Cinos Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 https://www.netcarshow.com/audi/2018-rs3_sportback/ aktualnie chyba najmocniejszy hot-hatch do tej pory był to Mercedes A45 AMG miał 381 koni, teraz Audi daje 400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 Te 400 KM to z samej benzyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 10 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 38 minut temu, rwIcIk napisał: Te 400 KM to z samej benzyny? tak, więcej info w informacji prasowej z linku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 Cukiereczek Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 To już takie troche staromodne konie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 Brałbym od razu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 tyle ze juz teraz rs3 bylo o jakies 100 tys drozsze od a45 , to takie srednie porownanie a no 2L vs 2,5L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 5 minut temu, Marcinekkk napisał: tyle ze juz teraz rs3 bylo o jakies 100 tys drozsze od a45 , to takie srednie porownanie a no 2L vs 2,5L Oj 100k wiecej to troche duzo. Mozna pojsc na kompromis i wziac cla amg. Ladniejszy ale nadal tanszy. Siedzialem w srodku w A3 limuzynie i jakos tak nie przekonala mnie do siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 dodatkowo po lifcie w amg poprawili skrzynie , wiec mozna modzic a sa juz turbo kity na 560km i nadal wychodzi taniej nia audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 6 godzin temu, Cinos napisał: https://www.netcarshow.com/audi/2018-rs3_sportback/ aktualnie chyba najmocniejszy hot-hatch do tej pory był to Mercedes A45 AMG miał 381 koni, teraz Audi daje 400 Może według mocy max., bo A45 przy 381 KM dalej ma lepsze osiągi, no i ceną zabija Audi. 2 godziny temu, Marcinekkk napisał: dodatkowo po lifcie w amg poprawili skrzynie , wiec mozna modzic a sa juz turbo kity na 560km i nadal wychodzi taniej nia audi Dokładnie, seria dmucha tylko 1.8 bar, więc możliwości są spore. W RS3 już seryjnie dmucha chyba 2.4 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 w rs3 1,4 bara seria ale tam jest 2,5 litra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 6 godzin temu, Marcinekkk napisał: w rs3 1,4 bara seria ale tam jest 2,5 litra Jedno ze źródeł podaje 2,35 bar dla wersji 367 KM z 2016r. Może jest błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 20 godzin temu, Marcinekkk napisał: dodatkowo po lifcie w amg poprawili skrzynie , wiec mozna modzic a sa juz turbo kity na 560km i nadal wychodzi taniej nia audi W Audi można więcej... http://www.audiboost.com/content.php?7650-Iroz-Motorsports-gets-744-all-wheel-horsepower-out-of-their-Audi-2-5-TFSI-single-turbo-kit-on-E85 39 minut temu, kaczorek79 napisał: Jedno ze źródeł podaje 2,35 bar dla wersji 367 KM z 2016r. Może jest błąd. Z tego co ja widzę, to podają wszędzie 1,3 bara... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 19 godzin temu, kaczorek79 napisał: Może według mocy max., bo A45 przy 381 KM dalej ma lepsze osiągi, no i ceną zabija Audi. Dokładnie, seria dmucha tylko 1.8 bar, więc możliwości są spore. W RS3 już seryjnie dmucha chyba 2.4 bar. hmm A45 AMG 0-100 4,2 RS3 0-100 4,1 AMG Torque: Nm at rpm [3] 475 / 2,250 - 5,000 Audi Its maximum torque of 480 Nm (354.0 lb-ft) is available at engine speeds as low as 1,700 rpm and remains constant up to 5,850 rpm. The turbocharger, which develops up to 1.3 bar of charge pressure, has a theoretical throughput of 1,100 kilograms (2,425.1 lb) of air per hour. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 22 godziny temu, Marcinekkk napisał: tyle ze juz teraz rs3 bylo o jakies 100 tys drozsze od a45 , to takie srednie porownanie a no 2L vs 2,5L wolałbym musanga gt 5.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 2 godziny temu, pixel napisał: wolałbym musanga gt 5.0 Tylko on nie jedzie, a że to N/A to nie ma potencjału. Najrozsądniej wziąć fokę rs i schipować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 2 godziny temu, Cinos napisał: hmm A45 AMG 0-100 4,2 RS3 0-100 4,1 AMG Torque: Nm at rpm [3] 475 / 2,250 - 5,000 Audi Its maximum torque of 480 Nm (354.0 lb-ft) is available at engine speeds as low as 1,700 rpm and remains constant up to 5,850 rpm. The turbocharger, which develops up to 1.3 bar of charge pressure, has a theoretical throughput of 1,100 kilograms (2,425.1 lb) of air per hour. Papierowe dane się zgadzają. Zmierzone już nie bardzo, http://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php tu dla wersji co prawda 367 KM, ale widać różnicę chociażby w 1/4 mili 15 metrów, to dużo. Na popularnych krótkich torach różnice rzędu 1-2 sekundy na korzyść AMG, Nurburgring 8.04 AMG i 8.20 RS3, tu nawet M135 jest lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 co do m135 to tez nie szybka jest ostsatnio wlasnie taka jechala rolke z golfem r seria 3 starty 3x golf wyglral , w 4 starcie dolaczyla fiesta i pogodzila chlopakow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Dnia 2/11/2017 o 11:48, RSSSS napisał: Tylko on nie jedzie, a że to N/A to nie ma potencjału. Najrozsądniej wziąć fokę rs i schipować! http://www.zeperfs.com/en/duel3312-3506.htm Jak to Mustang nie ma potencjału ? Przecież można dołożyć dmuchawkę i wtedy masz kilera Rozumiem ,że masz na myśli bez większej ingerencji z RS-a można taniej mieć więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 5 minut temu, HanYs napisał: http://www.zeperfs.com/en/duel3312-3506.htm Jak to Mustang nie ma potencjału ? Przecież można dołożyć dmuchawkę i wtedy masz kilera Rozumiem ,że masz na myśli bez większej ingerencji z RS-a można taniej mieć więcej Dokładnie, uturbianie to już grubsza zabawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Jeśli dobrze pamiętam naście lat temu było coś takiego jak Evo FQ400, na każdym wymiarze mniejsze niż RS3. Także tego no... gdzie to objawienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 https://www.netcarshow.com/audi/2018-rs3_sportback/ aktualnie chyba najmocniejszy hot-hatch do tej pory był to Mercedes A45 AMG miał 381 koni, teraz Audi daje 400 Oby mial lepsza skrzynie i naped niz a45Cytat z forum subaru dot. a45:"... Rozmawiałem z Miko na ostatnim SuperOES .... gdyby nie rozpinający się napęd i skrzynia potrafiąca się czasami "pogubić" w trybie manualnym to dałoby się tym szybciej pojechać Z grubsza chodzi o to że:1. Czasami na wyjściu z zakrętu z butem w podłodze odcina na chwilę napęd. Samochód zostaje wtedy FWD przez chwilę i traci przyczepność. Żeby temu zapobiec musi delikatnie dozować gaz na wyjściu z zakrętu. 2. W trybie w pełni manualnym skrzynia ma kilka wad. Dwie z nich to:- łopatki ruszające się razem z kierownicą, co czasami powoduje "szukanie" ich i tracenie czasu- przy redukcjach potrafi się zbyt długo "zastanawiać"Miko jeździ przez to w trybie "pół manualnym". Dzięki temu biegi w górę zmieniane są automatycznie a redukcje zazwyczaj robi sam łopatkami...." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 Przecież to wygląda jak Seat Ibiza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 Autka dla grubych amerykańskich nastolatek lub niedojrzałych informatyków, którzy myślą że jak do damskiego auta wsadzić duży silnik to stanie się męskie i kobiety będą się za nimi w kolejkach ustawiać. Jak jedzie nim młody gość to wygląda jakby mu je jakiś stary bogacz w zamian za usługi seksualne kupił. Jak jedzie stary, wygląda jakby od córki pożyczył. Nie ma na to dobrego klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 Dnia 12.02.2017 o 19:14, RSSSS napisał: Dokładnie, uturbianie to już grubsza zabawa chyba nie do mustangów? Wydaje mi się, że te fury to taki trochę HD, kupujesz podstawę a potem dodatkowe STAGE gotowe plug and play. Nie jest tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 Teraz, bielaPL napisał: chyba nie do mustangów? Wydaje mi się, że te fury to taki trochę HD, kupujesz podstawę a potem dodatkowe STAGE gotowe plug and play. Nie jest tak? Czy gotowe zestawy, czy nie plug&play to i tak jest to grubsza akcja niż podpięcie kompa i schipowanie. Nie miałem tylko na myśli trudności montażu, ale zakres zmian (jak turbo to i IC, wydech, itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 No nareszcie. Pierwszy w historii kompakt o napędzie odpowiednim do celu w jakim powstał - czyli uniwersalne auto miejskie... 400 KM wreszcie styka do miasta. jak wyjdą wersje +100-200KM to moze nawet będzie szło tym w trasę pojechać 9 godzin temu, Ryb napisał: Autka dla grubych amerykańskich nastolatek lub niedojrzałych informatyków, którzy myślą że jak do damskiego auta wsadzić duży silnik to stanie się męskie i kobiety będą się za nimi w kolejkach ustawiać. Jak jedzie nim młody gość to wygląda jakby mu je jakiś stary bogacz w zamian za usługi seksualne kupił. Jak jedzie stary, wygląda jakby od córki pożyczył. Nie ma na to dobrego klienta. młody gość - od razu usługi... tatuś kupił. RS3 to wlasnie takie auta. koniecznie czapka z daszkiem (A klasa nie - bo to masakrycznie babskie auto jest, nie da się tam posadzić faceta zeby wyglądał)... btw. które auto jest "męskie" wg Ciebie? chyba nie Mustang? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.