norm4n Napisano 29 Marca 2016 Udostępnij Napisano 29 Marca 2016 Cze. Post celowo wrzucony na ogólny, gdyż fordziarze mogą nie być obiektywni Powszechnie wiadomym jest, że focus mk2 rdzewieje, a nawet drobne odpryski po kamieniach należy niezwłocznie zabezpieczać. Jak to jednak jest z jego napompowanym bratem c-maxem ? Czy ktoś z kolegów/koleżanek ujeżdżający takie auto może się wypowiedzieć ? Nie pogardzę także opiniami osób, których brat/szwagier/sąsiad posiada takie auto Im więcej głosów, które odwiodą mnie od zakupu tym lepiej. Szukam auta dla kobity, cmax jest brzydki jak diabeł, ale podobno praktyczny i wózek wejdzie... Więc coraz bardziej skłaniam się ku tej opcji. Mam też pytanie odnośnie isofixów - rzekomo w standardzie zjawisko tak powszechne jak prawdomówność u polityków, ale ford oferował zestawy do samodzielnego montażu pod zaczepy foteli. Ktoś przerabiał to na własnej skórze ? Z góry dzięki za wszelkie opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Cze. Post celowo wrzucony na ogólny, gdyż fordziarze mogą nie być obiektywni Powszechnie wiadomym jest, że focus mk2 rdzewieje, a nawet drobne odpryski po kamieniach należy niezwłocznie zabezpieczać. Jak to jednak jest z jego napompowanym bratem c-maxem ? Czy ktoś z kolegów/koleżanek ujeżdżający takie auto może się wypowiedzieć ? Nie pogardzę także opiniami osób, których brat/szwagier/sąsiad posiada takie auto Im więcej głosów, które odwiodą mnie od zakupu tym lepiej. Szukam auta dla kobity, cmax jest brzydki jak diabeł, ale podobno praktyczny i wózek wejdzie... Więc coraz bardziej skłaniam się ku tej opcji. Mam też pytanie odnośnie isofixów - rzekomo w standardzie zjawisko tak powszechne jak prawdomówność u polityków, ale ford oferował zestawy do samodzielnego montażu pod zaczepy foteli. Ktoś przerabiał to na własnej skórze ? Z góry dzięki za wszelkie opinie. C-max 2007, bezwypadkoway, nienaprawiany - wypiaskowane progi przód i rdza na tylnych rantach, dwie naprawy gwarancyjne. Czy trzeci raz wyszło nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norm4n Napisano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 C-max 2007, bezwypadkoway, nienaprawiany - wypiaskowane progi przód i rdza na tylnych rantach, dwie naprawy gwarancyjne. Czy trzeci raz wyszło nie wiem A kiedy pozbyłeś się tego samochodu ? Jakieś inne newralgiczne miejsca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 A kiedy pozbyłeś się tego samochodu ? Jakieś inne newralgiczne miejsca ? 3 lata temu, rdza wylazła na 5 letnim aucie. Ogólnie od spodu na podłodze tez jedna wielka rdza, tak nie powinien wyglądać kilkuletni samochód. Szkoda go trochę bo jest nawet wygodny i poręczny w mieście i w trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norm4n Napisano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 3 lata temu, rdza wylazła na 5 letnim aucie. Ogólnie od spodu na podłodze tez jedna wielka rdza, tak nie powinien wyglądać kilkuletni samochód. Szkoda go trochę bo jest nawet wygodny i poręczny w mieście i w trasie. Hmm, czyli ogólne bolączki focusa go też dopadły. Szkoda, miałem nadzieję, że cmax jest ciut bardziej zabezpieczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 hmm 3 lata temu, rdza wylazła na 5 letnim aucie. Ogólnie od spodu na podłodze tez jedna wielka rdza, tak nie powinien wyglądać kilkuletni samochód. Szkoda go trochę bo jest nawet wygodny i poręczny w mieście i w trasie. hmm ja tam od spodu u siebie nic nie widziałem, gdzie miałeś tą rudą ? bo chyba nie na wahaczach ? mój ma 11lat (rocznik 2004) i owszem rdza się pojawiła ale na elementach malowanych wcześniej gnije próg który był wspawywany w 2005r - dziury wyszy w miejscach spawów, rdzewieją ranty drzwi, ale też były malowane wyszła rdza nad tylnym zderzakiem na błotniku, ale też nie wiem czy nie był robiony (90% auta było malowane po różnych kolizjach) tak to wygląda po 10latach, IMO nie ma tragedii, oryginalne elementy trzymają się OK, druga strona zdrowa (nie bita) co do ISOFIXa, to przy fotelach są metalowe uszy, ale są dość mocno schowane w tapicerkę, dlatego ford oferował zestaw mam fotelik "na paskach" i używam bez dodatkowego zestawu a po montażu zestawu http://www.motor-talk.de/bilder/wiedermal-isofix-g2928686/bild-01-i202912444.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Hmm, czyli ogólne bolączki focusa go też dopadły. Szkoda, miałem nadzieję, że cmax jest ciut bardziej zabezpieczony. Opel, ford itp-niestety musisz się liczyć z rudą. Wypiaskowane progi z przodu dopadają każdego 2-3 latka, lakier tam cienki jak mgiełka, a chlapacza nie ma i wali na próg i farbka złazi, naprawa kosztuje grosze. Jak Ci się podoba to wziąłbym takiego do poprawek, zbił cenę, zaprowadził do blacharza na poprawki i 2-3 lata masz spokój. Autko fajne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norm4n Napisano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Opel, ford itp-niestety musisz się liczyć z rudą. Wypiaskowane progi z przodu dopadają każdego 2-3 latka, lakier tam cienki jak mgiełka, a chlapacza nie ma i wali na próg i farbka złazi, naprawa kosztuje grosze. Jak Ci się podoba to wziąłbym takiego do poprawek, zbił cenę, zaprowadził do blacharza na poprawki i 2-3 lata masz spokój. Autko fajne. Miałem vectrę C 2003r., sprzedałem rok temu i tam nie było nawet najmniejszego ogniska korozji, więc teraz nieśmiało patrzę w stronę Astry H kombi. Co do c-maxa - progi mi nie straszne, boję się jednak, żeby nie było jak w focusie - że gdzie się nie dotkniesz to próchnica. Najgorsze jest to, że gniją też elementy konstrukcyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Miałem vectrę C 2003r., sprzedałem rok temu i tam nie było nawet najmniejszego ogniska korozji, więc teraz nieśmiało patrzę w stronę Astry H kombi. Córka ma taką Vectrę z nalotem 330 000 km. Pierwsze ogniska korozji pojawiają się nad przednią szybą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Córka ma taką Vectrę z nalotem 330 000 km. Pierwsze ogniska korozji pojawiają się nad przednią szybą. W tym miejscu na odpryski od kamieni nie ma rady poza systematycznymi zaprawkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Miałem vectrę C 2003r., sprzedałem rok temu i tam nie było nawet najmniejszego ogniska korozji, więc teraz nieśmiało patrzę w stronę Astry H kombi. Może trafiłeś akurat dobry egz bo te sobie nierówne, natomiast ja naoglądałem się już 3-4 letnich zafir, w których np wnęka koła i spawy bagażnika były złote... Miałem vectrę C 2003r., sprzedałem rok temu i tam nie było nawet najmniejszego ogniska korozji, więc teraz nieśmiało patrzę w stronę Astry H kombi. Co do c-maxa - progi mi nie straszne, boję się jednak, żeby nie było jak w focusie - że gdzie się nie dotkniesz to próchnica. Najgorsze jest to, że gniją też elementy konstrukcyjne. W foce II nie ma tak jak w jedynce, korozja się pojawia, ale nie taka zgnilizna, że wszystko leci. Np w kombi ruda wyłazi na klapie bagażnika, bo źle zaprojektowana jest i sączy się woda w okolicach lampek podświetlenia itd. Astra H nie jest wolna od rdzy, kolega co wystawia teraz na giełdzie swoją wystawiał z 2 lata temu ją przed poprawkami, wszystkie drzwi od dołu miały korozję, tylko to dojrzysz jak się dobrze przyjrzysz, bo na wielu kolorach nie widać. Samochody D klasy typu passat też 5 lat i wyłazi na drzwiach, spod listew, najczęściej mini kropeczki pod lakierem, które puchną, no i dalej już to co widać "naocznie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Cze. Post celowo wrzucony na ogólny, gdyż fordziarze mogą nie być obiektywni Powszechnie wiadomym jest, że focus mk2 rdzewieje, a nawet drobne odpryski po kamieniach należy niezwłocznie zabezpieczać. Jak to jednak jest z jego napompowanym bratem c-maxem ? Czy ktoś z kolegów/koleżanek ujeżdżający takie auto może się wypowiedzieć ? Nie pogardzę także opiniami osób, których brat/szwagier/sąsiad posiada takie auto Im więcej głosów, które odwiodą mnie od zakupu tym lepiej. Szukam auta dla kobity, cmax jest brzydki jak diabeł, ale podobno praktyczny i wózek wejdzie... Więc coraz bardziej skłaniam się ku tej opcji. Mam też pytanie odnośnie isofixów - rzekomo w standardzie zjawisko tak powszechne jak prawdomówność u polityków, ale ford oferował zestawy do samodzielnego montażu pod zaczepy foteli. Ktoś przerabiał to na własnej skórze ? Z góry dzięki za wszelkie opinie. Rdzewieje tak samo albo jeszcze bardziej ( przynajmniej mój) Co do isofixa znajdź temat na FKP - było ktoś robił w focusie MKII Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Astra H nie jest wolna od rdzy, kolega co wystawia teraz na giełdzie swoją wystawiał z 2 lata temu ją przed poprawkami, wszystkie drzwi od dołu miały korozję, tylko to dojrzysz jak się dobrze przyjrzysz, bo na wielu kolorach nie widać. Nie na drzwiach tylko wokol szyby po moich nieudolnych zaprawkach sie pogorszylo i tradycyjnie tylna klapa pod listwa (znany przypadek srob) na blotniku byla tez rdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 hmm Masakra.... u mnie w Punto też była ruda a w Lagunie z 2006r nie ma ani grama rudej nic a nic!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Masakra.... u mnie w Punto też była ruda a w Lagunie z 2006r nie ma ani grama rudej nic a nic!!! renówki są chyba dość dobrze zabezpieczone, kolega miał lagunę 1 i ładnie się trzymała a co do rudej, oglądałem auta za 100kzł i 5latki miały rudą - (forester, jeep), więc ford nie jest tu chyba jedyny jak zdawałem 4letnie berlingo to też miało rudą na nadkolu w moim maksie wychodzi poprzednia naprawa, próg spawany w trzech miejscach i w tych trzech wyszła ruda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 renówki są chyba dość dobrze zabezpieczone, kolega miał lagunę 1 i ładnie się trzymała a co do rudej, oglądałem auta za 100kzł i 5latki miały rudą - (forester, jeep), więc ford nie jest tu chyba jedyny jak zdawałem 4letnie berlingo to też miało rudą na nadkolu w moim maksie wychodzi poprzednia naprawa, próg spawany w trzech miejscach i w tych trzech wyszła ruda Zgadza sie... u mnie na osiedlu stoi golf 5 to tez ladnie ruda wychodzi... o mazdach nie wspomne jeden z powodow wyboru reno to byla ruda bo jak wejdzie to nie wygrasz...LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Córka ma taką Vectrę z nalotem 330 000 km. Pierwsze ogniska korozji pojawiają się nad przednią szybą. Mam dwie VC i nigdzie nie widać tam korozji. Nad przednimi szybami też nic nie ma. Obie bezwypadkowe i bez napraw lakierniczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 @@Oberon zwał jak zwał, chciałem tylko powiedzieć przez to, że astra H nie jest wolna od rudej, tak jak i zafiry, passaty b6,b7,cc, focusy i inne auta z podobnych klas. Mam dwie VC i nigdzie nie widać tam korozji. Nad przednimi szybami też nic nie ma.Obie bezwypadkowe i bez napraw lakierniczych. Może być tak, że po prostu jej nie widzisz, bo nie rzuca się w oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Opel, ford itp-niestety musisz się liczyć z rudą. Wypiaskowane progi z przodu dopadają każdego 2-3 latka, lakier tam cienki jak mgiełka, a chlapacza nie ma i wali na próg i farbka złazi, naprawa kosztuje grosze. Jak Ci się podoba to wziąłbym takiego do poprawek, zbił cenę, zaprowadził do blacharza na poprawki i 2-3 lata masz spokój. Autko fajne. Jak nie masz..jak ja mam w foce 2009r specjalnie obejże go jak bedzie sucho ile jest rdzy .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Ford musi rdzewieć - mają jakieś specyficzne metody zabezpieczania samochodów. Nie sądzę by C-Max był produkowany inaczej niż inne Fordy. Kilku znajomych ma focusy mk2 (przed fl i po fl), ja fiestę i wszystkie samochody mają te same słabe punkty: po 4-5 latach wypiaskowane krawędzie nadkoli i i progi w okolicach przednich kół (na ciemnych lakierach po kilku latach widać jasny podkład), schodzi lakier na styku zderzaków z błotnikami. Do tego lakiery są podatne na odpryski. Najważniejsze, by zapobiegać, tzn czasem po myjni przejrzeć dobrze samochód, zamalować ubytki i będzie spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 A mondeo mk4 też ma takie problemy z rdzą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 A mondeo mk4 też ma takie problemy z rdzą ? U mnie nie ma ani grama rudej. Mk4 ma dobre blachy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek2 Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 ja mam cmaxa z 2004 roku i nie ma tragedii. Standardowo tak jak powyżej pisali błotniki wypiaskowane. Ruda pojawia się tez na rantach tylnych nadkoli i na styku błotnika ze zderzakiem. Spód ma dosyć mocno rudawy nalot zwłaszcza na śrubach. U mnie jeszcze jest burchel na progu od środka, widać po otwarciu drzwi. Zabezpieczałem to już kilka razy czyszcząc do żywego i robiąc zaprawki ale i tak wychodzi za jakiś czas. co do walorów użytkowych to ogólnie jest ok ale tylne drzwi sa dosyć wąskie i jakos mało się uchylają więc po zamontowaniu fotelika jest potem dosyć mało miejsca na wkładanie dzieciakano i standard w fordach czyli zapiekaja się tylne hamulce, co jakiś czas musze czyścić zaciski i tłoczki bo inaczej koło zaczyna "trzymać" poza tym alternator, pompa wspomagania, zamek maski to standardowe awarie w tych modelach ale jeździ się dosyć fajnie i jest w miarę pakowny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 poza tym alternator, pompa wspomagania, zamek maski to standardowe awarie w tych modelach oo widzę że jeszcze tfu tfu jedna awaria mnie czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek2 Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 oo widzę że jeszcze tfu tfu jedna awaria mnie czeka a masz go od nowości? bo może już ktoś był szczęśliwcem wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 a masz go od nowości? bo może już ktoś był szczęśliwcem wcześniej z drugiej ręki ale znam auto od dnia zakupu żadnych z tych trzech nie miało wcześniej ... ja już przerabiałem 2 razy alternator i zamek maski niedomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek2 Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 z drugiej ręki ale znam auto od dnia zakupu żadnych z tych trzech nie miało wcześniej ... ja już przerabiałem 2 razy alternator i zamek maski niedomaga u mnie pompa tez oryginalna jeszcze ale już wyje i pewnie trzeba będzie ja wymienić za jakiś czas, a nie jest tania niestety alternator i zamek maski już siadły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 z drugiej ręki ale znam auto od dnia zakupu żadnych z tych trzech nie miało wcześniej ... ja już przerabiałem 2 razy alternator i zamek maski niedomaga altka wymieniałeś ? czy regeneracja u siebie wymieniałem po 80kkm, obecnie m 170kkm i jeździ wspomagania nie dotykałem, ale na upałach ze dwa razy zapaliła się kontrolka wsp. zamek maski, od dawna mam "na śrubokręt" tylne zaciski regenerowałem 2x (smarowanie + zestaw naprawczy) wiec mniej więcej się zgadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 altka wymieniałeś ? czy regeneracja u siebie wymieniałem po 80kkm, obecnie m 170kkm i jeździ Raz regenerowałem wytrzymał dwa lata , potem kupiłem używany z rozbiórki anglika i śmiga 4 rok. zaciski z tyłu oba regenerowane , lewy ostatnio założony nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Raz regenerowałem wytrzymał dwa lata , potem kupiłem używany z rozbiórki anglika i śmiga 4 rok. zaciski z tyłu oba regenerowane , lewy ostatnio założony nowy altka kupiłem nówke, wyszedł nie wiele drożej jak regeneracja (wymieniłem sam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Może być tak, że po prostu jej nie widzisz, bo nie rzuca się w oczy. No własnie nie, z resztą na srebrnym by sie rzucało od razu w oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 chciałem tylko powiedzieć przez to, że astra H nie jest wolna od rudej Oczywiście, że nie. Gniją drzwi na dole, najpierw wyłazi po wewnętrznej stronie. ruda wyłazi też pod lusterkami i na czasem pod tylną listwą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 cmax 2007, sprowadzony z zachodu, nie wiadomo czy nie bity: - puchła farba nad listwą oświetlenia rejestracji (jakoś po 6 latach wyszło) - ranty nadkoli z tyłu tak samo popuchnięte - z przodu na masce jakieś odpryski - jednego potraktowałem oryginalną zaprawką a drugi na chama hameritem - ten drugi lepiej zdaje egzamin wg mnie. w wakacje poprawiałem klapę bagażnika (nad rejestracją) i koleś powiedział, żeby raczej pozbyć się tego auta. o ile z przodu to jeszcze się jakoś trzyma to tylna część słabizna. na pocieszenie: tłumik oryginał (160 tyś przebiegu). korodują także śruby tylnego zawieszenia i nie ma jak poregulować zbieżności w razie potrzeby. progi raczej nie są wypiaskowane, bo tam leci taka listwa plastikowa przez całą długość progu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 no i standard w fordach czyli zapiekaja się tylne hamulce, co jakiś czas musze czyścić zaciski i tłoczki bo inaczej koło zaczyna "trzymać" ale jeździ się dosyć fajnie i jest w miarę pakowny zgadza się, poprawiałem hamulce u siebie. dla nas (2+1) jak najbardziej pojemnośc auta wystarczająca. ale dziecko 8 lat, więc i gratów nie wozi się zbyt wiele. sporo więcej miejsca jest w c4 picasso. c-max chyba najmniejszy w klasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 hmm hmm ja tam od spodu u siebie nic nie widziałem, gdzie miałeś tą rudą ? bo chyba nie na wahaczach ? mój ma 11lat (rocznik 2004) i owszem rdza się pojawiła ale na elementach malowanych wcześniej gnije próg który był wspawywany w 2005r - dziury wyszy w miejscach spawów, rdzewieją ranty drzwi, ale też były malowane wyszła rdza nad tylnym zderzakiem na błotniku, ale też nie wiem czy nie był robiony (90% auta było malowane po różnych kolizjach) tak to wygląda po 10latach, IMO nie ma tragedii, oryginalne elementy trzymają się OK, druga strona zdrowa (nie bita) co do ISOFIXa, to przy fotelach są metalowe uszy, ale są dość mocno schowane w tapicerkę, dlatego ford oferował zestaw mam fotelik "na paskach" i używam bez dodatkowego zestawu a po montażu zestawu ohttp://www.motor-talk.de/bilder/wiedermal-isofix-g2928686/bild-01-i202912444.html o kurcze, w szoku jestem mam mondeo mk2 1997 rok i jedynie gdzie robi mi sie ruda to nad tylnym lewym kolem... po za tym zero rdzy szok z tym c maxem Twoim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 Aha wszystko ok bo właśnie się wysrał zamek maski 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norm4n Napisano 3 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 o kurcze, w szoku jestem mam mondeo mk2 1997 rok i jedynie gdzie robi mi sie ruda to nad tylnym lewym kolem... po za tym zero rdzy szok z tym c maxem Twoim a jesteś pewien, że ktoś przed Tobą nie zajmował się blacharką ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norm4n Napisano 3 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 Aha wszystko ok bo właśnie się wysrał zamek maski Problem z tym plastikowym cięgnęm ? Taki sam fantastyczny mechanizm co w focusie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 ja już przerabiałem 2 razy alternator i zamek maski niedomaga a podobno to we fiatach alternator to część zamienna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 Problem z tym plastikowym cięgnęm ? Taki sam fantastyczny mechanizm co w focusie ? Podobnie tu jest dla odmiany cięgno Bowdena i się wyciąga. Nie mniej trzeba wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 a podobno to we fiatach alternator to część zamienna Jak widać nie tylko 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 jak w przysłowiu ford g wort , a fiat jego brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 o kurcze, w szoku jestem mam mondeo mk2 1997 rok i jedynie gdzie robi mi sie ruda to nad tylnym lewym kolem... po za tym zero rdzy szok z tym c maxem Twoim Ciezko mi uwierzyc ze 20letnie mondeo w naszym klimacie uchowalo sie bez rdzy znasz historie tego auta? Jeszcze raz, u mnie rdza jest glownie tam gdzie bylo juz grzebane Niestety spawany prog to zawsze wrozy klopoty auto tez nie ma lekko, przez polowe zycia pod chmurka, jezdzone codziennie bez wzgledu na pogode Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 dopowiem jeszcze, że rdzewieją też lampki oświetlenia tablicy z tyłu. rozbierałem to w wakacje (też nie bez problemów, połamałem plastik i musiałem kleić, bo śruby mocujące były ... pordzewiałe!), ale już widzę, że w prawej brąz widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 A mondeo mk4 też ma takie problemy z rdzą ? Widziałem takie, co miały. Bezwypadkowe, pierwszy wlasciciel, ruda się pokazała po około 4 latach. Do tego cienka blacha, chyba nawet na slupkach, bo drzwi obsiadły i zaczynały wycierać lakier na progu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 dopowiem jeszcze, że rdzewieją też lampki oświetlenia tablicy z tyłu. rozbierałem to w wakacje (też nie bez problemów, połamałem plastik i musiałem kleić, bo śruby mocujące były ... pordzewiałe!), ale już widzę, że w prawej brąz widać. Lampki potwierdzamale dopoki przeglad przechodzi to olewam temat Najprosciej chyba wkleic kawalek tasmy led i uszczelnic Nie wiem czy nowe sa pozbawione wady Chyba nikt nie wspominal o mikrowylaczniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 Chyba nikt nie wspominal o mikrowylaczniku bo to nie problem związany z korozją (chyba? u mnie nie ma z tym problemów) a temat jest o rdzy : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek2 Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Lampki potwierdzam ale dopoki przeglad przechodzi to olewam temat Najprosciej chyba wkleic kawalek tasmy led i uszczelnic Nie wiem czy nowe sa pozbawione wady Chyba nikt nie wspominal o mikrowylaczniku no tak tez zapomniałem, mikrowłacznik mam popsuty ale na szczęście można jeszcze pilotem i ostatecznie zamek więc nie naprawiam tego. Raz nawet chciałem się do tego dobrać ale śruby trzymające listwę z oświetleniem i zamkiem są tak skorodowane( żeby nie było że nie o rdzy ) że nie było szans odkręcić więc olałem temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.