Skocz do zawartości

Rabaty na premiumy


Ryb

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, kadu napisał(a):

Na V60 Cross Country B5 w październiku 2022 - 15,5%, przy czym z tego 1% jest za finansowanie z Volvo (mLeasing) i kolejny 1% za zakup ich ubezpieczenia (jest to zapisane w umowie). Wychodzi z tego rabat przy gotówce 13,5%. Może na XC60 są trochę lepsze rabaty, ale nawet te 18% przy gotówce to szczerze wątpię.

 

W volvo i MB +2% za "grupę zawodową", przy okazji nowe glc z podstawowym silnikiem benz. za 300k z katalogu jest trochę bidne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, MarcoPolo napisał(a):

 

W volvo i MB +2% za "grupę zawodową", przy okazji nowe glc z podstawowym silnikiem benz. za 300k z katalogu jest trochę bidne.

 

To 15,5% już z uwzględnieniem grupy zawodowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.03.2023 o 09:27, maaykel napisał(a):

Jako ciekawostkę dodam, że pytałem też o Macana, a tam to już w ogóle paaaaanie jakie rabaty! Z łaską 5% i to w takiej formie, że w lipcu ma być ponoć podwyżka o 17 tys i on to wielkodusznie weźmie na siebie. To ostatni model spalinowy, od nowego roku tylko elektryki.

5% to i tak spoko oferta na dzień dobry! Podwyżka już weszła w życie 02 kwietnia 2023 roku ok. 19 tys. zł :)

 

W Porsche nie masz gwarancji ceny, także ciekawe jakby ten sprzedawca chciał wziąć na siebie podwyżkę, która już weszła? :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.04.2023 o 14:35, MarcoPolo napisał(a):

Przy rabatach piszcie Panowie jakie jest finansowanie, bo z doświadczenia przy JDG/os. fizycznej i gotówce ciężko coś aktualnie ugrać ponad 18% na xc60 b5, 14% na q5 sportback tfsi 40, 10% na x4 20i i 10% na nowego glc coupe 200 4matic (tu tylko rezerwacja slotu na jesień). Wszystko wg katalogu po ok. 300k

 

 

Jeśli masz gotówkę to możesz wziąć któryś z promocyjnych leasingów, które są mało atrakcyjne jeśli rzeczywiście chcesz finansować auto w dłuższym okresie ale za to dają oprocentowanie rzędu kilku %. W takiej sytuacji uzyskany rabat często jest wyższy niż to oprocentowanie leasingu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Jeśli masz gotówkę to możesz wziąć któryś z promocyjnych leasingów, które są mało atrakcyjne jeśli rzeczywiście chcesz finansować auto w dłuższym okresie ale za to dają oprocentowanie rzędu kilku %. W takiej sytuacji uzyskany rabat często jest wyższy niż to oprocentowanie leasingu.

 

Ja bym chcial leasing z duza wplata, czyli te 45%, ale z tego co widze, to najlepsze warunki proponuja przy wplacie 30% (ok 104%) i na 3 lata. Jak wieksza wplata, albo okres dluzszy, to koszty rosna, czasami istotnie. Generalnie ciezko to wszystko zgrac, bo jak nie wezmiesz finansowania w salonie, to tracisz jakies tam rabaty, ale te salonowe leasingi takie srednio atrakcyjne sa. Przynajmniej w Nissanie czy Kii (tu ma byc jakas nowa oferta niedlugo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, zinger napisał(a):

Ja bym chcial leasing z duza wplata, czyli te 45%, ale z tego co widze, to najlepsze warunki proponuja przy wplacie 30% (ok 104%) i na 3 lata. Jak wieksza wplata, albo okres dluzszy, to koszty rosna, czasami istotnie. Generalnie ciezko to wszystko zgrac, bo jak nie wezmiesz finansowania w salonie, to tracisz jakies tam rabaty, ale te salonowe leasingi takie srednio atrakcyjne sa. Przynajmniej w Nissanie czy Kii (tu ma byc jakas nowa oferta niedlugo).

 

No, trzeba szukać i liczyć to z kalkulatorem, czasami się różne dziwne kombinacje mogą opłacać. Gdy ja brałem pierwszego Jaga to mieli fantastyczną ofertę na wynajem właśnie. Gdyby ktoś sie wtedy uparł na klasyczny leasing to wychodziło dużo drożej. Ja chciałem co prawda wynajem ale gdybym nie chciał to i tak pewnie dałbym się przekonać z uwagi na koszt.

:ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

No, trzeba szukać i liczyć to z kalkulatorem, czasami się różne dziwne kombinacje mogą opłacać. Gdy ja brałem pierwszego Jaga to mieli fantastyczną ofertę na wynajem właśnie. Gdyby ktoś sie wtedy uparł na klasyczny leasing to wychodziło dużo drożej. Ja chciałem co prawda wynajem ale gdybym nie chciał to i tak pewnie dałbym się przekonać z uwagi na koszt.

:ok:

 

U mnie najem odpada, bo planuje zmienic forme rozliczania i potrzebuje zrobic duza wplate pod koszty w tym roku. 

Edytowane przez zinger
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, zinger napisał(a):

A wie ktos czy i ile mozna dostac na Tonale w Alfie?

Nie widzę tego na ulicach wiec tak średnio bym powiedział. Może jakiegoś premium rozważ? Merca GLB czy X1? Bo z Ateki ciezko zmienić na coś lepszego teraz w markach nie premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wujek napisał(a):

Nie widzę tego na ulicach wiec tak średnio bym powiedział. Może jakiegoś premium rozważ? Merca GLB czy X1? Bo z Ateki ciezko zmienić na coś lepszego teraz w markach nie premium.

Tylko to by pewnie trzeba tak z 250k wylozyc, zeby cos sensownego poskladac :hmm:, a to juz mocno ponad moj budzet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, zinger napisał(a):

Tylko to by pewnie trzeba tak z 250k wylozyc, zeby cos sensownego poskladac :hmm:, a to juz mocno ponad moj budzet.

Jak leasing czy wynajem to wbrew pozorom tak drogo nie wychodzi :phi: Mysle, ze rozsądnie wyposażone można liczyc 220k.

 

Mozna rozwazyc w takim razie coś ze stoku Skody albo Tiguana tez ze stoku. 
 

jak nic nie będzie to zostań przy Atece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zinger napisał(a):

A wie ktos czy i ile mozna dostac na Tonale w Alfie?

 

Poszukaj na otomoto, tam dealerzy wystawiają już po rabacie. Raczej niewiele więcej da się od tego ugrać, więc daje to jakiś pogląd na sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okey dobra jest promka 20% rabtu na bmw 5 , schodzący model ... jeszcze nie tabletowy . Odbiór czerwiec .

 

@zinger , bierzesz ? Tylko nie wiem czy Ty jesteś rwd bo xdrive trochę ponad 220 tys wychodzi . Bez x(a) w budżecie będzie. 

Edytowane przez Marcin79
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Marcin79 napisał(a):

Okey dobra jest promka 20% rabtu na bmw 5 , schodzący model ... jeszcze nie tabletowy . Odbiór czerwiec .

 

@zinger , bierzesz ? Tylko nie wiem czy Ty jesteś rwd bo xdrive trochę ponad 220 tys wychodzi . Bez x(a) w budżecie będzie. 

Ile KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kadu napisał(a):

Przecież 5er za 275 tyś cennikowo (mowa o tym xDrive po rabacie) to będzie totalny golas. Ktoś takie auta w ogóle zamawia?

Zobacz sobie na używki. Chciałem jakiś czas temu kupić używane premium. Wikeszosc podstawowe siliniki i ubogie wyposażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, G.O.A.T. napisał(a):

 

 

To jeszcze dodam. dla porządku tylko, czas oczekiwania 11 miesięcy. :phi:

Dlatego nowe Golfy sprzedają się jak świeże bułeczki. Niestety za bardzo przycieli koszty i ani Seat ani Skoda ani VAG nie ma dobrej sprzedaży kompaktów. Swoje zrobiła przesiadka na suvy ale nadal kiszka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujek napisał(a):

Zobacz sobie na używki. Chciałem jakiś czas temu kupić używane premium. Wikeszosc podstawowe siliniki i ubogie wyposażenie.

 

No i kupiłbyś taki samochód do jazdy? Przecież to zamawiają chyba tylko floty albo ludzie, którzy mając budżet na sensowną 3er chcą za wszelką cenę coś pokazać sąsiadowi ;].

Edytowane przez kadu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kadu napisał(a):

 

No i kupiłbyś taki samochód do jazdy? Przecież to zamawiają chyba tylko floty albo ludzie, którzy mając budżet na sensowną 3er chcą za wszelką cenę coś pokazać sąsiadowi ;].

Pewnie coś tam bym dodał ale należy pamiętać ze u nas premium kupuja głównie firmy lub nowo bogaci JDG Januszex. Jednak jazda BMW jest o niebo lepsza od Golfa chociaż wyposażenie słabe.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, kadu napisał(a):

Przecież 5er za 275 tyś cennikowo (mowa o tym xDrive po rabacie) to będzie totalny golas. Ktoś takie auta w ogóle zamawia?

Jestem  biedakiem

Wystarczy mi 518d z mapakietem , i grzanymi fotelami nic więcej mi nie trzeba .

 

Aj przepraszam jeszcze kolor bordowy wrzuciłem... Bo mi się podoba. 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Marcin79 napisał(a):

Okey dobra jest promka 20% rabtu na bmw 5 , schodzący model ... jeszcze nie tabletowy . Odbiór czerwiec .

 

@zinger , bierzesz ? Tylko nie wiem czy Ty jesteś rwd bo xdrive trochę ponad 220 tys wychodzi . Bez x(a) w budżecie będzie. 

Ale ja pod koniec roku planuje przesiadke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, kadu napisał(a):

 

No i kupiłbyś taki samochód do jazdy? Przecież to zamawiają chyba tylko floty albo ludzie, którzy mając budżet na sensowną 3er chcą za wszelką cenę coś pokazać sąsiadowi ;].

Ja np chciałem 5-kę, ale dla siebie, bo podoba mi się po prostu i fajnie jeździ.

Skończyło się natomiast jak piszesz, jak dodałem X-drive i jakieś średnio - sensowne wyposażenie to zrobiło się 300kpn a i to część opcji nie była dostępna :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, zinger napisał(a):

A w audi dają jakieś dodatkowe rabaty do tych wersji Business Edition? To są jakieś zaślepki czy warto się bliżej zainteresować? Bo A4 allroad, A5 Sportback a może i Q5 wyglądają całkiem rozsądnie :hmm:

Wstawiałem linka ,nie jest to zaślepka , minimu co powinno mieć auto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, zinger napisał(a):

A w audi dają jakieś dodatkowe rabaty do tych wersji Business Edition? To są jakieś zaślepki czy warto się bliżej zainteresować? Bo A4 allroad, A5 Sportback a może i Q5 wyglądają całkiem rozsądnie :hmm:

 

To juz ceny po solidnym rabacie, przy czym dostepne sa chyba glownie diesle w tym business edition.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2023 o 16:36, Marcin79 napisał(a):

Jestem  biedakiem

Wystarczy mi 518d z mapakietem , i grzanymi fotelami nic więcej mi nie trzeba .

 

Aj przepraszam jeszcze kolor bordowy wrzuciłem... Bo mi się podoba. 

 

Całe życie był to dla mnie najbrzydszy kolor ever, przez Polonezy i Lanosy. Czas minął, dzisiaj z podporządkowanej usiłowała się wydostać jakaś :swinka: w nowej bordowej E klasie i tak mi się spodobał ten kolor (auta) że aż ją wpuściłem żeby dłużej popatrzeć. 

Tak samo podobają mi się zielenie które kiedyś mnie odrzucały - świetne ma Kia, całkiem fajne też khaki od Daci.

A 518d w tej 5er jeździ naprawdę poprawnie spalający przy tym poniżej 7 litrów w niewielkim mieście - praktycznie tylko w mieście.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, bizz napisał(a):

 

Całe życie był to dla mnie najbrzydszy kolor ever, przez Polonezy i Lanosy. Czas minął, dzisiaj z podporządkowanej usiłowała się wydostać jakaś :swinka: w nowej bordowej E klasie i tak mi się spodobał ten kolor (auta) że aż ją wpuściłem żeby dłużej popatrzeć. 

Tak samo podobają mi się zielenie które kiedyś mnie odrzucały - świetne ma Kia, całkiem fajne też khaki od Daci.

A 518d w tej 5er jeździ naprawdę poprawnie spalający przy tym poniżej 7 litrów w niewielkim mieście - praktycznie tylko w mieście.

Ja też się starzeję i coraz bardziej podobają mi się "brzydkie", dziwne kolory samochodów :) 

518d tez kiedyś jeździłem jako zastępcze i po przesiadce z 320km to była tragedia ale po 1 dniu człowiek się przyzwyczaił, jeździło to całkiem ok.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Łukasz___F napisał(a):

Ja też się starzeję i coraz bardziej podobają mi się "brzydkie", dziwne kolory samochodów :) 

518d tez kiedyś jeździłem jako zastępcze i po przesiadce z 320km to była tragedia ale po 1 dniu człowiek się przyzwyczaił, jeździło to całkiem ok.

 

Zawsze tak będzie. Jak po tygodniu jeżdżenia F01 750i wsiadłem do swojej wtedy 530d to też miałem ochotę kopnąć to auto i zrzucić ze skarpy. 

Na szczęście po jakichś pół miliona kilometrów służbówkami o średniej pojemności w okolicach 1.2 nie mam żadnych wygórowanych wymagań;]

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Łukasz___F napisał(a):

Ja też się starzeję i coraz bardziej podobają mi się "brzydkie", dziwne kolory samochodów :) 

518d tez kiedyś jeździłem jako zastępcze i po przesiadce z 320km to była tragedia ale po 1 dniu człowiek się przyzwyczaił, jeździło to całkiem ok.

 

Miałem 5ke 520d jako zastępcze auto i szczerze mówiąc to wolałbym jednak 3ke. Wnętrze wcale jakoś nie większe a do tego 3ka jeździ fajniej. :oki:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Łukasz___F napisał(a):

Ja przesiadłem się z 7 więc 5 i tak była ciasna :phi: 

 

5ka generalnie to taki ni pies ni wydra... 

 

Nowa 7ka jest boska, ale dopiero w środku, no powiem Ci, że zasiadłem i... no jest godnie. Mki, dopasione X5tki, X7ki nie zrobiły na mnie takiego wrażenia jak 7ka. Córka obskoczyła nawet kabriolety i oświadczyła że chce 7ke. Czterolatka Panie :phi:

Edytowane przez G.O.A.T.
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2023 o 09:43, Rado_ napisał(a):

Porównałem Renault  Austral na wypasie z BMW 2 Activ Tourer. Auta gabarytowo prawie identyczne, szerokosc, bagaznik, BMW trochę krótsze i z porownywalnym wyposazeniem cena prawie identyczna 200 tys.

 

13 cm długości to czesto przeskok o jeden segment albo połowę. Patrząc po długości, 2 Active tourer jest dokładnie w połowie drogi między długością Captura a Australa. I nie, zebym bronił polityki cenowej Renault :) ale Austral jest większy. Raczej trzeba by zestawić z 2 Gran Tourer. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, G.O.A.T. napisał(a):

 

5ka generalnie to taki ni pies ni wydra... 

 

A ja lubię 5tkę. Jako tester zastępczaków poznałem znaczną część gamy modelowej.

3ka, 2GC są takie lżejsze i zwinniejsze ale 5ka jest taka bardziej dojrzała, bardziej filtruje od świata a przy tym dalej świetnie jeździ. Miejsca też trochę więcej. Na oko wydaje się że za kierowcą jest tyle samo przestrzeni jak w trójce, ale kanapa jest głębsza...

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Filipfm napisał(a):

 

13 cm długości to czesto przeskok o jeden segment albo połowę. Patrząc po długości, 2 Active tourer jest dokładnie w połowie drogi między długością Captura a Australa. I nie, zebym bronił polityki cenowej Renault :) ale Austral jest większy. Raczej trzeba by zestawić z 2 Gran Tourer. 

Jest dłuższy, ale szerokość ta sama, bagażnik taki sam, więc można przyjąć, że porównywalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Rado_ napisał(a):

Jest dłuższy, ale szerokość ta sama, bagażnik taki sam, więc można przyjąć, że porównywalne.

Pytanie co z miejscem w srodku, dlugosc calkowita nie zawsze przeklada sie na przestrzen w srodku. Formentor/Ateca maja zblizone wymiary zewn, ale w Formentorze jest imo sporo ciasniej i czulem sie jak w aucie klase nizej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.