Skocz do zawartości

Czy są tacy co to montują?


delco

Rekomendowane odpowiedzi

W przypadku zwykłej, halogenowej żarówki niezauważalna gołym okiem odchyłka od normy w przypadku żarnika będzie skutkować mniej lub bardziej (zależnie od wielkości) oświetlaniem sów, przydrożnych rowów lub oczu kierowcy nadjeżdżającego z przeciwka. W przypadku tanich, przypadkowo produkowanych i pakowanych żarówek by ChRL widać to szczególnie, bo z każdym kompletem wypada ustawić światła od nowa. Jak więc ma zachować się ten wynalazek, który posiada po prostu diodę, która to pod względem geometrycznym nijak nie przypomina żarnika. Reflektor szczególnie z odbłyśnikiem działa w sposób taki, iż ukierunkowuje emisję światła padającą na jego krzywizny i odbija dalej, już ukierunkowany strumień światła.

Ale nie zmienia to faktu, że bardzo chciałbym zobaczyć jak to coś (bo to już nie żarówka) świeci. Żeby nie cena wynosiła 1/10 tego co za to żąda sprzedający, gotów byłbym ponieść koszta takiego eksperymentu, a tak to można tylko pośmiać się i pokiwać głową nad takimi, którzy kupią to w dobrej wierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale h7 nie montuje sie do lamp z odblysnikiem, wiec moim zdaniem kierunek swiecenia bedzie taki sam

> i nie ma prawa swiecic w sowy

A przepraszam, co ma piernik do wiatraka, czyli żarówka H7 do odbłyśnika? Żeby daleko nie szukać, przepiękne okazy reflektorów w których żarówka H7 współpracuje z odbłyśnikiem: Passat B5, Laguna II, Scenic I/II IThankYou.gif

PICT0291.JPG

172441423_2_644x461_reflektor-xenonowy-lewy-prawy-do-renault-laguna-ii-dodaj-zdjecia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale h7 nie montuje sie do lamp z odblysnikiem, wiec moim zdaniem kierunek swiecenia bedzie taki sam

> i nie ma prawa swiecic w sowy

Oż kurde! To ja nie wiedziałem że mi w Clio złe żarówki do reflektora w fabryce wstawili boje_sie.gifpanic.gif I jak jakiś debil takie same wymieniałem przez siedem lat! panic.gif

Jak pojęcia nie masz o czymś, to nie pisz, bo jeszcze ktoś uwierzy. I jeszcze sobie dopasuje, że soczewkowych reflektorów się nie ustawia. facepalm%5B1%5D.gifscrewy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...dla mnie to nie ma prawa dzialac dobrze... o kodeksie nie wspominając....

> Dla jasności szukalem innego rodzaju H7...

Na aliexpress są po ok. 45$

Kilka opinii znalezionych na aliexpress...

-Nice at night and very bright!

-there is no rigid mounting of the lamp! when driving a motor vehicle car light bulb sways, no precise focus, thus there is a risk of blinding oncoming car!!! do not buy these bulbs! it's all fake.

-Wszystko ok, everything ok

-Nice item. Very bright, will buy again, only thing is a bit lose on the fitment and seal.

-Very bright LED. Fits my 09 Honda Civic (9006) very well.

-FRAUD!!! NOT 4800LM !!! NOT WHITE !!! HERE IS PHOTO!!!

41757889695794807066.png

-Excellent product except that you have to make very sure about your bulb seat socket as it may vary from different cars. Overall very good.

-Amazing!

-Super bright lamp!

IMHO... widzialem kiedys zestawienie w necie, ze max. dioday mają ok. 950 lumenow, co przy 2 daje niecale 2000. Mam latarkę z jedną CREE XML-T6 i daje nieźle, przyczterech efekt na pewno bedzie lepszy ale mimo to mam wątpliwosci co do jasnosci.

Po drugie "zarowka" konczy sie na tym czarnym, radiator to driver pradowy, zeby sie zmiescil trzeba pewnie zdjac uszczelnienie reflektora, co moze zaowocowac kurzem i wilgocią wewnatrz reflektora. Pewnie jednak zalezy to od konstrukcji konkretnego reflektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bedzie lepszy ale mimo to mam wątpliwosci co do jasnosci.

Gdzieś widziałem zdjęcie z czterema diodami na jednej "żarówce"

> reflektora. Pewnie jednak zalezy to od konstrukcji konkretnego reflektora.

Pewnie tak... niemniej pewnie znajda się ludzie co będa chcieli mieć swiatła diodowe jak w BMW za dopłatą 10 kzł....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...dla mnie to nie ma prawa dzialac dobrze... o kodeksie nie wspominając....

> Dla jasności szukalem innego rodzaju H7...

Zakupiłem kiedyś i zamontowałem na próbę do mojego zabytku - fabryczna prądnica nie dawała rady i szukałem oszczędności energii wink.gif

W dzień jeszcze mogły być bo jakoś były widoczne - w nocy nie oświetlały praktycznie nic.

PS. nie odnoszę się tutaj do tego konkretnego egzemplarza, a do "jakiegoś znalezionego na Allegro" palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...

> Po drugie "zarowka" konczy sie na tym czarnym, radiator to driver pradowy, zeby sie zmiescil trzeba

> pewnie zdjac uszczelnienie reflektora, co moze zaowocowac kurzem i wilgocią wewnatrz

> reflektora. Pewnie jednak zalezy to od konstrukcji konkretnego reflektora.

Radiator jest do chłodzenia diod led. Ale w gorący dzień w miejskim korku i tak będą się gotować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrób sobie dzienne z drogowych za pomocą przetwornicy PWM na 25-30% mocy. Wiem że to nielegalne,

> ale jazda na postojówkach również

Samochód ma 53 lata - obawiam się montażu takich wynalazków wink.gif

W 53 roku samochody nie miały instalacji przystosowanych do jeżdżenia całą dobę na światłach i tej wersji będę się trzymał zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Radiator jest do chłodzenia diod led. Ale w gorący dzień w miejskim korku i tak będą się gotować.

Zgadzam sie, radiator jest do chlodzenia diod i drivera.

Mnie chodziło o to, ze reflektor nie przewiduje miejsca na driver z radiatorem bo standardowe żarówki go nie mają, wobec tego umieszczenie takiego wynalazku na diodach wymagać moze zmian konstrukcyjnych w reflektorze zeby wszystko sie zmiescilo, a reflektor był nadal szczelny i nie brudził sie w srodku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A przed soczewką to co jest jak nie odbłyśnik?

Chyba za soczewką biglaugh.gif

A na poważnie to szkoda czasu na komentowanie takich głupot. To fizyka z poziomu szkoły podstawowej. Jak ktoś miał zastępstwo z wyefistą to takie są efekty rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiele rzeczy jest zabronione pytałem o co innego czy sa tacy którzy to montuja mimo ze

> zabronione? Bo IMO to nie ma prawa działac dobrze...

Na pewno są. Bo mimo że jest to finansowo nieopłacalne i nie ma prawa dobrze działać to i tak zawsze znajdzie się jeleń do którego te argumenty nie przemawiają. Bo ma światła prawie jak w nowym Audi zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby tak było to by wielki radiator nie był potrzebny.

Temperatura włókna żarówki halogenowej to prawie 3000 stopniC.

Diodę świecącą po przekroczeniu ok 150*C trafiłby (za przeproszeniem) szlag więc musi być

wydajny radiator który te ok. 20W na zewnątrz "wyciągnie" i rozproszy by temperatura diody

nie przekroczyła dopuszczalnej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...dla mnie to nie ma prawa dzialac dobrze... o kodeksie nie wspominając....

> Dla jasności szukalem innego rodzaju H7...

Kiedyś trafiłem na forum CT200h na wątek o montażu LED H11. Są i zdjęcia, choć w dalszej części wątku zarzucono, że nie są miarodaje, bo robione w trybie auto. CT ma lampy z soczewką, amerykanie wkładają bardzo często HID. Xenon jest w tych autach niedostępny, są ori LED.

CT200h LED H11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.