jahooo Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Czy jako właściciele nowej Ibizy Arony itp. Otrzymaliście już pismo aby udać się na drugą już naprawę tylnego pasa. Ile trwała i co tam niby miało być poprawione. Kolejne pytanie czy ktoś spotkał się z usterką. Przy ujemnych temperaturach. Nie działa mi dotykowy ekran. Problem znika po nagrzaniu wnetrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 3 godziny temu, jahooo napisał: Kolejne pytanie czy ktoś spotkał się z usterką. Przy ujemnych temperaturach. Nie działa mi dotykowy ekran. Problem znika po nagrzaniu wnetrza Generalnie dotykowe ekrany średnio lubią niskie temperatury. Może w tych najnowszych i przystosowanych do samochodów jest lepiej, sam jestem ciekaw jak sobie te telewizory w autach poradzą, bo bywa tam i poniżej -20 i dobrych kilkadziesiąt stopni na rozgrzanym w lecie kokpicie. Nie wiem jak teraz, ale kilka lat temu słyszałem, że Apple odradzało używania smartfonów w temperaturze poniżej zera, potrafili nawet odrzucić roszczenie gwarancyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 2 godziny temu, Majkiel napisał: Nie wiem jak teraz, ale kilka lat temu słyszałem, że Apple odradzało używania smartfonów w temperaturze poniżej zera, potrafili nawet odrzucić roszczenie gwarancyjne. Designed by Apple in California Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 5 godzin temu, jahooo napisał: Czy jako właściciele nowej Ibizy Arony itp. Otrzymaliście już pismo aby udać się na drugą już naprawę tylnego pasa. Ile trwała i co tam niby miało być poprawione. Kolejne pytanie czy ktoś spotkał się z usterką. Przy ujemnych temperaturach. Nie działa mi dotykowy ekran. Problem znika po nagrzaniu wnetrza W Roomsterze i obecnie w Rapidzie zadnych problemów z dotykowym ekranem . A to przeciez jedna rodzina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 a może używasz rękawiczek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 6 godzin temu, Majkiel napisał: Nie wiem jak teraz, ale kilka lat temu słyszałem, że Apple odradzało używania smartfonów w temperaturze poniżej zera, potrafili nawet odrzucić roszczenie gwarancyjne. mojemu koledze iphone się wyłączał na mrozie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahooo Napisano 10 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Bez rękawiczek. I w kabinie pokazuje trochę powyżej 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 Dnia 10.01.2019 o 10:57, jahooo napisał: Nie działa mi dotykowy ekran. Problem znika po nagrzaniu wnetrza Masz feler w samochodzie. Nie powinno tak być. Jedź do ASO i zgłoś usterkę, że czasem nie działa Ci ekran. Tylko nie mów, że samo się naprawia, jak się nagrzeje, bo jakiś sprytny Janusz w ASO, powie że wszystko OK, a winny jest tylko klimat. Mi nawet jak samochód stał na zewnątrz, po nocach gdzie było -20 C i w bagażniku butelka z wodą zamarzała, ekran działał. Przy tych temperaturach odświeżał się powoli, no ale działał. U Ciebie też powinien działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 25 minut temu, Manx napisał: Mi nawet jak samochód stał na zewnątrz, po nocach gdzie było -20 C i w bagażniku butelka z wodą zamarzała, ekran działał. U mnie w dodatkowej instrukcji obslugi systemu multimedialnego Bosch (to montuje Suzuki) napisano, ze dziala w temperaturach od -15 do +50. Poza tym zakresem temperaturowym moga wystepowac zaklocenia w pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 23 godziny temu, Majkiel napisał: Generalnie dotykowe ekrany średnio lubią niskie temperatury. Może w tych najnowszych i przystosowanych do samochodów jest lepiej, sam jestem ciekaw jak sobie te telewizory w autach poradzą, bo bywa tam i poniżej -20 i dobrych kilkadziesiąt stopni na rozgrzanym w lecie kokpicie. Nie wiem jak teraz, ale kilka lat temu słyszałem, że Apple odradzało używania smartfonów w temperaturze poniżej zera, potrafili nawet odrzucić roszczenie gwarancyjne. Nie jest to zasada, spotkałem się z ekranami co pozostawiały delikatne smugi po zmianie obrazu przy mocnych mrozach, ale mimo to dało sie z nich korzystać. Apple akurat to ma problem z zasilaniem przy zmianie temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahooo Napisano 11 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 Byłem w serwisie. Podejście do problemu jak za czasów dużych Fiatów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 Czyli jednym słowem sprzedają auto niedostosowane do naszego klimatu . Widać mają już przygotowaną std odpowiedź dla takich klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahooo Napisano 12 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 Problem występuje przy +3 stopniach w kabinie dziś sprawdzałem. Oczywiście problem występuje nadal po przeczyszczeniu. Jak użytkuje auto na krótkich dystansach. To przy nie sprzyjających warunkach. Mogę parę miesięcy być bez dotyku . Nie odpuszczę tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 20 minut temu, jahooo napisał: Problem występuje przy +3 stopniach w kabinie dziś sprawdzałem. Oczywiście problem występuje nadal po przeczyszczeniu. Jak użytkuje auto na krótkich dystansach. To przy nie sprzyjających warunkach. Mogę parę miesięcy być bez dotyku . Nie odpuszczę tematu Możesz zwrócić auto nawet jak się postarasz, bo nie spełnia warunków polskiej homologacji (niezgodność towaru z umową). Nie pamiętam teraz dokładnie, ale w Polsce samochód ma działać w temperaturach od -15 do +35. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 38 minut temu, jahooo napisał: Problem występuje przy +3 stopniach w kabinie dziś sprawdzałem. Oczywiście problem występuje nadal po przeczyszczeniu. Jak użytkuje auto na krótkich dystansach. To przy nie sprzyjających warunkach. Mogę parę miesięcy być bez dotyku . Nie odpuszczę tematu Ale nie działa wcale wyświetlacz (jest czarny/nie podświetlony) czy tylko dotyk/przełączanie nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 3 godziny temu, sherif napisał: Czyli jednym słowem sprzedają auto niedostosowane do naszego klimatu . Widać mają już przygotowaną std odpowiedź dla takich klientów. Spowolnienie rekacji ekranu to nic nadzwyczajnego przy dużych mrozach (fizyka), ale to że ekran nie działa to ewidentyn feler. Zepchnęli Cię na drzewo, nawet wbrew tej instrukcji. Instrukcja mówi o silnych mrozach i opóźnieniu reakcji. Czy był silny mróz kiedy byłeś w ASO? Instrukcja nakazuje oczyścić ekran i wtedy ma działać - czy to zrobili i problem ustąpił? Jeśli zrobili i nie ustąpił, to znaczy że ekran wadliwy. @jahoo - musisz pojechać do innego ASO i przedstawić problem właściwie "ekran czasem działa czasem nie", powiedzieć do widzenia i wyjść, a oni niech myślą. Moim zdaniem powinni Ci wymienić ekran. Niestety są serwisy które mają podejście z poprzedniej epoki - u takich dziadów kupiłem swój samochód, ale na szczęście po znalazłem inne ASO, gdzie podejście jest już normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 Nagrywaj filmy z widoczną temperaturą i datą pokazujące, że ekran nie działa. Bo tak, to wychodzi, że czasem coś tam nie działa, nie wiadomo w jakim okresie, może raz na tydzień przez chwilkę, więc nie ma co naprawiać Ja tak reklamowałem resetujący się komputer średniego spalania. Za każdym razem mówiłem o usterce, a oni że coś tam sprawdzą. W końcu nagrałem, zgłosiłem w czasie przeglądu i chcę im pokazać. To nawet oglądać nie chcieli Powiedzieli, że zaktualizują. Oczywiście po przeglądzie ledwie dojechałem do bramu salonu, a komp się zresetował. Zadzwoniłem do serwisu spod tej bramy i od razu powiedzieli - dobra zamawiamy nowy komp Myślę, że posiadanie nagrania, czyli twardego dowodu działa na nich mobilizująco. Zawsze można zrobić kompilację filmów i wrzucić na YT w ramach reklamy ich produktów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahooo Napisano 12 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 Mam nagranie z temperaturą, rejestracja pojazdu. Pokazałem zobaczyli tylko kawałek i nie był zainteresowany.Zaczął szukać usterki w bazie danych i znalazł to co na fotkach. Wyczyszczenie oczywiście nic nie dało. Do serwisu miałem 50km. Mimo, że nie grzałem i tak zaczął na miejscu działać.Nie działa sam dotyk, a niekiedy samo wskakuje coś na ekran mimo nie dotykania Do kolejnego serwisu mam 100km. Także dla mnie to jest jednak czasochłonna wyprawa. Ale na pewno nie odpuszczę tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 No to daleko do tych serwisów, a to problem. Ja kupiłem auto w najbliższym salonie od domu - jakieś 4km. Ale jak zaczęło się psuć, to już mi salon zlikwidowali i musiałem jeździć 35km... A potem otwarli nowy salon bliżej - 12km i się skusiłem na zaoszczędzenie paru PLN na paliwie i oczywiście tego pożałowałem, bo pracują tam takie patałachy, że szkoda gadać Powodzenia życzę w tej nierównej walce z serwisem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 10 godzin temu, jahooo napisał: Mam nagranie z temperaturą, rejestracja pojazdu. Pokazałem zobaczyli tylko kawałek i nie był zainteresowany.Zaczął szukać usterki w bazie danych i znalazł to co na fotkach. Wyczyszczenie oczywiście nic nie dało. Do serwisu miałem 50km. Mimo, że nie grzałem i tak zaczął na miejscu działać.Nie działa sam dotyk, a niekiedy samo wskakuje coś na ekran mimo nie dotykania Do kolejnego serwisu mam 100km. Także dla mnie to jest jednak czasochłonna wyprawa. Ale na pewno nie odpuszczę tematu Mam to samo w Jeepie. Jezdzilem 3 razy, zostawialem samochod na noc, podlaczali kompa.. usterka nie wystepuje bo komputer jej nie widzi. Dopiero jak nagralem na telefon ze ekran sam sie naciska cos tam sie ruszylo .. ale zamiast zamowic nowe radio beda kombinowac z softem. Ciekawe co ma soft do tego skoro problem wystepuje tylko jak jest w okolicach zera. U mojej w rocznym Quashquaiu opada w dol fotel. Po podniesieniu na maxa po pary dniach trzeba znowu podiagnac wajchą. Dziewcze wazy 54kg. Serwis twierdzi ze usterki nie wykryli wiec nie moga pomoc.. co innego gdyby komputer cos pokazal, a tak nie maja czego zglosic. Ta.. komputer wykrywa wajche od podnoszenia fotela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 Mi Vito nie zawsze zapali od "strzału". Nauczyłem się by trzymać kluczyk w pozycji on aż rozrusznik nie ruszy drugi raz bo to ewidentnie jakichś czujnik coś odcina. Raz stał w serwisie ponad miesiąc na naprawę blacharską i właśnie to na gwarancyjną. Zaobserwowali ale komputer nic nie wykazał więc nic nie zrobili bo nie wiadomo do czego się dotknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 21 minut temu, Artur_W_wa napisał: Mi Vito nie zawsze zapali od "strzału". Nauczyłem się by trzymać kluczyk w pozycji on aż rozrusznik nie ruszy drugi raz bo to ewidentnie jakichś czujnik coś odcina. Raz stał w serwisie ponad miesiąc na naprawę blacharską i właśnie to na gwarancyjną. Zaobserwowali ale komputer nic nie wykazał więc nic nie zrobili bo nie wiadomo do czego się dotknąć Tez nie wiedzą co jest .. komputer tylko raz pokazal blad wypadania zaplonu, a tak to auto „sprawne” .. zostawialem w serwisie ze 4 razy i unich usterka nie wystepuje. Nawet posiadanie tych filmikow niczego nie zalatwia.. komputer pokauje ze auto jest sprawne. Po ostatniej wizycie odpala normalnie, ciekawe tylko jak dlugo sie to utrzyma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 12 godzin temu, jahooo napisał: Mam nagranie z temperaturą, rejestracja pojazdu. Pokazałem zobaczyli tylko kawałek i nie był zainteresowany.Zaczął szukać usterki w bazie danych i znalazł to co na fotkach. Wyczyszczenie oczywiście nic nie dało. Do serwisu miałem 50km. Mimo, że nie grzałem i tak zaczął na miejscu działać.Nie działa sam dotyk, a niekiedy samo wskakuje coś na ekran mimo nie dotykania Do kolejnego serwisu mam 100km. Także dla mnie to jest jednak czasochłonna wyprawa. Ale na pewno nie odpuszczę tematu Opublikuj na YT (bez rejestracji), poproś na AK o komentarze a dla nich wyślij link po jakimś czasie Jak nie pomoże to może napisz maila wyżej Seat Polska, czy centrala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 Kiedyś już pisałem, jest mało ASO Seat, które pracują w dziwnych godzinach. Jest jeden z minusów posiadania auta marki Seat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 @czachaKiedyś podobnie ASO Nissana diagnozowało Almerę. Auto stało u nich i odpalało bez problemu, komp nie zapisywał błędów i nie wiedzieli co robić. A samochód okresowo nie reagował na przekręcenie kluczyka. Winny okazał się dokładany przez nich alarm, a dokładniej jakiś kabelek niefortunnie umieszczony pod wykładziną przed fotelem kierowcy... Masz dodatkowy alarm w tym aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 27 minut temu, rallyrychu napisał: @czachaKiedyś podobnie ASO Nissana diagnozowało Almerę. Auto stało u nich i odpalało bez problemu, komp nie zapisywał błędów i nie wiedzieli co robić. A samochód okresowo nie reagował na przekręcenie kluczyka. Winny okazał się dokładany przez nich alarm, a dokładniej jakiś kabelek niefortunnie umieszczony pod wykładziną przed fotelem kierowcy... Masz dodatkowy alarm w tym aucie? Wszystko jest fabryczne. Problemy z odpalaniem sa tylko w zimowym okresie gdy temperatura spada w okolice zera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archer73 Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 @czacha kupiłeś Fiata to masz jak mniemam serwisujesz w Konrysie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 Godzinę temu, Archer73 napisał: @czacha kupiłeś Fiata to masz jak mniemam serwisujesz w Konrysie? Hahaha, moje nie ukryte pod innym logo odpalają. Gdyby to był hultaj co byś napisał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 3 godziny temu, czacha napisał: Wszystko jest fabryczne. Problemy z odpalaniem sa tylko w zimowym okresie gdy temperatura spada w okolice zera. Znajdź porządne ASO, które potrafi ogarnąć więcej niż odkręcenie koła, albo samemu diagnozuj, albo znajdź fachowca od elektroniki. Jakie konkretnie kody błędów wystąpiły? "Wypadanie zapłonu" jest zbyt ogólne. W diagnostyce trzeba zrobić zrzuty parametrów ECU przy odpalaniu, do tego zrzuty parametrów na zimno bez uruchomienia silnika - ma to na celu sprawdzenie, czy czujniki np. temperatury dobrze działają. Okazjonalnie w ASO to mogą se kompa podłączać, większość elektroniki nie ogarnia. Kilka razy film oglądałem, po starcie ma za niskie obroty, powinien mieć około 1200 od razu, z ewentualnym podbiciem do 1300-1400, gdy jest powiedzmy -6stC. Na filmie łapie poniżej 1000, co przy zimnym silniku nie jest prawidłowe i sugeruje awarię czujnika temperatury w dolocie. Podwyższone obroty ma utrzymywać do temperatury płynu chłodniczego w okolicach 60stC. Może być coś innego, dlatego trzeba obadac parametry startowe, co jest nie do ogarnięcia przez owe ASO i jego fachowców od siedmiu boleści. Równie dobrze może być walnięta cewka, każdy gar ma swoją, nabijana na świecę i przykręcona do pokrywy zaworów. Mogą być równie dobrze uszkodzone kable, konwektory itd. Masz jeszcze auto bez SGW, więc bez przeróbek ogarnie się MESem/AlfaOBD i STN1170. Co tu dużo gadać, jeżeli fachowcy nie ogarniają podstaw diagnostyki komputerowej aut. Poza konkursem. Jak ma się akumulator? Ktoś go sprawdzał? Kiedy ostatni raz wymieniano świece? W MultiAir WYMAGANA jest wymiana co 30tyś.km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 Godzinę temu, krowka napisał: Znajdź porządne ASO, które potrafi ogarnąć więcej niż odkręcenie koła, albo samemu diagnozuj, albo znajdź fachowca od elektroniki. Jakie konkretnie kody błędów wystąpiły? "Wypadanie zapłonu" jest zbyt ogólne. W diagnostyce trzeba zrobić zrzuty parametrów ECU przy odpalaniu, do tego zrzuty parametrów na zimno bez uruchomienia silnika - ma to na celu sprawdzenie, czy czujniki np. temperatury dobrze działają. Okazjonalnie w ASO to mogą se kompa podłączać, większość elektroniki nie ogarnia. Kilka razy film oglądałem, po starcie ma za niskie obroty, powinien mieć około 1200 od razu, z ewentualnym podbiciem do 1300-1400, gdy jest powiedzmy -6stC. Na filmie łapie poniżej 1000, co przy zimnym silniku nie jest prawidłowe i sugeruje awarię czujnika temperatury w dolocie. Podwyższone obroty ma utrzymywać do temperatury płynu chłodniczego w okolicach 60stC. Może być coś innego, dlatego trzeba obadac parametry startowe, co jest nie do ogarnięcia przez owe ASO i jego fachowców od siedmiu boleści. Równie dobrze może być walnięta cewka, każdy gar ma swoją, nabijana na świecę i przykręcona do pokrywy zaworów. Mogą być równie dobrze uszkodzone kable, konwektory itd. Masz jeszcze auto bez SGW, więc bez przeróbek ogarnie się MESem/AlfaOBD i STN1170. Co tu dużo gadać, jeżeli fachowcy nie ogarniają podstaw diagnostyki komputerowej aut. Poza konkursem. Jak ma się akumulator? Ktoś go sprawdzał? Kiedy ostatni raz wymieniano świece? W MultiAir WYMAGANA jest wymiana co 30tyś.km. W zasadzie problemy zaczely sie rok temu po przegladzie 30tys km. Nie zmienili mi swiec pomimo ze powinny zostac zmienione, jedynie je sprawdzili. Auto zaczelo zle odpalac. Po interwencji w centrali zmienili swiece, ale od tamtej pory problemy powracaja. Podstawowa gwarancja mi sie skonczyla, mam ta rozszerzona do 5 lat, ale nie jestem pewien czy obowiazuje w innych ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 2 godziny temu, Archer73 napisał: @czacha kupiłeś Fiata to masz jak mniemam serwisujesz w Konrysie? Tam to tylko opony zmieniam Serwisuje tam gdzie kupilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 4 godziny temu, czacha napisał: W zasadzie problemy zaczely sie rok temu po przegladzie 30tys km. Nie zmienili mi swiec pomimo ze powinny zostac zmienione, jedynie je sprawdzili. Auto zaczelo zle odpalac. Po interwencji w centrali zmienili swiece, ale od tamtej pory problemy powracaja. Podstawowa gwarancja mi sie skonczyla, mam ta rozszerzona do 5 lat, ale nie jestem pewien czy obowiazuje w innych ASO? Rozszerzona obowiązuje wszędzie, tak mi się wydaje, sprawdź zapisy w papierach. Nie dokupowałem, to nie wiem, auto mam już po gwarancji 24 miesięcznej od 8 miesięcy. Wszystko wskazuje na to, że najprawdopodobniej jest problem z cewkami, coś uszkodzili, może przy wyciąganiu któraś cewka/świeca im spadła. W MultiAir nie wolno przekroczyć terminu wymiany świec co 30tys.km. Te świece wytrzymują niewiele dłużej. Konsekwencją uszkodzonej świecy może być uszkodzona cewka. Nie wnikam w to jak oni je sprawdzili, oni nie mieli prawa przy 30tys. ich ponownie montować. Zapewne jak taką fuszerkę odwalili że świecami, to na bank w ECU nie ustawiali też flagi wymiany oleju - bardzo ważna rzecz, brak ustawiania doprowadza do uszkodzenia modułu MultiAir - chodzi o parametry adaptacyjne nastawów modułu do stopnia zużycia oleju. Przy okazji posprawdzaj przewody podciśnienia itd, może też coś porwali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 23 godziny temu, jahooo napisał: Mam nagranie z temperaturą, rejestracja pojazdu. Pokazałem zobaczyli tylko kawałek i nie był zainteresowany.Zaczął szukać usterki w bazie danych i znalazł to co na fotkach. Wyczyszczenie oczywiście nic nie dało. Do serwisu miałem 50km. Mimo, że nie grzałem i tak zaczął na miejscu działać.Nie działa sam dotyk, a niekiedy samo wskakuje coś na ekran mimo nie dotykania Do kolejnego serwisu mam 100km. Także dla mnie to jest jednak czasochłonna wyprawa. Ale na pewno nie odpuszczę tematu Maly ekran czy duzy? Jak may to na allegro sa za grosze wyjdzie taniej niz jazda do serwisu. Niesety serwis Seata to dno w PL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahooo Napisano 13 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 Zrobić reset radia, przytrzymaj przycisk on/off. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 Dnia 13.01.2019 o 23:09, sdss napisał: Zrobić reset radia, przytrzymaj przycisk on/off. Też dobra opcja @jahooo - trzeba przytrzymać przycisk naprawdę długo - z 30 s aż się pojawi logo Seat i zacznie się radio ładować od nowa. Jeszcze jedno mi się skojarzyło - włączasz i masz podłączone zewnętrzne źródło (USB). Najpierw włącz radio, a dopiero po chwili podłącz USB. Mi się kiedyś radio zawiesiło jak mu od razu podłączyłem telefon i jednocześnie włączało się radio i ładował zewnętrzne źródło audio- jakby miał za dużo na głowie na raz. Było to niedługo po zakupie. Potem jakiś update chyba mi zrobili i się nie zdarzyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahooo Napisano 15 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 Resetu muszę spróbować. Ale z moich obserwacji problem jest tylko rano po nocnym postoju. Potem jak już w ciągu dnia auto jest używane. Problemu nie ma. Chyba że długo postoi na dworzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.