Skocz do zawartości

do oglądaczy zdjeciowych


tygrysek86

Rekomendowane odpowiedzi

> MERCEDES

> pomijamy fakt pojemności...

> Coś ze zdjęć widzicie poza ładnymi felgami ??

Nie widzę ładnych felg. Samochód wydaje sie zadbany, choc przebieg i wiek niepokojące. Ilośc rożnych dziwnych rozwiązań jakie Merc stosował w CL gwarantuje ze będziesz miał fajna skarbonkę do wrzucania pieniedzy - na konsoli jest chyba nawet miejsce do wsuwania banknotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> MERCEDES

> pomijamy fakt pojemności...

> Coś ze zdjęć widzicie poza ładnymi felgami ??

Felgi brzydkie. Dla siebie chcesz? Auto niezłe, ktoś z AK ma takie - może się wypowie.

Ale radzę nie pytać o takie auta na AK - zaraz przeczytasz jakieś bzdury że 10 tys zł do włożenia zaraz po kupinie rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> MERCEDES

> pomijamy fakt pojemności...

> Coś ze zdjęć widzicie poza ładnymi felgami ??

nie pomijajmy faktu pojemności. będzie Ci głupio, że każdy inny CL jest mocniejszy... na ulicy... poszukałbym czegoś z większym kopnięciem:)

a felgi fatalne, można użyć do zbicia ceny. tak samo obowiązkowy znaczek AMG smile.gif

aha. i przygotuj 15 tys na pakiet startowy. przy CLu 10 nie styknie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> MERCEDES

> pomijamy fakt pojemności...

> Coś ze zdjęć widzicie poza ładnymi felgami ??

Takiego auta nie kupuje się po wyglądzie ze zdjęć, bo mały szczegół "inside" może Cię kosztować nie mało, więc moja rada to podjechać z blacharzem jak się nie znasz, by zobaczył czy ćwiartek nie ma, a jak są czy wspawane dobrze a nie na gumę do żucia wstawione i speca od merców, możesz gdzieś tam w okolicy znaleźć, komp, oględziny newralgicznych miejsc dla meśków. Czasami coś z pozoru błahego w aucie nietypowym może przyprawić o cenowy ból głowy potem, a samochód ma 14 lat, więc dziać się mogło sporo lub niewiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aha. i przygotuj 15 tys na pakiet startowy. przy CLu 10 nie styknie

15? 20 w pierwszy miesiącu i po 5 w kolejnych zlosnik.gif

a prawda jest taka ze jakby go kupil dziś tak jak stoi, to byc może by nie musial dolozyc ani grosza przez pare miesięcy, nawet oleju by nie trzeba było zmieniac bo te kilka kkm zawsze się jeszcze zrobi... chyba ze ma takie "szczęście" ze akurat trafi tak ze trzeba wymieniac za 500km wink.gif

a potem jak cos wyjdzie - wiadomo, auto używane, zawsze cos wyjdzie do naprawy ok.gif ale niekoniecznie w pierwszym miesiącu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież jak ktoś kupuje samochód luksusowy to go stać na naprawy i eksploatację na miarę premium.

> Tak??

no sie wie. przecież widać tyle 5tek i 7mek i Sklass czy A8 - 15 letnich, w stanie perełka, cud, igła na naszych drogach smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile musiałby trzaskać tymi drzwiczkami żeby się odkształciły, sto razy dziennie?

Proszę Cie. Nie raz kupiłem auto z urwanym tym schowkiem (urwana klapka, lub urwane zawiasy, lub na jednym zawiasie wiszący, lub brak klapki w ogole), tak ludzie traktują auta - im droższe auto tym mniej szanują.

To samo dotyczy oslon przeciwsłonecznych, pourywane uchwyty, ledwo wiszące itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> MERCEDES

> pomijamy fakt pojemności...

> Coś ze zdjęć widzicie poza ładnymi felgami ??

Znajomy kupił ostatnio identycznego.

Pierwsze co to wydał ok 3 tys zł na zabawę z elektroniką. Czyli domykanie szyb, drzwi itp. Z tego co opowiadał to niestety elektronika w tych samochodach to pięta achillesowa.

Miałem przyjemność pojeździć takim samochodem i muszę przyznać, że dźwięk silnika jest bardzo przyjemny ok.gif. Niestety musisz szykować się z dość wysokim spalaniem. Wg. znajomego ok 20 litrów.

Jak masz finanse i zostawisz sobie troszkę $$ na pakiet startowy (oczywiście, nie mówię tutaj o 10 tys zł jak w przypadku całego AK) to powinien Pan być zadowolony ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba sprawdzic zawieszenie samopoziomujace ABC

koszt amorka to circa 4000-5000zł sztuka, jest pompa za 5000-6000zł.

dwie listwy z zaworkami po ok 5000zł sztuka

oczywiscie w USA robia kit zawieszenia za 2000usd z modułem do oszukania silnika.

tez chciałem kupic ale koszt zawieszenia odstraszył.

sprawdzic zawieszenie; skrzynie i elektronikę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To żadna suma przy kwocie ile ten samochód kosztował nowy. Zawsze można kupić u Jaya za ułamek tej

> kwoty

Oczywiście, nie u mnie, ale mój mechanik nie takie rzeczy załatwia. Piszę serio.

Już nawet nie chciało mi się komentować tej sumy o której wyżej koledzy napisali - chyba nie wiedza za ile się rozbiera angliki i wyciąga części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proszę Cie. Nie raz kupiłem auto z urwanym tym schowkiem (urwana klapka, lub urwane zawiasy, lub na

> jednym zawiasie wiszący, lub brak klapki w ogole), tak ludzie traktują auta - im droższe auto

> tym mniej szanują.

> To samo dotyczy oslon przeciwsłonecznych, pourywane uchwyty, ledwo wiszące itp.

ale też im droższe albo inaczej - im wyższej klasy tym więcej jest w stanie wnętrze wytrzymać...

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale też im droższe albo inaczej - im wyższej klasy tym więcej jest w stanie wnętrze wytrzymać...

> pozdr

ale jak nogi polozysz na tej klapce od schowka czy nogami zamykasz... to już nie bardzo hehe.gif

kolejna sprawa ze im droższe auta tym "lepsze" rzeczy się dzieją w środku oink.gifoink.gifoink.gif

różne są przypadki ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście, nie u mnie, ale mój mechanik nie takie rzeczy załatwia. Piszę serio.

> Już nawet nie chciało mi się komentować tej sumy o której wyżej koledzy napisali - chyba nie wiedza

> za ile się rozbiera angliki i wyciąga części.

Czy takie części jak pneumatyka zawieszenia, do takich samochodów jest do kupienia z anglika bez problemu?

Jeżeli nowe wyjdzie 20 tys to ile używka z anglika?

Ile gwarancji daje sprzedawca na te części z anglika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy takie części jak pneumatyka zawieszenia, do takich samochodów jest do kupienia z anglika bez

> problemu?

> Jeżeli nowe wyjdzie 20 tys to ile używka z anglika?

> Ile gwarancji daje sprzedawca na te części z anglika?

Dobrze wiesz ze gwarancji nie ma wink.gif co do cen to nie mam pojęcia, musiałbym popytać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze wiesz ze gwarancji nie ma co do cen to nie mam pojęcia, musiałbym popytać...

Różowo nie jest i sprzedawcy nie w ciemię bici, wiedzą co trzyma cenę i wiedzą ile za to brać, więc to czcze gadanie że z angola to pół darmo, bo tak nie jest, spotkał się z tym każdy, komu się zrypało i musiał naprawiać.

Przykładowo, popularny kompakt w dieslu, zrypało się coś w silniku, po rozebraniu okazało się że panewka postanowiła się wziąć i obrócić, wcześniej zero dawania jakichkolwiek "ale", koszt zrobienia na gotowo ponad 5 tys, bo się po drodze nazbierało oprócz dobrego słupka-rozrząd, płyny, turbo do regeneracji bo jak rozdłubali to zobaczyli że ma luz na wałku, a pompowało normalnie, nie dymiło nic, zmiana icka bo miał mini nieszczelność, do tego jakieś uszczelniacze i inne pierdoły.

samochód mega popularny z popularnym silnikiem, części do tego pełno, a jak widać grosze nie wyszły.

Ze wszystkim tak jest jak się rozdłubie, a czasami lepsze cyrki, bo zrypie się a potem się okazuje, że są owszem takie części, ale różnią się detalami bo szły z różnymi małymi zmianami w zależności nawet nie od roku a od miesiąca produkcji i piękne wozidełko stoi u mechanika i zarasta mchem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Różowo nie jest i sprzedawcy nie w ciemię bici, wiedzą co trzyma cenę i wiedzą ile za to brać, więc

> to czcze gadanie że z angola to pół darmo, bo tak nie jest, spotkał się z tym każdy, komu się

> zrypało i musiał naprawiać.

Im więcej pośredników tym drożej. Zawsze można sobie dane części zaklepać jeszcze jak stoją w całości w Anglii wink.gif Dlatego zawsze piszę w takich wątkach o takich autach, że trzeba mieć dobre znajomości - mechanika i dostep do tanich części. Wtedy można brać każde auto. A jak tego nie ma i trzeba będzie szukać po obcych... to się nie opłaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem, czasami dają gwarę na rozruch np. 30 dni?

> CO jak kupisz, pewnie tez nie za małe pieniadze i za chwilę tez padnie? Przecież to używka,

> niewiadomego stanu.

No jak padnie... to co zrobisz? Nic nie zrobisz zlosnik.gif Zrobisz awanture cyganowi od którego te części pochodzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Im więcej pośredników tym drożej. Zawsze można sobie dane części zaklepać jeszcze jak stoją w

> całości w Anglii Dlatego zawsze piszę w takich wątkach o takich autach, że trzeba mieć dobre

> znajomości - mechanika i dostep do tanich części. Wtedy można brać każde auto. A jak tego nie

> ma i trzeba będzie szukać po obcych... to się nie opłaca.

Rozjaśnij pojęcie "dostęp do tanich części", jak ktoś wie, że za zawias można krzyknąć 7 tys z jakiegoś samochodu, to po znajomości opuści tysiak no max dwa więc i tak z piątaka trzeba wyskoczyć, bo nikt prezentu nie zrobi i za pińcet nie odda. Sprzedawcy używanych części to nie Mikołajowie i dokładnie wiedzą co jest grane. Tak samo znajomy handlarz opuści koledze na samochodzie ale nie tyle że go odda bez zarobku, czy dołoży jeszcze, to w zasadzie logiczne.

Decydując się na stare, nietypowe auto trzeba mieć odpowiedni zapas gotówki lub możliwość wzięcia kreski w banku, czy będzie ta gotówka potrzebna, to już nie nam tu gdybać, czasami polatać może się uda na samej eksploatacji jakieś 2-3 lata (bo wiadomo że takim nikt 30 tys/rok nie będzie tłukł) a czasami może być wtopa finansowa już na starcie i tych jest więcej, bo takie auta kupowane są zazwyczaj uszkodzone, bo całych się nie opyla zwozić i zależy jak bardzo tanio zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trzeba sprawdzic zawieszenie samopoziomujace ABC

> koszt amorka to circa 4000-5000zł sztuka, jest pompa za 5000-6000zł.

> dwie listwy z zaworkami po ok 5000zł sztuka

> oczywiscie w USA robia kit zawieszenia za 2000usd z modułem do oszukania silnika.

> tez chciałem kupic ale koszt zawieszenia odstraszył.

> sprawdzic zawieszenie; skrzynie i elektronikę...

Rozumiem ze piszesz o nowych z aso?

Tylko kto tam kupuje......

Amor z gwarancja 12 msc 1600zł,normalna używka 500-900zł

http://allegro.pl/w220-220-w215-215-amg-55amg-amortyzator-abc-przod-i4624346296.html

Pompa ABC nowa 1500zł

http://allegro.pl/mercedes-cl-w215-s-w220-pompa-abc-nowa-i4631686366.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem ze piszesz o nowych z aso?

> Tylko kto tam kupuje......

> Amor z gwarancja 12 msc 1600zł,normalna używka 500-900zł

> http://allegro.pl/w220-220-w215-215-amg-55amg-amortyzator-abc-przod-i4624346296.html

> Pompa ABC nowa 1500zł

> http://allegro.pl/mercedes-cl-w215-s-w220-pompa-abc-nowa-i4631686366.html

O wlasnie nicka Twojego zapomniałem ok.gif

wiedziałem ze Ty jedyny coś konkretnego tu napiszesz ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O wlasnie nicka Twojego zapomniałem

> wiedziałem ze Ty jedyny coś konkretnego tu napiszesz

Co jakis czas mnie oczy bolą jak czytam wiec nieraz odpisuje hehe.gif

Dużo gratów sprzedaje chłopakom z Promerca w Radomiu i akurat na W215 jest małe zapotrzebowanie to i ceny częsci nie są wysokie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co jakis czas mnie oczy bolą jak czytam wiec nieraz odpisuje

Wiadomo ze na AK najwięcej wiedzą o danym modelu ci którzy nigdy go nie mieli i mieć nie zamierzają zlosnik.gif

> Dużo gratów sprzedaje chłopakom z Promerca w Radomiu i akurat na W215 jest małe zapotrzebowanie to

> i ceny częsci nie są wysokie

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No jak padnie... to co zrobisz? Nic nie zrobisz Zrobisz awanture cyganowi od którego te części

> pochodzą?

No to jak to sie ma do lansowanej tu teorii (również przez Ciebie), że w starym luksusowym to nie ma co paść, a jak coś padnie, to nie problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to jak to sie ma do lansowanej tu teorii (również przez Ciebie), że w starym luksusowym to nie

> ma co paść, a jak coś padnie, to nie problem?

No przecież nawet w tym wątku widzisz ze jak coś padnie to nie problem - ceny części są przystępne, necro napisał ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakos mi sie nie wydaje 6400 za komplet amorów plus robota to nic takiego

po pierwsze od kiedy się wymienia komplet na raz? zwykle po 2...

rownie dobrze można stwierdzić ze na dzień dobry będzie do wymiany komplet amorów, hamulców, rozrządy i inne cuda... tak jak to piszą na AK ze 10-20 tys do wlozenia na dzień dobry... a wiemy ze nigdy tak nie jest... chyba ze trupa kupimy wink.gif

a po drugie, jak mówimy ze jest tanio, to nie znaczy ze ceny będą na poziomie cen części passata gdzie wszystko masz za grosze niezależnie czy b5 czy b6... wiadomo ze w aucie typu CL musi być drożej.. ale nadal jest stosunkowo tanio - patrząc na te ceny które podał necro, nie powiesz ze jest drogo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakos mi sie nie wydaje 6400 za komplet amorów plus robota to nic takiego

u kumpla w warsztacie właściciel passata przy okazji wymiany rozrządu, wyszło, że jest trochę więcej tj.wałeka rozrządu, i UPG, regeneracja głowicy (mikorpęknięcia) zostawił ponad 4 k. Auto "di noje" w Polsce zakupione wink.gif Do końca praktycznie tylko ASO, przeglądy jak w książce przykazali, a wszelkie "nie podoba mi się" kwitowali tak musi być zlosnik.gif Nie pomnę, że wszystkie spinki i mocowania połamane zlosnik.gif Także jak na taki wynalazek to nie są obłedne koszta waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> patrząc na te ceny które podał necro, nie powiesz ze jest drogo

850zł za jeden używany amortyzator bez gwarancji, wyrwany łomem z jakiegoś rozbitka, wystawiony na zaplamionej olejem kostce brukowej... prawdziwa okazja dla ludzi którzy w tym wątku twierdzili, że samochody traktują jako "coś więcej"

hehe.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po pierwsze od kiedy się wymienia komplet na raz? zwykle po 2...

No tak, dzisiaj 2, jutro następne 2 zlosnik.gif

> rownie dobrze można stwierdzić ze na dzień dobry będzie do wymiany komplet amorów, hamulców,

> rozrządy i inne cuda... tak jak to piszą na AK ze 10-20 tys do wlozenia na dzień dobry... a

> wiemy ze nigdy tak nie jest... chyba ze trupa kupimy

Chyba, że tak, ja sie nie znam, ale jakoś nie wydaje mi sie, że kupujac taka furę za ułamek ceny nowego, bedzie ona laleczką niewiem.gif

> a po drugie, jak mówimy ze jest tanio, to nie znaczy ze ceny będą na poziomie cen części passata

> gdzie wszystko masz za grosze niezależnie czy b5 czy b6... wiadomo ze w aucie typu CL musi być

> drożej.. ale nadal jest stosunkowo tanio - patrząc na te ceny które podał necro, nie powiesz

> ze jest drogo

To zależy dla kogo drogo, bo jak ktoś kupuje taka furę za wszystkie oszczędności, a może jeszcze na krechę to znaczy, że do majętnych nie należy, a po prostu zamarzyło mu się trochę zużytego luksusu.

Co innego wyciągasz z kieszeni na zakup np. 30 tys + 10 tys na doprowadzenie do stanu igła i sie cieszysz z jazdy, oczywiście nie zakładając, że kupiłeś ulepa, w którym co chwile coś sie sypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 850zł za jeden używany amortyzator bez gwarancji, wyrwany łomem z jakiegoś rozbitka, wystawiony na

> zaplamionej olejem kostce brukowej... prawdziwa okazja dla ludzi którzy w tym wątku

> twierdzili, że samochody traktują jako "coś więcej"

ile takich CL-ów miałeś że uważasz że to nie jest okazja? confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak, dzisiaj 2, jutro następne 2

Kurde, 4 lata temu kupiłem mojego Paska, cofnięty był na 200k z nie wiadomo ilu (nie interesuje mnie to), nie wymieniłem ani jednego amortyzatora, ani jednej tarczy, nic... przez te 4 lata jedynie klocki 2x z przodu i 1x z tyłu.. i jeden wahacz i to w tym roku dopiero...

Wiec jak ktoś wymieni 2 amory to czemu zakładasz ze od razu wymieni kolejne 2 i może kupe innych rzeczy? z zamkniętymi oczami go kupi? jasne, znam takich co kupuja bez oglądania, ale nie za taka cene, za 15 tys można go brac bez oglądania...

> Chyba, że tak, ja sie nie znam, ale jakoś nie wydaje mi sie, że kupujac taka furę za ułamek ceny

> nowego, bedzie ona laleczką

Nie musi być laleczka, nie musi wszystko dzialac. Ale rozróżnijmy to co niezbędne - czyli zawieszenie, hamulce, silnik, skrzynia - od tego co mniej potrzebne, czyli np. jak nie będzie dzialalo jakies wyposazenie wnętrza to trudno, można sobie naprawić lub nie naprawiac, nic istotnego.

> To zależy dla kogo drogo, bo jak ktoś kupuje taka furę za wszystkie oszczędności, a może jeszcze na

> krechę to znaczy, że do majętnych nie należy, a po prostu zamarzyło mu się trochę zużytego

> luksusu.

> Co innego wyciągasz z kieszeni na zakup np. 30 tys + 10 tys na doprowadzenie do stanu igła i sie

> cieszysz z jazdy, oczywiście nie zakładając, że kupiłeś ulepa, w którym co chwile coś sie

> sypie.

Ale po co od razu po zakupie auta wyciągac 10 tys zł ? Kupujesz go za 30 tys, zmieniasz olej lub nie - jeśli nie trzeba i jeździsz. Co Ty w nim chcesz robic? To używane auto i wiadomo ze będą konieczne jakies naprawy jak w każdym używanym, ale czemu od razu? Jak cos wyjdzie po paru miesiącach to się zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.