Amadi90 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 Obecnie posiadam dwa auta: -Citroen Berligo 2.0 HDI 2001r. -AR 156 2.5 V6 1998r. Zamierzam je sprzedać i kupić jeden pośredni - tak bym to nazwał. A dokładniej to chciałbym raczej: - sedana chociaż nie koniecznie, ale kombi odpada raczej - diesel - odpada kanapowe zawieszenie jak np. Passat B5 - względnie mało awaryjne - chcę zchipować - przebieg tak ok. 25-30 tys. rocznie Z kumplem rozważałem na ten temat i podsunął mi Audi A4, tylko, że roczniki bym miał nie najmłodsze bo 2000-2001. Zastanawiałem się nad 1.9 TDI 110 KM, ale też nad 1.9 TDI 115KM quattro - co wiecie o tych autach i silnikach ? Występowały one z 6 biegami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 W tych pieniadzach to tylko a4 b5 a moze nawet passat. Ogolnie ciezko mowic tutaj o bezawaryjnosci. Duzo szukania przed Toba duzo a nawet bardzo duzo jest mocno wyeksploatowanych egzemplarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 Zapomnij o A4 z quattro 116KM w TDI za 13 tyś Po prostu wybij sobie go z głowy, chyba że znajdziesz jakąś potaksówkę z de z przebiegiem +500tyś, lub lubisz mieć dospawany przód lub zadek z innego auta. Dobry egz taki jak piszesz z przebiegiem autentycznym między 250-300 tyś to koszt 18-20 tyś. 13 tyś to są pieniądze na 110KM A4 z lat 98-może przy dobrych wiatrach udało by się z 2000r, przy własnym imporcie, lub znaleźć z uszkodzeniem mechanicznym typu turbo, potargować i zrobić we własnym zakresie. weź też pod uwagę, że A4 i passat B5 mają tą samą zawiechę więc skoro w pasku Ci nie pasuje to A4 też Ci nie podpasuje Może jakąś Octavię i założyć twardsze amorki i chipa?Jakościowo do audi daleko, ale tragedii nie ma. Ogólnie czeka Cię droga przez mękę jak chcesz kupić dobry egz jakiegokolwiek TDI w tej cenie. Od razu podpowiem celujw ogłoszenia 250-320 tyś to jest szansa że trafisz na prawdziwy przebieg+zadbany, dobrze sprawdzony egz i będziesz śmigał, bo jak zaczniesz szukać 170-220 tyś-to będziesz miał sztrucla że hej. Musisz zimno patrzeć na ogłoszenia bo często mają mało wspólnego z prawdą. Pamiętaj że przebiegiem się nie jeździ, znam kilka TDI mających ponad 400 tyś i wierz mi wyglądają lepiej niż te 180 tyś z ogłoszeń, więc ile one muszą mieć??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > Obecnie posiadam dwa auta: > -Citroen Berligo 2.0 HDI 2001r. > -AR 156 2.5 V6 1998r. > Zamierzam je sprzedać i kupić jeden pośredni - tak bym to nazwał. A dokładniej to chciałbym raczej: > - sedana chociaż nie koniecznie, ale kombi odpada raczej > - diesel > - odpada kanapowe zawieszenie jak np. Passat B5 > - względnie mało awaryjne > - chcę zchipować > - przebieg tak ok. 25-30 tys. rocznie > Z kumplem rozważałem na ten temat i podsunął mi Audi A4, tylko, że roczniki bym miał nie najmłodsze > bo 2000-2001. Zastanawiałem się nad 1.9 TDI 110 KM, ale też nad 1.9 TDI 115KM quattro - co > wiecie o tych autach i silnikach ? Występowały one z 6 biegami ? panda , punto? jakbys dozbierał troche to by wyszła linea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > Obecnie posiadam dwa auta: > -Citroen Berligo 2.0 HDI 2001r. > -AR 156 2.5 V6 1998r. > Zamierzam je sprzedać i kupić jeden pośredni - tak bym to nazwał. A dokładniej to chciałbym raczej: > - sedana chociaż nie koniecznie, ale kombi odpada raczej > - diesel > - odpada kanapowe zawieszenie jak np. Passat B5 > - względnie mało awaryjne > - chcę zchipować > - przebieg tak ok. 25-30 tys. rocznie > Z kumplem rozważałem na ten temat i podsunął mi Audi A4, tylko, że roczniki bym miał nie najmłodsze > bo 2000-2001. Zastanawiałem się nad 1.9 TDI 110 KM, ale też nad 1.9 TDI 115KM quattro - co > wiecie o tych autach i silnikach ? Występowały one z 6 biegami ? W tych pieniądzach, roczniku i preferowanym segmencie nie kupisz niczego co zagwarantuje bezawaryjność zwłaszcza w dieslu. Jeśli jesteś świadomym kierowcą dla którego właściwy stan techniczny samochodu to podstawa, a wszelkie stuki, póki, podkapcania, przymulania i etc to usterki to zdecydowana większość starych diesli doprowadzi cię do szewskiej pasji prędzej czy później. Przeżyłem sporo używek, kilka diesli, wiem co piszę Jeśli masz możliwość zakupu samochodu z pewnych rąk czyli od rodziny, dobrego znajomego (choć z tym trzeba uważać, bo można nie mieć już dobrych znajomych) to jest szansa, jeśli będziesz kupował w ciemno ....... życzę powodzenia i to szczerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 kupi i dobrego TDI tylko tak jak napisałem niech nie będzie dla niego zdziwienia jeśli zegary będą miały trójkę z przodu, co nie znaczy wcale, że auto już dogorywa. Turbo bez zmiennej geo dobrze traktowane spokojnie pół miliona wytrzymuje, tak samo silnik i wtryski, pompa podobnie-decydując się na jakiekolwiek auto używane trzeba się liczyć co raz z jakimiś naprawami i to bez względu na wiek auta, od 2-3 latków zaczynając, grunt by przy zakupie wyeliminować co się da by ich było jak najmniej. Tak mi przyszło do głowy że za 13 w dieslu to można Leona lub Toledo poszukać-silniki te same, wnętrze w miarę, a nie trzyma tak ceny jak audi. TDI ma jeden dość istotny plus jeśli chodzi o diesle-wielu mechaników zna je dobrze, przez co robocizna nie jest mega droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi90 Napisano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > kupi i dobrego TDI tylko tak jak napisałem niech nie będzie dla niego zdziwienia jeśli zegary będą > miały trójkę z przodu, co nie znaczy wcale, że auto już dogorywa. Turbo bez zmiennej geo > dobrze traktowane spokojnie pół miliona wytrzymuje, tak samo silnik i wtryski, pompa > podobnie-decydując się na jakiekolwiek auto używane trzeba się liczyć co raz z jakimiś > naprawami i to bez względu na wiek auta, od 2-3 latków zaczynając, grunt by przy zakupie > wyeliminować co się da by ich było jak najmniej. > Tak mi przyszło do głowy że za 13 w dieslu to można Leona lub Toledo poszukać-silniki te same, > wnętrze w miarę, a nie trzyma tak ceny jak audi. > TDI ma jeden dość istotny plus jeśli chodzi o diesle-wielu mechaników zna je dobrze, przez co > robocizna nie jest mega droga. a powiedz mi za 13k Audi A4 1.9 TDI 110 km całkowicie odpada czy szukać roczników 98-99, bo widzę zdania lekko podzielone, ale nie każdy podchodzi tak krytycznie. Chciałem też mieć nie tak stare auto. Czy są jakies inne sensowne diesle w tych pieniądzach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > Z kumplem rozważałem na ten temat i podsunął mi Audi A4, tylko, że roczniki bym miał nie najmłodsze > bo 2000-2001. Zastanawiałem się nad 1.9 TDI 110 KM, ale też nad 1.9 TDI 115KM quattro - co > wiecie o tych autach i silnikach ? Występowały one z 6 biegami ? Przyzwoite auto tego typu będzie ciężko kupić poniżej 20kzł. Co najmniej pół roku szukania przed Tobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > a powiedz mi za 13k Audi A4 1.9 TDI 110 km całkowicie odpada czy szukać roczników 98-99 Mając 13 tyś i stawiając np na Audi-zapomnij o roczniku i stanie licznika, skup się na stanie technicznym, byś nie zraził się do tego silnika, że wpierdzielisz mnóstwo kasy a dalej będzie szrot. Uwagę zwróć na bezwypadkowość egzemplarza-tzn jakieś malowanie jest dopuszczalne bo w 12-14 letnim aucie tego się nie uniknie, ale chodzi by konstrukcja auta nie była naruszona, słupki, podłużnice czy nie prostowane itd, potem sprawdzasz zawieszenie (30-50zł na OSKP) i sprawność rzeczy które możesz sam sprawdzić (klima, wyposażenie elektryczne, wspomaganie,ABS),jeśli to będzie OK możesz zabierać auto do jakiegoś dobrego dieslowca na sprawdzenie silnika-po takich zabiegach i inwestycji ok 150zł jest szansa, że nabędziesz dobre auto. A jak pójdziesz w tandem "ja i śwagier"-najlepsza droga do wtopienia kasiurki. Ogólnie TDI są wdzięcznymi silnikami miałem je w kilku egz, w 1 audi było prawie 350 tyś i wnętrze po wyczyszczeniu (uprałem po zakupie bo miało naturalne slady,plamki po napojach podszyte kurzem itd) wygladało super, skórzana kierownica tylko trochę powycierana (zaznaczam że wszystko ori było) i przyjemnie się tym jeździło. O tańszych alternatywach napisałem (octavia,leon,toledo)-Audiczek z polskich salonów w dieslu praktycznie nie ma na rynku wtórnym, wszystko ciągnięte, niestety w różnym stanie, a większość nastawiona tylko na zysk czyli skręcenie szafy, bądź klepanie po dzwonie-uczciwie sprowadzonych aut jest może 20%, za granicą nikt diesla nie kupuje by jeździć po bułki, średnio 30-35 tyś rocznie to taka norma, jesli ma sporo mniej od tej normy, to ceny są takie, że w kraju u nas nikt za takie pieniądze by tego nie kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 mondeo tddi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > Obecnie posiadam dwa auta: > -Citroen Berligo 2.0 HDI 2001r. > -AR 156 2.5 V6 1998r. > Zamierzam je sprzedać i kupić jeden pośredni - tak bym to nazwał. A dokładniej to chciałbym raczej: > - sedana chociaż nie koniecznie, ale kombi odpada raczej > - diesel > - odpada kanapowe zawieszenie jak np. Passat B5 > - względnie mało awaryjne > - chcę zchipować > - przebieg tak ok. 25-30 tys. rocznie > Z kumplem rozważałem na ten temat i podsunął mi Audi A4, tylko, że roczniki bym miał nie najmłodsze > bo 2000-2001. Zastanawiałem się nad 1.9 TDI 110 KM, ale też nad 1.9 TDI 115KM quattro - co > wiecie o tych autach i silnikach ? Występowały one z 6 biegami ? Fiat ,Bravo/Brava/Stilo 1,9 JTD , silnik prawie niezniszczalny i podatny na chip , ewentualnie coś z stajni Fiata z tym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > mondeo tddi Z jednej strony tak, auto duże, dobrze się trzyma drogi, często dobrze wyposażone, jedyny minus-trzeba pilnować rudej by się nie rozprzestrzeniała, chociaż jak się zlikwiduje wypryski to szybko nie włazi. Z drugiej strony nie, ze względu na ciężką odsprzedaż co za tym idzie sporą utratę wartości (można to obrócić w plus sporo targując). Mondek jest dość kontrowersyjny bo zapracował sobie kiepskimi wtryskami (tdci) ale ludziska wrzucają je do jednego wora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > Przyzwoite auto tego typu będzie ciężko kupić poniżej 20kzł. > Co najmniej pół roku szukania przed Tobą. no ja też twierdzę, że mało awaryjny diesel do 13 tysięcy to brzmi jak święta prostytutka albo prosty zakręt. No ale wszystko możliwe, może jakiś dziadek z Niemiec, który co niedzielę do kościoła... etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > no ja też twierdzę, że mało awaryjny diesel do 13 tysięcy to brzmi jak święta prostytutka albo > prosty zakręt. Astra G Y17DT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi90 Napisano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 a Leony to w jakie roczniki bym musiał celować ? No i które z silników 1.9 TDI są mniej awaryjne ? Z tego co mi się wydaje to 90KM i 110 KM - ale mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
todamian Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > a Leony to w jakie roczniki bym musiał celować ? No i które z silników 1.9 TDI są mniej awaryjne ? > Z tego co mi się wydaje to 90KM i 110 KM - ale mogę się mylić. 1,5 roku temu kupiłem audi a4 b5 99r, 110KM za troszkę wiecej bo po opłatach prawie 19 000 wyszło. Przebieg miało 215 000km, ksiazka do 2008r do 149 000 km prowadzona (myślałem że drukowana , ale po sprawdzeniu w aso co do kilometra sie zgadza) więc myśle że przebieg mógł byc prawdziwy. Rozrzady itd na pierwszy rzut 1 000zł (bo wyszedl do wymiany napinacz). Teraz zrobiłem częśc zawiesznia które już stukało przy kupnie (jednak na szarpakach w dwóch różnych miejscach nie widzieli luzów) 800zł i nastała cisza. Po drodze jeszcze jakiś świece czy termostat - ok. 300zł liczmy. I poza wymianami olejów i filtrów, opony zimowe to byłoby tyle wydatków. Od tamtej pory przebieg zmianił sie na 244 000km. Spalanie w tym okresie nigdy nie przekroczyło 6l/100km , przeważnie ponizej 5,5l/100km. AAAA po zimie dwa razy odłączyło mi turbine, ale po przegonieniu kilkukrotnym ustało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > no ja też twierdzę, że mało awaryjny diesel do 13 tysięcy to brzmi jak święta prostytutka albo > prosty zakręt. No ale wszystko możliwe, może jakiś dziadek z Niemiec, który co niedzielę do > kościoła... etc. Tak samo do 13 tyś jak 20, 25 tyś czy nawet 30 tyś-każde z nich będzie używane i okupione jakimiś usterkami wcześniej czy później, kwestia zrobić wszystko by było to "później". Leon będzie z lat 2000-2001. Co do silników to tak naprawdę każdy jest ok 90,101,105,110,116 i 130KM, na dwa ostatnie-marne szanse, 90 i 110 są na pompie wtryskowej, jak do tego dołożyć turbawkę bez zmiennej geometrii to nie ma za bardzo co tam się psuć, znaczy się jest to bardzo bezpieczny diesel. Ogólnie sporo zależy jak było użytkowane wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 Za tą kasę diesla to można kupić Corsę 1.7DTI, a nie Audi. Corsa ma szanse być dobra i nieco młodsza. Widzę magię znaczka, działa. Szukaj tańszych marek (Opel, Ford, Fiat, Skoda) to zawsze ciut młodsze będzie i szansa na lepszy stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > 1,5 roku temu kupiłem audi a4 b5 99r, 110KM za troszkę wiecej bo po opłatach prawie 19 000 wyszło. > Przebieg miało 215 000km, ksiazka do 2008r do 149 000 km prowadzona (myślałem że drukowana , > ale po sprawdzeniu w aso co do kilometra sie zgadza) więc myśle że przebieg mógł byc > prawdziwy. Nie masz problemów z korozją czy w ogóle lakierem? Znajomego sąsiad ma taki z 98r i już robił zaprawki na drzwiach i błotnikach. A i chłopina narzeka, bo pali mu osiem oleju napędowego a jego almera z lpg brała 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > Z drugiej strony nie, ze względu na ciężką odsprzedaż co za tym idzie sporą utratę wartości (można > to obrócić w plus sporo targując). Z 13 tys , to nawet jak pozniej za 5tys sprzeda Mondka, to nie powinno byc dramatu. Jak kupi wspomniane audiu z okolic 20K to za kilka lat ile za nie wezmie? Procentowo audi mniej spadnie ale NOMINALNIE to 8K tak samo jak i u mondka lekko poleci z czasem na wartsoci. Co do łatwosci sprzedazy Audi za kolejne kilka lat to nie dyskutuje mozesz miec racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > panda , punto? jakbys dozbierał troche to by wyszła linea albo lacetti i to znacznie młodsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > albo lacetti i to znacznie młodsze Laczek w klekocie nierealny w tej cenie, 13 tyś bierzmy jako limit nie każdy może w krótkim czasie dozbierać do 20 tysi bo to "letka różnica" Nie wiem jakich gabarytów potrzebuje kolega, ale może Stilona w 3D by się udało znaleźć np 115jtd?Zrobisz go sobie za 1500zł na +- 170KM i będziesz latał że hej... Plusów jest sporo-młodsze, mniej oklepane, łatwiej znaleźć z mniejszym przebiegiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > Laczek w klekocie nierealny w tej cenie, 13 tyś bierzmy jako limit nie każdy może w krótkim czasie > dozbierać do 20 tysi bo to "letka różnica" Przecież była mowa o tym jak dozbiera trochę. Nie można kupić laczka w kopciuchu znacznie poniżej dwudziestu tysięcy? > Nie wiem jakich gabarytów potrzebuje kolega, ale może Stilona w 3D by się udało znaleźć np > 115jtd?Zrobisz go sobie za 1500zł na +- 170KM i będziesz latał że hej... Z ciekawości zajrzałem na strony kilku tunerów i nijak z tego silnika 170KM nie wyciągają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > Z 13 tys , to nawet jak pozniej za 5tys sprzeda Mondka, to nie powinno byc dramatu. Jak kupi > wspomniane audiu z okolic 20K to za kilka lat ile za nie wezmie? 500 złotych na złomie. Już teraz takie audi ma 13-14 lat. Za kilka lat będzie zdawało maturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > Z ciekawości zajrzałem na strony kilku tunerów i nijak z tego silnika 170KM nie wyciągają... trzeba wiedzieć gdzie szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amadi90 Napisano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 170KM to przesada, to nie sztuka znaleść i zchipować "na wariata"tylko, żeby nie padły podzespoły po niedługim czasie. W taki razie zbieram na A4, ewentualnie stilo by mnie jeszcze zadowalało bo mi się podoba, bo jak patrzę to Leon mi jednak nie leży, a Corsy i inne gówna to nawet w grę nie wchodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > 170KM to przesada, to nie sztuka znaleść i zchipować "na wariata"tylko, żeby nie padły podzespoły > po niedługim czasie. Dlatego wszystko trzeba robić z głowa i zaprowadzić do odpowiednich ludzi > W taki razie zbieram na A4, ewentualnie stilo by mnie jeszcze zadowalało bo mi się podoba, bo jak > patrzę to Leon mi jednak nie leży, a Corsy i inne gówna to nawet w grę nie wchodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > Z kumplem rozważałem na ten temat i podsunął mi Audi A4, tylko, że roczniki bym miał nie najmłodsze > bo 2000-2001. powiedz, że żartujesz Ty za te pieniądze to nawet Octavii dobrej nie kupisz a marzysz o Audi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > weź też pod uwagę, że A4 i passat B5 mają tą samą zawiechę więc skoro w pasku Ci nie pasuje to A4 > też Ci nie podpasuje nie A4 a A6 ma taki zawias jak w Pasku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > Fiat ,Bravo/Brava/Stilo 1,9 JTD , silnik prawie niezniszczalny i podatny na chip , ewentualnie > coś z stajni Fiata z tym silnikiem Bravo/Brava to zdecydowanie w większości trupy, ponadto nie samym silnikiem człowiek jeździ. Co do JTD i ich niezniszczalności mam osobną teorię. Stilo w cenie 13 tys nie kupisz w dobrym stanie chyba , że szukasz 8 życia kurczaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > Laczek w klekocie nierealny w tej cenie, 13 tyś bierzmy jako limit nie każdy może w krótkim czasie > dozbierać do 20 tysi bo to "letka różnica" > Nie wiem jakich gabarytów potrzebuje kolega, ale może Stilona w 3D by się udało znaleźć np > 115jtd?Zrobisz go sobie za 1500zł na +- 170KM i będziesz latał że hej... > Plusów jest sporo-młodsze, mniej oklepane, łatwiej znaleźć z mniejszym przebiegiem... Nie wydusisz samym programem 170 KM z silnika 1,9 JTD 115 , nie ma bata, chyba, że ,,tuner'' ma wytwarzacz wykresów, a nie hamownię. Realne moce z tego silnika to okolice 150-160 KM, reszta to wydatki na większe turbo, IC , wtryski. Ponadto od samych wartości maksymalnych dużo ważniejszy jest przebieg momentu obrotowego i mocy, ale o tym mało kto wie i mało kto pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > Dlatego wszystko trzeba robić z głowa i zaprowadzić do odpowiednich ludzi > > patrzę to Leon mi jednak nie leży, a Corsy i inne gówna to nawet w grę nie wchodzą. Nie zrobisz samym programem 170 KM z tego silnika, chyba, że Ci Twoi właściwi ludzie odwalają hardcor (a i tak wątpię) , albo co częściej się zdarza zamiast hamowni mają generator wykresów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > Nie zrobisz samym programem 170 KM z tego silnika, chyba, że Ci Twoi właściwi ludzie odwalają > hardcor (a i tak wątpię) , albo co częściej się zdarza zamiast hamowni mają generator > wykresów. a gdzie ja napisałem że mam na myśli sam program. napisałem że z tego silnika jesteś wstanie wydoić te 170 KM ale po modyfikacjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > a gdzie ja napisałem że mam na myśli sam program. napisałem że z tego silnika jesteś wstanie wydoić > te 170 KM ale po modyfikacjach Nie ma co się przekomarzać 150KM zrobi każdy z tego silnika i będzie to bezpieczne, co na niewielką budę da już fajne wyniki. Potem można sobie dłubać dalej jak się ma ochotę (IC,kolektor,wydech,itd). Co nie zmienia faktu, że to całkiem ciekawa opcja w stosunku do bardziej wyeksploatowanego audi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > a gdzie ja napisałem że mam na myśli sam program. napisałem że z tego silnika jesteś wstanie wydoić > te 170 KM ale po modyfikacjach Napisałeś że za 1500 zł możesz osiągnąć +/- 170 KM - to ja Ci piszę , że nie możesz w takich pieniądzach i tyle. Sam program w dobrej firmie to koszt +/- 1000 - 1200 zł , a gdzie reszta. Jeśli chcesz wiedzieć to taki silnik da się zdłubać po modyfikacjach na okolice 200 KM , ale nie za 1500 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > Napisałeś że za 1500 zł możesz osiągnąć +/- 170 KM - to ja Ci piszę , że nie możesz w takich > pieniądzach i tyle. Sam program w dobrej firmie to koszt +/- 1000 - 1200 zł , a gdzie reszta. > Jeśli chcesz wiedzieć to taki silnik da się zdłubać po modyfikacjach na okolice 200 KM , ale > nie za 1500 zł proszę pokaz mi gdzie tak napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > proszę pokaz mi gdzie tak napisałem Nie drapcie się to ja tak napisałem a 160 czy 150 to jest to - które podałem, pisałem z głowy, nie z tabel tunerów Co w danym wątku nie zmienia nic. Można silnik podkręcić i to jest ważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
todamian Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > Nie masz problemów z korozją czy w ogóle lakierem? Znajomego sąsiad ma taki z 98r i już robił > zaprawki na drzwiach i błotnikach. A i chłopina narzeka, bo pali mu osiem oleju napędowego a > jego almera z lpg brała 9 nie ma grama rdzy, znaczy nad szybą jest purchielek (tak 0,5x0,5 cm, jest od kupna i nie powiększa sie, oraz gdzies na drzwiach jest kropka ) a pali tak jak pisze bez zciemniania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > Nie drapcie się to ja tak napisałem a 160 czy 150 to jest to - które podałem, pisałem z głowy, > nie z tabel tunerów > Co w danym wątku nie zmienia nic. Można silnik podkręcić i to jest ważne. Sprawa wyjaśniona, przeprosiny dla Kolegi ,,szyman'' za małe FO-PA, to tera z Tobą będziem polemizować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Nie ma co polemizować, trza szukać dobrego egzemplarza, wirusować i cieszyć się jazdą... W codziennym użytku 10 kuni w tą czy w tą wielkiej różnicy nie robi. Momencik obrotowy...to jest to co Tygryski lubią najbardziej w dieslach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Momencik obrotowy...to jest > to co Tygryski lubią najbardziej w dieslach. Taa. Tylko pod warunkiem, że tunerowi "sufit się na łeb nie spadł"(by Siara). Bo nie tyle ważny jest moment maksymalny (jego wartość), co przebieg krzywej. Już widziałem pseudotunera ("Chiptuning TDI, niskie ceny, dojazd do klyenta"), który znajomemu w Passacie 2.0TDI 140KM wgrał jakiś chory program. Przy 1,6krpm miał mniej momentu niż na seryjnym programie, przy 2krpm miał jakieś 30% pow. seryjnego, a już przy 2,5krpm zrównywał się z seryjnym i dalej leciał na pysk. Ale oczywiście pan "tuner" nie miał sobie nic, a nic do zarzucenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Nie piszemy o druciarstwie Ja np robiłem u Rogala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > nie ma grama rdzy, znaczy nad szybą jest purchielek (tak 0,5x0,5 cm, stary, to albo nie ma ani grama albo jest purchelek. Jedno z drugim się wzajemnie wyklucza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > albo lacetti i to znacznie młodsze Poczytaj o dieslu w lacetti a potem go polecaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
todamian Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > stary, to albo nie ma ani grama albo jest purchelek. Jedno z drugim się wzajemnie wyklucza to w takim razie nie ma ani grama bo jest to nie do zauważenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > > Passacie 2.0TDI 140KM wgrał jakiś chory program. Przy 1,6krpm miał mniej momentu niż na > seryjnym programie, przy 2krpm miał jakieś 30% pow. seryjnego, a już przy 2,5krpm zrównywał > się z seryjnym i dalej leciał na pysk. Ale oczywiście pan "tuner" nie miał sobie nic, a nic do > zarzucenia. dobrze zrobil, klyent zadowolony bo "ma kopa z dolu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > Poczytaj o dieslu w lacetti a potem go polecaj Coć z nim nie tak? Do tej pory nie czytałem złych opinii o tym silniku ... no może poza tym, ze pali więcej niż inne diesle tej pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > to w takim razie nie ma ani grama bo jest to nie do zauważenia bzdury opowiadasz, jestes kolejnym, który dla swoich potrzeb mija się z prawdą (to określenie poprawne politycznie, a zwyczajnie kłamie), jest wielu takich, ktorzy piszą, że bezwypadkowy bo auto nie było spawane z dwóch, albo, że klima jest ale w worku w bagazniku, albo w aucie wszystko działa, nic kompletnie nie trzeba robić za wyjatkie dwóch przełaczników itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > to w takim razie nie ma ani grama bo jest to nie do zauważenia Czyli jak gniją podłużnice od środka (co jest nie do zauważenia) to samochód nie ma śladu rdzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
todamian Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > bzdury opowiadasz, jestes kolejnym, który dla swoich potrzeb mija się z prawdą (to określenie > poprawne politycznie, a zwyczajnie kłamie), jest wielu takich, ktorzy piszą, że bezwypadkowy > bo auto nie było spawane z dwóch, albo, że klima jest ale w worku w bagazniku, albo w aucie > wszystko działa, nic kompletnie nie trzeba robić za wyjatkie dwóch przełaczników itd ty wiesz lepiej, zalezy mi na zachwalaniu tylko nie wiem po co samochód miał przeszłość wypadkową bo nawet w serwisie jest to odnotowane, jako dwuletnie miało jakiegoś dzownka i przód był robiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.