CZUCZU Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > polski klient kocha nowy, świeży lakier który potem płatami odłazi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Nie mówię o dorabianiu na czarno...Znam wiele zakładów, gdzie człowiek pracuje na etacie, wraca do > domu i jedzie do 21-22 z prywatą, pracując na etacie ma do zapłacenia tylko składkę zdrowotną, > za lokal tylko podatek, więc może mieć dobre ceny. > Ale chodziło mi tylko i wyłącznie o umiejetności mechaników, niektórzy jak zapłacą sporo to wtedy > czują się "bezpieczniej". w takim trybie zycia to tylko kawaler pociagnie i to nie za dlugo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > bo sprowadzone lepsze, jezdzone po lepszych drogach jako 2 lub 3 auto bo tam ich na to stać, mniej > zjezdzone, 2 lata jezdzisz i nie dokladasz no i Niemiec to dba... Niemcy się z tego nabijają. Znam kilku któzy nie zmieniają wogóle olejów itp bo po co jak za 2 lata kupią nowe auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Niemcy się z tego nabijają. Znam kilku któzy nie zmieniają wogóle olejów itp bo po co jak za 2 lata > kupią nowe auto ale jak handlarze od lat taka bajkę wstawiają to już stało się to teraz prawdą i ciężko to zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > ale jak handlarze od lat taka bajkę wstawiają to już stało się to teraz prawdą i ciężko to zmienić Szwagier tak forda kupił 130 tysiecy przebiegu a przy 170 blok silnika w niemczech zmieniali. Lakier idealny odchodziła szpachla płatem ale... było tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Szwagier tak forda kupił 130 tysiecy przebiegu a przy 170 blok silnika w niemczech zmieniali. > Lakier idealny odchodziła szpachla płatem ale... było tanio każdy się uczy na własnych bledach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Witam. Tak rozmyslam nad moja meganką I watra ok7,5 tyś zł.Jezdze 5 rok za 6 miesięcy trzeba > wymienić rozrząd (800zł).chciałbym oddac do zrobienia 2 elementy lekko pukniete i do > lakierowania(1000zł) i cos w kolumnie pod kierownica jest jakis mały luz.Cza zdjąc kiere i > zobaczyc co tam sie dzieję. > Wsumie nic sie takiego nie dzieje oleju nie bierze ,pali tez wmiare nie za duzo jak na 1,6 107KM. > Ale.. mam troche gotówki 19K które mógłbym dołozyc do nowej furmanki. A ogladam fokusy .Ceny tez do > 25k 2007r mozna cos kupic. parcia na sprzedaz nie mam ,szczególnie ze nie mam roboty > Doradzcie coś co robić Mam scenica 1 98r. dałem za niego 13.7tys teraz sa warte coś koło 4,5tys autko nie gnije i nic sie z nim nie dzieje.Jezdze nim juz jakies 4,5roku.Ma nalatane 225tys. kupiłem go jak miał 145tys. niby he he od 155tys. na LPGI jakoś szkoda mi go sprzedac za grosze wszystko ma co potrzebne do jazdy na twoim miejscu bym jezdził dalej jak nic sie nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > w takim trybie zycia to tylko kawaler pociagnie i to nie za dlugo Taaa....ostatnio byłem u gaziarza, warsztat otwarty od 16-22, zgadnij dlaczego a Pan grubo ponad 50 lat, więc Twoja teoria nie sprawdza się, $$$ ważniejsze od czasu na odpoczynek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Zostawić bo: > 1. Zamienił stryjek siekierkę na kijek - meganka Ci styknie, składajcie dalej kasę, dziecior się > pojawi to może jakiś mondeo kombi lepsze będzie > 2. Nie masz pewnego auta do kupna, jakiejś okazji od znajomego, po co robić sobie kłopoty z > zakupem? Tata ma C-maxa 1,8tdci z małym przebiegiem ,może zmieni za 2,3 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Tata ma C-maxa 1,8tdci z małym przebiegiem ,może zmieni za 2,3 lata To wcale nie jest głupie wyjście...Zmienisz teraz rozrząd, pośmigasz, więc się to niejako zamortyzuje, ustabilizujesz swoją sytuację i zmienisz bolid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > 2. Nie masz pewnego auta do kupna, jakiejś okazji od znajomego, po co robić sobie kłopoty z > zakupem? Załózmy ze mam prace i 30K ze sprzedaża auta ,chce zmienic bo: własnie auto jest duzo nowsze nie znaczy ze mniej sie psuje .. Tak czy siak jakbym chciał zmienic nawte na 2,3 ,4 latka to moze byc jakis niewypał ,moze nie duzy bo prawie nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 > problemów to się nie ma z samochodem który jest nowy z salonu... Pooglądaj czasem Turbo Kamerę. Łeb obrywa jakie ludzie boje z ASO toczą i egzekwowaniem naprawy na gwarancji. Tak więc nowy to nie gwarancja braku kłopotów. Może w mniejszym stopniu niż w 5 letnim ale też cuda się psują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 Ile chyba gdzieś w szopie za 150zł ci wymienią, 4 lata temu płaciłem za wymianę rozrządu w megane 1.4 16V 1000zł razem z paskami alternatora i pompy wody wa warsztacie specjalizującym się w Renault w Katowicach, obecnie koszt w tym samym i podobnym warsztacie 1200zł, w ASO 2-2,5 tys. Wymiana rozrządu w 16V Renault jest jednym z najdroższych wśród innych marek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 > Ile chyba gdzieś w szopie za 150zł ci wymienią, 4 lata temu płaciłem za wymianę rozrządu w megane > 1.4 16V 1000zł razem z paskami alternatora i pompy wody wa warsztacie specjalizującym się w > Renault w Katowicach, obecnie koszt w tym samym i podobnym warsztacie 1200zł, w ASO 2-2,5 tys. > Wymiana rozrządu w 16V Renault jest jednym z najdroższych wśród innych marek. Ustalmy jedno-to,że Ty tyle płacisz za takie proste naprawy nie znaczy, że wszyscy tak mają płacić i że to jedynie słuszne tyle płacić-ok?Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 > Ustalmy jedno-to,że Ty tyle płacisz za takie proste naprawy nie znaczy, że wszyscy tak mają płacić > i że to jedynie słuszne tyle płacić-ok?Dzięki. Nie ja tylko tyle płacę tylko większość w okolicy które ma takie samochody, wymiana rozrządu prosta naprawa hmm pewnie tak jak masz narzędzia czy np blokady do rozrządu bo bez tego tam nie wymienisz paska bo żadnych znaków nie ma. Już jeden na forum tutaj jakiś czas temu wymienił rozrząd w takim silniku u mietka w szopie i silnik chodził jak traktor i mocy nie miał bo gość nie wiedział że trzeba wałki zablokować. A koszt 1000-1200zł to koszt ze wszystkimi częściami włącznie z zaślepkami wałków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 > Mam scenica 1 98r. dałem za niego 13.7tys teraz sa warte coś koło 4,5tys > autko nie gnije i nic sie z nim nie dzieje.Jezdze nim juz jakies 4,5roku.Ma nalatane 225tys. > kupiłem go jak miał 145tys. niby he he od 155tys. > na LPGI jakoś szkoda mi go sprzedac za grosze > wszystko ma co potrzebne do jazdy > na twoim miejscu bym jezdził dalej jak nic sie nie dzieje Jakbyś sprzedawał, to chętnie odkupię. Żona jeździ Megane Classic `97, musimy zmienić bo niewygodne jest wrzucanie dzieciowych bambetli do tyłu. Oglądałem ostatnio 98 rok z gazem i klimą za 3,5 kpln, ale szpachla mnie przeraziła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 24 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 W podabnym czasie placiłem 250zł z wymianą paska i płynu chłodniczego, ale u swojego mechanika ,nie miał blokad wtedy cos dorabiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 > Nie ja tylko tyle płacę tylko większość w okolicy które ma takie samochody, wymiana rozrządu prosta > naprawa hmm pewnie tak jak masz narzędzia czy np blokady do rozrządu bo bez tego tam nie > wymienisz paska bo żadnych znaków nie ma. Już jeden na forum tutaj jakiś czas temu wymienił > rozrząd w takim silniku u mietka w szopie i silnik chodził jak traktor i mocy nie miał bo gość > nie wiedział że trzeba wałki zablokować. A koszt 1000-1200zł to koszt ze wszystkimi częściami > włącznie z zaślepkami wałków. Widzisz ja piszę o kosztach samej wymiany, Ty nagle wypalasz, że wymiana ze wszystkimi częściami itd...zaraz dopiszesz, że z paliwem, kebabem w poczekalni i kawą z automatu-czytajmy ze zrozumieniem. Poza tym wymiana rozrządu w silniku benzynowym jest jedną z prostszych czynności, a że trzeba mieć narzędzia...no chyba rozmawiamy o mechanikach i warsztatach, więc to niejako z góry można założyć, że posiadają narzędzia. Gdyby dało się taki rozrząd po obd wyeftepować do silnika to robiliby to informatycy, nie mechanicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 > Jakbyś sprzedawał, to chętnie odkupię. Żona jeździ Megane Classic `97, musimy zmienić bo niewygodne > jest wrzucanie dzieciowych bambetli do tyłu. > Oglądałem ostatnio 98 rok z gazem i klimą za 3,5 kpln, ale szpachla mnie przeraziła Nie sprzedam raczej scenica już nigdy Bardzo wygodne auto.Bez awaryjne i jakoś wyjątkowo nie gnijące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 Jezdzic dalej. Za 2 lata pomyslec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 > > Poza tym wymiana rozrządu w silniku benzynowym jest jedną z prostszych czynności, a że trzeba mieć > narzędzia...no chyba rozmawiamy o mechanikach i warsztatach, więc to niejako z góry można > założyć, że posiadają narzędzia. W czym według Ciebie jest prostsza wymiana rozrządu w takim 1.8T (np AWT) od wymiany rozrządu w 1.9TDI PD (np AWX) z grupy VW? Jak dla mnie stopień skomplikowania jest taki sam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 Jest takie powiedzenie Jeśli średnia za naprawy z ostatnich 6 miesięcy przekracza wysokość rat za nowe trzeba sprzedać stare. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Jest takie powiedzenie > Jeśli średnia za naprawy z ostatnich 6 miesięcy przekracza wysokość rat za nowe trzeba sprzedać > stare. Tylko trzeba koniecznie rozróżnić naprawy i eksploatację. Bo w starych wózkach, w krótkim okresie, potrafi się nagle skumulować np. rozrząd do zrobienia, zakup kompletu nowych opon i akumulatora. To szarpnie np. ze 2kzł z kieszeni... ale to wydatek jednorazowy na duuużą liczbę następnych kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Tylko trzeba koniecznie rozróżnić naprawy i eksploatację. > Bo w starych wózkach, w krótkim okresie, potrafi się nagle skumulować np. rozrząd do zrobienia, > zakup kompletu nowych opon i akumulatora. > To szarpnie np. ze 2kzł z kieszeni... ale to wydatek jednorazowy na duuużą liczbę następnych > kilometrów. wiec usrednic wydatki z ostatniego roku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo_II Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Witam. Tak rozmyslam nad moja meganką I watra ok7,5 tyś zł.Jezdze 5 rok za 6 miesięcy trzeba > wymienić rozrząd (800zł).chciałbym oddac do zrobienia 2 elementy lekko pukniete i do > lakierowania(1000zł) i cos w kolumnie pod kierownica jest jakis mały luz.Cza zdjąc kiere i > zobaczyc co tam sie dzieję. > Wsumie nic sie takiego nie dzieje oleju nie bierze ,pali tez wmiare nie za duzo jak na 1,6 107KM. > Ale.. mam troche gotówki 19K które mógłbym dołozyc do nowej furmanki. A ogladam fokusy .Ceny tez do > 25k 2007r mozna cos kupic. parcia na sprzedaz nie mam ,szczególnie ze nie mam roboty > Doradzcie coś co robić Moim zdaniem w tym przypadku wybór jest prosty: - małe przebiegi, niezbyt intensywna eksploatacja i czas na utrzymanie auta w sprawności technicznej - zostawić, - większe przebiegi, auto zawsze w pełnej sprawności i brak czasu nawet na proste i tanie usterki - wymienić na nowszy model. Jestem teraz w tej samej sytuacji i będę na wiosne zmieniał na nowszy model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Jestem teraz w tej samej sytuacji i będę na wiosne zmieniał na nowszy model. Też jesteś bezrobotny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Też jesteś bezrobotny? A co ma piernik do wiatraka? To chyba ich sprawa? Po co zaglądać komuś do kieszeni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > A co ma piernik do wiatraka? > To chyba ich sprawa? Po co zaglądać komuś do kieszeni? Przy zadanym pytaniu w tytule wątku to jest bardzo istotny parametr. Nie mam pracy = nie wymieniam na nowszy, a nawet sprzedaję obecny i przechodzę na komunikację miejską / taxi. Mieć samochód i utrzymać go godnie to niestety kosztuje. Znajomy kupił niedawno bmw e91 i jest na etapie kupowania używanych klocków i tarcz na allegro. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Przy zadanym pytaniu w tytule wątku to jest bardzo istotny parametr. Nie mam pracy = nie wymieniam > na nowszy, a nawet sprzedaję obecny i przechodzę na komunikację miejską / taxi. Mieć samochód > i utrzymać go godnie to niestety kosztuje. Znajomy kupił niedawno bmw e91 i jest na etapie > kupowania używanych klocków i tarcz na allegro. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Zgodzę się z Tobą, ale tutaj chyba jest o zmianie auta a nie jego utrzymaniu A co do kolegi z bmw...to nie wiem co napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Zgodzę się z Tobą, ale tutaj chyba jest o zmianie auta a nie jego utrzymaniu Ale sam wątkotwórca spytał o radę, wyraźnie zaznaczając, że na chwilę obecną jest bezrobotny. Ktoś mu odpisuje, że jest w takiej samej sytuacji i ... zmienia. Dlatego dopytuję, czy na pewno w "takiej samej". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 Sprzedac nie sprzedam puki nie znajde pracy na umowe o prace,mysle moze zrobie na wózek widłowy .Przebiegi ogólne to gdzies 13kkm rocznie na dzień dzisiejszy..Rozrząd i tak gdzies za 5kkm na 60kkm będzie i 5 lat gdzies w maju ..Błotnik i drzwi do wyklepania małe defektyi lakierowania 1000zł ,moze przedni zderzak tez .W sumie włozył bym troche kasy 2500K i jedze dalej ,a jak praca bedzie kasa sie pozbiera Z tym że na cos 2010 cos w stylu AIII ,focusa, cmaxa ceeda.Siła kupna czegos nowszego jest duza ale czas pokaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo_II Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Też jesteś bezrobotny? No nie.. to nie do konca w takiej samej sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Przy zadanym pytaniu w tytule wątku to jest bardzo istotny parametr. Nie mam pracy = nie wymieniam > na nowszy, a nawet sprzedaję obecny i przechodzę na komunikację miejską / taxi. Mieć samochód > i utrzymać go godnie to niestety kosztuje. Znajomy kupił niedawno bmw e91 i jest na etapie > kupowania używanych klocków i tarcz na allegro. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Byłem świadkiem jak ludzie pytali o używane amortyzatory tył do Seicento. A ile takie nowe kosztują średniej jakości? 50zł sztuka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafaolo Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Poza tym wymiana rozrządu w silniku benzynowym jest jedną z prostszych czynności, a że trzeba mieć Od pewnego czasu czytam Twoje posty i się zastanawiam gdzie Ty swoją "wiedzę" posiadłeś Mała zagadka specu od tanich i prostych wymian paska rozrządu i części współpracujących - stary i sprawdzony silnik 4G63 - podaj koszt wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Od pewnego czasu czytam Twoje posty i się zastanawiam gdzie Ty swoją "wiedzę" posiadłeś > Mała zagadka specu od tanich i prostych wymian paska rozrządu i części współpracujących - stary > i sprawdzony silnik 4G63 - podaj koszt wymiany Niech odpowiedzią dla Ciebie "specu" będzie to-jeśli prowadzę renię z 97r z silnikiem 1.6 benzyna do mechanika na wymianę rozrządu i słyszę od niego, że to skomplikowane i och i ach-to dziękuję i odjeżdżam, bo oznacza to, że nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i lepiej uważać bo więcej schrzani niż naprawi. Jeżeli chcesz porozmawiać o silniku 4G63 stosowanym w miśku,eaglu czy cherym to chyba nie o tym wątek? Poza tym już napisałem-to że ktoś zapłacił ileś, nie znaczy że ktoś inny nie może mniej...wystarczy mieć dostęp do części i odpowiednich mechaników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafaolo Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Jeżeli chcesz porozmawiać o silniku 4G63 stosowanym w miśku,eaglu czy cherym to chyba nie o tym > wątek? Nie, no ja wiem Wszystko rozumiem, że renia itd. Dostęp do części tanich także rozumiem. Zapytałem Ciebie jako znawcę tematu o jeden zastaw części do wymiany rozrządu w starym silniku. Jeśli nie ogarniasz i nie wiesz - po prostu to napisz - nie ma sprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Byłem świadkiem jak ludzie pytali o używane amortyzatory tył do Seicento. A ile takie nowe kosztują > średniej jakości? 50zł sztuka? 50 zł kosztują orginały, oczywiście para Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > 50 zł kosztują orginały, oczywiście para Poprosze o linka... czy to takie "orginały" jak z nazwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > Zapytałem Ciebie jako znawcę tematu o jeden zastaw części do wymiany rozrządu w starym silniku. > Jeśli nie ogarniasz i nie wiesz - po prostu to napisz - nie ma sprawy Zapytałeś o koszt wymiany nie o zestaw części potrzebnych do wymiany-dla mnie to różnica, to raz, a dwa, że jest to zupełnie poza wątkiem, więc jeszcze raz mówię-chcesz to załóż sobie nowy temat, bo nie bardzo rozumiem co chcesz osiągnąć...Ja nie mam nic przeciwko, że ktoś płaci 2000 w ASO za taką usługę, to nie znaczy, że ja nie mogę zapłacić 450zł za części do reni i 150 za wymianę...bo jak napiszę, że płaciłem 200zł za wymianę 2 progów z malowaniem w matizie, czy 500zł za klejenie zderzaka, malowanie zderzaka i błotnika (przekręcenie ślizgu itd), zmianę amorka zgiętego-to też aferę rozkręcisz? Zakład blacharski płacący podatki i działający legalnie dla jasności. Po prostu w mniejszej miejscowości i " w trosce o dalszą współpracę" Także zacytuję Ciebie "Jeśli nie ogarniasz i nie wiesz - po prostu to napisz - nie ma sprawy " Ogólnie nie wiem czym to jest spowoodowane, ale zauważyłem, że wobec niektórych inni nie mogą mieć swojego zdania bo ich prawda jest jedyna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafaolo Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 Ogólnie nie wiem czym to jest spowoodowane, ale zauważyłem, że wobec > niektórych inni nie mogą mieć swojego zdania bo ich prawda jest jedyna... Spokojnie Tylko taka uwaga - wymiana w tym konkretnym modelu jest IMO kosztowna - co wynika z ilości elementów podlegających wymianie. Sugeruję Tobie tylko abyś nie "obtaniał" wszystkich wymian i napraw bo czasami to nie jest realne. Dyskutujemy tylko Kolego więc się nie spinaj Ps.Taka wymiana poza ASO to około 2000PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > Poprosze o linka... czy to takie "orginały" jak z nazwy. >>KLIK<< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > Spokojnie Tylko taka uwaga - wymiana w tym konkretnym modelu jest IMO kosztowna - co wynika z > ilości elementów podlegających wymianie. > Sugeruję Tobie tylko abyś nie "obtaniał" wszystkich wymian i napraw bo czasami to nie jest > realne. > Dyskutujemy tylko Kolego więc się nie spinaj > Ps.Taka wymiana poza ASO to około 2000PLN Rozumiem że piszesz teraz o silniku z miśka?A temat chyba jest o reni?A na temat skomplikowania wymiany w reni wypowiedziałem się-jeśli mechanik twierdzi, że w 1.6 renault wymiana rozrządu jest mega skomplikowana, to nasuwa mi się myśl jedna-zmienić mechanika, bo każdy grosz u niego zostawiony będzie "ryzykowny". Co do cen, to każdy ma inne, na części samochodowe tak samo, więc trzeba również patrzeć indywidualnie, ja się nie spinam, tylko drażni mnie jak ktoś robi takie podchody, służące-no właśnie-czemu?Temat jest o reniferze i jego właścicielu, wpadasz, wyskakujesz z silnikiem, którego nawet w żadnym reno nie było robiąc zupełny offtop, wyskakując do mnie z tekstami 'specu' itd, po co, na co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > >>KLIK Dzięki,tyle,że to cena za sztuke. A nie pare jak napisałeś wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > Dzięki,tyle,że to cena za sztuke. A nie pare jak napisałeś wcześniej. Fakt nie doczytałem, jednak nie zmienia faktu to, że parę zamienniki można kupić za 5 dych. I kupowanie używanych amorów mija się z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.