Skocz do zawartości

Kupujemy auto do 90 000 zł


marew

Rekomendowane odpowiedzi

> Auto maksymalnie oszczędne, jeśli chodzi o spalanie.

> Tylko benzyna, bez gazu

> Mój majster chce kupić i jak na razie wygrywa Auris hybrydowy..

> Aha i nie mniejsze niż owa Toyota

Citroen DS4, chwalą się tą hybrydą-dieslem i małym spalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a kilometry to po mieście robi czy w trasie?

> bo jak w mieście to się sprawdzi taki auris ale w trasie będzie ból pewnie

Chyba głownie po mieście, poza tym na korzyść Aurisa jest to, że dają ponoć 10 lat gwarancji na hybrydę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto maksymalnie oszczędne, jeśli chodzi o spalanie.

> Tylko benzyna, bez gazu

> Mój majster chce kupić i jak na razie wygrywa Auris hybrydowy..

> Aha i nie mniejsze niż owa Toyota

A ile to niby w mieście pali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3.7 w cyklu mieszanym z tego co pamiętam... W mieście pewnie koło 4, na trasie 3.5. Żeby wyniki

> były osiągane przez większość, doliczyć l/100km.

na trasie stawiałbym, że będzei palił więcej (na odwrót niżnormalnie większośc aut)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto maksymalnie oszczędne, jeśli chodzi o spalanie.

> Tylko benzyna, bez gazu

> Mój majster chce kupić i jak na razie wygrywa Auris hybrydowy..

> Aha i nie mniejsze niż owa Toyota

Jak miasto to toyota hybrydowa jak trasy to juz niekoniecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba głownie po mieście, poza tym na korzyść Aurisa jest to, że dają ponoć 10 lat gwarancji na

> hybrydę

Będzie to 10 lat serwisował w ASO? Bo znajomy po pierwszej wizycie w ASO zrezygnował (nie z ceny tylko z fachowości obsługi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto maksymalnie oszczędne, jeśli chodzi o spalanie.

> Tylko benzyna, bez gazu

> Mój majster chce kupić i jak na razie wygrywa Auris hybrydowy..

To niech sobie sprawdzi prawdziwe spalanie, bo Toyota akurat kłamie najwięcej smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto maksymalnie oszczędne, jeśli chodzi o spalanie.

> Tylko benzyna, bez gazu

> Mój majster chce kupić i jak na razie wygrywa Auris hybrydowy..

> Aha i nie mniejsze niż owa Toyota

Bawarki sa bardzo oszczedne. Niech celuje w jakas beeme jedynke czy trojke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Będzie to 10 lat serwisował w ASO? Bo znajomy po pierwszej wizycie w ASO zrezygnował (nie z ceny

> tylko z fachowości obsługi)

A ktory Pan Mietek zrobi serwis hybrydy? Nie mowie tu o wymianie klockow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie nie mam za wiele do powiedzenia w meritum watku... ale dzisiaj widzialem nowego aurisa.... nudny jak flaki z olejem no.gif ( poprzedni model nawet byl u mnie na liscie zakupowej)

A teraz male porownanie ...

http://www.motofilm.pl/wp-content/gallery/seat-leon-2013/2013-Seat-Leon-ofi_04.jpg

http://www.motofilm.pl/wp-content/gallery/toyota-auris-2013/toyota-auris-hybrid-2013_18.jpg

znajdz roznice sick.gif

Nie wklejam jako obrazki bo b.duze i rozsypie sie forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto maksymalnie oszczędne, jeśli chodzi o spalanie.

> Tylko benzyna, bez gazu

> Mój majster chce kupić i jak na razie wygrywa Auris hybrydowy..

> Aha i nie mniejsze niż owa Toyota

Jeśli większość będzie w mieście lub wkoło komina to Auris zachwyci spalaniem i przyjemną skrzynią biegów.

Jeśli autostrady i szybkie trasy to temat trzeba mocno przemyśleć i raczej bym proponował jakieś TSI. 1.4 lub 1.8

PIszę na podstawie całego dnia z Yarisem Hybrid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mój majster chce kupić i jak na razie wygrywa Auris hybrydowy..

Niech kupi za 60 tysięcy benzyniaka, a zaoszczędzone 30 przeznaczy na benzynę. Przez dziesięć lat wyjdzie na to samo, albo nawet na tym zarobi. Albo straci, ale jak chce Toyotę, to niech przepłaca za markę i niech czuje się z tym dobrze zlosnik.gif. To też kosztuje hehe.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli większość będzie w mieście lub wkoło komina to Auris zachwyci spalaniem i przyjemną skrzynią

> biegów.

> Jeśli autostrady i szybkie trasy to temat trzeba mocno przemyśleć i raczej bym proponował jakieś

> TSI. 1.4 lub 1.8

> PIszę na podstawie całego dnia z Yarisem Hybrid.

TSI na trasy...1.4TSI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moj powyzszy post ukazjue prawde o papierowej oszczednosci bmw...

Bez zartow, przy normalnej jezdzie BMW pali malo w porownaniu np do VW....a porownuje 2.0 wolnossace BMW do 1.8TSI od VW....nie ma bata zeby BMW spalilo wiecej....pali mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba głownie po mieście, poza tym na korzyść Aurisa jest to, że dają ponoć 10 lat gwarancji na

> hybrydę

Tia...a po 10 latach akumulatory do wymiany i 15tyś w plecy...Pomijam koszty jakie wpakować trzeba w serwis ASO przez 10 lat aby utrzymać gwarancję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem ile lat, ale przebiegi spore,do pracy 40 km w jedną stronę, poza tym ma firmę i też dużo

> jeździ po klientach

Jeśli jeździ dużo, to niech bierze auto wygodne i niezawodne a dopiero w drugiej kolejności zastanawia się nad paliwem. Tym bardziej, że to firmowe będzie = możliwości generowania kosztów itd.

Pozdro

B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ktory Pan Mietek zrobi serwis hybrydy? Nie mowie tu o wymianie klockow...

Część elektryczna jest bezobsługowa.

Silnik to 1.8 szeroko stosowane przez Toyote, tylko ze zmienionymi fazami rozrządu. Pasków nie ma, klocków też się praktycznie nie wymienia...

W czym problem? Ja widzę tylko ewentualne problemy z naprawą eCVT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli jeździ dużo, to niech bierze auto wygodne i niezawodne a dopiero w drugiej kolejności

> zastanawia się nad paliwem. Tym bardziej, że to firmowe będzie = możliwości generowania

> kosztów

Lepiej kosztu wcale nie mieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tia...a po 10 latach akumulatory do wymiany i 15tyś w plecy...Pomijam koszty jakie wpakować trzeba

> w serwis ASO przez 10 lat aby utrzymać gwarancję.

a) Zobacz ile kosztuje cały pakiet do Priusa,

b) Wymieniać można po jednym ogniwie, nie trzeba kompletu

c) Nie słychać narzekań na masowe padanie - a od kilku lat już jeżdżą po świecie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli jeździ dużo, to niech bierze auto wygodne i niezawodne a dopiero w drugiej kolejności

> zastanawia się nad paliwem. Tym bardziej, że to firmowe będzie = możliwości generowania

> kosztów itd.

> Pozdro

> B

testował nowego passata i powiedział,że nie i koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez zartow, przy normalnej jezdzie BMW pali malo w porownaniu np do VW....a porownuje 2.0

> wolnossace BMW do 1.8TSI od VW....nie ma bata zeby BMW spalilo wiecej....pali mniej

Z tym akurat zgoda. Postrzegam tylko przed ślepym patrzeniem w dane katalogowe spalania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> generalnie nie mam za wiele do powiedzenia w meritum watku... ale dzisiaj widzialem nowego

> aurisa.... nudny jak flaki z olejem ( poprzedni model nawet byl u mnie na liscie

> zakupowej)

> A teraz male porownanie ...

> http://www.motofilm.pl/wp-content/gallery/seat-leon-2013/2013-Seat-Leon-ofi_04.jpg

> http://www.motofilm.pl/wp-content/gallery/toyota-auris-2013/toyota-auris-hybrid-2013_18.jpg

> znajdz roznice

> Nie wklejam jako obrazki bo b.duze i rozsypie sie forum

Czy Ty widziales tego seata w srodku? Wiekszego pasztetu w nowym aucie nie ma nigdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem ile lat, ale przebiegi spore,do pracy 40 km w jedną stronę, poza tym ma firmę i też dużo

> jeździ po klientach

~20tkm na dojazdy + inne + po klientach - szału nie ma, wyjdzie pewnie 30kkm z hakiem. niewiem.gif

2-3 ltr oszczędności na setkę daje 600-900 ltr rocznie, czyli ~4tzl oszczędności.

Kupując auto tańsze o 20 tzł masz na różnicę w paliwie na 5 lat/150kkm.

Ja bym się nie pchał w wynalazki. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moj powyzszy post ukazjue prawde o papierowej oszczednosci bmw...

Nie wiem jakie papierkowe spalanie ma 330xi my04 ale czesto jezdze takowym autem i komp srednie spalanie pokazuje 15,1 l/100km, co potwierdza kolega bo przy policzeniu wychodzi mu kolo 18l lpg. To juz moje paliwozerne, wieksze, mocniejsze i z automatem Subaru pali znacznie mniej, a podobno BMW takie oszczedne sa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TSI na trasy...1.4TSI?

1.4 TSI: 140 KM

1.8 TSI: 180 KM

Oczywiście nikt nie broni 1.4 TSI 180 KM palacz.gif

Mało palą, przyzwoicie jadą.

Aha, jeśli ktoś lubi Fordy to tam też są fajne małe i mocne silniki ok.gif

Do 90 kzł kupi się już naprawdę sensowne auto ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Część elektryczna jest bezobsługowa.

> Silnik to 1.8 szeroko stosowane przez Toyote, tylko ze zmienionymi fazami rozrządu. Pasków nie ma,

> klocków też się praktycznie nie wymienia...

> W czym problem? Ja widzę tylko ewentualne problemy z naprawą eCVT.

To eCVT to raczej ostatnia rzecz która się tam zespuje, to nie VAG grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jakie papierkowe spalanie ma 330xi my04 ale czesto jezdze takowym autem i komp srednie

> spalanie pokazuje 15,1 l/100km, co potwierdza kolega bo przy policzeniu wychodzi mu kolo 18l

> lpg. To juz moje paliwozerne, wieksze, mocniejsze i z automatem Subaru pali znacznie mniej, a

> podobno BMW takie oszczedne sa

Nie wiem jak r6 ale moje wolnossace 2.0 r4 jest cholernie oszczędne. Bez zbędnej napinki można miec średnie na trasie 6.x co w przypadku subaru 2.0 n/a jest nie osiągalne, ba nawt imperaz 1.5 fwd tego nie osiągnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak r6 ale moje wolnossace 2.0 r4 jest cholernie oszczędne. Bez zbędnej napinki można miec

> średnie na trasie 6.x co w przypadku subaru 2.0 n/a jest nie osiągalne, ba nawt imperaz 1.5

> fwd tego nie osiągnie

Ja w moim (bylym) 2.5 osiagnelem (raz grinser006.gif) 6,2 na trasie smile.gif.

Odnosnie R6 w BMW, to nawet kolega twierdzi, ze jest paliwozerny. Jezdzil tym autem wszesniej po US, gdzie auta z reguly pala mniej, a zejsc ponizej 10l bylo trudno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.4 TSI: 140 KM

> 1.8 TSI: 180 KM

> Oczywiście nikt nie broni 1.4 TSI 180 KM

> Mało palą, przyzwoicie jadą.

> Aha, jeśli ktoś lubi Fordy to tam też są fajne małe i mocne silniki

> Do 90 kzł kupi się już naprawdę sensowne auto

Jakie to ma obroty silnika przy np 140km/h?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auris LSD to świetne auto! Byłem na tym konkursie i osiągnąłem wynik 2,8 litra na 100 km. Jadąc normalnie, bez napinki na oszczędzanie, z włączoną klimą, komputer pokazywał około 5 l/100km.

Co do różnicy w cenie Auris Pb vs Auris LSD trzeba wziąć też po uwagę wyposażenie hybrydy. Jest naprawdę napasiona już w podstawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...

Ja bym chyba najprędzej postawił na nową szóstkę Mazdy, bo z tego co widziałem po testach, to ten silnik SkyActiv pali niewiele, więc myślę, że to może być dobra inwestycja. A przede wszystkim to nie jakieś tam małe turbo z małą pojemnością, które się szybko męczy, tylko normalna, duża jednostka, więc ma moc. Ewentualnie jak Cię interesuje coś mniejszego, to http://nowamazda.pl/mazda3 . W sumie są identyczne, tylko trójka mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto maksymalnie oszczędne, jeśli chodzi o spalanie.

> Tylko benzyna, bez gazu

> Mój majster chce kupić i jak na razie wygrywa Auris hybrydowy..

> Aha i nie mniejsze niż owa Toyota

Że tak powiem pewnie ktoś kto ma kupić ta hybrydę policzył koszty paliwa/serwisu takiego samochodu vs. tzw. normalnego? Z ciekawości? Co mu wyszło? Pokryje różnicę na serwis z tych 3l/100? zlosnik.gif Wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Że tak powiem pewnie ktoś kto ma kupić ta hybrydę policzył koszty paliwa/serwisu takiego samochodu

> vs. tzw. normalnego? Z ciekawości? Co mu wyszło? Pokryje różnicę na serwis z tych 3l/100?

> Wątpię.

priusy śmigają spoko to i auris będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.