Gonzo Napisano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > Przymocuj go klejem do szyb, bo z tą gumą się umordujesz a i tak nic z tego nie wyjdzie . Ja cierpliwy jestem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > Przymocuj go klejem do szyb, bo z tą gumą się umordujesz a i tak nic z tego nie wyjdzie . Mi się tak wyrwało później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > Szyba jest w prowadnicach... pordzewiał cały ten uchwyt/ rynienka / wspornik z gumą w który jest > osadzona szyba... uchwyt sobie a szyba sobie... juz w necie znalazłem ten wspornik nowy za 5zł Można jakiegoś linka prosić? Ja też bym potrzebował coś takiego, bo u mnie szyba w zasadzie nie jest połączona z mechanizmem, tylko się na nim opiera Sądziłem, że tego nie można oddzielnie dostać, że to jest w zasadzie jeden element razem z szybą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > Można jakiegoś linka prosić? Ja też bym potrzebował coś takiego, bo u mnie szyba w zasadzie nie > jest połączona z mechanizmem, tylko się na nim opiera Sądziłem, że tego nie można oddzielnie > dostać, że to jest w zasadzie jeden element razem z szybą... prosszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > Sądziłem, że tego nie można oddzielnie > dostać, że to jest w zasadzie jeden element razem z szybą... Bo jest! W warunkach amatorskich nie da się tego zespolić tak, żeby działało choć by w 10% jak zrobiła fabryka. Nie, bo nie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > prosszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Dzięki Tylko że mi potrzebny lewy przód No ale nic, przynajmniej będę wiedział czego szukać. Swoją drogą ciekawe rzeczy tam są i w ciekawych cenach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > Dzięki Tylko że mi potrzebny lewy przód No ale nic, przynajmniej będę wiedział czego szukać. > Swoją drogą ciekawe rzeczy tam są i w ciekawych cenach... Pamiętam z czasów Malucha, że wkładało się to jakoś na ropę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > Bo jest! W warunkach amatorskich nie da się tego zespolić tak, żeby działało choć by w 10% jak > zrobiła fabryka. Nie, bo nie! Nieprawda Nie dość że całkiem niedawno zespoliłem to u ojca tak jak fabryka przykazała to jeszcze że tak powiem poprawiłem ją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 > Dzięki Tylko że mi potrzebny lewy przód No ale nic, przynajmniej będę wiedział czego szukać. > Swoją drogą ciekawe rzeczy tam są i w ciekawych cenach... niestety nie wszystko mają co jest na stronie widoczne... rynienki jednak brak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 14 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 > niestety nie wszystko mają co jest na stronie widoczne... rynienki jednak brak... dobra w jakim masz stanie ten uchwyt ?? bardzo pordzewiały/przegryziony czy po prostu z nalotem ?? bo jak nie jest przerdzewiały to idzie go odratować i zmontować całość w kupę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2014 > dobra w jakim masz stanie ten uchwyt ?? bardzo pordzewiały/przegryziony czy po prostu z nalotem ?? > bo jak nie jest przerdzewiały to idzie go odratować i zmontować całość w kupę niestety pordzewiały w kiepskim stanie... ale w ramach poprawy humoru... kupiłem dwie lampeczki od 125p, ktore będą zamontowane w tylniej części podsufitki... Muszę tylko sprawdzić czy jest tam instalacja... czy trzeba kilka kabelków pociągnąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kysior Napisano 15 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2014 > niestety pordzewiały w kiepskim stanie... > ale w ramach poprawy humoru... kupiłem dwie lampeczki od 125p, ktore będą zamontowane w tylniej > części podsufitki... > Muszę tylko sprawdzić czy jest tam instalacja... czy trzeba kilka kabelków pociągnąć... Tu się to nazywa OKUCIE i kosztuje 20 zł, tylko chyba do innej szyby. Tu jest za 10 z haczykiem, stan zero, ale ponoć można zamówić. Prawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honza Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 mialem takiego w 97 roku tyle ze srebrnego - dal mi go dziadek w prezencie. pierwszy tun to wywalilem chlapacze wszystkie, potem oczywiscie szybko na SS zeby podziurawic wydech i zalozyc rure, potem prysniecie tylnych lamp na czarno i wypasiony pioneer z wolumenu na pilota po miesiacu trafillem 7 calowe atsy i wsadzilem chyba 215 (jakies amerykanskie) na tyl na przod 195. o blendzie z golfa gti nie wspominam bo to obciach na tym kąciku pamietam ze przedni zderzak jest pancerny zwlaszcza na rogach, i ze NIGDY nie zostawiaj auta na skreconych na maksa kolach jak bedziesz parkowac w ciasnych miejscach - odkrecenie w druga strone zwlaszcza w zimie bylo megaciezkie. w miescie w korkach strasznie sie grzal, w zimie z kolei dlugo sie nagrzewal po latach jak kupilem firebirda z tego samego rocznika zrozumialem roznice miedzy komuna a amerykanskim kapitalizmem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > mialem takiego w 97 roku tyle ze srebrnego - dal mi go dziadek w prezencie. > pierwszy tun to wywalilem chlapacze wszystkie, potem oczywiscie szybko na SS zeby podziurawic > wydech i zalozyc rure, potem prysniecie tylnych lamp na czarno i wypasiony pioneer z wolumenu > na pilota > po miesiacu trafillem 7 calowe atsy i wsadzilem chyba 215 (jakies amerykanskie) na tyl na przod > 195. o blendzie z golfa gti nie wspominam bo to obciach na tym kąciku > pamietam ze przedni zderzak jest pancerny zwlaszcza na rogach, i ze NIGDY nie zostawiaj auta na > skreconych na maksa kolach jak bedziesz parkowac w ciasnych miejscach - odkrecenie w druga > strone zwlaszcza w zimie bylo megaciezkie. w miescie w korkach strasznie sie grzal, w zimie z > kolei dlugo sie nagrzewal > po latach jak kupilem firebirda z tego samego rocznika zrozumialem roznice miedzy komuna a > amerykanskim kapitalizmem Ze się ciężko skręca to już wiem... Ręce przyzwyczajone do wspomagania miały problem z kręceniem na samym początku... W zime poldek będzie stal w garażu, więc jazda nie jest planowana Ja żadnych tjunów nie planuję... Ma być 100% seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > Ma być 100% seria A ta gała zmiany biegów to w serii była? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > A ta gała zmiany biegów to w serii była? nie... ale była często montowana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > nie... ale była często montowana... Ale raczej w syrence lub dużym fiacie. W poldkach raczej rzadko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > Ale raczej w syrence lub dużym fiacie. W poldkach raczej rzadko. no dobra... ale w czym jest problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > no dobra... ale w czym jest problem? Nie ma problemu. Tak ogólnie stwierdzam. Sorry jak poczułeś się urażony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > Nie ma problemu. Tak ogólnie stwierdzam. Sorry jak poczułeś się urażony. Ale w sumie masz rację no offence Gonzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > no dobra... ale w czym jest problem? Ze bedzie 99.9% oryginal Chill Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 10 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 Wystarczy ze poldek postoi kilka dni i jest problem z odpaleniem... dopiero po kilku próbach odpala... Ale tego problemu nie ma, kiedy jest odpalany codziennie... Gaźnik? Pompa paliwa? filtr jakiś zapchany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hebel Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 Nie znam sie na polonezach ale zapewne przyczyną jest paliwo które spływa do zbiornika i później potrzeba czasu by je z powrotem zassać, problemem jest zapewne zaworek zwrotny w układzie paliwowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > Nie znam sie na polonezach ale zapewne przyczyną jest paliwo które spływa do zbiornika i później > potrzeba czasu by je z powrotem zassać, problemem jest zapewne zaworek zwrotny w układzie > paliwowym Jak zaskoczy albo próbuje i potem trzeba kręcić, to spływa paliwo przez nieszczelne zawory w pompie. Ale jak od początku nie zaskakuje, to często przyczyną jest za niski poziom paliwa w gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 10 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > Jak zaskoczy albo próbuje i potem trzeba kręcić, to spływa paliwo przez nieszczelne zawory w > pompie. Ale jak od początku nie zaskakuje, to często przyczyną jest za niski poziom paliwa w > gaźniku. Załapuje dopiero po kilku kręceniach rozrusznikiem ( 5 - 8 razy )... ale dzieje się to tylko wtedy jak samochod nie jest odpalany przez kilka dni... Przy codziennym odpalaniu łapie za 1 lub 2 razem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 Paliwo wycieka/wyparowuje z gaźnika, a do tego zaworki w pompce paliwa słabo trzymają. Mam ten sam problem i nie udało mi się go do końca rozwiązać... U mnie gaźnik był całkowicie rozbierany, czyszczony, regulowany i złożony na nowych uszczelkach. Z tym że auto teraz stoi przez większość dnia na słońcu, więc może przy tych temperaturach paliwo łatwo z gaźnika wyparowuje. Pompka paliwa - miałem hybrydę - spód z Łady z możliwością ręcznego pompowania, góra - jakiś rzemieślniczy wyrób z bardzo słabymi zaworkami. Paliwa nie było w przewodach i filtrze już po kwadransie od zatrzymania silnika. Wymieniłem na oryginalną Polmo - jest znaczna poprawa, paliwo utrzymuje się w przewodach i filtrze nawet kilka dni, brak za to możliwości ręcznego podpompowania paliwa po dłuższym postoju Efekt dokładnie taki jak u ciebie: jak się używa codziennie to odpala jak Chuck Norris - z półobrotu Jak postoi trochę dłużej to już trzeba te kilka, kilkanaście sekund pokręcić rozrusznikiem. Pierwsze co zrób to kup oryginalną pompkę paliwa (Polmo) i dobrze ją wyreguluj. Nie kupuj żadnego rzemieślniczego dziadostwa. Jak to nie przyniesie efektów to spróbuj zrobić porządek z gaźnikiem. A jak i to nie pomoże to pozostaje po dłuższym postoju wlanie kieliszka benzyny do gaźnika, ewentualnie montaż pompki paliwa z Łady (ale trzeba uważać z regulacją - ponoć ona ma trochę krótszy skok i można łatwo uszkodzić membrany) - wtedy i po zimowym postoju bez problemu odpali "od strzała" Ale w sumie to tylko takie rozwiązanie zastępcze, chętnie sam poczytam czy ktoś miał taki problem i czy udało się z nim uporać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 10 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 dodam tylko ze na gazie odpala od pierwszego zakręcenia... I teraz pytanie która pompa pasuje: jakiś tekst jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > dodam tylko ze na gazie odpala od pierwszego zakręcenia... > I teraz pytanie która pompa pasuje: > jakiś tekst > jakiś tekst Załóż taką, którą masz teraz. U mnie w 86' była z 3-ma króćcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > dodam tylko ze na gazie odpala od pierwszego zakręcenia... > I teraz pytanie która pompa pasuje: > jakiś tekst > jakiś tekst Musisz sprawdzić jaki masz gaźnik - jeśli powrót paliwa do baku jest w gaźniku to kup tą z dwoma króćcami. Jeśli nie ma to z trzema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem Poldka rocznik 88 No i ekstra. > Kupiony od drugiego właściciela... Stan blachy oceniam na 4+. Są w kilku miejscach wypryski rdzy i > trzeba sie będzie uśmiechnąć do lakiernika. > Widać że wszystkie błotniki były wymieniane... bo maja delikatnie inny kolor... Będziesz malował całość? Według mnie byłoby to chyba dobrym rozwiązaniem. > Do zrobienia na juz mam elektryke halogenów... no nie świeco dziady jedne... > Wymiana pękniętych kierunkowskazów bocznych... Sama radość. Same halogeny też wyglądają na nadające się do wymiany. > Tylni nosek... TYLNY!!! Na litość. > Przebieg 91.000km Tyle co nic. > Założony elpidżi ale będzie wywalony. To jest bardzo słuszna koncepcja. > W planie był "borewicz"... ale jeszcze na głowę nie upadłem, żeby płacic za niego 8000 -15000pln Nie wiem skąd ludzie biorą te ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > Wystarczy ze poldek postoi kilka dni i jest problem z odpaleniem... dopiero po kilku próbach > odpala... > Ale tego problemu nie ma, kiedy jest odpalany codziennie... > Gaźnik? Pompa paliwa? filtr jakiś zapchany? Sprawdź wszystko co wymieniłeś. Przyjrzyj się też aparatowi zapłonowemu, przerywacz, kondensator i ciężarki regulatora odśrodkowego, czasami lubią się zastać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 > Sprawdź wszystko co wymieniłeś. Przyjrzyj się też aparatowi zapłonowemu, przerywacz, kondensator i > ciężarki regulatora odśrodkowego, czasami lubią się zastać. Przerywacza to tam możesz nie znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 30 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2014 Pytanie mam.. Jaki może być koszt pomalowania całego Poldka. poldek po zrobieniu blacharki (podłoga i kilka poprawek)... bez zmiany koloru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2014 > Pytanie mam.. Jaki może być koszt pomalowania całego Poldka. > poldek po zrobieniu blacharki (podłoga i kilka poprawek)... bez zmiany koloru Zależy jakie masz znajomości, od 3 do 6 tysięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 30 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2014 > Zależy jakie masz znajomości, od 3 do 6 tysięcy. No mój lakiernik krzyknął 5 tyś... dlatego badam temat jak to u innych jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2014 > No mój lakiernik krzyknął 5 tyś... dlatego badam temat jak to u innych jest Jak sam przygotujesz, czyli porozbierasz i pozaklejasz co trzeba (a dasz radę sam ), to myślę że w dwóch klockach się zmieścisz. Poza tym sam spokojnie go polakierujesz! To tylko taki większy areograf! . I dlaczego bez zmiany koloru? Jak całość to leć na biało L74! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2014 > Pytanie mam.. Jaki może być koszt pomalowania całego Poldka. > poldek po zrobieniu blacharki (podłoga i kilka poprawek)... bez zmiany koloru Pomalowac to można nawet i wałkiem Znajda sie tacy co bez materialu polakierują to za 1,5tys. A inny zawoła tak jak Tobie. Chociaz jak za akryl i to bez zmiany koloru to drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 > Jak sam przygotujesz, czyli porozbierasz i pozaklejasz co trzeba (a dasz radę sam ), to myślę że w > dwóch klockach się zmieścisz. Poza tym sam spokojnie go polakierujesz! To tylko taki większy > areograf! . I dlaczego bez zmiany koloru? Jak całość to leć na biało L74! Żeby dobrze zrobić to jednak trochę wprawy trzeba byłoby mieć i czasem lepiej dać kasę komuś, kto ogarnia dobrze temat. Jednak część przygotowań faktycznie można zrobić samemu, a to jednak obniży koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Jakieś wrażenia odsłuchowe związane z tym radiem, które masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > Pytanie mam.. Jaki może być koszt pomalowania całego Poldka. > poldek po zrobieniu blacharki (podłoga i kilka poprawek)... bez zmiany koloru Mój wujek malował Passata i zapłacił za to 3000 zł - w Wałbrzychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > Mój wujek malował Passata i zapłacił za to 3000 zł - w Wałbrzychu A co konkretnie wchodziło w zakres tej usługi ? Blacharka też ? Rozebranie auta do lakierowania ? Jaki lakier ? Pytam w tym samym wątku, bo cały czas się zastanawiam nad pomalowaniem mojego Leopolda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 2 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > Jakieś wrażenia odsłuchowe związane z tym radiem, które masz ? Nawet daje rade... ale od czasu do czasu lubi zgubić stację... wypas to to nie jest ale coś tam brzdąka podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 2 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > Jak sam przygotujesz, czyli porozbierasz i pozaklejasz co trzeba (a dasz radę sam ), to myślę że w > dwóch klockach się zmieścisz. Poza tym sam spokojnie go polakierujesz! To tylko taki większy > areograf! . I dlaczego bez zmiany koloru? Jak całość to leć na biało L74! Nie mam garażu i czasu zeby w nim grzebać... Dlatego wole zostawic to komus kto sie na tym zna... Kolor zostaje ten co był... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > A co konkretnie wchodziło w zakres tej usługi ? Lakierowanie i konserwacja > Blacharka też ? Tak > Rozebranie auta do lakierowania ? Tak > Jaki lakier ? Granatowy metallic > Pytam w tym samym wątku, bo cały czas się zastanawiam nad pomalowaniem mojego Leopolda. Ale Leopolda to chyba trzebaby też nieco wyspawać, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > Lakierowanie i konserwacja > Tak > Tak > Granatowy metallic To dobra cena jak za metalic Za te pieniądze jestem w stanie się karnąć do Wałbrzycha > Ale Leopolda to chyba trzebaby też nieco wyspawać, co? Dziur na wylot nie ma. Korozja jest tylko na dołach drzwi (w sumie można całe poszycia drzwi bo jedna robota). Przy okazji wymieniłbym przednie błotniki bo to grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > Korozja jest tylko na dołach drzwi (w sumie można całe poszycia drzwi bo jedna robota). Jak mi zgniły drzwi na dole, to wyciąłem kątówką całe płaty blachy pod listwami i przynitowałem nowe z jedynki aluminium . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > Jak mi zgniły drzwi na dole, to wyciąłem kątówką całe płaty blachy pod listwami i przynitowałem > nowe z jedynki aluminium . Nie przyznawaj się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 > Nie przyznawaj się ale drut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 > ale drut Byś ta pracę i trud chociaż docenił! . Koszta były zerowe , bo blacha wycięta z drzwi plus puszki po piwie na złomie zrekompensowały . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 > Byś ta pracę i trud chociaż docenił! . Koszta były zerowe , bo blacha wycięta z drzwi plus puszki > po piwie na złomie zrekompensowały . ładniej by wyglądało jakbyś płaty do listwy wstawił Kiedyś można było kupić takie w każdym sklepie moto- tym bardziej, że już to co rude wyciąłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.