OZI Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 ...ale Funboy Club VeeDud AK,dalej twierdzi, ze DSG nie ma problemow[...] - 6,181 sztuk DSG - Singapore, - 3,962 sztuk DSG Malaysia, Dotyczy jednostek DSG wyprodukowanych (Made in Europe, a nie China) pomiedzy 06/2010 a 06/2011. Do wymiany - Golf, Polo,Scirocco, Cross Touran, Passat, Jetta Cala mechatronic ktora operuje hydraulicznie skrzynie i sprzegla zostaje wymieniona na nowa[...] Na pocieszenie - dotyczy 7 speed a nie 6 speed.[...] [...]i sie dziwic, ze Vee Dub nazywany jest Vee Dud "Das Auto" nazywane jest "Das Clunk", sama Q, numer jeden na swiecie... - ale coz, widocznie inaczej traktuje sie klientow w EU (jazda na mitologii) a inaczej tam gdzie narzekaja... I pomyslem, ze prawie Amarok kupile - przy takiej weryfikacji klinenta zasluguja na[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 Nie oni pierwsi i nie ostatni. Nie to żebym bronił VW ale co chwila słychać o akcjach serwisowych u Niemców, Japończyków, Francuzów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Nie oni pierwsi i nie ostatni. Nie to żebym bronił VW ale co chwila słychać o akcjach serwisowych u > Niemców, Japończyków, Francuzów... Oczywiscie, zgoda, ja nie mam nic przeciwko recall , ba to dobrze, ze bledy zostaly poprawione. Ja mam przeciwko to, ze "Das Clunk" twierdzi, ze nie ma problemu, a skrzynie padaja...[...], ze wmiana w JDM jest.... ze wzgledu na pogode,bo w Japan ...pada i jest wilgotno[...] Tymczasem w EU, tymczasem u mnie ... Bylem wczoraj w biurze, podjezdzam na parking i widze kolege (z ktorego lubie sie przyjacielsko posmiac,) ktory na codzin ostatnio jezdzi Golf GTI, i widze, ze auto z Hertz, Camry - zartobliwie zapytalem, gdzie Grand Trouble International , i odpowiedz, u VeeDub f..en , 30 k km, i ... 3 tarcze do DSG wymieniane,auto ma ciut ponad rok[...] Jak mowi, ze jak go oddawal, to: 1.Zabraklo service cars - - 2. 2-3 inne GTI z DSG do kolejki Jesli wezmiesz pod uwage, ze ok 20-25% calosci tych 18k Golf jakie wypycha VeeDub u mnie, jest GTI, to nawet jesli tylko to ma problem, to problem istnieje, a nie chowanie glowy w piasek. Wiec nie widze, jak ta firma moze miec wzrost taki jaki zaklada, jak nie potrafi sie do wlasnych bledow przyznac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Oczywiscie, zgoda, ja nie mam nic przeciwko recall , ba to dobrze, ze bledy zostaly poprawione. > Ja mam przeciwko to, ze "Das Clunk" twierdzi, ze nie ma problemu, a skrzynie padaja...[...], ze > wmiana w JDM jest.... ze wzgledu na pogode,bo w Japan ...pada i jest wilgotno[...] > Tymczasem w EU, tymczasem u mnie ... > Bylem wczoraj w biurze, podjezdzam na parking i widze kolege (z ktorego lubie sie przyjacielsko > posmiac,) ktory na codzin ostatnio jezdzi Golf GTI, i widze, ze auto z Hertz, Camry - > zartobliwie zapytalem, gdzie Grand Trouble International , i odpowiedz, u VeeDub f..en , 30 k > km, i ... 3 tarcze do DSG wymieniane,auto ma ciut ponad rok[...] > Jak mowi, ze jak go oddawal, to: > 1.Zabraklo service cars - - > 2. 2-3 inne GTI z DSG do kolejki > Jesli wezmiesz pod uwage, ze ok 20-25% calosci tych 18k Golf jakie wypycha VeeDub u mnie, jest GTI, > to nawet jesli tylko to ma problem, to problem istnieje, a nie chowanie glowy w piasek. > Wiec nie widze, jak ta firma moze miec wzrost taki jaki zaklada, jak nie potrafi sie do wlasnych > bledow przyznac... Ozi, tutaj VW nadal jedzie na opinii aut do 2000 roku, bo takie są najpopularniejsze w PL. To, że VAG odpierdala manianę to już znany fakt, sam na własnym podwórku mam kilka przypadków zlania klienta pomimo oczywistej wady fabrycznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Ozi, tutaj VW nadal jedzie na opinii aut do 2000 roku, bo takie są najpopularniejsze w PL. Czyli mowisz, ze trend dojdzie? > To, że VAG odpierdala manianę to już znany fakt, sam na własnym podwórku mam kilka przypadków > zlania klienta pomimo oczywistej wady fabrycznej. A szkoda, bo plastik w srodku naprawde miekki, a takto, coz glupiego mozesz zlapac raz... [...] drugi raz lud glosuje portfelem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Ozi, tutaj VW nadal jedzie na opinii aut do 2000 roku, bo takie są najpopularniejsze w PL. > To, że VAG odpierdala manianę to już znany fakt, sam na własnym podwórku mam kilka przypadków > zlania klienta pomimo oczywistej wady fabrycznej. Ale tak robi nie tylko VW, mam wrażenie, że wszystkie firmy w PL maja klienta gdzieś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 No dobra widze, ze nie lubisz VW Pokaz mi prosze alternatywe. Zalozenia: 1. Male spalanie 2. Maly silnik z turbo 3. Szybki automat 4. Przyspieszenie >9s do 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Ozi, tutaj VW nadal jedzie na opinii aut do 2000 roku, bo takie są najpopularniejsze w PL. > To, że VAG odpierdala manianę to już znany fakt, sam na własnym podwórku mam kilka przypadków > zlania klienta pomimo oczywistej wady fabrycznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > No dobra widze, ze nie lubisz VW Pokaz mi prosze alternatywe. Zalozenia: > 1. Male spalanie ok > 2. Maly silnik z turbo po co? > 3. Szybki automat ok > 4. Przyspieszenie >9s do 100km/h ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > ok > po co? Po to, ze nie lubie krecic jakiegos dychawego 1.8 zeby jechal. Wole 1.4T /1.6T z wieksza moca i momentem. > ok > ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Ale tak robi nie tylko VW, mam wrażenie, że wszystkie firmy w PL maja klienta gdzieś. U mnie to ewenement Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Czyli mowisz, ze trend dojdzie? Dojdzie dojdzie... ludzie kupują z 2-giej ręki to co tanie w eksploatacji i nikt nie wyda 20 tys zł na 10 letniego Gulfa lub innego Paska z DSG w którego trzeba będzie władować 30 tys zł na naprawy ... to nie ten target.. Wybiorą coś co będzie miało prostą skrzynię i prosty silnik... Praktycznie to już się dzieje i widać że dane modele nie idą na rynku wtórnym ... więc to, że VW nie traci na wartości tak jak Chevrolet już jest weryfikowane przez użytkowników .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > No dobra widze, ze nie lubisz VW Alez wrecz przeciwnie, , ja im zycze, zeby zaczeli traktowac to co klienci chca - powaznie. Wtedy bede mogl isc i kupic, a nie wypierniczyc prawie $50k i byc najlepszym przyjacielem Service Manager, jak niestety wiekszosc, ktorzy zdecydowali sie na Amarok[...] Pokaz mi prosze alternatywe. Zalozenia: > 1. Male spalanie > 2. Maly silnik z turbo A na co ci to? Co zlego z 2.0l 4 cylindry - 100kW. Ile ci to wiecej spali > 3. Szybki automat Czekaj, przez lata mi AK tlumaczyl "Ozi, ty , to jest EU, tu sie automatic nie jezdzi" Teraz sie EU przestawilo? Popatrz na chociazby co Ford montuje, sprawdzony 6s ZF 4.8 sec wystarczy > 4. Przyspieszenie >9s do 100km/h W czym, w aucie 1.0l? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > U mnie to ewenement Poznajcie więc wschodnioeuropejską jakość obsługi klienta! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Pokaz mi prosze alternatywe. Zalozenia: > A na co ci to? Co zlego z 2.0l 4 cylindry - 100kW. > Ile ci to wiecej spali Bedzie wolniejsze i spali wiecej. +2l na 100km > Czekaj, przez lata mi AK tlumaczyl "Ozi, ty , to jest EU, tu sie automatic nie jezdzi" > Teraz sie EU przestawilo? Ale ja mam kaprys > Popatrz na chociazby co Ford montuje, sprawdzony 6s ZF > 4.8 sec wystarczy > W czym, w aucie 1.0l? Focus ma 1.0T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Dojdzie dojdzie... ludzie kupują z 2-giej ręki to co tanie w eksploatacji i nikt nie wyda 20 tys > zł na 10 letniego Gulfa lub innego Paska z DSG w którego trzeba będzie władować 30 tys zł na > naprawy ... to nie ten target.. Ludzie powoli się uczą, że dobre samochody to nie tylko te tanie (jeżeli mowa o Polsce). > Wybiorą coś co będzie miało prostą skrzynię i prosty silnik... Rynek temu przeczy - proste silniki to powoli się kończą (cokolwiek by znaczyło prosty), natomiast oczekiwane jest coraz częściej przyzwoite wyposażenie i (o zgrozo) automatyczne (czy zautomatyzowane) skrzynie biegów. Tyle, że nie musi to być coś ze stajni VW > Praktycznie to już się dzieje i widać że dane modele nie idą na rynku wtórnym ... więc to, że VW > nie traci na wartości tak jak Chevrolet już jest weryfikowane przez użytkowników .... Jest grupa ludzi, która za VW (czyli paska w tedeiku czy golfa) da się pokroić i im wiele nie przetłumaczysz. Wiele osób jednak przesiadło się np. do francuzów, które wcale bardziej awaryjne nie są, za to są wygodniejsze i przyjemniejsze w eksploatacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Poznajcie więc wschodnioeuropejską jakość obsługi klienta! Nein, Danke 1. Call Centre - gdzies z India przeniesli do Melbourne, 2. DSG teraz 5 lat gwarancji - wiec moze cos naprawili 3 Ich arogancja jednak duzo ludzi powala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Nein, Danke > 1. Call Centre - gdzies z India przeniesli do Melbourne, > 2. DSG teraz 5 lat gwarancji - wiec moze cos naprawili > 3 Ich arogancja jednak duzo ludzi powala Co Ty wiesz o arogancji? Poczytaj sobie to: http://uwaga.tvn.pl/32657,news,niebezpieczne_foteliki_samochodowe_dla_dzieci,reportaz.html EDIT: Albo to (niemotoryzacyjne ale też fajne): http://supermarket.blox.pl/2011/01/Gerber-stosujemy-MOM-aby-dac-dzieciom-odpowienia.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Po to, ze nie lubie krecic jakiegos dychawego 1.8 zeby jechal. Wole 1.4T /1.6T z wieksza moca i > momentem. > > ok bmw 3 2.0 R4 N/A 105kW spalanie bardzo podobne jak 1.4 tsi w budzie passata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > No dobra widze, ze nie lubisz VW Pokaz mi prosze alternatywe. Zalozenia: > 1. Male spalanie > 2. Maly silnik z turbo > 3. Szybki automat > 4. Przyspieszenie >9s do 100km/h Równie dobrze można napisać takie wymagania i chyba nic z VAGu się nie załapie: 1. Łatwo gazowalna jednostka 2. Trwały i małoawaryjny silnik 3. Trwały automat 4. Szybki i dynamiczny >9s do 100 km/h Także, kto co woli . Jeden lubi mieć małopalący samochód, inny woli mniej wydawać na auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > U mnie to ewenement To jest zupełnie inny temat, można by książkę o tym napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > bmw 3 2.0 R4 N/A 105kW spalanie bardzo podobne jak 1.4 tsi w budzie passata BMW to marka premium wiec co tu porownywac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > BMW to marka premium wiec co tu porownywac. To wez Hyundai, Kia, , chociaz nie mam pojecia co tam za silniki w EU do tego klepia, znaczy wiem i30 SW ten Made in Czech Republic ma jakis 1.6l a normalny bazowy i30 Made in Korea u mnie ma 2.0l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Ludzie powoli się uczą, że dobre samochody to nie tylko te tanie (jeżeli mowa o Polsce). Hmmmm > Rynek temu przeczy - proste silniki to powoli się kończą (cokolwiek by znaczyło prosty), natomiast > oczekiwane jest coraz częściej przyzwoite wyposażenie i (o zgrozo) automatyczne (czy > zautomatyzowane) skrzynie biegów. Tyle, że nie musi to być coś ze stajni VW No właśnie nie do końca... owszem jeśli piszesz o autach nowych to tak jest bo osoby które mają $$$ chcą je dobrze wydać na nowe dobrze wykonane i wyposażone auta .... Ale pozostała większość naszego społeczeństwa nie ma $$$ i kupuje auta do 15 tyś zł ... a ci nie kupią auta wyposażonego w 2 turbiny/ koła dwu masowe zautomatyzowane skrzynie, nafaszerowane elektroniką i bóg wie czym jeszcze bo ich nie będzie stać na eksploatację - czytaj wymianę tych elementów które sa tylko eksploatacyjne a to ta masa nakręca spiralę ... jeśli oni nie kupią aut z 2 lub 3 reki to ty go nie sprzedasz... owszem zostawisz dilerowi w rozliczeniu ale on da ci za niego śmieszne $$$ bo sam go nie upłynni ... > Jest grupa ludzi, która za VW (czyli paska w tedeiku czy golfa) da się pokroić i im wiele nie > przetłumaczysz. Tak znam wielu takich co tak myśleli ale rozmawiam z nimi i wiem że pozbywają się swoich BMW/VW bo kosztują ich te auta za wiele ... i co ciekawe kupują tak jak piszesz francuskie lub koreański / japońskie auta ale te które są sprawdzone i mają dobre notowania u mechaników... powiem więcej oni często pytają jakie auto mają kupić i z jakim silnikiem swoich mechaników aby nie mieć z nimi problemów bo już mieli auta w które pakowali $$$$ a które ciągle stały >Wiele osób jednak przesiadło się np. do francuzów, które wcale bardziej > awaryjne nie są, za to są wygodniejsze i przyjemniejsze w eksploatacji Tak... Więc niestety moim zdaniem auta nowoczesne z bezpośrednim wtryskiem paliwa, turbiną i skrzyniami pokroju DSG nie będa cieszyły się po upływie gwarancji dużym wzięciem na rynku wtórnym a co za tym idzie ich cen a będzie leciała na łeb i szyję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > To wez Hyundai, Kia, , chociaz nie mam pojecia co tam za silniki w EU do tego klepia, znaczy wiem > i30 SW ten Made in Czech Republic ma jakis 1.6l a normalny bazowy i30 Made in Korea u mnie ma > 2.0l 2.0 Hyundaia pali lekko 9l srednio z automatem. Downsizowy 1.4 bedzie palil 7 a i jechal lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > 2.0 Hyundaia pali lekko 9l srednio z automatem. Downsizowy 1.4 bedzie palil 7 a i jechal lepiej. Spali mniej tylko przy delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu. Jak go będziesz cisnął to spali tyle samo. Jeśli nie więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Spali mniej tylko przy delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu. Jak go będziesz cisnął to spali > tyle samo. Jeśli nie więcej. nie wiem jak wy, ale ja "cisnę" jak jest taka potrzeba, przy wyprzedzaniu, czy innej potrzebie szybkiego włączenia się do ruchu. Przez pozostałe 98% czasu jeżdżę normalnie, czyli z takimi obrotami i tak dodając gazu na ile jest to konieczne. Silnik benzynowy 1.4 turbo pali mi średnio (wyliczone z 87 tys. km, a nie z komputera) 7.52 l/100km. Jazda to głównie autostrada, drogi podmiejskie i trochę miasto. A jeździ się tym dużo przyjemniej niż np. wolnossącym 1.8 o podobnej mocy. Ciągnie od samego dołu, na autostradzie nie trzeba redukować żeby przyspieszyć jak jakaś ciężarówka zajedzie drogę. Oczywiście, wolałbym R6 3.0l, ale jeśli mam do wyboru wolnossący 1.8 czy 2.0 to zdecydowanie wybieram doładowany 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > ciach A jeździ się tym dużo przyjemniej niż np. wolnossącym 1.8 o > podobnej mocy. Ciągnie od samego dołu, na autostradzie nie trzeba redukować żeby przyspieszyć > jak jakaś ciężarówka zajedzie drogę. Oczywiście, wolałbym R6 3.0l, ale jeśli mam do wyboru > wolnossący 1.8 czy 2.0 to zdecydowanie wybieram doładowany 1.4 I tego ludzie nie sa w stanie zrozumiec Ze ciagnie od dolu Wiadomo jak bedzie DSG/automat to bedzie mniejsza roznica ale bedzie krecic wysoko i ten wolnossacy spali defacto duzo wiecej niz 1.4T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Spali mniej tylko przy delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu. Jak go będziesz cisnął to spali > tyle samo. Jeśli nie więcej. Jazda delikatna 2.0 KIA to jest masakra, nie jedzie. Jadza delikatna 1.4T jest o wiele przyjemniejsza i szybsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Jazda delikatna 2.0 KIA to jest masakra, nie jedzie. Jadza delikatna 1.4T jest o wiele > przyjemniejsza i szybsza. I wnioskujesz z tego że wszystkie wolnossące tak mają? Nie wiem co u Ciebie znaczy wysoko kręcić ale u mnie w Forku maksymalny moment jest przy 3600. W wersji 155 KM jest przy 3200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Silnik benzynowy 1.4 turbo pali mi > średnio (wyliczone z 87 tys. km, a nie z komputera) 7.52 l/100km. Jazda to głównie autostrada, > drogi podmiejskie i trochę miasto. No ale przy takiej jeździe to nie jest żaden imponujący wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > I wnioskujesz z tego że wszystkie wolnossące tak mają? Nie wiem co u Ciebie znaczy wysoko kręcić > ale u mnie w Forku maksymalny moment jest przy 3600. W wersji 155 KM jest przy 3200. I co z tego wynika? Bo wg mnie zupełnie nic. Równie dobrze możesz napisać że masz 16" felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > I co z tego wynika? Bo wg mnie zupełnie nic. Równie dobrze możesz napisać że masz 16" felgi. Skoro tak twierdzisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Skoro tak twierdzisz... Napisz lepiej ile masz mocy odpowiednio przy 2000, 3000 i 4000rpm. Wyjekcybul napisze o 1.4T i będziemy +/- obiektywnie wiedzieli, czym się elastyczniej jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > No ale przy takiej jeździe to nie jest żaden imponujący wynik. Nie musi być imponujący. Jest wystarczający. Myślę, że wolnossący 1.8 o podobnych osiągach paliłby mi podobnie, albo ciut więcej, a doładowanym jeździ mi się przyjemniej. I tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Napisz lepiej ile masz mocy odpowiednio przy 2000, 3000 i 4000rpm. Wyjekcybul napisze o 1.4 TSI i > będziemy +/- wiedzieli, czym się elastyczniej jedzie. Równie dobrze mogę napisać że mam 15'' felgi. To do Twojego toku myślenia. Nie będziemy wiedzieli czym się lepiej jedzie bo to zależy chociażby od masy czy od subiektywnych odczuć kierowcy. A mój post miał pokazać że wolnossącego silnika nie trzeba kręcić żeby jechał. Ale chyba tego nie doczytałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Nie musi być imponujący. Jest wystarczający. Myślę, że wolnossący 1.8 o podobnych osiągach paliłby > mi podobnie, albo ciut więcej, a doładowanym jeździ mi się przyjemniej. I tyle Ale ja się z Tobą zgadzam. Mi tylko chodzi o to że pisanie że turbo ma kopa przy minimalnym spalaniu nie jest raczej prawdziwe. Turbo żyje, turbo pije. Cudów nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > I wnioskujesz z tego że wszystkie wolnossące tak mają? Nie wiem co u Ciebie znaczy wysoko kręcić > ale u mnie w Forku maksymalny moment jest przy 3600. W wersji 155 KM jest przy 3200. A forester to nie jest czasem boxer? Mowimy o rzedowym 4 cylindrowcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > A forester to nie jest czasem boxer? Mowimy o rzedowym 4 cylindrowcu. Boxer. Ale stronę wcześniej kolega dał Ci przykład rzędowej czwórki w BMW. A te 2.0 z Kijanki to straszne paście. Wiem bo mam Palą i nie jadą. Więc ciężko je porównywać z nowoczesnym TFSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > Boxer. Ale stronę wcześniej kolega dał Ci przykład rzędowej czwórki w BMW. A te 2.0 z Kijanki to > straszne paście. Wiem bo mam Palą i nie jadą. Więc ciężko je porównywać z nowoczesnym TFSI. Dlatego porownywalem pazdzierze (KIA, Mazda, Ford, Renault np Fluence, Lancera) z 2.0 vs TSI. Nie mieszajmy w to boxera i marek premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 tak się zastanawiam na każdym kroku krytykujesz VW, a jak spojrzę na zdjęcia samochodów które często wklejsza, to tak naprawdę nie ma się czym zachwycać. Ja rozumiem, że u Was są inne potrzeby społeczne i to na pewno zmienia optykę spojrzenia. Ale wystarczy spojrzeć na jeden element - jakoś wykonania wnętrz (bo to najłatwiej ocenić po zdjęciach) to widać, że większość z tych aut nawet nie stała obok np. VW, nie mówiąc już o Audi itp. Nawet EU Opel czy Ford bije je na głowę. Czy to nie jest czasem tak, że mocno poszliście w japończyki, koreę, teraz chińczyki i dlatego wypieracia droższe i lepiej wykonane auta z EU ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > ...ale Funboy Club VeeDud AK,dalej twierdzi, ze DSG nie ma problemow[...] > - 6,181 sztuk DSG - Singapore, > - 3,962 sztuk DSG Malaysia, > Dotyczy jednostek DSG wyprodukowanych (Made in Europe, a nie China) pomiedzy 06/2010 a 06/2011. > Do wymiany - Golf, Polo,Scirocco, Cross Touran, Passat, Jetta > Cala mechatronic ktora operuje hydraulicznie skrzynie i sprzegla zostaje wymieniona na nowa[...] > Na pocieszenie - dotyczy 7 speed a nie 6 speed.[...] > [...]i sie dziwic, ze Vee Dub nazywany jest Vee Dud "Das Auto" nazywane jest "Das Clunk", sama Q, > numer jeden na swiecie... - ale coz, widocznie inaczej traktuje sie klientow w EU (jazda na > mitologii) a inaczej tam gdzie narzekaja... > I pomyslem, ze prawie Amarok kupile - przy takiej weryfikacji klinenta zasluguja na[...] I w czym widzisz taki dramat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 oj tam oj tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > I w czym widzisz taki dramat? W obsludze klienta, nauczono mnie, ze jak ktos chce mojego $1 to musi mi zapewnic, ze bedzie o tego $1 dbal. Jesli ty chcesz wydac $40k i potem lubisz jak ktos na ciebie to mamy inne podejscie do klienta.. Ja jestem przyzwyczajony, ze jak pierdne wydajac $$$ na nowe auto to dealer pyta sie czy mozna glosniej, a nie chowa glowe w piasek i mowi, ze mnie nie slyszy. . I jesli nawet VeeDub widzi, ze ma problem, (ale jeszcze nie chce sie przyznac), to zyjemy w dwoch roznych swiatach, ja w swiecie, gdzie konsumer ma prawo do wolnego od wad produktu, a jak nie to wymiana, ty w swiecie, gdzie klient jest pasozytem[...] Wiec w tym problem i dramat - w podejsciu do klienta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > tak się zastanawiam > na każdym kroku krytykujesz VW, Ale jak widzisz, krytykuje VeeDub nie za DSG i jak dziala - bo dziala swietnie, tylko krytykuje, za Q vs cena i podejscie do klienta. Na AK utarl sie mit, ze Volskwagen jest potega i naj, naj, naj - owszem nasmiewam sie z tego, bo mam na to inne spojrzenie, z punktu widzenia klienta, ktory jest gotow zaglosowac portfelem, czyli ciut inaczej niz niektorzy teoretycy[...] a jak spojrzę na zdjęcia samochodów które często wklejsza, to tak > naprawdę nie ma się czym zachwycać. Tu tez sie zgadzam, dzis jest masowka, koNik jest tu jedynym pasjonata, ktory potrafi to "przetlumaczyc" na codzienna jazde[...] Ja rozumiem, że u Was są inne potrzeby społeczne i to na > pewno zmienia optykę spojrzenia. > Ale wystarczy spojrzeć na jeden element - jakoś wykonania wnętrz (bo to najłatwiej ocenić po > zdjęciach) to widać, że większość z tych aut nawet nie stała obok np. VW, Znow sie zgadzam, ze Volskwagen ma dobrze wykonana deske, i dopasowane materialy, ale popatrzmy na to, jak ja na to patrze.. Zalozmy, ze chce kupic codzienne taczki, praca-zakupy - sedan, 4 cylindrowy silnik. Oblatalem rynek - Mazda 6, Holden Malibu, Honda Accord 4-cyl, Honda Euro, Ford Mondeo etc, etc - wybor jest ogromny. Zostaly na placu boju - Camry i Passat. Bierzemy gazete - strona numer dwa - marketing na cala strone Sugerowana cena detaliczna za podstawowa wersje Passat 118TSI to $39,690 (124,248.49 PLN), zeby postawic na droge, czyli auto, podatek stanowy, tablice, wszelkie ubezpieczenia, roczna rejestracja, bak paliwa etc. Teraz patrze na strone numer 3 Toyota Camry Atara R - az po oczach bije Special Edition - , znaczy, wlozyli wiecej wszystkiego za $0, teoretycznie. Silnik 2.5l - 4 cyl, bez turbo - 135kW, cena $29,880 (93,538.54 PLN), zeby postawic na ulice. Pierwsza bitwa Passat vs Camry: Oba 4 cylindrowe silniki, oba naped na przod. Camry - wiecej mocy 135kW vs 118kW Camry - cena $10k roznicy, zakladajac, ze nawet jestem idiota i nie negocjuje z dealer-em, tylko kupuje za sugerowana cene. Idziemy dalej, skonczy koszt: - patrzymy na service i gwarancje. Camry - 91RON - normalna benzyna $1.20-1.30 za litr ( 3.75657 PLN) Passat 95RON - Premium - Premium cena $1.35-$1.50 ( 4.22614 PLN) Znow punkt dla Camry Service za trzy lata - zakladajac 60,000km - Toyota, co 10,000km $170 za service = $1,020 ( 3,193.08 PLN) Passat - co 15 k km - $412 + $412 + $496 + $600 = $1,920 (6,010.51 PLN) Koszt service dwa razy mniej dla Camry[...] Znow, bez zadnych negocjacji - Toyota 3 lata/100,000 km Gwarancja - 3 lata/100,000km oba Wyposazenia, i ta miekka deska: Passat ma navigacje w standardzie, Toyota nie, reszta porownywalne, owszem, Toyota nie ma takich gadget-ow jak wlaczajacy sie woatrak jak wlaczasz wsteczny bieg ... ale Abs, Airbag, aircon i inne rzeczy = to samo. Dajmy jednak punkt dla Passat. Czyli patrzymy, auto drozsze 30%, o mniejszej mocy, i wyzszych kosztach utrzymania [...] Ale, znow ludzie sa wzrokowcami - Passsat mi sie podoba i juz . Wiec idziemy dalej, patrzymy na forum, pytamy znajomych, czytamy gazety: 1+2+3 mowia: DSG sie sypie - moj Golf ma "3 raz wymieniane tarcze sprzegla w DSG" - sasiad. Forum - "jestem na 2 skrzyni biegow - i dalej cos nie tak"HEEEEEEEELP!!!" Gazety" Rozmawiajac z wlascicielami, czytajac forum i z naszych wlasnych obserwacji wynika, ze DSG maja problem, ale VW zaprzecza" Volskwagen: Etap 1 - problemu nie ma Etap 2 - probelm jest ale tylko w tych Made in China Etap 3 - probemu u was nie ma Etap 4 - problem jest w tych Made in EUROPE, ale tylko w Japan, bo tam jest wilgotna pogoda Etap 5 - problemu u was nie ma Etap 6 - problem jest w Singapore, Malaysia, USDM, Philippines, proeblemu u was nie ma Etap 7 - problemu nie ma, ale zdajemy sobie sprawe, jakie jest odczucie spoleczne, na DSG bedziemy teraz dawac 5 lat gwaracnji, i ... problem jest, ale bedzie iceniany na indywidualnych klientach, jesli masz problem z DSG zadzwon do nas, ulepszylismy call centre, i nie bedziemy mowic, ze problemu nie ma, ale duzegoproblemu nie ma Zaufanie do produktu -SUUUUUUUUPER I tym sposobem majac do wydania ok $50,000 odpuscilem sobie Amarok. Tryb myslenia oprocz - "chce bo mi sie podoba" - podobny. Forum i niedostosowanie produkty do lokalnych warunkow - go u mnie"wykonczylo". nie mówiąc już o > Audi itp. Nawet EU Opel czy Ford bije je na głowę. > Czy to nie jest czasem tak, że mocno poszliście w japończyki, koreę, teraz chińczyki i dlatego > wypieracia droższe i lepiej wykonane auta z EU ? Chcesz mi powiedziec, ze Passat jest lepiej wykonany niz Toyota Camry? Tu sie z toba nie zgodze,, owszem, ma miekksze plastiki, ale patrzac na JD Power to popatrz, gdzie siedzi Toyota a gdzie VeeDub. No i najwazniejsze, czy uwazasz, ze jesli was w EU na cenach aut, to my mamy to zaakceptowac?? Pisze z doswiadczenia, wywalilem, na BMW juz nie pamietam $56k czy $59k, zeby to auto na ulice postawic i co, gdzie ta EU jakosc wykonania: - numer jeden wymieniony na gwarancji - auto jezdzace na 3 cylindrach - Nein, Danke - numer dwa - pierwsze 10 k km, trzeszczaca deska, juz nie wiem ile razy rozbierana, 3 lata, lakier odpadajacy, pompa hamulcowa, klekoczace drzwii - o desce nawet nie wspomne - dobijamy do 60,000 km Dodam, klocki hamulcowe i opony ktore wytrzymuja ok 40,000km, opny nawet mi tak w Subaru nie schodzily z moja , a nie , tarcze hamulcowe przy 50,000 km - Toyota z moja jazda 80,000[...], nie wspominajac, ze tarcze przod + tyl kosztowaly mnie ponad $1,500 Jednym slowem IMVHO zyjecie mitem, ze EU auta sa lepiej wykonanane, a EU auto o jakze wyzszej klasie premium jest najwiekszym GUANA jakie mialem... I roznica jest taka, ze potrafie sie przyznac, a nie pisac jak niektorzy na AK -:"er, er, ty, ty - BMW najlepsze, a wymina skrzyni to nie znasz sie, czynnosc explatacyjna" Nie, podnosze reke i mowie, - "kupilem EU mit" , a Volskwagen - coz vs Toyota: -Hilux mial recall - juz nie pamietam, mocowanie bullbar bylo zle. Dostalo sie do gazet, dzwonie i pytam: "tak, jeszcze oficlanie nie ma, ale jesli chcesz to zadzwonimy do dealer-a i w dowolny dzien podskocz" -"nie ma mnie w stanie obecnie" - "ok, gdzie jestes?" "tu i tu" -masz troche wolnego czasu jutro rano albo popoludniu, tu jest dealer - podskocz, zalatwi cie Na drugi dzien, podjechalem, czesci z jego zapasow, 30 min roboty i . oficjalny recall - jakis tydzien pozniej. Wiec 7 Etapow VW odpadlo[...] Sumujac moje wypociny, wam sie wydaje, ze EU auta sa lepsze[...[, one sa po prostu tak przecenione, ze [...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.