jacek Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 Znalazłem fajnego golfa VII z małym przebiegiem ale niestety zawsze musi być jakieś ale. Tym razem jest to silnik. Ostatnich 11 lat przejeździłem dieslami, ale że robię średnio 10 tys rocznie i mieszkam w małym miasteczku wiem że taka eksploatacja diesla z dpf-em to proszenie się o kłopoty. Za tdi 1.6 (VAG) przemawiają dobre opinie o tym silniku i niskie spalanie. TSI - opinie są skrajne (sinik ten został ostatnio poprawiony) a spalanie pewnie będzie większe o co najmniej 1,5 l/100 km. Jeździłem takim na jeździe próbnej i sprawia bardzo dobre wrażenie - cisza w środku, przyzwoita dynamika itp.. Iść w benzyniaka czy szukać ropniaka - oto jest mój dylemat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Znalazłem fajnego golfa VII z małym przebiegiem ale niestety zawsze musi być jakieś ale. Tym razem > jest to silnik. Ostatnich 11 lat przejeździłem dieslami, ale że robię średnio 10 tys rocznie i > mieszkam w małym miasteczku wiem że taka eksploatacja diesla z dpf-em to proszenie się o > kłopoty. Czy w ciągu tych 11 lat MIAŁEŚ te kłopoty? > Za tdi 1.6 (VAG) przemawiają dobre opinie o tym silniku i niskie spalanie. TSI - opinie są skrajne > (sinik ten został ostatnio poprawiony) a spalanie pewnie będzie większe o co najmniej 1,5 > l/100 km. Jeździłem takim na jeździe próbnej i sprawia bardzo dobre wrażenie - cisza w środku, > przyzwoita dynamika itp.. > Iść w benzyniaka czy szukać ropniaka - oto jest mój dylemat . IMO TSI miażdży TDI kulturą pracy. Wynika to również z tego, że silniki TDI na tym polu specjalnie nie błyszczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 Przy Twoich przebiegach na co dizel? Przerost formy nad treścią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Za tdi 1.6 (VAG) przemawiają dobre opinie o tym silniku i niskie spalanie. Ale chyba tylko czytając Auto Świat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Czy w ciągu tych 11 lat MIAŁEŚ te kłopoty? > IMO TSI miażdży TDI kulturą pracy. Wynika to również z tego, że silniki TDI na tym polu specjalnie > nie błyszczą. Na szczęście nie miałem DPF-a. Brat ma fiata bravo i ma problem z "tzw" przybywaniem oleju silnikowego, szwagier toyotę i zero problemów. Podejrzewam że w silniku z 2014 roku dpf będzie bezproblemowy, ale do końca nie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Na szczęście nie miałem DPF-a. > Brat ma fiata bravo i ma problem z "tzw" przybywaniem oleju silnikowego, szwagier toyotę i zero > problemów. > Podejrzewam że w silniku z 2014 roku dpf będzie bezproblemowy, ale do końca nie wiadomo. Generalnie ja też bym wolał w takiej sytuacji TSI ale one nie są wolne od błędów, więc i tak może wyjść drożej niż diesel. A problemy z DPFem są zwykle demonizowane przez ludzi, którzy ich nigdy nie mieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Ale chyba tylko czytając Auto Świat Nie czytam tego pisma ale takie opinie przeważają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Nie czytam tego pisma ale takie opinie przeważają Nie wiem gdzie te opinie znalazłeś, ale czytając portale pokroju autocentrum i podobne oraz pseudotesty mam jeden wniosek. Ten motor jest w miarę bezawaryjny tak do 100-120 kkm. po tym przebiegu zaczyna się pasmo awarii, nieszczęść itp. rzeczy. Zależne pewnie to jest też od danego egzemplarza, ale na podstawie 6 sztuk które posiadam, przepraszam 5 bo jedną sprzedałem właśnie, ponieważ pasek wielorowkowy wkręcił się w rozrząd przy 210 kkm (serwis zgodnie z interwałami producenta). Najbardziej mnie bawią opinie ludzi piszących na autocentrum przy przebiegu 80 kkm, że nic się nie dzieje. Mam nadzieję, że osprzęt tego silnika został poprawiony. Bacznie obserwuję 1.6 TDI z końca 2013 roku, ale na chwilę obecną jeżeli chcesz coś kupić powyżej wspomnianych 100 kkm to odradzam tak samo jak blue impuls. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Znalazłem fajnego golfa VII z małym przebiegiem ale niestety zawsze musi być jakieś ale. Tym razem > jest to silnik. Jaki to konkretnie silnik? 1.4 tsi 122 KM z pierwszych lat produkcji j.w. z późniejszych 140 - 150 KM ? Wszystkie to 1.4 i każdy jest inny. W golfie VII mogą być - z tego co pamiętam - 2 ostatnie. Oba powinny być bezproblemowe, jakkolwiek ten mocniejszy nie jest jeszcze sprawdzony. Ale ma za to 250 Nm zamiast 200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Nie wiem gdzie te opinie znalazłeś, ale czytając portale pokroju autocentrum i podobne oraz > pseudotesty mam jeden wniosek. Ten motor jest w miarę bezawaryjny tak do 100-120 kkm. po tym > przebiegu zaczyna się pasmo awarii, nieszczęść itp. rzeczy. Zależne pewnie to jest też od > danego egzemplarza, ale na podstawie 6 sztuk które posiadam, przepraszam 5 bo jedną sprzedałem > właśnie, ponieważ pasek wielorowkowy wkręcił się w rozrząd przy 210 kkm (serwis zgodnie z > interwałami producenta). Najbardziej mnie bawią opinie ludzi piszących na autocentrum przy > przebiegu 80 kkm, że nic się nie dzieje. > Mam nadzieję, że osprzęt tego silnika został poprawiony. Bacznie obserwuję 1.6 TDI z końca 2013 > roku, ale na chwilę obecną jeżeli chcesz coś kupić powyżej wspomnianych 100 kkm to odradzam > tak samo jak blue impuls. W grę wchodziłby zakup diesla z przebiegiem max 30 tys km, a benzyniaka znalazłem z przebiegiem 8 tys km. Dzięki za merytoryczny głos bo o takie opinie właśnie mi chodzi Mam nadzieje że wypowie się tez ktoś ko użytkuje takiego TSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Na szczęście nie miałem DPF-a. > Brat ma fiata bravo i ma problem z "tzw" przybywaniem oleju silnikowego, szwagier toyotę i zero > problemów. > Podejrzewam że w silniku z 2014 roku dpf będzie bezproblemowy, ale do końca nie wiadomo. ale w toyocie zwykle jest 5wtrysk w DPF a nie jak w VW gdzie przepalanie DPF polega na przelewaniu paliwa przez silnik roznica jest taka ze w VW paliwo do przepaleni filtra jest podawane do cylindra i tam sie moze nie spalac i 'wciskac' do oleju, a w toyocie paliwo jest podawane bezposrednio do DPF'a wiec fizycznie nie ma jak sie dolac do oleju ale za to spalanie przy wypalaniu filtra poraza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 W grę wchodzi TSI 1.4 122 km z 2014 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > W grę wchodzi TSI 1.4 122 km z 2014 roku Dynamika i elastyczność przyzwoita, już poprawione problemy z rozrządem. Kwestia ceny, przebiegu, wyposażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Mam nadzieje że wypowie się tez ktoś ko użytkuje takiego TSI. To znacząco zmieniać postać rzeczy. Koło 120 kkm gonić to do ludzi , aczkolwiek przy Twoich przebiegach brałbym benzynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Mam nadzieje że wypowie się tez ktoś ko użytkuje takiego TSI... A czy 17 tsi wystarczy 10 passatów, 6 golfów, 1 polo. Polo to 1.2 tsi, reszta 1.4 122 KM. Wszystko rocznik 2010/2011. Przebiegi od 135 kkm do 192 kkm. Polo 45 kkm więc nie liczy się Ściągnąłem z ticketów naszego FM: Awarie silnika: 0 Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (zatarcie pompy paliwa) Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (blokada hamulca elektrycznego) Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (uszkodzenie mechaniczne felgi) Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (uszkodzenie mechaniczne felgi) Razem 4 awarie. Fauweje to dno i wodorosty BTW mieliśmy jeszcze kilkanaście passatów ale 1.9 lub 2.0 więc o 1.6 tdi nic nie mogę napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Dynamika i elastyczność przyzwoita, już poprawione problemy z rozrządem. > Kwestia ceny, przebiegu, wyposażenia. konkretnie ten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > A czy 17 tsi wystarczy > 10 passatów, 6 golfów, 1 polo. > Polo to 1.2 tsi, reszta 1.4 122 KM. Wszystko rocznik 2010/2011. > Przebiegi od 135 kkm do 192 kkm. Polo 45 kkm więc nie liczy się > Ściągnąłem z ticketów naszego FM: > Awarie silnika: 0 > Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (zatarcie pompy paliwa) > Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (blokada hamulca elektrycznego) > Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (uszkodzenie mechaniczne felgi) > Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (uszkodzenie mechaniczne felgi) > Razem 4 awarie. > Fauweje to dno i wodorosty > BTW mieliśmy jeszcze kilkanaście passatów ale 1.9 lub 2.0 więc o 1.6 tdi nic nie mogę napisać. normalnie miód na moje serce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > konkretnie ten Drogo - po upuście 10 tys. (a to żaden ewenement) możesz mieć fabrycznie nowy - dokładnie z tym silnikiem i w tej wersji. Zapomniałem: musiałbyś po tym upuście dopłacić 5 tys. Ale choćby rocznikowo auto będzie młodsze. A ten to pewnie wersja demo, więc żadna rewelacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Drogo - po upuście 10 tys. (a to żaden ewenement) możesz mieć fabrycznie nowy - dokładnie z tym > silnikiem i w tej wersji. > Zapomniałem: musiałbyś po tym upuście dopłacić 5 tys. > Ale choćby rocznikowo auto będzie młodsze. A ten to pewnie wersja demo, więc żadna rewelacja. Cena katalogowa to okolice 90 tys zł - rabat to nadal 15 tys więcej (cena samochodu jest do negocjacji). Na razie jadę go obejrzeć, zobaczymy ile będę w stanie urwać z ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > konkretnie ten Nie lepiej taki? Pewnie z ceny jeszcze zejdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Nie lepiej taki? > Pewnie z ceny jeszcze zejdą co Ty polecasz takie padło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > co Ty polecasz takie padło? Autor pierwszy zaproponował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 koNika trzeba pytać Ogólnie TSI są już dopracowane i nie słychać aktualnie narzekań. Jeśli nowe to brać dodatkową gwarancję do 5 lat i tyle. Osiągi/spalanie/kultura pracy na duży plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Autor pierwszy zaproponował niestety peugeot odpada, był jeden w rodzinie i starczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > niestety peugeot odpada, był jeden w rodzinie i starczy Jak wolisz wózek sklepowy, to co zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Nie lepiej taki? > Pewnie z ceny jeszcze zejdą Bez zastanawiania bralbym Pezota. Pewnie za 70k do wziecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > ale w toyocie zwykle jest 5wtrysk w DPF i to jest genialne rozwiązanie > a nie jak w VW gdzie przepalanie DPF polega na przelewaniu paliwa przez silnik fiat ma takie same gówno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Cena katalogowa to okolice 90 tys zł - rabat to nadal 15 tys więcej (cena samochodu jest do > negocjacji). To negocjuj. Ja kupiłem skodę z upustem prawie 18 tys. - i to jako auto nowe, z bieżącego rocznika a nie demo z rocznika zeszłego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > A czy 17 tsi wystarczy > 10 passatów, 6 golfów, 1 polo. > Awarie silnika: 0 > Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (zatarcie pompy paliwa) > Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (blokada hamulca elektrycznego) > Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (uszkodzenie mechaniczne felgi) > Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (uszkodzenie mechaniczne felgi) > Razem 4 awarie. > Fauweje to dno i wodorosty Czyli na 16 tsi ze słusznym przebiegiem była: - 1 awaria pompy paliwa (osprzęt silnika) - 1 awaria hamulca (niezależne od silnika) - 2 uszkodzenia mechaniczne wynikające z jazdy po krawężnikach Bez winy użytkownika: 2 awarie na 16 pojazdów. Faktycznie - nic tylko wystrzegać się tego chłamu. Ciekawe jak to wygląda dla innych marek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > normalnie miód na moje serce czyli 2 awarie na 17 aut. to daje >10% awaryjności. miód malina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 Jeszcze statystyka z mojego doświadczenia: Łącznie ze mną i znajomymi mamy razem 7 tsi (3 x 2.0 + 4 x 1.8). Oprócz dwóch w posiadaniu od kilku lat i z przebiegami najczęściej powyżej 100 tys. km. Problemy były tylko z jednym 1.8, który był schrzaniony fabrycznie i od nowości brał olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Jeszcze statystyka z mojego doświadczenia: > Łącznie ze mną i znajomymi mamy razem 7 tsi (3 x 2.0 + 4 x 1.8). Oprócz dwóch w posiadaniu od kilku > lat i z przebiegami najczęściej powyżej 100 tys. km. > Problemy były tylko z jednym 1.8, który był schrzaniony fabrycznie i od nowości brał olej. dokładnie, tylko 1 z 7 popsuty, ja też uważam że to doskonały wynik coś jak wczesne Caro na wąskim moście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > dokładnie, tylko 1 z 7 popsuty, ja też uważam że to doskonały wynik > coś jak wczesne Caro na wąskim moście ale sie nie liczy przeciez ten 1, bo juz fabrycznie był popsuty. a to powoduje ze TTTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > dokładnie, tylko 1 z 7 popsuty, ja też uważam że to doskonały wynik 1 na 7 był z wadliwej serii i od początku były z nim problemy. Poza tym żaden z nich nie popsuł się ani razu. Logiczne jest, że tej wadliwej serii nie ma już w produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > 1 na 7 był z wadliwej serii i od początku były z nim problemy. Poza tym żaden z nich nie popsuł się > ani razu. > Logiczne jest, że tej wadliwej serii nie ma już w produkcji. tak samo w Caro zmienili most na szerszy i wszyscy byli szczęsliwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > tak samo w Caro zmienili most na szerszy i wszyscy byli szczęsliwi Przez miesiąc produkowali wadliwe silniki, więc już tsi od caro niczym się nie różni - ciekawa logika. W bmw nie zdarzały się krótkotrwałe wpadki? Z tego co poczytałem wczoraj na forum, to też jest tam kilka silników, których się nie poleca. I wygląda na to, że produkowano je z tymi wadami dłużej niż miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > To negocjuj. Ja kupiłem skodę z upustem prawie 18 tys. - i to jako auto nowe, z bieżącego rocznika > a nie demo z rocznika zeszłego. Na firme? Czy jako os fizyczna. Bo te bajki o negocjacjach to sobie mona w wydech wsadzic. Sam niejedno auto nowe kupowalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Na firme? Czy jako os fizyczna. Bo te bajki o negocjacjach to sobie mona w wydech wsadzic. Sam > niejedno auto nowe kupowalem. Jak chodzisz po skośnookich to sie nie dziw. Juz pisałem, ze na Puga bez negocjacji dawali mi 16 % nówka do produkcji, obojętnie jaka wersja i cena wyjściowa. A pewnie jak bym żebrał to jeszcze by coś szło urwać.. Albo kupuj z wyprzedaży rocznika. Ja tak kupiłem 30 tys taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Na firme? Czy jako os fizyczna. Bo te bajki o negocjacjach to sobie mona w wydech wsadzic. Sam > niejedno auto nowe kupowalem. Na firmę, ale to nie miało znaczenia. Bez leasingu, bezpośrednio od dealera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Jak chodzisz po skośnookich to sie nie dziw. Juz pisałem, ze na Puga bez negocjacji dawali mi 16 % > nówka do produkcji, obojętnie jaka wersja i cena wyjściowa. A pewnie jak bym żebrał to jeszcze > by coś szło urwać.. Albo kupuj z wyprzedaży rocznika. Ja tak kupiłem 30 tys taniej. no pug, opel, czy niektóre modele i Skody dają ładne rabaty. ale osobiscie na skodę dostawałem jakies smieszne 4-5%. i 3 razy wychodzilem z salonu, z "gotówką" w ręku, bo nie chcieli negocjować... ot albo wybierałem konfiguracje na ktorej nie mogli dawac rabatu, albo dziwny salon. bo juz myslalem ze ze mna nie tak cos, ale potem w Renault, Fordzie czy Oplu, dawali porządne upusty czyli to nie ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Jak chodzisz po skośnookich to sie nie dziw. Juz pisałem, ze na Puga bez negocjacji dawali mi 16 % > nówka do produkcji, obojętnie jaka wersja i cena wyjściowa. A pewnie jak bym żebrał to jeszcze > by coś szło urwać.. Albo kupuj z wyprzedaży rocznika. Ja tak kupiłem 30 tys taniej. Na 308 nie chca dawac nie wiadomo jakiego rabatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Na firmę, ale to nie miało znaczenia. Bez leasingu, bezpośrednio od dealera. Ma znaczenie. Nawet w Suzuki na firme dawali wiekszy rabat. Golf idzie jak swieze bulki a Ty mowisz, ze dadza rabat niewiadomo jaki. Tak samo Octavia. A, ze Superb stary to moze i dadza rabat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > A czy 17 tsi wystarczy > 10 passatów, 6 golfów, 1 polo. > Polo to 1.2 tsi, reszta 1.4 122 KM. Wszystko rocznik 2010/2011. > Przebiegi od 135 kkm do 192 kkm. Polo 45 kkm więc nie liczy się > Ściągnąłem z ticketów naszego FM: > Awarie silnika: 0 > Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (zatarcie pompy paliwa) > Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (blokada hamulca elektrycznego) > Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (uszkodzenie mechaniczne felgi) > Inne awarie uniemożliwiające jazdę: 1 (uszkodzenie mechaniczne felgi) > Razem 4 awarie. > Fauweje to dno i wodorosty > BTW mieliśmy jeszcze kilkanaście passatów ale 1.9 lub 2.0 więc o 1.6 tdi nic nie mogę napisać. Jeżeli o mnie chodzi to awaria uniemożliwiająca jazdę dyskwalifikuje samochód. Ale może mam złe podejście, bo jeździłem głównie Fiatami i takich problemów nie miałem (CC, Bravo I, SC, Bravo II). Jak Renault mi odmówiło jazdy to skreśliłem tą markę na zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Bez winy użytkownika: 2 awarie na 16 pojazdów... Na blisko dwa i pół miliona km przebiegu cztery awarie w katowanych służbówkach to jest nic. Zero. Nul. Tym bardziej, że całość objęta assistancem. > Ciekawe jak to wygląda dla innych marek. Na 5 marek znajdujących się w naszej flocie najniższą usterkowość ma vw, najwyższą toyota Mimo że mamy jeszcze kilka passatów z 2.0 tdi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Na 308 nie chca dawac nie wiadomo jakiego rabatu. Nie wiem, 308 mnie nie interesowało. to co mnie interesowało, to dawali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Ma znaczenie. Nawet w Suzuki na firme dawali wiekszy rabat. U mnie nie miało znaczenia. Ogłoszenie dealera było w otomoto, a ja dodatkowo wynegocjowałem 900 PLN. Dopiero po tym przyznałem się, że biorę na firmę. > Golf idzie jak swieze bulki a Ty mowisz, ze dadza rabat niewiadomo jaki. Tak samo Octavia. A, ze Superb stary to moze i dadza rabat. Na octavię dają spokojnie ok. 11% rabatu. I to na auto: - NOWE - bez przebiegu - z tego samego rocznika - na zamówienie. Golf jest: - używany jako demo - z przebiegiem - poprzedni rocznik - stoi na placu Wszystkie powyższe cechy przy octavii podnoszą cenę, przy golfie - obniżają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Na octavię dają spokojnie ok. 11% rabatu. Jak na taki obciach to i tak mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Na blisko dwa i pół miliona km przebiegu cztery awarie w katowanych służbówkach to jest nic. Zero. > Nul. > Tym bardziej, że całość objęta assistancem. > Na 5 marek znajdujących się w naszej flocie najniższą usterkowość ma vw, najwyższą toyota > Mimo że mamy jeszcze kilka passatów z 2.0 tdi. Ale oficjalna wykładnia stwierdza, że VAG to zło. Spory dotyczą tylko ustalenia, czy gorsze jest TDI, czy TSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Ale oficjalna wykładnia stwierdza, że VAG to zło... Dlatego napisałem dno i wodorosty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Jak na taki obciach to i tak mało Że mało to się zgadzam, bo octavia podrożała niewspółmiernie do tego, co oferuje. Ale na czym ten obciach miałby polegać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.