Rajek Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Witam Zamierzam kupić auto rodzinne w cenie 20-25 tys. Przymierzam się zarówno do Fabii II jak i Astry H Preferowane max 5 letnie, z przebiegiem do 100tys., najchętniej kombi da się tak? z silników bardziej preferuję benzynę + LPG, ale nie każdy silnik dobrze znosi gaz, więc rozważam też dieselka znalazłem taką ofertę: http://www.g2.pl/samochod.php?idsamochodu=77942 dzwoniłem, możliwe że już zaklepany, ale mają dać znać myślicie że warto? czytałem trochę o silnikach tu na forum i kilku stronach i wyczytałem, że CDTI Z17DTH jest wart uwagi, jako jedyny z silników ma 100KM i wg różnych stron był montowany do 2007 roku, a w tej ofercie widać że silnik ma 100KM w samochodzie z 2008 roku i ciekaw jestem czy to błąd czy może rejestracja 2008 a model 2007? na co ewentualnie zwrócić uwagę oglądając auta ? czy ktoś kupował auta z gwarancją G2? jakieś uwagi? czy można liczyć że dealer faktycznie sprzedając auto z gwarancją oferuje autentyczny przebieg i dobry stan techniczny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Auto chyba bylo firmowe? na diesla taki maly przebieg w tyle lat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Witam > Zamierzam kupić auto rodzinne w cenie 20-25 tys. > Przymierzam się zarówno do Fabii II jak i Astry H > Preferowane max 5 letnie, z przebiegiem do 100tys., najchętniej kombi > da się tak? > z silników bardziej preferuję benzynę + LPG, ale nie każdy silnik dobrze znosi gaz, więc rozważam > też dieselka > znalazłem taką ofertę: http://www.g2.pl/samochod.php?idsamochodu=77942 > dzwoniłem, możliwe że już zaklepany, ale mają dać znać > myślicie że warto? > czytałem trochę o silnikach tu na forum i kilku stronach i wyczytałem, że CDTI Z17DTH jest wart > uwagi, > jako jedyny z silników ma 100KM i wg różnych stron był montowany do 2007 roku, > a w tej ofercie widać że silnik ma 100KM w samochodzie z 2008 roku i ciekaw jestem czy to błąd czy > może rejestracja 2008 a model 2007? > na co ewentualnie zwrócić uwagę oglądając auta ? > czy ktoś kupował auta z gwarancją G2? jakieś uwagi? czy można liczyć że dealer faktycznie > sprzedając auto z gwarancją oferuje autentyczny przebieg i dobry stan techniczny ? Brat powoził ,Astra H z dieslem ,najpierw jedną 1,3 CDTi ,potem zmienili mu na 1,7.W 3 lata,jak przedstawiciel zrobił 230tys.W 1,3 zaczeło się sypać ,dosłownie wszystko dlatego też zmienili. Trzeba ,zdać sobie sprawę ,że w firmie auto na siebie zarabia i do tego diesel jeszcze Tam ,auto nie jest od stania na placu Każdy chciałby ,kupić za jak najmniej i z najmniejszym przebiegiem ale tak się nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > na co ewentualnie zwrócić uwagę oglądając auta ? rdza - klapa tylna, okolice lusterek wstecznych, chlodnice klimy ponoc cienkie (ja juz 1 wymienilem) podpiac sie gdzies do techa lub op-coma (moj niestety chyba wlasnie wyzional ducha, bo bym uzyczyl) > czy ktoś kupował auta z gwarancją G2? jakieś uwagi? czy można liczyć że dealer faktycznie > sprzedając auto z gwarancją oferuje autentyczny przebieg i dobry stan techniczny ? chcialem kiedys wziac 3-letniego focusa z G2, ale mimo zapewnien telefonicznych, na zywca ukazal sie nico inny obraz niz ten wyimaginowany przez sprzedawce (mlodziak w gajerze obwieszony zlotem, bardziej mi do cygana pasowal niz salonu opla) w zeszlym roku wzialem z TopAuto roczna Astre (benzyna 1,6 z przebiegiem 21kkm) i jak narazie jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Witam > Zamierzam kupić auto rodzinne w cenie 20-25 tys. > myślicie że warto? Straszny golas - prawdopodobnie bez BC i tempomatu. Widzę też braki na kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Moja ma większy 2 razy przebieg a lepiej pod maską wygląda. Co do golasa, łatwo i tanio można doposaży. Jakby co mogę służyć pomocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Moja ma większy 2 razy przebieg a lepiej pod maską wygląda. Co do golasa, łatwo i tanio można to fakt radio z lepszym wyświetlaczem pod bc orientacyjnie 300 zł tempomat z 200 i już jest lepiej i wykręcenie licznika do normalnego poziomu :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 > Auto chyba bylo firmowe? na diesla taki maly przebieg w tyle lat? Czasami tak bywa. To auto z polskiego salonu wiec historia choroby dość łatwa do weryfikacji. Auta firmowe sie kupuje sie także nie do pracy tylko przez podatki. Moja była firma kupiła tak Fabie i Octavie. Miałem taką a jako handlowiec robiłem rocznie 20 tyś km z dojazdami do domu To auto to może być niezły wybór bo silnik 100KM czyli powinien być na osprzęcie wtryskowym Boscha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rajek Napisano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 > Czasami tak bywa. To auto z polskiego salonu wiec historia choroby dość łatwa do weryfikacji. Auta > firmowe sie kupuje sie także nie do pracy tylko przez podatki. Moja była firma kupiła tak > Fabie i Octavie. Miałem taką a jako handlowiec robiłem rocznie 20 tyś km z dojazdami do domu > To auto to może być niezły wybór bo silnik 100KM czyli powinien być na osprzęcie wtryskowym Boscha. te konkretnie niestety nie jest dobrym wyborem, rozmawiałem ze sprzedawcą - powiedział, że były poprawki lakiernicze ale nie był w stanie powiedzieć od razu jakie, prosił o maila z pytaniem on to sprawdzi, jego odpowiedź brzmiała następująco: Quote: Po pomiarze miernikiem grubości lakieru stwuerdzam, iż fabryczną grubść lakieru posiada dach i tylna klapa. Pozostałe elementy są po naprawie lakierniczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 > Pozostałe elementy są po naprawie lakierniczej. Dlatego warto poznać historię serwisową. Być może były to obcierki i naprawiano w ASO zachowując gwarancję. Albo przemalowano auto bo było oklejone firmowymi znakami a po ich zdjęciu była różnica w odcieniu lakieru. IMHO nie należy od razu wykluczać auta. Niech sprzedawca poda choć grubość powłoki. Poza tym przy oględzinach trzeba samemu dokładnie obmierzyć kawałek po kawałku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rajek Napisano 8 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Czytam trochę o silnikach astry i sam już nie wiem co wybrać więc zapytam was auto ma być autem rodzinnym (2+2) i jeździć głównie po mieście (przebiegi ok. 15tys. km rocznie) wolałbym nie być zbyt często u mechanika, a jak już to nie zostawiać tam całej wypłaty wybrać benzynę + LPG czy diesla? wyczytałem, że silniki opla w większości mają problem z LPG, ale z kolei diesle z filtrem cząstek stałych też nie będą dobrym wyborem co sugerujecie ? mam też możliwość poszukać auta w DE ponieważ mam tam rodzinę, warto? opłaca się to pod względem finansowym? łatwiej znaleźć sensowny egzemplarz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > Czytam trochę o silnikach astry i sam już nie wiem co wybrać > więc zapytam was > auto ma być autem rodzinnym (2+2) i jeździć głównie po mieście (przebiegi ok. 15tys. km rocznie) > wolałbym nie być zbyt często u mechanika, a jak już to nie zostawiać tam całej wypłaty > wybrać benzynę + LPG czy diesla? > wyczytałem, że silniki opla w większości mają problem z LPG, > ale z kolei diesle z filtrem cząstek stałych też nie będą dobrym wyborem > co sugerujecie ? jezeli chcesz benzyne pod LPG to polecane są 1,4 90 KM lub 1,8 125 KM Pozostałe w mniejszym lub większym stopniu nie chcą współpracować bezproblemowo z LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > Czytam trochę o silnikach astry i sam już nie wiem co wybrać > więc zapytam was > auto ma być autem rodzinnym (2+2) i jeździć głównie po mieście (przebiegi ok. 15tys. km rocznie) > wolałbym nie być zbyt często u mechanika, a jak już to nie zostawiać tam całej wypłaty > wybrać benzynę + LPG czy diesla? > wyczytałem, że silniki opla w większości mają problem z LPG, > ale z kolei diesle z filtrem cząstek stałych też nie będą dobrym wyborem > co sugerujecie ? > mam też możliwość poszukać auta w DE ponieważ mam tam rodzinę, warto? opłaca się to pod względem > finansowym? łatwiej znaleźć sensowny egzemplarz? Mnie doradzali Astrę F A tak na serio to filtry cząsteczek stałych są cholernie drogie nawet po 2500 zł w zależności od samochodu. Koledzy odradzali diesla w miasto więc idąc ich tokiem myślenia lepiej w benzynę iść. Skoro planujesz robić 15 kkm rocznie to zastanów się czy oby na pewno warto zakładać LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > Mnie doradzali Astrę F A tak na serio to filtry cząsteczek stałych są cholernie drogie nawet po > 2500 zł w zależności od samochodu. Koledzy odradzali diesla w miasto więc idąc ich tokiem > myślenia lepiej w benzynę iść. Skoro planujesz robić 15 kkm rocznie to zastanów się czy oby na > pewno warto zakładać LPG? czy ty wogole czytasz co piszesz? sam robisz 3 razy mniejsze dystanse i kupiłes diesla bo jest oszczedniej a komus kto robi 15 kkm odradzasz gaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > czy ty wogole czytasz co piszesz? > sam robisz 3 razy mniejsze dystanse i kupiłes diesla bo jest oszczedniej a komus kto robi 15 kkm > odradzasz gaz? A umiesz czytać ze zrozumieniem? zasugerowałem by zastanowił się. Wcale nie odradzałem gazu... A kupować z instalacją to tez różnie bywa. Bo jeżeli ktoś zakładał gaz to nie po to by jeździć po bułki do tesco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Proponuję 1.7 Z17DTH. Można kupić bez filtra. Ja mam bez DPF. Spalanie w mieście na moim przykładzie w granicach 6.5l, trasa poniżej 5l, mi wychodzi średnio do 4,5l. Jedyny problem to EGR, ale jak ktoś ma chociaż troszkę pojęcia da radę samemu wyczyścić. Swoją astrą śmigam pół roku i nie widzę lepszego auta dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > Proponuję 1.7 Z17DTH. Można kupić bez filtra. Spalanie w mieście na moim przykładzie w granicach > 6.5l, trasa poniżej 5l, mi wychodzi średnio do 4,5l. Jedyny problem to EGR, ale jak ktoś ma > chociaż troszkę pojęcia da radę samemu wyczyścić. Swoją astrą śmigam pół roku i nie widzę > lepszego auta dla siebie. Ale jak zasugerował ktoś w wątku o wspomaganiu do eFki, zimą w mieście jest wygodniej z benzyną (szybsze nagrzewanie) W zasadzie to musisz się zastanowić nad plusami i minusami LPG, PB i ON I wybrać najlepszą dla Ciebie opcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Ja nigdy nikomu nie polecę benzyny, moje zamiłowanie do diesli jest wszem i wobec dobrze znane. To taki mały OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > A umiesz czytać ze zrozumieniem? zasugerowałem by zastanowił się. jak dla mnie to była sugestia, że nie opłaca się i zgadzam się z tą opinią ale chodzi mi o to, że nie trzymasz się jednego zdania i jak zawieje to tak zmieniasz kierunek nie wspomnę już, jak ty zastanowiłeś się nad tym co inni Ci sugerowali odnosnie kupna AG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rajek Napisano 8 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > Proponuję 1.7 Z17DTH. Można kupić bez filtra. Ja mam bez DPF. Spalanie w mieście na moim > przykładzie w granicach 6.5l, trasa poniżej 5l, mi wychodzi średnio do 4,5l. Jedyny problem to > EGR, ale jak ktoś ma chociaż troszkę pojęcia da radę samemu wyczyścić. Swoją astrą śmigam pół > roku i nie widzę lepszego auta dla siebie. Wiec DTH wystepuja w wersjach z filtrem i bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > Ale jak zasugerował ktoś w wątku o wspomaganiu do eFki, zimą w mieście jest wygodniej z benzyną > (szybsze nagrzewanie) W zasadzie to musisz się zastanowić nad plusami i minusami normalnie jesteś mistrzem swiata jak ci to samo sugerowano przed kupnem AG to nie przyjmowałeś tego do siebie a teraz to samo piszesz innym ja wysiadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > jak dla mnie to była sugestia, że nie opłaca się > i zgadzam się z tą opinią ale chodzi mi o to, że nie trzymasz się jednego zdania i jak zawieje to > tak zmieniasz kierunek > nie wspomnę już, jak ty zastanowiłeś się nad tym co inni Ci sugerowali odnosnie kupna AG Staram się jak najlepiej pomóc, a nie doradzać coś komuś bo ja mam. Mój wybór z dieslem był przypadkowy, ale nie żałuję Puki co jestem zadowolony. Tak poza tematem to mam w rodzinie 1 samochód w dieslu i jest to dla mnie nowość. Odradzał bym raczej koledze Kupowanie auta z zamontowaną instalacją LPG. A jeśli chciałbyś zamontować instalację to przekalkuluj czy to Ci się opłaci. Bo instalacja LPG też ma swoje minusy. Przeglądy droższe niby nieznaczącą ale zawsze coś Dochodzą dodatkowe elementy, które również mogą się popsuć i wpłynąć na koszty eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > normalnie jesteś mistrzem swiata > jak ci to samo sugerowano przed kupnem AG to nie przyjmowałeś tego do siebie a teraz to samo > piszesz innym > ja wysiadam To, że czasem jestem głupi to nie znaczy, że mam ogłupiać innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > To, że czasem jestem głupi to nie znaczy, że mam ogłupiać innych widzę, że zmierzamy w dobrym kierunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > widzę, że zmierzamy w dobrym kierunku Uczę się od Ciebie i innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > Uczę się od Ciebie i innych ojjj wazelinka, wazelinka ode mnie nie ma czego sie uczyc, ja tu tylko sprzatam najwyzej moge cie nauczyc konserwacji powierzchni płaskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > Wiec DTH wystepuja w wersjach z filtrem i bez? Tak jest. Nie wiem dokładnie ale chyba do 2008 roku włącznie, można było kupić z i bez filtra. Ja mam z 2008 roku i nie mam DPF. Właśnie brak DPF był głównym atutem do zakupu tego egzemplarza. Jak kupowałem był to golas, a teraz za niewielkie pieniądze sobie doposażyłem auto w bajery. Dodałem sobie sterowanie w kierownicy, BC, CD70 z NAVI, tempomat. Koszt bajerów to niecałe 1000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > ojjj wazelinka, wazelinka > ode mnie nie ma czego sie uczyc, ja tu tylko sprzatam Ok. 70% wypowiedzi w których uczestniczę odbiega od tematu xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Powinien powstać wątek na IKGM pod tytułem Przemty i Mortin, wymiana poglądów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 > Powinien powstać wątek na IKGM pod tytułem Przemty i Mortin, wymiana poglądów Lelek był mega cierpliwy, ale przy Orochimaru to normalnie Dżingis Han. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > jak ci to samo sugerowano przed kupnem AG to nie przyjmowałeś tego do siebie a teraz to samo > piszesz innym Widać jak w krótkim czasie przekonał się o swoich błędach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > Lelek był mega cierpliwy, ale przy Orochimaru to normalnie Dżingis Han. Fakt, nasz mod to oaza spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Ja akurat mam g ale 1,8 z gazem i polecam. Myślę że wszystkie benzyny będą bez problemu współpracować z gazem kwestia opieki nad nimi To czy auto z gazem czy bez to też ciężko powiedzieć. Ja na przykład jakoś dużo km nie robię a gaz założyłem po prostu żeby tanio było i teraz przysłowiowo po bułki do sklepu nie żal mi jechać. Grzechotnika miałem też ale jednak drożej jest jednak. Proponuje szukaj fajnej benzyny i zakładaj gazik. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > Powinien powstać wątek na IKGM pod tytułem Przemty i Mortin, wymiana poglądów ale jak widać taka wymiana poglądów niektórym otwiera w końcu oczy no i jest jak najbardziej techniczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Skoro masz rodzinę w Niemczech to warto poszukać. Ja bym wybrał (gdybym znalazł) 1.8 16v i później założył gaz. Myślę, że w DE powinieneś znaleźć zadbany egzemplarz, w Polsce jest ich niestety mało. A benzyna z tego względu, że jest mniej awaryjna i części są tańsze, bo silnik jest znany z poprzedniej generacji Astry, z Vectry B oraz C. Mowa oczywiście o Z18XE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rajek Napisano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > Ja na przykład jakoś dużo km nie robię a gaz założyłem po prostu żeby tanio było i > teraz przysłowiowo po bułki do sklepu nie żal mi jechać. Grzechotnika miałem też ale jednak > drożej jest jednak. no ja mam podobne podejście - teraz mam kasę więc wolę trochę więcej wydać i potem tanio jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > no ja mam podobne podejście - teraz mam kasę więc wolę trochę więcej wydać i potem tanio jeździć no ale to jest taka niby oszczedność przy niewielkich przebiegach dodaj do siebie koszt założenia instalacji + koszt ponad standardowy przeglad techniczny + koszty regulacji i wyjdzie ci jakas kwota. Teraz przelicz to na benzyne którą zuzywasz przez rok i wyjdzie ci ile byś za te pieniadze jezdził na benzynie - bo moze szybciej pozbedziesz sie auta niz zacznie instalacja dostarczac zysków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiu_gd Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > Wiec DTH wystepuja w wersjach z filtrem i bez? ja mam bez filtra , ale bodajże od 2007 roku już do wszystkich dawali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Te poliftowe na pewno miały DPF, tylko że to już jest na osprzęcie Denso. (Z17DTJ, Z17DTR). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > ja mam bez filtra , ale bodajże od 2007 roku już do wszystkich dawali Nie no, ja mam z 2008, rok modelowy 2009 i mam bez filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > no ale to jest taka niby oszczedność przy niewielkich przebiegach > dodaj do siebie koszt założenia instalacji + koszt ponad standardowy przeglad techniczny + koszty > regulacji i wyjdzie ci jakas kwota. Teraz przelicz to na benzyne którą zuzywasz przez rok i > wyjdzie ci ile byś za te pieniadze jezdził na benzynie - bo moze szybciej pozbedziesz sie auta > niz zacznie instalacja dostarczac zysków Uwierz mi warto. Ja nie patrzę co było(koszta instalacji) tylko co jest teraz(2,20 zł litr razy 10 za 100 km) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > Uwierz mi warto. Ja nie patrzę co było(koszta instalacji) tylko co jest teraz(2,20 zł litr razy 10 > za 100 km) dolicz też koszty filtrów, przeglądu i nie do końca dobry wpływ na kondycję silnika. Dodatkowo benzyna też jest potrzebna W zimie robiąc krótkie dystanse po mieście nawet nie zdąży Ci przełączyć na gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > no ja mam podobne podejście - teraz mam kasę więc wolę trochę więcej wydać i potem tanio jeździć Jezeli chodzi o benzyne to 1,4 90KM (Z14XEP), ktora to jest do LPG to troche za slaba jest do jazdy (choc zalezy kto co lubi, w miescie powinna stykac). Jak dasz dobra cene to Ci swoja sprzedam w HB, bo sam bym przesiadl sie na kombi Jak dorwiesz polecana tu 1,8 (Z18XE) i zagazujesz, powinienes byc zadowolony. Masz chec to w ktorys weekend moge dac Ci sie przejechac 1,4 90KM (Z14XEP) z LPG i 1,6 115KM (A16XER) z LPG, podejrzewam, ze ten 1,8 powinien byc porownywalny osiagami do tej drugiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > dolicz też koszty filtrów, przeglądu i nie do końca dobry wpływ na kondycję silnika. Dodatkowo > benzyna też jest potrzebna W zimie robiąc krótkie dystanse po mieście nawet nie zdąży Ci > przełączyć na gaz Wiesz, szkoly sa 2, jednym sie oplaca, innym nie. Zima, przy temperaturach rzedu -10 autka przelaczaja mi sie gdzies po 3km, przy okolicach +10 po 1km, teraz od reki mozna powiedziec. Temat musi rozkminic kazdy indywidualnie, mozna robic nawet bardzo krotkie odcinki, ale z niewielkich odstepach czasu, takich ze silnik nie ostygnie. Jednak, ze nie chodzi tu o udowadnianie kto byl pierwszy, kura czy jajo, to nie tworzmy kolejnej wojny paliwowej, poszukujacy ma glowe na karku i se sam policzy co mu najbardziej odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > Wiesz, szkoly sa 2, jednym sie oplaca, innym nie. > Zima, przy temperaturach rzedu -10 autka przelaczaja mi sie gdzies po 3km, przy okolicach +10 po > 1km, teraz od reki mozna powiedziec. > Temat musi rozkminic kazdy indywidualnie, mozna robic nawet bardzo krotkie odcinki, ale z > niewielkich odstepach czasu, takich ze silnik nie ostygnie. > Jednak, ze nie chodzi tu o udowadnianie kto byl pierwszy, kura czy jajo, to nie tworzmy kolejnej > wojny paliwowej, poszukujacy ma glowe na karku i se sam policzy co mu najbardziej odpowiada. Zgadzam się w 100% Do kupującego należy wybór. Najważniejsze by był zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > Ale jak zasugerował ktoś w wątku o wspomaganiu do eFki, zimą w mieście jest wygodniej z benzyną > (szybsze nagrzewanie) O QuickHeat'ach w 1.7 diesel słyszałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Jeśli ktoś jeździ głównie po mieście to QH jest dobry, ale odbija się to mocno na akumulatorze, zwłaszcza zimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > O QuickHeat'ach w 1.7 diesel słyszałeś? A słyszałem ale ma to też swoje minusy one potrzebują sporo energii, która z powietrza się nie weźmie Rośnie zużycie cennego paliwa, a kolega raczej chce tanio jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rajek Napisano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > Jezeli chodzi o benzyne to 1,4 90KM (Z14XEP), ktora to jest do LPG to troche za slaba jest do > jazdy (choc zalezy kto co lubi, w miescie powinna stykac). > Jak dasz dobra cene to Ci swoja sprzedam w HB, bo sam bym przesiadl sie na kombi czyli nie jestem sam > Jak dorwiesz polecana tu 1,8 (Z18XE) i zagazujesz, powinienes byc zadowolony. > Masz chec to w ktorys weekend moge dac Ci sie przejechac 1,4 90KM (Z14XEP) z LPG i 1,6 115KM > (A16XER) z LPG, podejrzewam, ze ten 1,8 powinien byc porownywalny osiagami do tej drugiej. A ta Twoja 1.6 jak gaz znosi? jaką masz instalację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Bądźmy szczerzy, dystansach kilku km nawet benzyna miłego ciepełka nie zrobi. Nigdy osobiście nie brałem pod uwagę to że grzeje lepiej lub gorzej. Moim zdaniem całokształt przemawia za dieslem i już. Można tez sobie dorobić (miałem kiedyś tak w volvo 440, benzyna z zapchaną nagrzewnicą) pompkę do ogrzewania od mercedesa. Pompka wymusza obieg cieczy w nagrzewnicy pchając bardziej niż robi to zwykły obieg i nagrzewa się w mgnieniu oka, nawet w dieslu pompka zmusi aby ciepło leciało po kilkunastu sekundach. Lepsze rozwiązanie niż bajer GM z elektrycznym wspomagaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.