Skocz do zawartości

Astra J, na co zrócić uwagę?


deltabox

Rekomendowane odpowiedzi

Na to ile taki model kosztuje w kraju z którego został sprowadzony, a potem zastanowić się czemu u nas jest tak tanio..

A potem dać sobie spokój z kłamcą i oszustem wsadzającym klienta na minę cytuję:

"Możliwość powrotu samochodem na kołach do domu po wykupieniu ubezpieczenia 90zł."

 

Umowa pewnie na "niemca" co?

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jestem umówiony na oględziny tego pojazdu:

 

http://otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-4-140km-aso-edition-81000km-serwisowany-ID6yxHux.html#contact-form

 

Na co szczególnie zwrócić uwagę?

 

Jak masz powyżej 185 cm wzrostu to zapomnij o tym aucie bo na tylnej kanapie będzie bardzo ciasno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie łatwiej i pewniej poszukać rok młodsze po leasingu / wynajmie długoterminowym?

Będzie drożej, to oczywiste, bo najbiedniejsze wersje krajowe są często droższe niż ten wynalazek.

 

Jak chcesz to jedź i oglądaj, ale cudów nie oczekuj, sprawdź czy auto jest już choćby opłacone, zarejestrowane :hehe:

No i tyle w temacie, jak Ci się coś zepsuje po 5 km to handlarz umywa ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co szczególnie zwrócić uwagę?

 

Miałem taką z polskiego salonu, tylko rok produkcji 2010, rejestracja 2011. Skrzynia poleciała jak miała ok. 27 kkm, także przypuszczam, że jak miała się wysypać to już przy tym przebiegu by się wysypała. Jak weźmiesz auto na sprawdzenie do ASO (koszt u mnie 350 zł) to na podnośniku sprawdzą czy szumią lub zaczynają szumieć łożyska. Były problemy ze stukającymi amortyzatorami na nierównościach i sprężarka od klimy potrafiła wydawać dziwne dźwięki jak klimatyzacja była wyłączona. Jak sprężarka się zatrze to nie ma jazdy, bo jest na jednym pasku z czymś tam jeszcze. Przy ok. 60 kkm wymieniałem pompę wody bo zaczęła cieknąć, także możesz zwrócić na nią uwagę. Wyposażenie trochę słabe, dużo ładniej te astry wyglądają ze światłami AFL i chromowanymi ramkami wokół szyb. Brak navi, ale to chyba akurat trochę plus, gdyż mapy średnie a w nocy trochę świeciła po oczach. Klima manualna, no ale ważne że jest. Fotele za to na plus (moje przy tym przebiegu były jak nowe w tych widać lekkie zmarszczki, ale dużo zależy od użytkowania auta) i standardowy ręczny a nie elektryczny. Silniki 1,4 T 140 KM dobrze łykają LPG i dodatkowo są na łańcuchu co może obniżyć koszty eksploatacji. Swoją w zeszłym roku sprzedałem za ok. 44 kzł , ale była lepiej wyposażona. Napisz na PW maila to podeślę Ci kilka zdjęć. Jak masz jakieś konkretne pytania to pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia, czy w tym roczniku była już poprawiona skrzynia?

 

Poprawiona to znaczy ta z plastikowymi łożyskami (od 2012)?  ;-) 

 

W tych skrzyniach trzeba zmienić olej od razu z guana, którym GM zalewał na początku, a potem regularnie co 2-3 lata. I przy wymianie wlać sporo więcej niż 2.2l które wchodzi na wypoziomowanym samochodzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to ile taki model kosztuje w kraju z którego został sprowadzony, a potem zastanowić się czemu u nas jest tak tanio..

A potem dać sobie spokój z kłamcą i oszustem wsadzającym klienta na minę cytuję:

"Możliwość powrotu samochodem na kołach do domu po wykupieniu ubezpieczenia 90zł."

 

Umowa pewnie na "niemca" co?

 

Krawiec

Jednak wszyscy handlarze to oszuści :P Miałem pożyczony czujnik lakieru i okazało się, że auto od tyłu do połowy malowane razem z dachem, z szpachlą na tylnych błotnikach, potem pojechałem zobaczyć tego http://www.olx.pl/oferta/opel-astra-opel-astra-iv-combi-serwisowany-w-aso-1-4-t-benz-cosmo-CID5-IDhoLn7.html#ed82fa1b1bi sytuacja ta sama, od tyłu do połowy auto malowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak wszyscy handlarze to oszuści :P Miałem pożyczony czujnik lakieru i okazało się, że auto od tyłu do połowy malowane razem z dachem, z szpachlą na tylnych błotnikach, potem pojechałem zobaczyć tego http://www.olx.pl/oferta/opel-astra-opel-astra-iv-combi-serwisowany-w-aso-1-4-t-benz-cosmo-CID5-IDhoLn7.html#ed82fa1b1bi sytuacja ta sama, od tyłu do połowy auto malowane.

 

To odpusc sprowadzane ulepy i szukaj jakiejs poleasingowej :ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiona to znaczy ta z plastikowymi łożyskami (od 2012)?  ;-) 

 

W tych skrzyniach trzeba zmienić olej od razu z guana, którym GM zalewał na początku, a potem regularnie co 2-3 lata. I przy wymianie wlać sporo więcej niż 2.2l które wchodzi na wypoziomowanym samochodzie. 

 

Co wiesz o zmianie łożysk od 2012? Ja wiem, że zmieniła się obudowa, w której prawdopodobnie wcześniej źle osadzane były łożyska, do tego stopnia, że nawet ów obudowa potrafiła pękać. Dodatkowo zaczęto zalewać inny olej. O zmianie łożysk nie wiem, ale chętnie się dowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To odpusc sprowadzane ulepy i szukaj jakiejs poleasingowej :ok:

Dzisiaj byłem oglądać tego 

http://www.olx.pl/oferta/opel-astra-1-4-turbo-120km-kombi-navi-salon-polska-i-wlasciciel-serwis-aso-CID5-IDhcLNL.html

Gościu z mitsubishi zapomniał w ogłoszeniu napisać że jest cała do malowania bez dachu, każdy element posiada mocne rysy lub wgniecenie. Ja mu mówię ale ona jest cała poobijana, a typer "zawsze można sobie dać do lakiernika" Odpuszczam już wszystkie komisy, handlarzy i podjadę tylko do gościa który napisze, że jest pierwszym i jedynym właścicielem.

Edytowane przez deltabox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wiesz o zmianie łożysk od 2012? Ja wiem, że zmieniła się obudowa, w której prawdopodobnie wcześniej źle osadzane były łożyska, do tego stopnia, że nawet ów obudowa potrafiła pękać. Dodatkowo zaczęto zalewać inny olej. O zmianie łożysk nie wiem, ale chętnie się dowiem.

 

a) zmieniono olej - to w sumie najważniejsza zmiana

b) zmieniono obudowę, dodane są dodatkowe kanały olejowe smarujące padające łożyska

c) stosowane są łożyska o mniejszej powierzchni tocznej (grubszych bieżniach) i plastikowych koronkach. 

 

Obudowy pękają jak luźne i zatarte łożysko tłucze się razem z wałkiem na lewo i prawo... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.