Skocz do zawartości

A6 3.0TDI


tygrysek86

Rekomendowane odpowiedzi

> możesz rozwinąć ?

4 łańcuchy w rozrządzie. Gdy grzechocze przy odpalaniu bądź na ciepłym szykuj min. 7 kzł na wymianę.

Wtryskiwacze piezo-elektryczne Boscha, była podobna akcja jak z 2.0 TDI, że VAG wymieniał w ramach gwarancji. Kto się nie załapał ma wadliwe, ale to i tak nie zmienia sytuacji, że po nalaniu lipnego paliwa lub innego pecha wtryskiwaczy tych się nie naprawia a koszt nowego to ok. 1000 zł.

Do tego problemy z kolektorami ale da się to obejść. Ogólnie nie są to auta dla biedaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W dowodzie jeden, ale 16 umów po drodze-będzie nadal 1szy właściciel?

Był pierwszy w Niemczech, pierwszy po wypadku, pierwszy handlarz Turek, pierwszy handlarz Polak, a teraz jest pierwszy właściciele w Tychach.

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przebieg wiadomo skręcony, pytanie w jakim stanie jest samochód.

> jak to mawiają: "cyferblat mnie nie interesuje"

A nie lepiej kupić coś, co nie będzie skokiem na główkę do basenu z którego najprawdopodobniej ktoś spuścił wodę?

niewiem.gif

EDIT:

5 minut szukania:

http://otomoto.pl/seat-exeo-full-wyposazenie-okazja-C36167286.html

http://otomoto.pl/volvo-s80-ii-volvo-s80-4-4-4x4-315km-C35970730.html

http://otomoto.pl/seat-exeo-2-0-tsi-salon-polska-C36411889.html

http://otomoto.pl/skoda-superb-ii-3-6-v6-4x4-pierwszy-wlasciciel-C36448552.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dziewczynki spokojnie, bardziej mnie interesuje techniczny aspekt tego samochodu, ile właścicieli

> to kwestia sprawdzenia, pomówmy o konkretach

Chłopaku, my jesteśmy spokojne smile.gif Zacząłbym od zainwestowania 40zł w historię serwisową tej maszyny, żebyś nie musiał robić drogich spraw eksploatacyjnych wynikających z przebiegu rzędu 600 tysi.

Wnętrze mocno zeszczurzone jak na licznikowy nalot, widywałem po 400 tys w dużo ładniejszym stanie, aczkolwiek nie jest to wyznacznik, mógł ciorać go po mieście i efekt będzie taki sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chłopaku, my jesteśmy spokojne Zacząłbym od zainwestowania 40zł w historię serwisową tej maszyny,

> żebyś nie musiał robić drogich spraw eksploatacyjnych wynikających z przebiegu rzędu 600 tysi.

> Wnętrze mocno zeszczurzone jak na licznikowy nalot, widywałem po 400 tys w dużo ładniejszym stanie,

> aczkolwiek nie jest to wyznacznik, mógł ciorać go po mieście i efekt będzie taki sam.

Tyle że jak naciorał po mieście 200kkm (w które i tak nie wierzę) to gorzej niż gdyby to zrobił w trasie. Bo reszta auta będzie w takim samym stanie jak wnętrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze że na audiklubie kazałeś szukać

Widocznie na tą furę nic nie złapał, skoro na forach randkowych siedzi biglaugh.gif

Tygrys - zobacz czy drgania przy przyśpieszaniu ustały, bo on pisał, że ta fura na to choruje odkąd chipa zrobił.

Może z tego względu właśnie promocję zrobił: https://sprzedajemy.pl/oferta-sprzedazy-audi-a6-s-line-slaskie,177777

Za to w gratisie masz inne felgi i dodatkowe wydechy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> coś ze zdjęć widać ?

> oferta

> Pojadę dzisiaj wieczorem/jutro rano oglądać.

> Na co szczególnie zwrócić uwagę ?

ten konkretny samochód jest za drogi o jakieś 10 tys zł szczególnie jak na kombiaka. Kolor beznadziejny.

Odnosnie auta (rok temu rozważałem zakup C6) problematyczny rozrząd, kiepskie materiały we wnętrzu (wycierają się pokrętła, sreberka itp, O ile z wyglądu jest ładniejszy od E60 to zarówno komfort jazdy i prowadzenie jest dużo gorsze niż E60/E61. Sąsiad miał E60 teraz kupił dużo młodsze C6 i zawze jak go spotykam to mówi że żałuje zamiany... wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale to A4 a on chce A6

Szukałem 5 minut. Jak poszuka bardziej to może i A6 znajdzie. Tyle że w tym budżecie to będzie ryzykował.

Ja bym wziął takie A4 ze znaczkiem Seata i się cieszył jazdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szukałem 5 minut. Jak poszuka bardziej to może i A6 znajdzie. Tyle że w tym budżecie to będzie

> ryzykował.

> Ja bym wziął takie A4 ze znaczkiem Seata i się cieszył jazdą.

On ma wymagania, bo nie cieszyła go jazda ósmym cudem świata w postaci "be-piontki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> On ma wymagania, bo nie cieszyła go jazda ósmym cudem świata w postaci "be-piontki".

Jak się ma wymagania to:

- trzeba mieć budżet

- trzeba kupować szroty co dobrze wyglądają tylko z zewnątrz (a i to nie zawsze)

Jedno skreślić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> coś ze zdjęć widać ?

> oferta

> Pojadę dzisiaj wieczorem/jutro rano oglądać.

> Na co szczególnie zwrócić uwagę ?

Posłuchaj tych co pisali o 3.0TDI i jeśli masz wolne 15000zł na pakiet startowy to bierz.

Ostatnio taki jeden na A4Klubie kupił po taniości A4B7 3.0TDI (coś pewnie sporo poniżej 30k) i jak odbił się od 45kPLN to uznał, że jednak szuka czegoś innego i B7 ogłosił na sprzedaż... a to wszystko jakieś 3 miesiące od zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Posłuchaj tych co pisali o 3.0TDI i jeśli masz wolne 15000zł na pakiet startowy to bierz.

> Ostatnio taki jeden na A4Klubie kupił po taniości A4B7 3.0TDI (coś pewnie sporo poniżej 30k) i jak

> odbił się od 45kPLN to uznał, że jednak szuka czegoś innego i B7 ogłosił na sprzedaż... a to

> wszystko jakieś 3 miesiące od zakupu.

Jak myślimy o tym samym to go chyba kupił za 31/32 dołożył 18kzł w 3 miesiące a teraz nie ma mu kto dać 40kzł za to auto sick.gif

A myślałem że to ja wtopiłem z zakupem swojego auta facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak myślimy o tym samym to go chyba kupił za 31/32 dołożył 18kzł w 3 miesiące a teraz nie ma mu kto

> dać 40kzł za to auto

> A myślałem że to ja wtopiłem z zakupem swojego auta

a możliwe, że ten sam zlosnik.gif

Generalnie kupno używki to zawsze wtopa zlosnik.gif kwestia tylko jak głęboka biglaugh.gif

ps. Kupiłeś B7, jaki silnik? FWD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym wziął takie A4 ze znaczkiem Seata i się cieszył jazdą.

No wiesz ? Przecież Audi to jest premium, prestiż i łał, a ty jakieś hiszpańskie badziewie proponujesz.

Przecież każdy AK-owicz wie, że exeo nie ma nic wspólnego z audi, było robione ze zużytych chińskich trampek przez leniwych Hiszpanów. Jeździ jak wóz drabiniasty a psuje się bardziej niż fiat i peżot razem wzięte.

Takie A6 nawet spawane z 2 i z przebiegiem 190 kkm zrobionym przez pierwszego (w Polsce - Jay tłumaczył, że co wcześniej się nie liczy) właściciela jest lepsze niż nowe exeo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> coś ze zdjęć widać ?

> oferta

> Pojadę dzisiaj wieczorem/jutro rano oglądać.

> Na co szczególnie zwrócić uwagę ?

Posłuchaj czy na zimno nie wydaje dziwnych dźwięków. To że odrobinę zagrzechocze to NORMALNE ale po 15 sekundach powinien się uspokoić.

Bardziej zastanawiająca jest środkowa konsola, w 2005 była jeszcze inna montowana ale to poszperaj.

Wydech jest kombinowany. Ja też mam z tego samego rocznika i jeszcze mam oryginalny wydech przy 160.000km

Jeżeli auto było łagodnie traktowane to może być jeszcze oryginalny akumulator (a nowy niestety 700PLN)

Mam takiego od 7 lat i jeszcze wiele kilometrów razem przejedziemy 001.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Posłuchaj czy na zimno nie wydaje dziwnych dźwięków. To że odrobinę zagrzechocze to NORMALNE ale po

> 15 sekundach powinien się uspokoić.

> Bardziej zastanawiająca jest środkowa konsola, w 2005 była jeszcze inna montowana ale to poszperaj.

> Wydech jest kombinowany. Ja też mam z tego samego rocznika i jeszcze mam oryginalny wydech przy

> 160.000km

> Jeżeli auto było łagodnie traktowane to może być jeszcze oryginalny akumulator (a nowy niestety

> 700PLN)

> Mam takiego od 7 lat i jeszcze wiele kilometrów razem przejedziemy

Tylne światła tez z polifta ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> coś ze zdjęć widać ?

Modzone było z zewnątrz:lusterka od RS6/S6, podwójne końcówki wydechów - pewnie przy okazji wycięty DPF.

> Na co szczególnie zwrócić uwagę ?

Odpal go na zimno i w trakcie/zaraz po 1-4 sekundy słuchaj czy hałasuje łańcuch. Jak jest zimny to napinacze nie naciągają łańcucha, który trze o obudowę. Dźwięk jest podobny do rowerowego kręcenia "wstecz" pedałami.

Jak silnik się nagrzeje, zostaw go by pochodził na wolnych obrotach 10-15 minut. Jak się pojawi biały dym - wtryski.

Jak go zgasisz, odczekaj 20-30 minut i odpal ponownie. Jak się "przytnie" - tak jakby rozrusznik się zatrzymał na 0,5 sekundy - wtryski.

Silnik to BMK, zakładam, że przebieg x2 więc albo wtryski już zostały wymienione, albo są do wymiany.

Co do rozrządu to na dwoje babka wróżyła. U mnie (silnik nowszy i podobno poprawiony ASB) na szafie jest 205kkm - nie robiłem rozrządu bo go nie słychać, ale wtryski zmieniam w przyszłym tygodniu, bo przybywa mi oleju. Opisanego wyżej dymu i przycinania nie mam, bo to raczej już końcowe sygnały świadczące o ich padzie.

Koszty:

- łańcuch, napinacze i robocizna - ok. 4-5k

- wtryski ok. 6k, bo 1000zł/sztuka. Wymiana przy tej kwocie pomijalna.

BTW w takim aucie manual to jakieś nieporozumienie. Poza tym nie sztuka kupić, sztuka utrzymać sprawne na 100%, bez druciarstwa i płakania przy byle wydatku.

Proponowane Exeo, Volvo i inne auta, nijak mają się do Audi. Kto nie jeździł - nie zrozumie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździłem. To A4 B7 zmieniony odrobinę z zewnątrz i wewnątrz i wykastrowany z V6.

> A wątek jest o A6 C6. Nie ta długość, nie ten rozstaw osi.

Z tym że A4 to nie A6 oczywiście się zgadzam.

Ale jak nie ma kasy na zdrowe A6 to może lepiej kupić A4 z innym znaczkiem niż ładować się w zakup trupa?

Bo te A6 z ogłoszenia śmierdzi miną na kilometr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jeździłeś Exeo? Czym dokładnie różni się od Audi?

Służbowo pojeździłem w delegację różnymi wozidłami. Nie mieliśmy własnej floty i wszystko szło z wypożyczalni, a że za pieniądze podatników to było przyzwolenie brać co się chce.

Na początku zabawki typu 308, Astry, potem C5 czy Exeo, a przez ostatni okres P508 a nawet kilkukrotnie CL500 (może i nie młode ale wózki przy znikomym przebiegu bo mało kto to bierze z wypozyczalni)

Wiem jedno, wiem czym mi się dobrze jeździ i zamierzam przy tym kolejne lata zostać - potwierdzam że po 7 latach mi się nie znudziło hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tym że A4 to nie A6 oczywiście się zgadzam.

> Ale jak nie ma kasy na zdrowe A6 to może lepiej kupić A4 z innym znaczkiem niż ładować się w zakup

> trupa?

> Bo te A6 z ogłoszenia śmierdzi miną na kilometr.

Każdy sam podejmuje decyzje i ponosi ich konsekwencje. Ja, kupując 6 lat temu swoje A4 szukałem przede wszystkim silnika ASB 233KM. To, że znalazłem go w A4 a nie w częściej spotykanym A6, nie miało znaczenia.

Kupiłem ze świadomością rozrządu, wtrysków, zawieszenia, sprzęgła hydrokinetycznego i innych przypadłości. I jestem bardzo zadowolony. Z dynamiki, napędu quattro, materiałów wykończeniowych, prowadzenia, itp.

Co do wyboru kolegi - to jego wybór. Nie wiem co lepiej. Może potrzebuje auta wielkości A6? A może potrzebuje dynamiki 224 konnego silnika?

Są w życiu rzeczy które warto choć się nie opłaca i rzeczy, które się opłaca a nie warto (cyt. z prof. Bartoszewskiego). W moim przypadku było warto, choć z ekonomicznego punktu widzenia pewnie się nie opłaciło zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak myślimy o tym samym to go chyba kupił za 31/32 dołożył 18kzł w 3 miesiące a teraz nie ma mu kto

> dać 40kzł za to auto

> A myślałem że to ja wtopiłem z zakupem swojego auta

tak OT-czemu on chce 40kzl jesli kupil za 31kzl?

ceny Audi rosna z wiekiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A4 z innym znaczkiem niż ładować się w zakup trupa?

Nie, nie, nie - nic nie rozumiesz. Jest zasadnicza i podstawowa różnica w tym jak jeździ A4 a Exeo. Exeo nie ma S&SWF - czyli szwagier & sąsiad wow factor.

To A6 ma bardzo dobry stosunek ceny do S&SWF - z zewnątrz nie widać czy to 2004 czy 2011, czyli "nówka", znaczki S-line są, świniak w środku - a cena przystępna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak OT-czemu on chce 40kzl jesli kupil za 31kzl?

> ceny Audi rosna z wiekiem?

kupił za 31/32 dołożył 18kzł w 3 miesiące

Wymienił pewnie rozrząd, wtryski i inne rzeczy, stąd w przekonaniu sprzedającego auto zyskało na wartości, co wcale nie musi się przekładać na ocenę kupującego zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.