedać Phateona W8 - ostatnio chyba > widziałem cenę $10K - nadal nie ma chętnych. Mnie to akurat nijak nie dziwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > E tam jeździłem 2,5 roku (do wypadku) Safraną kupioną za 7000zł (z LPG) > Owszem, trochę w naprawy (naprawy bolączek, nie awarii) włożyłem, ale był to jednocyfrowy ułamek > tych 50k, a auto jeździło i to dużo. > Spalanie 15-16l LPG nie zabijało a wygoda była. i tak nikt Ci w to nie uwierzy - i tak lepsza nowa Panda - bo nowa i ma gwarancję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Ehhh, nie ma się co podniecać, S8 ma tarcze 323, są też 340 średnicy. > 280 to spieprzone zamienniki w TECDOC i większość kopiuje ten sam błąd. > 280 są z małymi silnikami. dlatego pisałem że nie znam się na Audi - przytaczam jedynie to co na aukcjach... zresztą: http://allegro.pl/tarcze-zimmermann-audi-a6-a8-s8-quattro-vw-phaeton-i2079740457.html cena nadal na poziomie normalnego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COCON Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > i nie da się tego zrobić taniej a dobrze? > rozumiem że pojechałeś, zapłaciłeś za zmianę tarcz z klockami 4 koła i jesteś z siebie dumny? ... jestem w pełni władz umysłowych tak mi się wydaje przynajmniej ...ja tylko napisałem o cenach w ASO ...komplety TRW kosztują połowę ceny a robota oprócz wkręcania tylnych tłoczków to jak dla mnie przyjemność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > E38 > Dlatego, że wiem ile kosztuje utrzymanie starego BMW > V8 jeśli ma być luksusowo. > Konik podpowie jakie silniki dokładnie wybrać. > Znajomy taksiarz ma/miał takie 740i. Piękne, srebrne, bardzo zadbane. To jest na prawdę auto > zrobione przez poważnych ludzi dla poważnych ludzi. i tyle w temacie 740i za tą kasę kupi się bardzo przyzwoite - i przepraszam ale jakiś tam Hyundai czy cośtam raczej nie zaoferuje takich wrażeń Z konkurencji to jedynie W140, ale to już niestety dużo droższe w utrzymaniu auto - poza tym stylistyka jest mocno kontrowersyjna, a linia E38 dobrze przetrwała próbę czasu IMO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > ... jestem w pełni władz umysłowych tak mi się wydaje przynajmniej ...ja tylko napisałem o > cenach w ASO ...komplety TRW kosztują połowę ceny a robota oprócz wkręcania tylnych tłoczków > to jak dla mnie przyjemność Ja to wiem i Ty to wiesz - ale niektórzy tu przedstawiają to w takich barwach, że wydaje się niemożliwością utrzymanie w technicznej sprawności takiego auta jak się nie zarabia bądź-wie-ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COCON Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Ja to wiem i Ty to wiesz - ale niektórzy tu przedstawiają to w takich barwach, że wydaje się > niemożliwością utrzymanie w technicznej sprawności takiego auta jak się nie zarabia > bądź-wie-ile ...czytam już te wątki z rozbawieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > i tyle w temacie 740i za tą kasę kupi się bardzo przyzwoite - i przepraszam ale jakiś tam Hyundai > czy cośtam raczej nie zaoferuje takich wrażeń > Z konkurencji to jedynie W140, ale to już niestety dużo droższe w utrzymaniu auto - poza tym > stylistyka jest mocno kontrowersyjna, a linia E38 dobrze przetrwała próbę czasu IMO Ale niestety masz racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzajac Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > U mnie na osiedlu ktoś bezskutecznie już od roku próbuje sprzedać Phateona W8 - ostatnio chyba > widziałem cenę $10K - nadal nie ma chętnych. Jak W8 to chyba raczej passat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Jak W8 to chyba raczej passat... Może W12, nie pamiętam. Ale na pewno Phateon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > dlatego pisałem że nie znam się na Audi - przytaczam jedynie to co na aukcjach... zresztą: > http://allegro.pl/tarcze-zimmermann-audi-a6-a8-s8-quattro-vw-phaeton-i2079740457.html > cena nadal na poziomie normalnego auta Do mojego Focusa 2 tarcze kosztują mniej więcej tyle samo więc to żadna tragedia.. no ale paaaanie to to worek kasy potrzeba na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Ja to wiem i Ty to wiesz - ale niektórzy tu przedstawiają to w takich barwach, że wydaje się > niemożliwością utrzymanie w technicznej sprawności takiego auta jak się nie zarabia > bądź-wie-ile Cala klutnia jak zwykle o kant ..., bo jeden potrafi znalezc tansze czesci i sam je wymienic, a inny jedzie do serwisu i placi X x tyle co ten pierwszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Do mojego Focusa 2 tarcze kosztują mniej więcej tyle samo więc to żadna tragedia.. no ale > paaaanie to to worek kasy potrzeba na to. Już ustaliliśmy że te tarcze nie pasują do S8 Trzeba czytać cały wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 Laguna II phII 2.0T 205km lub 3.0 V6 - spełnia wymagania i będzie najnowsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Już ustaliliśmy że te tarcze nie pasują do S8 Trzeba czytać cały wątek. ale teraz dałem inne - 323mm cena trochę podskoczyła ale nadal na poziomie "popular" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > ale teraz dałem inne - 323mm cena trochę podskoczyła ale nadal na poziomie "popular" S8 ma podobno 340 mm z dziurkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > S8 ma podobno 340 mm z dziurkami proszzzz (komplet 2 szt): http://allegro.pl/tarcze-brembo-2-szt-345mm-audi-a8-s8-quattro-i2060023701.html inna sprawa że Brembo to śmietnik ostatnimi czasy, ale Zimmery z podstawowej serii są w podobnych cenach zazwyczaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Ja to wiem i Ty to wiesz - ale niektórzy tu przedstawiają to w takich barwach, że wydaje się > niemożliwością utrzymanie w technicznej sprawności takiego auta jak się nie zarabia > bądź-wie-ile Wiesz - patrząc na to w jakim stanie większość tych aut jeździ po drogach to w tym twierdzeniu jest dużo prawdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Wiesz - patrząc na to w jakim stanie większość tych aut jeździ po drogach to w tym twierdzeniu jest > dużo prawdy. jak widuję E38 to jedna ładniejsza od drugiej. W tym segmencie nie ma sztrucli. Co innego 5er. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Wiesz - patrząc na to w jakim stanie większość tych aut jeździ po drogach to w tym twierdzeniu jest > dużo prawdy. a po czym oceniasz stan hamulców i zawieszenia jadącego auta? weź pod uwagę że zazwyczaj auta te z racji konstrukcji i masy są o wiele bezpieczniejsze od typowego kompakta. W dodatku - zazwyczaj lepiej zabezpieczone antykorozyjnie niż auta klasy popularnej - a to też przecież stan techniczny bezpośrednio wpływający na "żyć albo nie żyć" w razie W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > jak widuję E38 to jedna ładniejsza od drugiej. W tym segmencie nie ma sztrucli. Co innego 5er. Bardziej mi rzeczywiście o E36 chodziło. Aczkolwiek pamiętam pewnego taksówkarza z E38 jak płakał u mechanika że on nie ma tyle kasy na amory i żeby mu szukał zamienników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > a po czym oceniasz stan hamulców i zawieszenia jadącego auta? No w ogóle nie widać że tył siedzi 10 cm niżej. Choć jakby połączył z wieśniackim wydechem to by można uznać za "tunig". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Bardziej mi rzeczywiście o E36 chodziło. E36 i luksus? > Aczkolwiek pamiętam pewnego taksówkarza z E38 jak płakał u > mechanika że on nie ma tyle kasy na amory i żeby mu szukał zamienników. To nie jest problem przeciętnego użytkownika tego typu aut tylko problem przeciętnego taksówkarza. Nawet jakby tico jeździł to tez by płakał że za drogo. Jeśli chodzi o E38 to one w większości całkiem nieźle wyglądają (na pierwszy rzut oka bo pod maskę ludziom na ulicy nie zaglądam raczej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > No w ogóle nie widać że tył siedzi 10 cm niżej. Choć jakby połączył z wieśniackim wydechem to by > można uznać za "tunig". gdzie ty widziałeś takie 7er? My tu nie mówimy o E34 "w gazie, wersja bida, z motorem 129kuca, ze szportowym wygarem i smołą na szybach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > E36 i luksus? Jakby nie patrzeć to BMW - marka luksusowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > gdzie ty widziałeś takie 7er? Konik pytał jak rozpoznać zepsute zawieszenie. > My tu nie mówimy o E34 "w gazie, wersja bida, z motorem 129kuca, ze szportowym wygarem i smołą na > szybach" To był E36. Reszta się zgadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Jakby nie patrzeć to BMW - marka luksusowa. Nie. E36 autem luksusowym nigdy nie było. Żadne BMW serii 3 takiego nawet nie udaje. O luksusie można zacząć mówić w lepiej wyposażonych autach serii 5 (bo bida wersje też nie pachną luksusem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Jakby nie patrzeć to BMW - marka luksusowa. widzisz BMW w dawnych czasach wcale się na taką nie kreowało - auta były lekkie i zwinne (E3, E12, E23, E28) - daleeeeko im było do dostojności Mercedesa, zresztą nawet nie próbowali na tym polu konkurować... dopiero później zatracili swój charakter i zaczęli produkować wielkie krowy (choć nadal bardziej "agresywne" niż MB, przynajmniej w teorii) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > No w ogóle nie widać że tył siedzi 10 cm niżej. Choć jakby połączył z wieśniackim wydechem to by > można uznać za "tunig". ok - zawsze są skrajności ale wiesz, wystarczy spojrzeć dokładniej na stan blacharski przeciętnego 10 letniego Forda Focusa, Mazdy 626, Fiata Punto II itp. żeby się jeszcze bardziej za łeb złapać i zastanowić czym ci "rozsądni" nieraz jeżdżą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > ok - zawsze są skrajności > ale wiesz, wystarczy spojrzeć dokładniej na stan blacharski stan skorupy nie wpływa znacząco na osiągi Poza tym my tu mówimy o luksusie, nie o autach na "ef" Kupi co mu będzie pasować. Ja polecam się jednak przejechać "siódemą". Tak chociaż dla zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > stan skorupy nie wpływa znacząco na osiągi > Poza tym my tu mówimy o luksusie, nie o autach na "ef" Niektóre auta na "ef" to akurat wzór bezkorozyjności Mam na myśli francuskie. No dobra Renault się nie liczy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > ale wiesz, wystarczy spojrzeć dokładniej na stan blacharski przeciętnego 10 letniego Forda Focusa, > Mazdy 626, Fiata Punto II itp. żeby się jeszcze bardziej za łeb złapać i zastanowić czym ci > "rozsądni" nieraz jeżdżą... Tylko oni nie udają że jeżdżą luksusowymi autami. Ja nie mówię że się nie da. Nie kosztuje to też więcej niż utrzymanie kilkuletniego kompakta. Tylko znam parę osób co kupiło (ściągnęło z USA przy tanim dolarze). I było szukanie, gdzie założyć tani gaz, czy lepsze opony używane, czy bieżnikowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > No dobra Renault się nie liczy :D Renault po 2000 też nie ma problemów. Jemu chyba bardziej chodzi o Fordy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.