rwIcIk Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 Dzisiaj z ciekawości włączyłem wyświetlacz na chwilowe spalanie 110km/h : 6-7 130km/h : 8-9 150km/h : 10-11 l/100km Chwilę męczyłem jadąc 110km/h , ale odpuściłem, przełączyłem wyświetlacz na zasięg i pomknąłem dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Dzisiaj z ciekawości włączyłem wyświetlacz na chwilowe spalanie > 110km/h : 6-7 > 130km/h : 8-9 > 150km/h : 10-11 l/100km > Chwilę męczyłem jadąc 110km/h , ale odpuściłem, przełączyłem wyświetlacz na zasięg i pomknąłem > dalej U mnie wyglada bardzo podobnie Gdyby skrzynia byla 6-ka to pewnie troche by spadlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > U mnie wyglada bardzo podobnie > Gdyby skrzynia byla 6-ka to pewnie troche by spadlo a co ma do tego ilość biegów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > a co ma do tego ilość biegów? ilość przełożeń co za tym idzie lepsze zestopniowanie, w amerykańskich skrzyniach 5 i 6 bieg często były nadbiegami a nie tylko najwyższy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 Trochę dużo, u mnie przy 120km/h jest 6 - 6,5, potem przy 140 8-9, przy 150km/h nie sprawdzałem, bo w Polsce jest to zabronione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 jak dobrze że mam klekota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > ilość przełożeń co za tym idzie lepsze zestopniowanie, w amerykańskich skrzyniach 5 i 6 bieg często > były nadbiegami a nie tylko najwyższy > pzdr aa no przełożenie to się zgodzę, sama ilość biegów nic nie znaczy, np w BMW niektóre 6b mają krótsze 6 przełożenie niż 5b 5ke przy tym samym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > a co ma do tego ilość biegów? W sumie nic, bo liczy sie przelozenie. Ale zakladajac, ze obecna skrzynia jest jaka jest, to dolozenie 6 biegu obnizyloby obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > U mnie wyglada bardzo podobnie > Gdyby skrzynia byla 6-ka to pewnie troche by spadlo Niestety tylko 5 biegów mam. Do 1,8 bez turbo dawali 5. Do 1,4T była 6 Wtedy auto z 11s schodzi do 9 s do 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > W sumie nic, bo liczy sie przelozenie. > Ale zakladajac, ze obecna skrzynia jest jaka jest, to dolozenie 6 biegu obnizyloby obroty prościej zmienić przełożenie główne, przynajmniej przy RWD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Trochę dużo, u mnie przy 120km/h jest 6 - 6,5, potem przy 140 8-9, przy 150km/h nie sprawdzałem, bo > w Polsce jest to zabronione Cruze hatchback mierzy 4,5 m i waży prawie 1,5 tony To (prawie) amerykański krążownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > prościej zmienić przełożenie główne, przynajmniej przy RWD Jeszcze prosciej nie przejmowac sie spalaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Cruze hatchback mierzy 4,5 m i waży prawie 1,5 tony > To (prawie) amerykański krążownik Golf jakieś 4,2m i waży z 1100kg, ale pod maską ma stary, prosty 8-zaworowy silnik 2,0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > jak dobrze że mam klekota Nie cierpię klekotów Czasem wezmę jakąś służbówkę na turbo-gnojówkę i przekonuję się na NIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > prościej zmienić przełożenie główne, przynajmniej przy RWD Przy rwd to prosta sprawa (z reguły). Ja zmieniłem 2 m-ce temu i spalanie spadło ok. 0,5L w cyklu mieszanym oraz o 1L w trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Jeszcze prosciej nie przejmowac sie spalaniem Tak też robię. Cieszę się, bo auto ważące prawie 1,5 tony z silnikiem 1,8 141KM pali mi tyle samo, co poprzednie auto ważące 1200 kg z silnikiem 1,6 109 KM. Zmienne fazy rozrządu i zmienny kolektor dolotowy robią co do nich należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Niestety tylko 5 biegów mam. > Do 1,8 bez turbo dawali 5. > Do 1,4T była 6 Wtedy auto z 11s schodzi do 9 s do 100km/h M32? To juz lepiej normalna 5. biegowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > U mnie wyglada bardzo podobnie > Gdyby skrzynia byla 6-ka to pewnie troche by spadlo Przy jeździe autostradowej to niekoniecznie. Ale już przy jeździe poniżej setki zysk widać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Przy jeździe autostradowej to niekoniecznie. Ale już przy jeździe poniżej setki zysk widać... Akurat w GP najwiekszy zysk na autostradzie to fakt, ze nie slychac az tak ryku silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Akurat w GP najwiekszy zysk na autostradzie to fakt, ze nie slychac az tak ryku silnika Sport jest lepiej wyciszony niż seria, IMHO. Więc nie wyje tak bardzo... I 160km/h przy 4rpm jest optymalne do jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Sport jest lepiej wyciszony niż seria, IMHO. Więc nie wyje tak bardzo... > I 160km/h przy 4rpm jest optymalne do jazdy... ale 160km/h @ 4000rpm masz na 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Trochę dużo, u mnie przy 120km/h jest 6 - 6,5, potem przy 140 8-9, przy 150km/h nie sprawdzałem, bo > w Polsce jest to zabronione Pewnie a przy 200 to produkuje paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > M32? To juz lepiej normalna 5. biegowa Do 1,8 5 biegowa. Do 1,4T dawali 6 biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Do 1,8 5 biegowa. > Do 1,4T dawali 6 biegów. No i ta 6b. ma byc moze kod m32, ktory jest dobrze znany... z badziewnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > No i ta 6b. ma byc moze kod m32, ktory jest dobrze znany... z badziewnosci aaaaa, to nie wiem kolega w Astrze IV 1,7D już naprawiał skrzynię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > aaaaa, to nie wiem > kolega w Astrze IV 1,7D już naprawiał skrzynię Bo to chyba Oplowska skrzynia jest wlasnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > aaaaa, to nie wiem > kolega w Astrze IV 1,7D już naprawiał skrzynię naprawialem M32 i ja po 175 tys km, glownie przez tarcie na dwojce, piatka i szostka slyszalna ale bez tragedii bylo. Coz, zal kasy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Pewnie a przy 200 to produkuje paliwo. Niestety nie, to nie Pasek B5 ftedeiku jedynym słusznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > naprawialem M32 i ja po 175 tys km, glownie przez tarcie na dwojce, piatka i szostka slyszalna ale > bez tragedii bylo. > Coz, zal kasy .... dobrze, ze nie masz Suzuki... tam ludzie po 45tkm w Swifcie potrafia lozyska wymieniac... ciekawe skad skosnole biora te skrzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > dobrze, ze nie masz Suzuki... tam ludzie po 45tkm w Swifcie potrafia lozyska wymieniac... ciekawe > skad skosnole biora te skrzynie Suzuki mocno współpracuje z GM i Shanghai Automotive Industry Corp. i VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Nie cierpię klekotów > Czasem wezmę jakąś służbówkę na turbo-gnojówkę i przekonuję się na NIE mowiac szczerze to roznica na minus jest tylko na wolnych obrotach. Wtedy slychac klekotanie. Poza tym same plusy (oczywiscie w porownianiu klekot - wolnossak benzynowy). W zime cieple leci po paruset metrach, krotkie biegi mi nie przeszkadzaja bo automat, pali dosc malo jak na swoja mase i nie musze sie modlic przy wyprzedzaniu Mity o glosnosci, otrzepywaniu sie ze sniegu to zaszlosc sprzed 10 lat. Nie widzialem ostatnio diesla bez dogrzewacza (pomijam najtansze sztuki z najnizszych klas). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 Tak czy siak, wolę benzynę - najlepiej z turbinką. Czasem jeżdżę 1,8T - to podoba mi się Moim wolnossącym 1,8 muszę zbyt często redukowac do 3 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Niestety tylko 5 biegów mam. > Do 1,8 bez turbo dawali 5. > Do 1,4T była 6 Wtedy auto z 11s schodzi do 9 s do 100km/h Pewnie przy 5b trzeba 3 biegu żeby jechać 100km/h a w 6b wystarczy 2 bieg. Zakładając że te 9 i 11 sekund są prawdziwymi danymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 To tak dorzucę Wam z wczoraj na świeżo, Peugeot 2.2 HDI automat, trasa do Pragi i spowrotem, razem lekko ponad 1100 km, po A średnio 110 - 130kmh, 6,5l/100km , ale to było z premedytacją, normalnie mam deczko wyższe spalanie ps. spalanie zawiera też jazdę po mieście (nie tylko trasa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maczo111 Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > No i ta 6b. ma byc moze kod m32, ktory jest dobrze znany... z badziewnosci Pomijając awaryjność łożysk w m32, bo mowa tu o przełożeniach , to moim zdaniem ta skrzynia jest wręcz wspaniała . Na 6stce przy 4000 na obrotomierzu mam prawie 210 na prędkościomierzu , oczywiście mowa o silniku benzynowym . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Tak czy siak, wolę benzynę - najlepiej z turbinką. Czasem jeżdżę 1,8T - to podoba mi się > Moim wolnossącym 1,8 muszę zbyt często redukowac do 3 biegu Ja tez wole. Ale mój portfel nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Pewnie przy 5b trzeba 3 biegu żeby jechać 100km/h a w 6b wystarczy 2 bieg. > Zakładając że te 9 i 11 sekund są prawdziwymi danymi. 11 prawdziwe nawet na LPG - test z TV. Nie wiem jak 9s z 1,4T - ale pamiętajmy, że ten silnik mimo tej samej mocy co 1,8, ma dużo wyższy moment obrotowy dostępny już od niskich obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Dzisiaj z ciekawości włączyłem wyświetlacz na chwilowe spalanie > 110km/h : 6-7 > 130km/h : 8-9 > 150km/h : 10-11 l/100km > Chwilę męczyłem jadąc 110km/h , ale odpuściłem, przełączyłem wyświetlacz na zasięg i pomknąłem > dalej w 2,5T to wygląda następująco 110 km/h: 8 l 130 km/h 9,5-10l 150 km/h: 10,5-11 170 km/h: 11,7-12 średnia z trasy Chałupy-Wwa wyszła mi 11,5, ale dość mi się spieszyło i 180-200 km/h często gościło na prędkościomierzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > To tak dorzucę Wam z wczoraj na świeżo, Peugeot 2.2 HDI automat, trasa do Pragi i spowrotem, > razem lekko ponad 1100 km, po A średnio 110 - 130kmh, 6,5l/100km Ostatnio też robiłem taką trasę swoim Bravolotem i przebieg 1374km prędkość średnia z trasy 76km/h, po autostradach 140km/h + i spalanie 5.9l/100km. Nie lubię diesla ale spalanie ma dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Ostatnio też robiłem taką trasę swoim Bravolotem i przebieg 1374km prędkość średnia z trasy 76km/h, > po autostradach 140km/h + i spalanie 5.9l/100km. Nie lubię diesla ale spalanie ma dobre. Taką średnią prędkość uzyskałem na trasie do Bułgarii i z powrotem. Spalanie silnika benzynowego 1,8 141 KM w aucie ważącym prawie 1,5 t wyniosło 7,5 l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Ostatnio też robiłem taką trasę swoim Bravolotem i przebieg 1374km prędkość średnia z trasy 76km/h, > po autostradach 140km/h + i spalanie 5.9l/100km. Nie lubię diesla ale spalanie ma dobre. u mnie średnia z trasy wg kompa to 97kmh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Dzisiaj z ciekawości włączyłem wyświetlacz na chwilowe spalanie > 110km/h : 6-7 > 130km/h : 8-9 > 150km/h : 10-11 l/100km Czołgiem jeździsz? co najmniej o 40% za dużo.... Yu na Ak są tacy co im w zbiorniku przybywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 co to za landara? ja przy 160 mam równo 8/100 przy 80 mam 4.5-4.7 optimum jest przy 120 coś koło 5.3-5.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Taką średnią prędkość uzyskałem na trasie do Bułgarii i z powrotem. Spalanie silnika benzynowego > 1,8 141 KM w aucie ważącym prawie 1,5 t wyniosło 7,5 l/100km W ubiegłym roku trasę Stalowa Wola - Sarajewo (blisko 1000km) zrobiłem na jednym baku 1.4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Czołgiem jeździsz? co najmniej o 40% za dużo.... Yu na Ak są tacy co im w zbiorniku przybywa... Wyrośniętym, spasionym hatchbackiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > W ubiegłym roku trasę Stalowa Wola - Sarajewo (blisko 1000km) zrobiłem na jednym baku 1.4T Moim 850km na baku robiłem. Pewnie można więcej, ale nie oszczędzałem silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > co to za landara? Już pisałem - Cruze - waży prawie 1,5 t. > ja przy 160 mam równo 8/100 > przy 80 mam 4.5-4.7 > optimum jest przy 120 coś koło 5.3-5.5 Co to za popierdółka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Moim 850km na baku robiłem. Pewnie można więcej, ale nie oszczędzałem silnika Ja standardowo robię ok. 800km na baku. Wtedy 1000km zrobiłem w drodze na wakacje, zapchany bagażnik, 3 osoby na pokładzie. Droga trochę przez góry (przejście w Barwinku), autostrada na Węgrzech i kawałku Chorwacji (ok. 130-140 na tempomacie), trochę turlania się przez miasteczka w Bośni (światła, skrzyżowania). Wynik chyba niezły jak na autko o masie 1,5 tony i mocy 140KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Dzisiaj z ciekawości włączyłem wyświetlacz na chwilowe spalanie > 110km/h : 6-7 > 130km/h : 8-9 > 150km/h : 10-11 l/100km > Chwilę męczyłem jadąc 110km/h , ale odpuściłem, przełączyłem wyświetlacz na zasięg i pomknąłem > dalej Moje pudlo pali identycznie ale robi większe opory, ma turbo, wiecej mocy i lepiej przyspiesza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > naprawialem M32 i ja po 175 tys km, glownie przez tarcie na dwojce, piatka i szostka slyszalna ale > bez tragedii bylo. > Coz, zal kasy .... No cóż ja naprawialem przy 37000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.