bielaPL Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > Toyota Camry ? > Jeśli nie jest zajechana, to serwis będzie bardzo niedrogi. fajna fura, śmigałem taką z lat 8x, jest klimat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > tja > gaz cuchnie? Kiedyś znajomy mechanik powiedział, żeby się trzymać z dala od gazu. No to się trzymam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > Vectra b 2.5 na C chyba nie styknie? > Lub > Jeep grand cheeroke 5.2 w sumie fajny... ale za bardzo terenowy... mało suva w nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > Mitsu Galant 2.5V6. > Tanie w zakupie, jara 13-16l LPG na setkę, gnije jak każde z tego roku (no może Mitsu trochę > bardziej), nadal wygląda dość ciekawie. w sumie... jak na lata konstrukcji... wygląd fajny... a z częściami problemu ni ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > Toyota Camry ? > Jeśli nie jest zajechana, to serwis będzie bardzo niedrogi. oo.. fajne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > Kiedyś znajomy mechanik powiedział, żeby się trzymać z dala od gazu. > No to się trzymam może mu chodziło o kuchenny albo zapomniał dodać, że "Z ZAPALNICZKĄ lub zapałką z dala od gazu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > E34 540i > http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m...previousPage=lr Tobie tylko to te beemki w głowie... a Volvo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 najładniej brzmiące V6 jakim jeździłem to alfy fordowski duratec nie brzmi tak ładnie. No i ten z alfy ładniej się zbiera ale na ma większy apetyt na paliwo średni 2-3 litry więcej od forda. Ford potrafił 13-14 litrów zjeść alfa rzadko w normie się mieściła czyli 16 litrach. Weź pod uwagę też eksploatację- same graty do rozrządu do alfy to ok. 1500 złotych, a drugie tyle za robotę sobie winszują, ford ma łańcuch ale jak głupek jakiś jeździł to to napinacz i łańcuch możesz mieć do roboty. Co do R6- nie brzmi to jak V-ka ale też ma swój urok. Od kilku miesięcy męczę taki stary 24 letni silnik i bardzo mi się podoba- jak jeszcze wisko swoje da- to tak jak w "meserszmicie" Silnik fajnie wyważony, jak dzwon stoi, przy przegazówce nawet się nie ruszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > najładniej brzmiące V6 jakim jeździłem to alfy fordowski duratec nie brzmi tak ładnie. No i ten z > alfy ładniej się zbiera ale na ma większy apetyt na paliwo średni 2-3 litry więcej od forda. > Ford potrafił 13-14 litrów zjeść alfa rzadko w normie się mieściła czyli 16 litrach. Weź pod > uwagę też eksploatację- same graty do rozrządu do alfy to ok. 1500 złotych, a drugie tyle za > robotę sobie winszują, ford ma łańcuch ale jak głupek jakiś jeździł to to napinacz i łańcuch > możesz mieć do roboty. co do alfy - nie podważam - ale własnie... eksploatacja To nie będzie jako drugie auto, na np. weekendy > Co do R6- nie brzmi to jak V-ka ale też ma swój urok. Od kilku miesięcy > męczę taki stary 24 letni silnik i bardzo mi się podoba- jak jeszcze wisko swoje da- to tak > jak w "meserszmicie" Silnik fajnie wyważony, jak dzwon stoi, przy przegazówce nawet się nie > ruszy która R6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > co do alfy - nie podważam - ale własnie... eksploatacja > To nie będzie jako drugie auto, na np. weekendy > która R6? 3.5 z bmw auto na co dzień używane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 a jak taka 166-ka wypada w kwestii trwałości, typowych usterek i kosztów serwisowania? Czy nabywca tej alfy faktycznie po miesiącu będzie miał 1000 nowych znajomych? niskie ceny tych aut nie wzięły się chyba z powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > a jak taka 166-ka wypada w kwestii trwałości, typowych usterek i kosztów serwisowania? > Czy nabywca tej alfy faktycznie po miesiącu będzie miał 1000 nowych znajomych? > niskie ceny tych aut nie wzięły się chyba z powietrza czasem jednak z powietrza, bo niektóre auta nie mają uznania w oczach polskich kierowców, a i mechaników nierzadki przeraża znaczek inny nż VW czy OOOO 156 nie była jakoś bardziej awaryjna niż inne auta którymi jeździłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > która R6? najlepszą czyli M30B35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > najlepszą czyli M30B35 znalazłeś nabój do pocisku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > co do alfy - nie podważam - ale własnie... eksploatacja > To nie będzie jako drugie auto, na np. weekendy > która R6? Ale co ekslopatacja? Toć to nie prom kosmiczny a najwięcej mają do powiedzenia Ci którzy nie znają 166. Ja ostatnio kupiłem taką z 2002 roku na chodzi z przeznaczeniem na części z przebiegiem 308 000km i działało w niej wszystko z wypasu oprócz składania jednego z lusterek, prawy górny wahacz miał luz i wydech był do wymiany. Wnętrze wyglądało jakby miało 100k km a nie 300. Buda bez żadnych przygód wypadkowych i absolutnie bez rdzy. To chyba źle nie jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > Ale co ekslopatacja? Toć to nie prom kosmiczny a najwięcej mają do powiedzenia Ci którzy nie znają > 166. Ja ostatnio kupiłem taką z 2002 roku na chodzi z przeznaczeniem na części z przebiegiem > 308 000km i działało w niej wszystko z wypasu oprócz składania jednego z lusterek, prawy górny > wahacz miał luz i wydech był do wymiany. Wnętrze wyglądało jakby miało 100k km a nie 300. Buda > bez żadnych przygód wypadkowych i absolutnie bez rdzy. To chyba źle nie jest? jakie tam jest zawieszenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > jakie tam jest zawieszenie? wielowahacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > jakie tam jest zawieszenie? W googlach wpisz to łącznie z rysunkami będzie. Nie oczekuj od takiego auta że zawieszenie będzie rodem z Octavii MK1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cooler Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > a Volvo ? .....jak znajdziesz V6 no chyba że PRV w staruszkach który był niestety dosć zawodny i drogi w eksplatacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > .....jak znajdziesz V6 no chyba że PRV w staruszkach który był niestety dosć zawodny i drogi w > eksplatacji a to nie... nie wiedziałem, że potem nie wsadzali takich jednostek do volviaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 to moze 156 z 2.5 bedzie mniej awaryjne i tansze w utrymaniu od 166 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > to moze 156 z 2.5 bedzie mniej awaryjne i tansze w utrymaniu od 166 2.5 też w 166 było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > znalazłeś nabój do pocisku ? w sensie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > a jak taka 166-ka wypada w kwestii trwałości, typowych usterek i kosztów serwisowania? > tak szczerze powiedziawszy , to zawieszenie jest bardzo problematyczne , z racji słabej trwałości i sryliona wahaczy w aucie , resztą problematyki nie odbiega od konkurencji z tego segmentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cooler Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > a to nie... nie wiedziałem, że potem nie wsadzali takich jednostek do volviaków póżniej to tylko R5/ R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > w sensie ? slinik do 7er Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > slinik do 7er naprawiam własnie, w tym tygodniu wyjedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > to moze 156 z 2.5 bedzie mniej awaryjne i tansze w utrymaniu od 166 Ale zabezpieczenie antykorozyjne w 166 to zupełnie inna bajka niż w 156, oczywiście na duży plus dla 166. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > tak szczerze powiedziawszy , to zawieszenie jest bardzo problematyczne , z racji słabej trwałości > i sryliona wahaczy w aucie , resztą problematyki nie odbiega od konkurencji z tego segmentu a jak ktoś jeździ nie mało po polskich drogach z dziurami to zawieszenie będzie często do roboty... a to koszta... i to nie małe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > a jak ktoś jeździ nie mało po polskich drogach z dziurami to zawieszenie będzie często do > roboty... a to koszta... i to nie małe Kupisz Alfę za 1000 euro, zostanie Ci na doprowadzenie to stanu bdb i będziesz jeździł i jeździł. Części na rynku wtórnym jest full. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 To jak Omega B to masz jeszcze Frontere V6 - aczkolwiek nie sądzę aby Cię zainteresowała. Ja bym brał Omegę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 moze cos z vr6 czy vr5 cie zainteresuje? jak nie potrzbujesz wielkiego auta to golf IV/bora w budzecie spokojnie kupisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Z kumplem zastanawiamy się co można kupić z silnikiem V6 do 15 000zł (do tej kwoty sprzedaje się > podobno najwięcej aut i to jest górny budżet znajomego, ale mile widziane oferty poniżej 10 > 000zł) > Wymagania? > Jak w temacie silnik V6 (mooooże być V8) w pojemnościach od 1.8l do... do 3.5l (nnoooo 3.7l) - > najlepiej gazowalny Land Rover Discovery 3.9 V8 gazowalne, spalanie rzędu 18-25 litrów benzyny, do tego terenówka, a nie suv Względnie stary, poczciwy Range Rover z V8, też dużo pije Da się kupić w tej cenie, ale powiedzmy, że jeszcze 5 do 10 kzł trzeba dorzucić, od tzw. podstawy do innych rzeczy, jeśli nikt nie dbał o auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > moze cos z vr6 czy vr5 cie zainteresuje? > jak nie potrzbujesz wielkiego auta to golf IV/bora małe mile widziane... tylko na ogół w większych budach V6 były... > w budzecie spokojnie kupisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > To jak Omega B to masz jeszcze Frontere V6 - aczkolwiek nie sądzę aby Cię zainteresowała. Ja bym > brał Omegę. frontera jest beee za wysokie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Land Rover Discovery 3.9 V8 gazowalne, spalanie rzędu 18-25 litrów benzyny, raczej do 15l/100km.. auto z myślą na co dzień. Nie szuka megafullekonomi, ale 18 w górę to już trochu przesada i suv to maks... wyższe i typowo terenowe odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > To jak Omega B to masz jeszcze Frontere V6 - aczkolwiek nie sądzę aby Cię zainteresowała. Ja bym > brał Omegę. patrzymy na to... i auto w sumie nie brzydkie... wypasy są... pakowane i wygodne tylko podobno ruda je lubi ale w sumie nie tylko omegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > raczej do 15l/100km.. Potrafi zechlać więcej chyba, że auto, które szuka ma pić do 15 litrów > auto z myślą na co dzień. Nie szuka megafullekonomi, ale 18 w górę to już trochu przesada > i suv to maks... wyższe i typowo terenowe odpada Da się nimi jeździć normalnie a lepsza widoczność jest na plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sqbn Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 Sprawdź sobie jeszcze Honde Legend do 2003r. Zwyczajowo 3.5 V6 na automacie. Japońskie limo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > chyba, że auto, które szuka ma pić do 15 litrów no no... źle się wyraziłem > Da się nimi jeździć normalnie a lepsza widoczność jest na plus ale bardzo nieekonomiczne a dobra widoczność to i w kia sportage jest czy też hondzie crv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Sprawdź sobie jeszcze Honde Legend do 2003r. Zwyczajowo 3.5 V6 na automacie. Japońskie limo ooo fajne... tylko tego jakoś dużo ni ma i raczej lepszy by był manual Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 Miałem Omege 3,2 V6 A/T. Mam dyszla 1.6 Chcę Omegę 3,2 V6 A/T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Miałem Omege 3,2 V6 A/T. > Mam dyszla 1.6 > Chcę Omegę 3,2 V6 A/T a co z złego jest w dyszlu 1.6, a co dobrego w tej omedze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > a co z złego jest w dyszlu 1.6, a co dobrego w tej omedze? Dyszel: - dźwięk pracy silnika - osiągi - komfort podróżowania - ręczna skrzynia - ogólna nijakość - taka ani świnka, ani morska - turbina o którą trzeba dbać i pamiętać, a nie zawsze jest na to czas - napęd na przód + spalanie + bezawaryjność (tfu tfu tfu na razie) + stosunkowo młode auto Omega: - spalanie (od 9 w trasie do nieskończoności przy ) - rocznik - masa własna (ale coś za coś) + komfort jazdy + wolnossący silnik który ciągnie od dołu bez turbodmuchawca + A/T + osiągi + brzmienie pracy silnika + napęd na tył Na awaryjność Omegi też nie mogę narzekać. Raz coś z alternatorem było i tyle. Walczyłem c palącym się check engine, ale przez to że miałem gazownie. Teraz już bym nie założył. Zmieniłem Omegę na nowego dyszla ze względu na dojazdy do pracy, dziennie minimum 35-40 km, a często razy dwa. Tyle że teraz do pracy mam 80 metrów, więc nie jeżdżę, a na wakacje czy jakąś trasę to przeżyję wydatek na paliwo Tyle że najmłodsze Omegi BFL to już starawe P.S. Jeżeli chcesz Omegę V6 to omijaj 2,5 V6 i 2,6 V6. Nie dlatego że to złe silniki, ale dlatego że w Omedze spalanie będziesz miał bardzo podobne do 3,0 i 3,2 ale osiągi różnią się subiektywnie znacznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > E34 540i > http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m...previousPage=lr A gdzie E32? E38? E39? mieszcza sie w budzecie i zalozeniach (serwis smiesznie tani jak na segment i gabaryt). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > a jak taka 166-ka wypada w kwestii trwałości, typowych usterek i kosztów serwisowania? > Czy nabywca tej alfy faktycznie po miesiącu będzie miał 1000 nowych znajomych? > niskie ceny tych aut nie wzięły się chyba z powietrza mozna spokojnie umawiać cykliczne wizyty co kwartał w warsztacie. zawieszenie leci w trybie turbo. kolega z biurka obok taką powoził (V6 z automatem). jak nie stuka, to auto bajka. ale niestety co chwila coś wali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 Lubię takie wypowiedzi > Dyszel: > - > + kumam > Omega: > - spalanie (od 9 w trasie do nieskończoności przy ) ale gaz... Mi w Sportage (z LPG) KOSZT przejeechania 100km wychodzi podobnie jak w punto w benzynie a komfort jazdy... nie ma co porównywać... to logiczne > - rocznik ano młode nie są... aczkolwiek te stare auta nie są złe > - masa własna (ale coś za coś) > + komfort jazdy > + wolnossący silnik który ciągnie od dołu bez turbodmuchawca > + A/T > + osiągi > + brzmienie pracy silnika > + napęd na tył o tak... > Na awaryjność Omegi też nie mogę narzekać. Raz coś z alternatorem było i tyle. > Walczyłem c palącym się check engine, ale przez to że miałem gazownie. Teraz już bym nie założył. Przy częstej jeździe z takim silnikiem poszedł bym z torbami > Tyle że teraz do pracy mam 80 metrów, więc nie jeżdżę, a na wakacje czy jakąś trasę to przeżyję > wydatek na paliwo ano to inna sytuacja > Tyle że najmłodsze Omegi BFL to już starawe w wieku mojej KIA... ale ten wiek mieści się w budżecie... z młodszymi autami... no niestety i cena szybuję w górę dla mnie wiek ma znaczenie rzędu dalszego... Najważniejszy jest stan techniczny auta > P.S. Jeżeli chcesz Omegę V6 to omijaj 2,5 V6 i 2,6 V6. Nie dlatego że to złe silniki, ale dlatego > że w Omedze spalanie będziesz miał bardzo podobne do 3,0 i 3,2 ale osiągi różnią się > subiektywnie znacznie. patrząc na portale autowcentrum.pl czy podobno dostrzegam to samo... mniejszy silnik tu nie oznacza mniejszego spalania (jak wielu autach) a różnica koni/Nm jest odczuwalna... Nawet widać to po katalogowych osiągach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Lubię takie wypowiedzi Do usług > ale gaz... > Mi w Sportage (z LPG) KOSZT przejeechania 100km wychodzi podobnie jak w punto w benzynie Ja dlatego swoją Omegę zagazowałem. Jeździła rewelacyjnie i do tego bardzo tanio. Chociaż bywało, że za mocne deptanie kończyło się na 20 litrach gazu na 100km Ja od dłuższego czasu zastanawiam się jak relatywnie nie drogo powrócić na łono 3 litrowego silnika i skrzyni A/T. I jakby nie patrzył, Omega mi najbardziej leży. No i ewentualnie byłoby mnie na nią stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.