ppmarian Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 .... ja takiej jeszcze nie widzialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 Prawidłowa dojazdówka powinna mieć średnicę koła fabrycznego, grubość nie przekraczać kilku centymetrów i mieścić się w "martwej" części pojazdu - ideał! Pełne koło zapasowe to idiotyzm, spraye i zestawy naprawcze z kompresorem jeszcze większy . Ale muszę o tym napisać - złapałem gumę w rowerze naście km od domu, miałem łatki więc dętkę załatałem ale jak napompować? Nikt nie miał pompki. Trafił się gość w Aveo - wyciągnął kompresor z bagażnika i nabił mi kiszkę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 ja w ogóle nie mam bo nie łapie kapci te kolo to jakieś fabryczne ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2016 Prawidłowa dojazdówka powinna mieć średnicę koła fabrycznego, grubość nie przekraczać kilku centymetrów i mieścić się w "martwej" części pojazdu - ideał! Pełne koło zapasowe to idiotyzm, spraye i zestawy naprawcze z kompresorem jeszcze większy . Ale muszę o tym napisać - złapałem gumę w rowerze naście km od domu, miałem łatki więc dętkę załatałem ale jak napompować? Nikt nie miał pompki. Trafił się gość w Aveo - wyciągnął kompresor z bagażnika i nabił mi kiszkę .Volvo p1800 Ta dojazdowka pompuje sie do wielkości fabrycznego kola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 Volvo p1800Ta dojazdowka pompuje sie do wielkości fabrycznego kola fajny antyk Wentyl też jest ciekawy, szczelne to jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2016 Podobno szczelne. Nie sprawdzalismy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 (edytowane) Takie znalazłem w C180 z 2003r. http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/vredestein/model/20879/ Edytowane 3 Września 2016 przez Dan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 ja w ogóle nie mam bo nie łapie kapci te kolo to jakieś fabryczne ?? czemu "te kolo" a nie "to kolo"? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 Trafił się gość w Aveo - wyciągnął kompresor z bagażnika i nabił mi kiszkę . Też sobie kupiłem kompresor i wożę w aucie. Już dwa razy mnie poratował. Zamiast zmieniać koło, to po prostu napompowałem i podjechałem do wulkanizacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YogiCK Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 Gorzej jak będziesz miał porwaną oponę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 Gorzej jak będziesz miał porwaną oponę. Ale kolega rallychuchu chyba wozi i zapas i kompresorek (tak to odebrałem) Przy poważnym uszkodzeniu wiadomo - nic nie zastąpi zapasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 Też sobie kupiłem kompresor i wożę w aucie. Już dwa razy mnie poratował. Zamiast zmieniać koło, to po prostu napompowałem i podjechałem do wulkanizacji Tez robię tak samo. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat nie zmieniałem nigdy koła na drodze, zawsze wystarczyło napompować i stykło na dojechanie do wulkanizatora. Oczywiście normalne zapasowe koło jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 w oplu astrze kombi K opel daje możliwość w opcji koła zapasowego pełnego, ale nie pisze o tym, ze jak bierzesz pełne koło dojazdowe to nie ma gdzie położyć rolety..., a przy dojazdówce mieści się pod podłogę bagażnika.... Fakt, przez ostatnie 15 lat przejechałem z milion km i ani razu nie zmieniałem koła na trasie, ale zamawiając nową Astrę K zamówiłem z pełnym kołem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 w oplu astrze kombi K opel daje możliwość w opcji koła zapasowego pełnego, ale nie pisze o tym, ze jak bierzesz pełne koło dojazdowe to nie ma gdzie położyć rolety..., a przy dojazdówce mieści się pod podłogę bagażnika.... Fakt, przez ostatnie 15 lat przejechałem z milion km i ani razu nie zmieniałem koła na trasie, ale zamawiając nową Astrę K zamówiłem z pełnym kołem... Ja w bliźniaczym Cruze woziłem przez chwilę pełne koło, bo fabrycznie był tylko spray i pompka. Potem kupiłem dojazdówkę i mieści się pod podłogą. Pełne koło powoduje, że podłoga podnosi się i bagażnik robi się mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Takie znalazłem w C180 z 2003r. http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/vredestein/model/20879/ Były też w innych autach, m.in. w Audi Allroad do 2005r. Wsadziłem coś takiego sobie na zapas zamiast pełnego koła. Zajmuje znacząco mniej miejsca, zarówno w poprzek, jak i na wysokość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.