Skocz do zawartości

Do oceny AR159


Mozo

Rekomendowane odpowiedzi

> Plastikowy jest nie do naprawienia/ poprawienia ale z drugiej strony ma juz

> wzmocnione klapki.

plastikowy (od 2007) jest gorszy od starszego metalowego (2005-2007) ,bo w metalowym klapki nigdy nie urywały się , to w nowszym plastikowym urywają się , ale da się z niego bardzo łatwo usunąć klapki - wyrwać \wyłamać ;

trzeba wspomniec że gdyby nie syf z egr , klapki by się nie blokowały i nie urywały ;

w nowszym 2.0 jtdm problem nie występuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BZDURY !!! kolego piszesz

a to sorki moze faktycznie mi sie cos pomieszalo - generalnie trzeba szukac albo z metalowym, albo wersji 2.0jtdm.

Podobno mozna tez zamienic plastikowy na metalowy bez zadnego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Juz chyba jakies przypadki urwania byly jesli dobrze pamietam.

co ciekawe ale tylko na razie w oplach 2.0 cdti , w fiatach i alfach nie stwierdzono , być może z racji rozejścia się opla z fiatem , opel wkłada nieco inne kolektory ;

ponadto na forum alfy jeden z kolegów zajmujących się serwisem alf , oglądał kolektor ze 159 2.0 jtdm , robił fotki i stwierdził że klapki są inaczej mocowane do osiek (niż w 1,9 16v jtdm) i nie ma prawa się urwać;

gdzieś mam fotki , w 1,9 16v była klapka zgrzewana do ośki facepalm%5B1%5D.gif , a w 2.0 klapka jest jakby wygięta wokół ośki -ośka jakby osadzona w środku klapki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> generalnie trzeba szukac albo z metalowym, albo

> wersji 2.0jtdm.

ok.gif

metalowy do roku 2007 , a 2.0 jtdm był od 2009

> Podobno mozna tez zamienic plastikowy na metalowy bez zadnego problemu

tak , mało tego , można - i tak robią użytkownicy 159 , zamontować kolektor ze starszej alfy 156 jtd 16v 140KM , kolektor pasuje p&p , a w starszej 156 1,9 16v nie miał tych klapek , analogicznie jest z 2,4 - montuje się bez-klapkowy kolektor z alfy 156 2,4 20v 170KM , zaślepia egr i wtedy problem z głowy na zawsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Albo weź 2,4 albo odpuść AR159, 1,9 nie jedzie w tej ciężkej budzie. A tak przy okazji rozrządu

> zrobiłbyś wywalenie klap w kolektorze i śmigał sobie spokojnie bo tak to te silniki są

> naprawdę bezproblemowe i trwałe.

2,4 to fajnie jakby była czterołap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> OK, dzięki za rady.

> Biorąc wszystkie za i przeciw odpuszczam 2,4 i będę rozglądał się za 1,9 150km lub 2,0 170km (tu

> chyba budżet nie wystarczy).

> Oprócz tego rozglądam się jeszcze za A4 B6 1,9 TDI PD 130KM s-line exterieur (te zwykłe to nie mają

> podejścia w wyglądzie do AR159 ).

> Wiadomo, że z pewnymi wydatkami trzeba się liczyć niezależnie od marki.

> A im starsze technologicznie silnik tym tańszy w utrzymaniu/serwisowaniu. Moim obecnym 1,9 TDI na

> pompie, zawirusowanym to jeszcze bym chętnie nadal śmigał, tyle tylko, ze potrzebuje większego

> auta. Wszystko co nowsze niż 1,9 na pompowtryskach to już większe ryzyko awarii.

Kolego, 159 nie jest taka duża w środku, ja do czasu bycia kawalerem nie zwracam uwagi, ale jak tylko będzie żona i dziecko, to niestety trzeba szukać większego auta zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolego, 159 nie jest taka duża w środku, ja do czasu bycia kawalerem nie zwracam uwagi, ale jak

> tylko będzie żona i dziecko, to niestety trzeba szukać większego auta

Wiem, ale nie chce też jakiejś mega krowy wink.gif

U mnie jest obecnie 2+2 foteliki i musze przedni fotel niemal na maksa do przodu przesuwać, no i brak tylnych drzwi.

10cm więcej z tyłu na nogi i będzie git, duży bagaznik to w zasadzie na wakacje głównie się przydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, ale nie chce też jakiejś mega krowy

> U mnie jest obecnie 2+2 foteliki i musze przedni fotel niemal na maksa do przodu przesuwać, no i

> brak tylnych drzwi.

> 10cm więcej z tyłu na nogi i będzie git, duży bagaznik to w zasadzie na wakacje głównie się

> przydaje.

Wysoki jesteś?

Bo w 159tce z tyłu nie ma za dużo miejsca po odsunięciu fotela zlosnik.gif

W sumie to jest brak miejsca zlosnik.gifzlosnik.gif

Zresztą jak będziesz oglądał to sobie sprawdzisz czy będzie wystarczająco wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, ale nie chce też jakiejś mega krowy

W 159 wymiary zewnętrzne nie przekładają się na ilość miejsca w środku. Inny samochód o podobnych gabarytach może mieć zdecydowanie inną przestrzeń w środku. Alfa ma dość długi przód, który zabiera sporo miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja miała gratis 14KM więc o czym Ty piszesz?

> Zrobiłem 40tyś km bez awarii, wtryski korekty mają idealne, przestań siać głupie wróżby.

> Jak będzie zajechany silnik to będzie worek bez dna jak każde inne auto

Ma rację. Twoja Alfa to jakis fenomen wink.gif

Ja nie słyszłem o 2.4 która trzyma serię smile.gif

Sam miałem i mi to i tak nie przeszkadzało wink.gif Jest tyle koni ile jest i po co drążyć temat? zlosnik.gif

Co do reszty, to też ma rację. Przy wymianie rozrządu jest więcej roboty i mechanik weźmie więcej niz za 1.9. Nie ma miejsca.

Koło dwumasowe jest 50-100% droższe niz to do 1.9 wink.gif Sam takie kupowałem i wyszło 2700 jak dobrze pamiętam zlosnik.gif

Do wymiany koła i sprzęgła, mechanik musiał opuszczać skrzynię i silnik, bo zero miejsca. Ocenił że skrzynia jest jak od autobusu.

Samo auto ważyło 1800kg. Nie pamietam tylko czy to była masa już z diagnostą wink.gif A to juz sprawia, że Alfa 2.4 200KM ma osiągi takie (albo i słabsze) niż nielubiany Passat 2.0 TDI z ledwie 170KM zlosnik.gif

No i Passat duzo mniej chleje.

Co do modelu z głównego wątku. Moim zdaniem 2.4 z pakietem w TI z 2008 roku powinno byc minimum 10tyś droższe. Cena sugeruje jakis wałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1,9 może mieć z manualną skrzynią a 2,4 tylko z automatem.

Tak było tylko w Cromie. W Alfie miałeś wybór. 1.9 i 2.4 mogłes miec i z manualem i z automatem. O ile mi wiadomo to był ten sam automat w obu wersjach silnikowych. W przypadku ręcznej skrzyni juz była róznica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, ale nie chce też jakiejś mega krowy

> U mnie jest obecnie 2+2 foteliki i musze przedni fotel niemal na maksa do przodu przesuwać, no i

> brak tylnych drzwi.

> 10cm więcej z tyłu na nogi i będzie git, duży bagaznik to w zasadzie na wakacje głównie się

> przydaje.

W 159 jest mniej miejsca niż w A3 na bank. W Alfie masz tyle miejsca co w autach klasy B.

Weź najlepiej foteli i spróbuj go wsadzić na tył do Alfy, to zrozumiesz. Pierwszy problem, to bedą już drzwi tylne, które są bardzo wąskie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ma rację. Twoja Alfa to jakis fenomen

Bo od niemca hehe.gifzlosnik.gif

> Ja nie słyszłem o 2.4 która trzyma serię

> Sam miałem i mi to i tak nie przeszkadzało Jest tyle koni ile jest i po co drążyć temat?

> Co do reszty, to też ma rację. Przy wymianie rozrządu jest więcej roboty i mechanik weźmie więcej

> niz za 1.9. Nie ma miejsca.

> Koło dwumasowe jest 50-100% droższe niz to do 1.9 Sam takie kupowałem i wyszło 2700 jak dobrze

> pamiętam

to jest fakt, ale co się dziwić, przecież to większy silnik

> Do wymiany koła i sprzęgła, mechanik musiał opuszczać skrzynię i silnik, bo zero miejsca. Ocenił że

> skrzynia jest jak od autobusu.

> Samo auto ważyło 1800kg. Nie pamietam tylko czy to była masa już z diagnostą A to juz sprawia, że

> Alfa 2.4 200KM ma osiągi takie (albo i słabsze) niż nielubiany Passat 2.0 TDI z ledwie 170KM

> No i Passat duzo mniej chleje.

Moja na wadze bez koła zapasowego i ~15L paliwa, wyszła 1745 czy coś koło tego

> Co do modelu z głównego wątku. Moim zdaniem 2.4 z pakietem w TI z 2008 roku powinno byc minimum

> 10tyś droższe. Cena sugeruje jakis wałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W 159 jest mniej miejsca niż w A3 na bank. W Alfie masz tyle miejsca co w autach klasy B.

> Weź najlepiej foteli i spróbuj go wsadzić na tył do Alfy, to zrozumiesz. Pierwszy problem, to bedą

> już drzwi tylne, które są bardzo wąskie

Fakt, tylne drzwi są dość małe zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Samo auto ważyło 1800kg. Nie pamietam tylko czy to była masa już z diagnostą

masakra icon_eek.gif

Ale to potwierdza moją teorię, że to samochód trochę bez sensu. Duży z zewnątrz, ciasny w środku, z brakami w ergonomii. Poza wyglądem niczym się nie wyróżnia. No może długim zwisem i niskim przodem, co jeszcze bardziej pogarsza jego użyteczność. Jedyne sensowne silniki to diesle, co jest bez sesnu w aucie marki o odorobinę sportowych aspiracjach. Po co to kupować? Jakbym chciał oszczędnego diesla, to jest duży wybór innych aut, bardziej praktycznych, przestronnych i tańszych w eksploatacji. Jakbym chciał dynamiczny samochód, to bym kupił coś lżejszego, zwinniejszego, szybszego, z jakimś fajnym silnikiem benzynowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masakra

Nie cytuję całego posta, ale zgadzam się z tym co napisałeś.

Jest tylko jeden problem z tym autem. Chce się nim jeździć i to bardzo zlosnik.gif

Moja 159 była bardzo kapryśna, ale i tak chcę kolejną smile.gif

Cos tam jest takiego, że czujesz się jak król i wcale nie musisz jeździć szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie cytuję całego posta, ale zgadzam się z tym co napisałeś.

> Jest tylko jeden problem z tym autem. Chce się nim jeździć i to bardzo

> Moja 159 była bardzo kapryśna, ale i tak chcę kolejną

> Cos tam jest takiego, że czujesz się jak król i wcale nie musisz jeździć szybko.

rozumiem wink.gif

To auto może mieć sens, np. z silnikiem 3.2 V6. Zalety V-szóstki, mała popularność takich silników w PL, przyzwoite osiągi, w takiej konfiguracji oferuje przynajmniej coś ponad przeciętność.

Nie rozumiem natomiast kupowania tego auta z silnikiem 1.9 diesel zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rozumiem

> To auto może mieć sens, np. z silnikiem 3.2 V6. Zalety V-szóstki, mała popularność takich silników

> w PL, przyzwoite osiągi, w takiej konfiguracji oferuje przynajmniej coś ponad przeciętność.

> Nie rozumiem natomiast kupowania tego auta z silnikiem 1.9 diesel

Nie wiem. Ja miałem właśnie 2.4, a osiągi porządnie sprawdziłem dopiero jak je sprzedawałem smile.gif

Auto jest jakieś takie, że raczej chce się jeździc spokojnie, więc i jakis diesel 1.9 120KM może byc ok.

Co do 3.2, to podobno strasznie dużo chla, wystepuje chyba tylko (pewny nie jestem) z 4x4, więc masa jest większa niz te 1800kg grinser006.gif

Po liftingu chyba w 2007 albo 2008 zaczęli wsadzac 1.7TBi i podobno to najlepiej pasujący silnik. jest lekki, a lifting też i obniżył masę Alfy.

O ile wiem, to masę zbijali też i na wahaczach, więc modele poliftowe mają taki problem z zawiasem jak seria 156 grinser006.gifhehe.gif Przedliftowe mają dosyć trwałe zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem. Ja miałem właśnie 2.4, a osiągi porządnie sprawdziłem dopiero jak je sprzedawałem

> Auto jest jakieś takie, że raczej chce się jeździc spokojnie, więc i jakis diesel 1.9 120KM może

> byc ok.

> Co do 3.2, to podobno strasznie dużo chla, wystepuje chyba tylko (pewny nie jestem) z 4x4, więc

> masa jest większa niz te 1800kg

> Po liftingu chyba w 2007 albo 2008 zaczęli wsadzac 1.7TBi i podobno to najlepiej pasujący silnik.

> jest lekki, a lifting też i obniżył masę Alfy.

> O ile wiem, to masę zbijali też i na wahaczach, więc modele poliftowe mają taki problem z zawiasem

> jak seria 156 Przedliftowe mają dosyć trwałe zawieszenie.

Podobno niektóre 1.9 mają w granicach 1500kg więc nie ma tragedii wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rozumiem

> To auto może mieć sens, np. z silnikiem 3.2 V6. Zalety V-szóstki, mała popularność takich silników

> w PL, przyzwoite osiągi, w takiej konfiguracji oferuje przynajmniej coś ponad przeciętność.

> Nie rozumiem natomiast kupowania tego auta z silnikiem 1.9 diesel

Jest jeszcze 1.8mpi skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest jeszcze 1.8mpi

I przyznam że to jest mój faworyt smile.gif

Jechałem takim raz i nie był tak mułowaty jak mozna przypuszczać. Zwykłe osiągi.

Niestety egzemplarz oglądany był totalnym padłem, więc kupiłem inne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I przyznam że to jest mój faworyt

> Jechałem takim raz i nie był tak mułowaty jak mozna przypuszczać. Zwykłe osiągi.

> Niestety egzemplarz oglądany był totalnym padłem, więc kupiłem inne auto.

Pozostaje szukać egzemplarza godnego uwagi wink.gif Skoro mojego nie chcesz zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest tylko jeden problem z tym autem. Chce się nim jeździć i to bardzo

> Moja 159 była bardzo kapryśna, ale i tak chcę kolejną

> Cos tam jest takiego, że czujesz się jak król i wcale nie musisz jeździć szybko.

Pojeździłem parę dni Laguną II, później Fiatem Ducato. Stwierdziłem, że jeździ się wcale nie gorzej. Żyłem w tym przekonaniu dopóki nie wsiadłem z powrotem do 159.

Na prostej można jeździć przepisowo ale zakręty food.gif To auto po prostu się klei a przy tym jest zrobione po to by cieszyć kierowcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pojeździłem parę dni Laguną II, później Fiatem Ducato. Stwierdziłem, że jeździ się wcale nie

> gorzej. Żyłem w tym przekonaniu dopóki nie wsiadłem z powrotem do 159.

> Na prostej można jeździć przepisowo ale zakręty To auto po prostu się klei a przy tym jest

> zrobione po to by cieszyć kierowcę.

Z pakietem Ti musi być jeszcze ciekawiej zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wysoki jesteś?

> Bo w 159tce z tyłu nie ma za dużo miejsca po odsunięciu fotela

> W sumie to jest brak miejsca

> Zresztą jak będziesz oglądał to sobie sprawdzisz czy będzie wystarczająco

Jakieś 182cm, chodzi o to aby mieć normalną pozycje za kierwonica, a z tyłu dzieciak w foteliku też miał komfort na nogi.

Wychodzi na to, że fotelik z dzieckiem potrzebuje więcej miejsca niż dorosła osoba i obecnie musze podkurczać nogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W 159 wymiary zewnętrzne nie przekładają się na ilość miejsca w środku. Inny samochód o podobnych

> gabarytach może mieć zdecydowanie inną przestrzeń w środku. Alfa ma dość długi przód, który

> zabiera sporo miejsca.

Wiem, ale właśnie takie proporcje auta mi się podobają wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W 159 jest mniej miejsca niż w A3 na bank. W Alfie masz tyle miejsca co w autach klasy B.

> Weź najlepiej foteli i spróbuj go wsadzić na tył do Alfy, to zrozumiesz. Pierwszy problem, to bedą

> już drzwi tylne, które są bardzo wąskie

W sumie dzieciaki to częściej będą jeździć w drugim aucie z żoną,

więc czasami będzie przekładanie fotelikow jak będzie wypad np. na weekend czy wakacje,

więc w sumie szerokośc tylnych drzwi ma znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakieś 182cm, chodzi o to aby mieć normalną pozycje za kierwonica, a z tyłu dzieciak w foteliku też

> miał komfort na nogi.

> Wychodzi na to, że fotelik z dzieckiem potrzebuje więcej miejsca niż dorosła osoba i obecnie musze

> podkurczać nogi.

Pozostaje oglądać i zobaczyć czy ilość miejsca będzie Ci odpowiadać smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jakby tak 159, ale w benzynie i być może 3.2 V6?

> Spalanie jest drugorzędne (chyba że wynosi 20/100 )

> Istotna jest bezawaryjność.

> Skąd pochodzi ten motor?

Znalazłem coś takiego

Quote:

A jak wyglada u Was spalanie? U mnie na trasie 11-13L, w miescie 20-23, ale mam nadzieje, ze w miescie spadnie po wymianie sondy


zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

A silnik to

Quote:

benzynowa, zmodyfikowana przez Alfę, jest dziełem australijskiej odnogi koncernu GM - firmy Holden


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znalazłem coś takiego

> Quote:

> A jak wyglada u Was spalanie? U mnie na trasie 11-13L, w miescie 20-23, ale mam nadzieje, ze w

> miescie spadnie po wymianie sondy

Jak autobus prawie ... to już nawet nie lekka przesada zlosnik.gif

> A silnik to

> Quote:

> benzynowa, zmodyfikowana przez Alfę, jest dziełem australijskiej odnogi koncernu GM - firmy Holden

Chyba go trochę słabo zmodyfikowali jeżeli to ten o którym myślę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moje V8 w automacie dzwigające sporo cięższą bude sie miesci w 20 ale to alfa, ona ma prawo, bo ma

> "serce" i wogóle "sportivo".

Podoba mi się wizualnie ogromnie, ale takie spalanie studzi jednak zapędy icon_eek.gif

Szkoda, bo liczyłem na jakieś 15-16 i na bezawaryjność ze względu na niewysilony silnik i bez turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znajomy przewiózł mnie swoją 159 SW 2.4 TI zrobioną na 245 KM. Piękna, czarna skóra, głębokie

> "kubełki", czarna tapicerka Przyspieszenie zrobiło na mnie wrażenie ale przy hamowaniu

> zrobiłem o tak --

Mi sie też hamulce bardzo w Alfie podobały. Nie o sama skuteczność chodziło, ale o świetne czucie i dozowanie tego hamowania. No i auto przy mocnym depnięciu w ogóle nie myszkowało. Nie było walki z kierownicą. Hamowało jakby zarzucić kotwicę w studzienkę, a zamiast łańcucha była jakaś bardzo mocna i mało elastyczna guma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W 159 jest mniej miejsca niż w A3 na bank. W Alfie masz tyle miejsca co w autach klasy B.

> Weź najlepiej foteli i spróbuj go wsadzić na tył do Alfy, to zrozumiesz. Pierwszy problem, to bedą

> już drzwi tylne, które są bardzo wąskie

Niestety to prawda... i 159 SW odpadła...ale jak sie ma małe dziecko to da radę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jakby tak 159, ale w benzynie i być może 3.2 V6?

> Spalanie jest drugorzędne (chyba że wynosi 20/100 )

> Istotna jest bezawaryjność.

> Skąd pochodzi ten motor?

159 3,2 Q4 żłopała mi w mieście przy stylu "emeryt" 20 litrów, przy czymś bardziej dynamicznym ok 25 i więcej. W trasie od 12 przy jeździe na 6 z prędkością 80 km/h do 15-16 przy normalnej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 159 3,2 Q4 żłopała mi w mieście przy stylu "emeryt" 20 litrów, przy czymś bardziej dynamicznym ok

> 25 i więcej. W trasie od 12 przy jeździe na 6 z prędkością 80 km/h do 15-16 przy normalnej

> jeździe.

nie chciałem pisać tak radykalnie, bo bałem się dzihadu, ale potwierdzam (opinie z 1 ręki bliskiego kolegi).

ale z drugiej strony - tyle kucyków ciągnące taki kloc (bo nadwagę to auto ma epicką), musi swoje wypić. i nie powinno to dziwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie chciałem pisać tak radykalnie, bo bałem się dzihadu,

ale co, mam mówić że pali piątkę w mieście? zlosnik.gif nic nie poradze, mi palił tyle co napisałem. Dzihadu się nie boję uzbroj_zlo.gif

> ale z drugiej strony - tyle kucyków ciągnące taki kloc (bo nadwagę to auto ma epicką), musi swoje

> wypić. i nie powinno to dziwić.

tylko tych 260 kuni w ogóle nie czuć. Może gdzieś w górnych rejestrach obrotów, ale z drugiej strony jak popędzić Tico to też pojedzie zlosnik.gif

No i podstawowa sprawa dyskwalifikująca ten silnik - on jest CICHY!!!! Cały dźwięk dochodzi wyłącznie z wydechu. W aucie masz wrażenie, że silnik jest z tyłu, bo stamtąd dochodzi dźwięk. W AR to niedopuszczalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale co, mam mówić że pali piątkę w mieście? nic nie poradze, mi palił tyle co napisałem. Dzihadu

> się nie boję

> tylko tych 260 kuni w ogóle nie czuć. Może gdzieś w górnych rejestrach obrotów, ale z drugiej

> strony jak popędzić Tico to też pojedzie

> No i podstawowa sprawa dyskwalifikująca ten silnik - on jest CICHY!!!! Cały dźwięk dochodzi

> wyłącznie z wydechu. W aucie masz wrażenie, że silnik jest z tyłu, bo stamtąd dochodzi dźwięk.

> W AR to niedopuszczalne.

to mnie by się podobało zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.