Skocz do zawartości

Do upalania zimą, budżet do 6kzł.


mrBEAN

Rekomendowane odpowiedzi

> http://allegro.pl/subaru-twinturbo-320km-zakuty-silnik-manual-klima-i2559727439.html

Widziałem tego cudaka.

W sumie dużo jedne tańszych koni mechanicznych.

Ale kiera nie tu gdzie trzeba i za duży trochę mimo wszystko,

a koszt utrzymania podejrzewam przy pierwszej awarii czegokolwiek mógłby mi się nie spodobać grinser006.gif

Ale fura konkret ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> dosc mocno przod wyjezdza

Tego się najbardziej właśnie obawiałem i bardzo tego nie chcę zlosnik.gif

Jeździłem ostatnio chwilę 2.3 quattro i nawet z zablokowanym mostem był problem latania bokiem po szutrze oslabiony.gif

> moze przegladnij ten temat link

> a pozniej :

> jakiś tekst

A4 1.8T to chyba najkorzystniejsza opcja by była,

trochę budżet się naciąga ale zobaczymy.

> albo jakiś tekst i cos mocniejszego pod maske

Dobra cena i opcja, ale w SWAPy się bawić nie chcę.

Justy 1.3 86KM by mnie zadowoliło ale ciężko z dostępnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO warto , najlepsza opcja

ok.gif

Poczytałem jeszcze, poprzeglądałem i chyba faktycznie już się nastawię na A4 z 1,8T 150KM/180KM co się trafi.

Ale na razie jeszcze Lancię trzeba sprzedać, a szkoda trochę spineyes.gifzlosnik.gif

> wszystkie zgnite

Ostatnie wypusty właśnie z tym 1.3 86KM zdarzają się zdrowe, ale wtedy cena jest niezdrowa hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fiat 125p da ci najlepszą frajde na naszych górkach jak cos,to zawsze mozna zeswapować silnik z

> poldolota 1,6 i to już na prawde idzie

> sam robie przymiarki do takiego "potwora" na nasze górki

Latałem z jakimś gościem z Rudej, on w 125p ja Lancią.

Bardzo ładnie zamiatał, szczególnie na spadaniu byłem w szoku, ale na Jodłowniku pod górę już nie było kolorowo.

Poza tym jeśli RWD to jakieś e36, choć jak mówię chłop naprawdę ogarniał tego kanciaka i fajnie to wyglądało ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fiat 125p da ci najlepszą frajde na naszych górkach jak cos,to zawsze mozna zeswapować silnik z

> poldolota 1,6 i to już na prawde idzie

wszystko zależy od punktu widzenia zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra, bo temat się zagęszcza:

> A gdyby tą sztukę przytulić

> 80 quatttro 2.8 lytra

> Te V6 to zaleta czy wada ?

> A cena nie przesadzona trochę?

> Będzie zimą ganiać Imprezy GC z turbawką ?

nie bedzie bo bedzie plozyc przodem - ciezki V6 i mocno wysuniety przed przednia os

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie bedzie bo bedzie plozyc przodem - ciezki V6 i mocno wysuniety przed przednia os

Uzgodnione, że trzeba szukać A4 1.8T 150KM/180KM zlosnik.gif

Po filmikach na YT widać, że już tył ładnie zamiata i przód nie wyjeżdża.

Czyżby to było to czego szukam, budżet trzeba będzie tylko poszerzyć hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uzgodnione, że trzeba szukać A4 1.8T 150KM/180KM

> Po filmikach na YT widać, że już tył ładnie zamiata i przód nie wyjeżdża.

> Czyżby to było to czego szukam, budżet trzeba będzie tylko poszerzyć

nie bedzie to beawaryjny sprzet (poza buda o ile oryginal)

wolalbym legacy 2.2 ale ciezko znalesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na początku w 95/96 miały tą starą jednostkę 174KM.

> Ok. 1300-1400kg, czyli dużo, ale jak na taka krowę to znośnie.

> Lancia też tyle waży

juz 4 cyl sa wysuniete przed modrke jak warga dolna rasowego murzyna

w v6 dodatkowo jest to warga obwieszona kolczykami wink.gif v6 165 kg 1.8 nie moge znalezc teraz

troche wiecej pojezdzilem a6 v6 ale tylko 2.4 165 no i szybkie to jakies nie bylo (0-100) ale frajda w zimie byla przednia

pomijajac kwestie wagi to w v6 zostajesz z tymi 174km a w 1.8 wiadomo, braknie to sakiewka $ i mocy przybywaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> A jeszcze tak do głowy przyszło.

> Czy A4 z 1.9 TDI do upalania zimą to poroniony pomysł ??

> W sumie jedyne co mnie martwi to charakterystyka diesla i ja mu w gaz, a on ma turbo dziurę

Nie wiem jak w awd, ale w ośce przetestowane i nisko położony moment razem z szybko kończącymi się obrotami potrafią zdziwić kogoś kto jeździł benzyną.

Według mnie nic przyjemnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak w awd, ale w ośce przetestowane i nisko położony moment razem z szybko kończącymi się

> obrotami potrafią zdziwić kogoś kto jeździł benzyną.

> Według mnie nic przyjemnego.

No i chyba to właśnie jest za duży problem hmm.gif

Justy 86KM nikt na razie nie wystawia, A4 jakieś są i chyba tu będzie trzeba szukać tylko budżet zwiększyć hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> A sa takie dostępne. Bo kiedyś szukalem to były tylko1.6 16V i w dodatku w sedanie A tych Turbo

> niebyło.

No jest jedna 5 km ode mnie, 1990r trochę ulepiona taka i cena 8500zł icon_eek.gif

Ale auto cieakawe w sumie, dlatego pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poza tym jeśli RWD to jakieś e36, choć jak mówię chłop naprawdę ogarniał tego kanciaka i fajnie to

> wyglądało

różnica między kantem/ładą a BMW jest taka że BMW ma w moim odczuciu za cieżki tył, i często Ładę przykłądowo da radę wyciągnąć ze znacznie głębszego poślizgu (gdzie BMW już obróci). Ja też bym brał kanta/łade i od razu swapował na iSa grinser006.gif

Szpera od ruskich za 1500zł, bilstein, sprężyny z Nivy, klatka i można latać cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> różnica między kantem/ładą a BMW jest taka że BMW ma w moim odczuciu za cieżki tył, i często Ładę

> przykłądowo da radę wyciągnąć ze znacznie głębszego poślizgu (gdzie BMW już obróci). Ja też

> bym brał kanta/łade i od razu swapował na iSa

> Szpera od ruskich za 1500zł, bilstein, sprężyny z Nivy, klatka i można latać

Dobra zabawka, za 5000zł biorę gotowca z klatką grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

isa raczej ciężko dorwać, za dużo tego nie robili... icon_rolleyes.gif Owszem, w przypadku BMW jest tak, że można sobie złożyć nówkę od podstaw, ale cena wtedy zabija zlosnik.gif Z resztą do Łady to włożyć to też nie takie hop-siup, a do kanta to ponoć jeszcze mniej "pasuje". Najwięcej miejsca jest pod tym względem w Polonezie, ale to już cięższa buda, no i zawias do bani 270751858-jezyk.gif

BTW, a jak z rdzą w siódemkach? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BTW, a jak z rdzą w siódemkach?

zależy jaką się kupi (jak dbana) ale generalnie nie ma jakiejś super tragedii (szczególnie patrząc na to jak się sypią zachodnie, pełnoletnie fury). A przynajmniej łatwo ogarnąć bo proste do spawania jak cep.

iS wchodzi dość łatwo, w sumie to największa rzeźba jest z tunelem środkowym i wydechem. DOHC Fiata niby wchodzi łatwiej ale jest ciasno przy pompie hamulcowej z dolotem, a poza tym to kłopotliwy silnik. iSa z anglika kupi się za 2 kzł ze skrzynią w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na przekór:

> Polonez 1.4 16V.

> Będzie zabawa, będzie przygoda, nikt Ci go nie ukradnie.

Za ciężkie, za słabe i problem z zawieszeniem, a nastawiam się jednak na 4 łapy.

Ale opcja ciekawa tylko nie na tą chwilę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za ciężkie, za słabe i problem z zawieszeniem, a nastawiam się jednak na 4 łapy.

Zawieszenie jest niekłopotliwe (wiem z praktyki) a jak gdzieś zaliczysz krawężnik/ kamlot/ dziurę to koszt naprawy będzie znikomy w porównaniu z zachodnią konkurencją.

> Ale opcja ciekawa tylko nie na tą chwilę

1.4 daje radę, ew. 2.0 ale to biały kruk i byłoby szkoda do upalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://allegro.pl/ford-sierra-xr4-xr4i-2-8-v6-oryginal-i2676299913.html

No ciekawostka, taka zabawka do podłubania, odbudowy.

Ja niestety raczej potrzebuję gotowca.

Tak łaskawszym okiem spoglądam na Legacy do 1994r., nawet te 2.2 136KM hmm.gif

W sumie to wybrane aktualnie:

Justy (ale tylko 86KM)

Legacy do 1994r. minimum 2.2 136KM

Audi 80/90 quattro, minimum 2.3 133KM lub 2.0 140KM

Audi A4 quattro 1.8T lub 2,8, ale tu już budżet skrzypi raczej.

I ewentualnie jeśli trafi się jakiś wynalazek warty uwagi to do przemyślenia temat zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://allegro.pl/ford-sierra-xr4-xr4i-2-8-v6-oryginal-i2676299913.html

Teoretycznie fajny, ale nie podoba mi się ta historia ze zdjętym K-Jetem. Może się okazać, że uruchomienie tego wtrysku na nowo to kolejny tysiąc lub więcej.

Ale samo autko fajne. Choć wolałbym je z silnikiem 2.0 DOHC. Albo z Kosą pod maską. Tyle że wtedy nie byłby to matching numbers.

Pozdro

B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Teoretycznie fajny, ale nie podoba mi się ta historia ze zdjętym K-Jetem. Może się okazać, że

> uruchomienie tego wtrysku na nowo to kolejny tysiąc lub więcej.

Pewnie tak. I na dodatek nie do sprawdzenia przy kupnie.

> Ale samo autko fajne. Choć wolałbym je z silnikiem 2.0 DOHC. Albo z Kosą pod maską.

Z Kosą pod maską, w cenie byłaby jeszcze jedna cyfra przed przecinkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.