Skocz do zawartości

Spalanie


hiwo

Rekomendowane odpowiedzi

Tak z czystej ciekawości, sprawdziłem ile pali mój sprzęt.

Wyszło mi 5,4 przy raczej dynamicznej jeździe. W sumie nigdy się tym nie interesowałem ile pali, ale ciągłe pytania znajomych mnie zmotywowały.

Nie wiem, czy to dużo, czy mało niewiem.gif

Myślę, że nie jest źle. Gdybym miał taki zbiornik jak w samochodzie, to w ogóle byłoby fajnie. A tak to jestem częstym gościem na stacji paliw. Bywa, że dwa razy w ciągu dnia zajeżdżam na tankowanie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak z czystej ciekawości, sprawdziłem ile pali mój sprzęt.

> Wyszło mi 5,4 przy raczej dynamicznej jeździe. W sumie nigdy się tym nie interesowałem ile pali,

> ale ciągłe pytania znajomych mnie zmotywowały.

> Nie wiem, czy to dużo, czy mało

> Myślę, że nie jest źle. Gdybym miał taki zbiornik jak w samochodzie, to w ogóle byłoby fajnie. A

> tak to jestem częstym gościem na stacji paliw. Bywa, że dwa razy w ciągu dnia zajeżdżam na

> tankowanie

mało - moj zwykle >8l/100km, ale jezdze na oszałamiającej 5km trasie... nawet sie nie zagrzeje dobrze frown.gif

jak wyjade na wycieczke za miasto to udaje sie zejsc nieco ponizej 6l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mało - moj zwykle

> jak wyjade na wycieczke za miasto to udaje sie zejsc nieco ponizej 6l/100km

No sam się zdziwiłem, zakładałem że spokojnie ponad sześć litrów bierze. Pewnie na minus spalania działa fakt, że ostatnio nie jeździłem wkoło komina, ale od komina do komina i nazad zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm mój chyba sie zepsuł - 1700km średnia 3,75L/100km

jak sie jezdzi skuterem to co sie dziwic grinser006.gif

a powaznie - w NC700 tyle masz? dlugie trasy? bo raczej nie codzienna orka po miescie w korkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak sie jezdzi skuterem to co sie dziwic

> a powaznie - w NC700 tyle masz? dlugie trasy? bo raczej nie codzienna orka po miescie w korkach?

Poważnie.

No trasa min 50km w jedna stronę. Mieszkam w zbyt małym mieście by latać po nim. Większość tego dystansu zrobiłem z "plecaczkiem" i prędkosć przelotowa głównie 100-130 km/h. W miejscowościach zbytnio nie naginam przepisów - już 2 razy musiałem testować ABS`y więc już poznałem smak wyjeżdżającego auta z podporządkowanej 893goodvibes.gif893goodvibes.gif

Teraz moplik służy jako środek transportu do roboty (60km w jedną stronę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaką metodą sprawdzacie spalanie? Jazda 100 km po zatankowaniu do pełna i później uzupełnienie

> baku?

programik na fona "my cars"

Wpisujesz tankowania i przebieg - sam ci wszystko policzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaką metodą sprawdzacie spalanie? Jazda 100 km po zatankowaniu do pełna i później uzupełnienie

> baku?

nieee, leje do pelna, jezdze az do rezrwy i znowu do pelna. Kiedys sie podpieralem motostat.pl ale od jakiegos czasu przestalem sie tym przejmowac i leje do pelna jak mi sie pusto robi wink.gif

generalnie od rezerwy do rezerwy robie jakies 170km, zbiornik teoretycznie 18litrow, a zwykle dolewam kolo 14litrow, aleeeee wskaznik paliwa u mnie to raczej taki gadzet wink.gif bo potrafi pokazac rezerwe w dowolnym momencie smile.gif i juz pare razy mi sie zdarzylo szukac stacji a faktycznie wlalem <10litrow wink.gif od tej pory po tankowaniu na full zeruje odometer i tak kolo 170km przebiegu zaczynam sie rozgladac za tankowaniem.

Mowie oczywiscie o jezdzie w miescie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak z czystej ciekawości, sprawdziłem ile pali mój sprzęt.

> Wyszło mi 5,4 przy raczej dynamicznej jeździe. W sumie nigdy się tym nie interesowałem ile pali,

> ale ciągłe pytania znajomych mnie zmotywowały.

> Nie wiem, czy to dużo, czy mało

> Myślę, że nie jest źle. Gdybym miał taki zbiornik jak w samochodzie, to w ogóle byłoby fajnie. A

> tak to jestem częstym gościem na stacji paliw. Bywa, że dwa razy w ciągu dnia zajeżdżam na

> tankowanie

Mój w trasie wciąga koło 8, a w mieście nie mniej jak 10 biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nieee, leje do pelna, jezdze az do rezrwy i znowu do pelna. Kiedys sie podpieralem motostat.pl ale

> od jakiegos czasu przestalem sie tym przejmowac i leje do pelna jak mi sie pusto robi

> generalnie od rezerwy do rezerwy robie jakies 170km, zbiornik teoretycznie 18litrow, a zwykle

> dolewam kolo 14litrow, aleeeee wskaznik paliwa u mnie to raczej taki gadzet bo potrafi

> pokazac rezerwe w dowolnym momencie i juz pare razy mi sie zdarzylo szukac stacji a

> faktycznie wlalem

U mnie jest niestety mały bak, bo tylko 16 litrów, przez co trzeba dosyć często tankować oslabiony.gif Chociaż na baku robię więcej niż ty, bo np. wczoraj wyszło mi ok. 250 km (z czego 50 miasto, 200 trasa) i jeszcze nie musiałem przełączać na rezerwę. Dla mnie w sam raz byłoby gdyby dało radę do rezerwy zrobić ok. 350 - 400 km i to bez specjalnego spinania się. I o ile uważam, że rezerwa "na kranik" to prosty i niezawodny patent (u mnie nie ma wskaźnika ani kontrolki), to jednak jego umieszczenie u mnie jest tak upierdliwe, że zdarzyło mi się parę razy, że zanim go wymacałem pod bakiem (w rękawicy) to zdążył zgasnąć i się zatrzymać... sick.gif Na szczęście nic nie wyprzedzałem wtedy grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mało - moj zwykle

> jak wyjade na wycieczke za miasto to udaje sie zejsc nieco ponizej 6l/100km

Wow...sporo. Mój mniejszy od Twojego Zephyr 550 zadowala się 4,6 w trasie (do 140km/h, przy wyprzedzaniu na chwilę 160km/h) do 5,1 po mieście - dom-praca-dom. Do pracy mam 5km wink.gif

Większy silnik to niewątpliwie zaleta, ale jego apetyt jest sporo większy od mniejszego brata wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Większy silnik to niewątpliwie zaleta, ale jego apetyt jest sporo większy od mniejszego brata

+ waga kierownika, + nieostrozne obchodzenie sie z prawa manetka grinser006.gif robi swoje wink.gif

poza tym napewno brakuje mi jeszcze troche regulacji silnika :/ - ale to na koniec sezonu znowu odstawie do mechanika na klejna iteracje doprowadzania do pelnej fabrycznej sprawnosci wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> + waga kierownika, + nieostrozne obchodzenie sie z prawa manetka robi swoje

> poza tym napewno brakuje mi jeszcze troche regulacji silnika :/ - ale to na koniec sezonu znowu

> odstawie do mechanika na klejna iteracje doprowadzania do pelnej fabrycznej sprawnosci

mojemu też przydało by się synchro gaźników, bo jak zimhny to na ssaniu obroty mu trochę falują....zbieram się do tego od momentu zakupu, ale jakoś zawsze brak czasu oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak z czystej ciekawości, sprawdziłem ile pali mój sprzęt.

> Wyszło mi 5,4 przy raczej dynamicznej jeździe. W sumie nigdy się tym nie interesowałem ile pali,

> ale ciągłe pytania znajomych mnie zmotywowały.

> Nie wiem, czy to dużo, czy mało

> Myślę, że nie jest źle. Gdybym miał taki zbiornik jak w samochodzie, to w ogóle byłoby fajnie. A

> tak to jestem częstym gościem na stacji paliw. Bywa, że dwa razy w ciągu dnia zajeżdżam na

> tankowanie

u mnie wychodzi 9 litrów na godzine zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dorzucę się i ja ze swoją FJRką.

Autostradowe spalenie przy prędkości powyżej 200 to jakieś 9,5-11.5, zależy mocno od ustawienia szyby.

Trasa z prędkościami do 140 i wyprzedaniem to lekko poniżej 6,5-7.

Jak odpuszczę wyprzedzanie i obniżę prędkość w okolice 120 kmh to spalanie spada poniżej 6, może nawet do 5.5, dokładnie nie wiem, bo raz próbowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak z czystej ciekawości, sprawdziłem ile pali mój sprzęt.

> Wyszło mi 5,4 przy raczej dynamicznej jeździe. W sumie nigdy się tym nie interesowałem ile pali,

> ale ciągłe pytania znajomych mnie zmotywowały.

> Nie wiem, czy to dużo, czy mało

> Myślę, że nie jest źle. Gdybym miał taki zbiornik jak w samochodzie, to w ogóle byłoby fajnie. A

> tak to jestem częstym gościem na stacji paliw. Bywa, że dwa razy w ciągu dnia zajeżdżam na

> tankowanie

mi spaliła jak ją kupiłem w trasie 5litrów. potem coraz wiecej... ogolnie w trasie jakies 5,7, w miescie 6,7.

ale... okazało się że mam odpięty przewód od czujnika cisnienia powietrza (wężyk się zsunął, albo mechanik skopał) - tak zjezdzilem ponad 4 tys km:) teraz robie pierwszy bak na podłączonym - licze ze znacząco spadnie spalanie (moto zupełnie inaczej chodzi)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matematykę znam, chodziło mi bardziej o to jak w miarę porównywalnie zalać motocykl, żeby mieć jak najbardziej wiarygodny wynik.

Na pewno powinno usiąść się na motocyklu podczas zalewania ,ustawić go równo do pionu i zalać równo pod "korek".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Matematykę znam, chodziło mi bardziej o to jak w miarę porównywalnie zalać motocykl, żeby mieć jak

> najbardziej wiarygodny wynik.

> Na pewno powinno usiąść się na motocyklu podczas zalewania ,ustawić go równo do pionu i zalać równo

> pod "korek".

kombinujesz jak zwykle. zalewaj pod korek jak stoi na stopce. co za problem? zawsze tak samo stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hesus marya ... co ty uzjezdzasz... Triumph Rocket III ?

Rocket spalil mi dyche po miescie, przy spokojnej przepisowej jezdzie biglaugh.gif Gdyby pogonic go po autostradzie to i ze 20 - 25 by poszlo. biglaugh.gif

Leff jezdzi lokomotywa a ja Intercity biglaugh.gif

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.