Michal888 Napisano 13 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2023 5 godzin temu, bielaPL napisał(a): spoko, mało ryzykujesz, już ponad dekadę producenci wypuszczają turbobenzyny i to jeździ, nie słychać w tym silniku na razie o jakiś wadach Dzięki za odpowiedź. W poniedziałek jadę go oglądać/testować - 65k km, 2018 rok, jeszcze dwa i pół roku gwarancji producenta i 40k PLN, tak to się prezentuje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 13 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2023 5 godzin temu, Michal888 napisał(a): Dzięki za odpowiedź. W poniedziałek jadę go oglądać/testować - 65k km, 2018 rok, jeszcze dwa i pół roku gwarancji producenta i 40k PLN, tak to się prezentuje. Jak egzemplarz dobry to będziesz zadowolony. Może kultura pracy silnika nie jest jakaś wysoka, ale w tej budzie spala bardzo małe ilości paliwa i dynamika jest zadowalająca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2023 W dniu 13.01.2023 o 13:24, Michal888 napisał(a): Dzięki za odpowiedź. W poniedziałek jadę go oglądać/testować - 65k km, 2018 rok, jeszcze dwa i pół roku gwarancji producenta i 40k PLN, tak to się prezentuje. Sporo wyłączeń wiec w praktyce masz gwarancje na układ napędowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alvin Napisano 3 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2023 Pytanko o turbo w i30 z 2019 (podobno w Kia też to występuje): turbo na zimnym silniku zawsze działa na pół gwizdka? Jak lekko nabiera temp to 2x więcej mocy. Pytałem w serwisie z ciekawości (weryfikacja informacji z neta) i dostałem info, że TAK MOŻE BYĆ, w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 3 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2023 6 minut temu, alvin napisał(a): turbo na zimnym silniku zawsze działa na pół gwizdka Zapewne to zabezpieczenie na mapie wtrysku żebyś sobie pieca nie zabił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alvin Napisano 3 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2023 1 godzinę temu, format napisał(a): Zapewne to zabezpieczenie na mapie wtrysku żebyś sobie pieca nie zabił. Jasne, rozumiem, że to tak zaprojektowano (jak pisałem, gdzieś w necie na podobne pytanie znalazłem odpowiedź, że w Kia tak się dzieje) a tylko chciałem się upewnić . W TSI leci równo niezależnie od temp, zmiana koncernu to trzeba się nauczyć samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszel1990 Napisano 28 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2023 Jeżdżę Hyiundaiem i10 z tym wlasnie silniczkiem, mam zrobione 50k km w warunkach wszelkich od miasta przez autostrady az po górskie kręte ścieżki. Poki co pracuje bez zarzutu, ma dobre osiagi, jest cichy, spalanie zwykle ponizej 6l/100km na trasach. Gdy jest bardzo rozgrzany (czyli w trasach dluzszych niz 200km) to osiagi ulegaja znacznej poprawie a spalanie obniza sie o ok. 1/4 wiec na trasie z Ustrzyk Gornych do Lublina spalal rowno 5.0l/100km niezaleznie od jakosci zastosowanej benzyny, aczkolwiek jesli ktos chce zeby pracowal ciszej to warto tankowac tą wyzej oktanowa. Zobaczymy przy jakim przebiegu wystapia pierwsze powazne usterki, poki co na przegladzie przy 30k km na gwarancji została naprawiona malutka nieszczelnosc w turbo, poza tym przy 45k km musialem mu odrobine dolac plynu chlodniczego bo tak jakby go troche ubylo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 24 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2023 Jest już 40tys na liczniku. Nadal jeździ i się nie psuje. Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareczekmtb Napisano 25 Września 2023 Udostępnij Napisano 25 Września 2023 9 godzin temu, bielaPL napisał(a): Jest już 40tys na liczniku. Nadal jeździ i się nie psuje. Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka U mnie 20tys pękło . Reszta tak jak u Ciebie i oby tak dalej 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 25 Września 2023 Udostępnij Napisano 25 Września 2023 11 godzin temu, jareczekmtb napisał(a): U mnie 20tys pękło . Reszta tak jak u Ciebie i oby tak dalej Chciałbym przeczytać to co piszecie, ale z jednym zerem więcej w przebiegu. 3 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareczekmtb Napisano 25 Września 2023 Udostępnij Napisano 25 Września 2023 33 minuty temu, kenickie napisał(a): Chciałbym przeczytać to co piszecie, ale z jednym zerem więcej w przebiegu. Ciężko będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Września 2023 Udostępnij Napisano 25 Września 2023 33 minuty temu, jareczekmtb napisał(a): Ciężko będzie Chyba, ze rowerem 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 15 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2023 Ciąg dalszy historii, czyli 3 przegląd, wypadł na 44070km. Podejrzewałem że klocki mogą być do zmiany i spodziewałem się że tarcze też bo miały już spory rant. Niestety się nie myliłem co wygenerowało dodatkowa koszta. Po sporych rabatach po znajomości wyszło 2,5 za przegląd standardowy + klocki i tarcze przód. Furka na razie śmiga bezproblemowo. Co do tarcz jak widać nie są jakieś mocno wytrzymałe, powinny jednak do drugich klocków wytrzymać... dodatkowo całość się szybciej zużywa gdyż auto ma słabe hamowanie silnikiem i hamulce się częściej i mocniej naciska w trybie miejskim. Ale taki kłopot to nie kłopot. Jeżeli dalej auto będzie śmigać bez stękania mogę zaakceptować taką wadę. Pożyjemy zobaczymy 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2023 W dniu 15.12.2023 o 11:13, bielaPL napisał(a): Ciąg dalszy historii, czyli 3 przegląd, wypadł na 44070km. Podejrzewałem że klocki mogą być do zmiany i spodziewałem się że tarcze też bo miały już spory rant. Niestety się nie myliłem co wygenerowało dodatkowa koszta. Po sporych rabatach po znajomości wyszło 2,5 za przegląd standardowy + klocki i tarcze przód. Furka na razie śmiga bezproblemowo. Co do tarcz jak widać nie są jakieś mocno wytrzymałe, powinny jednak do drugich klocków wytrzymać... dodatkowo całość się szybciej zużywa gdyż auto ma słabe hamowanie silnikiem i hamulce się częściej i mocniej naciska w trybie miejskim. Ale taki kłopot to nie kłopot. Jeżeli dalej auto będzie śmigać bez stękania mogę zaakceptować taką wadę. Pożyjemy zobaczymy W ASO robiłeś hamulce? Obstawiam +2k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2023 2 godziny temu, wujek napisał(a): W ASO robiłeś hamulce? Obstawiam +2k Probowales kiedys czytac posty na ktore odpowiadasz? Przeciez podal ile zaplacil za calosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2023 22 minuty temu, Maciej__ napisał(a): Probowales kiedys czytac posty na ktore odpowiadasz? Przeciez podal ile zaplacil za calosc O to dobrze zgadłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 17 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2023 W dniu 15.12.2023 o 11:13, bielaPL napisał(a): Ciąg dalszy historii, czyli 3 przegląd, wypadł na 44070km. Podejrzewałem że klocki mogą być do zmiany i spodziewałem się że tarcze też bo miały już spory rant. Niestety się nie myliłem co wygenerowało dodatkowa koszta. Po sporych rabatach po znajomości wyszło 2,5 za przegląd standardowy + klocki i tarcze przód. Furka na razie śmiga bezproblemowo. Co do tarcz jak widać nie są jakieś mocno wytrzymałe, powinny jednak do drugich klocków wytrzymać... dodatkowo całość się szybciej zużywa gdyż auto ma słabe hamowanie silnikiem i hamulce się częściej i mocniej naciska w trybie miejskim. Ale taki kłopot to nie kłopot. Jeżeli dalej auto będzie śmigać bez stękania mogę zaakceptować taką wadę. Pożyjemy zobaczymy W Tucsonie podobnie - co 45 kkm wymiana kompletu z przodu, a co 75 kkm z tyłu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 17 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2023 Nie wiem z czego to robią.. powinny być tańsze Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 19 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2023 Ciekawi mnie jak ten silnik będzie się miał z przebiegiem ponad sto tysięcy i jak go mozna odnieść do wolnossącego 1.6 GDI... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 19 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2023 Ciekawi mnie jak ten silnik będzie się miał z przebiegiem ponad sto tysięcy i jak go mozna odnieść do wolnossącego 1.6 GDI...Normalnie, jeżdżąhttps://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/kia-ceed-kia-ceedsw-1-0-t-gdi-120km-ID6G2mDJ.htmlhttps://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/kia-ceed-1-0-benz-120hp-gt-line-serwis-aso-bezwypadkowy-1-wlas-ID6G4jlP.htmlhttps://link.mobile.de/VMinGiXUCap9xxdn6Jest długo na rynku wbrew pozorom. Do ilu dociagnie najwięcej to nie wiem. Z 200tys jeszcze nie spotkałem ale są blisko.Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 21 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2023 W dniu 15.12.2023 o 11:13, bielaPL napisał(a): Ciąg dalszy historii, czyli 3 przegląd, wypadł na 44070km. Podejrzewałem że klocki mogą być do zmiany i spodziewałem się że tarcze też bo miały już spory rant. Niestety się nie myliłem co wygenerowało dodatkowa koszta. Po sporych rabatach po znajomości wyszło 2,5 za przegląd standardowy + klocki i tarcze przód. Furka na razie śmiga bezproblemowo. Co do tarcz jak widać nie są jakieś mocno wytrzymałe, powinny jednak do drugich klocków wytrzymać... dodatkowo całość się szybciej zużywa gdyż auto ma słabe hamowanie silnikiem i hamulce się częściej i mocniej naciska w trybie miejskim. Szybko... Ja w Cee'd II z silnikiem 1.6crdi wymieniałem klocki z przodu przy 95kkm, z tyłu przy 110kkm (jeden się rozpadł). Tarcze póki co (121kkm) są oryginalne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 21 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2023 Godzinę temu, Majkiel napisał(a): Szybko... Ja w Cee'd II z silnikiem 1.6crdi wymieniałem klocki z przodu przy 95kkm, z tyłu przy 110kkm (jeden się rozpadł). Tarcze póki co (121kkm) są oryginalne. klocki standard w moim użytkowaniu, koło 50kkm właśnie zazwyczaj, gorzej z tarczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 21 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2023 W dniu 19.12.2023 o 22:24, bielaPL napisał(a): Jest długo na rynku wbrew pozorom. Do ilu dociagnie najwięcej to nie wiem. Z 200tys jeszcze nie spotkałem ale są blisko. Tak mnie naszła myśl o kupnie młodszego Ceeda z tym silnikiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 21 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2023 17 minut temu, aviator napisał(a): Tak mnie naszła myśl o kupnie młodszego Ceeda z tym silnikiem... Taki dupowozik, ceny wydają się atrakcyjne bo każdy się bardziej napala na 1.4T lub nowszy 1.5T ale to całkiem przyzwoity silnik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andet Napisano 21 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2023 A jak z trwałością turbiny w 1.0 T-GDI przy dużych przebiegach sięgających 150 do 200 000 km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 21 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2023 3 godziny temu, bielaPL napisał(a): Taki dupowozik, ceny wydają się atrakcyjne bo każdy się bardziej napala na 1.4T lub nowszy 1.5T ale to całkiem przyzwoity silnik Myślałem jeszcze o C2 z tym silnikiem z końca produkcji. Ładnie wyposażone egzemplarze można znaleźć i w dobrych cenach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ceedkia Napisano 28 Kwietnia Udostępnij Napisano 28 Kwietnia W dniu 24.12.2021 o 23:26, Hymir napisał(a): Panowie, sporo napisaliście. Dobrze się czyta. Czy ktoś ma hatchbacka 1.0 100 KM? Ciekawi mnie realne spalanie i dynamika. Przymierzam się do tego auta hej.odkopie watek. Jak wrazenia z jazdy? Co do innych pytan; 1. 1.0 100 km to to samo co 1.0 120. Inna mapa powoduje lepsze osiagi jak sie kreci wyzej stad troche lepsze 0-100 dla 120km 2. Spalanie. Slabe w miescie ale na trasie juz dobre. Srednia z 10k to 5.3. Minimalnie mozna zejsc ponizej 4l. 3. Tarcze i klocki sa z papieru. Nie ma sensu wymieniac na ori tylko os razu trzeba inwestowac w cos aftermarketowego. Na marginesie Czy ktos ma trzaski z deski rozdzielczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano Niedziela o 17:04 Udostępnij Napisano Niedziela o 17:04 Mi sie ten podoba .https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/kia-ceed-1-wl-salon-pl-zadbany-1-5-benz-160km-fvat23-ID6GmTqz.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.