Skocz do zawartości

auta z V6 do... 14 000zł


Muzyk007

Rekomendowane odpowiedzi

> Mitsu Galant 2.5V6.

> Tanie w zakupie, jara 13-16l LPG na setkę, gnije jak każde z tego roku (no może Mitsu trochę

> bardziej), nadal wygląda dość ciekawie.

w sumie... jak na lata konstrukcji... wygląd fajny...

a z częściami problemu ni ma? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najładniej brzmiące V6 jakim jeździłem to alfy serduszka.gifok.gif fordowski duratec nie brzmi tak ładnie. No i ten z alfy ładniej się zbiera ok.gif ale na ma większy apetyt na paliwo średni 2-3 litry więcej od forda. Ford potrafił 13-14 litrów zjeść alfa rzadko w normie się mieściła czyli 16 litrach. Weź pod uwagę też eksploatację- same graty do rozrządu do alfy to ok. 1500 złotych, a drugie tyle za robotę sobie winszują, ford ma łańcuch ale jak głupek jakiś jeździł to to napinacz i łańcuch możesz mieć do roboty. Co do R6- nie brzmi to jak V-ka ale też ma swój urok. Od kilku miesięcy męczę taki stary 24 letni silnik i bardzo mi się podoba- jak jeszcze wisko swoje da- to tak jak w "meserszmicie" ok.gif Silnik fajnie wyważony, jak dzwon stoi, przy przegazówce nawet się nie ruszy ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najładniej brzmiące V6 jakim jeździłem to alfy fordowski duratec nie brzmi tak ładnie. No i ten z

> alfy ładniej się zbiera ale na ma większy apetyt na paliwo średni 2-3 litry więcej od forda.

> Ford potrafił 13-14 litrów zjeść alfa rzadko w normie się mieściła czyli 16 litrach. Weź pod

> uwagę też eksploatację- same graty do rozrządu do alfy to ok. 1500 złotych, a drugie tyle za

> robotę sobie winszują, ford ma łańcuch ale jak głupek jakiś jeździł to to napinacz i łańcuch

> możesz mieć do roboty.

co do alfy - nie podważam - ale własnie... eksploatacja ok.gif

To nie będzie jako drugie auto, na np. weekendy ok.gif

> Co do R6- nie brzmi to jak V-ka ale też ma swój urok. Od kilku miesięcy

> męczę taki stary 24 letni silnik i bardzo mi się podoba- jak jeszcze wisko swoje da- to tak

> jak w "meserszmicie" Silnik fajnie wyważony, jak dzwon stoi, przy przegazówce nawet się nie

> ruszy

która R6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak taka 166-ka wypada w kwestii trwałości, typowych usterek i kosztów serwisowania?

Czy nabywca tej alfy faktycznie po miesiącu będzie miał 1000 nowych znajomych? grinser006.gif

niskie ceny tych aut nie wzięły się chyba z powietrza hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak taka 166-ka wypada w kwestii trwałości, typowych usterek i kosztów serwisowania?

> Czy nabywca tej alfy faktycznie po miesiącu będzie miał 1000 nowych znajomych?

> niskie ceny tych aut nie wzięły się chyba z powietrza

czasem jednak z powietrza, bo niektóre auta nie mają uznania w oczach polskich kierowców, a i mechaników nierzadki przeraża znaczek inny nż VW czy OOOO zlosnik.gif 156 nie była jakoś bardziej awaryjna niż inne auta którymi jeździłem wink.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do alfy - nie podważam - ale własnie... eksploatacja

> To nie będzie jako drugie auto, na np. weekendy

> która R6?

Ale co ekslopatacja? Toć to nie prom kosmiczny a najwięcej mają do powiedzenia Ci którzy nie znają 166. Ja ostatnio kupiłem taką z 2002 roku na chodzi z przeznaczeniem na części z przebiegiem 308 000km i działało w niej wszystko z wypasu oprócz składania jednego z lusterek, prawy górny wahacz miał luz i wydech był do wymiany. Wnętrze wyglądało jakby miało 100k km a nie 300. Buda bez żadnych przygód wypadkowych i absolutnie bez rdzy. To chyba źle nie jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale co ekslopatacja? Toć to nie prom kosmiczny a najwięcej mają do powiedzenia Ci którzy nie znają

> 166. Ja ostatnio kupiłem taką z 2002 roku na chodzi z przeznaczeniem na części z przebiegiem

> 308 000km i działało w niej wszystko z wypasu oprócz składania jednego z lusterek, prawy górny

> wahacz miał luz i wydech był do wymiany. Wnętrze wyglądało jakby miało 100k km a nie 300. Buda

> bez żadnych przygód wypadkowych i absolutnie bez rdzy. To chyba źle nie jest?

jakie tam jest zawieszenie? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a Volvo ?

.....jak znajdziesz V6 wink.gif no chyba że PRV w staruszkach który był niestety dosć zawodny i drogi w eksplatacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak taka 166-ka wypada w kwestii trwałości, typowych usterek i kosztów serwisowania?

>

tak szczerze powiedziawszy , to zawieszenie jest bardzo problematyczne , z racji słabej trwałości i sryliona wahaczy w aucie , resztą problematyki nie odbiega od konkurencji z tego segmentu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to nie... nie wiedziałem, że potem nie wsadzali takich jednostek do volviaków

póżniej to tylko R5/ R6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to moze 156 z 2.5 bedzie mniej awaryjne i tansze w utrymaniu od 166

Ale zabezpieczenie antykorozyjne w 166 to zupełnie inna bajka niż w 156, oczywiście na duży plus dla 166.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak szczerze powiedziawszy , to zawieszenie jest bardzo problematyczne , z racji słabej trwałości

> i sryliona wahaczy w aucie , resztą problematyki nie odbiega od konkurencji z tego segmentu

a jak ktoś jeździ nie mało po polskich drogach z dziurami to zawieszenie będzie często do roboty... a to koszta... i to nie małe ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak ktoś jeździ nie mało po polskich drogach z dziurami to zawieszenie będzie często do

> roboty... a to koszta... i to nie małe

Kupisz Alfę za 1000 euro, zostanie Ci na doprowadzenie to stanu bdb i będziesz jeździł i jeździł. Części na rynku wtórnym jest full.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z kumplem zastanawiamy się co można kupić z silnikiem V6 do 15 000zł (do tej kwoty sprzedaje się

> podobno najwięcej aut i to jest górny budżet znajomego, ale mile widziane oferty poniżej 10

> 000zł)

> Wymagania?

> Jak w temacie silnik V6 (mooooże być V8) w pojemnościach od 1.8l do... do 3.5l (nnoooo 3.7l) -

> najlepiej gazowalny

Land Rover Discovery 3.9 V8 zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif gazowalne, spalanie rzędu 18-25 litrów benzyny, do tego terenówka, a nie suv smile.gif

Względnie stary, poczciwy Range Rover z V8, też dużo pije zlosnik.gifzlosnik.gif

Da się kupić w tej cenie, ale powiedzmy, że jeszcze 5 do 10 kzł trzeba dorzucić, od tzw. podstawy do innych rzeczy, jeśli nikt nie dbał o auto smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Land Rover Discovery 3.9 V8 gazowalne, spalanie rzędu 18-25 litrów benzyny,

raczej do 15l/100km.. ok.gif

auto z myślą na co dzień. Nie szuka megafullekonomi, ale 18 w górę to już trochu przesada grinser006.gif

i suv to maks... wyższe i typowo terenowe odpada ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jak Omega B to masz jeszcze Frontere V6 - aczkolwiek nie sądzę aby Cię zainteresowała. Ja bym

> brał Omegę.

patrzymy na to... i auto w sumie nie brzydkie... wypasy są... pakowane i wygodne ok.gif

tylko podobno ruda je lubi icon_rolleyes.gif

ale w sumie nie tylko omegi biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> raczej do 15l/100km..

Potrafi zechlać więcej smile.gif

chyba, że auto, które szuka ma pić do 15 litrów smile.gif

> auto z myślą na co dzień. Nie szuka megafullekonomi, ale 18 w górę to już trochu przesada

> i suv to maks... wyższe i typowo terenowe odpada

Da się nimi jeździć normalnie smile.gif a lepsza widoczność jest na plus smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba, że auto, które szuka ma pić do 15 litrów

no no... źle się wyraziłem ok.gif

> Da się nimi jeździć normalnie a lepsza widoczność jest na plus

ale bardzo nieekonomiczne ok.gif

a dobra widoczność to i w kia sportage jest czy też hondzie crv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co z złego jest w dyszlu 1.6, a co dobrego w tej omedze?

Dyszel:

- dźwięk pracy silnika

- osiągi

- komfort podróżowania

- ręczna skrzynia

- ogólna nijakość - taka ani świnka, ani morska zlosnik.gif

- turbina o którą trzeba dbać i pamiętać, a nie zawsze jest na to czas

- napęd na przód

+ spalanie

+ bezawaryjność (tfu tfu tfu na razie)

+ stosunkowo młode auto

Omega:

- spalanie (od 9 w trasie do nieskończoności przy but.gif)

- rocznik

- masa własna (ale coś za coś)

+ komfort jazdy

+ wolnossący silnik który ciągnie od dołu bez turbodmuchawca

+ A/T

+ osiągi

+ brzmienie pracy silnika

+ napęd na tył

Na awaryjność Omegi też nie mogę narzekać. Raz coś z alternatorem było i tyle.

Walczyłem c palącym się check engine, ale przez to że miałem gazownie. Teraz już bym nie założył.

Zmieniłem Omegę na nowego dyszla ze względu na dojazdy do pracy, dziennie minimum 35-40 km, a często razy dwa.

Tyle że teraz do pracy mam 80 metrów, więc nie jeżdżę, a na wakacje czy jakąś trasę to przeżyję wydatek na paliwo zlosnik.gif

Tyle że najmłodsze Omegi BFL to już starawe frown.gif

P.S. Jeżeli chcesz Omegę V6 to omijaj 2,5 V6 i 2,6 V6. Nie dlatego że to złe silniki, ale dlatego że w Omedze spalanie będziesz miał bardzo podobne do 3,0 i 3,2 ale osiągi różnią się subiektywnie znacznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak taka 166-ka wypada w kwestii trwałości, typowych usterek i kosztów serwisowania?

> Czy nabywca tej alfy faktycznie po miesiącu będzie miał 1000 nowych znajomych?

> niskie ceny tych aut nie wzięły się chyba z powietrza

mozna spokojnie umawiać cykliczne wizyty co kwartał w warsztacie. zawieszenie leci w trybie turbo. kolega z biurka obok taką powoził (V6 z automatem).

jak nie stuka, to auto bajka. ale niestety co chwila coś wali smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubię takie wypowiedzi grinser006.gif

> Dyszel:

> -

> +

kumam

> Omega:

> - spalanie (od 9 w trasie do nieskończoności przy )

ale gaz...

Mi w Sportage (z LPG) KOSZT przejeechania 100km wychodzi podobnie jak w punto w benzynie ok.gif

a komfort jazdy... nie ma co porównywać... to logiczne ok.gif

> - rocznik

ano młode nie są... aczkolwiek te stare auta nie są złe ok.gif

> - masa własna (ale coś za coś)

> + komfort jazdy

> + wolnossący silnik który ciągnie od dołu bez turbodmuchawca

> + A/T

> + osiągi

> + brzmienie pracy silnika

> + napęd na tył

o tak...

> Na awaryjność Omegi też nie mogę narzekać. Raz coś z alternatorem było i tyle.

> Walczyłem c palącym się check engine, ale przez to że miałem gazownie. Teraz już bym nie założył.

Przy częstej jeździe z takim silnikiem poszedł bym z torbami biglaugh.gif

> Tyle że teraz do pracy mam 80 metrów, więc nie jeżdżę, a na wakacje czy jakąś trasę to przeżyję

> wydatek na paliwo

ano to inna sytuacja ok.gif

> Tyle że najmłodsze Omegi BFL to już starawe

w wieku mojej KIA...

ale ten wiek mieści się w budżecie... z młodszymi autami... no niestety i cena szybuję w górę ok.gif

dla mnie wiek ma znaczenie rzędu dalszego...

Najważniejszy jest stan techniczny auta ok.gif

> P.S. Jeżeli chcesz Omegę V6 to omijaj 2,5 V6 i 2,6 V6. Nie dlatego że to złe silniki, ale dlatego

> że w Omedze spalanie będziesz miał bardzo podobne do 3,0 i 3,2 ale osiągi różnią się

> subiektywnie znacznie.

patrząc na portale autowcentrum.pl czy podobno dostrzegam to samo... mniejszy silnik tu nie oznacza mniejszego spalania (jak wielu autach)

a różnica koni/Nm jest odczuwalna... Nawet widać to po katalogowych osiągach ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lubię takie wypowiedzi

Do usług grinser006.gif

> ale gaz...

> Mi w Sportage (z LPG) KOSZT przejeechania 100km wychodzi podobnie jak w punto w benzynie

Ja dlatego swoją Omegę zagazowałem. Jeździła rewelacyjnie i do tego bardzo tanio. Chociaż bywało, że za mocne deptanie kończyło się na 20 litrach gazu na 100km hehe.gif

Ja od dłuższego czasu zastanawiam się jak relatywnie nie drogo powrócić na łono 3 litrowego silnika i skrzyni A/T. I jakby nie patrzył, Omega mi najbardziej leży. No i ewentualnie byłoby mnie na nią stać zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.