hefi Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 wyrwalem tanio dzwoni lancuch na rozrzanym silniku jak w dizlu cos jak tu mozna z tym pare km zrobic czy od razu stawiac na warsztat? olej - lany byl 5w30 semi - tak przynajmniej wynika z faktur - kontynuowac czy zejsc na 10w40 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keengoo Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 a to pewne, że łańcuch ? może regulatory, albo popychacze.... też mam corsę c 1.2 i też mi klepie i wczoraj mechanik obstawił właśnie popychacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 > a to pewne, że łańcuch ? > może regulatory, albo popychacze.... > też mam corsę c 1.2 i też mi klepie i wczoraj mechanik obstawił właśnie popychacze podobno typowe koles stetoskopem obsluchal i stwierdzil, ze to lancuch gdzies tam ktos napisal - na zimnym cicho na rozgrzanym dzwoni - tak jak u mnie poza tym jesczze ktos inny, ze nie wymieniac lancucha a zmienic olej to ucichnie nie wiem auto na handel i tak ale z takim bigbenem pod maska nie wyda lancuch to 250pln wiec koszt nie duzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keengoo Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 zgadza się, ja kupiłem we wrześniu wozidło żonie i jak klepało, tak klepie - zalałem jakimś szuwaxem, co miało poprawić smarowanie, ale nic to nie dało.... właśnie - muszę też stetoskopem sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 > lancuch to 250pln wiec koszt nie duzy A reszta? Napinacz, ślizgi, zimering wału korbowego, uszczelka pokrywy zaworów, uszczelka pokrywy łańcucha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 > A reszta? Napinacz, ślizgi, zimering wału korbowego, uszczelka pokrywy zaworów, uszczelka pokrywy > łańcucha... Nie czytałeś - auto na handel Na silicon skręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 > Nie czytałeś - auto na handel > Na silicon skręci Czytałem, czytałem, na silikon i jeszcze pewnie będzie tekst: "Paaaanie, kompletny rozrząd wymieniony, wszystko!! " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 > Czytałem, czytałem, na silikon i jeszcze pewnie będzie tekst: "Paaaanie, kompletny rozrząd > wymieniony, wszystko!! " pewnie,ze tak bedzie bo ludzie to lykna tu komplet jakiś tekst + oliwa 10w40 80 pln i pozamiatane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 > tu komplet jakiś tekst Quote: Postage to: United Kingdom Co proponujesz: odbiór osobisty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 > Quote: > Postage to: United Kingdom > Co proponujesz: odbiór osobisty? a co Ty taki ciekawski? normalnie do domu mi przysla, nie widze problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezp Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Później mam na warsztacie płaczących naiwnych, bo są tacy, którzy nie mają sumienia. Zapamiętaj kolego - i to nie jest z reklamy, choć tak brzmi - Dobro wróci do Ciebie podwójnie, zło też niestety. To jest z doświadczenia życiowego. Zauważyłem to już dawno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 > Później mam na warsztacie płaczących naiwnych, bo są tacy, którzy nie mają sumienia. Zapamiętaj > kolego - i to nie jest z reklamy, choć tak brzmi - Dobro wróci do Ciebie podwójnie, zło też > niestety. To jest z doświadczenia życiowego. Zauważyłem to już dawno. Ale dalej nie czaje ocb? Wymienie caly rozrzad, olej, filtry przyszlemu nabywcy Mam mu to zostawic zeby sam sobie zrobil?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 3 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 kosztowalo mnie to 450 pln lancuch z napinaczami i zebatkami, uszczelka pod pokrywe rozrzadu, nowa pompa wody, olej, filtr, browarki uszczelka pod pokrywe jeszcze byla miekka i nie przepuszcza wiez zostaje autko juz nie klekocze, cisza jak nie w oplu bedzie pan zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 to slizgi stare zostawiles bo powien ze strasznie niska cena wyszla jak na tyle elementow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 16 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2014 zestaw jak z linka jakiś tekst - przyklad ale te same elementy, kolka itp robilem sam/ze znajomym wiec mnie to nic nie kosztowalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 > zestaw jak z linka jakiś tekst - przyklad ale te same elementy, kolka itp > robilem sam/ze znajomym wiec mnie to nic nie kosztowalo Z tego wychodzi 270 zl z przesylka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 > Z tego wychodzi 270 zl z przesylka olej, pompa, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Witam ponownie mam nastepna corse 1,2 tym razem juz z przeskoczonym rozrzadem komprechy nie ma wogole na garach czego sie spodziewac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > czego sie spodziewac? najgorszego..... czyli głowica do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > najgorszego..... > czyli głowica do roboty taka mysl tez mi przeszla przez glowe wieczorem bede rozbieral ustawie znaki i zobacze czy odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > ustawie znaki i zobacze czy odpali niezbyt dobry pomysł, możesz załatwić resztę zaworów przy próbie odpalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 I tak juz bylo krecone wiec nie zaszkodzi bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 jak będziesz potrzebował głowicy to mam po planowaniu na silniku z zatartym dołem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 glupi to ma zawsze szczescie zadzwonie do bylego wlasciciela i powiem, ze sprzedal mi dobre auto za cene zlomu zawory sie zawiesily Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > zawory sie zawiesily Tylko teraz zastanów się dlaczego tak się stało? Kiepski olej i do tego rzadkie wymiany spowodowały przytarcie prowadnic? Jeśli tak to co z reszta silnika.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 to tylko corsa za czapke sliwek nie znam historii auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > to tylko corsa za czapke sliwek > nie znam historii auta Popatrz na gniazda wałków korbowych- takie defekty to używanie oleju typu longlife na trasach w miescie i wymiana co 35 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezariusz11 Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 Kolego przerabiałem temat w Agili z takim samym silnikiem, wymiana rozrządu na pewno nie zaszkodzi, ale u mnie po wymianie samego rozrządu nic się nie poprawiło. Zimny był cichy po rozgrzaniu powyżej 80oC zaczynał hałasować jak kosiarka. Otóż przyczyną były zatkane kanały olejowe i słabo smarowana była klawiatura (popychacze) "mój" mechanik rozebrał pokrywę przeczyścił kanały oraz zastosował płukankę do silników. Zalał nowym olejem i silniczek działa luks czy zimny czy ciepły. Pozdrawiam i życzę powodzenia cezariusz11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2014 No i zatrzymalem sobie parcha Skonczylo sie lozysko z tylu Jak to tam wyglada? Jest cale z piasta czy trzeba na sile sciagac? Z tylu bebny ofc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Września 2014 Udostępnij Napisano 20 Września 2014 same łożysko jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2014 > same łożysko jest Z tego co juz wyczytalem to wystarczy zdjac beben i je wybic Tragedii chyba nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Września 2014 Udostępnij Napisano 20 Września 2014 > Z tego co juz wyczytalem to wystarczy zdjac beben i je wybic z wybiciem nie będzie, gorzej z wbiciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2014 > z wybiciem nie będzie, gorzej z wbiciem jak jzu bedzie lipa to na prase pojade glupie pytanie ale nigdy nie gdzebalem przy bebnach w ktora strone wybijac - od wewnetrznej srtony bebna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Września 2014 Udostępnij Napisano 20 Września 2014 > w ktora strone wybijac - od wewnetrznej srtony bebna ? popatrz na rysunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2014 Tego mi bylo trzeba Dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 20 Września 2014 Udostępnij Napisano 20 Września 2014 Rozrząd przeskoczył na łańcuchu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2014 > Rozrząd przeskoczył na łańcuchu?? w tej pierwszej tak, byl ruszony o oczko w tej drugiej nie, po prostu zawory sie zawiesily jakos tak dziwnie ale teraz jezdzi normalnie, olej lyka jak to ople no i sie lozysko posypalo z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 21 Września 2014 Udostępnij Napisano 21 Września 2014 Podłączę się pod temat, kupiłem corsę C 1,2 (z12xe) i zastanawiam się nad olejem jaki zalać, do tej pory lany był 10w40 (z książki wynika że od nowości), ale trochę mi się nie podoba że popychacze po zimnym starcie potrafią klepać ze 3-4 sek. Łańcuch nie hałasuje ponad normę czy to zimny czy ciepły, kontrolka oleju gaśnie od razu ale boli me uszy ten dźwięk po starcie. Pomoże zmiana na 5w30 czy zrobię kuku silnikowi? Przebieg 150kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2014 Wracajac do lozyska - z jaka sila dokrecic? Podobno trzeba dowalic na maxa, troche odpuscic i jeszcze raz z jakas sila? Ile nm?? A co do oleju - trzymaj poziom na maxa to nie beda klekotac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2014 autko jezdzi - ło bez problemow te kilka tygodni - ofc jak na opla ale taka sytuacja przekrecam kluczyk i ciemno na desce zdarzylo sie dwa razy nastepny raz przekrecam i kontrolki sie zapalaja i auto odpala kostka czy laczenie licznik buda ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 > autko jezdzi - ło bez problemow te kilka tygodni - ofc jak na opla > ale taka sytuacja > przekrecam kluczyk i ciemno na desce > zdarzylo sie dwa razy > nastepny raz przekrecam i kontrolki sie zapalaja i auto odpala > kostka czy laczenie licznik buda ?? Złącze licznika to newralgiczne miejsce w Corsach C. Gdy następnym razem zdarzy się podobna sytuacja to spróbuj docisnąć lub stuknać w zegary, będziesz wiedział czy to ich wina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 > Złącze licznika to newralgiczne miejsce w Corsach C. Gdy następnym razem zdarzy się podobna > sytuacja to spróbuj docisnąć lub stuknać w zegary, będziesz wiedział czy to ich wina. Potwierdzam te złącze w licznikach Corsy C to dość newralgiczne miejsce. Co ciekawe w Vectrze B jest zastosowany ten sam patent a problemów nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2014 Wiem, wiem, thx Ale moze powodowac takie objawy? Niektore auta da sie odpalic nawet z wyjetym licznikiem a tu ma az to takie znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 Ma znaczenie bo zegary są elementem IMMO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2014 to troche przekombinowali a jest na to jakis myk? wymienia sie zegary, wtyczke czy to jest nienaprawialne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 30 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2015 wykonczy mnie psychicznie ten samochod wymienilem termostat bo grzala sie dluzej niz dizel no dzien albo z tydzien bylo fajnie teraz znow trzyma 79-82 stopnie przy spokojnej jezdzie tak ma byc czy nowy termostat sie skonczyl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezariusz11 Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 Kolego mam Agilę i termostat przy mrozach i jeździe w trasach ma właśnie takie temperatury, w mieście bardziej się podgrzewa. Wydaje mi się że jest OK. Jak miałem uszkodzony termostat to po mieście w ogóle nie mogłem zagrzać silnika wskazówka ani drgnęła. Po wymianie na oryginał GM jest OK. > wykonczy mnie psychicznie ten samochod > wymienilem termostat bo grzala sie dluzej niz dizel > no dzien albo z tydzien bylo fajnie > teraz znow trzyma 79-82 stopnie przy spokojnej jezdzie > tak ma byc czy nowy termostat sie skonczyl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 Dzięki Wytargalem go dziś, żeby zobaczyć czy sue nie zacial otwarty. Ugotowalem dziada, działa jak należy. Otwierał się przy wrzącej wodzie. Zostawiam jak jest póki leci ciepło z kratek. Went sue włącza przy 93 chyba i temp ładnie spada do 87. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > to troche przekombinowali > a jest na to jakis myk? wymienia sie zegary, wtyczke czy to jest nienaprawialne? Rozwiązałeś jakoś powyższy problem? Bo chyba i mnie to dotknęło, od kilku dni pali się naprzemiennie check i kontrolka immo. Czy miałeś jakieś błędy u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 Nie Walnalem kilka razy z góry i się uspokoiło U mnie gaslo wszystko a zapalala się tylko kontrolka od ręcznego(to podczas jazdy) Na postoju ciemno i wtedy nie odpalala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.