Pado Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 Czy mamy użytkowników takiego zestawu? jest się czego obawiać? Chodzi o nowe auto, salonowe. Wiadomo, na necie pisza ludzie niezadowoleni i z usterkami, wiec nie wiem czy to wyjątki, czy większość... mam dylemat- czy 1.5 tsi z dsg, czy diesla 2.0 tdi w manualu... Co będzie mniej awaryjne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 Auto na gwarancji nie ma się czym przejmować. Co do awaryjności to raczej niczego się nie dowiesz bo do 1.5 dają nowa skrzynię. Benzyna to cisza , a automat to komfort z ACC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawekw Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 Dużo zależy od tego jaka to skrzynia. DQ250 (już chyba nie montują) czy raczej DQ381 - ta wytrzymuje 420 Nm i jest całkiem spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 21 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 Chyba dq200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 8 minut temu, Pado napisał: Chyba dq200 Tak czy siak 100tyś robi się bezawaryjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 Raczej DQ200 tak samo jak w poprzedniku 1.4, jak u mnie. Poki co jezdzi i jesc nie wola. Ale to dopiero 1.5 roku i 30kkm. Czas pokaze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawekw Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 24 minuty temu, Pado napisał: Chyba dq200 Oczywiście że DQ200. DQ250 jest starsza i 6-cio biegowa. Mój błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 1 godzinę temu, Pado napisał: Czy mamy użytkowników takiego zestawu? jest się czego obawiać? Chodzi o nowe auto, salonowe. Wiadomo, na necie pisza ludzie niezadowoleni i z usterkami, wiec nie wiem czy to wyjątki, czy większość... mam dylemat- czy 1.5 tsi z dsg, czy diesla 2.0 tdi w manualu... Co będzie mniej awaryjne... Dokupić dodatkową FABRYCZNĄ gwarancję i brać DSG z TSI. Diesel i manual to za karę. Zrobiłem 110.000 km w 4 lata, DSG + 1.4 TSI i do końca brak problemów. Jak coś będzie się miało wysypać, to będzie czas na przedłużonej gwarancji na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 a słyszeliście o jakimś kangurowaniu w silnikach 1.5TSI, ale w manualu? coś ludzie piszą o jakiś problemach z ruszaniem z jedynki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Godzinę temu, Pado napisał: a słyszeliście o jakimś kangurowaniu w silnikach 1.5TSI, ale w manualu? coś ludzie piszą o jakiś problemach z ruszaniem z jedynki... Tak. Chlopaki na forum Ateci o tym pisali https://www.ateca-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=23&t=681 Generalnie 1.5. z manualem to podobno lekka porazka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 to chyba zostaje Diesel... nie jeżdżę po mieście, wiec nie powinno być tragedii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 5 minut temu, Pado napisał: to chyba zostaje Diesel... nie jeżdżę po mieście, wiec nie powinno być tragedii bez automatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 23 minuty temu, Pado napisał: to chyba zostaje Diesel... nie jeżdżę po mieście, wiec nie powinno być tragedii Ale dlaczego nie chcesz DSG? Co to w ogole za auo? Jakie beda przebiegi i jak dlug zamierzasz nim jezdzic? Nie zamierzam Cie przekonywac, ale na trasy tym bardziej bym automat bral z racji ACC. Z drugiej strony jesli trasy, to faktycznie Diesel moze byc lepszym wyborem, wiec zostaje Ci diesel zDSG:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Teraz, zinger napisał: Nie zamierzam Cie przekonywac, ale na trasy tym bardziej bym automat bral z racji ACC. czemu automat z racji ACC? wiem, ACC na pewno lepiej działa z AT, ale bez też daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Teraz, TomekD000 napisał: czemu automat z racji ACC? wiem, ACC na pewno lepiej działa z AT, ale bez też daje radę Szczerze, nie jezdzilem z ACC bez automtu, wiec zakladam, ze potrzebna jest ingerencja czlowieka przy zmianie biegow jesli auto przyspiesza lub zwalnia? Jesli tak, to dla mnie jest to troche bez sensu. Przy automacie nie musze nic robic poza kontrolowaniem kierownicy i obserwowaniem drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 33 minuty temu, rwIcIk napisał: bez automatu całe życie jeżdżę bez automatu...dam radę auto to T Roc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Teraz, zinger napisał: Szczerze, nie jezdzilem z ACC bez automtu, wiec zakladam, ze potrzebna jest ingerencja czlowieka przy zmianie biegow jesli auto przyspiesza lub zwalnia? Jesli tak, to dla mnie jest to troche bez sensu. Przy automacie nie musze nic robic poza kontrolowaniem kierownicy i obserwowaniem drogi. tempomat ACC nie wyłącza się przy zmianie biegu. Jęsli auto nie zwolni poniżej prędkości jaką "ogarnia" na danym biegu to przy manualu działa do dokładnie tak samo. Dodatkowo jeśli w grę wchodzi diesel, wiec min. 150KM to takie auto bez problemu na ostatnim biegu daje radę od około 90-100km/h więc DSG nie jest konieczne aby to sprawnie działało na autostradzie. Z zaletami DSG nie dyskytuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 3 minuty temu, TomekD000 napisał: tempomat ACC nie wyłącza się przy zmianie biegu. Jęsli auto nie zwolni poniżej prędkości jaką "ogarnia" na danym biegu to przy manualu działa do dokładnie tak samo. A co sie dzieje, jak pasuje zwolnic bardziej, niz dany bieg ogarnia? Albo zredukowac przy przyspieszeniu, co czesto sie dzieje szczegolnie jak mocniej zwolni? Auto daje znac zeby zmienic bieg czy piluje do odciecia czy co? Pytam z ciekawosci, bo jak pisalem, nie mialem z takim do czynienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Teraz, zinger napisał: A co sie dzieje, jak pasuje zwolnic bardziej, niz dany bieg ogarnia? Albo zredukowac przy przyspieszeniu, co czesto sie dzieje szczegolnie jak mocniej zwolni? Auto daje znac zeby zmienic bieg czy piluje do odciecia czy co? Szczerze mówiąc nie testowałem w ten sposób nawet, sprawdzę jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 2 minuty temu, TomekD000 napisał: Szczerze mówiąc nie testowałem w ten sposób nawet, sprawdzę jutro Ja ACC uzywam tez czesto w miescie, a tu zmiany predkosci, a tym samym koniecznosc zmiany biegow jest czestsza. Podobnie rzecz sie bedzie miala z asystentem jazdy w korku, jakos nie widze tego bez automatu, bo co chwila by trzeba 1-2 wachlowac. Pewnie sie da, ale jakies to kulawe dla mnie. Chodzi mi o to, ze w pelni z zalet ACC i systemow jemu podobnych mozna jednak korzystac majac automat, w manualu sie da, ale to taka zaslepka troche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawekw Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 3 godziny temu, Pado napisał: a słyszeliście o jakimś kangurowaniu w silnikach 1.5TSI, ale w manualu? Tak. VAG już ogarnął problem (aktualizacją softu). Podobno działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 3 godziny temu, Pado napisał: a słyszeliście o jakimś kangurowaniu w silnikach 1.5TSI, ale w manualu? coś ludzie piszą o jakiś problemach z ruszaniem z jedynki... Manualem dziwnie się ruszało, faktycznie coś może być na rzeczy. Jeździłem 2 msc temu superbem nowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 22 minuty temu, Pado napisał: całe życie jeżdżę bez automatu...dam radę auto to T Roc Tak szybko się obraziles na Kaszkaja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz___F Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 27 minut temu, Pado napisał: całe życie jeżdżę bez automatu...dam radę Dlatego się zastanawiasz czy brać DSG, gdybyś do tej pory jeździł automatami to byś nie miał tego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 27 minut temu, Pado napisał: całe życie jeżdżę bez automatu...dam radę auto to T Roc Kazdy, kogo znam, odkad przesiadl sie na automata, zarzeka sie, ze juz do manuala nie powroci. Mam dokladnie tak samo. Ale Twoj wybor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 9 minut temu, Maciej__ napisał: Tak szybko się obraziles na Kaszkaja? nie, ale mam kupca na niego , który chce mi zapłacić worek pieniędzy za niego, a auto jest rocznikowo już dwulatkiem...dodam, że nowe w salonie kosztuje zalezie 4tys więcej od tego co dostane (co prawda ja mam 1.6, a teraz oferowane sa 1.3) byłbym głupcem, gdyby nie skorzystał...jutro niby transakcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Teraz, Pado napisał: nie, ale mam kupca na niego , który chce mi zapłacić worek pieniędzy za niego, a auto jest rocznikowo już dwulatkiem...dodam, że nowe w salonie kosztuje zalezie 4tys więcej od tego co dostane (co prawda ja mam 1.6, a teraz oferowane sa 1.3) byłbym głupcem, gdyby nie skorzystał... A T-Roc to nie jest o rozmiar mniejszy przypadkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 1 minutę temu, Maciej__ napisał: A T-Roc to nie jest o rozmiar mniejszy przypadkiem? byłem wczoraj w salonie: auto jest niższe, ma taki sam bagażnik jak w QQ (mówię bez złożonych siedzeń), z tyłu jest troszkę mniej miejsca. w 80% jezdze autem sam do pracy, mamy jedno dziecko (i na tym koniec) więc...jest OK Auto jest też o wiele lepiej wykonane... tylko te silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 2 minuty temu, Maciej__ napisał: A T-Roc to nie jest o rozmiar mniejszy przypadkiem? Nie wiem jak TRoc, ale jak swoje kupowalem to przymierzalem sie tez do QQ i to w srodku jest mega ciasne w porownaniu do Ateci, a z zewn niby podobne. Podobnie bylo z Tucsonem, wiec wymiary zewn to nie wszysstko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 2 minuty temu, Pado napisał: byłem wczoraj w salonie: auto jest niższe, ma taki sam bagażnik jak w QQ (mówię bez złożonych siedzeń), z tyłu jest troszkę mniej miejsca. w 80% jezdze autem sam do pracy, mamy jedno dziecko (i na tym koniec) więc...jest OK Auto jest też o wiele lepiej wykonane... tylko te silniki Akurat silniki 1.5 to chyba dużo lepsza jednostka niż to co montuje Renault/Nissan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Teraz, Maciej__ napisał: Akurat silniki 1.5 to chyba dużo lepsza jednostka niż to co montuje Renault/Nissan. nie zgodzę sie do końca- silnik 1.6 który posiadam jest rewelacyjny pod względem mocy i spalania. 1.2 w QQ to była porażka , ale wycofali. a 1.5 TSI....kanguruje jak jutro dojdzie do transakcji i kasa będzie n akoncie to ide pić hahahaha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 14 godzin temu, Pado napisał: Czy mamy użytkowników takiego zestawu? jest się czego obawiać? Chodzi o nowe auto, salonowe. Wiadomo, na necie pisza ludzie niezadowoleni i z usterkami, wiec nie wiem czy to wyjątki, czy większość... mam dylemat- czy 1.5 tsi z dsg, czy diesla 2.0 tdi w manualu... Co będzie mniej awaryjne... Bierz 1.5 TSI z DSG. Do tego dokup gwarancję do 4 lub 5 roku eksploatacji (zależy ile zamierzasz tym jeździć) i nie martwią Cię ewentualne usterki. Komfort jazdy TSI + DSG to inna liga niż TDI + manual - w TDI będziesz miał głośniej i jeszcze do tego dochodzi machanie biegami. Z tym silnikiem łączą DSG DQ200. Jeździ tego po drogach miliony - chyba najpopularniejszy wariant DSG. Wśród znajomych nikt nie miał problemów z tą skrzynią. Ja miałem małego trochę pcha - u mnie w tej skrzyni po 45 000 km padł jakiś czujnik i 3 razy wyświetlił mi się błąd miedzy zegarami. Zgłosiłem to i na gwarancji wymienili mechatronikę (samochód dalej mógł jeździć - nie był unieruchomiony, więc nie było dramatu). W ASO mówili, że to nietypowa usterka. Ogólnie to się nie boję tym dalej jeździć i nie bałbym się ponownie zakupić samochodu z tą skrzynią (aktualnie z żoną wahamy się pomiędzy dwoma modelami z 1.5 TSI + DSG7 dla niej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Goscie z 1.5 wlasnie pisza na forum ze dostaja wezwania do serwisu do wgrania nowego softu, ktory ma niby zapobiec kangurowaniu. Zobaczymy co z tego wyniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 15 godzin temu, sdss napisał: Tak czy siak 100tyś robi się bezawaryjnie. Hmmm... Znam 3 przypadki - włącznie że mną samym- które temu przeczą. Szczęście, że na gwarancji sprzęgła przysiadły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 9 godzin temu, Pado napisał: to chyba zostaje Diesel... nie jeżdżę po mieście, wiec nie powinno być tragedii Nie rozumiem, dlaczego nie DSG z TSI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 8 godzin temu, Pado napisał: całe życie jeżdżę bez automatu...dam radę auto to T Roc Hahhahahha. To może spróbuj najpierw pojeździć jeden dzień z DSG, a potem zdecyduj czy chcesz dawać radę. Albo napisz wprost, nie chce DSG, bo nie, a wątek założyłem sam nie wiem po co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 8 godzin temu, Pado napisał: Auto jest też o wiele lepiej wykonane... tylko te silniki Błagam. Te silniki (TSI) akurat są pod każdym względem rewelacyjne. Dziecinnie uprzedzony jesteś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Ja również od 3 lat DSG i następne auto pewnie będzie mniejsze, ale na pewno z automatem. U mnie DSG + 2.0 TDI i działa super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STYLON Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 22 godziny temu, Pado napisał: Czy mamy użytkowników takiego zestawu? jest się czego obawiać? Chodzi o nowe auto, salonowe. Wiadomo, na necie pisza ludzie niezadowoleni i z usterkami, wiec nie wiem czy to wyjątki, czy większość... mam dylemat- czy 1.5 tsi z dsg, czy diesla 2.0 tdi w manualu... Co będzie mniej awaryjne... Bierz 1,5 tsi w dsg i bedziesz zadowolony. Mam taki zestaw w Kodiaqu i jest ok. Jak nowe auto to dokup gwarancje na 4 lata i się nie przejmuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Godzinę temu, mrBEAN napisał: Błagam. Te silniki (TSI) akurat są pod każdym względem rewelacyjne. Dziecinnie uprzedzony jesteś. Pod względem kangurowanie podobno tez haha Więc kto tu jest uprzedzony a kto ślepo zapatrzony? Oprócz wspomnienia o kangurowaniu i wątpliwości o dsg nic złego o tych silnikach nie mówiłem i nie mam uprzedzeń . Wręcz przeciwnie chętnie bym go kupił bo wiem z relacji, że są dość oszczędne. Ale chciałbym móc nim ruszać plynnie, nie jak nauka jazdy. a co do dsg to zwyczajnie się boje-auta kupuje na 8 lat srednio, gwarancja 5...i jak padnie po, to co? Dycha na remont może nie moja... Wiec może dsg w moim wypadku nie ma sensu, bo widzę, że posiadacze dsg to raczej osoby co zmieniaja auta co 3-5lat...i wtedy ma to sens, brak stresu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Godzinę temu, Elephant napisał: Ja również od 3 lat DSG i następne auto pewnie będzie mniejsze, ale na pewno z automatem. U mnie DSG + 2.0 TDI i działa super. Jak sprawuje sie 2.0 tdi? To jest 150KM? Nie bierze oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Teraz, Pado napisał: Pod względem kangurowanie podobno tez haha Więc kto tu jest uprzedzony a kto ślepo zapatrzony? Nikt Ci tu nie proponuje manuala zauważyłeś? Druga sprawa jest przewidziana zmiana softu dla tego modelu eliminująca to kangurowanie, więc kupując teraz NOWE już będzie pozbawione tej cechy. Kto jest uprzedzony w takim razie? 2 minuty temu, Pado napisał: Ale chciałbym móc nim ruszać plynnie, nie jak nauka jazdy. Dlatego tak czy inaczej bierz z DSG, a nie bądź uparty jak osioł. 3 minuty temu, Pado napisał: a co do dsg to zwyczajnie się boje-auta kupuje na 8 lat srednio Szczególnie ostatnie 4 minuty temu, Pado napisał: gwarancja 5...i jak padnie po, to co? Dycha na remint może nie moja... Wiec może dsg w moim wypadku nie ma sensu, bo widzę, że posiadacze dsg to raczej osoby co zmieniaja auta co 3-5lat...i wtedy ma to sens, brak stresu... Tak, nie ma sensu dla Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 2 godziny temu, STYLON napisał: Bierz 1,5 tsi w dsg i bedziesz zadowolony. Mam taki zestaw w Kodiaqu i jest ok. Jak nowe auto to dokup gwarancje na 4 lata i się nie przejmuj. Ile to pali w takiej budzie, miasto, średnio, autostrada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 6 godzin temu, Polarny napisał: Hmmm... Znam 3 przypadki - włącznie że mną samym- które temu przeczą. Szczęście, że na gwarancji sprzęgła przysiadły. Każda auto może się popsuć, po ta są gwarancje prawie każdego vaga można mieć z 5 letnia gwarancją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 3 minuty temu, sdss napisał: Każda auto może się popsuć, po ta są gwarancje prawie każdego vaga można mieć z 5 letnia gwarancją. Za niemałą dopłatą, jeśli dodatkowo doliczyć większy przebieg na gwarancji. Są marki, które dają 5 lat w cenie auta bez limitu km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 2 minuty temu, rwIcIk napisał: Są marki, które dają 5 lat w cenie auta bez limitu km. W cenie, tylko pozniej byle wymiana oleju kosztuje 7 stowek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 Teraz, Maciej__ napisał: W cenie, tylko pozniej byle wymiana oleju kosztuje 7 stowek 5 Przegląd 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 4 minuty temu, Maciej__ napisał: W cenie, tylko pozniej byle wymiana oleju kosztuje 7 stowek I przegląd co 15.000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 9 minut temu, rwIcIk napisał: Za niemałą dopłatą, jeśli dodatkowo doliczyć większy przebieg na gwarancji. Są marki, które dają 5 lat w cenie auta bez limitu km. Np Seat, VW za 1zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Maja 2019 Udostępnij Napisano 22 Maja 2019 2 minuty temu, mrBEAN napisał: I przegląd co 15.000 km 30, ale i tak nadgorliwi wymieniają olej co 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.