Bravus Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 Czołem Potrzebuje telegraficznego skrótu. Koleżanka chce i nie ma dyskusji. Warto się pchać w taki krążownik. Opinie w necie podzielone. Jedni chwalą inni nienawidzą. Nas w sumie interesuje tylko czy: - Rdzewieje to ? - Nie ma jakiś typowych wad silnikowych, drogich w ewentualnej naprawie ? W grę wchodzi silnik 1.3 68 kW. Do miasta ma starczyć. Sprawa pilna, auto potrzebne na wczoraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 Rdzewieją znaczenie ale dużo zależy od konkretnej sztuki. Mechanika nie do zajechania z grubsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 > Rdzewieją znaczenie ale dużo zależy od konkretnej sztuki. Jutro będę szukał rudej > Mechanika nie do zajechania z grubsza. Poszperałem trochę i wychodzi na to, że są problemy z dostępnością niektórych części eksploatacyjnych w zamienniku dobrej jakości. Mimo wszystko już ustaliliśmy, że jak auto będzie w miarę OK, to kupimy. Ma być Swift i basta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 Mój kierownik ma takie z 2005 roku tyle że 1.5. Jest bardzo zadowolony. Samochodem jeżdżą jego dzieci i nie udało im się go jeszcze zepsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 > Jutro będę szukał rudej Podłoga, nadkola od wewnątrz, mocowanie amorów, progi, wszędzie trzeba sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 > Ma być Swift i basta. to po co pytasz? Kupuj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 > Poszperałem trochę i wychodzi na to, że są problemy z dostępnością niektórych części > eksploatacyjnych w zamienniku dobrej jakości. Ale to nie VW. W Swifcie nie trzeba wymieniać nic poza eksploatacją. Zarówno modele od 90r, jak i te obecne, to w moim rozeznaniu najmniej awaryjne auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 > Ale to nie VW. W Swifcie nie trzeba wymieniać nic poza eksploatacją. > Zarówno modele od 90r, jak i te obecne, to w moim rozeznaniu najmniej awaryjne auta. Chyba ze łozyska w skrzyni nawet po 50 tys ale to drobiazg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 > Chyba ze łozyska w skrzyni nawet po 50 tys ale to drobiazg Skrzynie od Opla wzieli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 \ > Sprawa pilna, auto potrzebne na wczoraj bedzie zadowolona - z tym ze 1.3 ma troche za malo kuni i sa one bardzo wysoko sprawdzic czy nie ma korozji ( a bedzie mial) i cieszyc sie bezawaryjnoscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > Skrzynie od Opla wzieli? Wtedy dłużej by wytrzymała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 jak z polskiej sieci to podaj VIN na pw to ci sprawdze. nie widziałem korozji w autach bezwypadkowych. była akcja na wykładziny i lampkę bagażnika. nie słyszałem jeszcze o żadnych klopotach z RS413. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > jak z polskiej sieci to podaj VIN na pw to ci sprawdze. Dzięki ale ten którego dziś oglądałem był z importu. > nie widziałem korozji w autach bezwypadkowych. Nawet nie szukałem, bo już na pierwszy rzut oka, było widać przeszłość wypadkową. Prześwietliłem mocniej i wyszło: - maska 1200 um - jeden błotnik reanimowany bo miejscami wychodziło 800 um - drugi błotnik lakierowany dwa razy - szyba czołowa wymieniana - rozrusznik do roboty Po podpięciu kompa, wyszło sporo błędów związanych z czujnikami wstrząsowymi i centralką poduszek powietrznych. Kontrolka airbag przed uruchomieniem silnika mrugała 6 razy po czym gasła, nie wiem czy to prawidłowo ??? Ludzie nie zdawali sobie sprawy, czym jeżdżą. Ogłoszenie oczywiście prywatne. W tym momencie odpuściłem, bo o ile mechanikę i lakier można by wyprowadzić, to z układami bezpieczeństwa nie chce mi się bawić. Nie było nawet jazdy próbnej, ludzie byli skłonni do mocnych negocjacji ceny, ale daliśmy sobie spokój. Poszukiwania trwają dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > - Rdzewieje to ? To Suzuki, więc wiadomo, że tak - przy aucie w takim wieku o jakim myślisz brak śladów korozji oznacza, że te zostały zamaskowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > To Suzuki, więc wiadomo, że tak - przy aucie w takim wieku o jakim myślisz brak śladów korozji > oznacza, że te zostały zamaskowane. Nówki z salonu, nie jadę kupić więc spokojnie mam już jakieś wyobrażenie czego się spodziewać. Nawet jak ruda została zamaskowana to raczej znajdę gdzie. Nie szukamy przysłowiowej "igły", za którą Niemiec płakał jak sprzedawał. Auto ma się trzymać kupy i mieć sprawne wszystkie układy związane z bezpieczeństwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > To Suzuki, więc wiadomo, że tak - przy aucie w takim wieku o jakim myślisz brak śladów korozji > oznacza, że te zostały zamaskowane. bzdury opowiadasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > jak z polskiej sieci to podaj VIN na pw to ci sprawdze. > nie widziałem korozji w autach bezwypadkowych. > była akcja na wykładziny i lampkę bagażnika. > nie słyszałem jeszcze o żadnych klopotach z RS413. Czy Ty przypadkiem nie piszesz o mk6, a dyskutowany jest mk5 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > Czy Ty przypadkiem nie piszesz o mk6, a dyskutowany jest mk5 ? Rozmawiamy o rocznikach od 2004 w górę, więc mowa o Mk6, a o czym kolega piszę to nie mam pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > bzdury opowiadasz... Roczny/dwuletni Swift z wykwitami na zgrzewach przy progach i na podłodze bagażnika to żaden rodzynek - więc możesz sobie wierzyć w krasnoludki/niezardzewiałe dziesięcioletnie Swifty czy cokolwiek równie fantastycznego, ale sugerowałbym jednak powstrzymanie się przed dawaniem wyrazów tej łatwowierności w wątku, gdzie ktoś zadaje w miarę konkretne pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > Rozmawiamy o rocznikach od 2004 w górę, więc mowa o Mk6, a o czym kolega piszę to nie mam pojęcia Ja się troszkę zakręciłem. Bo mk6 miał przecież lift chyba w 2008 i jakoś sobie ubzdurałem, że jest mk6 jest produkowany od 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 znajomi mają wersje Joanna Brodzik i tylko mówili że żłopie paliwa jak duża limuzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > znajomi mają wersje Joanna Brodzik i tylko mówili że żłopie paliwa jak duża limuzyna Pewnie mają 1.5 albo używają całego zakresu obrotów w 1.3 Na szczęście w naszym budżecie, nie ma na tą chwilę nic wartego uwagi w woj. mazowieckim. Udało mi się wytłumaczyć, że na siłę nic nie kupujemy ( sam nie wiem, jak tego dokonałem ) Rozszerzyliśmy poszukiwania o Corsę D 1.2, jutro pojadę zerknąć na jedną. Jak będzie totalnym ulepem, to chyba zwiększymy budżet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > Pewnie mają 1.5 albo używają całego zakresu obrotów w 1.3 > Na szczęście w naszym budżecie, nie ma na tą chwilę nic wartego uwagi w woj. mazowieckim. Udało mi > się wytłumaczyć, że na siłę nic nie kupujemy ( sam nie wiem, jak tego dokonałem ) > Rozszerzyliśmy poszukiwania o Corsę D 1.2, jutro pojadę zerknąć na jedną. Jak będzie totalnym > ulepem, to chyba zwiększymy budżet. jeździli jak każdym autem i każdy kto nie wierzył innego wyniku nie zrobił mają silnik 1.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > jeździli jak każdym autem i każdy kto nie wierzył innego wyniku nie zrobił > mają silnik 1.3 Czyli ile i w jakich warunkach, bo może zepsuty ? Mi swego czasu w warunkach rajdowych nie chciał średnio spalić więcej niż 8,5 litra średnio. Jeżdżąc sprawnie ale oszczędnie zejście poniżej 6 l nie jest wyczynem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > Czyli ile i w jakich warunkach, bo może zepsuty ? > Mi swego czasu w warunkach rajdowych nie chciał średnio spalić więcej niż 8,5 litra średnio. > Jeżdżąc sprawnie ale oszczędnie zejście poniżej 6 l nie jest wyczynem. Swift 2014 pali 6 w cyklu mieszanym. Tatem musi byc popsuty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > znajomi mają wersje Joanna Brodzik i tylko mówili że żłopie paliwa jak duża limuzyna Silniki suzuki wręcz słyną z niskiego spalania. Miałem poprzednią generację 1.3 i przy "kapeluszu" w trasie schodził poniżej 5/100. W mieście z reguły mieścił się w 7/100. Ten po 2004r 1.3 pali średnio o litr więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > Swift 2014 pali 6 w cyklu mieszanym. Tatem musi byc popsuty. Przeciez to inny silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > Wtedy dłużej by wytrzymała Jak M32 to niekoniecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > Czyli ile i w jakich warunkach, bo może zepsuty ? > Mi swego czasu w warunkach rajdowych nie chciał średnio spalić więcej niż 8,5 litra średnio. > Jeżdżąc sprawnie ale oszczędnie zejście poniżej 6 l nie jest wyczynem. średnio na mieście około 9l uważam że jak na silnik 1.3 którym jeździ się spokojnie to dużo nie nie był zepsuty był podłączany pod kompa sprawdzane wszystko i nic nie wskazywało na jaką kol wiek usterkę. Auto nówka z salonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > średnio na mieście około 9l uważam że jak na silnik 1.3 którym jeździ się spokojnie to dużo nie > nie był zepsuty był podłączany pod kompa sprawdzane wszystko i nic nie wskazywało na jaką kol > wiek usterkę. > Auto nówka z salonu ekhm 1.3 w miescie pali i to sporo ale taki wynik jak piszesz to przy zaladowanym aucie i nie schodzac z 4.5krpm jezdzilem i sporo znajomych mam ktorym 1.3 pali przy normalnej jezdzie max 7l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zakrzes Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Kolega zakupił żonie, Swift'05 jakieś dziwne bo z automatem, pofaszystowskie, chyba 1.2 silnik. 5 lat jeździ, nic nie robi, leje i raz w roku przeglądy robi. Nie psuje się i nie rdzewieje.Ma już +100kkm na pewno. Mówił że kultura pracy słaba,na wybojach podskakuje i że bagażnik naprawdę mirusi. Tyle wiem, nie jeździłem. Wiem że panna wolno i ostrożnie jeździ, ona z tych co kierunkowskaz właczają jak na pustej ulicy w bramę posesji wjeżdza Pewnie dlatego automat jej znalazł, bo by tarcze paliła na manualu ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > średnio na mieście około 9l uważam że jak na silnik 1.3 którym jeździ się spokojnie to dużo nie > nie był zepsuty był podłączany pod kompa sprawdzane wszystko i nic nie wskazywało na jaką kol > wiek usterkę. > Auto nówka z salonu Może spalić i 12 l zależy ile stoi, a ile jedzie. Może bardziej obrazowo napisz, że Swift pali 9l, a xxx w TYCH SAMYCH warunkach i TAKIEJ SAMEJ jeździe pali y. Swift nie jest mistrzem oszczędności, a żarłoczny też nie jest. Aaaaaa, czy to nie jest automat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.