Florydzialski Napisano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > Przy energiach samochodowych to jest niestety nic. Potrzebny jest wyraźny postęp, rewolucja. To prawda. Bez zupełnie nowej technologii przechowywania energii elektrycznej nie ma szans na to by samochody elektryczne wyparły spalinowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > Powtórzę się. Nie kwestionuję tego. > Przy energiach samochodowych to jest niestety nic. Potrzebny jest wyraźny postęp, rewolucja. To jest właśnie przykład rewolucji. Pierwsze samochody elektryczne 5 lat temu miały zasięg 30km z prędkością 40km/h. Teraz masz już 300 z prędkością normalną przelotową. Ile będzie za rok czy dwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > To jest właśnie przykład rewolucji. > Pierwsze samochody elektryczne 5 lat temu miały zasięg 30km z prędkością 40km/h. Teraz masz już 300 > z prędkością normalną przelotową. > Ile będzie za rok czy dwa? To jest niestety przykład ewolucji, bardzo wolnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > To jest niestety przykład ewolucji, bardzo wolnej. Ta ewolucja nie jest na rękę potentatom naftowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domann Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > To jest właśnie przykład rewolucji. > Pierwsze samochody elektryczne 5 lat temu miały zasięg 30km z prędkością 40km/h. słaba ta rewolucja - lepsze parametry miały samochody elektryczne w XIXw. Już wtedy przekraczały 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > To jest właśnie przykład rewolucji. > Pierwsze samochody elektryczne 5 lat temu miały zasięg 30km z prędkością 40km/h. Teraz masz już 300 > z prędkością normalną przelotową. > Ile będzie za rok czy dwa? To nie jest rewolucja, to jest ewolucja. Rewolucja będzie wtedy kiedy rozwiązany zostanie problem szybkiego ładowania tak potężnych baterii jakie są potrzebne w transporcie samochodowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > A nie na 208V (z siły) ? W mojej okolicy w residential area standardem są dwie fazy po 120V ale jeśli sobie ktoś zażyczy to zakład energetyczny może dostarczyć praktycznie wszelkie możliwe kombinacje W commercial area są 120V , 208V, 277V , 480 V więcej nie spotkałem HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > U mnie w domu jest tylko jedno gniazdko z 208V, ale go nie używam (choc pewnie jeżeli bym zakupił > Teslę to zanim uda sie wezwać elektryka i zamontować tą ich ładowarkę, to musiałbym z tego ją > ładować). Na szczęscie główny panel elektryczny i przyłącze jest w garażu - zainstalowanie > ladowarki do Tesli byłoby łatwe. Marek , jeśli masz 200A główny breaker to jeśli masz miejsce "głównej skrzynce" możesz wsadzić podwójny 100A . Na 99.9% tyle jest dozwolone w tego typu tablicach. Koszt kabli jest duży ale jeśli nie niedaleko od "skrzynki" do punktu to możesz użyć #2 copper THHN bez najmniejszych problemów. Daje ci to 24 kVA. I tyle jesteś w stanie wydusić bez pomocy technika z zakładu który dostarcza ci prąd. Jeśli chcesz więcej to możesz zamówić drugi serwis/licznik np. 200A i masz wtedy 48kVA. HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > W mojej okolicy w residential area standardem są dwie fazy po 120V ale jeśli sobie ktoś zażyczy to > zakład energetyczny może dostarczyć praktycznie wszelkie możliwe kombinacje > W commercial area są 120V , 208V, 277V , 480 V więcej nie spotkałem A czy jak Polak nabierze ze sobą urządzeń na 230V, to też dostarczą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Marek , jeśli masz 200A główny breaker to jeśli masz miejsce "głównej skrzynce" możesz wsadzić > podwójny 100A . > Na 99.9% tyle jest dozwolone w tego typu tablicach. Koszt kabli jest duży ale jeśli nie niedaleko > od "skrzynki" do punktu to możesz użyć #2 copper THHN bez najmniejszych problemów. > Daje ci to 24 kVA. I tyle jesteś w stanie wydusić bez pomocy technika z zakładu który dostarcza ci > prąd. > Jeśli chcesz więcej to możesz zamówić drugi serwis/licznik np. 200A i masz wtedy 48kVA. U mnie (we Polszcze) właśnie mam podłączone 3 fazy 230V - zabezpieczenia 60A i 25A. Zamówione 14kW - tyle najczęściej bierze się do standardowych domów Nie wiem jaki jest max ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 ... > Nie wiem jaki jest max ... To zależy od sieci. U mnie jest standardem 25kW. 50kW można zamówić. Jeśli trzeba więcej, sieć można rozbudować. Nawet o własną trafostację ;-) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 Stary news, ale dopiero teraz do niego dotarłem: Francuzi mają samochód na powietrze Naprawdę, to hybryda, ale może wartoby to rozwinąć? Te koncepty i produkcyjne samochody (powierze/elektryka) zaczynają coraz bardziej grozić paluszkiem koncernom paliwowym. Obecnie jeszcze nie jest możliwe by przestawić się na alternatywne źródła energii w samochodach, ale widać że w końcu fizyka zaczyna zwyciężać. Mnie osobiście to się bardzo podoba, że ktoś chce by jeździło się taniej. Ba, taka hybryda na powietrze będzie pewnie bardzie ekologiczna, niż droga Tesla z odpadem akumulatorowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > Stary news, ale dopiero teraz do niego dotarłem: > Francuzi mają samochód na powietrze > Naprawdę, to hybryda, ale może wartoby to rozwinąć? Te koncepty > i produkcyjne samochody (powierze/elektryka) zaczynają coraz > bardziej grozić paluszkiem koncernom paliwowym. Obecnie jeszcze > nie jest możliwe by przestawić się na alternatywne źródła energii > w samochodach, ale widać że w końcu fizyka zaczyna zwyciężać. > Mnie osobiście to się bardzo podoba, że ktoś chce by jeździło się taniej. > Ba, taka hybryda na powietrze będzie pewnie bardzie ekologiczna, > niż droga Tesla z odpadem akumulatorowym Zastanów się nad jednym: są autobusy i ciężarówki, które i tak mają na pokładzie sprężarki i dość skomplikowane instalacje pneumatyczne. Dlaczego one nie używają tego do odzyskiwania energii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > Stary news, ale dopiero teraz do niego dotarłem: > Francuzi mają samochód na powietrze > Naprawdę, to hybryda, ale może wartoby to rozwinąć? Te koncepty > i produkcyjne samochody (powierze/elektryka) zaczynają coraz > bardziej grozić paluszkiem koncernom paliwowym. Obecnie jeszcze > nie jest możliwe by przestawić się na alternatywne źródła energii > w samochodach, ale widać że w końcu fizyka zaczyna zwyciężać. > Mnie osobiście to się bardzo podoba, że ktoś chce by jeździło się taniej. > Ba, taka hybryda na powietrze będzie pewnie bardzie ekologiczna, > niż droga Tesla z odpadem akumulatorowym Dyskutowaliśmy o tym kilka razy o ile pamiętam. Sprężone powietrze to bardzo kiepski sposób magazynowania energii. Pezede wszystkim dlatego że sprężając je musisz się pozbyć olbrzymich ilości ciepła,a rozprężając musisz dostarczyć tego ciepła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 A ja się zastanawiam co będzie w czasie wypadku? : a)super wybuch b)uszkodzone akumulatorki zaczną "syczec" na skutek zwarc c)w trakcie pożaru zacznie rozsadzać akumulatory. d)nic No właśnie jak bezpieczne jest auto z taką ilością chemi na pokładzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > A ja się zastanawiam co będzie w czasie wypadku? : Tutaj widać co się dzieje przy uszkodzeniu modelarskiego li-po itp: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mPh Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > A czy jak Polak nabierze ze sobą urządzeń na 230V, to też dostarczą? możesz mieć problemy z częstotliwością w USA masz 60Hz, a u nas ino 50Hz dlatego ichniejszy sprzęt u nas działa a nasz u nich nie koniecznie musi działać długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mPh Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > ... > To zależy od sieci. U mnie jest standardem 25kW. 50kW można zamówić. Jeśli trzeba więcej, sieć > można rozbudować. Nawet o własną trafostację ;-) > Pozdrawiam. 50kW? na nN najwięcej to 43kW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mPh Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > No właśnie jak bezpieczne jest auto z taką ilością chemi na pokładzie? tak, podobne historie słyszało się z LPG a jakoś latających butli i efektów specjalnych nie widać, nie słychać ... odpukać btw. chyba chevy volt miało z tym problem, że po wypadku po kilku dniach/tygodniach auta same się paliły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > tak, podobne historie słyszało się z LPG a jakoś latających butli i efektów specjalnych nie widać, > nie słychać ... odpukać > btw. chyba chevy volt miało z tym problem, że po wypadku po kilku dniach/tygodniach auta same się > paliły Fisker Karma miał większy problem. Samochody sie zapalały w garażu w czasie ładowania. Nie trzeba było wypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > Fisker Karma miał większy problem. Samochody sie zapalały w garażu w czasie ładowania. Nie trzeba > było wypadku. Modelarze już to dawno przerobili: Teraz w modzie jest zakładanie garnków z kamionki na pakiet. Nawet specjalne z wycięciem na kable można kupić. Auta też trzeba będzie przykrywać. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > Nie mogę sobie wyobrazić jazdy "samochodem" który trzeba tankować co 350 km i jeszcze szukać > specjalnych stacji i mieć nadzieję, że nikt akurat z nich nie korzysta... Niewiele inaczej jest z LPG i jakoś tyle ich jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > Niewiele inaczej jest z LPG i jakoś tyle ich jeździ ale stacji z LPG masz wiecej niż z noPB/ON i tankowanie trwa góra 5min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mPh Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > Fisker Karma miał większy problem. Samochody sie zapalały w garażu w czasie ładowania. Nie trzeba > było wypadku. fisker już jest na skraju upadku dealerzy sprzedają co mają za tyle ile się da dzisiaj czytałem że idzie wyrwać upust rzędu $50000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 Według NHTSA Tesla S to najbezpieczniejszy samochód jaki testowali: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Według NHTSA Tesla S to najbezpieczniejszy samochód jaki testowali: dlaczego to auto jedzie tak powoli przy zderzeniu czolowym? google mowi ze zderzenia testuje przy 35mph .. to prawie 10km/h mniej niz testy NCAP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > dlaczego to auto jedzie tak powoli przy zderzeniu czolowym? google mowi ze zderzenia testuje przy > 35mph .. to prawie 10km/h mniej niz testy NCAP Są różne testy. NHTSA testuje przy niższej prędkości i auto uderza w przeszkodę niedeformowalną całym przodem IIHS wykonuje testy podobnie jak nasze EuroNCAP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Są różne testy. > NHTSA testuje przy niższej prędkości i auto uderza w przeszkodę niedeformowalną całym przodem > IIHS wykonuje testy podobnie jak nasze EuroNCAP. To akurat jest bardziej skomplikowane. Wiele europejskich samochodów nie jest w stanie przejść testów NHTSA (dlatego wiele modeli nie jest sprowadzanych do USA), odwrotnie nie ma takich problemów. A testy IIHS są inne, co nie znaczy że są "trudniejsze". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > To akurat jest bardziej skomplikowane. Wiele europejskich samochodów nie jest w stanie przejść > testów NHTSA (dlatego wiele modeli nie jest sprowadzanych do USA), odwrotnie nie ma takich > problemów. A testy IIHS są inne, co nie znaczy że są "trudniejsze". Odwrotnie to by nie dostały pkt dodatkowych, za czujniki nie zapietych pasow, systemy elektroniczne, itd . Ja osobiscie tez wole sie podpierac US testami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Odwrotnie to by nie dostały pkt dodatkowych, za czujniki nie zapietych pasow, systemy > elektroniczne, itd . Czujniki pasów i poduszek są obowiązkowe w USA. Podobnie z tymi systemami (ESP, TPMS) > Ja osobiscie tez wole sie podpierac US testami. Z moich osobistych doświadczeń to samochody osiągające dobre wyniki w NHTSA i IIHS zawsze mają dobry wynik w europejskim. W drugą stronę to już nie jest takie pewne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Z moich osobistych doświadczeń to samochody osiągające dobre wyniki w NHTSA i IIHS zawsze mają > dobry wynik w europejskim. W drugą stronę to już nie jest takie pewne. Ma to znaczenie tylko i wylacznie wtedy gdy miescisz sie w normach manekinow na ktorych to wszystko testują. Ja jestem za duzy i w razie wypadku testy sobie a zycie sobie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Ma to znaczenie tylko i wylacznie wtedy gdy miescisz sie w normach manekinow na ktorych to wszystko > testują. Ja jestem za duzy i w razie wypadku testy sobie a zycie sobie ... Nordyckie manekiny są wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Czujniki pasów i poduszek są obowiązkowe w USA. Podobnie z tymi systemami (ESP, TPMS) z tylu tez ? > Z moich osobistych doświadczeń to samochody osiągające dobre wyniki w NHTSA i IIHS zawsze mają > dobry wynik w europejskim. W drugą stronę to już nie jest takie pewne. Ja wole czysta ocene jako auto zachowa sie podczas zderzenia bez mieszania w to pkt za te wszytskie bajery. Oczywiscie dobrze jak sa, ale podstawa to mocna konstrukcja auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > z tylu tez ? Nie, pasy nie są obowiązkowe dla pasażerów z tyłu w USA. > Ja wole czysta ocene jako auto zachowa sie podczas zderzenia bez mieszania w to pkt za te wszytskie > bajery. Oczywiscie dobrze jak sa, ale podstawa to mocna konstrukcja auta. To prawda, dlatego Tesla ma takie dobre wyniki. Bo została zaprojektowana od początku tak by być bezpieczna, bez oszczędzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > To prawda, dlatego Tesla ma takie dobre wyniki. Bo została zaprojektowana od początku tak by być > bezpieczna, bez oszczędzania. Aż dziwne że lobby naftowe a raczej w sumie lobby produentów "normalnych" samochodów się nie niepokoi. Z drugiej strony, oni wiedzą że na Teslę mało kogo stać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Aż dziwne że lobby naftowe a raczej w sumie lobby produentów > "normalnych" samochodów się nie niepokoi. Z drugiej strony, oni > wiedzą że na Teslę mało kogo stać... Nie bój się, lobby naftowe trzęsie portkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Nie bój się, lobby naftowe trzęsie portkami. dobry dowcip. HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > dobry dowcip. > HanYs http://www.breitbart.com/Big-Peace/2013/...roduction-Gains Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2013 http://florydziak.blogspot.com/2013/09/tesla-model-s-sama-przyspiesza.html Tesla Model S sama przyspiesza i atakuje ściany! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > http://florydziak.blogspot.com/2013/09/tesla-model-s-sama-przyspiesza.html > Tesla Model S sama przyspiesza i atakuje ściany! pochwal sie jakie auto przyspieszalo ci po zawieszeniu sie plywaka w gazniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > dobry dowcip. > HanYs Jest to mit zakorzeniony wśród osób które nie potrafią się zdobyć na odrobinę samodzielnego myślenia i nie maja elementarnej wiedzy w temacie. Więcej tutaj http://win8blog.info/?p=79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > pochwal sie jakie auto przyspieszalo ci po zawieszeniu sie plywaka w gazniku Skoda 105S Zresztą ona inne rzeczy też potrafiła - np. na wyboju potrafiła spaść sprężynka cofająca przepustnicę = wciskałeś gaz do dechy i tak zostawał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > pochwal sie jakie auto przyspieszalo ci po zawieszeniu sie plywaka w gazniku Z zamkniętą przepustnicą! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > pochwal sie jakie auto przyspieszalo ci po zawieszeniu sie plywaka w gazniku E tam, po włączeniu ssania przyspieszało Jak mi w maluchu obluzował się gaźnik, to przyspieszać się dało tylko i wyłącznie ssaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > Z zamkniętą przepustnicą! A żeby ona tam jeszcze szczelna była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > A żeby ona tam jeszcze szczelna była Skoda miała dwuprzepływowy gaźnik i mały układ z który otwierał przepustnicę jak w dolocie było za duże podciśnienie. Układ miał blokadę żeby nie otworzyć przepustnicy za bardzo, ale z czasem i wiekiem ona się wytarła. Do tego cały ten wynalazek się zacierał i jak już się otworzyła to nie chciała się zamknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > kwestia gustu. Kombi jak dla mnie jest ładniejsze niż sedan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > http://florydziak.blogspot.com/2013/09/tesla-model-s-sama-przyspiesza.html > Tesla Model S sama przyspiesza i atakuje ściany! Spoko, jak się rozbije to dadzą nowy, odpada kłopot z wymianą akumulatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 http://florydziak.blogspot.com/2013/10/ponaca-tesla-model-s.html Strach tym jeździć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > http://florydziak.blogspot.com/2013/10/ponaca-tesla-model-s.html > Strach tym jeździć... "NTSB" musi to zbadać, bo może to po prostu straszny pech właściciela. Ciekawe co uszkodziła opona. Może jakieś kable biegną bezpośrednio przy błotniku/zderzaku. Czyli już nie kupisz sobie Tesli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.