bizz Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Szukam auta dla siebie, z racji rodzinki potrzebuję spore kombi, zresztą tylko kombi mi się podobają. Wstępnie oglądałem Vectrę C - nie wiem jaki silnik najlepszy, przebiegi to ok 1500 km miesięcznie głównie trasy, plus wakacje dwa razy w roku 2-4 tyś km. Podoba mi się W211, stoi wieś obok 270CDI z lekko uderzonym tyłem za 19 tyś. Na tyle lekko że zamykanie i otwieranie klapy z pilota działa, jedna lampa ma stłuczony klosz. Podoba mi się też V70, ale nie mam pomysłu na silnik. Kumpel ma diesla, 2.5 i chodzi jak traktor, choć mało pali i kopa ma. Przy tych przebiegach może być też benzyna, jedyny wymóg to tempomat. Co jeszcze rozważyć? Rocznik i przebieg nieistotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro01 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > > Co jeszcze rozważyć? Rocznik i przebieg nieistotne. Mondeo MK3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Mondeo MK3 jest duże w środku Zwłaszcza bagażnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Quote: Podoba mi się też V70, ale nie mam pomysłu na silnik. Kumpel ma diesla, 2.5 i chodzi jak traktor, choć mało pali i kopa ma. D5 coman rail 2,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Audi A6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Szukam auta dla siebie, z racji rodzinki potrzebuję spore kombi, zresztą tylko kombi mi się > podobają. > Wstępnie oglądałem Vectrę C - nie wiem jaki silnik najlepszy, przebiegi to ok 1500 km miesięcznie > głównie trasy, plus wakacje dwa razy w roku 2-4 tyś km. > Podoba mi się W211, stoi wieś obok 270CDI z lekko uderzonym tyłem za 19 tyś. Na tyle lekko że > zamykanie i otwieranie klapy z pilota działa, jedna lampa ma stłuczony klosz. > Podoba mi się też V70, ale nie mam pomysłu na silnik. Kumpel ma diesla, 2.5 i chodzi jak traktor, > choć mało pali i kopa ma. > Przy tych przebiegach może być też benzyna, jedyny wymóg to tempomat. > Co jeszcze rozważyć? Rocznik i przebieg nieistotne. Saab 9-5? na trasy w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Audi A6 oglądałem, ale w tym przedziale cenowym same szroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Saab 9-5? na trasy w sam raz. podobają mi się, ale bagażnik nie wydaje się zbyt duży - muszę gdzieś ustrzelić w pobliżu i pomacać. ceny przyzwoite, jakie silniki godne polecenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Quote: > Podoba mi się też V70, ale nie mam pomysłu na silnik. Kumpel ma diesla, 2.5 i chodzi jak traktor, > choć mało pali i kopa ma. > D5 coman rail 2,4 a jakies fajne benzyny tam wkładali? skrzynie automatyczne - bać się czy pancerne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > jest duże w środku > Zwłaszcza bagażnik. Auto fajne, podoba mi się, ale - wszyscy dookoła odradzają TDCI, benzyny żadnej fajnej nie ma, zostaje TDDi - a to znowu starsze roczniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > a jakies fajne benzyny tam wkładali? > skrzynie automatyczne - bać się czy pancerne? turbo. automaty raczej odporne. co do awarii w turbobenzynach to poczekajmy na takiego jednego kolegę. Wymieni z pamięci wszystko co sie może zepsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > turbo. > automaty raczej odporne. > co do awarii w turbobenzynach to poczekajmy na takiego jednego kolegę. Wymieni z pamięci wszystko > co sie może zepsuć. auto na dość niskie przebiegi, więc wolałbym benzynę, chciałbym nie bać się wyprzedzania, a buda V70 to kawał auta jednak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > oglądałem, ale w tym przedziale cenowym same szroty Fakt, pewnie trzeba by się naszukać, ale warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > auto na dość niskie przebiegi, więc wolałbym benzynę, chciałbym nie bać się wyprzedzania, a buda > V70 to kawał auta jednak. Moce były różne w tych turbo. Do wyboru do koloru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > a jakies fajne benzyny tam wkładali? Wpadnij na kącik ,,skandynawskie łosie " > skrzynie automatyczne - bać się czy pancerne? Szukać manualu bo za taką kase to już będzie leciwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Moce były różne w tych turbo. Do wyboru do koloru. ok, ale są jakieś silniki określane jako potencjalne "miny"? czy szukać dobrego stanu po prostu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > ok, ale są jakieś silniki określane jako potencjalne "miny"? > czy szukać dobrego stanu po prostu? Nie doradzę. Jakbyś E39 szukał to pogadamy ale tutaj to słuchaj kolegi piętro wyżej od tych łosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Nie doradzę. > Jakbyś E39 szukał to pogadamy ale tutaj to słuchaj kolegi piętro wyżej od tych łosi. Jakbym szukał E39 to bym kupił trzy zero de. Niestety, pakowność nie ta. Wiem dokładnie, bo kumpel sprzedawał auto z polskiego salonu, z fabrycznym softem na 211KM, z 2003 roku za cenę bardziej niż akceptowalną - 18 kpln. Ale spróbowałem wsadzić do bagażnika wózek i parę standardowych bambetli i odpuściłem temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Jakbym szukał E39 to bym kupił trzy zero de. > Niestety, pakowność nie ta. Wiem dokładnie, bo kumpel sprzedawał auto z polskiego salonu, z > fabrycznym softem na 211KM, z 2003 roku za cenę bardziej niż akceptowalną - 18 kpln. Ale > spróbowałem wsadzić do bagażnika wózek i parę standardowych bambetli i odpuściłem temat. To chyba mondeo zostaje na placu boju, kufer przepastny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Jakbym szukał E39 to bym kupił trzy zero de. > Niestety, pakowność nie ta. Wiem dokładnie, bo kumpel sprzedawał auto z polskiego salonu, z > fabrycznym softem na 211KM, z 2003 roku za cenę bardziej niż akceptowalną - 18 kpln. Ale > spróbowałem wsadzić do bagażnika wózek i parę standardowych bambetli i odpuściłem temat. Tak. E39 jest mało pakowne. Całe szczęście e61 już dużo lepiej wygląda pod tym względem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > To chyba mondeo zostaje na placu boju, kufer przepastny Mondeo, V70 i wspomniana W211, tylko nie wiem czy na to ostatnie nie za mały budżet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Mondeo, V70 i wspomniana W211, tylko nie wiem czy na to ostatnie nie za mały budżet. Przymierz się do mondka. Tam pół wioski cygańskiej do bagażnika załadujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Ja bym kupił Citroena C5 Mk2 (zwany też Mk1 lift) z ostatnich roczników czyli 2006, 2007, 2008 z przebiegiem do 100 tys. W PL takiego nie znajdziesz, ale z Niemiec, Francji lub Włoch byś znalazł. Zapłacisz 30% więcej niż w PL, ale warto dać ponad 20 tys za auto z niedużym przebiegiem i bogatym wyposażeniem. Auto jest cudowne na długie trasy, hydraulika świetnie izoluje od drogi, dobre wyciszenie, wielkie wygodne fotele z długimi siedziskami, mnóstwo miejsca, fabryczna navi RT4 w Europie daje radę i ma ciągłe coroczne aktualizacje (są w sieci ). Dwudniową traskę do Grecji 2200km, w każdy dzień 1100 przejechałem bezproblemowo bez bóli i połamania, wyjątkowo relaksujące auto. Ale by podróże były bezstresowe konieczny jest mały przebieg i jak najmłodszy rocznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Auto fajne, podoba mi się, ale - wszyscy dookoła odradzają TDCI, benzyny żadnej fajnej nie ma, > zostaje TDDi - a to znowu starsze roczniki. Jak nie ma? V6 z gazem i rządzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Vectra C 2.0T 175KM lub 2.2 147KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > co do awarii w turbobenzynach to poczekajmy na takiego jednego kolegę. Wymieni z pamięci wszystko co sie może zepsuć. Oj tam nie wszystko się może zepsuć Na 10 miesięcy posiadania auta tylko 4 miesiące auto przestało w serwisach Z resztą znów stoi, bo ZNÓW zjada płyn chłodniczy w ilości kosmicznej A tak poza tym to z napraw dokonanych: 1) Rozrząd i elementy zawieszenia - pakiet startowy: 5000 PLN 2) Naprawa automatu : 7000 PLN 3) Uszczelka pod głowicą + naprawa ręcznego: 2400 PLN 4) Montaż gazu - to mój wymysł, bo miałem jeździć dużo: 3300 Razem przez 10 miesięcy: 17.300,00 Zakup w wysokości 12.000,00 to tylko dodatek Na ten moment, doliczając jakiś olej wydałem 30.000,00 na samochód który nie jeździ Dlatego jak tylko się złoży, sprzedaję za ~14.000 i kupuję Fiata - koniec z luksusem Natomiast nie patrz na mnie - ja kupiłem totalnego, zajechanego trupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > podobają mi się, ale bagażnik nie wydaje się zbyt duży - muszę gdzieś ustrzelić w pobliżu i > pomacać. ceny przyzwoite, jakie silniki godne polecenia? Te co i w Vectrze. Najfajniejszy z diesli TTiD, ale raczej nie w tej kasie - szukaj 2.0T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Oj tam nie wszystko się może zepsuć > Na 10 miesięcy posiadania auta tylko 4 miesiące auto przestało w serwisach > Z resztą znów stoi, bo ZNÓW zjada płyn chłodniczy w ilości kosmicznej > A tak poza tym to z napraw dokonanych: > 1) Rozrząd i elementy zawieszenia - pakiet startowy: 5000 PLN > 2) Naprawa automatu : 7000 PLN > 3) Uszczelka pod głowicą + naprawa ręcznego: 2400 PLN > 4) Montaż gazu - to mój wymysł, bo miałem jeździć dużo: 3300 > Razem przez 10 miesięcy: 17.300,00 > Zakup w wysokości 12.000,00 to tylko dodatek > Na ten moment, doliczając jakiś olej wydałem 30.000,00 na samochód który nie jeździ > Dlatego jak tylko się złoży, sprzedaję za ~14.000 i kupuję Fiata - koniec z luksusem > Natomiast nie patrz na mnie - ja kupiłem totalnego, zajechanego trupa. S60 tak dało Ci pobalować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Rozłożyłeś mnie na łopatki... Nie wiem nawet co napisać. Ja się nauczyłem jednego, jeśli coś zaczyna się sypać, to auto sprzedaję i kupuję kolejne. Uczyłem się na Megance I, kupiona za 2000, wpakowane 5000 i sprzedana za 800 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Jechałem, zawieszenie bajka, ale znowu dylemat jaki silnik - HDI 2.0 wydawało mi się słabawe...automaty jakie tam siedzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Jechałem, zawieszenie bajka, ale znowu dylemat jaki silnik - HDI 2.0 wydawało mi się > słabawe...automaty jakie tam siedzą? 3.0 z LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 A tak wogóle to omega b fl kombi z końca produkcji z jedynym słusznym silnikiem, czyli 3.0 V6 z LPG i automatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Jechałem, zawieszenie bajka, ale znowu dylemat jaki silnik - HDI 2.0 wydawało mi się > słabawe...automaty jakie tam siedzą? jeśli mówimy o wersji 2004-2008 z automatem to nie masz wielkiego wyboru: - HDI 2.0 16V 136KM jest najbezpieczniejszym wyborem, bo to popularny, dobry silnik używany masowo w PSA i poza PSA - HDI 2.2 170KM, ale jest to biturbo i jest ich mało, choć silnik błędów nie ma, to ja bym odpuścił, bo auto swoje lata ma, a tu 2xturbo siedzi.. - V6 3.0 benzyna 210km, silnik generalnie nieśmiertelny, ale zdarzają się 2 problemy: 2 katalizatory zintegrowane w kolektorami wydechowymi i cewki zapłonowe. Jeśli instalka LPG będzie z górnej półki to raczej będzie OK. Automat we wszystkich 3 przypadkach to japoński Aisin AM6 6-biegowy. Jedynie na początku produkcji 2004-2005 był jeszcze starszy silnik nieśmiertelny, niewysilony 2.2 HDI 133KM połączony z 4-biegowym automatem niemieckim ZF 4HP20. Do rocznika 2005 był on łączony także z V6 3.0 benzyną. Szukać trzeba małego przebiegu, bo w Europie zgodnie z zaleceniami producenta nikt nie wymienia oleju w automatach i często przy około 200.000km automat jest zajechany lub zaczyna niedomagać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > S60 tak dało Ci pobalować... Jestem optymistycznie nastawionym do życia człowiekiem, i traktuję cały rok 2013 jako moje błędy inwestycyjne. Niestety w tym wypadku potwierdza się mantra - kupuje się auto z kimś, kto się zna, jedzie się do serwisu na szczegółowe sprawdzenie, a potem podejmuje się decyzję. Natomiast mój przypadek to ostre napalenie się na samochód, zakup a później "inwestycje", a właściwie przywracanie do stanu używalności. Na ten moment auto badane jest pod kątem skręconego / pękniętego bloku oraz innych kwestii związanych z dość dziwnymi objawami związanymi z układem chłodzenia - raz zbyt wysokie ciśnienie w układzie wywalające płyn przez zbiornik wyrównawczy, a za kilka chwil wylewanie płynu przez wydech i jego zerowy poziom w zbiorniku wyrównawczym. Pozdr. GL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo...previousPage=lr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Oj tam nie wszystko się może zepsuć > Na 10 miesięcy posiadania auta tylko 4 miesiące auto przestało w serwisach > Z resztą znów stoi, bo ZNÓW zjada płyn chłodniczy w ilości kosmicznej > A tak poza tym to z napraw dokonanych: > 1) Rozrząd i elementy zawieszenia - pakiet startowy: 5000 PLN > 2) Naprawa automatu : 7000 PLN > 3) Uszczelka pod głowicą + naprawa ręcznego: 2400 PLN > 4) Montaż gazu - to mój wymysł, bo miałem jeździć dużo: 3300 > Razem przez 10 miesięcy: 17.300,00 > Zakup w wysokości 12.000,00 to tylko dodatek > Na ten moment, doliczając jakiś olej wydałem 30.000,00 na samochód który nie jeździ > Dlatego jak tylko się złoży, sprzedaję za ~14.000 i kupuję Fiata - koniec z luksusem > Natomiast nie patrz na mnie - ja kupiłem totalnego, zajechanego trupa. tak szczerze mówiąc to nie miałem pojęcia że AŻ tyle tam się napsuło. Sprzedawaj to w cholerę czym prędzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Jestem optymistycznie nastawionym do życia człowiekiem, i traktuję cały rok 2013 jako moje błędy > inwestycyjne. > Niestety w tym wypadku potwierdza się mantra - kupuje się auto z kimś, kto się zna, jedzie się do > serwisu na szczegółowe sprawdzenie, a potem podejmuje się decyzję. > Natomiast mój przypadek to ostre napalenie się na samochód, zakup a później "inwestycje", a > właściwie przywracanie do stanu używalności. > Na ten moment auto badane jest pod kątem skręconego / pękniętego bloku oraz innych kwestii > związanych z dość dziwnymi objawami związanymi z układem chłodzenia - raz zbyt wysokie > ciśnienie w układzie wywalające płyn przez zbiornik wyrównawczy, a za kilka chwil wylewanie > płynu przez wydech i jego zerowy poziom w zbiorniku wyrównawczym. > Pozdr. > GL po co to badać? Ja już po padzie głowicy bym wymienił silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > S60 tak dało Ci pobalować... bo to nie jest volvo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > bo to nie jest volvo To jest volvo ale nowsze. Tak jak E39 to niby nie BMW. No BMW jak się patrzy ale jak kupisz za 10 tysi to już tylko modlitwa zostaje codzienna o to żeby się coś nie zesrało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > To jest volvo ale nowsze. > Tak jak E39 to niby nie BMW. No BMW jak się patrzy ale jak kupisz za 10 tysi to już tylko modlitwa > zostaje codzienna o to żeby się coś nie zesrało. co by nie mówić o BMW, to jednak BMW ma zawsze pewne swoje rozwiązania charakterystyczne, a to "Volvo" to zwykły zlepek. To tak jak mówienie na te nowe Jagi że to Jagi A to Fordy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Podoba mi się W211, stoi wieś obok 270CDI z lekko uderzonym tyłem za 19 tyś. Na tyle lekko że > zamykanie i otwieranie klapy z pilota działa, jedna lampa ma stłuczony klosz. A czy masz założony budżet na pakiet startowy +50% wartości auta w zapasie? W211 jest fajne ale jak coś się spartoli to pójdziesz w koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > A tak wogóle to omega b fl kombi z końca produkcji z jedynym słusznym silnikiem, czyli 3.0 V6 z LPG i automatem To po liftingu czy przed? Po liftingu były silniki 3,2 V6, ale to i tak nie zmienia faktu, że to bardzo dobry wóz z dobrym silnikiem. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > po co to badać? Ja już po padzie głowicy bym wymienił silnik. Wiesz - sam silnik B5244T to 2000-3000 a nie wiesz co kupisz. Do tego muszę mieć kogoś kto to zrobi - i będzie ~5000,- Zrobię, pakuję na allegro i modlę się o sprzedaż za 15000 i kupuję Bravo z 1,9mjet 8v, dorabiam tempomat i z głowy wszystkie koszty, problemy, a nawet jeśli to włożę 5000 i mam wszystko nowe i na lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Właśnie wczoraj oglądałem 2.2 HDI, manual kombi, ale się zasugerowałem że 2.2 to lepiej się nie pchać, nie wiem skąd ta myśl, pewnie z jakichś forów obejrzę go w takim razie raz jeszcze, bo fajne, zadbane auto - rocznik 2003. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Właśnie wczoraj oglądałem 2.2 HDI, manual kombi, ale się zasugerowałem że 2.2 to lepiej się nie > pchać, nie wiem skąd ta myśl, pewnie z jakichś forów > obejrzę go w takim razie raz jeszcze, bo fajne, zadbane auto - rocznik 2003. 2003 to będzie Mk1, to już są stare auta, IMO nie do dalekich podróży. W Mk1 było kilka błędów których nie ma w Mk2, np. padające BSI. Spotkało mnie to w drodze do Cro Jeśli auto ma latać po PL, to OK kupuj, ale jeśli w trasy 2000 km po Europie to bym szukał młodszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Na 10 miesięcy posiadania auta [...] Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Masakra. Ja już bym nie wytrzymał i chyba strzelił sobie z gumki recepturki w łeb. Życzę dalej takiego optymizmu - przyda się w życiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Twardym trzeba być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 Witka Polecam Peugeota 407 SW , mam i nie narzekam , parę rzeczy mnie denerwuje w tym radiowozie ale to są małe błahostki , ja mam silnik 1.8 z gazem i rodzinne autko super POLECAM pozdro Fatal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Witka > Polecam Peugeota 407 SW , mam i nie narzekam , parę rzeczy mnie denerwuje w tym radiowozie ale to > są małe błahostki , ja mam silnik 1.8 z gazem i rodzinne autko super POLECAM > pozdro Fatal I Ile Ci to Pali? a co do tematu głównego to właśnie na podobnym etapie szukania jestem, podobny budżet i wymagania, z tą różnicą że miesięcznie ok 3000 km . Mnie ciągnie w w stronę Vectry a patrzyłem tez na C-maxa i Octavie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 Nieśmiało zaproponuje Fiata Cromę z silnikiem 1,9 MJTD 150 KM z 500 litrowym bagażnikiem i z rocznika 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.