Skocz do zawartości

A dlaczego nie ma Toyoty Camry w UE?


poziomek

Rekomendowane odpowiedzi

> A tak się pytam ... czemu w UE nie ma modelu Camry?

tego nie wiem, ale w Rosji chyba mają smile.gif

> I drugie pytania, kiedy nowy Avensis wejdzie i czy będzie miał napęd hybrydowy?

zapewne 2014-2015, czy hybryda będzie, ciężko powiedzieć, bo jest przecież prius który jest podobnej klasy, a do tego jeszcze masz model priusa 7-os (prius +) i z możliwością ładowania z gniazdka (prius plug-in)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A tak się pytam ... czemu w UE nie ma modelu Camry?

Macie inne gusta, i inne wymiary.

Toyota Camry to tanie auto klasy sredniej, porownywalne vs Mondeo np.

Wymiarowo w EU pewnie ciut za duze, brak Diesel i 2.5l w wersji podstawowej chaja.gif [...]

Ergo wasze podatki takim autom nie sluzapanic.gif[...]

Z reszta:

Quote:

Toyota withdrew the Camry from western Europe in mid-2004 because of poor sales. Last year Toyota sold 120,436 Avensis units in western Europe.


[...]

Czyli Avensis musi wam starczyc...

5675284688_bff8be671c_z.jpg

> I drugie pytania, kiedy nowy Avensis wejdzie i czy będzie miał napęd hybrydowy?

hmm.gif na tym sie nie znamzlosnik.gif, ale ile sie Hybrid w EU sprzedajeniewiem.gif?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W UE nie ma. W Rosji, na Ukrainie jest.

Camry starszych generacji była postrzegana u nas jako auto prestiżowe.

Teraz na innych rynkach (tak jak pisał OZI) to auto to po prostu tani, przeciętnie wykonany średniak. Nie masz pomysłu co rodzinnego kupić kupujesz Camry. Albo jako auto na taryfę.

W EU jego cena startowa musiałaby być wyższa niż końcowe ceny Avensis, czyli w PL około 155 tys zł. Po doposażeniu miałbyś ceny 180-200 tys zł, a to już kwoty za które spokojnie kupujesz coś z Lexa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Teraz na innych rynkach (tak jak pisał OZI) to auto to po prostu tani, przeciętnie wykonany

> średniak. Nie masz pomysłu co rodzinnego kupić kupujesz Camry. Albo jako auto na taryfę.

> W EU jego cena startowa musiałaby być wyższa niż końcowe ceny Avensis, czyli w PL około 155 tys zł.

> Po doposażeniu miałbyś ceny 180-200 tys zł, a to już kwoty za które spokojnie kupujesz coś z

> Lexa.

Zaraz bo nie łapię raz piszesz że to średniak a później że musiałby być droższy do Avensisa. Coś mi tu nie gra busted.gif Albo Ave to dno albo Camry super hiper w porównaniu do Ave... hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zaraz bo nie łapię raz piszesz że to średniak a później że musiałby być droższy do Avensisa. Coś

> mi tu nie gra Albo Ave to dno albo Camry super hiper w porównaniu do Ave...

Musiałby być droższy bo jest od niego większy. Tak to działa na rynku.

Z drugiej strony auto tych rozmiarów (które w EU jest już limuzyną) w USA czy Australii to zwykły rodzinny dupowóz. Więc nie jest jakoś super wykonany i wyposażony.

Sprzedawanie więc na europejskim rynku źle wyposażonego auta z tanimi plastikami w cenie bliskiej cenie Lexusa byłoby kompletnym nieporozumieniem. Nikt by u nas tego nie kupił.

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zaraz bo nie łapię raz piszesz że to średniak a później że musiałby być droższy do Avensisa. Coś

> mi tu nie gra Albo Ave to dno albo Camry super hiper w porównaniu do Ave...

W naszych warunkach średniakiem jest Aven, w warunkach USA czy OZ to właśnie Camry jest średniej wielkości autem.

Zauważ, że praktycznie poza EU (z wyjątkami) Aven nie jest sprzedawany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czemu nie ma vanów ? Ani toyota sienny ani honda odysseya też nie sprzedają w UE.

Bo EU lubi mikrosamochodziki z samozapłonowymi pierdziawkami pod maską. A oba te pojazdy są tylko w wersji V6 benzyna = szanse na sprzedanie takiej wersji są zerowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo EU lubi mikrosamochodziki z samozapłonowymi pierdziawkami pod maską. A oba te pojazdy są tylko w

> wersji V6 benzyna = szanse na sprzedanie takiej wersji są zerowe.

Tak jakby jakimś wielkim problemem było diesla wsadzić. niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo EU lubi mikrosamochodziki z samozapłonowymi pierdziawkami pod maską. A oba te pojazdy są tylko w

> wersji V6 benzyna = szanse na sprzedanie takiej wersji są zerowe.

e tam przesadzasz, w mojej wsi to już sporo jest amerykańskich vanów, więc klienci by się znaleźli. Jednak ich funkcjonalność jest o klasę lepsza niż tych europejskich niby vanów bez bagażnika. A co do diesla to bez zastanowienia zamienłbym te v6 na jakąś popierdułke z 2-litrowym dieslem 170-180 KM zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po doposażeniu miałbyś ceny 180-200 tys zł, a to już kwoty za które spokojnie kupujesz coś z

> Lexa.

W USA najdroższa Camry też zaczepia (i to dość zdecydowanie) o najtańszego Lexa. A Avalon (czyli Camry na sterydach) to już zdecydowanie cenowo wchodzi w okolice Lexusów. Ale nadal dobrze wyposażona Avalon jest tańsza niż porównywalnie wyposażony Lexus ES 350 (który jest Toyotą Avalon z innym przodem, tyłem, wnętrzem i klamkami; wiele z paneli nadwozia pasuje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo EU lubi mikrosamochodziki z samozapłonowymi pierdziawkami pod maską. A oba te pojazdy są tylko w

> wersji V6 benzyna = szanse na sprzedanie takiej wersji są zerowe.

Szanse byłby duże, tylko cena musiałaby być amerykańska, nie dwa razy wyższa europejska za ten sam produkt zlosnik.gif

Myślisz, że jestem zadowolony z silników w moich autach: 1,4 diesla 75KM i 1,6 benzynowego 109KM?

Odpowiem - nie jestem beksa.gif

Diesli nie cierpię, ale jakby miał ze 150KM, to nie pogardziłbym ok.gif

A już z V6 pod maską jeździłoby mi się wyśmienicie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szanse byłby duże, tylko cena musiałaby być amerykańska, nie dwa razy wyższa europejska za ten sam

> produkt

Czyli chcesz by firmy dotowały te samochody i sprzedawały poniżej kosztów? Przygotowanie na rynek EU kosztuje a ani Toyota ani Honda to nie są firmy charytatywne - ich celem jest zarabianie pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli chcesz by firmy dotowały te samochody i sprzedawały poniżej kosztów?

Oczywiście, że nie.

> Przygotowanie na rynek

> EU kosztuje a ani Toyota ani Honda to nie są firmy charytatywne - ich celem jest zarabianie

> pieniędzy.

Taa. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście, że nie.

Samochody w EU są droższe niż w USA z uwagi na wszelkie przepisy które muszą spełniać oraz cła i podatki którymi są obłożone. W przypadku niszowych produktów nie opłaca się sprowadzać ich do EU. Dlatego nie ma ani Camry ani Sienny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Samochody w EU są droższe niż w USA z uwagi na wszelkie przepisy które muszą spełniać oraz cła i

> podatki którymi są obłożone. W przypadku niszowych produktów nie opłaca się sprowadzać ich do

> EU. Dlatego nie ma ani Camry ani Sienny.

Tylko czemu model z USA potrafi kosztować 2x więcej w Europie.

Nie wierzę, że to aż taki duży koszt przystosowania do rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

> A co do diesla to bez zastanowienia zamienłbym te v6 na jakąś popierdułke z 2-litrowym dieslem

> 170-180 KM

nie zawsze wchodzi. FJ Cruiser jest np tylko z 4.0l V6. Probowali wlozyc Diesel na prawdopodobna EU sprzedaz - 3.0l ale stwierdzili, ze koszty dostosowania sa zbyt duze na ilosc sztuk jakie w EU by sie sprzedaly. Diesel sie po prostu nie miescillizak.gif[...]

Ergo przez podatki i koszty przystosowania bardziej sie oplaca modele na EU rozwijac osobno...spineyes.gif[...]

A i to nie moja opiniazlosnik.gif to skrot wywaidu z PM odpowiedzailnym za FJ Cruiserzlosnik.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [...]

> nie zawsze wchodzi. FJ Cruiser jest np tylko z 4.0l V6. Probowali wlozyc Diesel na prawdopodobna EU

> sprzedaz - 3.0l ale stwierdzili, ze koszty dostosowania sa zbyt duze na ilosc sztuk jakie w EU

> by sie sprzedaly. Diesel sie po prostu nie miescil[...]

> Ergo przez podatki i koszty przystosowania bardziej sie oplaca modele na EU rozwijac osobno...[...]

> A i to nie moja opinia to skrot wywaidu z PM odpowiedzailnym za FJ Cruiser[...]

Kwestia skali.

Mała przewidywana sprzedaż, i stąd unikanie rynku.

Bo, że da się tutaj zarobić, pokazuje choćby Kia/Hyundai ... ale niestety z małolitrażowymi autkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie to nie. U nas i tak by się tych wielorybów nie dało nigdzie zaparkować. U nas autem rodzinnym

> jest Aveo.

Na pocieszenie rachunek ekonomiczny sie niedomyka na wersje RHD tezzlosnik.gif[...] Dlatego u mnie nie ma Dodge Charger i RAMbuu.gif[...]

Od 2014 maja tak zaprojektowac RAM, ze to bedzie sprawa prostego montazu w fabryce.

Ford sprzedawa u mnie Mustang. Auta przychodzilu jako LHD, rozbierane byly u nas w fabrycelizak.gif, konwersja robiona na LHD i... koszt tego z certifikacja byl (dla Ford) $30,000 na sztuke, (wykwalfikowany robol to min $35-50 na/h), dodaj maszyny, papiery i biurokracja i to byl ich koszt Na aucie nawet 5% nie zarabiali...pad.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kwestia skali.

oczywiscie, jak Marek FL mowi, za maly rynek, i jak mowisz mala skala[...]

> Mała przewidywana sprzedaż, i stąd unikanie rynku.

> Bo, że da się tutaj zarobić, pokazuje choćby Kia/Hyundai ... ale niestety z małolitrażowymi

> autkami.

znow system podatkowy EUzlosnik.gif. Z FJ sprawe znam bo sledzilem zanim kupilem. Auto wazy 2t001.gif, tam nie ma sensu nic inngo phac w wersji Diesel niz 3.0l lub 4.2l D. Toyota brala pod uwage 4.5l V8 D ale ten w ogole sie nie miescil. Wybor padl na HiLux 3.0D... i tu koszt byl zbyt duzy...

Jest wersja jeszcze 2.5l D ale popraw o ile sie nie myle w EU karaja za posiadanie wiecej niz 1,999 cmniewiem.gif[...]

Jesli tak, ergo zadne koszty nie maja ekonomicznego sensu, bo ile luda to w EU kupiconfused.gif - nie wiele...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko w Polsce jest wyższa akcyza pow 2 l pojmnosci.

okay, czyli 2.5l moglby teoretycznie bychmm.gif. Widocznie koszta sie niedodoawaly - bo FJ w EU nie widzialem001.gif. Czyli US, Afryka, Asia, Pacific a EU nietzlosnik.gif[...]

I jak tu motoryzacja dla EU nie musi byc innaconfused.gif?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oczywiscie, jak Marek FL mowi, za maly rynek, i jak mowisz mala skala[...]

> znow system podatkowy EU. Z FJ sprawe znam bo sledzilem zanim kupilem. Auto wazy 2t, tam nie ma

> sensu nic inngo phac w wersji Diesel niz 3.0l lub 4.2l D. Toyota brala pod uwage 4.5l V8 D ale

> ten w ogole sie nie miescil. Wybor padl na HiLux 3.0D... i tu koszt byl zbyt duzy...

> Jest wersja jeszcze 2.5l D ale popraw o ile sie nie myle w EU karaja za posiadanie wiecej niz 1,999

> cm[...]

> Jesli tak, ergo zadne koszty nie maja ekonomicznego sensu, bo ile luda to w EU kupi - nie wiele...

bez przesady z tymi v6 i v8. Do tego samochodu spokojnie wystarczy 2 litrowy diesel z mocą ok 200 KM. Wiem, że fajniejszy dźwięk jest z v6 czy v8 niz z 4 cylindrowego diesla ale w użytkowaniu nie ma to żadnego znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bez przesady z tymi v6 i v8. Do tego samochodu spokojnie wystarczy 2 litrowy diesel z mocą ok 200

> KM. [...] z v6 czy v8 niz z 4 cylindrowego diesla ale w użytkowaniu

> nie ma to żadnego znaczenia.

Wybacz ale calkowicie Sie z toba now zgodze. 200 kW czyli 272KM tostanowczo za malo.

Ja tym jezdze codziennie I powiem publicznie old.gif ze to najbardzoej mulowate auto Jakie mialem.Tam powinno byc min 250 kW bo auto ma oplyw ceglowki. 2.0l diesel w Amarok jest najlepszym przykladem ze EU podejscie nie dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wybacz ale calkowicie Sie z toba now zgodze. 200 kW czyli 272KM tostanowczo za malo.

> Ja tym jezdze codziennie I powiem publicznie ze to najbardzoej mulowate auto Jakie mialem.Tam

> powinno byc min 250 kW bo auto ma oplyw ceglowki. 2.0l diesel w Amarok jest najlepszym

> przykladem ze EU podejscie nie dziala.

Ja wiem, że lepiej mieć 400 KM niż 200 ale po co ? Te 200 KM spokojnie wystarcza do sprawngo poruszania się. Miałem vana z 2.2 dci a teraz ma hondę z 3,5 v6 i w trasie to w zasadzie jakis kolosalnych różnic nie ma, a na światłach to się nie wyściguję. Po co Ci v8 do scigania się z kangurami na tych szutrowych drogach zlosnik.gif ? 200 km/h to chyba tymi pudełkami nie jeździsz, na 1/4 mili sie nie ścigasz więc po co ? Wiadomo u was benzyna i samochody sa tanie więc fajniej mieć 8 cylindrów a nie 4 ale sensu to to nie ma wg mnie, no poza szpanowanie na europejskich forach motoryzacyjnych grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba najbardziej idiotyczne pytanie jakie mozna zadać. Idąc Twoim tokiem myślenia to lepiej mieć

> samochod na pych.

nie, najlepiej i najzdrowiej na pedały smirk.gif Po co w wole roboczym do wożenia skrzynki z narzędziami w terenie 400 KM ? Przyczepę chcesz do tego doczepić ?

A swoja drogą to wreszczie możecie w usa zaszalec swoimi bolidami zlosnik.gifnajszybszy odcinek autostardy w usa yikes.gifhahaha.gif 64 km z maksymalna prędkością 136 km/h rotfl.gif tam bedzie można pogonić te 400 KM grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba najbardziej idiotyczne pytanie jakie mozna zadać.

> Idąc Twoim tokiem myślenia to lepiej mieć

> samochod na pych.

Jest takie polskie przysłowie:

"Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np. po to żeby mozna było łódkę pociągnąć. Z dwulitrowym dieselkiem to możesz sobie conajwyżej parkiet do jednego pokoju przewieźć. A jak masz przyzwoity silnik z dużym momentem i mocą to możesz i cegły na budowę domu zawieźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Np. po to żeby mozna było łódkę pociągnąć. Z dwulitrowym dieselkiem to możesz sobie conajwyżej

> parkiet do jednego pokoju przewieźć. A jak masz przyzwoity silnik z dużym momentem i mocą to

> możesz i cegły na budowę domu zawieźć.

No tak cegły i cement będziesz woził v6 hahaha.gif No to chyba tak jest w usa bo w biednej Polsce to mi na działke przywozili z hurtowni samochdem ciężarowym gratis, razem z rozładunkiem hds. Kolejne dorabianie teorii. Fajne silniki macie w tych swoich samochodach ale kompletnie nieprzydane no chyba, że do powiększania ego przed sąsiadem smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak cegły i cement będziesz woził v6 No to chyba tak jest w usa bo w biednej Polsce to mi na

> działke przywozili z hurtowni samochdem ciężarowym gratis, razem z rozładunkiem hds. Kolejne

> dorabianie teorii. Fajne silniki macie w tych swoich samochodach ale kompletnie nieprzydane no

> chyba, że do powiększania ego przed sąsiadem

Spytaj się kolegi Stebela co ciąga swoim pojazdem. Kiedyś tutaj wstawiał zdjęcie. Spytaj się kolegi HanYs'a co on wozi swoją Tundrą i dlaczego potrzebuje 380 KM V8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak cegły i cement będziesz woził v6 No to chyba tak jest w usa bo w biednej Polsce to mi na

> działke przywozili z hurtowni samochdem ciężarowym gratis, razem z rozładunkiem hds. Kolejne

> dorabianie teorii. Fajne silniki macie w tych swoich samochodach ale kompletnie nieprzydane no

> chyba, że do powiększania ego przed sąsiadem

a dlaczego?

a łódkę na Mazury to się wygodnie ciągnie golfem z silnikiem 105 koni?

a lawetę z rajdówką na zawody łatwiej chyba przewieźć czymś co ma V8 i 5,0l pojemności niż dieselkiem 1,6. Tak, mam porównanie. Po zapakowaniu ciężkiej lawety z dwoma rajdówkami na coś takiego

Nissan_Titan_main.jpg

można było sobie wyjechac na trasę, odprężyć się i zapomnieć o tym co się ciągnie.

Po podczepieniu małej lawetki z fiatem seicento do renault megane kombi trzeba uważać z napędzaniem, hamowaniem, skręcaniem i w ogóle każdym najdrobniejszym ruchem. Auto muli, nie chce jechać pali od cholery, sprzęgło łatwo zabić w mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] Te 200 KM spokojnie wystarcza do sprawngo

> poruszania się.

Zalezy co woziszhmm.gif[...], zalezy czy AC masz on caly czs,etc=kazdemu wedlug potrzebzlosnik.gif

Miałem vana z 2.2 dci a teraz ma hondę z 3,5 v6 i w trasie to w zasadzie jakis

> kolosalnych różnic nie ma, a na światłach to się nie wyściguję.

Nie wypowiem, sie bo nigdy nie jezdzilem takim silnikiem, moge sie wypowiedzec jak jezdzilem troche VW Transporterpad.gif = to auto wyposazone w pare rzeczy pod gorke nie jedzie. Pierwszy raz jechalem na dwoch bocznych liniach z ciezarowkami001.gif[...]

Ja chce sie sprzwnie poruszac a nie pod gorke zdychaczlosnik.gif[...]

Po co Ci v8 do scigania się z

> kangurami na tych szutrowych drogach ? 200 km/h to chyba tymi pudełkami nie jeździsz, na 1/4

> mili sie nie ścigasz więc po co ?

Inny system mysleniahmm.gif- ty sie wychowales na malych autach ja inaczejhmm.gif

[...]no poza szpanowanie na europejskich forach

> motoryzacyjnych

Tu akurat nie trafileszlosnik.gif. Ja nie mam 18 lat,zebym auto to byl szpanlizak.gif[...], a wtedy to byloyay.gif - 270747800-sex.gif, 3.8l V6 w starym Holden Commodore and rock and rollgrinser006.gif[...]

Auta mi nie imponujahmm.gif, nie ma po prostu takiego auta dla ktorego bym byl zazdrosny czy nim sie chwalil - to sa moje narzedzia pracyhmm.gif - (oprocz mojej E9 - i tym sie moge chwalicskromny.gif)[...] Chcesz mi zaiponowac to powiedz - "wiesz wiem jak z $1 zainwestowanego dzis dolara zrobic jutro $100zlosnik.gif, [...]

Oczekuje od auta, ze spelniac bedzie moje wymaganiahmm.gif, a niestety nie widze tego po 2.0l silniku i aucie wazacym dwie tony001.gif[...]

FJ Cruiser kupilem bo mi sie po prostu podobal i potrzebuje 4x4idea.gif, ale to nie zmienia faktu, ze z 4.0l V6 i 200kW auto jest niesamowitym mulempad.gif[...] i wierz mi zadna EU ideologia 2.0l i 135kW nie sprawi, ze bedzie poruszal sie sprawniej001.gif[...] bo po prostu praw fizyki nie oszukasz001.gif[...]

DSC00011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a dlaczego?

> a łódkę na Mazury to się wygodnie ciągnie golfem z silnikiem 105 koni?

> a lawetę z rajdówką na zawody łatwiej chyba przewieźć czymś co ma V8 i 5,0l pojemności niż

> dieselkiem 1,6.

ale nie ma co popadać w skrajności, nowoczesne diesle 2.0-2.2 mają w tej chwili w okolicach 200KM i 400-450Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i chyba warto brac pod uwage, ze spora czesc tej Europy da sie przejechac w jeden dzien. To nie Hameryka, czy Oz, tu 100KM w aucie klasy C starcza na turlanie sie do pracy, a Ci, ktorych stac na lodke do ciagniecia kupuja odpowiednie auto do ciagniecia.

Powiedz mi Ozi - na co mi wiecej niz te powiedzmy 140KM do przemieszczania sie z punktu A do punktu B? Na autostradzie wolno mi jechac 112km/h, w Polsce mi bedzie wolno 140km/h, a w Niemcowni coraz mniej odcinkow do upalania na maksa.

To co przeraza, to wlasnie to, ze glupia Europa zapitala w malych popierdolkach, bo sie tak da i jest OK, szczedzi na CO2 i innych pierdolach, a takie Oz, czy inna zaczadziala Hamerka ma w upie to i nie stosuje sie do zadnych zasad, na zasadzie - mam to bede czerpal na maksa no.gif

Ogolnie wali mnie czym chlopaki jezdzicie, i ani nie zazdroszcze, ani nie wspolczuje, ale powolutku zaczynacie meczyc z teoriami, ze dieselem to sie nie da, ze musi byc V8, bo inaczej to kupa, itp. itd. Problem w tym, ze sie da i jest OK, a kto cchce cos mocnego, to sobie kupuje. A ze sa ludzie, co maja pasje, i chca ciagac CC na przyczepie i placza, ze sie nie da ciagnac - coz, znaczy, ze ich nie stac na takie hobby i trzeba poszukac tanszego. Ja tez bym duzo rzeczy chcial, ale nie mam palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a dlaczego?

> a łódkę na Mazury to się wygodnie ciągnie golfem z silnikiem 105 koni?

sąsiad co roku ciąga łódkę na mazury (i to nie byle małą łódeczkę, tylko taki mały jacht) swoim Lanosem 1.5 16V. I tak odkąd ma tego Lanosa, czyli od nowości gdzieś około 97-98 roku. Nie pytałem czy mu wygodnie, ale nawet jeśli nie, to chyba lepiej raz do roku się chwilę pomęczyć, niż potem przez cały rok tankować jakiegoś potwora typu Toyota Sequoia i parkować nim po Krakowie hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiadamy na argumenty, że v8 jest zupełnie niepotrzebne i to jest tylko szpan przed sąsiadem.

Jest potrzebne. Nie każdemu ale są osoby którym wygodniej się żyje jak mają trochę więcej niż 150 koni pod maską. I nie chodzi tu o przedłużanie sobie wacka czy bajerowanie lasek na super furę.

Mocny silnik czasem się przydaje jeśli ktoś rzeczywiście używa samochodu a nie go tylko poleruje i przestawia z parkingu na parking.

do miasta, ok. Miałem 54 konie i stojąc w korku w dwustukonnym aucie jest tak samo (poza wygodniejszymi fotelami).

Na trasie da się żyć z 80-100 koni w lekkim aucie jeśli ktoś lubi przepisy.

gorzej jeśli wieziemy w bagażniku pół świni, worek ziemniaków i słoiki z bigosem po świętach a tu się dwie autostopowiczki próbują jeszcze wbić. No ciężko włączyć się do ruchu na trasie Lublin-Warszawa bez zapasu przynajmniej 150 koni. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> diesel 2.2 nie wystarczy? bez przesady! łódki ciągają u nas nie takimi samochodami...

ale słuchaj. To, że się da to nie znaczy że jest wygodnie i że nie można lepiej.

Malucha z kempingiem nad Balatonem tez można było zobaczyć tylko pytanie po co się męczyć? Wtedy tez ci zapaleńcy twierdzili, że przecież się da więc po co mają wydawać furę pieniędzy na 125p?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale ile Ty chcesz tego zapasu? Napisane, ile auto moz eciagnac i tyle ciagnij. Poza tym jak mozna

> wychodzic z zalozenia, ze auto do turlania sie po miescie bedzie super do ciagniecia weekend w

> weekend

można.

są takie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.