Skocz do zawartości

czy istnieje auto spełniające takie wymagania?


DZIDA

Rekomendowane odpowiedzi

klasa c lub d

diesel do 2 litrów (100-150 KM)

automat (ALE NIE TYPU DSG)

4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback)

bagażnik minimum około 500 litrów

spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie :] ale więcej niż w insigni)

rocznik jakieś 2011, może 2012

cena 40-50 kpln brutto

wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub  fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3,

 

na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual.

czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG

 

coś się jeszcze załapie na te wymagania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klasa c lub d

diesel do 2 litrów (100-150 KM)

automat (ALE NIE TYPU DSG)

4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback)

bagażnik minimum około 500 litrów

spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie :] ale więcej niż w insigni)

rocznik jakieś 2011, może 2012

cena 40-50 kpln brutto

wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub  fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3,

 

na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual.

czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG

 

coś się jeszcze załapie na te wymagania?

 

Pug 508 2.0 hdi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual.
czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG
 

 

poczytaj o skrzyniach DSG, to nie te same co kiedyś

są dwa rodzaje mokre i suche, wielokrotnie modernizowane, one odą od 2003 (!) roku

ZTCW np w Octavii 2.0 TDI jest DQ250 tzw. "mokra"

o ile był tam regulanie wymieniany olej (tego wymagają zawory mechatroniki - wtedy się psuje) to będzie skrzynia długo służyć, sprzęgła też powinny wytrzymywać dojeżdzac do 300kkm, trochę więcej niz w przypadku skrzyń suchych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj o skrzyniach DSG, to nie te same co kiedyś

są dwa rodzaje mokre i suche, wielokrotnie modernizowane, one odą od 2003 (!) roku

ZTCW np w Octavii 2.0 TDI jest DQ250 tzw. "mokra"

o ile był tam regulanie wymieniany olej (tego wymagają zawory mechatroniki - wtedy się psuje) to będzie skrzynia długo służyć, sprzęgła też powinny wytrzymywać dojeżdzac do 300kkm, trochę więcej niz w przypadku skrzyń suchycha

 

Co nie zmienia faktu, ze taka wymiana kosztuje kilka ladnych setek i to blizej 10 niz 5 ;)

Biorac pod uwage, ze wiekszosc tych aut co sa na rynku jezdzila we flotach i bedzie miec 150+kkm to raczej nikt z wlasnej woli tam oleju ponad program nie wymienial.

Ja tez bym w uzywke DSG raczej nie wchodzil :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, ze taka wymiana kosztuje kilka ladnych setek i to blizej 10 niz 5 ;)

Biorac pod uwage, ze wiekszosc tych aut co sa na rynku jezdzila we flotach i bedzie miec 150+kkm to raczej nikt z wlasnej woli tam oleju ponad program nie wymienial.

Ja tez bym w uzywke DSG raczej nie wchodzil :ok:

w ASO moze i tyle kosztować, ale sądzę ze wtedy jak auto ma gwarancję to serwis robi z automatu przy przęglądzie 

normalnie 6 litrów FEBI i filtr FEBI mozna sie zmiescic w 350PLN + wymiana

 

jakby auto miało 120-140kkm i było regulanie serwisowane to sadze ze spokojnie do 200-220 mozna dojechac bez problemu z DSG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


w ASO moze i tyle kosztować, ale sądzę ze wtedy jak auto ma gwarancję to serwis robi z automatu przy przęglądzie 
normalnie 6 litrów FEBI i filtr FEBI mozna sie zmiescic w 350PLN + wymiana

 

Serwis robi jak zapłacisz. To nie gwarancja, tylko przegląd eksploatacyjny, tak samo płacisz za olej i wymianę w silniku... 

 

Tyle, że te wymiany co producent zaleca są zbyt rzadko... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, ze taka wymiana kosztuje kilka ladnych setek i to blizej 10 niz 5 ;)

Biorac pod uwage, ze wiekszosc tych aut co sa na rynku jezdzila we flotach i bedzie miec 150+kkm to raczej nikt z wlasnej woli tam oleju ponad program nie wymienial.

Ja tez bym w uzywke DSG raczej nie wchodzil :ok:

no właśnie mam takie samo wrażenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C5 III 2.0HDi 163KM z klasycznym automatem.

Albo Pug 308SW w podobnej konfiguracji.

c5 fajny tylko z tyłu jakoś mało było miejsca na nogi jak siedziałęm... o dziwo więcej w octavii 2 fl było jak się przymierzałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klasa c lub d

diesel do 2 litrów (100-150 KM)

automat (ALE NIE TYPU DSG)

4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback)

bagażnik minimum około 500 litrów

spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie :] ale więcej niż w insigni)

rocznik jakieś 2011, może 2012

cena 40-50 kpln brutto

wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3,

na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual.

czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG

coś się jeszcze załapie na te wymagania?

Laguna mk3 i powinna reszta zostać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis robi jak zapłacisz. To nie gwarancja, tylko przegląd eksploatacyjny, tak samo płacisz za olej i wymianę w silniku... 

 

Tyle, że te wymiany co producent zaleca są zbyt rzadko... 

ale jak auto ma gw i masz ten przebieg to chyba musisz zrobić wymianę,bo inaczej traci się gwarancję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klasa c lub d

diesel do 2 litrów (100-150 KM)

automat (ALE NIE TYPU DSG)

4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback)

bagażnik minimum około 500 litrów

spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie :] ale więcej niż w insigni)

rocznik jakieś 2011, może 2012

cena 40-50 kpln brutto

wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub  fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3,

 

na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual.

czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG

 

coś się jeszcze załapie na te wymagania?

 

Nie wiem jaki dokładnie ma bagażnik Honda Civic "UFO", ale jest dosyć spory. Czy tam jest 500 litrów? Nie wiem

Z tyłu jest sporo miejsca.

Ma automat, ale nie DSG

Nie wiem jak z radiem z dużym wyświetlaczem. Produkowali chyba do 2011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klasa c lub d

diesel do 2 litrów (100-150 KM)

automat (ALE NIE TYPU DSG)

4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback)

bagażnik minimum około 500 litrów

spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie :] ale więcej niż w insigni)

rocznik jakieś 2011, może 2012

cena 40-50 kpln brutto

wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub  fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3,

 

na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual.

czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG

 

coś się jeszcze załapie na te wymagania?

 

Chevy Malibu a wcześniej Epica. Tyle że ich nie robią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis robi jak zapłacisz. To nie gwarancja, tylko przegląd eksploatacyjny, tak samo płacisz za olej i wymianę w silniku... 

 

Tyle, że te wymiany co producent zaleca są zbyt rzadko... 

 

Zależy od producenta   :)

 

Ford zaleca wymianę co 60tyś km, ale już dla tych samych skrzyń Volvo zaleca wymianę oleju co 120tyś km lub co 60tyś km przy ciężkich warunkach użytkowania.   ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klasa c lub d

diesel do 2 litrów (100-150 KM)

automat (ALE NIE TYPU DSG)

4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback)

bagażnik minimum około 500 litrów

spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie :] ale więcej niż w insigni)

rocznik jakieś 2011, może 2012

cena 40-50 kpln brutto

wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub  fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3,

 

na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual.

czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG

 

coś się jeszcze załapie na te wymagania?

 

 

Pug 508, a skrzyń DSG nie masz co odrzucac, jesli wiesz jak samochód był serwisowany   :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od producenta   :)

 

Ford zaleca wymianę co 60tyś km, ale już dla tych samych skrzyń Volvo zaleca wymianę oleju co 120tyś km lub co 60tyś km przy ciężkich warunkach użytkowania.   ;)

A Opel / Chevrolet w ogóle nie przewiduje wymiany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klasa c lub d

diesel do 2 litrów (100-150 KM)

automat (ALE NIE TYPU DSG)

4/5 drzwi (ale nie kombi - sedan lub hatchback lub liftback)

bagażnik minimum około 500 litrów

spora ilość miejsca z tyłu (nie musi być jak w superbie :] ale więcej niż w insigni)

rocznik jakieś 2011, może 2012

cena 40-50 kpln brutto

wyposażenie: abs, esp, wspomaganie, elektryka, klima, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, radio z dużym wyświetlaczem (żeby można podłączyć kamerę cofania lub  fabryczna kamera), navi niekonieczne, usb, mp3,

 

na razie mam faworytów: skoda superb, octavia 2 fl na styk (z ilośćią miejsca z tyłu - bo na octavię 3 za mały budżet), mondeo, może passat się utrafi - tylko że wszystkie mają skrzynię typu DSG... ew. zostaje manual.

czemu nie z DSG - chodzi o trwałość - nie ufam na razie DSG

 

coś się jeszcze załapie na te wymagania?

 

jakas Toyota Avensis T27. Jesli zaakceptujesz 2.2 z rocznika 2011 to moze uda ci sie trafic na sedana z radarowym tempomatem, jesli nie to 2.0 d4d 120KM i szukac wersji prestige/executive bo generalnie nawet w PL wyposazone w duze navi z kamerami itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.