Skocz do zawartości

Samochód do 4tyś


centomaniak93

Rekomendowane odpowiedzi

> Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi

> służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie

> . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6

Lancia Delta 1,6 16v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seicento? Nic sensownego "nowszego" nie kupisz. Jak chcesz tylko wieksze to może Punto I bo na II to raczej nie styknie. Szukaj jakiejś okazji czasami można wyrwac Clio II w tych pieniądzach itd.

Edit. Już wiem Citroen Xsara za tą kase mozna cos upolowac fajnego wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi

> służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie

> . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6

Ciężki temat. Szukałbym czegoś co nie koroduje ale to nie będzie proste. Sam dłubiesz trochę przy aucie ? Jakich ma być gabarytów ? Od jakiegoś rocznika konkretnie ? Bardziej w tej kwocie patrzyłbym na stan auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi

> służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie

> . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6

Niesmiertelne Audi 80.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi

> służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie

> . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6

Poszukaj citroena, jeszcze reszta zostanie ok.gif

Xantia, Xsara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi

> służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie

> . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6

Pug 106 i 306. Cytryna Saxo i Xsara. Clio II.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi

> służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie

> . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6

Odpowiedz sobie na bardzo ważne pytanie - czy Twoje obecne CC jest w tak słabej kondycji że należy go zamienić na inną furę, jeśli nie to odpuść bo w kwocie 4k ciężko będzie coś sensownego kupić żeby nie inwestować na dzień dobry nie wiadomo jaką ilość kasy

ja bym na Twoim miejscu kulał dalej tym CC i dozbierał jakąś sensowniejszą $ i wtedy zastanawiał się nad zmianą auta ok.gifpalacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukaj citroena, jeszcze reszta zostanie

> Xantia, Xsara.

Xantię bym odradzał za tę kasę. Za dużo egzemplarzy jest dotykane przez kowali, którzy o hydro nie mają pojęcia, choć wydaje im się, że są specjalistami w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie myślałem o lanosie . Nie no auto ma być większy od sc moze byc 2/3 drzwiowe . Rocznik ?

> Chyba tak jak koledzy pisza bardziej o stan blacharki mi zalezy . Tak mam jakieś umiejętnosci

> mechniczne . Myślałem jeszcze o citroenie saxo.

Saxo/106 miewa problemy z korozją podłogi bagażnika.

Popatrz po 306-tkach. To auto miało rewelacyjne zabezpieczenie antykorozyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi

> służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie

> . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6

Astra F - tej propozycji nie widziałem

Lanos, Punto I, Fiesta mk IV (mazda 121 mkII), Mazda 626, mazda 121 mk1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Astra F - tej propozycji nie widziałem

Pewnie dlatego, że preferowany jest brak rdzy. A o to trudno, mega trudno.

> Lanos, Punto I, Fiesta mk IV (mazda 121 mkII), Mazda 626, mazda 121 mk1

Fiesta też niemiłosiernie rdzewieje, stare Mazdy tym bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie myślałem o lanosie . Nie no auto ma być większy od sc moze byc 2/3 drzwiowe . Rocznik ?

> Chyba tak jak koledzy pisza bardziej o stan blacharki mi zalezy . Tak mam jakieś umiejętnosci

> mechniczne . Myślałem jeszcze o citroenie saxo.

306, Xsara, Nubira, Lanos. Mnie by jeszcze kusiło audi 80 ale to nie ten budżet za auto zadbane a jest całkiem komfortowe.

Patrz na proste konstrukcje z dobrym zapleczem części czy zamienników.

Stawiałbym na:

306.jpg

z silnikiem 1.6. W wersji 3D i dziś wygląda dobrze, szczególnie gdy ma ładne alufelgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to za 4 tysie z takimi wymaganiami proponuje rower aluminiowy

Coś kiedyś mówili o znajomości prosiaczka na astronomii. 270751858-jezyk.gif

306 jak jest pordzewiałe, tzn. że było bite. Albo używane w kamieniołomach czy innej żwirowni do upalania przez syna kierownika. smile.gif

IMHO wątkotwórca dobrze kombinuje, tym bardziej, że przyznał się do smykałki w kierunku mechaniki. Znajdzie proste auto, to i owo sobie porobi i będzie jeździł. Na pewno wygodniej i co ważniejsze - bezpieczniej niż w CC.

Dobrze, że patrzy na temat korozji, bo mechanikę w nastoletnim aucie da się tanio ogarnąć. Z rdzą walka jest zawsze przegrana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiatem jeździsz a Fiata nie znasz

n popatrz... jakoś ocynku na nim nie znalazłem.. BBM rdzewieją i to mocno - sporo egzemplarzy ma podłogi i progi w stenie.. nie już ich nie ma hehe.gif

PII podobno miało ocynk... i chyba... ma jakąś powłokę.. są miejsca, gdzie lakier się.. no... złuszczył/odprysł i korozja się pojawic nie chce. Szkoda, ze w zarówno w PII jak i w PI nie pomyśleli o podłodze i progach... Wiele PII widziałem z dziurami w podłodze... i to ni były dziurki wielkości końcówki długopisu... sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> n popatrz... jakoś ocynku na nim nie znalazłem.. BBM rdzewieją i to mocno - sporo egzemplarzy ma

> podłogi i progi w stenie.. nie już ich nie ma

Miałem 2 BBMy bez śladów korozji, Punto, Seicento i teraz Ulysse i nie widze tam tego problemu. Brat ma Deltę 94r i z rdzą 0 problemu. Na ulicy od czasu do czasu widuję BBMa bez progów ale to tak chyba z każdym modelem i marką jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem 2 BBMy bez śladów korozji, Punto, Seicento i teraz Ulysse i nie widze tam tego problemu.

> Brat ma Deltę 94r i z rdzą 0 problemu. Na ulicy od czasu do czasu widuję BBMa bez progów ale

> to tak chyba z każdym modelem i marką jest.

To musiałeś dbać o konserwację...

Fiaty zawsze rdzewiały... Nie wiem tylko jak tam N. Bravo i Kropek od Grande w wzwyż hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Saxo/106 miewa problemy z korozją podłogi bagażnika.

> Popatrz po 306-tkach. To auto miało rewelacyjne zabezpieczenie antykorozyjne.

Kolega oddał 306 na złom - nie przeszło przeglądu właśnie ze względu na korozję. A auto nie było bite, w pierwszych latach użytkowania garażowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi

> służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie

> . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6

W tej kwocie to najlepszy będzie chyba lanos. Stosunkowo łatwo znaleźć egzemplarz od pierwszego właściciela, garażowany i w miarę zadbany. No i większość tego co na rynku to auta krajowe bez przygód. Lepszy taki Lanos niż dwa razy starszy VW czy Audi, z wspawanymi elementami przystanku wink.gif No i tani w naprawach, co też się liczy jak przypuszczam.

Możesz też rozglądnąć się za Accentem. Sympatyczne auto.

Można trafić na Bravo/Bravę w dobrym stanie - te auta jeśli są zadbane i nie bite to się trzymają. Punto II, jest już droższe, a jeśli trafisz na takie poniżej 5000 - to znak że to złom.

Opel Corsa B/C - mówią że rdzewieją, ale kilka osób przyjeżdża takimi do pracy i pomimo kilkunastu lat, nic rdzy nie widać. Podobnie z Astrą II - pod blokiem stoją dwie i też trzymają się. W przypadku Opla, wydaje mi się że można trafić na zadbany egzemplarz, choć fakt - widuje się takie mocno zaprzyjaźnione z rdzą.

Brat miał podobny dylemat półtora roku temu. Niestety o Daewoo, Hyundaiu itp nie chciał słyszeć. Francuza też nie chciał. Punto - obejrzeliśmy kilkanaście egzemplarzy i wszystkie były z podłogą w fatalnym stanie. Ostatecznie uparł się na Felicię '98 z LPG. Nie narzeka, choć auto jest trochę przedpotopowe (moja żona stwierdziła że Uno jest nowocześniejsze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi

> służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie

> . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6

Laguna I w wersji hb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w tych pieniądzach możesz mieć reanult megane I np w wersji coupe:

> dobrze zabezpieczone blachy, prosta konstrukcja, tanie części i jest szansa na znalezienie

> zadbanego egzemplarza

Nie wiem jak z coupe, ale z tego co kojarzę to megany 1 generacji rdzewiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak z coupe, ale z tego co kojarzę to megany 1 generacji rdzewiały.

Po 15-tu i więcej latach od wyjazdu z fabryki to nawet Audi i Volvo mają purchle na błotnikach, a w progi palec wchodzi jak w papier. Natury nie da się oszukać grinser006.gif. Ważne, żeby tego nie lepić byle jak, tylko jeździć godnie starzejącym się klasykiem zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak z coupe, ale z tego co kojarzę to megany 1 generacji rdzewiały.

wiesz, to już stare samochody, ale z moich poszukiwań taniego auta to właśnie MI miały najmniej rudej!

Ople, hondy, suzuki, vw były mocniej skorodowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coupe troche niepraktyczne...

od cento to jednak trochę bardziej praktyczne...

> Ojciec ma megana z 98 i kurde niestety na progach i w komorze silnika rdza go podjada

ja mam '96 i purchle s a tylko tam gdzie było grzebane - miejsca nie naprawiane nie mają żadnych śladów korozji zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> od cento to jednak trochę bardziej praktyczne...

2 drzwi jednak ma a nie 4

> ja mam '96 i purchle s a tylko tam gdzie było grzebane - miejsca nie naprawiane nie mają żadnych

> śladów korozji

Kurcze - progi to jeszcze rozumiem - ale w komorze - na blotniku? (u ojca byl robiony tył ale nie przód)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .Tez mam brave od 13 lat... nie konserwowana. Zero rdzy na karoserii. Jeden błodnik przy nadkolu

> sie wypiaskowal i... tez tam rdza nie chce go chwycic... I najlepsze jest to ze ma jeszcze

> oryginalny tłumik

a podłoga?

oglądałem bravy swego czasu... ładne są... ale odechciało mi się po tym jak oglądnąłem kilka i podłoga i progi były w kiepskich stanach... w niektórych tylne nadkola potrafiły lecieć... clown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To dokładnie tak jak mam teraz, fiesta starzeje sie BAAAARDZO godnie .

Zależy jak trafisz smile.gif Żonka ujeżdża fiestę rocznik 96 i na razie tylko troszkę rdzy widać na progach - niewielkie wykwity... aleeee auto było w 2006 sprowadzone z Włoch więc inny klimat niż u nas no i pewnie sól zobaczyło dopiero w polsce.

BTW wyżej ktoś wspomniał o astrze F - takie auto można znaleźć po pieniądzach - części tanie, motory proste jak cep - każdy kowal to naprawi ale rdza zjada to auto w oczach no.gif

Miałem taką i po zrobieniu nadkoli (totalnie zeżarte) po zakupie i porządnej konserwacji 3 lata później było to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.