OZI Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Moglem posiedziec, pomacac ale nie moglem [...][..] Wiec posluze sie kogos innego z tej prezentacji[...] IMVHO to bedzie hit, Golf z materialami , [...] wiem, zaraz sie tu VeeDud wypowiedzia, ze jakto[...] Generalnie IMVHo jest to pomieszanie Lexus -styl i Mazda 6... Nie dziwie, sie, ze przewiduja u mnie sprzedaz ok 60,000 sztuk na rok[...] co drugi dom bedzie mial Mazda 3 [...] Silniki te same co obecnie 2.0l 114kW/200Nm podstawowy i opcja 2.5l 138kW/250Nm, jedyne co zmienili to wstawili 6 s auto[...] Generalnie podoba mi sie iDrive command system - jak w BMW tylko 10x prosciejszy, Radio DAB+ + Pandora i Aha na pokladzie, TripAdvisor app tez bedzie w standardzie Blind Spot Monitoring - standard, i masa innych rzeczy.... To sie musi sprzedwac[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Moglem posiedziec, pomacac ale nie moglem [...][..] > Wiec posluze sie kogos innego z tej prezentacji[...] > IMVHO to bedzie hit, Nooo, ma szanse. Bardzo ladne auto. 6 jest troche za duza, tutaj proporcje sa sporo lepsze. > Silniki te same co obecnie 2.0l 114kW/200Nm podstawowy i opcja 2.5l 138kW/250Nm, jedyne co > zmienili to wstawili 6 s auto[...] I to jest troche lipa, Mazda nie ma teraz zbyt ciekawych silnikow. Niby ten caly Skyactiv ale nie jestem do tego przekonany... Moze to i oszczedne ale osiagow nijak nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Nooo, ma szanse. Bardzo ladne auto. Na zywo jest naprawde ladne, ksztaly jak New IS250 tylko morda ladniesza[..] > 6 jest troche za duza, tutaj proporcje sa sporo lepsze. Na EU pewnie tak[...] > I to jest troche lipa, Mazda nie ma teraz zbyt ciekawych silnikow. Niby ten caly Skyactiv ale nie > jestem do tego przekonany... Moze to i oszczedne ale osiagow nijak nie ma. Bo to IMVHO auto na EU nie jest nastawione, a lud nie chce malej pojemnosci - zbyt malej, tylko oszczednosc innym sposobem - to Mazda juz ci daje w 6 - silnik z reszta ten sam 2.5l - z wielu ludzi na forum - a cholernie popularne auto, ze - 6l podawane przez Mazda nie jest daleko od prawdy - 6.5l-7l w mieszanej jezdzie[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LKK Napisano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 Możesz napisać jak z jakością wykonania wnętrza w stosunku do większej siostrzanej 6 i np. Aurisa? Toyota mnie trochę rozczarowała i ciekawy jestem czego można się spodziewać po nowej 3 tzn. jak bardzo księgowi oszczędzili na tym co widziałem w 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > Nooo, ma szanse. Bardzo ladne auto. 6 jest troche za duza, tutaj proporcje sa sporo lepsze. > I to jest troche lipa, Mazda nie ma teraz zbyt ciekawych silnikow. Niby ten caly Skyactiv ale nie > jestem do tego przekonany... Moze to i oszczedne ale osiagow nijak nie ma. skąd wiesz, skoro nową trójką jeszcze raczej nie jeździłeś, bo ma być w salonach od jesieni? Podoba mi się ten samochód wizualnie, podoba mi się koncepcja: jak Eurupa idzie w stronę downsizeingu, tak Japończycy kombinują inaczej: wyższy stopień sprężania, mniejsza masa, odzyskiwanie energii. Ciekawi mnie czy to działa, bo downsizeing już mam sprawdzony i wiem, że działa. Na pewno jak tylko nowa 3 będzie do jazd próbnych to idę obejrzeć i się przejechać. Silnik 2.0 165KM wygląda na papierze bardzo fajnie, ciekawe jak jeździ. I nawet nie przesadzili bardzo z cenami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > skąd wiesz, skoro nową trójką jeszcze raczej nie jeździłeś, bo ma być w salonach od jesieni? A czym sie tu podniecac? Ze bedzie 2.0 165PS? Wooow, strach sie bac co za potwor... W zasadzie w kazdym EU kompakcie moge miec 200+ i momentu duzo wiecej wiec nie ma sie tu o czym mowic. Mazda miala fajny silnik 2.3T, zrezygnowala z niego niestety zarowno w 3, jak i wczesniej w 6 na rzecz jakis dziwnych Skyactivow, ktore to dobrze brzmia w teorii, a w praktyce bywa roznie. Zreszta to chyba jest taka domena Mazdy, ze lubia te teoretycznie genialne koncepcje...tyle, ze z wanklem juz przynajmniej zmadrzeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > A czym sie tu podniecac? Ze bedzie 2.0 165PS? Wooow, strach sie bac co za potwor... > W zasadzie w kazdym EU kompakcie moge miec 200+ i momentu duzo wiecej wiec nie ma sie tu o czym > mowic. Mazda miala fajny silnik 2.3T, zrezygnowala z niego niestety zarowno w 3, jak i > wczesniej w 6 na rzecz jakis dziwnych Skyactivow, ktore to dobrze brzmia w teorii, a w > praktyce bywa roznie. Zreszta to chyba jest taka domena Mazdy, ze lubia te teoretycznie > genialne koncepcje...tyle, ze z wanklem juz przynajmniej zmadrzeli. nie chodzi o to żeby był potwór, czy przełomowy wynalazek. Po prostu w miarę żwawy silnik do tego kompakta. W większości europejskiej konkurencji będziesz miał silniki 1.4 czy 1.6 turbo o podobnej mocy. A Japończycy poszli całkiem inną drogą. Co by nie mówić, to jest silnik o najwyższym stopniu sprężania z silników benzynowych. Z jakiegoś powodu nikt inny takich nie robi. Ciekawi mnie jak sobie z tym poradzili, jaka jest kultura pracy, jakie spalanie i jaka odczuwalna dynamika. Teraz mam Fiata 1.4 turbo o osiągach w przedziale 9-10s do setki. Nie chcę auta sportowego, ale jednak następne auto chcę, żeby miało odczuwalnie lepsze osiągi najlepiej przy nie większym spalaniu. Mogę kupić następne mocniejsze 1.4 czy 1.6 turbo, ale z chęcią spróbuję czegoś innego. Koncepcja tej Mazdy ogólnie mi się podoba. No chyba, że jak się przejadę to czar pryśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > Ciekawi mnie jak sobie z tym poradzili, jaka jest kultura pracy, jakie spalanie i jaka > odczuwalna dynamika. w CX-5 i 6 silnik naprawde daje rade ... nawet z automatem wg mnie, w porownaniu do 2,0 DISI Mazdy, ktory ujezdzam na codzien (155KM) jest duza roznica w dynamice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > nie chodzi o to żeby był potwór, czy przełomowy wynalazek. Po prostu w miarę żwawy silnik do tego > kompakta. W większości europejskiej konkurencji będziesz miał silniki 1.4 czy 1.6 turbo o > podobnej mocy. A Japończycy poszli całkiem inną drogą. Co by nie mówić, to jest silnik o > najwyższym stopniu sprężania z silników benzynowych. Z jakiegoś powodu nikt inny takich nie > robi. Z jakiegos powodu nikt inny nie robil wankla. Ani comprexa > Teraz mam Fiata 1.4 turbo o osiągach w przedziale 9-10s do setki. Nie chcę auta sportowego, ale > jednak następne auto chcę, żeby miało odczuwalnie lepsze osiągi najlepiej przy nie większym > spalaniu. Mogę kupić następne mocniejsze 1.4 czy 1.6 turbo, ale z chęcią spróbuję czegoś > innego. Koncepcja tej Mazdy ogólnie mi się podoba. No chyba, że jak się przejadę to czar > pryśnie Prysnie. Do normalnej jazdy takie 1.6T bedzie zdecydowanie zwawsze niz 2.0 N/A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Możesz napisać jak z jakością wykonania wnętrza w stosunku do większej siostrzanej 6 i np. Aurisa? SFTLR [uklon], nie bylo mnie... Ciezko powiedziec, jako, ze egzemplarz byl robiony ... recznie[...] Mazda 3 jest numerem 1 u mnie, i Mazda HQ jasno sie wyrazila, ze rynek w Oz pozostaje priority #1 - kosztem dostaw do EU np[...] A wiec egzemplarz ktory widzialem, zostal specjalnie zbudowany na rynek RHD w Oz spec - ta wersja ma byc top. Q - coz , raczki recznie robily i widac, ze mase czasu spedzily, wszlekie szpary mogles co do 0.0001 mm mierzyc i byc nie mial sie do czego przyczepic. Jaka bedzie wersja produkcyjna - maszynowa - IMVHO gorsza, ale np porownywalna z Mazda 6. [...] Plastic - - powiem tak - mialem przez pare dnio BMW X3 - (nowe 2013). Oddalem po dwoch dniach, bo mi sie 4 litery pocily na tych pseudo skorzanych fotelach[...] Porownujac do np Mazda to jak by Mazda byla 8/10 a BMW 1/10, ot ja IMVHO wole Jap plastic. Z gory mowie, ze ten nie kazdemu moze przypasc do gustu... > Toyota mnie trochę rozczarowała i ciekawy jestem czego można się spodziewać po nowej 3 tzn. > jak bardzo księgowi oszczędzili na tym co widziałem w 6 Powiedz dlaczego, to mozemy podyskutowac, co widzialem[...] Mazda 6 ma pare problemow, ale raczej to sa drobnostki - np update Navi, USB port siada, iPhone ma problem etc... Nikt, nie narzekal na Q wykonania, a idzie tego mnostwo kazdego miesiaca[...] aaa, egzemplarz ktory widzialem, bedzie zniszczony jak sobie troche po Oz pojezdzi[...] OTR - z tablica przod wyglada conajmniej dziwnie[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 OZI poprwa podpis BMW nie jest V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LKK Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Samo wykonanie Aurisa nie jest złe, nie miałem uwag co do spasowania, trochę może było by zastrzeżeń w stosunku do plastiku na środku konsoli jakbym miał się czepiać W wersji, która mnie interesowała jest jednak wyłącznie łączona tapicerka skórzano-materiałowa. Wstawki imitacji skóry są tak tragicznej jakości, że IMHO to jedna z największych wad wnętrza tego auta i to coś czego nie mógłbym przyjąć Wersji z full skórą nie było w całej Polsce do obejrzenia. I jeszcze jeden element powodujący kompletny odlot -> CVT Jak z tym można jeździć, nie wiem.. ale nie jestem targetem OK, śmieję się, ale te dwie sprawy w gruncie rzeczy przekreśliły w moich oczach to auto.. Szkoda. Jeździłem nową 6 z automatem, który podobno będzie włożony też do nowej 3, więc było ty o niebo lepiej i tego jestem szczególnie ciekawy. W każdym razie bardzo przyjemnie pracowała Q wykonania wnętrza nowych modeli Mazdy -> 6, CX-5, użyty plastik, pozytywnie zaskakuje i stąd ta ciekawość jak to będzie wyglądało w 3 (model klasę niżej, czyli jak bardzo oszczędzili na jakości materiałów). O full skórze można w każdym razie zapomnieć, bo na nasz rynek nie przewidzieli w kombinacji z automatem Jeden problem z głowy.. chociaż ta w 6 była całkiem fajna Aaa jeszcze jedno, jeśli nowa 3 ma jakość wnętrza podobną do 1er, to mnie wystarczy, bo tamta mi odpowiadała Ale zaraz piszesz, że IYO jest lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 > OZI poprwa podpis > BMW nie jest V6 Wiem, ale power of V6 wyglada lepiej niz "power of 6"[...][...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 > Samo wykonanie Aurisa nie jest złe[...] > W wersji, która mnie interesowała jest jednak wyłącznie łączona tapicerka skórzano-materiałowa. > Wstawki imitacji skóry są tak tragicznej jakości, że IMHO to jedna z największych wad wnętrza Nie wiem jak bardzo sie rozni EU spec od Oz. ale u mnie te siedzenia sa mieszane - tj prawdiwa skora, ze wstawkami. . Nie odbieralem tego tragicznie[...][...] > tego auta i to coś czego nie mógłbym przyjąć Wersji z full skórą nie było w całej Polsce do > obejrzenia. ok- czyli sa dwa[...] [...]> Jeździłem nową 6 z automatem, który podobno będzie włożony też do nowej 3, więc było ty o niebo > lepiej i tego jestem szczególnie ciekawy. U mnie w ogole manual-a nie ma. Mazda 6 jest popularna, ba nawet bardzo.[...] Do dzis uwazam, ze ggdyby nie silnik, a to gdzie mieszkamy to by stala w garazu[...] Nie jest jednak tak, ze jest wolna od wad. Pare problemow jest - byl jeden recall po tym jak sie dwa czy trzy auta u mnie spalily. glownie ludzie narzekaja na system audio-gps. Podobno pada[...] W każdym razie bardzo przyjemnie pracowała > Q wykonania wnętrza nowych modeli Mazdy -O full skórze można w każdym razie zapomnieć, bo na nasz > rynek nie przewidzieli w kombinacji z automatem , czyli calkowicie odwrotnie, u mnie w ogole manul-a nie ma[...] > Jeden problem z głowy.. chociaż ta w 6 była całkiem fajna > Aaa jeszcze jedno, jeśli nowa 3 ma jakość wnętrza podobną do 1er, to mnie wystarczy, bo tamta mi > odpowiadała Ale zaraz piszesz, że IYO jest lepiej IMVHO jest lepiej, postem genracji IMVHO taki sam jak stara M6 do New M6, analogicznie M3 vs New M3[...] jesli by to byly moje $$$ - to powiem ci, ze Mazda 3 IMVHO wygwywa bezaplecayjnie...[...] W Corolla masz CVT - szczerze, nie lubie tym [...] Ale nie sa - wiec nie moge nic mowic[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 > skąd wiesz, skoro nową trójką jeszcze raczej nie jeździłeś, bo ma być w salonach od jesieni? Podoba > mi się ten samochód wizualnie, podoba mi się koncepcja: jak Eurupa idzie w stronę > downsizeingu, tak Japończycy kombinują inaczej:[...] Czesc EU - a jeszcze wielu na AK tym bardziej, ze swiat jest inny po za EU, i nie kazdy chce jezdzic Golf ktory nalezy wywalic po 3 latach jak obie kosiarki w 1.4l padna[...] > Silnik 2.0 165KM wygląda na papierze bardzo fajnie, ciekawe jak jeździ. I nawet nie > przesadzili bardzo z cenami W obecnej generacji jest roznica miedzy 2.5l a 2.0l . Z tego co czytam tych, ktorzy juz , w nowej ta roznica jest minimalna[...] .Wiec czemu nie od razu isc po 2.5l?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 > W obecnej generacji jest roznica miedzy 2.5l a 2.0l . Z tego co czytam tych, ktorzy juz , w nowej > ta roznica jest minimalna[...] .Wiec czemu nie od razu isc po 2.5l?? Bo u nas 2.5 nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 > Bo u nas 2.5 nie bedzie To rozwiazuje problem[...] Co oni w EU wrzcaja do mazda 6?, bo to ten sam silnik[...] Moze co niektorzy boja sie, ze pojemnosc ich zabije[...] >>. hint format[...]* * ciekawe czy znajdzie ten post[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 > To rozwiazuje problem[...] > Co oni w EU wrzcaja do mazda 6?, bo to ten sam silnik[...] > Moze co niektorzy boja sie, ze pojemnosc ich zabije[...] > * ciekawe czy znajdzie ten post[...] w 6tce 2.5 jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 nie wiem jak nowa 3 ale mam w domu bieżącą mazdę 3 i choć niczego jej nie brakuje to do poziomu BMW 1 raczej bym jej nie śmiał porównywać. Może wam jakieś padło wysyła niemiecki najeźdźca ? w PL w cywilnych wersja sprzedają 1,5 sedan i 1,6 hatchback oraz 2,0. mam 1,6 i szau nie robi za to pali nieco za dużo. Zwłaszcza jak się jeździ niezgodnie z przepisami silniki powinni zmienić. Cały pożytek taki, że obecne silniki są pozbawione nowoczesnych wydziwień zatem jest nadzieja na bezawaryjność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > A czym sie tu podniecac?... Ciśnie się na usta określenie: "glonojad" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 > Silniki te same co obecnie 2.0l 114kW/200Nm podstawowy i opcja 2.5l 138kW/250Nm niestety wszystko wskazuje na to, że u nas też "silniki te same co obecnie" Quote: w ofercie nowej Mazdy3 maja być benzynowe 1,5 (100KM) oraz 2,0 (120 i 165KM) – oba bez turbo źródło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecek Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 CVT trzeba umieć jeździć - wtedy jest rewelka. Jak ktoś nie umie, nie chce się nauczyć, klapki na czymś tam - to trudno. To nie dla niego. Większości nie odpowiada, bo jest płynnie jak w pociągu, skuterze czy czymś tam jeszcze - a ludzie czekają na wrażenia, czytaj: szarpnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LKK Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 > CVT trzeba umieć jeździć - wtedy jest rewelka. > Jak ktoś nie umie, nie chce się nauczyć, klapki na czymś tam - to trudno. To nie dla niego. > Większości nie odpowiada, bo jest płynnie jak w pociągu, skuterze czy czymś tam jeszcze - a ludzie > czekają na wrażenia, czytaj: szarpnięcia. Jeździłeś wspomnianym Aurisem z tą skrzynią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LKK Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 > Nie wiem jak bardzo sie rozni EU spec od Oz. ale u mnie te siedzenia sa mieszane - tj prawdiwa > skora, ze wstawkami. . Nie odbieralem tego tragicznie[...][...] Chodzi o takie połączenie: Wspomniane "skórzane" wstawki zapewne od tego samego dostawcy co w opisywanym przez Ciebie X3, plastic is fantastic > Nie jest jednak tak, ze jest wolna od wad. Pare problemow jest - byl jeden recall po tym jak sie > dwa czy trzy auta u mnie spalily. glownie ludzie narzekaja na system audio-gps. Podobno > pada[...] Ostatnio miałem okazję jechać Hyundai ix35 i powiem Ci, że owe bolączki Mazdy 6 nie są mu obce Grunt, żeby znaleźli przyczynę i ją wyeliminowali > IMVHO jest lepiej, postem genracji IMVHO taki sam jak stara M6 do New M6, analogicznie M3 vs New > M3[...] > jesli by to byly moje $$$ - to powiem ci, ze Mazda 3 IMVHO wygwywa bezaplecayjnie...[...] W Corolla > masz CVT - szczerze, nie lubie tym [...] > Ale nie sa - wiec nie moge nic mowic[...] Pod koniec września mają być udostępnione demo w salonach, zobaczy się na żywo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 oglądałem dzisiaj w salonie - b. fajna ale cena dobrze wyposażonej mocnej benzyny to prawie 90 tys. w tych pieniądzach to można już kupić limo klasę wyżej choć biedę.. trochę drogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > oglądałem dzisiaj w salonie - b. fajna > ale cena dobrze wyposażonej mocnej benzyny to prawie 90 tys. > w tych pieniądzach to można już kupić limo klasę wyżej choć biedę.. > trochę drogo Ale zawsze tak było i to chyba we wszystkich markach, że za cenę wypasionego kompakta z fajnym silnikiem możesz kupić klasę średnią w dolnych wersjach wyposażenia z podstawowym silnikiem. Właśnie o to chodzi sprzedawcom. Żeby zawsze za 5tys więcej było coś na horyzoncie, a to wersja, a to silnik i na koniec okazuje się, że można juz kupić klasę wyżej i znowu 5 tys więcej lepsza wersja, itp itd i spirala się nakręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > oglądałem dzisiaj w salonie - b. fajna Ja tez obejrzalem. I jak dla mnie to proporcje 6 w krotszej budzie zupelnie nie dzialaja. Auto duzo ladniejsze na zdjeciach niz w rzeczywistosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > oglądałem dzisiaj w salonie - b. fajna > ale cena dobrze wyposażonej mocnej benzyny to prawie 90 tys. > w tych pieniądzach to można już kupić limo klasę wyżej choć biedę.. > trochę drogo IMO to calkiem normalna cena, jak na nowe auto (bez rabatow) i jak piszesz w dobrej wersji i mocnej benzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Ja tez obejrzalem. I jak dla mnie to proporcje 6 w krotszej budzie zupelnie nie dzialaja. Auto duzo > ladniejsze na zdjeciach niz w rzeczywistosci. Przyznaję że 6tka mnie rajcuje uważam ją za najładniejsze auto dostępne w tej chwili, na pewno w tej kasie, a imo i za sporo więcej ciężko o coś ładniejszego a 3ka... no w miarę ładna... ale o ile dla mnie 6tka robi łał to 3ka jest w miarę ładna... na żywo mnie rozczarowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Przyznaję że 6tka mnie rajcuje uważam ją za najładniejsze auto dostępne w tej chwili, na pewno w > tej kasie No zdecydowanie cos w sobie ma ta linia. Szkoda, ze nie ma MPS... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > oglądałem dzisiaj w salonie - b. fajna > ale cena dobrze wyposażonej mocnej benzyny to prawie 90 tys. mnie bardziej dziwi dlaczego sedan ma tylko 2 srdkowe wersje wyposazenia i nie ma najmocniejszego (wielkie halo 165KM ) silnika ja i tak najchetniej zamawialbym najbiedniejsze wersje z najmocniejszym silnikiem, wrecz niektore "wypasy" bym powyrzucal ale ja to jestem ja wyglada wnetrze w biedniejszych wersjach? Bo ciagle nie moge pojac dlaczego np. obecna M2 ktora bardzo ladnie wyglada z zewnatrz po zajrzeniu do srodka powoduje odruch zwrotny - jak w Fabii albo gorzej . Parkuje taka jedna mi pod oknem czesto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > ja i tak najchetniej zamawialbym najbiedniejsze wersje z najmocniejszym silnikiem, wrecz niektore > "wypasy" bym powyrzucal ale ja to jestem No to niestety musisz sie skierowac w strone marek premium, gdzie mozna miec wszystko ze wszystkim, lub nic z niczym, wedle uznania. Np 335i bez ksenonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > No to niestety musisz sie skierowac w strone marek premium, gdzie mozna miec wszystko ze wszystkim, > lub nic z niczym, wedle uznania. Np 335i bez ksenonu nie te mozliwosci finansowe niestety ... a moze i stety Nie bede sie musial męczyc jak OZI z beemka zeby daleko nie szukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > IMO to calkiem normalna cena, jak na nowe auto (bez rabatow) i jak piszesz w dobrej wersji i mocnej > benzynie Wczoraj mi kolega podesłał cennik Renault Megane. Akurat jest zainteresowany tym autem. Nie wiem czy to była jakas ekstra promocja, czy o co chodziło, ale pamiętam że to coś miało 265KM i kosztowało 96tyś PLN Klasa auta jakby ta sama, ale w Reno jest faktycznie mocna benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 > Wczoraj mi kolega podesłał cennik Renault Megane. Akurat jest zainteresowany tym autem. > Nie wiem czy to była jakas ekstra promocja, czy o co chodziło, ale pamiętam że to coś miało 265KM i > kosztowało 96tyś PLN > Klasa auta jakby ta sama, ale w Reno jest faktycznie mocna benzyna Chyba jakaś promocja bo normalnie RS kosztuje 106 Co i tak jest dobrą ceną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 > Chyba jakaś promocja bo normalnie RS kosztuje 106 Co i tak jest dobrą ceną Trzeba dodac pakiet Cup, Recaro i ksenony wiec wychodzi troszke wiecej ale to i tak chyba najtanszy hothatch. I do tego najlepszy... Edit: faktycznie jest rocznikowa promocja, najtanszy RS juz za 93kPLN. Mega cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 > mnie bardziej dziwi dlaczego sedan ma tylko 2 srdkowe wersje wyposazenia i nie ma najmocniejszego > (wielkie halo 165KM ) silnika > ja i tak najchetniej zamawialbym najbiedniejsze wersje z najmocniejszym silnikiem, wrecz niektore > "wypasy" bym powyrzucal ale ja to jestem ja mam podobnie. Nowa trójka by mi pasowała już w wersji SkyMOTION (i tak ma więcej niż potrzebuję ), byle z silnikiem 2.0 165 KM. Cennikowo to stoi niecałe 75 tys. pln. Imho całkiem przyzwoicie > ja wyglada wnetrze w biedniejszych wersjach? Bo ciagle nie moge pojac dlaczego np. obecna M2 ktora > bardzo ladnie wyglada z zewnatrz po zajrzeniu do srodka powoduje odruch zwrotny - jak w Fabii > albo gorzej . Parkuje taka jedna mi pod oknem czesto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Ja tez obejrzalem. I jak dla mnie to proporcje 6 w krotszej budzie zupelnie nie dzialaja. Auto duzo > ladniejsze na zdjeciach niz w rzeczywistosci. sedany w segmencie C są paskudne z urzędu - tylko "checzbek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > ja mam podobnie. Nowa trójka by mi pasowała już w wersji SkyMOTION (i tak ma więcej niż potrzebuję > ), byle z silnikiem 2.0 165 KM. bez sensu 165KM 2.0 120KM jest nie cala sekunde wolnieksza do 100km/h i nie cale 10km/h nizszy v-max za to pali (dane producenta) ponad 1L mniej i jest znacznie tansza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > bez sensu 165KM > 2.0 120KM jest nie cala sekunde wolnieksza do 100km/h i nie cale 10km/h nizszy v-max > za to pali (dane producenta) ponad 1L mniej i jest znacznie tansza Nie jezdzisz katalogiem tylko autem. Zapewne ten mocniejszy jest duzo przyjemniejszy w jezdzie w trasie i lepiej sie zbiera przy wyprzedzaniu. Tak bylo kiedys z Accordem 6gen, roznica miedzy 1.8 136KM i 2.0 147 KM na papierze była znikoma jeżeli chodzi o osiągi (0,5 sek do 100 i 5km/h max) , ale w praktyce roznica w mocy/momencie byla zdecydowanie bardziej doczuwalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > Nie jezdzisz katalogiem tylko autem. > Zapewne ten mocniejszy jest duzo przyjemniejszy w jezdzie w trasie i lepiej sie zbiera przy > wyprzedzaniu. > Tak bylo kiedys z Accordem 6gen, roznica miedzy 1.8 136KM i 2.0 147 KM na papierze była znikoma > jeżeli chodzi o osiągi (0,5 sek do 100 i 5km/h max) , ale w praktyce roznica w mocy/momencie > byla zdecydowanie bardziej doczuwalna. ale tutaj oba silniki maja te sama pojemnosc i taki sam moment max (210@4000), wiec roznica bedzie glownie przy wyprzedzaniu jesli kierownik uzywa wyzszych obrotow (znam takich ktorzy >4000 nigdy nie wychodza bo to niszczy silnik ). Co dziwne oba silniki maja max. moc przy tych samych obrotach 6000. Moze byc tez tak ze mocniejsza wersja ma inna skrzynie. Bo 45km roznicy i ledwie 8.2 zamiast 8.9 - dziwne ... moze to wynikac np. ze zmiana 2-3 w wersji 165 wypada ciut ponizej 100kmh. doplata do 45KM jest raczej slona (4500) bo nie sadze zeby oba silniki mocno sie roznily. Moze np. w slabszej wersji ECU przymyka przepustnice w odpowiedni sposob? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > doplata do 45KM jest raczej slona (4500) Slona? Ja bym raczej powiedzial, ze to tyle co nic. Kazdy chcialby w silniku N/A przyrost 45PS za 4500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > Slona? Ja bym raczej powiedzial, ze to tyle co nic. Kazdy chcialby w silniku N/A przyrost 45PS za > 4500 i to bez kombinacji z wydechem dolotem i innymi sztuczkami Cicho i komfortowo Speszyl prajs for ju maj frjend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > Slona? Ja bym raczej powiedzial, ze to tyle co nic. Kazdy chcialby w silniku N/A przyrost 45PS za > 4500 troche zle sie wyrazilem. po pierwsze 165kunia z 2.0 to zaden wielki wyczyn, po prostu przyzwoity wspolczesny silnik N/A. Zas 120KM to po prostu kastrat - KM/L na poziomie 2.0 8V. I to przy sprezaniu 14:1 - Naprawde nie bardzo rozumiem sens istnienia tego silnika. gdyby bylo natomiast tak ze wersja podstawowa mialaby 165KM natomiast mocniejsza 210KM to juz sens doplaty tych 4500 bylby. Przynajmniej wydajnosc silnikow bylaby "dzisiejsza" i byle diesel po chipie by go nie wciagnal. Po drugie ciekawym czym te silnik sie roznia. Bo byloby "zabawnie" gdyby tylko programem w ECU, w takim przypadku tez uwazacie cene 4500 za przystepna? Zastanawiajacy jest identyczny max. momentu w obu wersjach a potem nieublagany spadek w kastracie, mnie to softem pachnie a nie "uczciwa" mechanika typu glowica/walki. Zreszta tak byloby prosciej w dobie unifikacji. inna sprawa ze 150Nm / 100KM z 1.5L to tez wielkiego szalu ni ma. Niewiele lepiej niz moj lancer 1.6 - 98KM/150Nm, ale to jest zwykly sohc 16v ze sprezaniem 10:1. Silnik jeszcze ze SpaceStara, poczatek produkcji 15 lat temu. coz, Mazda zawsze byla nieco inna niz wszyscy, miala tez tradycje "detuningowania" silnikow. Np. niedlugo po wprowadzeniu w 1994 bodajze silnika 1.8/130KM do MX5 silnik 1.6 zostal zdlawiony z 115KM do 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > Po drugie ciekawym czym te silnik sie roznia. Bo byloby "zabawnie" gdyby tylko programem w ECU, w > takim przypadku tez uwazacie cene 4500 za przystepna? Ja tez przypuszczam, ze to zabieg komputerowy. Chociaz oczywiscie nigdy nie wiadomo, dzisiejsi ksiegowi sa w stanie oszczedzac na wszystkim. No i tez ciekawe czy wersje nie roznia sie np hamulcami czy zawieszeniem. > Zastanawiajacy jest identyczny max. > momentu w obu wersjach a potem nieublagany spadek w kastracie, mnie to softem pachnie a nie > "uczciwa" mechanika typu glowica/walki. Zreszta tak byloby prosciej w dobie unifikacji. Oczywiscie i zapewne tak jest. Jednak wcale nie musi byc to "tylko" ECU. Np najnowsze BMW F30 320i vs 328i. Te silniki teoretycznie nie roznia sie niczym poza softem i tlokami. Maja ta sama turbine, ten sam intercooler wiec niby zaden problem. A jednak nie takie to banalne - rozne sa dyfry, hamulce, nastawy zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > bez sensu 165KM > 2.0 120KM jest nie cala sekunde wolnieksza do 100km/h i nie cale 10km/h nizszy v-max > za to pali (dane producenta) ponad 1L mniej i jest znacznie tansza nie bez sensu. Mój następny samochód nie musi być demonem prędkości, ale musi być odczuwalnie dynamiczniejszy niż obecny. 2.0 120KM raczej nie spełni tego wymagania. Jeśli będę brał pod uwagę trójkę, to tylko 2.0 165KM Co do spalania, to z tego co do tej pory wyczytałem o tym silniku, myślę, że byłoby mniejsze niż w moim Fiaciku 1.4 turbo, a to mi wystarczy BTW: fajny test jest w najnowszym Auto Moto: porównanie mazdy 3 2.0 165KM, Leona 1.4 TSI 140 KM i Peugeota 308 1.6 THP 156KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > IMO to calkiem normalna cena, jak na nowe auto (bez rabatow) i jak piszesz w dobrej wersji i mocnej > benzynie 10k drozej od europejskich konkurentow. To bardzo drogo. Za podobna kasa zaczynaja sie juz wersje sportowe np Megane RS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > 10k drozej od europejskich konkurentow. To bardzo drogo. Za podobna kasa zaczynaja sie juz wersje > sportowe np Megane RS. Porównując do Golfa to wręcz promocja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 porównaj sobie raporty bezawaryjności z wynikami europejskich konkurentów jedna konkretna wpadka w nowym modelu (jak kiedyś z wtryskami w VW czy Fordach) może ci pożreć tę oszczędność w ułamku sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantomasz Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > oglądałem dzisiaj w salonie - b. fajna > ale cena dobrze wyposażonej mocnej benzyny to prawie 90 tys. > w tych pieniądzach to można już kupić limo klasę wyżej choć biedę.. > trochę drogo ale kupujesz zwykły nie awaryjny wolnossący motor a nie problematyczne zaturbione europejskie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.