Kiwal Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > a obroty pamietasz? przy 130 (licznikowych oczywiscie)? NIe, ale w drodze do domu sprawdze. Pewnie cos kolo 2800-3000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > 2.0 tsi - 220km - cena 104tyś - spalanie w mieście 7,8 > 2.0 tdi - 186km - cena 105tyś - spalanie w mieście 5,6 > Moje trasy do 80% miasto, krótki odcinki , co wybrać? Tylko benzynę. - auto z zacięciem bądź co bądź sportowym - benzyna pasuje tu lepiej - kultura pracy TDIków pozostawia wiele do życzenia - miasto i krótkie odcinki nie są dla diesla - niemal 40KM różnicy to nie w kij dmuchał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 brałbym TSI TDI bym się bał troszke Bravo sprzedajesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > 2.0 tsi - 220km - cena 104tyś - spalanie w mieście 7,8 > 2.0 tdi - 186km - cena 105tyś - spalanie w mieście 5,6 > Moje trasy do 80% miasto, krótki odcinki , co wybrać? Ja bym wziął TSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > 2.0 tsi - 220km - cena 104tyś - spalanie w mieście 7,8 > 2.0 tdi - 186km - cena 105tyś - spalanie w mieście 5,6 > Moje trasy do 80% miasto, krótki odcinki , co wybrać? Szwagier ma poprzednia rs tsi dsg 2011 Robi około 30kkm rocznie z czego 50% miasto - wrocław mówi że jakby teraz kupował to bralby octavie souta tsi 1.8 lub jakiegos suva Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > A myslisz ze Octavia 1.8TSI przy 160 to pali ile? > Jak chcesz to ci powiem 4x4 lyka 10,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > A myslisz ze Octavia 1.8TSI przy 160 to pali ile? > Jak chcesz to ci powiem Nie więcej jak 9 litrów powinno ze zbiornika uciekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > 1.8tsi z dobrym wyposażeniem , pakietem sport, ksenonami to 90 tys . > Można kupić full wyposażone 1.4tis za niecałe 80 tyś , nawet fajnie to jeździ po mieście ale pewnie > w trasie przy prędkości autostradowej spalanie nie jest najmniejsze > btw kolega kupił nową mazde 6 tylko nie 1.8 tyko chyba 2,5 i spalanie przy 160 ma 13 litrów 1.4 czy 1.8 TSI to przy 160 km/h na tempomacie nie przekroczy 9 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > 1.4 czy 1.8 TSI to przy 160 km/h na tempomacie nie przekroczy 9 litrów. 160 licznikowe to ile gps? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > 160 licznikowe to ile gps? Zależy, ale okolice 150 km/h raczej nie mniej. U mnie przy 180 km/h na liczniku, jest ok. 170 km/h wg. GPS. Zalęzy też jakie opony, jak zużyte itd. ale to już ułamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PMR Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > mam okazje jedzic poprzednia wersja RS i jest to zdecydowanie za twarde auto dla rodziny a w > szegolnosci do miasta Moim zdaniem przeciwnie - chętnie widziałbym zawieszenie nieco twardsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PMR Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > wiesz 1.8 TSI ma spore gifty w serii. moze 2.0 TSI nie ma 2.0 TFSI typowo miało o 10-20 KM więcej niż nominalnie. Mój egzemplarz miał 223. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Octavia za 100tys ... pewnie znalazlo by sie kilka glupszych pomyslow na wydanie takiej kasy, ale za duzo tego by nie bylo W takiej kasie wybral bym Alfa Romeo Giulietta, jesli ma byc kompakt Przynajmniej jest ladna, a nie tak jak skoda "amejzing" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > 4x4 lyka 10,5 To moja pali widocznie wiecej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > W takiej kasie wybral bym Alfa Romeo Giulietta, jesli ma byc kompakt Pod kątem utraty wartości tych 100 tys, to będzie genialne posunięcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > Pod kątem utraty wartości tych 100 tys, to będzie genialne posunięcie... i jakie ma to znaczenie? bo dla mnie zadne - kupowac trzeba to co sie podoba, a nie co pozwoli zludnie zaoszczedzic pare groszy chcesz zarabiac na samochdzie to kup klasyka z lat '50 , a nie nowke z salonu ... skode Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > Pod kątem utraty wartości tych 100 tys, to będzie genialne posunięcie... "Genialny" tok myślenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Brałbym Golfa Gti w podobnej cenie jest, chociaż na octavie możesz dostać chyba 10-15% rabatu u forumowych dealerów na forum octavii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > kupowac trzeba to co sie podoba, no właśnie. to po co krytykujesz skode? Tobie sie podoba alfa, innemu skoda. autor pytał, który silnik wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > Moim zdaniem przeciwnie - chętnie widziałbym zawieszenie nieco twardsze. na torze często bywasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Bierz TSI Ja mam TFSI i w życiu bym go na ropniaka nie zamienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > na torze często bywasz? Nie trzeba być bywalcem toru ... Ba ... w ostrych winklach częściej zwrócisz uwagę na to że auto ma sztywniej zestrojone zawieszenie niż na torze. Ja przywykłem do twardszego zawieszenia kosztem komfortu, przynajmniej na ostrych łukach nie boję się że mnie ostro zakołyszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > i jakie ma to znaczenie? bo dla mnie zadne - kupowac trzeba to co sie podoba, a nie co pozwoli > zludnie zaoszczedzic pare groszy > chcesz zarabiac na samochdzie to kup klasyka z lat '50 , a nie nowke z salonu ... skode no widocznie jestem glupi, ze mam juz druga salonowa skode .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > A moje ok 12, skrzynia manual. > Srednie spalanie 10 mam przy predkosci 130-140 eeeejjjj, moja Mazda pali mniej przy takich prędkościach Chyba że jako jedyny w wątku mówisz o prawdziwej średniej prędkości a nie jeździe z takimi prędkościami co faktycznie da dużo niższą średnią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pi0trek Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Ostatnio rzuciło mi się w oczy Megane bodajże w kombi z benzyną 220KM. Co to jest i jak się sprawuje? Cena całkiem znośna chyba 80 czy 80-kilka tysięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > dlaczego ? poszukaj informacji o legendarnej trwałości a raczej jej braku rozrządów na łańcuchu w poprzedniej generacji TSI. Myślisz że zmienili na pasek po paśmie sukcesów z łańcuchami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > Nie trzeba być bywalcem toru ... trzeba > Ba ... w ostrych winklach częściej zwrócisz uwagę na to że auto ma sztywniej zestrojone zawieszenie > niż na torze. oczywiscie ze zwroce, a potem je szybko sprzedam i kupie cos wygodnego. z tego się wyrasta... jak miałem megane, to strzelało mnie jak musiałem jechac Civicem ojca. ten sam segment. przy czym megane prowadziła się tak samo pewnie. a Civic miał idiotycznie twarde zawieszenie, na balonikach - 16tkach. i nic szczególnego to nie dawało... genialne połączenie... auto nieuzywalne na codzien. > Ja przywykłem do twardszego zawieszenia kosztem komfortu, przynajmniej na ostrych łukach nie boję > się że mnie ostro zakołyszę a ja wole dostosowywac auto do siebie a nie na odwrot. i nie za bardzo widzę w ruchu ulicznym, możliwość jazdy na takiej "granicy", zeby mnie sztywnosc zawieszenia musiała ratować, albo zapewniać (złudną) przewagę pewności prowadzenia. anegdota: w ostatnim top gear mowili o tym. puscili na swoj tor golfa GTI z 3 trybami zawiechy, normal, sport i comfort. normal i sport - wypadły tak samo. comfort - był o 0,1 sek szybszy. stig ponoć jechał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > Ostatnio rzuciło mi się w oczy Megane bodajże w kombi z benzyną 220KM. Co to jest i jak się > sprawuje? Cena całkiem znośna chyba 80 czy 80-kilka tysięcy. 96 tysiecy. to ten sam silnik co w RS ino inny osprzęt. miałem odmiane 180 KM przez >70 tys (3,5 roku) nic sie nie działo złego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > no widocznie jestem glupi, ze mam juz druga salonowa skode .... i zarabiasz na nich przy sprzedaży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Każdy robi to co lubi i jeździ tym czym lubi lub tym czym musi Mi osobiście pasuje sztywniejsze zawieszenie mimo tego że latam jak kukiełka przy koleinach poprzecznych. Może kiedyś z tego wyrosnę bo już teraz jeżdżę dużo wolniej niż za mega młodu, ale dalej zakręty robię z równie dużą prędkością lub wyższą bo auto na więcej pozwala BTW w focusie są 3 tryby regulacji ukł. kierowniczego: Normalny Komfortowy Sportowy Nie zauważyłem, żeby na którymś z nich lepiej reagował lub bardziej mulaście, nawet na torze tego się nie dało zauważyć ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > no widocznie jestem glupi, ze mam juz druga salonowa skode .... dlaczego glupi? nie jestes glupi, po prostu nie masz za grosz poczucia estetyki ale to nic, od tego sie nie umiera ps. glupota nie jest kupowanie samochodu z salonu, tylko zastanawianie sie ile moze stracic na wartosci .. sam mam auto z salonu i za cholere nie obchodzi mnie utrata wartosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > Każdy robi to co lubi i jeździ tym czym lubi lub tym czym musi > Mi osobiście pasuje sztywniejsze zawieszenie mimo tego że latam jak kukiełka przy koleinach > poprzecznych. powozisz żone z brzuchem to zrozumiesz że sztywna zawiecha prawie nic nie daje, a niewymiernie wiecej zabiera ;D > Może kiedyś z tego wyrosnę bo już teraz jeżdżę dużo wolniej niż za mega młodu, ale dalej zakręty > robię z równie dużą prędkością lub wyższą bo auto na więcej pozwala wyższą niż co? > BTW w focusie są 3 tryby regulacji ukł. kierowniczego: > Normalny > Komfortowy > Sportowy > Nie zauważyłem, żeby na którymś z nich lepiej reagował lub bardziej mulaście, nawet na torze tego > się nie dało zauważyć ... miałem tryb pracy wspomagania to zdeko inny temat niz aktywne zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > powozisz żone z brzuchem to zrozumiesz że sztywna zawiecha prawie nic nie daje, a niewymiernie > wiecej zabiera ;D Może ... jeszcze mnie to rybka > wyższą niż co? Wyższą niż w poprzednich autakach > miałem > tryb pracy wspomagania to zdeko inny temat niz aktywne zawieszenie. Ano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > anegdota: > w ostatnim top gear mowili o tym. puscili na swoj tor golfa GTI z 3 trybami zawiechy, normal, sport > i comfort. normal i sport - wypadły tak samo. comfort - był o 0,1 sek szybszy. stig ponoć jechał. Nie taka znowu anegdota. Mam DCC u siebie w Golfie. Genialna sprawa. Jeżdżę na "comfort" cały czas - mięciutko, nie trzęsie, a jednocześnie w zakrętach nie podpieram się lusterkami, bo zawiecha się momentalnie utwardza. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > dlaczego glupi? nie jestes glupi, po prostu nie masz za grosz poczucia estetyki ale to nic, od > tego sie nie umiera > ps. glupota nie jest kupowanie samochodu z salonu, tylko zastanawianie sie ile moze stracic na > wartosci .. sam mam auto z salonu i za cholere nie obchodzi mnie utrata wartosci jak Ty tak? burżuj... przeciez przez 5 lat na Fiacie stracisz.... ze 500 PLN rocznie wiecej niz na porownywalnym VAGu przy odsprzedaży! taka rozrzutność to grzech! zaciskaj zęby i kupuj następnym razem te ciosane z drewna produkty niemieckiej stylistyki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > dlaczego glupi? nie jestes glupi, po prostu nie masz za grosz poczucia estetyki ale to nic, od > tego sie nie umiera > ps. glupota nie jest kupowanie samochodu z salonu, tylko zastanawianie sie ile moze stracic na > wartosci .. sam mam auto z salonu i za cholere nie obchodzi mnie utrata wartosci ale akurat octavia RS jest ciekna jak woda na zakretach, potworna podsterownosc ratowana ESP jak chcesz czerpac przyjenosc z zakretow to cos z masa blisko 50%/50% i nie koniecznie betonowym zawiasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > i zarabiasz na nich przy sprzedaży? mniej trace niz na AR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > mniej trace niz na AR a robi Ci to? to jest główny czynnik przy zakupie auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > Nie taka znowu anegdota. Mam DCC u siebie w Golfie. Genialna sprawa. Jeżdżę na "comfort" cały czas > - mięciutko, nie trzęsie, a jednocześnie w zakrętach nie podpieram się lusterkami, bo zawiecha > się momentalnie utwardza. > mar00ha wiesz, zabezpieczam się. bo zaraz przyjdą znafffcy i zaczną krytykować źródło tych informacji ale to co piszesz potwierdza, że tryb sport to generalnie ma za zadanie łechtać ego kierowcy. bo nic innego nie wnosi... no, moze dentystom się opłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > ale akurat octavia RS jest ciekna jak woda na zakretach, potworna podsterownosc ratowana ESP > jak chcesz czerpac przyjenosc z zakretow to cos z masa blisko 50%/50% i nie koniecznie betonowym > zawiasie nie wiem, ja mam 4x4 z motorem 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > nie wiem, ja mam 4x4 z motorem 1.8 i jest to w/g mnie lepszy wybor niz RS do szczescia brakuje ciut wyzszego zawiasu i automatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > i jest to w/g mnie lepszy wybor niz RS > do szczescia brakuje ciut wyzszego zawiasu i automatu w 4x4 zawias jest wyzszy o jakies 18 mm od standardu a DSG jest/bylo ale tylko z 2.0 TDI 140 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > w 4x4 zawias jest wyzszy o jakies 18 mm od standardu a DSG jest/bylo ale tylko z 2.0 TDI 140 a scout ile ma? jezdzac duzo w miescie czesto wsiadasz/wysiadasz i tu buda podniesona jest blogoslawienstwem poza tym krawezniki i dziury sa mniej starszne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > a scout ile ma? > jezdzac duzo w miescie czesto wsiadasz/wysiadasz i tu buda podniesona jest blogoslawienstwem > poza tym krawezniki i dziury sa mniej starszne 4x4 + 18 mm od standardu scout chyba 20 mm od stadardu wiec zadna roznica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > a robi Ci to? to jest główny czynnik przy zakupie auta? nie robi specjalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > eeeejjjj, moja Mazda pali mniej przy takich prędkościach Chyba że jako jedyny w wątku mówisz o > prawdziwej średniej prędkości a nie jeździe z takimi prędkościami co faktycznie da dużo niższą > średnią Sluchaj jak jade z Pragi do Ostravy i mam ustawiony tempomat na 143, zwalniam moze przez te 370km ze 3-5 razy to spalanie wychodzi 9.8-10.3 To jest srednia z prawie 400km na pustej drodze a nie chwilowy odczyt z chwilowego zuzycia gdzie czasaminjest i 4.5:) Ps. Diesel pali 5.5 do max 5.8 przy identycznych parametrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PMR Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > na torze często bywasz? Nie. Ale nie lubię miękkiego zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PMR Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > octavia RS jest ciekna jak woda na zakretach, potworna podsterownosc ratowana ESP Jest raczej chwalona za podwozie. W zakrętach zachowuje się podobnie jak bliźniacze modele VAG. Bezpośrednie porównanie: http://www.sportauto.de/vergleichstest/m...657.html?show=2 > jak chcesz czerpac przyjenosc z zakretow to cos z masa blisko 50%/50% 60,1% / 39,9% to wynik podobny jak w bliźniaczych modelach VAG. Mowa oczywiście o hatchbackach a nie pojazdach stricte sportowych. > i nie koniecznie betonowym zawiasie Niekoniecznie też miękkim jak kanapa. To w sporej części kwestia gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > Jest raczej chwalona za podwozie. > W zakrętach zachowuje się podobnie jak bliźniacze modele VAG. Bezpośrednie porównanie: > http://www.sportauto.de/vergleichstest/m...657.html?show=2 > 60,1% / 39,9% to wynik podobny jak w bliźniaczych modelach VAG. Mowa oczywiście o hatchbackach a > nie pojazdach stricte sportowych. > Niekoniecznie też miękkim jak kanapa. To w sporej części kwestia gustu. mowa o czerpaniu przyjemności z jazdy w zakrętach więc vw nie jest tu żadnym wyznacznikiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PMR Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > mowa o czerpaniu przyjemności z jazdy w zakrętach więc vw nie jest tu żadnym wyznacznikiem... Ale pisząc o "potwornej podsterowności" mocno przesadzasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.