Skocz do zawartości

Auto do LPG po 2007 roku?


getek33

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedałem swoje autko i szukam następcy.

 

Wymagania nie mam jakieś wygórowane.

Cena do 30k zł, rocznik 2007 i młodsze.

Nadwozie najlepiej sedan, ale heatchback też może być.

Pojemność silnika 1,5-2,0 max 2,5.

Auto bez rdzy i do rozsądnego serwisowania.

Inne wymagania to: klima, elektryczne szyby, jakieś radio, pakiet skórzany bez foteli i w sumie tyle.

 

Co byście polecili??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laguna IIFL 2.0 i 2.0T

Megane III 1,6

Opel VC 2.0 T

Astra 1,4T (ale budżet za niski)

Grupa VW np. Octavia I i II 1,6, Golf VI, itd...

Ford Mondeo/Smax 2,5T

Saab 9-3, 9-5 1,8, 2.0 T

Kia Ceed 1,4 - 1,6

 

A jak małe to:

Punto, Corsa, itd... z małych pojemności LPG da się założyć.

 

Reszta się nie nadaje, albo wtrysk bezpośredni, albo regulacja zaworów szklankami co wyklucza sens LPG bo regulacja kosztuje tyle że nie opłaci się zakładać LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG

 

407SW 2.0 16V

Fiat 1.4 16V NA, 1.4 T-Jet

VAG 1.8T 20V MPI

Toyota 1.4-1.8VVT-i (z uwagą co do stosunkowo słabej trwałości gniazd zaworowych, wymagana więc instalacja dobrze ustawiona i dobrze zamontowana)

Honda 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 i 2.4

 

1,8T nie był produkowany po 2007r jak się nie mylę więc nie można go tu wpisać.

Toyota to igranie ze złem, do tego chyba regulacja zaworów kosztowna?

Najlpesze silniki pod LPG to z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego a takich coraz mniej na rynku ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG

 

 

1,8T nie był produkowany po 2007r jak się nie mylę więc nie można go tu wpisać.

Toyota to igranie ze złem, do tego chyba regulacja zaworów kosztowna?

Najlpesze silniki pod LPG to z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego a takich coraz mniej na rynku ;/

 

1.8T był produkowany po 2007, np. Seat Exeo.

 

Z Toyotą masz rację, choć znajomy właśnie przekręcił Avensisem 1.8VVTi 40kkm na LPG (200kkm całkowitego) i pomiar luzów wykazał, że nie drgnęły przez te 40kkm... Podstawa to ogarnięty montaż i strojenie, a do tego trochę szczęścia :-)

Regulacja luzów o tyle upierdliwa, że trzeba wałek ściągać, szklanki kupować (szlifować stare)... no są lepsze silniki do montażu LPG  :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie załapie się, Exeo dość drogi jest i zadzwiająco dobrze cenę trzyma (chyba z powodu dobrego protoplasty na którym bazuje).

Jeszcze Audi A6C6 2.4, ale też raczej ponad 30kPLN.

A6 po 2007r za 30kzl to biore 2 szt :)

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja luzów o tyle upierdliwa, że trzeba wałek ściągać, szklanki kupować (szlifować stare)... no są lepsze silniki do montażu LPG  :oki:

 

też mam regulacje szklankami i po 110kkm nie było potrzeby, auto ma obecnie ponad 170kkm i robiłem tylko 2x kontrole 

więc nie przesadzał bym z tą regulacją, sama regulacja też nie jest jakaś kosmicznie droga - 400-600zł ?

nawet gdyby po 100kkm trza było zrobić to jaki koszt na 1km ?

 

oczywiście jeśli jest alternatywa to lepiej szukać z hydrauliką, ale jak ktoś pisał, coraz mniejszy wybór 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam regulacje szklankami i po 110kkm nie było potrzeby, auto ma obecnie ponad 170kkm i robiłem tylko 2x kontrole

więc nie przesadzał bym z tą regulacją, sama regulacja też nie jest jakaś kosmicznie droga - 400-600zł ?

nawet gdyby po 100kkm trza było zrobić to jaki koszt na 1km ?

oczywiście jeśli jest alternatywa to lepiej szukać z hydrauliką, ale jak ktoś pisał, coraz mniejszy wybór

Jak bedziesz mial pecha to policz 16szt szklanek x cena szt gdzies przeczytalem ze szklanka kosztuje miedzy 20 a 50zl do tego koszt regulucji i zaoszczedzone pieniadze wsadzasz w silnik wiec po co Lpg?

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bedziesz mial pecha to policz 16szt szklanek x cena szt gdzies przeczytalem ze szklanka kosztuje miedzy 20 a 50zl do tego koszt regulucji i zaoszczedzone pieniadze wsadzasz w silnik wiec po co Lpg?

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

 

a możesz napisać skąd 16 ? ... choć faktycznie, jak będziesz miał pecha to i  w drewnianym kościele cegła spadnie na łeb

 

ssące się nie wypalają, więc zostaje 8

często da się podmienić, można też toczyć/szlifować

z lektury opisów regulacji wychodzi że wymienia się kilka 4-6szt i robota zamyka się w 400-600zł

a trochę tego czytałem zanim wpakowalem się w "ford gazu nie lubi"  :phi:

 

a np w moim nie trzeba paska rozrządu wymieniać, co daje oszczędności na ew regulację  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedałem swoje autko i szukam następcy.

 

Wymagania nie mam jakieś wygórowane.

Cena do 30k zł, rocznik 2007 i młodsze.

Nadwozie najlepiej sedan, ale heatchback też może być.

Pojemność silnika 1,5-2,0 max 2,5.

Auto bez rdzy i do rozsądnego serwisowania.

http://otomoto.pl/oferta/audi-a3-1-6-sportback-s-line-sportpaket-bi-ksenony-1wl-ks-sewis-ID6yaW3N.html

 

Takie coś dziś macałem. Silnik archaiczny, kowal naprawi.

Tylko do foteli się wpada a nie wsiada... Niskie i kubełkowe.

Mały bagażnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/oferta/audi-a3-1-6-sportback-s-line-sportpaket-bi-ksenony-1wl-ks-sewis-ID6yaW3N.html

Takie coś dziś macałem. Silnik archaiczny, kowal naprawi.

Tylko do foteli się wpada a nie wsiada... Niskie i kubełkowe.

Mały bagażnik.

No coz wymagania auta ida w gore coraz wiekszy bagaznik :) Szukaj VC kombi z 2,0T do 30kzl kupisz z 2007/8r w pelnej opcji. Auto lubi lpg a do tego wewnatrz bardzo duzo miejca i bagaznik ogromny. A jak juz podajesz autka ponad 30kzl to moze Megane III kombi z 2,0T 204KM na pokladzie... ale pewnie to blizej 40kzl ladna sztuka. Jak nie VC spojrzalbym w strone C5 III.

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coz wymagania auta ida w gore coraz wiekszy bagaznik :) Szukaj VC kombi z 2,0T do 30kzl kupisz z 2007/8r w pelnej opcji. Auto lubi lpg a do tego wewnatrz bardzo duzo miejca i bagaznik ogromny. A jak juz podajesz autka ponad 30kzl to moze Megane III kombi z 2,0T 204KM na pokladzie... ale pewnie to blizej 40kzl ladna sztuka. Jak nie VC spojrzalbym w strone C5 III.

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

 

Podjechałem pomacać z ciekawości bo mam po drodze z roboty.

Auto fajne. na moje dojazdy do roboty było by w sam raz.

Tylko czasem muszę gdzieś wywieźć moje 2 kobiety. Boszzzzz, ile to klamorstwa zawsze zabierze...

 

Z racji tego, że garaż nie z gumy auto musi mieć cos koło 4,3 m.

 

Padło na Merivę B. 120 KM 5b. W cholerę schowków, ruchoma kanapa i siedzisko na podobnej wysokości co mam teraz.

Ale to na wiosnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ssące się nie wypalają, więc zostaje 8

często da się podmienić, można też toczyć/szlifować

z lektury opisów regulacji wychodzi że wymienia się kilka 4-6szt i robota zamyka się w 400-600zł

a trochę tego czytałem zanim wpakowalem się w "ford gazu nie lubi"  :phi:

 

a np w moim nie trzeba paska rozrządu wymieniać, co daje oszczędności na ew regulację  :)

 

Jest to jakieś rozwiązanie ale zazwyczja jest pasek i regulacja wtedy nie wesoło :)

 

A z drugiej strony regulacja co 20-30-40kkm a rozrzad tylko raz na jakieś 100kkm :)

 

Ja wybrałem opcje aby nie kombinować z LPG, a kolejne auto to nie wiem czy nie kupie czegoś starszego doprowadze mechanicznie do igły i założe LPG i będę długo jeździł bo te nowe auta to się rozpadają :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to jakieś rozwiązanie ale zazwyczja jest pasek i regulacja wtedy nie wesoło :)

 

A z drugiej strony regulacja co 20-30-40kkm a rozrzad tylko raz na jakieś 100kkm :)

 

w auto w którym trzeba co 20kkm regulowć luzy, nawet gdyby były na podkładkach bym się nie pchał

jeśli takie istnieją to faktycznie nie nadają się do gazu

kupując c-max'a liczyłem się z regulacją po 100kkm, jak na razie nie było konieczności

i może wcześniej sprzedam niż będę grzebał przy szklankach  :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w auto w którym trzeba co 20kkm regulowć luzy, nawet gdyby były na podkładkach bym się nie pchał

jeśli takie istnieją to faktycznie nie nadają się do gazu

kupując c-max'a liczyłem się z regulacją po 100kkm, jak na razie nie było konieczności

i może wcześniej sprzedam niż będę grzebał przy szklankach  :hmm:

 

Hmmmm mnie ciągnie do S-maxa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to jakieś rozwiązanie ale zazwyczja jest pasek i regulacja wtedy nie wesoło :)

 

A z drugiej strony regulacja co 20-30-40kkm a rozrzad tylko raz na jakieś 100kkm :)

 

Ja wybrałem opcje aby nie kombinować z LPG, a kolejne auto to nie wiem czy nie kupie czegoś starszego doprowadze mechanicznie do igły i założe LPG i będę długo jeździł bo te nowe auta to się rozpadają :)

 

 

Widzę że znów podobnie myslimy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozglądałem się za A4 1,8T ale... zbyt małe w porównaniu do Laguny.. A4 to taki segment B lekko nadmuchany.

A6 1,8T fajne ale u mnie w mieście ostatnio 4szt Audi zginęło.... więc audi nie bardzo....

Passat z 1,8T

 

Accord 2,0 lub 2,4 kupić z DE zakonserwować od A do Z i jeździć do smierci :) tylko rdza może pogrążyć to auto.

CR-V jak wyżej.

 

Skoda Superb/Octavia z 2.0 115KM lub 1,8T

 

VC/Zafira z 2.0T

 

lub minivan w stylu Galaxy/Alhambry z prostą benzyną jak wyżej....

 

ps. póki co ładych sztuk nie widziałem więc Lali nie sprzedaję... a jak będą większe środki finansowe to biorę Lagune III /Megane III kombi w wersji GT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, kiedy padnie teza, że A4 i Panda są tej samej wielkości ;)

Eee az tak zle w A4 nie ma ale jak po swojemu ustawie fotel to z tylu ja nie wejde hihi a w porownaniu do Laguny to tam jest wnetrze miniatura zas Laguna do VC kombi z tylu jest mniejsza. Jakbym jezdzil sam to luz ale u mnie tak nie ma latwo. Za mna na kanapie mam fotelik a pies lezy pod nim na dywaniku :)

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba nie bardzo.... Chyba, że życzysz po pewnym czasie koledze bawić się z głowicą.

Nie wiem ake u mnie kilka szt jezdzi mozliwe ze jak z fordem ze czasem ok czasem remont.

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane GT to nawet blizej 50kPLN za Odra ;)

Zalezy ktory rok ale ogolnie miedzy 43-50 da sie upolowac. Widzialem na zawodach biala z czarnym dachem i felgami i wygladala oblednie chyba byla z Krakowa.

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ake u mnie kilka szt jezdzi mozliwe ze jak z fordem ze czasem ok czasem remont.

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Kia owszem oferowała i dalej oferuje nowe samochody z silnikami z LPG, ale to nie jest dokładnie te same silniki co bez gazu. Na te samochody trzeba oddzielnie składać zamówienie produkcyjne, no i żadnego samochodu z 1,6 Kia nie oferuje z LPG. Jedynie 1,2 85KM i 1,4 100KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.