centomaniak93 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi > służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie > . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6 Lancia Delta 1,6 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 Seicento? Nic sensownego "nowszego" nie kupisz. Jak chcesz tylko wieksze to może Punto I bo na II to raczej nie styknie. Szukaj jakiejś okazji czasami można wyrwac Clio II w tych pieniądzach itd. Edit. Już wiem Citroen Xsara za tą kase mozna cos upolowac fajnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 tak wiem, brzydki i nie VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 Jeśli małe to Micra K11, jeśli duże to Siena/Palio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi > służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie > . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6 Ciężki temat. Szukałbym czegoś co nie koroduje ale to nie będzie proste. Sam dłubiesz trochę przy aucie ? Jakich ma być gabarytów ? Od jakiegoś rocznika konkretnie ? Bardziej w tej kwocie patrzyłbym na stan auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi > służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie > . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6 Niesmiertelne Audi 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > tak wiem, brzydki i nie VW Jak trafi na wersję 3D z silnikiem 1,6, to będzie i ładny i niewiele Volkswagenów mu podskoczy. Jak ktoś szuka taniego samochodu, to chyba nie ma wyboru . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Niesmiertelne Audi 80. znajdź ładną 80 w tych pieniądzach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi > służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie > . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6 Poszukaj citroena, jeszcze reszta zostanie Xantia, Xsara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 Saxo/106 z 1.1 albo 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi > służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie > . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6 Pug 106 i 306. Cytryna Saxo i Xsara. Clio II. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi > służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie > . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6 Odpowiedz sobie na bardzo ważne pytanie - czy Twoje obecne CC jest w tak słabej kondycji że należy go zamienić na inną furę, jeśli nie to odpuść bo w kwocie 4k ciężko będzie coś sensownego kupić żeby nie inwestować na dzień dobry nie wiadomo jaką ilość kasy ja bym na Twoim miejscu kulał dalej tym CC i dozbierał jakąś sensowniejszą $ i wtedy zastanawiał się nad zmianą auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Poszukaj citroena, jeszcze reszta zostanie > Xantia, Xsara. Xantię bym odradzał za tę kasę. Za dużo egzemplarzy jest dotykane przez kowali, którzy o hydro nie mają pojęcia, choć wydaje im się, że są specjalistami w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > znajdź ładną 80 w tych pieniądzach W tych pieniadzach kladlbym raczej nacisk na to, zeby trzymalo sie kupy i jezdzilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centomaniak93 Napisano 27 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 no właśnie myślałem o lanosie . Nie no auto ma być większy od sc moze byc 2/3 drzwiowe . Rocznik ? Chyba tak jak koledzy pisza bardziej o stan blacharki mi zalezy . Tak mam jakieś umiejętnosci mechniczne . Myślałem jeszcze o citroenie saxo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > no właśnie myślałem o lanosie . Nie no auto ma być większy od sc moze byc 2/3 drzwiowe . Rocznik ? > Chyba tak jak koledzy pisza bardziej o stan blacharki mi zalezy . Tak mam jakieś umiejętnosci > mechniczne . Myślałem jeszcze o citroenie saxo. Saxo/106 miewa problemy z korozją podłogi bagażnika. Popatrz po 306-tkach. To auto miało rewelacyjne zabezpieczenie antykorozyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi > służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie > . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6 Astra F - tej propozycji nie widziałem Lanos, Punto I, Fiesta mk IV (mazda 121 mkII), Mazda 626, mazda 121 mk1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Astra F - tej propozycji nie widziałem Pewnie dlatego, że preferowany jest brak rdzy. A o to trudno, mega trudno. > Lanos, Punto I, Fiesta mk IV (mazda 121 mkII), Mazda 626, mazda 121 mk1 Fiesta też niemiłosiernie rdzewieje, stare Mazdy tym bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centomaniak93 Napisano 27 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 a ktore z waszych doswiadczen auta najmniej rdzewieja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > no właśnie myślałem o lanosie . Nie no auto ma być większy od sc moze byc 2/3 drzwiowe . Rocznik ? > Chyba tak jak koledzy pisza bardziej o stan blacharki mi zalezy . Tak mam jakieś umiejętnosci > mechniczne . Myślałem jeszcze o citroenie saxo. 306, Xsara, Nubira, Lanos. Mnie by jeszcze kusiło audi 80 ale to nie ten budżet za auto zadbane a jest całkiem komfortowe. Patrz na proste konstrukcje z dobrym zapleczem części czy zamienników. Stawiałbym na: z silnikiem 1.6. W wersji 3D i dziś wygląda dobrze, szczególnie gdy ma ładne alufelgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Pewnie dlatego, że preferowany jest brak rdzy. A o to trudno, mega trudno. > Fiesta też niemiłosiernie rdzewieje, stare Mazdy tym bardziej. no to za 4 tysie z takimi wymaganiami proponuje rower aluminiowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 Lancia Delta II, Tipo, Tempra, Bravo, Brava, Marea i tym podobne. Plusem są ocynkowane karoserie no i tania eksploatacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > a ktore z waszych doswiadczen auta najmniej rdzewieja ? te które mało jeźdżą i są od początku swojego zycia garażowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Lancia Delta II, Tipo, Tempra, Bravo, Brava, Marea i tym podobne. Plusem są ocynkowane karoserie no > i tania eksploatacja. Gdzie Ty w Bravo/Brava, Tipo, Tempra masz ocynk?! Zwłaszcza Bravo(a) To nawet koło ocynku nie stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Gdzie Ty w (...) Tipo, Tempra na circa 70% nadwozia. > To nawet koło ocynku nie stało bzdury opowiadasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Gdzie Ty w Bravo/Brava, Tipo, Tempra masz ocynk?! Zwłaszcza Bravo(a) > To nawet koło ocynku nie stało Fiatem jeździsz a Fiata nie znasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > no to za 4 tysie z takimi wymaganiami proponuje rower aluminiowy Coś kiedyś mówili o znajomości prosiaczka na astronomii. 306 jak jest pordzewiałe, tzn. że było bite. Albo używane w kamieniołomach czy innej żwirowni do upalania przez syna kierownika. IMHO wątkotwórca dobrze kombinuje, tym bardziej, że przyznał się do smykałki w kierunku mechaniki. Znajdzie proste auto, to i owo sobie porobi i będzie jeździł. Na pewno wygodniej i co ważniejsze - bezpieczniej niż w CC. Dobrze, że patrzy na temat korozji, bo mechanikę w nastoletnim aucie da się tanio ogarnąć. Z rdzą walka jest zawsze przegrana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Fiatem jeździsz a Fiata nie znasz n popatrz... jakoś ocynku na nim nie znalazłem.. BBM rdzewieją i to mocno - sporo egzemplarzy ma podłogi i progi w stenie.. nie już ich nie ma PII podobno miało ocynk... i chyba... ma jakąś powłokę.. są miejsca, gdzie lakier się.. no... złuszczył/odprysł i korozja się pojawic nie chce. Szkoda, ze w zarówno w PII jak i w PI nie pomyśleli o podłodze i progach... Wiele PII widziałem z dziurami w podłodze... i to ni były dziurki wielkości końcówki długopisu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > n popatrz... jakoś ocynku na nim nie znalazłem.. BBM rdzewieją i to mocno - sporo egzemplarzy ma > podłogi i progi w stenie.. nie już ich nie ma Miałem 2 BBMy bez śladów korozji, Punto, Seicento i teraz Ulysse i nie widze tam tego problemu. Brat ma Deltę 94r i z rdzą 0 problemu. Na ulicy od czasu do czasu widuję BBMa bez progów ale to tak chyba z każdym modelem i marką jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Miałem 2 BBMy bez śladów korozji, Punto, Seicento i teraz Ulysse i nie widze tam tego problemu. > Brat ma Deltę 94r i z rdzą 0 problemu. Na ulicy od czasu do czasu widuję BBMa bez progów ale > to tak chyba z każdym modelem i marką jest. To musiałeś dbać o konserwację... Fiaty zawsze rdzewiały... Nie wiem tylko jak tam N. Bravo i Kropek od Grande w wzwyż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Saxo/106 miewa problemy z korozją podłogi bagażnika. > Popatrz po 306-tkach. To auto miało rewelacyjne zabezpieczenie antykorozyjne. Kolega oddał 306 na złom - nie przeszło przeglądu właśnie ze względu na korozję. A auto nie było bite, w pierwszych latach użytkowania garażowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi > służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie > . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6 W tej kwocie to najlepszy będzie chyba lanos. Stosunkowo łatwo znaleźć egzemplarz od pierwszego właściciela, garażowany i w miarę zadbany. No i większość tego co na rynku to auta krajowe bez przygód. Lepszy taki Lanos niż dwa razy starszy VW czy Audi, z wspawanymi elementami przystanku No i tani w naprawach, co też się liczy jak przypuszczam. Możesz też rozglądnąć się za Accentem. Sympatyczne auto. Można trafić na Bravo/Bravę w dobrym stanie - te auta jeśli są zadbane i nie bite to się trzymają. Punto II, jest już droższe, a jeśli trafisz na takie poniżej 5000 - to znak że to złom. Opel Corsa B/C - mówią że rdzewieją, ale kilka osób przyjeżdża takimi do pracy i pomimo kilkunastu lat, nic rdzy nie widać. Podobnie z Astrą II - pod blokiem stoją dwie i też trzymają się. W przypadku Opla, wydaje mi się że można trafić na zadbany egzemplarz, choć fakt - widuje się takie mocno zaprzyjaźnione z rdzą. Brat miał podobny dylemat półtora roku temu. Niestety o Daewoo, Hyundaiu itp nie chciał słyszeć. Francuza też nie chciał. Punto - obejrzeliśmy kilkanaście egzemplarzy i wszystkie były z podłogą w fatalnym stanie. Ostatecznie uparł się na Felicię '98 z LPG. Nie narzeka, choć auto jest trochę przedpotopowe (moja żona stwierdziła że Uno jest nowocześniejsze). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 mogłeś sie obudzić 2 tyg temu kumpel sprzedał za 3,800 mareę 1.6 sedan z 2 letnim gazem, bez grama rdzy, garażowaną w eleganckim stanie. poszła w 30 min od wystawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centomaniak93 Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 a co myslicie o suzuki swift albo o nubirze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjo1 Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 >suzuki swift >albo o nubirze? coś jak lanos + 2.0.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Pora sprzedac moje cc i kupic coś nowego . Do wydania na samochód maksymalnie 4tyś . Samochód ma mi > służyć do miasta a weekendy na trasy do 100kilometrów . Ceny częsci powinny być w miare tanie > . Na wstepie odpada tico, matiz itp . Silnik myślę do 1.6 Laguna I w wersji hb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 w tych pieniądzach możesz mieć reanult megane I np w wersji coupe: dobrze zabezpieczone blachy, prosta konstrukcja, tanie części i jest szansa na znalezienie zadbanego egzemplarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamk Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > w tych pieniądzach możesz mieć reanult megane I np w wersji coupe: > dobrze zabezpieczone blachy, prosta konstrukcja, tanie części i jest szansa na znalezienie > zadbanego egzemplarza Nie wiem jak z coupe, ale z tego co kojarzę to megany 1 generacji rdzewiały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 alfa romeo 145\146 td lub jakaś 155 1,7 ts 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Nie wiem jak z coupe, ale z tego co kojarzę to megany 1 generacji rdzewiały. Po 15-tu i więcej latach od wyjazdu z fabryki to nawet Audi i Volvo mają purchle na błotnikach, a w progi palec wchodzi jak w papier. Natury nie da się oszukać . Ważne, żeby tego nie lepić byle jak, tylko jeździć godnie starzejącym się klasykiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Nie wiem jak z coupe, ale z tego co kojarzę to megany 1 generacji rdzewiały. wiesz, to już stare samochody, ale z moich poszukiwań taniego auta to właśnie MI miały najmniej rudej! Ople, hondy, suzuki, vw były mocniej skorodowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > To musiałeś dbać o konserwację... .Tez mam brave od 13 lat... nie konserwowana. Zero rdzy na karoserii. Jeden błotnik przy nadkolu sie wypiaskowal i... tez tam rdza nie chce go chwycic... I najlepsze jest to ze ma jeszcze oryginalny tłumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > w tych pieniądzach możesz mieć reanult megane I np w wersji coupe: > dobrze zabezpieczone blachy, Coupe troche niepraktyczne... Ojciec ma megana z 98 i kurde niestety na progach i w komorze silnika rdza go podjada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Coupe troche niepraktyczne... od cento to jednak trochę bardziej praktyczne... > Ojciec ma megana z 98 i kurde niestety na progach i w komorze silnika rdza go podjada ja mam '96 i purchle s a tylko tam gdzie było grzebane - miejsca nie naprawiane nie mają żadnych śladów korozji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > od cento to jednak trochę bardziej praktyczne... 2 drzwi jednak ma a nie 4 > ja mam '96 i purchle s a tylko tam gdzie było grzebane - miejsca nie naprawiane nie mają żadnych > śladów korozji Kurcze - progi to jeszcze rozumiem - ale w komorze - na blotniku? (u ojca byl robiony tył ale nie przód) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > .Tez mam brave od 13 lat... nie konserwowana. Zero rdzy na karoserii. Jeden błodnik przy nadkolu > sie wypiaskowal i... tez tam rdza nie chce go chwycic... I najlepsze jest to ze ma jeszcze > oryginalny tłumik a podłoga? oglądałem bravy swego czasu... ładne są... ale odechciało mi się po tym jak oglądnąłem kilka i podłoga i progi były w kiepskich stanach... w niektórych tylne nadkola potrafiły lecieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamk Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Ważne, żeby tego nie lepić byle > jak, tylko jeździć godnie starzejącym się klasykiem . To dokładnie tak jak mam teraz, fiesta starzeje sie BAAAARDZO godnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > To dokładnie tak jak mam teraz, fiesta starzeje sie BAAAARDZO godnie . Zależy jak trafisz Żonka ujeżdża fiestę rocznik 96 i na razie tylko troszkę rdzy widać na progach - niewielkie wykwity... aleeee auto było w 2006 sprowadzone z Włoch więc inny klimat niż u nas no i pewnie sól zobaczyło dopiero w polsce. BTW wyżej ktoś wspomniał o astrze F - takie auto można znaleźć po pieniądzach - części tanie, motory proste jak cep - każdy kowal to naprawi ale rdza zjada to auto w oczach Miałem taką i po zrobieniu nadkoli (totalnie zeżarte) po zakupie i porządnej konserwacji 3 lata później było to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > 2 drzwi jednak ma a nie 4 a gdzie cento ma 4 drzwi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.