ignac2004 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Cześć, potrzebuję Waszej pomocy. Mianowicie - znajomy przymierza się do zakupu tego auta Sam transport do Polski nie stanowi problemu, sądzimy, że naprawa blacharsko-lakiernicza z pierdołami typu nowy pas przedni - ok 10k PLN. Pytanie. Na co zwrócić uwagę przy zakupie tak rozbitego auta? Jeśli chodzi o samą kwestię dokumentów - nie ma problemu Raczej chodzi mi o stronę techniczną samochodu. Każda podpowiedź mile widziana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Każda podpowiedź mile widziana. Jakbym to ja go kupował to bym sprawdził dach , czy nie ma zagięć, czy szyby nie popękały... Geometrie warto sprawdzić , czy nic się nie poprzesuwało .... A tak to wygląda całkiem nieźle .... jeśli buda prosta to śmiało brać . Naprawa może wyjść nawet taniej niż te 10k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Podłużnice i słupki z dachem dokładnie obejrzeć. Czy prawą stroną to tylko otarcie czy uderzenie było, żeby się nie okazało, że nie da się potem geometrii porządnie ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Ja powiem tylko jedno - masakryczna ilość drobnych gratów do kupienia, niektóre zapewne tylko w ASiO - o ile chce się zrobić jak Bozia kazała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Ja powiem tylko jedno - masakryczna ilość drobnych gratów do kupienia, niektóre zapewne tylko w > ASiO - o ile chce się zrobić jak Bozia kazała. większość kupi na allegro wbrew pozorom troche tego jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Podłużnice i słupki z dachem dokładnie obejrzeć. Czy prawą stroną to tylko otarcie czy uderzenie > było, żeby się nie okazało, że nie da się potem geometrii porządnie ustawić. \ też zwróciłem uwagę na ten prawy bok ... nie jest to klasyczny "szlif" wzdłuż bariery energochłonnej tylko tak jakby ktoś po prostu przewrócił auto np na trawie...? ciekawe, że przy takim strzale z przodu poduchy nie wywaliły? ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > \ > też zwróciłem uwagę na ten prawy bok ... > nie jest to klasyczny "szlif" wzdłuż bariery energochłonnej > tylko tak jakby ktoś po prostu przewrócił auto np na trawie...? Mi to wygląda na zaliczenie rowu. > ciekawe, że przy takim strzale z przodu poduchy nie wywaliły? ! I to budzi moją ciekawość Auto nie dla mnie. Kolega napalony na zakup. Z drugiej strony - gdyby to była taka okazja to zapewne polscy handlyże dawno by go dorwali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Mi to wygląda na zaliczenie rowu. > I to budzi moją ciekawość > Auto nie dla mnie. Kolega napalony na zakup. > Z drugiej strony - gdyby to była taka okazja to zapewne polscy handlyże dawno by go dorwali to nie jest pasek w tedeiku stąd samochód niezbyt atrakcyjny dla handlarzy. U nas dominuje VW. Audi, Skoda Ewentualnie coś z Japończyków. Samochód ma słaba markę model z wąską grupą odbiorców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Ja powiem tylko jedno - masakryczna ilość drobnych gratów do kupienia, niektóre zapewne tylko w > ASiO - o ile chce się zrobić jak Bozia kazała. Pytanie po co robic auto tak jak Bozia kazala czyli tak jak wyszlo z fabryki. Jeśli braknie gdzies jakiejś zaślepki itp. (w niewidocznych miejscach oczywiście) , to co za roznica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Cześć, > potrzebuję Waszej pomocy. Mianowicie - znajomy przymierza się do zakupu tego auta > Sam transport do Polski nie stanowi problemu, sądzimy, że naprawa blacharsko-lakiernicza z > pierdołami typu nowy pas przedni - ok 10k PLN. > Pytanie. Na co zwrócić uwagę przy zakupie tak rozbitego auta? > Jeśli chodzi o samą kwestię dokumentów - nie ma problemu Raczej chodzi mi o stronę techniczną > samochodu. > Każda podpowiedź mile widziana. tak na prawde to trudny temat. Dwa razy tak kupowalem Subaru i po pierwsze historie serwisowa i przebieg. Potem podluznice, poduszki, podloge, przewody z elektronika ktore,sa dosc kosztowne. Warto sprawdzic czy auto nie bylo podpicowane i naprawiane do sprzedazy oraz czy jest kompletne ale to dot. raczej pl. Trzeba byc przygotowanym na dluga i kosztownq naprawe..zazwyczaj jest znacznie wiecej pierdolek do wymiany niz widac. btw fajne auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 ja kupiłbym na allegro masz sporo części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pcz Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Drzwi z szyba bezramkową. Powodzenia w naprawie - ten kto to dobrze ustawi wart bedzie fury złota. Wystarczy lekkie skrzywienie geometrii i już koniec ze szczelnoscia szyby - bedzie świst az miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Drzwi z szyba bezramkową. Powodzenia w naprawie - ten kto to dobrze ustawi wart bedzie fury złota. > Wystarczy lekkie skrzywienie geometrii i już koniec ze szczelnoscia szyby - bedzie świst az > miło. skad takie info ? W Obk sa 4 drzwi bezramkowe, dwa razy kupowalem auto po dzwonie i nigdy takeigo problemu nie bylo. Gdzie w jednym mialem wymieniane drzwi w drogim szybe wraz z mocowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 W ASO bez 30k nie ma co podchodzic. Ale po taniosci sie da. W tym przypadku nie zakladam naprawy w ASO. Czesci szukalbym na ebay w USA zamiast na allegro. Zobaczyc ile wyjdzie za czesci a robocizna to wiadomo. Mozna naprawic pojezdzic jak wyjdzie, ze bedzie cos nie tak to i tak go opchnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Czy to auto nie jest odpicowane na sprzedaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Czy to auto nie jest odpicowane na sprzedaż? Wlasnie bardzo czesto mozna sie spotkać ze do handlarze wkładają jaśka na sztuke, potem wciskają klientowi ze ta kontrolka poduszek to tylko od napinacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Wlasnie bardzo czesto mozna sie spotkać ze do handlarze wkładają jaśka na sztuke, potem wciskają > klientowi ze ta kontrolka poduszek to tylko od napinacza Dlatego właśnie pytam o Wasze spostrzeżenia. Nigdy nie kupowałem rozbitego auta, kolega prosi o pomoc, ale nie chciałbym go władować na minę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Dlatego właśnie pytam o Wasze spostrzeżenia. Nigdy nie kupowałem rozbitego auta, kolega prosi o > pomoc, ale nie chciałbym go władować na minę Naprawienie auta to nie takie hop siup.... Podpowiem, że do tego auta jak założysz naprawę na kwotę X to dla pewności dołóż do niej jeszcze 30%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lumo Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Zwróć uwagę o ile sie da czy żaden elenet "na silniku" nie jest uszkodzony, chodzi mi głównie o roznego rodzaju króćce obudowy alu itp, obudowa rozrzadu i sam rozrząd czy coś w niego przypadkiem nie wlazło A no i oczywiście stan AirBagów, przednia szyba i jak się da dostrzec stan końcówki podłuznicy czy gdzieś jej nie pofałdoliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Dlatego właśnie pytam o Wasze spostrzeżenia. Nigdy nie kupowałem rozbitego auta, kolega prosi o > pomoc, ale nie chciałbym go władować na minę Co bardzo istotne musi miec warsztat robiacy takie auta lub conajmniej znajacy sie na takich autach. Najlepiej jakby mieli dojscie do czesci, inaczej to nie ma sensu, szkoda nerwow i czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Nie wierze, że można to auto naprawić za 10 kpln. Tam z blach, których nie trzeba wymieniać zostają drzwi kierowcy i tył od strony kierowcy, no i dach zakładając, że cały. Reszta do wymiany. A dla przykładu reflektor do tego auta kosztuje ponad tysiaka. Czy te są całe, szkła tak, ale czy zaczepy i reszta to już nie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Wlasnie bardzo czesto mozna sie spotkać ze do handlarze wkładają jaśka na sztuke, potem wciskają > klientowi ze ta kontrolka poduszek to tylko od napinacza odblokowanie sterownika to koszt ok 100-300 pln wiec...nie takie jaśki straszne;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Czy to auto nie jest odpicowane na sprzedaż? IMHO jest. Blachy wyglądają mi na wstępnie poprostowane, żeby miało jako-taki kształt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 samochód po "pierwszej pomocy"... Wygląda tak jakby trzeba było dorzucić mu tylko elementy poszycia i w drogę. Z przodu jest sporo różnych magicznych części które kosztują, po drugie "okazje" to zabierają blacharze artyści z PL. Jakby był łatwy grosz do zarobieniu na aucie to już by go nie było. Na zdjęciu nr 5 wydaje mi się albo jest widoczne uszkodzenie słupka A, po za tym cały bok był wbity w auto.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Sam transport do Polski nie stanowi problemu, sądzimy, że naprawa blacharsko-lakiernicza z > pierdołami typu nowy pas przedni - ok 10k PLN. Moim zdaniem naprawa kosztowałaby około 10kPLN gdyby bok nie był uszkodzony a przód jedynie z jednej strony (chłodnice całe, podłużnice niedotknięte). Oczywiście co się da z używek, reszta z ASO a na koniec koszt poskładania i lakierowania trzeba doliczyć. Napinacz(e) na 99% musiały odpalić, poduszki ciężko powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavvek19 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Jak dla mnie to wjechali nową konsolą, airbagami i szybą. Przy takich uszkodzeniach poduszki powinny polecieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Drzwi z szyba bezramkową. Powodzenia w naprawie - ten kto to dobrze ustawi wart bedzie fury złota. > Wystarczy lekkie skrzywienie geometrii i już koniec ze szczelnoscia szyby - bedzie świst az > miło. to chyba znałeś słabych fachowców albo nie znasz tematu a udajesz experta tak miałem auto z uszkodzonym bokiem kiedyś i nie było ramek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Jak dla mnie to wjechali nową konsolą, airbagami i szybą. Przy takich uszkodzeniach poduszki > powinny polecieć. jeśli pasy nie były zapięte to worki się nie otworzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Panowie no to jeszcze jeden do oględzin. Klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > jeśli pasy nie były zapięte to worki się nie otworzą. Widziałem auto w którym było uderzenie z małym offsetem prawą stroną. Odpalił napinacz kierowcy (poduszka OK) oraz poduszka pasażera (napinacz OK). Pasażer nie miał zapiętego pasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Panowie no to jeszcze jeden do oględzin. > Klik Nie wygląda źle - ale... Jeśli stoi w PL i go nie naprawiają, to nawet Mirek Ci powie, że to mina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Panowie no to jeszcze jeden do oględzin. > Klik Tego może przy odrobinie szczęścia dałoby się zrobić w budżecie 10kPLN, ale raczej przy pewnych kompromisach (bez nowej deski itp.) Strasznie awaryjne te Hultaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Tego może przy odrobinie szczęścia dałoby się zrobić w budżecie 10kPLN, ale raczej przy pewnych > kompromisach (bez nowej deski itp.) > Strasznie awaryjne te Hultaje Ja nie wiem gdzie, powaznie za 10k to bedzie ulep przy takich uszkodzeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Ja nie wiem gdzie, powaznie za 10k to bedzie ulep przy takich uszkodzeniach. Tak czy inaczej po każdym dzwonie jest mniejszy lub większy ulep Jak kupisz podstawowe elementy używane a drobiazgi i napinacze w ASO to wszystko w rękach blacharza / lakiernika. Może być zrobione naprawdę elegancko i w pełni bezpiecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Tak czy inaczej po każdym dzwonie jest mniejszy lub większy ulep > Jak kupisz podstawowe elementy używane a drobiazgi i napinacze w ASO to wszystko w rękach blacharza > / lakiernika. Może być zrobione naprawdę elegancko i w pełni bezpiecznie. Ale zobacz ile elemntow do wymiany? Kupisz uzywany blotnik? Drzwi? Da sie to poskladac bez niewiadomo jakiej ilosci szpachli? I nie bedzie korodowac? Zawsze mozna podejsc do tego tak: kupujemy, robimy tanim kosztem smigasz rok, dwa, sprzedajesz z zyskiem. Nowka sztuka od lekarza z Niemiec. Ale ani to fajne ani bezpieczne. Wymiana blotnika, cieniowanie w kompakcie w ASO to 7-8k. Poza ASO zalozmy, ze polowe tego. A to jeden element. Tu jest pol samochodu do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Wymiana blotnika, cieniowanie w kompakcie w ASO to 7-8k. Poza ASO zalozmy, ze polowe tego. A to > jeden element. Tu jest pol samochodu do wymiany. wymiana błotnika, malowanie i cieniowanie 4k poza aso? skad masz te ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Wymiana blotnika, cieniowanie w kompakcie w ASO to 7-8k. Poza ASO zalozmy, ze polowe tego. A to > jeden element. Tu jest pol samochodu do wymiany. czekam teraz jak ktoś napiszę że połamane lusterko w przykładowym samochodzie kwalifikuje samochód do szkody całkowitej bo jego zakup i lakierowanie to tak skomplikowana technologia kosmiczna że jej koszt to 10 tyś pln. Nie popadajmy w paranoje - koszt lakierowania elementu nawet w ASO to ok 500 pln - poza ASO jest dużo taniej - chore stawki są serwowane ubezpieczycielom. Do podanego samochodu praktycznie wszystkie cześci znajdzie na allegro- błotnik o 400, kompletne drzwi ok 1500 tylny błotnik ok 2000 tyś itd . Są i lampy przedni zderzak wzmocnienie maska. samochód do ogarnięcia w rozsądnej kasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > wymiana błotnika, malowanie i cieniowanie 4k poza aso? skad masz te ceny? Cieniowanie 4 elementow, rozebranie drzwi. Czyli i blacharz i zwykly pracownik i lakiernik. Sam blotnik z 500zl. Zabezpieczenie antykorozyjne. Malowanie w komorze. I co 4k to jest wg Ciebie za duzo? Ja nie mowie o hardcorowych warunkach z cyklu wjedz Pan na plac bedziem mieli chwilke to prysniemy w garazu. Tylko o profesjonalnej firmie. Oczywiscie pisze o cenach w Warszawie. Wiadomo w Olsztynie czy w Karpaczu bedzie taniej zalozmy o 30%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Ale zobacz ile elemntow do wymiany? Kupisz uzywany blotnik? Drzwi? Da sie to poskladac bez > niewiadomo jakiej ilosci szpachli? I nie bedzie korodowac? Co chcesz szpachlować jak kupisz maskę czy błotnik w idealnym stanie? Nie będzie korodować bo oryginalne blachy są zawsze najlepsze. Oczywiście lakiernik musi być poważny a nie jakiś olewus. > Zawsze mozna podejsc do tego tak: kupujemy, robimy tanim kosztem smigasz rok, dwa, sprzedajesz z > zyskiem. Nowka sztuka od lekarza z Niemiec. Ale ani to fajne ani bezpieczne. Tak to można kupić maskę czy błotnik z zamiennika za połowę ceny dobrych używek i też będzie. Nie rozumiem jednak co ma poklejony zderzak czy szpachlowana maska do bezpieczeństwa > Wymiana blotnika, cieniowanie w kompakcie w ASO to 7-8k. Poza ASO zalozmy, ze polowe tego. A to > jeden element. Tu jest pol samochodu do wymiany. Komuś się chyba zera pomyliły Podwykonawca pewnego ASO marki premium bierze 600pln netto za element więc za 3.5-4kPLN to można cały samochód pomalować (bez przygotowania przed i złożenia po - sam lakier). Do polakierowania drzwi, błotnika przedniego, zderzaka czy maski nie potrzeba aż tyle demontować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bla bla Napisano 21 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 > Pytanie. Na co zwrócić uwagę przy zakupie tak rozbitego auta? Moja podpowiedź: darujcie sobie zakup. Widać, że nie macie doświadczenia w naprawach blacharsko - lakierniczych. Będziecie błądzić, kupować sterty niepotrzebnych części, tracic czas i nerwy. W ogólnym rozrachunku okaże się, że jesteście może 2-3 tys do przodu względem ceny rynkowej, auto naprawiało się pare miesięcy, a kwota naprawy wyszła dużo więcej niż założyliście. Nie daj Boże kolega zacznie szukac dziadowskich oszczędności, jak np.: rozblokowanie wystrzelonych napinaczy, regeneracja deski, prostowanie elementów zawieszenia ... i wyjdzie ulepek. Pomijam oczywiście fakt, że wszystko sprzedawane w PL jest w stanie "igła". Kupisz takie elementy w stanie "igła", kurier przywiezie, otworzysz paczkę i bedzie płacz. Blacharz będzie ponaglał, bo auto mu ramę zajmuje i nie będzie czasu na wymiane drzwi czy maski u sprzedawcy, tylko klepanie i kitowanie elementów w stanie "igła". Policzcie dobrze naprawe, po najdroższych elementach z ogłoszeń, do tego dodaj 1000PLN na różne drobiazgi i całość powiększ o 30% Na końcu pomyśl o sprzedawaniu tego auta za 2-3 lata. Przy obecnym stopniu ogłupienia kupujacych będzie to trudna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 21 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 > Wymiana blotnika, cieniowanie w kompakcie w ASO to 7-8k. Poza ASO zalozmy, ze polowe tego. A to > jeden element. Tu jest pol samochodu do wymiany. Wymiana błotnika w aucie typu compact ... pod kolor 4k ? hahahaha skąd ty bierzesz te cenniki .... max 1000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 21 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 > Wymiana błotnika w aucie typu compact ... pod kolor 4k ? hahahaha skąd ty bierzesz te cenniki .... > max 1000zł Wątpie by ktoś za 1000zł wymienił tylny błotnik Przedni to OK, ale nie tylny ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 > Wymiana błotnika w aucie typu compact ... pod kolor 4k ? hahahaha skąd ty bierzesz te cenniki .... > max 1000zł W Fabii jak robiłem w ASO po walnięciu w tył wymiana błotnika z lakierowaniem 6 tysięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 21 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 1000zł-2000zł to jest realna cena poza ASO. Zależy od auta. Wiadomo że w ASO ceny sa chore i mało co tam się opłaca robić po gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 > 1000zł-2000zł to jest realna cena poza ASO. Zależy od auta. > Wiadomo że w ASO ceny sa chore i mało co tam się opłaca robić po gwarancji. Ale jak auto jest nowe i naprawa jest bezgotówkowa, to ASO jest dobrym rozwiązaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 21 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 > Wątpie by ktoś za 1000zł wymienił tylny błotnik > Przedni to OK, ale nie tylny ... Ja myślałem o przednim .... może źle zrozumiałem i o tylny chodziło mój błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 21 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 ja juz sporo aut z austrii sprowadzilem i byly to udane zakupy oczywiscie wszystkie to rozbitki ale staralem sie kupowac auta jezdne,raz tylko wiozlem laweta.Ten Hundai to jakis niezly wynalazek znajdzie do tego tanio czesci?bo tam sporo [motyla noga] z przodu trza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 > W Fabii jak robiłem w ASO po walnięciu w tył wymiana błotnika z lakierowaniem 6 tysięcy Czyli poza ASO 4k spokojnie. Wiec nie wiem czemu tu takie oburzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.