Skocz do zawartości

Kubica znowu na trasie :)


simon101

Rekomendowane odpowiedzi

> Cieszy to, że jedzie na 100% - parę startów i wszystko będzie

> działać jak w szwajcarskim zegarku

Oby nie skończyło się to tragicznie. Moim zdaniem za wcześnie na jazdę na 100% z niesprawną ręką, a w dodatku w rajdach, w których ma się dużo mniejsze doświadczenie niż w wyścigach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oby nie skończyło się to tragicznie. Moim zdaniem za wcześnie na jazdę na 100% z niesprawną ręką, a

> w dodatku w rajdach, w których ma się dużo mniejsze doświadczenie niż w wyścigach.

On ma po prostu doświadczenie za kółkiem. zuje slicka, czuje pojazd.

Jak to mówią: Nawet na drzwiach od stodoły wygra.

Karty, F1, trochę rajdów... gdzie by nie wszedł tam wygrywa(ł). Niektórzy po prostu tak mają i już.

Coś czuję że jakby go wsadzić w wyścig ciągników siodłowych to też by był w czubie stawki. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> On ma po prostu doświadczenie za kółkiem. zuje slicka, czuje pojazd.

> Jak to mówią: Nawet na drzwiach od stodoły wygra.

> Karty, F1, trochę rajdów... gdzie by nie wszedł tam wygrywa(ł). Niektórzy po prostu tak mają i już.

> Coś czuję że jakby go wsadzić w wyścig ciągników siodłowych to też by był w czubie stawki.

Masz racje, ale wydaje mi się, że w wyścigach Robert czuje się troszeczkę lepiej, a do tego dochodzi niesprawna ręka i 1.5 roku przerwy w jeździe, więc moim zdaniem za wcześnie na jazdę "na 100%". Fajnie, że mimo tak poważnego wypadku nie ma żadnych lęków z jazdą na granicy, ale każdy kolejny dzwon może zakończyć jego karierę, albo i gorzej (odpukać), więc jak dla mnie powinien zacząć spokojniej, zwłaszcza, że to ponoć kolejny etap w jego rehabilitacji wink.gif Ale żeby nie było - nie znam się, może powinno się od razu jeździć grubo, żeby czasem nie przyzwyczaić się do zbyt wolnej jazdy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale żeby

> nie było - nie znam się, może powinno się od razu jeździć grubo, żeby czasem nie przyzwyczaić

> się do zbyt wolnej jazdy

Też się nie znam, jednak wydaje mi się, że na defensywną jazdę w sporcie nie ma miejsca. Inna sprawa, jak ktoś ma ducha rywalizacji za kółkiem, to nie ma różnicy czym jedzie, tylko cały czas but.gif w podłodze.

Nie ma co dywagować, załoga jest cała, to i będzie kolejny rajd. Na San Martino świat się nie kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz racje, ale wydaje mi się, że w wyścigach Robert czuje się troszeczkę lepiej, a do tego

> dochodzi niesprawna ręka i 1.5 roku przerwy w jeździe, więc moim zdaniem za wcześnie na jazdę

> "na 100%".

Lekarze mu na to pozwolili. On podjął tę decyzję. traktują to jako część rehabilitacji. Widocznie ma to jakiś cel.

> Fajnie, że mimo tak poważnego wypadku nie ma żadnych lęków z jazdą na granicy, ale

> każdy kolejny dzwon może zakończyć jego karierę, albo i gorzej (odpukać), więc jak dla mnie

> powinien zacząć spokojniej, zwłaszcza, że to ponoć kolejny etap w jego rehabilitacji Ale żeby

> nie było - nie znam się, może powinno się od razu jeździć grubo, żeby czasem nie przyzwyczaić

> się do zbyt wolnej jazdy

Ale to nie jest grubo. To nie są jakieś mega wymagające rajdy. Dość krótkie (w pierwszym przejechał raptem 4 oesy). Czuł się dobrze, poszło na prawdę świetnie jeśli chodzi o wynik. Poszedł krok dalej i troszkę nie wyszło. Mam nadzieję, że zrobi drugie podejście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oby nie skończyło się to tragicznie. Moim zdaniem za wcześnie na jazdę na 100% z niesprawną ręką, a

> w dodatku w rajdach, w których ma się dużo mniejsze doświadczenie niż w wyścigach.

Ale przecież nie wskoczył do Imprezy WRC z marszu tylko odbył kilkanaście\kilkadziesiąt testów rajdówkami i wyścigówkami w ciągu ostatnich miesięcy. Na pewno nie pokazałby się publicznie jakby nie był gotów do jazdy na 100% ok.gif Poza tym mówimy o kimś, kto ścigał się samochodem zanim zaczął raczkować a jego pierwsze słowo brzmiało "przyczepność" zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i już potwierdzone - za tydzień start w kolejnym rajdzie

Good news zlosnik.gif

Z dziś jeszcze jedno info smile.gif

Quote:

Dyrektor ds motorsportu Pirelli, Paul Hembery powiedział, że Robert Kubica byłby idealnym testerem opon Pirelli w 2013 roku, co pozwoliło by mu mieć większe szanse na powrót do F1. "Jeżeli będzie sprawny, to mamy kilka projektów, w których mógłby wziąć udział" - powiedział


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Good news

> Z dziś jeszcze jedno info

> Quote:

> Dyrektor ds motorsportu Pirelli, Paul Hembery powiedział, że Robert Kubica byłby idealnym testerem

> opon Pirelli w 2013 roku, co pozwoliło by mu mieć większe szanse na powrót do F1. "Jeżeli

> będzie sprawny, to mamy kilka projektów, w których mógłby wziąć udział" - powiedział

ja myślę, że więcej zespołów byłoby zainteresowanych ściągnięciem RK do siebie do przygotowania bolidu pod 2014 rok wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> WP

> Prawda czy fałsz, jak myślicie? Powiem szczerze, że mi cały czas ta myśl po głowie krąży

Moje zdanie jest takie że wszyscy czekaja na rozwój sytuacji. Podejrzewam że gdyby nagle okazało sie że Robert jest w stanie się scigac w F1 to by sie o niego zabijali. A że sytuacja wygląda jak wygląda to wszyscy się czają i czekają na rozwój wydarzeń. Myśle że wiele zespołów kontoluje jego stan zdrowia na bierząco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwi Was, że na żywo jest relacjonowany rajd, w którym jedzie Kubica, a nie jest relacjonowany Rajd Polski ?

Inna sprawa - czemu Kubica nie wystartował właśnie w Rajdzie Polskim ? Z jednej strony wystartowałby przed polskimi kibicami, z drugiej strony - jeśli przyciąga światowe media, to zrobiłby reklamę dla rajdu.

No chyba, że lepiej wygrywać z włoskimi pół-amatorami, niż dostać lanie na Mazurach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tu nie chodzi o wyniki. Sam mówił, że jest to etap rehabilitacji.

Druga sprawa, to może chodzi o nawierzchnie, logistyke?

Zobacz jakie zainteresowanie jest osobą Kubicy na tych małych rajdach. Wyobrażasz sobie co działo by się np na Rajdzie Polski?

Wydaje mi się, że to też jest jeden z powodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie dziwi Was, że na żywo jest relacjonowany rajd, w którym jedzie Kubica, a nie jest relacjonowany

> Rajd Polski ?

> Inna sprawa - czemu Kubica nie wystartował właśnie w Rajdzie Polskim ?

Sądzę, że odpowiedź na obydwa pytania znajduje się tutaj: [ciach na prośbę autora]

Polecam przeczytanie do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież tu nie chodzi o wyniki. Sam mówił, że jest to etap rehabilitacji.

> Druga sprawa, to może chodzi o nawierzchnie, logistyke?

> Zobacz jakie zainteresowanie jest osobą Kubicy na tych małych rajdach. Wyobrażasz sobie co działo

> by się np na Rajdzie Polski?

> Wydaje mi się, że to też jest jeden z powodów.

to akurat chyba dobrze gdyby ilość kibiców byla większa.Każdy organizator stara sie aby jak najwieksza liczba oczu zobaczyła całe widowisko,więc RK bylbynapewno mile widziany:)

może przeszkodą jest charakterystyka rajdu

-szuter

-rajd jest bardzo długi ok 200km oesowych-może to za dużo jak na obecny stan zdrowia

jak dla mnie to idealnym rajdem w PL dla Kubicy byłby rzeszowski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do tematu smile.gif

Wyniki po 5 os'ie smile.gif

Rally Bassano OS5: 1. Kubica/Inglesi (Subaru Impreza WRC); 2. Longhi/Pirollo (Mini WRC) +14,8; 3. Gentilini/Gastaldello (Citroen Xsara WRC) +17,5.

Klasyfikacja po OS5: 1. Kubica/Inglesi (Subaru Impreza WRC); 2 Sossella/Nicola (Citroen C4 WRC) +16,5; 3. Longhi/Pirollo (Mini WRC) +27,4.

EDIT:

Kolejna wygrana na OS6, z przewagą około pół minuty, mimo oszczędzania opon w końcówce odcinka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załoga Kubica/Inglesi wygrała rozegrany ze sporym opóźnieniem OS9 i tym samym zwyciężyła w Rally Bassano, z przewagą ponad minuty nad kolejną załogą.

i to jest dobry nius zlosnik.gifclaps.gifclaps.gif

EDIT:

Klasyfikacja końcowa Rally Bassano po OS9: 1. Kubica/Inglesi (Subaru Impreza WRC); 2. Sossella/Nicola (Citroen C4 WRC) +1.04,8; 3. Gentilini/Gastaldello (Citroen Xsara WRC) +3.28,3.

Wyniki OS9: 1. Kubica/Inglesi (Subaru Impreza WRC); 2. Sossella/Nicola (Citroen C4 WRC) +2,5; 3. Campana/de Castelli (Peugeot 207 S2000) +5,6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakoś inaczej Kubica jeździ niż reszta

Kubica jeździ "wyścigowo", oni "rajdowo". Widać, że nie lubi, jak auto idzie poślizgiem i kieruje niesamowicie precyzyjnie. Wiadomo - szuter lepiej jedzie się miękko, asfalt precyzyjnie. IMHO - gdyby Kubica zdecydował się kiedyś na karierę w rajdach - na asfaltach będzie bardzo dobry, na szutrach... to już zupełnie inna kwestia - bo jednak lata i wiele nawyków wyścigowych chyba w szutrach lekko przeszkadzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kubica jeździ "wyścigowo", oni "rajdowo". Widać, że nie lubi, jak auto idzie poślizgiem i kieruje

> niesamowicie precyzyjnie. Wiadomo - szuter lepiej jedzie się miękko, asfalt precyzyjnie. IMHO

> - gdyby Kubica zdecydował się kiedyś na karierę w rajdach - na asfaltach będzie bardzo dobry,

> na szutrach... to już zupełnie inna kwestia - bo jednak lata i wiele nawyków wyścigowych chyba

> w szutrach lekko przeszkadzają.

ja tam generalnie g... wiem o rajdach, ale porównując przejazdy Kubicy i reszty, to Kubica wygląda na "wolniejszego" zawodnika - jednak czasy mowia same za siebie smile.gif

ciekaw jestem jakie można odnieśc wrażenie oglądając go na żywca smile.gif

i faktycznie - zobaczymy co pokaże na szutrach, albo śniegu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja tam generalnie g... wiem o rajdach, ale porównując przejazdy Kubicy i reszty, to Kubica wygląda

> na "wolniejszego" zawodnika - jednak czasy mowia same za siebie

żeby jechać szybko trzeba jechać bardzo płynnie co w odbiorze kibica wygląda na wolno. jak sie ogląda onboard'y Bufiera to można usnąć a czasy dobre:)

> ciekaw jestem jakie można odnieśc wrażenie oglądając go na żywca

> i faktycznie - zobaczymy co pokaże na szutrach, albo śniegu

myśle ,że to nie jego nawierzchnia,ale może sie mylę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiadomość dla sceptyków:

> Robert jak widać na powyższym zdjęciu nie chowa prawej ręki. Jest, widać ją!!! Zobaczcie jak

> jeździł!

> A wielu już Go skreśliło...

W jednym z wywiadów nawet stwierdził, że przed nim długa droga, ale chyba nie aż tak długa, jak myślał. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja tam generalnie g... wiem o rajdach, ale porównując przejazdy Kubicy i reszty, to Kubica wygląda na "wolniejszego" zawodnika - jednak czasy mowia same za siebie

Zauważ - w kilku przypadkach to doskonale widać - auto ma ustawione na podsterowność - reszta zamiata tyłkiem po torze gubiąc trakcję i dobre wyjście z zakrętu.

> ciekaw jestem jakie można odnieśc wrażenie oglądając go na żywca

Pewnie takie samo - jak auto lata bokami, to się wydaje że super ścigant zapycha a tu nuuudy - równiutko jak po sznurku, zero poślizgów, bardzo wyścigowy tor jazdy (cięcie "szykan" itp.).

> i faktycznie - zobaczymy co pokaże na szutrach, albo śniegu

Dokładnie - są kierowcy wybitnie "asfaltowi", którzy na gorszej przyczepności tracą wszystkie swoje atuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podsumowanie weekendu

Ja widzę jedno... ten "samowar" jest ceramiczny i waży co najmniej 10 kg a Robert trzyma go w dłoniach co prawda 2/3 masy opiera się na lewej dłoni ale prawa nadal podtrzymuje tą "wazę" więc nie jest tak tragicznie z jego lewą dłonią/ręką smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja widzę jedno... ten "samowar" jest ceramiczny i waży co najmniej 10 kg a Robert trzyma go w

> dłoniach co prawda 2/3 masy opiera się na lewej dłoni ale prawa nadal podtrzymuje tą "wazę"

> więc nie jest tak tragicznie z jego lewą dłonią/ręką

sam mówił, że nie ma problemu z siłą i nie jest problemem operowanie łopatkami itd. Problem ma taki, że w bolidach jednomiejscowych jest bardzo ciasno-miał testy na symulatorze i przy mocnym skręcie w lewo musiał puszczać kierownicę prawdą dłonią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.