getek33 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Sprzedałem swoje autko i szukam następcy. Wymagania nie mam jakieś wygórowane. Cena do 30k zł, rocznik 2007 i młodsze. Nadwozie najlepiej sedan, ale heatchback też może być. Pojemność silnika 1,5-2,0 max 2,5. Auto bez rdzy i do rozsądnego serwisowania. Inne wymagania to: klima, elektryczne szyby, jakieś radio, pakiet skórzany bez foteli i w sumie tyle. Co byście polecili?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Laguna IIFL 2.0 i 2.0T Megane III 1,6 Opel VC 2.0 T Astra 1,4T (ale budżet za niski) Grupa VW np. Octavia I i II 1,6, Golf VI, itd... Ford Mondeo/Smax 2,5T Saab 9-3, 9-5 1,8, 2.0 T Kia Ceed 1,4 - 1,6 A jak małe to: Punto, Corsa, itd... z małych pojemności LPG da się założyć. Reszta się nie nadaje, albo wtrysk bezpośredni, albo regulacja zaworów szklankami co wyklucza sens LPG bo regulacja kosztuje tyle że nie opłaci się zakładać LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 CItroen C5 MKII (zatem w tym przypadku roczniki 2007 i teoretycznie 2008) z silnikiem ew10 (2.0 16v) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 CItroen C5 MKII (zatem w tym przypadku roczniki 2007 i teoretycznie 2008) z silnikiem ew10 (2.0 16v) Racja i jeszcze MKIII z tym silnikiem lub 1,8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 407SW 2.0 16V Fiat 1.4 16V NA, 1.4 T-Jet VAG 1.8T 20V MPI Toyota 1.4-1.8VVT-i (z uwagą co do stosunkowo słabej trwałości gniazd zaworowych, wymagana więc instalacja dobrze ustawiona i dobrze zamontowana) Honda 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 i 2.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 VAG 407SW 2.0 16V Fiat 1.4 16V NA, 1.4 T-Jet VAG 1.8T 20V MPI Toyota 1.4-1.8VVT-i (z uwagą co do stosunkowo słabej trwałości gniazd zaworowych, wymagana więc instalacja dobrze ustawiona i dobrze zamontowana) Honda 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 i 2.4 1,8T nie był produkowany po 2007r jak się nie mylę więc nie można go tu wpisać. Toyota to igranie ze złem, do tego chyba regulacja zaworów kosztowna? Najlpesze silniki pod LPG to z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego a takich coraz mniej na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Legacy 2.5i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 1,8T nie był produkowany po 2007r jak się nie mylę więc nie można go tu wpisać. a exeo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 a exeo ? Nooo chyba powinien być ale nie wiem czy z tym silnikiem łapnie się do 30kzł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 A cos klasy wyższej średniej? Wtrącę sie do wątku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 A cos klasy wyższej średniej? Wtrącę sie do wątku:) Przeciez dopiero co pytalem kilka tyg temu. Myslisz, ze cos sie zmienilo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 VAG 1,8T nie był produkowany po 2007r jak się nie mylę więc nie można go tu wpisać. Toyota to igranie ze złem, do tego chyba regulacja zaworów kosztowna? Najlpesze silniki pod LPG to z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego a takich coraz mniej na rynku 1.8T był produkowany po 2007, np. Seat Exeo. Z Toyotą masz rację, choć znajomy właśnie przekręcił Avensisem 1.8VVTi 40kkm na LPG (200kkm całkowitego) i pomiar luzów wykazał, że nie drgnęły przez te 40kkm... Podstawa to ogarnięty montaż i strojenie, a do tego trochę szczęścia :-) Regulacja luzów o tyle upierdliwa, że trzeba wałek ściągać, szklanki kupować (szlifować stare)... no są lepsze silniki do montażu LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Nooo chyba powinien być ale nie wiem czy z tym silnikiem łapnie się do 30kzł. Raczej nie załapie się, Exeo dość drogi jest i zadzwiająco dobrze cenę trzyma (chyba z powodu dobrego protoplasty na którym bazuje). Jeszcze Audi A6C6 2.4, ale też raczej ponad 30kPLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Exeo dość drogi jest i zadzwiająco dobrze cenę trzyma W PL jest zdecydowanie tańszy niż w D ... magia braku znaczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 W PL jest zdecydowanie tańszy niż w D ... magia braku znaczka Tak jest z wiekszoscia aut, nawet tych ktore sa sprowadzone do PL zza Odry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Raczej nie załapie się, Exeo dość drogi jest i zadzwiająco dobrze cenę trzyma (chyba z powodu dobrego protoplasty na którym bazuje). Jeszcze Audi A6C6 2.4, ale też raczej ponad 30kPLN. A6 po 2007r za 30kzl to biore 2 szt LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Regulacja luzów o tyle upierdliwa, że trzeba wałek ściągać, szklanki kupować (szlifować stare)... no są lepsze silniki do montażu LPG też mam regulacje szklankami i po 110kkm nie było potrzeby, auto ma obecnie ponad 170kkm i robiłem tylko 2x kontrole więc nie przesadzał bym z tą regulacją, sama regulacja też nie jest jakaś kosmicznie droga - 400-600zł ? nawet gdyby po 100kkm trza było zrobić to jaki koszt na 1km ? oczywiście jeśli jest alternatywa to lepiej szukać z hydrauliką, ale jak ktoś pisał, coraz mniejszy wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 też mam regulacje szklankami i po 110kkm nie było potrzeby, auto ma obecnie ponad 170kkm i robiłem tylko 2x kontrole więc nie przesadzał bym z tą regulacją, sama regulacja też nie jest jakaś kosmicznie droga - 400-600zł ? nawet gdyby po 100kkm trza było zrobić to jaki koszt na 1km ? oczywiście jeśli jest alternatywa to lepiej szukać z hydrauliką, ale jak ktoś pisał, coraz mniejszy wybór Jak bedziesz mial pecha to policz 16szt szklanek x cena szt gdzies przeczytalem ze szklanka kosztuje miedzy 20 a 50zl do tego koszt regulucji i zaoszczedzone pieniadze wsadzasz w silnik wiec po co Lpg?LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Jak bedziesz mial pecha to policz 16szt szklanek x cena szt gdzies przeczytalem ze szklanka kosztuje miedzy 20 a 50zl do tego koszt regulucji i zaoszczedzone pieniadze wsadzasz w silnik wiec po co Lpg? LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES a możesz napisać skąd 16 ? ... choć faktycznie, jak będziesz miał pecha to i w drewnianym kościele cegła spadnie na łeb ssące się nie wypalają, więc zostaje 8 często da się podmienić, można też toczyć/szlifować z lektury opisów regulacji wychodzi że wymienia się kilka 4-6szt i robota zamyka się w 400-600zł a trochę tego czytałem zanim wpakowalem się w "ford gazu nie lubi" a np w moim nie trzeba paska rozrządu wymieniać, co daje oszczędności na ew regulację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 1,8T nie był produkowany po 2007r jak się nie mylę więc nie można go tu wpisać. Był we wspomnianym wcześniej Exeo oraz Octavii I do 2010 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Sprzedałem swoje autko i szukam następcy. Wymagania nie mam jakieś wygórowane. Cena do 30k zł, rocznik 2007 i młodsze. Nadwozie najlepiej sedan, ale heatchback też może być. Pojemność silnika 1,5-2,0 max 2,5. Auto bez rdzy i do rozsądnego serwisowania. http://otomoto.pl/oferta/audi-a3-1-6-sportback-s-line-sportpaket-bi-ksenony-1wl-ks-sewis-ID6yaW3N.html Takie coś dziś macałem. Silnik archaiczny, kowal naprawi. Tylko do foteli się wpada a nie wsiada... Niskie i kubełkowe. Mały bagażnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 W I tak bo ona dlugooo byla produkowana LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 A6 po 2007r za 30kzl to biore 2 szt LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Toż przecież napisałem, że nie dostanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Toż przecież napisałem, że nie dostanie...Za szybko odpisalem.LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 http://otomoto.pl/oferta/audi-a3-1-6-sportback-s-line-sportpaket-bi-ksenony-1wl-ks-sewis-ID6yaW3N.html Takie coś dziś macałem. Silnik archaiczny, kowal naprawi. Tylko do foteli się wpada a nie wsiada... Niskie i kubełkowe. Mały bagażnik. No coz wymagania auta ida w gore coraz wiekszy bagaznik Szukaj VC kombi z 2,0T do 30kzl kupisz z 2007/8r w pelnej opcji. Auto lubi lpg a do tego wewnatrz bardzo duzo miejca i bagaznik ogromny. A jak juz podajesz autka ponad 30kzl to moze Megane III kombi z 2,0T 204KM na pokladzie... ale pewnie to blizej 40kzl ladna sztuka. Jak nie VC spojrzalbym w strone C5 III.LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 No coz wymagania auta ida w gore coraz wiekszy bagaznik Szukaj VC kombi z 2,0T do 30kzl kupisz z 2007/8r w pelnej opcji. Auto lubi lpg a do tego wewnatrz bardzo duzo miejca i bagaznik ogromny. A jak juz podajesz autka ponad 30kzl to moze Megane III kombi z 2,0T 204KM na pokladzie... ale pewnie to blizej 40kzl ladna sztuka. Jak nie VC spojrzalbym w strone C5 III. LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Podjechałem pomacać z ciekawości bo mam po drodze z roboty. Auto fajne. na moje dojazdy do roboty było by w sam raz. Tylko czasem muszę gdzieś wywieźć moje 2 kobiety. Boszzzzz, ile to klamorstwa zawsze zabierze... Z racji tego, że garaż nie z gumy auto musi mieć cos koło 4,3 m. Padło na Merivę B. 120 KM 5b. W cholerę schowków, ruchoma kanapa i siedzisko na podobnej wysokości co mam teraz. Ale to na wiosnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Padło na Merivę B. 120 KM 5b skrzynia M32 tam jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Był we wspomnianym wcześniej Exeo oraz Octavii I do 2010 roku. z oficjalnych informacji wynika, że 1.8T był wycofany z produkcji w 2005r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 skrzynia M32 tam jest? Znana i lubiana M32 jest w wersji NEL 120 KM 6b i chyba każdej NET 140 KM. Pieciobiegowa powinna być F17. http://www.opel-infos.de/getriebe/f17.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 z oficjalnych informacji wynika, że 1.8T był wycofany z produkcji w 2005r Złe źródło. W A4B7 szedł do 2007, od 2008 m.in. w Exeo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Złe źródło. W A4B7 szedł do 2007, od 2008 m.in. w Exeo. Zgadza się, kolega ma A4 B7 z koncówki 2006 z 1.8T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 ssące się nie wypalają, więc zostaje 8 często da się podmienić, można też toczyć/szlifować z lektury opisów regulacji wychodzi że wymienia się kilka 4-6szt i robota zamyka się w 400-600zł a trochę tego czytałem zanim wpakowalem się w "ford gazu nie lubi" a np w moim nie trzeba paska rozrządu wymieniać, co daje oszczędności na ew regulację Jest to jakieś rozwiązanie ale zazwyczja jest pasek i regulacja wtedy nie wesoło A z drugiej strony regulacja co 20-30-40kkm a rozrzad tylko raz na jakieś 100kkm Ja wybrałem opcje aby nie kombinować z LPG, a kolejne auto to nie wiem czy nie kupie czegoś starszego doprowadze mechanicznie do igły i założe LPG i będę długo jeździł bo te nowe auta to się rozpadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Złe źródło. W A4B7 szedł do 2007, od 2008 m.in. w Exeo. Dokładnie użytkownik z AK ma z 2006r A4 i ma tam 1,8T 163KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Jest to jakieś rozwiązanie ale zazwyczja jest pasek i regulacja wtedy nie wesoło A z drugiej strony regulacja co 20-30-40kkm a rozrzad tylko raz na jakieś 100kkm w auto w którym trzeba co 20kkm regulowć luzy, nawet gdyby były na podkładkach bym się nie pchał jeśli takie istnieją to faktycznie nie nadają się do gazu kupując c-max'a liczyłem się z regulacją po 100kkm, jak na razie nie było konieczności i może wcześniej sprzedam niż będę grzebał przy szklankach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 w auto w którym trzeba co 20kkm regulowć luzy, nawet gdyby były na podkładkach bym się nie pchał jeśli takie istnieją to faktycznie nie nadają się do gazu kupując c-max'a liczyłem się z regulacją po 100kkm, jak na razie nie było konieczności i może wcześniej sprzedam niż będę grzebał przy szklankach Hmmmm mnie ciągnie do S-maxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Jest to jakieś rozwiązanie ale zazwyczja jest pasek i regulacja wtedy nie wesoło A z drugiej strony regulacja co 20-30-40kkm a rozrzad tylko raz na jakieś 100kkm Ja wybrałem opcje aby nie kombinować z LPG, a kolejne auto to nie wiem czy nie kupie czegoś starszego doprowadze mechanicznie do igły i założe LPG i będę długo jeździł bo te nowe auta to się rozpadają Widzę że znów podobnie myslimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Hmmmm mnie ciągnie do S-maxa 2.5T z Volvo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Ten bylby wypas ale jak na lekarstwo ich no i spalanie kolo 14l wiec chyba wolalbym 2,0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Ten bylby wypas ale jak na lekarstwo ich no i spalanie kolo 14l wiec chyba wolalbym 2,0. A z tych starszych aut to na co patrzysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Rozglądałem się za A4 1,8T ale... zbyt małe w porównaniu do Laguny.. A4 to taki segment B lekko nadmuchany. A6 1,8T fajne ale u mnie w mieście ostatnio 4szt Audi zginęło.... więc audi nie bardzo.... Passat z 1,8T Accord 2,0 lub 2,4 kupić z DE zakonserwować od A do Z i jeździć do smierci tylko rdza może pogrążyć to auto. CR-V jak wyżej. Skoda Superb/Octavia z 2.0 115KM lub 1,8T VC/Zafira z 2.0T lub minivan w stylu Galaxy/Alhambry z prostą benzyną jak wyżej.... ps. póki co ładych sztuk nie widziałem więc Lali nie sprzedaję... a jak będą większe środki finansowe to biorę Lagune III /Megane III kombi w wersji GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 ps. póki co ładych sztuk nie widziałem więc Lali nie sprzedaję... a jak będą większe środki finansowe to biorę Lagune III /Megane III kombi w wersji GT. Powodzenia w szukaniu wersji GT w PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Powodzenia w szukaniu wersji GT w PL W PL nie będę szukał nawet o tym nie pomyślałem Perełek już się naoglądałem w PL w PL cena koło 33kzł a za ładną w DE 43kzł... magia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 W PL nie będę szukał nawet o tym nie pomyślałem Perełek już się naoglądałem w PL w PL cena koło 33kzł a za ładną w DE 43kzł... magia.... Megane GT to nawet blizej 50kPLN za Odra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Kia Ceed 1,4 - 1,6 No chyba nie bardzo.... Chyba, że życzysz po pewnym czasie koledze bawić się z głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 A4 to taki segment B lekko nadmuchany Ciekawe, kiedy padnie teza, że A4 i Panda są tej samej wielkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Ciekawe, kiedy padnie teza, że A4 i Panda są tej samej wielkości Myślę że Panda jest większa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Ciekawe, kiedy padnie teza, że A4 i Panda są tej samej wielkości Eee az tak zle w A4 nie ma ale jak po swojemu ustawie fotel to z tylu ja nie wejde hihi a w porownaniu do Laguny to tam jest wnetrze miniatura zas Laguna do VC kombi z tylu jest mniejsza. Jakbym jezdzil sam to luz ale u mnie tak nie ma latwo. Za mna na kanapie mam fotelik a pies lezy pod nim na dywaniku LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 No chyba nie bardzo.... Chyba, że życzysz po pewnym czasie koledze bawić się z głowicą.Nie wiem ake u mnie kilka szt jezdzi mozliwe ze jak z fordem ze czasem ok czasem remont.LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Megane GT to nawet blizej 50kPLN za Odra Zalezy ktory rok ale ogolnie miedzy 43-50 da sie upolowac. Widzialem na zawodach biala z czarnym dachem i felgami i wygladala oblednie chyba byla z Krakowa.LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Nie wiem ake u mnie kilka szt jezdzi mozliwe ze jak z fordem ze czasem ok czasem remont. LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Kia owszem oferowała i dalej oferuje nowe samochody z silnikami z LPG, ale to nie jest dokładnie te same silniki co bez gazu. Na te samochody trzeba oddzielnie składać zamówienie produkcyjne, no i żadnego samochodu z 1,6 Kia nie oferuje z LPG. Jedynie 1,2 85KM i 1,4 100KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.