Roswell Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Golf 4 i tak póki co jest najładniejszym i chyba najlepszym Golfem w historii modelu, więc trzeba > się tylko cieszyć To Twoja bardzo subiektywna opinia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Jak dziecko. > Nie - bo nie To jest chyba trudne do zdefiniowania. Jeżdżę Stilo/Cromą, tata jeździ Jettą(2009 albo 2010rok). O ile Krowa stylistycznie we wnętrzu, pupy nie urywa, jest dość mocno stonowana, ale w sumie to klasa średnia. Taty Jetta ma praktycznie takie samo wyposażenie jak moje Stilo, czyli wszystko bez skóry na siedzeniach, brak navi, brak xenonów, brak skywindow, nie pamiętam czy Jetta ma tempomat bo tak skutecznie unikam tego autka, że już naprawdę dawno w nim nie siedziałem. Szczerze mówiąc nie lubię jeździć ojca Jettą, wolę jechać swoimi i nie chodzi tu o wygląd zewnętrzny a o wnętrze. Jak wsiadam do Stilo to jakoś tak robi mi się miło, jak wsiadam do Jetty to... no pojedzie toto z A do B, ale jest strasznie nijakie. Najśmieszniejsze jest to, że Sztilo było projektowane, żeby konkurować z Golfem, więc stylistycznie powinno iść w nijakość a jednak ma to coś co powoduje, że lubię tym autkiem jeździć, choćby radio w Stilo czy panel klimatyzacji automatycznej, ten w Jetta'ie bardzo przypomina panel klimatyzacji automatycznej w Pandzie2. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 sredni linia boczna to jakas tragedia na razie Leon najładniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 bardziej mi nowy leon stylistycznie leży, ale golf tez dobry - trzyma poziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Bez przesady, to jest lifting, a nie nowy model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Najśmieszniejsze jest to, że Sztilo było projektowane, żeby konkurować z Golfem ... Raczej Fiatowi nie wyszło Oczywiście szanuję prawo do lubienia/nielubienia każdej marki czy modelu Sam jestem fanem japońszczyzny (po pierwszym daihatsu charade turbo miałem dwa civiki i teraz accorda) ale żona lubi vw i mam porównanie. Natomiast staram się bronić każdy model czy markę jak ktoś atakuje nie mając zielonego pojęcia o czym pisze bo pewnie nigdy w takim aucie nie siedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > kolejny taki sam jak poprzedni golf.....jest zwyczajnie.... nijaki Bo taki ma być, konserwatywny, stonowany, po prostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NXS69 Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Stilo po facelifcie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Jest postęp. Mniejsza waga (sporo) spalanie 4,8 przy 140 KM Tutaj jestem miło zaskoczony, czekałem kiedy odwróci się trend dociążania aut wśród producentów i nie spodziewałem się,że największy w UE producent weźmie się na poważnie za to. Może przygotowują się pod przyszłe hybrydy... No właśnie... VW jest chyba w lesie z hybrydami, ZEV? Dlatego pewnie UE nie może szybko przeforsować nowych ulg/podatków dla auto eko/nie eko. Ciekawe jak w końcu VW coś pokaże na "prund" to czy nagle UE dowali drakońskie podatki lub wyśrubowane normy EURO6 etc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Bo taki ma być, konserwatywny, stonowany, po prostu nie wiem co w nim jest konserwatywnego... jest nijaki i nudny i jezeli chodzi o wyglad to zaczyna jego droga przypominac droge poloneza... czyli wielkie halo o zmiane koloru czy ksztaltu klosza konserwatywny to byl/jest jaguar x-type tudziez rovery niektore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > nie wiem co w nim jest konserwatywnego... jest nijaki i nudny > i jezeli chodzi o wyglad to zaczyna jego droga przypominac droge poloneza... czyli wielkie halo o > zmiane koloru czy ksztaltu klosza > konserwatywny to byl/jest jaguar x-type tudziez rovery niektore Oczywiście masz rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > konserwatywny to byl/jest jaguar x-type Byl - moze i tak Jest - to juz nie koniecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 nudny jak zawsze może chociaż R-ka będzie ciut bardziej wzbudzała jakieś emocje Lełon fajniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwydaniel Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 A teściu tak czekał z niecierpliwością na odsłonę nowego Golfa . Teraz wymiękł i pozostaje przy starszym modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Źródło: Link Wstawiłeś zdjęcie w kolorze, w którym wygląda najlepiej na fotkach dostępnych w dniu dzisiejszym Szczerze, po całej aurze tajemniczości i zapowiadanej rewolucyjności nowego Golfa spodziewałem się czegoś więcej, ale nie jest źle - w końcu nowy Golf Widać fajne nawiązania do trzeciej, czwartej i piątej generacji Wnętrze również do przodu. Ogólnie moja ciekawość zaspokojona w połowie. Poczekajmy na więcej danych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > No właśnie... > VW jest chyba w lesie z hybrydami, ZEV? XL1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > Źródło: Link Mniomniomniomniomniomniommmm.... Widzę parę aluzji do Golfa IV. [Lubię to!] Na przykład wysunięta w stronę passażera prawa część dechy rozdzielczej. Albo tylne krawędzie tylnych drzwi (niemal) równoległe do krawędzi klapy. Ktoś powie - w "V" jest podobnie. No niby tak, ale to w IV i VII górna krawędź tylnych świateł zaczyna się już na głównym skosie. Podoba mi się! Np. w solidnym TSI - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Podoba mi się! Np. w solidnym TSI - Solidnym? Co masz na myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Solidnym? Co masz na myśli Pewnie z przyzwoitą mocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > spalanie 4,8 przy 140 KM benzyniaku. Nie rozśmieszaj mnie bo mam zajady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Wygląd to jeszcze nie największy problem... Trzeba się golfem przejechać żeby się przekonać jakie > to przereklamowane auto... Nawet w porownaniu nowy focus golfVI golf bija na glowe we wszystkich kategoriach. Mowa o wersji Highline. Focus jest tylko lepszy jesli chodzi o skrzynie biegow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > nie wiem co w nim jest konserwatywnego... jest nijaki i nudny I tak samochód produkowany w setkach tysięcy egzemplarzy prędzej czy później się opatrzy. Wymaganie od masowego samochodu niepowtarzalności jest nieco dziwne. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Źródło: Link z calym szacunkiem, ale HONDA pokazujac nowego CIVICa zrobila rewolucje modelowa, a wydawalo sie, ze juz sie nie da ... to co pokazal VW to smiech na sali .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Solidnym? Co masz na myśli zapomnial "" ... o plynace tloki chodzilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Nie rozśmieszaj mnie bo mam zajady Jak rozumiem sprawdzałeś i Tobie wyszło inne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Wygląd to jeszcze nie największy problem... Trzeba się golfem przejechać żeby się przekonać jakie > to przereklamowane auto... Ja myślałem, że to przereklamowane auto do momentu jak miałem okazję popracować w miejscu, w którym mogłem się przejechać każdego dnia niemal każdym kompaktem dostępnym na niemieckim rynku. Jakość wykonania, wyciszenie, styl (mi odpowiada w przeciwieństwie do cudacznego Focusa)- dla mnie bez konkurencji w klasie (no może nowy Civic by mi jeszcze mógł przypaść do gustu, choć to auto z nieco innej bajki). Tylko jedna rzecz, co potwierdza Twoje słowa krytyki- jeśli już Diesel, to tylko 2.0. No i to co piszą przedmówcy- Highline to optymalna wersja wyposażenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Jak rozumiem sprawdzałeś i Tobie wyszło inne? Słyszałeś kiedyś o danych podawanych przez producenta i danych rzeczywistych? Urodziłeś się wczoraj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Słyszałeś kiedyś o danych podawanych przez producenta i danych rzeczywistych? Urodziłeś się > wczoraj? Ja jeszcze nie spotkałem auta którym jadąc w sposób oszczędny w warunkach zbliżonych do tych symulowanych w teście nie dałoby sie osiągnąć spalania podanego przez producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Słyszałeś kiedyś o danych podawanych przez producenta i danych rzeczywistych? Urodziłeś się > wczoraj? Słyszałem. W Subaru się z grubsza zgadzają. W mojej poprzedniej Ladze też. Ale przetestowałem to. Gdybym nie przetestował to bym się nie wypowiadał. I Tobie też proponuję najpierw coś przetestować a potem się wyśmiewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Ja myślałem, że to przereklamowane auto do momentu jak miałem okazję popracować w miejscu, w którym > mogłem się przejechać każdego dnia niemal każdym kompaktem dostępnym na niemieckim rynku. > Jakość wykonania, wyciszenie, styl (mi odpowiada w przeciwieństwie do cudacznego Focusa)- dla > mnie bez konkurencji w klasie (no może nowy Civic by mi jeszcze mógł przypaść do gustu, choć > to auto z nieco innej bajki). > Tylko jedna rzecz, co potwierdza Twoje słowa krytyki- jeśli już Diesel, to tylko 2.0. No i to co > piszą przedmówcy- Highline to optymalna wersja wyposażenia Sugerujesz, że wszechwiedząca AKowa gawiedź nigdy nie jeździła wszystkimi kompaktami na rynku, przez co mogła sobie wyrobić zdanie i pisać co piszą? Jak śmiesz! Przecież oni wszystko wiedzo najlepiej, a golf VII jest nudny i bez polotu i prowadzi się bez sensu, a w ogóle to AK testerom to tłoki poplynęly podczas testów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Przecież oni wszystko wiedzo najlepiej, Niektórzy wiedzą nawet ile pali. Mimo że go jeszcze nie ma w sprzedaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 Ubawiła mnie cena nowego Golfa. Prawie 60 tys. za silnik 1.2 85 rodem z kosiarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Ubawiła mnie cena nowego Golfa. Prawie 60 tys. za silnik 1.2 85 rodem z kosiarki Są tacy co kupią. A skoro są to producent byłby idiotą sprzedając taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Źródło: Link Też bym miał taki bad look na twarzy, gdyby mi po raz kolejny zrobili tak nudną linię nadwozia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbromsky Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Ubawiła mnie cena nowego Golfa. Prawie 60 tys. za silnik 1.2 85 rodem z kosiarki Tyle, że to pozwala temu golfowi przyspieszać w 12 sek do 100 km/h i osiągać max 180... przy spalaniu rzędu 5,9/4,2/4,9 (miasto, poza miastem, średnio). Za to wchodzę sobie na stronę forda i patrzę na ceny focusa. A tam: 57600 zł - też 85 KM, ale: nie ma klimatyzacji , spalanie w mieście 8 l/100, max prędkość 172 km/h i 14 sek do setki pozdrawiam, bromsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Tyle, że to pozwala temu golfowi przyspieszać w 12 sek do 100 km/h i osiągać max 180... przy > spalaniu rzędu 5,9/4,2/4,9 (miasto, poza miastem, średnio). dsg? > Za to wchodzę sobie na stronę forda i patrzę na ceny focusa. A tam: 57600 zł - też 85 KM, ale: nie > ma klimatyzacji , spalanie w mieście 8 l/100, max prędkość 172 km/h i 14 sek do setki manual? poza tym nie kumam... toczy sie dyskusja nt wyższosci VW nad Fordem i innymi pierdzikółkami... na podstawie tego: kto w katalogu umieścił niższe spalanie!!!!... niemcy mają tendencję to podawania nierealnych danych (bmw króluje w tym)... życie pokaże, że i tak wszystkie palą tyle samo czyli ralnie 8-9 w miescie. tyle ze ford napisał prawdę w katalogu a niemcy jak zwyklę piszą ile być może by chcieli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbromsky Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > dsg? > manual? Sprawdź sobie w katalogu producenta jakiś tekst EDIT: manual 5 biegowy > poza tym nie kumam... toczy sie dyskusja nt wyższosci VW nad Fordem i innymi pierdzikółkami... na > podstawie tego: kto w katalogu umieścił niższe spalanie!!!!... niemcy mają tendencję to > podawania nierealnych danych (bmw króluje w tym)... życie pokaże, że i tak wszystkie palą tyle > samo czyli ralnie 8-9 w miescie. tyle ze ford napisał prawdę w katalogu a niemcy jak zwyklę > piszą ile być może by chcieli... Nie chodzi o wyższość jednego producenta nad drugim ale o wyśmiewanie się z "wysokiej" ceny golfa i "kosiarkowego" silnika. Jak widać prawda leży gdzieś indziej, co pokazało przykładowe porównanie pozdrawiam, bromsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > dsg? > manual? > poza tym nie kumam... toczy sie dyskusja nt wyższosci VW nad Fordem i innymi pierdzikółkami... na > podstawie tego: kto w katalogu umieścił niższe spalanie!!!!... niemcy mają tendencję to > podawania nierealnych danych (bmw króluje w tym)... życie pokaże, że i tak wszystkie palą tyle > samo czyli ralnie 8-9 w miescie. tyle ze ford napisał prawdę w katalogu a niemcy jak zwyklę > piszą ile być może by chcieli... Ale o czym Ty piszesz? Przecież spalanie podawane jest według ściśle określonych, tych samych norm określających kazdy aspekt testu, od dystansu, prędkości, po temperaturę i wilogtność. I jest tak właśnie po to, żeby te dane były porównywalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 No jednej rzeczy Niemcom odmówić nie można: KONSEKWENCJI. Konsekwentnie trzymają się wybranej przed dziesięcioleciami "linii Golfa" i bronią jej z uporem godnym lepszej sprawy. Zrozumiałbym, gdyby to był model wyłącznie dla seniorów, ale Golf to przecież marka popularna a w segmencie siedzi bardzo dużo konkurencji. Tymczasem VW serwuje po raz kolejny flaki z olejem, tyle że poprawne technicznie, nowoczesne i spalające mało paliwa. No i co z tego? Może ja wydziwiam, ale Golf jest gdzieś w szarym ogonie modeli, które w tej chwili kupiłbym jako nowe z salonu. Prędzej zaryzykuję Alfę Romeło czy jakiegoś skośnookiego wielbiciela ryżu, aniżeli te nudy na pudy VII generacji. Pozdroofka Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Ale o czym Ty piszesz? Przecież spalanie podawane jest według ściśle określonych, tych samych norm > określających kazdy aspekt testu, od dystansu, prędkości, po temperaturę i wilogtność. I jest > tak właśnie po to, żeby te dane były porównywalne tyle teorii powiedz dlaczego zatem jeden producent myli się w spalaniu o 60% a inny o 20% (na podstawie statystyk z sieci od użytkowników)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbromsky Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > nowe z salonu. Prędzej zaryzykuję Alfę Romeło czy jakiegoś skośnookiego wielbiciela ryżu, > aniżeli te nudy na pudy VII generacji. Z drugiej strony zafundowałeś sobie coś stylistycznie jeszcze bardziej nudnego od golfa - mazdę mpv... choć na rynku są znacznie ciekawsze (z wyglądu) auta tego typu pozdrawiam, bromsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbromsky Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > tyle teorii powiedz dlaczego zatem jeden producent myli się w spalaniu o 60% a inny o 20% (na > podstawie statystyk z sieci od użytkowników)? Dobra, a co powiesz o osiągach? Też są oszukane? Bo spalanie jak już wiemy od Ciebie to bajki pozdrawiam, bromsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Ale o czym Ty piszesz? Przecież spalanie podawane jest według ściśle określonych, tych samych norm > określających kazdy aspekt testu, od dystansu, prędkości, po temperaturę i wilogtność. I jest > tak właśnie po to, żeby te dane były porównywalne Teoria sobie, a praktyka sobie. W przypadku Opla, Toyoty, Hondy czy Mitsubishi jakoś bez problemu udaje mi się osiągać katalogowe spalanie. W przypadku VAG jest to bardzo trudne, a w Fabii 1.4 16V w ogóle niemożliwie, przynajmniej mnie się nie udało. Dlatego nie wierzę w katalogi VW, takie jest moje doświadczenie. Testowany mocno przeze mnie Golf 160KM nijak nie chciał spalić poniżej 10 litrów w mieście. A w przypadku Opla czy Mitsubishi jadąc moim stylem, bez większego wysiłku z mojej strony osiągam katalogowe spalanie. A jak się postaram, to mogę zejść niżej, ostatnio na trasie 600km osiągnąłem 6.1, chociaż producent podaje 6.4. W przypadku VAGów nigdy mi się to nie udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 ja dorzuce swoje czy grosze moze nie w kwestji golfa ale oglnie VW. Jako że od niedawna jestem właścicielem auta tej marki i przymierzałem się do zakupu auta dość długo to VW przekonał mnie właśnie stylistyką i jakością wykonania. To jak wygląda kokpit VW jest dla mnie prawe ideałem, brak zbędnych fajerwerków, brak plastikow typu piano, dają to teraz każdym aucie, wygląda w rzeczywistości syfiasto. Wszystkie przyciski i zarządzenie pojazdem pod ręką, bez udziwnień itp. Nie jestem osobą która ślini sie na widok logo, kupuję zawsze samochody biorąc po uwagę ich praktyczność oraz wygląd no i przy tym w jakimś stopniu cene i tutaj VW wypada najlepiej. No i potwierdzam jak kupować VW to tylko w highline, różni się dużo nie tylko detalami ale istotnymi elementami, no i zapomniałem dodać nie ma lepszej skrzyni niz DSG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Dobra, a co powiesz o osiągach? Też są oszukane? Bo spalanie jak już wiemy od Ciebie to bajki bywają rozjechane z rzeczywistością, ale nie aż tak. mnie w sumie gila czy 12 czy 14. nigdy bym nie kupił takiej wersji, bo w trase tym sie nie da jechac a spalanie nie tyle co "wiemy ode mnie" bo nie jezdzilem, ale NIE wierzę żeby 140 konna benzyna niewspomagana prundem wzięła w miescie mniej niz 6. poprostu... i chyba nie ja jedyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > Tyle, że to pozwala temu golfowi przyspieszać w 12 sek do 100 km/h i osiągać max 180... przy > spalaniu rzędu 5,9/4,2/4,9 (miasto, poza miastem, średnio). > Za to wchodzę sobie na stronę forda i patrzę na ceny focusa. A tam: 57600 zł - też 85 KM, ale: nie > ma klimatyzacji , spalanie w mieście 8 l/100, max prędkość 172 km/h i 14 sek do setki > pozdrawiam, > bromsky Ale ja nie bronię Focusa. III to dla mnie porażka absolutna. Cieszę się, że załapałem się na II A co do osiągów Golfa z silnikiem dla Clio, albo innej Pandy to papier jest cierpliwy, wszystko przyjmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > tyle teorii powiedz dlaczego zatem jeden producent myli się w spalaniu o 60% a inny o 20% (na > podstawie statystyk z sieci od użytkowników)? nie wiem, może silniki jednego producenta są mniej wrażliwe na jazdę w innych warunkach niż przy badanich spalania, a innego bardziej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > nie wiem, może silniki jednego producenta są mniej wrażliwe na jazdę w innych warunkach niż przy > badanich spalania, a innego bardziej? Może. Faktem jest, że niektórzy producenci podają bardziej realne spalanie, a niektórzy piszą bajki. Albo inaczej - w przypadku niektórych producentów spalanie katalogowe da się osiągnąć nie zmieniając za bardzo techniki jazdy, a w przypadku niektórych trzeba stanąć na rzęsach i być zawalidrogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > nie wiem, może silniki jednego producenta są mniej wrażliwe na jazdę w innych warunkach niż przy > badanich spalania, a innego bardziej? niech będzie. a idąc tym tokiem dalej - rozjazd rzeczywistosc vs katalog jest uzasadniony pomimo istnienia tych "standardów"... i robienie szału, bo VW npisał 5,8 jest pożądanym efektem marketingowym. i zapewne nie ma nic wspolnego z rzeczywistością btw. czy na pewno są takie same standardy wszędzie? czy np. jak sobie mistubishi (albo jakis amerykan) wymysli nową metodykę testowania i zrobi z niej standard na azję/am pn. to nie moze w katalogu podac tego? czy potem musi przerobić katalog żeby europejskie normy zadowolic jak chce cos u nas sprzedać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 > tyle teorii powiedz dlaczego zatem jeden producent myli się w spalaniu o 60% a inny o 20% (na > podstawie statystyk z sieci od użytkowników)? Gdzie znajde ta statystyke? Pamietasz kto robil badanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.