ninik Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Dziś podczas jazdy usłyszałem jakieś dziwne odgłosy na 5 i 6 biegu, wyłaczyłem radio i sie okazało że gdy przyspieszam to jest głośne "wycie", szum łożysk na luzie nie występuje oraz na innych biegach tez nie i przy takich samych prędkościach np na 4 jak na 5 czy 6 też nie ma żadnych niepokojących odgłosów. Pojechałem do ASO - autko z 24 września 2010 roku czyli prawie 4 miesiące po gwarancji i powiedzieli mi że nie ma szans na jakąś rękojmie czy cos podobnego, póżniej jak rozmawiałem z kierownikiem serwisu powiedział że jutro będzie dzwonił do FAP zobaczyć co sie da zrobić. Poradzcie mi czy pisać tez we własnym zakresie do FAP tak jak pisałem autko niecałe 4 m-ce po gwarancji, nalatane 41 600 km, na co sie powoływać itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Z tego co kojarzę czacha miał po gwarancji robioną skrzynię i coś tam chyba ugrał. Pewnie się pojawi i napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 że zrobisz im reklamę w Auto Świecie o t-jetach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > autko z 24 września 2010 roku czyli prawie 4 miesiące po gwarancji To trochę podkopuje teorię, że po 2010 r. zmieniono łożyska... Maro też robił skrzynię, ale poza ASO - 2 klocki zostawił w warsztacie... Do FAP w sprawie rabatu / partycypacji kosztów zawsze warto napisać. Mnie udało się kupić do stilo sprężyny taniej niż u AKUK'a i zbieżność w cenie usługi. Ale f....[motyla noga]'up z tymi skrzyniami... zawsze coś gupie makarony popieprzą. Powoływać się na znany problem skrzyni M32 I na mały przebieg, twoja lojalność (przeglądy w ASO). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ninik Napisano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > To trochę podkopuje teorię, że po 2010 r. zmieniono łożyska... > Maro też robił skrzynię, ale poza ASO - 2 klocki zostawił w warsztacie... > Do FAP w sprawie rabatu / partycypacji kosztów zawsze warto napisać. > Mnie udało się kupić do stilo sprężyny taniej niż u AKUK'a i zbieżność w cenie usługi. > Ale f....[motyla noga]'up z tymi skrzyniami... zawsze coś gupie makarony popieprzą. > Powoływać się na znany problem skrzyni M32 > I na mały przebieg, twoja lojalność (przeglądy w ASO). Właśnie tez rozmawiałem ze znajomym co robi skrzynie , bo ja sam to sobie ją wyciągnę i założe ale co do roboty przy magicznej skrzynce to jakoś mam obawy, tylko się zastanawiam ile może za coś takiego krzyknąć . Rozmawiałem w serwisie to ostatnio tez gościowi wymieniali łożyska w skrzynce (wszystkie) to koszt naprawy 2200 zł tyle że autko starsze i chyba coś 150 czy 200 kkm nalatane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Maro też robił skrzynię, ale poza ASO - 2 klocki zostawił w warsztacie... pomyliło Ci się Robiłem w ASO. Kosztowało właśnie prawie równo 2 tys, ale nie jestem do końca zadowolony, bo ostatecznie wymienili tylko 4 łożyska. Na razie z 15 tys. km zrobiłem od tej naprawy i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 I tak powstają plotki... Byłem przekonany, że oddałeś strucla tutaj http://auto-krak.pl/category/naprawa-skrzyni-bioegow/ No nic, wobec powyższych, rezygnuję z posady bycia Twoim adwokatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > I tak powstają plotki... > Byłem przekonany, że oddałeś strucla tutaj http://auto-krak.pl/category/naprawa-skrzyni-bioegow/ > No nic, wobec powyższych, rezygnuję z posady bycia Twoim adwokatem Zamiast tego oplowskiego szajsu nie można założyć skrzyni od FIRE? Dzwon jest inny a tym samym mocowanie do bloku silnika, wałek główny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Zamiast tego oplowskiego szajsu nie można założyć skrzyni od FIRE? Dzwon jest inny a tym samym > mocowanie do bloku silnika, wałek główny? i ta skrzynia wytrzyma moment obrotowy T-Jeta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > że zrobisz im reklamę w Auto Świecie o t-jetach Rzeczywiście bardzo opiniotwórczy tygodnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 Ja tez robiłem w ASO - 2300 wymiana 6-ciu łozysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > i ta skrzynia wytrzyma moment obrotowy T-Jeta? Cholera wie, jak widać ori oplowska nie daje rady Ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ninik Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 I po temacie, dostałem telefon z fiata, że fiat pokrywa koszty części a płacę tylko za robocizne 500-600 zł Myśle że bardzo ładny gest ze strony fiata i nie mam się co zastanawiac tylko w nastepnym tygodniu auto odstawić, aha i jeszcze z tego co mi mówił mistrz dostane auto zastepcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > To trochę podkopuje teorię, że po 2010 r. zmieniono łożyska... > Maro też robił skrzynię, ale poza ASO - 2 klocki zostawił w warsztacie... > Do FAP w sprawie rabatu / partycypacji kosztów zawsze warto napisać. > Mnie udało się kupić do stilo sprężyny taniej niż u AKUK'a i zbieżność w cenie usługi. > Ale f....[motyla noga]'up z tymi skrzyniami... zawsze coś gupie makarony popieprzą. > Powoływać się na znany problem skrzyni M32 > I na mały przebieg, twoja lojalność (przeglądy w ASO). Nie do końca podkopuje, bo nowa skrzynia prawdopodobnie jest dla silników z EURO5. A jak odbierany we wrześniu to raczej EURO4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > I po temacie, dostałem telefon z fiata, że fiat pokrywa koszty części a płacę tylko za robocizne > 500-600 zł to mało Z tego co pamiętam, to u mnie za robociznę było więcej. Bo części tam żadnych drogich nie ma: łożyska, nowy olej, jakieś uszczelniacze i tyle. Dopilnuj tylko, żeby wymienili 6 łożysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ninik Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Nie do końca podkopuje, bo nowa skrzynia prawdopodobnie jest dla silników z EURO5. A jak odbierany > we wrześniu to raczej EURO4. Chyba EURO4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > że zrobisz im reklamę w Auto Świecie o t-jetach Gdzie w Auto Świecie było źle napisane o T-Jetach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > I po temacie, dostałem telefon z fiata, że fiat pokrywa koszty części a płacę tylko za robocizne 500-600 zł > Myśle że bardzo ładny gest ze strony fiata i nie mam się co zastanawiac tylko w nastepnym tygodniu W końcu jakiś postęp. Tylko się dopytaj, czy te 500 - 600 przypadkiem za 1 łożysko nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Dopilnuj tylko, żeby wymienili 6 łożysk w jaki sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > w jaki sposób? Ustne zapewnienie mistrza zmiany przecież cenniejsze niż złoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 > Z tego co kojarzę czacha miał po gwarancji robioną skrzynię i coś tam chyba ugrał. Pewnie się > pojawi i napisze U mnie zeszli z polowy ceny, ale FAP nic nie dal, serwis nie wzial nic za robocizne plus jakis tam rabat.. placilem cos w przedziale 1200-1800 .. nie pamietam juz ile. Pewnie i tak mnie skasowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Poproś by dali Ci stare łożyska bo chcesz na forum pokazać w jakim były stanie (oczywiście chcemy zobaczyć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > Poproś by dali Ci stare łożyska bo chcesz na forum pokazać w jakim były stanie (oczywiście chcemy > zobaczyć) coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > Cholera wie, jak widać ori oplowska nie daje rady > Ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie. c514 to chyba ma maks Nm ponizej 150Nm, kiedys na stronie FPT byly te dane, ale jakis obuz zdjal W C514 za to sie potrafi wysypac mechanizm roznicowy ps. a nie, jednak nie zdjal klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > c514 to chyba ma maks Nm ponizej 150Nm, kiedys na stronie FPT byly te dane, ale jakis obuz zdjal > W C514 za to sie potrafi wysypac mechanizm roznicowy > ps. a nie, jednak nie zdjal klik Czyli sensownej alternatywy nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > Czyli sensownej alternatywy nie ma... a czemu nie C530? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > a czemu nie C530? a czemu tak? Jak podejdzie mocowanie dzwonu i reszta to why not. Chodzi mi tylko o to czy nie ma lepszej i trwalszej alternatywy dla tych oplowskich plastelinoskrzyń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > a czemu tak? a temu, że ją montowali w Bravo i że potrafi przenieść spory moment > Jak podejdzie mocowanie dzwonu i reszta to why not. sądzę, że powinna pasować, skoro w silniku 1.9 16v w zależności od modelu montowali M32 lub C530. > Chodzi mi tylko o to czy nie ma lepszej i trwalszej alternatywy dla tych oplowskich > plastelinoskrzyń. zastanawia mnie tylko, czy to jest sprawa, że oplowskie skrzynie są z plasteliny, czy że montowali do nich kijowe łożyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > a czemu nie C530? A o tej C635 ktoś coś wie więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > a temu, że ją montowali w Bravo i że potrafi przenieść spory moment Tak, to również było montowane do 2.4JTD (nie wiem, może w jakiejś odmianie...). Więc momentu powinno móc sporo przenieść. Były wersje 5 i 6 biegowe. > zastanawia mnie tylko, czy to jest sprawa, że oplowskie skrzynie są z plasteliny, czy że montowali > do nich kijowe łożyska Trudno stwierdzić - albo kijowate łożyska, albo kijowato zaprojektowana skrzynia co ma wpływ na padanie łożysk. Jeżeli po kompletnej wymianie łożysk u kogoś ponownie problem wróci stawiałbym na drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 A jak poznać ,że łożyska padają ? U mnie przy wkładaniu 2/3 biegu jest dźwięk jak w skrzyniach starych ferrari/lambo i nie wiem czy się martwić czy tak ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 padające łożyska szumią. Najczęściej najpierw zaczyna szumieć na 5 i 6 biegu. Zapinasz 5, puszczasz sprzęgło i słychać szzzzzz, puszczasz gaz, ton się zmienia. Potem zaczyna szumieć na innych biegach. U mnie szumiało już nawet na luzie, ale o tym dopiero się dowiedziałem po naprawie jak nastała cisza Jeżeli masz jakieś podejrzenia, a jesteś z Krakowa, to możemy się kiedyś umówić, przejedziemy się i Ci powiem czy zaczyna Ci się to samo co mnie, czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > zastanawia mnie tylko, czy to jest sprawa, że oplowskie skrzynie są z plasteliny, czy że montowali > do nich kijowe łożyska Podobno kijowe łożyska, ale i błąd konstrukcyjny tej skrzyni. Podobno olej nie dociera w odpowiednich ilościach tam gdzie powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 Spoko , u mnie nic nie szumi tylko tak przy wsadzaniu (może nie umiem zmieniać biegów) jest takie pyk (dźwięk bywał w starych grach samochodowych typu nfs, test drive jak zmieniało biegi). Może olej woła o wymianę kto wie... <-- takie cyknięcia jak w tym lambo mniej więcej <-- i jak tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ninik Napisano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > padające łożyska szumią. Najczęściej najpierw zaczyna szumieć na 5 i 6 biegu. Zapinasz 5, puszczasz > sprzęgło i słychać szzzzzz, puszczasz gaz, ton się zmienia. Potem zaczyna szumieć na innych > biegach. U mnie szumiało już nawet na luzie, ale o tym dopiero się dowiedziałem po naprawie > jak nastała cisza > Jeżeli masz jakieś podejrzenia, a jesteś z Krakowa, to możemy się kiedyś umówić, przejedziemy się i > Ci powiem czy zaczyna Ci się to samo co mnie, czy nie Dokładnie takie objawy, a w moim dzisiaj jest składana magiczna skrzynka, próba i pewnie jutro autko do odboiru, do wymiany poszły wszystkie łożyska i z tego co mi mistrz przekazał to już sie popękały kulki w jednym i nastepne zaczęło brać, dobrze że sie całe nie rozsypał i w skrzynie nie poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 a tak z ciekawości i, żeby podsumować temat to wady skrzyń jakich wersji silnikowych dotyczą? Co siedzi w 1.6 MJTD? Bo zbliżam się do 90000km i nie wiem, czy mam zbierać dudki na skrzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > a tak z ciekawości i, żeby podsumować temat to wady skrzyń jakich wersji silnikowych dotyczą? Co > siedzi w 1.6 MJTD? > Bo zbliżam się do 90000km i nie wiem, czy mam zbierać dudki na skrzynie We Fiatach chyba te skrzynie były montowane tylko z benzynowymi T-Jetami, diesle mają inne. W Bravo na pewno, nie wiem jak w innych modelach, ale podejrzewam, że tak samo. W Oplach te skrzynie montowali i do benzyniaków i do słabszych diesli (np 1.7) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Croma 1,9 120 KM też miała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > a tak z ciekawości i, żeby podsumować temat to wady skrzyń jakich wersji silnikowych dotyczą? Co > siedzi w 1.6 MJTD? ziomal , zgodnie z oficjalną listą modyfikacji : w 1,6 Mj : do 01-07-2010 fiatowska C530 , później C635 - też chyba fiatowska ; na pewno nie masz oplowskiej M32 - bo ona ma kod C544 także luzik , ale olej w skrzyni i tak bym zmienił przy 100 tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > Croma 1,9 120 KM też miała croma to taki odpowiednik alfy 159 ( w bravo w 1,9 120 KM siedzi C530 fiatowskie 5. biegowe ) , w 159 też w 1,9 120KM siedzi M32 , tylko co ciekawe że z racji mniejszych obciążeń nie stwarza kłopotów , przynajmniej nikt na forum alfy się nie skarży na M32 w 120tkach , bo w mocniejszych 1,9 150KM to nagminny problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > ziomal , zgodnie z oficjalną listą modyfikacji : > w 1,6 Mj : do 01-07-2010 fiatowska C530 , później C635 - też chyba fiatowska ; > na pewno nie masz oplowskiej M32 - bo ona ma kod C544 > także luzik , ale olej w skrzyni i tak bym zmienił przy 100 tys km olej zmieniany był przy 60 000 i teraz przy 100 000 także będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > olej zmieniany był przy 60 000 i teraz przy 100 000 także będzie no i git , ja mam gorzej bo mam oplowską f40 (kod fiata C542), i też zaraz po kupnie ( 50 tys km) wymieniałem olej ; tak jak maro napisał , w bravo M32 siedzi tylko we wszystkich T-jetach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > ziomal , zgodnie z oficjalną listą modyfikacji : a w Multiairze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > a w Multiairze? W Multiairach i T-Jet Euro 5 jest C635. Przynajmniej zgodnie z eperem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > Croma 1,9 120 KM też miała Grande Punto tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > Grande Punto tez. Cos słychać, aby sie sypały w GP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ninik Napisano 23 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Autko odebrałem, wymienione wszystkie lozyska, dostałem jeszcze rabat od serwisu tak że cała "przyjemność" kosztowała mnie 527 zł z groszami. Jeszcze przed koncem zmiany mistrz zadzwonił do mnie czy jest wszystko oki tak że uważam to za pełen pozytyw I tak sie zakonczyła moja historia z padniętą skrzynią, szybko i pozytywnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > "przyjemność" kosztowała mnie 527 zł z groszami. Jeszcze przed koncem zmiany mistrz zadzwonił do mnie czy jest wszystko oki To miło, że nie walnęło tak po kieszeni. > tak że uważam to za pełen pozytyw Nie zgodzę się. Jest znacznie lepiej niż u poprzedników, ale... Polska, EU jak wynika z relacji osób żyjących w "krajach zamorskich" jest traktowana pod względem PR przez koncerny po macoszemu. Inna sprawa, że tamtejsi konsumenci błyskawicznie skrzyknęliby się i złożyli pozew zbiorowy. A bardziej prawdopodobne, sprzedawca, serwis uprzedziłby działania klientów. Skończyło by się to wymianą bezpłatną. Do czego pije ? Toyota - pedał przepustnicy, VW - DSG i inne. > I tak sie zakonczyła moja historia z padniętą skrzynią, szybko i pozytywnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 A tak z ciekawości - kierowniki, które doświadczyły padu skrzyni - zmienialiście w niej olej czy nie? Ciekawe czy jest tu jakaś prawidłowość - mnie w Viamocie rzekli że oleum w tej krzynce się nie wymienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > A tak z ciekawości - kierowniki, które doświadczyły padu skrzyni - zmienialiście w niej olej czy > nie? Ciekawe czy jest tu jakaś prawidłowość - mnie w Viamocie rzekli że oleum w tej krzynce > się nie wymienia Ja wymieniłem olej przy 60 tys. km przebiegu. Przy 90 tys. wymieniałem łożyska Ale nie doszukiwałbym się tu zależności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.