jacob24 Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 Witka Kumpel właśnie dzwonił, że jest VW w hajlajnie do kupienia od właściciela w DE - ja będę tam dopiero w piątek, z oględzin na razie wszystko gra ale czy warto się tym zainteresować czy te silniki to jakaś mina? dokładnie chodzi o 2.3 V5 150ps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 miałem, chodziło równiutko i dobrze ciągnęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > miałem, chodziło równiutko i dobrze ciągnęło bardzo dobrze, a jaki przebieg, psuło się coś, olej też ciągnął? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 Wg mnie nie warto. Jedzie gorzej jak 1.8T opłaty 2x większe (akcyza OC i inne) pali więcej jak 1.8T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > bardzo dobrze, a jaki przebieg, psuło się coś, olej też ciągnął? było to w "ałdi 100" lub a6, od niemca - przebieg na blacie jak zawsze około 200 000 ale na oko z 500 000 bo jeszcze welur nie przetarty więc do 1 000 000 nie doszła. Jeździła, paliła, z silnikiem i skrzynią manualną nic się nie działo, oprócz korozji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > było to w "ałdi 100" lub a6, od niemca - przebieg na blacie jak zawsze około 200 000 ale na oko z > 500 000 bo jeszcze welur nie przetarty więc do 1 000 000 nie doszła. Jeździła, paliła, z > silnikiem i skrzynią manualną nic się nie działo, oprócz korozji tylko ze w tych ałdi to był inny silnik Ten 2.3 10v jest "zmodyfikacją" VR6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Wg mnie nie warto. Jedzie gorzej jak 1.8T opłaty 2x większe (akcyza OC i inne) pali więcej jak > 1.8T. a jak z awaryjnością? bo w 1.8t chyba jest trochę więcej elementów do ew. zepsucia się... jedzie gorzej od 1.8t 150ps? w sensie 0.5 do setki czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > tylko ze w tych ałdi to był inny silnik > Ten 2.3 10v jest "zmodyfikacją" VR6. OK. to coś przeoczyłem ale jednostka była nie do zabicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Witka > Kumpel właśnie dzwonił, że jest VW w hajlajnie do kupienia od właściciela w DE - ja będę tam > dopiero w piątek, z oględzin na razie wszystko gra ale czy warto się tym zainteresować czy te > silniki to jakaś mina? dokładnie chodzi o 2.3 V5 150ps Pięknie gra i ciągnie od dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > tylko ze w tych ałdi to był inny silnik > Ten 2.3 10v jest "zmodyfikacją" VR6. okrojone vr6? nie wiem w takim razie czy podążam w dobrym kierunku, egzemplarz niby jest zadbany i nie ma wstępnie żadnych problemów ale z drugiej strony jakaś obawa zawsze jest, że ten 2.3 to może jakiś niewypał i zaraz zacznie się pasmo nieszczęść czy jest to w miarę poprawna jednostka bez większych kłopotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Pięknie gra i ciągnie od dołu a jakieś bolączki? na yt już słyszałem, że fajnie gada, od dołu jeżeli ciągnie to lubię to w piątek będę miał okazję pojeździć, ew. zanabyć gada bo już się wstępnie napaliłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > jedzie > gorzej od 1.8t 150ps? w sensie 0.5 do setki czy jak? Porównanie Golfa IV V5 150KM z Audi A3 1.8T 150KM Widać że zawsze delikatnie lepsze jest 1.8T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > a jak z awaryjnością? bo w 1.8t chyba jest trochę więcej elementów do ew. zepsucia się... jedzie > gorzej od 1.8t 150ps? w sensie 0.5 do setki czy jak? Generalnie zawsze porównywałem te silniki w Leonie a tam różnica robić się 1.5 sek do 100 i spalanie wyższe, co do awaryjności to raczej na podobnym poziomie. Co do golfa to rzeczywiście w wersji 1.8t 150KM szału niema w przyspieszeniu ale można zawsze czipować. Co do większej ilości części do naprawy to tez nie do końca bo do 1.8 T maneli pełno na rynku a do V5 już problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Witka > Kumpel właśnie dzwonił, że jest VW w hajlajnie do kupienia od właściciela w DE - ja będę tam > dopiero w piątek, z oględzin na razie wszystko gra ale czy warto się tym zainteresować czy te > silniki to jakaś mina? dokładnie chodzi o 2.3 V5 150ps zaraz sie dowiesz wszystko o tym silniku od ludzi ktorzy nigdy go nie mieli ja mialem przez dluzszy czas wiec swoje 3gr wtrace: - fajnie brzmi - fajnie ciagnie od dolu - potrafi duzo spalic (miasto, krotkie odcinki) najnizsze spalanie jakie osiagnalem to 9,5 ltr lpg (ale ja mialem skrzynie 6bieg) na zbiorniku gazu ale to trasie - super szybko sie grzeje co jest fajne zima - nagrzewa sie jak maly reaktor, w lecie wentylatory mialo duzo pracy - trzeba dbac o chlodzenie, pompa wody elektryczna (dodatkowa) trzeba ja pilnowac czy dziala - obudowa termostaty plastykowa jak w innych vw , peka, gubi plyn, nowa tylko w aso okolo 120zl - uklad zaplonowy do d... . cewka lubi pasc, ma przebicia, nowa kolo 400 zl, przewody nowe 150zl, zeby tego bylo malo jest jeszcze modul/wzmacniacz iksry jak zwal tak zwal, nowy tylko w aso , uzywki sa ale roznie z nimi bywa (swoja droga dzialaloby to latami ale w srodku jest tak zrobione ze ma sie zepsuc , cieniutkie druciki pekaja od drgan) poza tym pod maska miejsca malo, rece trzeba miec z gumy albo od razu sciagac pas przedni przy jakichs naprawach. rozrzad na lancuchu ale niech cie to nie zwiedzie, 200 tys i go sluchac, lancuch sie wyciaga. rozrzad od strony skrzyni, dwa lancuchy, napinacze. mozna naprawiac mozna jezdzic az sie urwie silnik ciezki, wisi przed przednia osia, wplywa to na szybsze zuzywanie sie przednich opon to chyba tyle na ta chwile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 bardzo dziękuję za cenną opinie chociaż nie brzmi to zachęcająco ale lepiej poznać prawdę niż później ew. pluć sobie w brodę. Masz jakieś inne doświadczenia z silnikami z grupy VAG? bo podpowiadają jeszcze 1.8T ale tutaj z kolei turbina itp. budząca też pewne obawy - może niesłusznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > bardzo dziękuję za cenną opinie chociaż nie brzmi to zachęcająco ale lepiej poznać prawdę niż > później ew. pluć sobie w brodę. Masz jakieś inne doświadczenia z silnikami z grupy VAG? bo > podpowiadają jeszcze 1.8T ale tutaj z kolei turbina itp. budząca też pewne obawy - może > niesłusznie... 2.4 v6 1.8 n/a 1.8t tez przerobilem 1.8 turbo mniej cylindrow, mniej skomplikowane, czesci tansze (wspomniana wczesniej obudowa termostatu tutaj zamienniki sa kosztuja nascie zlotych) ale dochodzi turbna ktorej koszt jako nowe pewnie 2-3 tyski a regeneralcja 600-1000 byla jakas akcja serwisowa z cewkami (pojedyncze na kazdy cyl) i czasem moze ktoras pasc, a to zaworek n75 do wymiany czy inny modul elektroniczny ale wszystko dostepne raczej i do wyboru jesli chodzi o cene silniki rozpracona w polsce itd itp najwiekszy koszt ktory moze cie spotkac to ta turbina czy jest lepszy od v5? pewnie jest ale to sie odbija tez w cenie samochodu (z v5 tansze) zalezy do czego ma byc auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > silniki rozpracona w polsce itd itp > najwiekszy koszt ktory moze cie spotkac to ta turbina > czy jest lepszy od v5? pewnie jest ale to sie odbija tez w cenie samochodu (z v5 tansze) > zalezy do czego ma byc auto. generalnie sporo trasy - ok. 800km, max. 1000km tygodniowo i dojazdy do roboty - 4 osoby na pokładzie 20km w jedną stronę drogą ekspresową, miasto z 20-30%. Priorytet - ma nie zrujnować portfela, nie być jakieś max. kłopotliwe - typu kapryśna elektryka czy co chwilę wybijające się zawieszenie no i jakoś żeby się turlało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > generalnie sporo trasy - ok. 800km, max. 1000km tygodniowo i dojazdy do roboty - 4 osoby na > pokładzie 20km w jedną stronę drogą ekspresową, miasto z 20-30%. Priorytet - ma nie zrujnować > portfela, nie być jakieś max. kłopotliwe - typu kapryśna elektryka czy co chwilę wybijające > się zawieszenie no i jakoś żeby się turlało e46? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > e46? części będą drogie, sam zakup w DE będzie też pewnie kosztowny, rocznikowo pewnie będzie nie za młode, dzięki raczej Golf IV, Leon, Octavia - coś w ten deseń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > części będą drogie, sam zakup w DE będzie też pewnie kosztowny, rocznikowo pewnie będzie nie za > młode, dzięki raczej Golf IV, Leon, Octavia - coś w ten deseń Ale zupełnie inny komfort jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Ale zupełnie inny komfort jazdy. Zgadza się ale skupmy się na jakimś dobrym, sprawdzonym silniku z grupy VAG, tego 2.3 w piątek obejrzę ale widzę, że 1.8t byłoby chyba lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Zgadza się ale skupmy się na jakimś dobrym, sprawdzonym silniku z grupy VAG, tego 2.3 w piątek > obejrzę ale widzę, że 1.8t byłoby chyba lepsze Mam turbo ba nawet dwa i szczerze? Przy Twojej kwocie zawsze będzie coś do zrobienia. Przebiegi pewnie będą sięgały 300 tys km. Jeżeli ja szukał bym auta najmniej kłopotliwego i bezawaryjnego to tylko prosta benzyna nawet takie 2.3 lub 3.0 bo różnica spalania w trasie to pewnie 1-2 litry w Twój komfort podróżowania o niebo lepszy. Camry, maxima itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Mam turbo ba nawet dwa i szczerze? Przy Twojej kwocie zawsze będzie coś do zrobienia. Przebiegi > pewnie będą sięgały 300 tys km. Jeżeli ja szukał bym auta najmniej kłopotliwego i > bezawaryjnego to tylko prosta benzyna nawet takie 2.3 lub 3.0 bo różnica spalania w trasie to > pewnie 1-2 litry w Twój komfort podróżowania o niebo lepszy. > Camry, maxima itp Camry posiadałem - tyle, że ja kupowałem w hmm z tego co pamiętam 2002 roku a auto było z 95 roku. Teraz musiałbym kupić Camry z 2007 roku co przy kwocie 10 tysi jest baardzo nierealne natomiast kupując przykładowo Aveo będzie spokój, kupując Golfa IV myślę, że finansowo jakoś ogarnę, kupując fajnego japońca może być już zajechany dlatego raczej segment C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Camry posiadałem - tyle, że ja kupowałem w hmm z tego co pamiętam 2002 roku a auto było z 95 roku. > Teraz musiałbym kupić Camry z 2007 roku co przy kwocie 10 tysi jest baardzo nierealne > natomiast kupując przykładowo Aveo będzie spokój, kupując Golfa IV myślę, że finansowo jakoś > ogarnę, kupując fajnego japońca może być już zajechany dlatego raczej segment C W takim razie, jeżeli masz taki pogląd to w sumie coś, zs stajni vw, skoda, seat. Każdy naprawi, części śmiesznie tanie. Niestety 1.8t w twoim przypadku to proszenie się o klopoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Mam turbo ba nawet dwa i szczerze? Przy Twojej kwocie zawsze będzie coś do zrobienia. Przebiegi > pewnie będą sięgały 300 tys km. Jeżeli ja szukał bym auta najmniej kłopotliwego i > bezawaryjnego to tylko prosta benzyna nawet takie 2.3 lub 3.0 bo różnica spalania w trasie to > pewnie 1-2 litry w Twój komfort podróżowania o niebo lepszy. > Camry, maxima itp Co zyska kupując camry czy maximę czyli auto z segmentu E, względem jakiegoś sprawdzonego auta z segmentu D, biorąc pod uwagę wymagania autora wątku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > W takim razie, jeżeli masz taki pogląd to w sumie coś, zs stajni vw, skoda, seat. Każdy naprawi, > części śmiesznie tanie. to nie pogląd tylko realia > Niestety 1.8t w twoim przypadku to proszenie się o klopoty. nie rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Co zyska kupując camry czy maximę czyli auto z segmentu E, względem jakiegoś sprawdzonego auta z > segmentu D, biorąc pod uwagę wymagania autora wątku? Raczej chodziło mi o silnik. Czyli porównanie 1.6 do np 3.0 litrow. w trasie takie 1.6 spali 8, 3.0 pewnie 9 a jazda dużo przyjemniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > to nie pogląd tylko realia > Niestety 1.8t w twoim przypadku to proszenie się o klopoty. > nie rozumiem? co z tym 1.8T jest takiego specjalnego?mialem ten motor i to dosyc prosta i stara konstrukcja.Raczej trwala i latwa w gazowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 mialem 1.8T w skodzie, przez 95 kkm poszla jedna cewka i pompa wtornego obiegu powietrza, pierwsze jakies 350 w ASO, drugie niestety 1300 ........ przy czym ta pompa zwyczajnie piszczala po odpaleniu zimnego silnika (taka suszarka elektryczna), poza tym zadnych problemow pomimo chipa na 194 HP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Raczej chodziło mi o silnik. Czyli porównanie 1.6 do np 3.0 litrow. w trasie takie 1.6 spali 8, 3.0 > pewnie 9 a jazda dużo przyjemniejsza a to fakt, tyle, że ja nie przewidzę co będzie, np. za rok a auto kupuję na kilka, powiedzmy 3 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > co z tym 1.8T jest takiego specjalnego?mialem ten motor i to dosyc prosta i stara > konstrukcja.Raczej trwala i latwa w gazowaniu w końcu jakaś pozytywna opinia turbinę mogę zregenerować, raczej wiem, że będą jakieś koszta. O tyle żeby zawieszenie nie leciało co 30kkm i elektronika figli nie płatała, żeby było to trochę bardziej wytrzymałe od obecnego i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > w końcu jakaś pozytywna opinia turbinę mogę zregenerować, raczej wiem, że będą jakieś koszta. O > tyle żeby zawieszenie nie leciało co 30kkm i elektronika figli nie płatała, żeby było to > trochę bardziej wytrzymałe od obecnego i tyle Bierz coś wygodniejszego niż segment C. Skoro tak się upierasz na vaga, to może der paśnik 1.8T? Gratów do tego sporo a jest sporo wygodniejszy od czegokolwiek na płycie golfa. Zawieszenie przednie wcale nie jest takim dramatem, szczególnie po lifcie, a jak zrobisz coś na dobrych częściach, to będzie spokój. Jeśli w DE perełki nie będzie to na pewno Jay coś Ci z placu wybierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bnow Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Witka > Kumpel właśnie dzwonił, że jest VW w hajlajnie do kupienia od właściciela w DE - ja będę tam > dopiero w piątek, z oględzin na razie wszystko gra ale czy warto się tym zainteresować czy te Miałem Toledo z takim motorem. Ładnie brzmi, osiągi przeciętne, spalanie też. Poobno ten silnik miał jakąś wadę, u mnie było ok. > silniki to jakaś mina? dokładnie chodzi o 2.3 V5 150ps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Bierz coś wygodniejszego niż segment C. Skoro tak się upierasz na vaga, to może der paśnik 1.8T? > Gratów do tego sporo a jest sporo wygodniejszy od czegokolwiek na płycie golfa. Zawieszenie > przednie wcale nie jest takim dramatem, szczególnie po lifcie, a jak zrobisz coś na dobrych > częściach, to będzie spokój. > Jeśli w DE perełki nie będzie to na pewno Jay coś Ci z placu wybierze dobrze by było coś z segmentu E bo jak pamiętasz do tej pory miałem W210 a później W211. Stać mnie było jeździłem i wiem z czym to się je Teraz musi być jednak nieco budżetowo dlatego segment C bo mam co z pieniędzmi robić dzisiaj jechaliśmy Skodą Octavią 1.6 mpi 102km - miejsca jak dla mnie z przodu sporo, z tyłu na nogi mało ale na szerokość nie jest źle, duży bagażnik. Mimo kilku wad przyjemne auto, jechałem też Aveo z 2009 roku - wersja 1.2 86km z lpg, dość pozytywne wrażenia, generalnie inny kaliber ale dość świeże auto, od I właściciela i nie wiem czy w kosztach utrzymania nie wyszło by najtaniej. Jeszcze jutro popołudniu zobaczę tą Borę w DE bo ponoć jakaś lalka chociaż koledzy z ak raczej odradzają ten silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 gdyby ta bora byla na sprzedaz to daj znac, kolega szuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > gdyby ta bora byla na sprzedaz to daj znac, kolega szuka ok to jest 2.3 v5, jutro będę na miejscu to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Witka > Kumpel właśnie dzwonił, że jest VW w hajlajnie do kupienia od właściciela w DE A zydle w świniaku? Bo jak nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > ok to jest 2.3 v5, jutro będę na miejscu to dam znać oki wiec czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > bardzo dziękuję za cenną opinie chociaż nie brzmi to zachęcająco ale lepiej poznać prawdę niż > później ew. pluć sobie w brodę. Masz jakieś inne doświadczenia z silnikami z grupy VAG? bo > podpowiadają jeszcze 1.8T ale tutaj z kolei turbina itp. budząca też pewne obawy - może > niesłusznie... 1.8 T, o turbo nie masz co się martwić, wytrzymuje nawet pod 400 tys przy umiejętnym użytkowaniu, a regeneracje 600zł, więc poniżej tysiaka za wszystko w razie czegoś, ale jak pompuje dobrze, nie wali olejem to nie prędko wyzionie ducha, chyba że jakaś awaria, ale to nie ma co popadać w paranoje bo trzeba pieszo chodzić jak się boimy awarii w pojazdach. Sam silnik sprawdzony, fajny, dobrze jedzie jak na swoją moc, do codziennej jazdy bdb rozwiązanie, do sprowadzenia również, bo opłaty niższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 no chyba, że mu się wyjsra to koszta trochę się robią dolicz uszczelki, nowy łańcuszek + robotę to kolejny tysiak jak nie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.