maro_t Napisano 11 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 W dniu 9.07.2022 o 15:33, bochumil napisał: To ja poproszę fotki pękniętych alternatorów prosto z Fiata ja mam foty zgniłych progów w ośmioletnim Fiacie. Mam wstawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 11 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 W dniu 9.07.2022 o 15:33, bochumil napisał: To ja poproszę fotki pękniętych alternatorów prosto z Fiata Fotki nie mam - ale wymieniali mi w UNO na gwarancji + 2x regulator napięcia (o innych usterkach nie mówiac) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 11 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 5 godzin temu, maro_t napisał: ja mam foty zgniłych progów w ośmioletnim Fiacie. Mam wstawić? W moim to nawet felgi alu gniły jeszcze na gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2022 Pierwszy polski test PHEVa. Z ciekawostek, to Mazda od 1 wrzesnia daje 6 lat gwarancji na wszystkie modele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 Pierwszy polski test PHEVa. Z ciekawostek, to Mazda od 1 wrzesnia daje 6 lat gwarancji na wszystkie modele. Kur... z tym doklejonym tabletem W Volvo umia w to lepiej. Cały czas czekam na info od Mazdy kiedy diesel będzie na jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 3 godziny temu, Maciej__ napisał: Pierwszy polski test PHEVa. Z ciekawostek, to Mazda od 1 wrzesnia daje 6 lat gwarancji na wszystkie modele. Jeździłbym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 Ja jestem bardzo ciekawy jak jeździ podstawowy diesel z ośką. Nie umiem sobie wyobrazić jak tym przyspieszać z takim momentem, taką masą i napędem na jedną oś.Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2022 8 minutes ago, goden said: Ja jestem bardzo ciekawy jak jeździ podstawowy diesel z ośką. Nie umiem sobie wyobrazić jak tym przyspieszać z takim momentem, taką masą i napędem na jedną oś. Przeciez tam jest raptem 200 koni, w dosc ciezkim aucie pelnym elektroniki, wiec w czym problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 I 450 niutów, według mnie będzie często migała lampka espWysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2022 (edytowane) 1 hour ago, goden said: I 450 niutów, według mnie będzie często migała lampka esp 3.0 diesel z BMW jest przeciez mocniejszy i byl normalnie montowany w 3-ce czy 5-ce z napedem na tyl. A tutaj auto duzo ciezsze i z automatem, ktory pewnie bedzie raczej zestrojony do spokojnej jazdy. Gorzej pewnie moze byc zima na sliskim Edytowane 8 Września 2022 przez Maciej__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 3.0 diesel z BMW jest przeciez mocniejszy i byl normalnie montowany w 3-ce czy 5-ce z napedem na tyl. A tutaj auto duzo ciezsze i z automatem, ktory pewnie bedzie raczej zestrojony do spokojnej jazdy. Gorzej pewnie moze byc zima na sliskim Ej no nie mów że nie widzisz różnicy pomiędzy ciągnięciem a pchaniem.Serio, moje xc60 napęd na przód nie jedzie nawet na suchym. Tzn jedzie ale muszę od 0 się pilnować bo nie ogarnia trakcji,a to tylko benzyna...Według mnie Mazda będzie miała problem z ruszaniem, i juz nawet nie piszę o dynamicznym ruszaniu, tylko zwyczajnie szybkim Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2022 4 minutes ago, goden said: Ej no nie mów że nie widzisz różnicy pomiędzy ciągnięciem a pchaniem. Serio, moje xc60 napęd na przód nie jedzie nawet na suchym. Tzn jedzie ale muszę od 0 się pilnować bo nie ogarnia trakcji,a to tylko benzyna... Według mnie Mazda będzie miała problem z ruszaniem, i juz nawet nie piszę o dynamicznym ruszaniu, tylko zwyczajnie szybkim Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka Ale pod tym wzgledem naped tylny jest akurat lepszy To jest tylko 200KM, poza tym moment na silniku nie jest rowny momentowi na kolach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 4 minuty temu, goden napisał: Ej no nie mów że nie widzisz różnicy pomiędzy ciągnięciem a pchaniem. Serio, moje xc60 napęd na przód nie jedzie nawet na suchym. Tzn jedzie ale muszę od 0 się pilnować bo nie ogarnia trakcji,a to tylko benzyna... Według mnie Mazda będzie miała problem z ruszaniem, i juz nawet nie piszę o dynamicznym ruszaniu, tylko zwyczajnie szybkim Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka Musisz mieć coś popsute jak nie ma trakcji albo opony fuel saver. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 Musisz mieć coś popsute jak nie ma trakcji albo opony fuel saver.Są jakieś continentale, popsute nic nie jest, zwyczajnie od 0 strzał hybrydy i trakcja musi obcinać moc. Na mokrym to uuz nawet nie ma co mówić... Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 Ale pod tym wzgledem naped tylny jest akurat lepszy To jest tylko 200KM, poza tym moment na silniku nie jest rowny momentowi na kolach.Tylny jest lepszy, bo masa dociska oś pędną. Dlatego piszę że przy tej masie Mazda od startu będzie napoerdzielala ESP aż miło Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 9 Września 2022 Udostępnij Napisano 9 Września 2022 10 godzin temu, wujek napisał: Musisz mieć coś popsute jak nie ma trakcji albo opony fuel saver. Wszystko zależy od warunków, gdyż na suchym będzie spoko, ale deszcz i snieg to będzie jazda podczas przyśpieszania. 19 godzin temu, Maciej__ napisał: Pierwszy polski test PHEVa. Z ciekawostek, to Mazda od 1 wrzesnia daje 6 lat gwarancji na wszystkie modele. Też już jestem po teście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 9 Września 2022 Udostępnij Napisano 9 Września 2022 Też już jestem po teście To opisuj, w szczególności spalanie w trasie.Taptaraptap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2022 53 minutes ago, prawoimotoryzacja said: Też już jestem po teście W PL to chyba poki co byly jedynie 2 auta przedprodukcyjne. Gdzie miales auto na testy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 9 Września 2022 Udostępnij Napisano 9 Września 2022 33 minuty temu, Zbynek napisał: To opisuj, w szczególności spalanie w trasie. Taptaraptap Będzie wideo, jak tylko znajdę czas na montaż. Tutaj i tak nie mogę wrzuć, bo znowu będzie fala hejtu i zgłoszeń publikacji, że promuję bloga 10 minut temu, Maciej__ napisał: W PL to chyba poki co byly jedynie 2 auta przedprodukcyjne. Gdzie miales auto na testy? Z salonu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 9 Września 2022 Udostępnij Napisano 9 Września 2022 11 godzin temu, goden napisał: Ej no nie mów że nie widzisz różnicy pomiędzy ciągnięciem a pchaniem. Serio, moje xc60 napęd na przód nie jedzie nawet na suchym. Tzn jedzie ale muszę od 0 się pilnować bo nie ogarnia trakcji,a to tylko benzyna... Według mnie Mazda będzie miała problem z ruszaniem, i juz nawet nie piszę o dynamicznym ruszaniu, tylko zwyczajnie szybkim Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka ja mam podobne problemy z trakcją w Astrze. Ale to lekki kompakt, do tego kombi więc sporo masy dociąża tył, a odciąża przód, silnik benzynowy 200KM. Zwykła jazda na mokrej nawierzchni, jeżeli czasem potrzebujesz ruszyć dynamicznie z podporządkowanej, albo kogoś wyprzedzić, wymaga już trochę uwagi. A ściganie spod świateł odpada w tym aucie . Ale założę się że w takim klocu jak ta mazda będzie pod tym względem lepiej. Jeżeli będzie diesel, to pięknie dociąży przednią oś . W ogóle rozkład masy w takim aucie jest inny. Myślę że w dieslu 200KM nie będzie tragedii z trakcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2022 9 minutes ago, prawoimotoryzacja said: Z salonu Tak, ale w salonach w PL byly wlasnie te 2 szt przedprodukcyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 9 Września 2022 Udostępnij Napisano 9 Września 2022 Godzinę temu, maro_t napisał: ja mam podobne problemy z trakcją w Astrze. Ale to lekki kompakt, do tego kombi więc sporo masy dociąża tył, a odciąża przód, silnik benzynowy 200KM. Zwykła jazda na mokrej nawierzchni, jeżeli czasem potrzebujesz ruszyć dynamicznie z podporządkowanej, albo kogoś wyprzedzić, wymaga już trochę uwagi. A ściganie spod świateł odpada w tym aucie . Ale założę się że w takim klocu jak ta mazda będzie pod tym względem lepiej. Jeżeli będzie diesel, to pięknie dociąży przednią oś . W ogóle rozkład masy w takim aucie jest inny. Myślę że w dieslu 200KM nie będzie tragedii z trakcją. Wujek ma 380 KM i twierdzi, że nie ma problemów z trakcją i do tego można się ścigać z 4x4 Godzinę temu, Maciej__ napisał: Tak, ale w salonach w PL byly wlasnie te 2 szt przedprodukcyjne Mają już swoje samochody 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 9 Września 2022 Udostępnij Napisano 9 Września 2022 2 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał: Wujek ma 380 KM i twierdzi, że nie ma problemów z trakcją i do tego można się ścigać z 4x4 to jednak trochę coś innego: samochód sportowy, który masz szperę, zawieszenie, elektronikę, opony dostosowane do osiągów. Mój opel to zwykły kompakt z mocniejszym silnikiem niż średnia. Co ma oczywiście także plusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2022 (edytowane) 2 minutes ago, maro_t said: to jednak trochę coś innego: samochód sportowy, który masz szperę, zawieszenie, elektronikę, opony dostosowane do osiągów. Mój opel to zwykły kompakt z mocniejszym silnikiem niż średnia. Co ma oczywiście także plusy Ale diesel 200KM to nie jest jakis znowu mocny samochod... Byle Passat/Superb z napedem na przod moze miec 190KM i 400Nm. Edytowane 9 Września 2022 przez Maciej__ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 9 Września 2022 Udostępnij Napisano 9 Września 2022 26 minut temu, maro_t napisał: to jednak trochę coś innego: samochód sportowy, który masz szperę, zawieszenie, elektronikę, opony dostosowane do osiągów. Mój opel to zwykły kompakt z mocniejszym silnikiem niż średnia. Co ma oczywiście także plusy Przy takiej mocy masz dokładnie taki sam efekt Cudów nie ma! To nie jest żaden sportowy samochód, a zwykły kompakt w usportowionej wersji 24 minuty temu, Maciej__ napisał: Ale diesel 200KM to nie jest jakis znowu mocny samochod... Byle Passat/Superb z napedem na przod moze miec 190KM i 400Nm. I tak i nie. Tak jak napisałem powyżej, różnica na korzyść 4x4 będzie diametralna wobec tej ośki na mokrym i przy śniegu, ale również na suchym podczas dynamicznego włączania się do ruchu ośka daje o sobie znać. Przy 200 KM w ośce zdecydowanie już 4x4 jak dla mnie, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 9 Września 2022 Udostępnij Napisano 9 Września 2022 3 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał: Wszystko zależy od warunków, gdyż na suchym będzie spoko, ale deszcz i snieg to będzie jazda podczas przyśpieszania. Też już jestem po teście Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał: Wujek ma 380 KM i twierdzi, że nie ma problemów z trakcją i do tego można się ścigać z 4x4 Mają już swoje samochody Przyjedz kiedys na tor albo do Wawy przejedziesz sie i zmienisz zdanie W lato jezdze na semi slikach przez wiekszosc czasu i nie mam problemu. Jak jest slisko to lipa wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 9 Września 2022 Udostępnij Napisano 9 Września 2022 (edytowane) 22 minuty temu, wujek napisał: Przyjedz kiedys na tor albo do Wawy przejedziesz sie i zmienisz zdanie W lato jezdze na semi slikach przez wiekszosc czasu i nie mam problemu. Jak jest slisko to lipa wiadomo. Ale ja przeciez testowałem kilkukrotnie wersję 300 oraz Cuprę R, także wiem jak się tym jeździ Ps. W Waw bywam często w sprawach zawodowych, także chętnie się spotkam Edytowane 9 Września 2022 przez prawoimotoryzacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 9 Września 2022 Udostępnij Napisano 9 Września 2022 Teraz, prawoimotoryzacja napisał: Ale ja przeciez testowałem kilkukrotnie wersję 300 oraz Cuprę R, także wiem jak się tym jeździ Tamte zmieniaja biegi za kierowce i w zlym momencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 14 Września 2022 Udostępnij Napisano 14 Września 2022 On 9/9/2022 at 9:55 AM, prawoimotoryzacja said: Przy 200 KM w ośce zdecydowanie już 4x4 jak dla mnie, A taki patent jak Focus II RS 500? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 14 Września 2022 Udostępnij Napisano 14 Września 2022 23 minuty temu, AstraC napisał: A taki patent jak Focus II RS 500? A co to za "patent"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 16 Września 2022 Udostępnij Napisano 16 Września 2022 W dniu 8.09.2022 o 18:22, goden napisał: Ja jestem bardzo ciekawy jak jeździ podstawowy diesel z ośką. Nie umiem sobie wyobrazić jak tym przyspieszać z takim momentem, taką masą i napędem na jedną oś. Dlatego wersja PHEV jest nasjensowniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vavoom Napisano 16 Września 2022 Udostępnij Napisano 16 Września 2022 W dniu 8.09.2022 o 20:36, goden napisał: Tylny jest lepszy, bo masa dociska oś pędną. Dlatego piszę że przy tej masie Mazda od startu będzie napoerdzielala ESP aż miło Jeśli oś pędna jest dociążana, to czemu ESP ma napierdzielać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2023 (edytowane) W dniu 8.09.2022 o 18:22, goden napisał(a): Ja jestem bardzo ciekawy jak jeździ podstawowy diesel z ośką. Nie umiem sobie wyobrazić jak tym przyspieszać z takim momentem, taką masą i napędem na jedną oś. Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka Tak jezdzi, raczej zadnych problemow z trakcja nawet na mokrym Do tego spalanie rewelacyjne jak na gabaryt i pojemnosc (od ok 18:00). NIestety caly czas brak w ofercie 3,0 noPB i brak konkretnego info kiedy ma sie pojawi ... Edytowane 2 Czerwca 2023 przez Maciej__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trex11 Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 (edytowane) Piekne auto , ja odbieram diezla 254/550/4x4 na jesien. Jasne wnetrze+ prawdziwe zimne aluminium + skora nappa + obszycie deski + prawdziwe drewno japonskie, brak piano black !!!! Jakosc tej wersji mnnie powalila, bmwx3 w salonie wydawala mi sie przy mazdzie autem klasy nizej. Po jazdach tesstowych bmw ma lepsze zawieszenie ale uklad kierowniczy jest zbyt lekki, zbyt mocno wspomagany w bmw dlatego mazda mi sie lepiej jezdzilo. Obie po rabatach z identycznym wyposazeniem to 38 tys zl na kozysc mazdy i mazda daje pelne 6 lat gwarancji na wszystkie podzespoły a bmw nie. W wakacje ma sie pojawic box tuning do tego diezla za 1900 zl 285/630 nm, mam kontakt z firma w de gdzie kupowalem boxa do stingera. Edytowane 3 Czerwca 2023 przez trex11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 Godzinę temu, trex11 napisał(a): Piekne auto , ja odbieram diezla 254/550/4x4 na jesien. Jasne wnetrze+ prawdziwe zimne aluminium + skora nappa + obszycie deski + prawdziwe drewno japonskie, brak piano black !!!! Jakosc tej wersji mnnie powalila, bmwx3 w salonie wydawala mi sie przy mazdzie autem klasy nizej. Po jazdach tesstowych bmw ma lepsze zawieszenie ale uklad kierowniczy jest zbyt lekki, zbyt mocno wspomagany w bmw dlatego mazda mi sie lepiej jezdzilo. Obie po rabatach z identycznym wyposazeniem to 38 tys zl na kozysc mazdy i mazda daje pelne 6 lat gwarancji na wszystkie podzespoły a bmw nie. W wakacje ma sie pojawic box tuning do tego diezla za 1900 zl 285/630 nm, mam kontakt z firma w de gdzie kupowalem boxa do stingera. Ładne aczkolwiek mam nadzieję że nie masz bombelkow 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trex11 Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 (edytowane) Mam jedno, ale zobacz test miejsca na tylnym siedzeniu dla 1,9m osoby, bagaznik 570l, wole 570l bagażnik jak więcej miejsca na nogi kosztem bagaznika. Bmwx1 nie male auto a bagażnik 450l, to ja w nissan juke mam 420l Gabarytowo bmx x1 jest blisko mazdy cx5 wiec 450l bagaznik to smiech na sali. Edytowane 3 Czerwca 2023 przez trex11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 28 minut temu, trex11 napisał(a): Mam jedno, ale zobacz test miejsca na tylnym siedzeniu dla 1,9m osoby, bagaznik 570l, wole 570l bagażnik jak więcej miejsca na nogi kosztem bagaznika. Bmwx1 nie male auto a bagażnik 450l, to ja w nissan juke mam 420l Gabarytowo bmx x1 jest blisko mazdy cx5 wiec 450l bagaznik to smiech na sali. Myślę że @PawelWawnie o wymiary chodziło 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 46 minut temu, trex11 napisał(a): Mam jedno, ale zobacz test miejsca na tylnym siedzeniu dla 1,9m osoby, bagaznik 570l, wole 570l bagażnik jak więcej miejsca na nogi kosztem bagaznika. Bmwx1 nie male auto a bagażnik 450l, to ja w nissan juke mam 420l Gabarytowo bmx x1 jest blisko mazdy cx5 wiec 450l bagaznik to smiech na sali. Widzę, że trochę fanatyzmu pojawia się pod kątem Cx 60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 (edytowane) 8 godzin temu, trex11 napisał(a): Piekne auto , ja odbieram diezla 254/550/4x4 na jesien. Jasne wnetrze+ prawdziwe zimne aluminium + skora nappa + obszycie deski + prawdziwe drewno japonskie, brak piano black !!!! Jakosc tej wersji mnnie powalila, bmwx3 w salonie wydawala mi sie przy mazdzie autem klasy nizej. Po jazdach tesstowych bmw ma lepsze zawieszenie ale uklad kierowniczy jest zbyt lekki, zbyt mocno wspomagany w bmw dlatego mazda mi sie lepiej jezdzilo. Obie po rabatach z identycznym wyposazeniem to 38 tys zl na kozysc mazdy i mazda daje pelne 6 lat gwarancji na wszystkie podzespoły a bmw nie. W wakacje ma sie pojawic box tuning do tego diezla za 1900 zl 285/630 nm, mam kontakt z firma w de gdzie kupowalem boxa do stingera. Możesz napisać ile finalnie wyszła? Oglądałem dzisiaj Lexusa NX 350h, wersja Prestiżem ale Fwd wyszła 236k po rabacie w tym komplet kol zimowych (wyjsciowo 280k) z terminem odbioru 01.2024. Spore auta, dużo miejsca, mocno poprawili środek i multimedia w porównaniu z poprzednią wersją. Ale auto ospale, mimo 243KM ma osiągi mojej Ateci 1.4 150KM. Raczej odpuszczę. Na ten moment zostaje Sportage 230KM AWD w wersji GT line że wszystkimi dodatkami poza adaptacyjnym zawieszeniem. Dostałem 2 oferty z rabatem 4%, a dzisiaj mnie gość zaskoczył 8% i finalna cena poniżej 200k. Edytowane 3 Czerwca 2023 przez zinger 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 1 godzinę temu, zinger napisał(a): Możesz napisać ile finalnie wyszła? Oglądałem dzisiaj Lexusa NX 350h, wersja Prestiżem ale Fwd wyszła 236k po rabacie w tym komplet kol zimowych (wyjsciowo 280k) z terminem odbioru 01.2024. Spore auta, dużo miejsca, mocno poprawili środek i multimedia w porównaniu z poprzednią wersją. Ale auto ospale, mimo 243KM ma osiągi mojej Ateci 1.4 150KM. Raczej odpuszczę. Na ten moment zostaje Sportage 230KM AWD w wersji GT line że wszystkimi dodatkami poza adaptacyjnym zawieszeniem. Dostałem 2 oferty z rabatem 4%, a dzisiaj mnie gość zaskoczył 8% i finalna cena poniżej 200k. Rx300t może są jeszcze dostępne? A6 i Q5 były też spoko 2.0 tdi z rabatem pod 20% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 1 godzinę temu, zinger napisał(a): Możesz napisać ile finalnie wyszła? Cennik 3,3d AWD zaczyna sie od 254kPLN, a rabatow w Mazdzie brak. Ze skora Nappa to pewnie blizej 290-300kPLN bo jest chyba dostepna dopiero w najwyzszej wersji Takumi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 37 minut temu, Maciej__ napisał(a): Cennik 3,3d AWD zaczyna sie od 254kPLN, a rabatow w Mazdzie brak. Ze skora Nappa to pewnie blizej 290-300kPLN bo jest chyba dostepna dopiero w najwyzszej wersji Takumi. To nie dla psa kiełbasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 49 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a): 2 godziny temu, zinger napisał(a): Rozwiń Rx300t może są jeszcze dostępne? Nie mam pojęcia, w str RX nawet nie patrzyłem z uwagi na budżet. 49 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a): A6 i Q5 były też spoko 2.0 tdi z rabatem pod 20% Ale to pewnie i tak w ok 250k, nie chce tyle na auto wydawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 1 minutę temu, zinger napisał(a): Nie mam pojęcia, w str RX nawet nie patrzyłem z uwagi na budżet. Ale to pewnie i tak w ok 250k, nie chce tyle na auto wydawać. A jest sens zmieniac ten obecny ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 Teraz, PawelWaw napisał(a): A jest sens zmieniac ten obecny ??? W sensie Atece? I tak i nie. Ma wszystko co potrzeba, stan igła... ale ma już 6 lat, do końca roku pewnie 100kkm stuknie, pewnie coś tam się zacznie zaraz dziać a ja nie mam nerwów, czasu I ochoty po serwisach się szlajać. Poza tym przechodzę na ryczałt, więc jak nie kupię w tym roku, to kosztowo by mi się w każdym kolejnym nie spinało. Poza tym to chyba ostatni moment żeby za Atece wziąść jeszcze jakieś rozsądne pieniądze, stąd decyzją o zmianie. Już poszła w darowiznę, jeszcze 5 mies i można sprzedawca, akurat tyle się na nową Sportage czeka, więc się wszystko w miarę sensownie spina. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 Kurcze, miałbym jakiś oprócz przed zamianą Seata Ateca na Kia Sportage. Owszem obecna generacja zrobiła wielki skok pod każdym względem wobec poprzednika, lecz w tej cenie wolałbym zdecydowanie "biedną" X1, Q3 SB, czy GLA/GLB, a nawet 3008. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 39 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a): Kurcze, miałbym jakiś oprócz przed zamianą Seata Ateca na Kia Sportage. Owszem obecna generacja zrobiła wielki skok pod każdym względem wobec poprzednika, lecz w tej cenie wolałbym zdecydowanie "biedną" X1, Q3 SB, czy GLA/GLB, a nawet 3008. Tylko te auta za 200tys nie będą miały połowy tego co ma Kia a do tego silnik 1.5 150KM pewnie fwd. Mi nie zależy na znaczku. Na coś takiego to faktycznie nie byłoby sensy się przesiadac. Na X1 z tą mocniejszą benzyna i w miarę wyposazona dostałem ofertę od Dobrzanskiego na ponad 260tys, tu nie ma czego porównywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 (edytowane) 4 minuty temu, zinger napisał(a): Na X1 z tą mocniejszą benzyna i w miarę wyposazona dostałem ofertę od Dobrzanskiego na ponad 260tys, tu nie ma czego porównywać. To coś Ty tam wpakowal, żeby po rabacie cena była 260 tys zł, a więc katalogowo 300 tys za X1???? Edytowane 3 Czerwca 2023 przez prawoimotoryzacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dirkdiggler Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 Z okazji wyjazdu majówkowego na Islandię udało mi się wypożyczyć nową Mazdę CX60. Przejechaliśmy nią w kilka dni prawie 2000km po Islandii i napiszę co subiektywnie było fajne a co niefajne. Auto było nowe, miało przejechane ok 1000km. Byliśmy drugimi, którzy ją użytkowali. Specyfikacja ładnie wyposażona (prawdopodobnie topowa) lecz nigdzie nie mogłem znaleźć nazwy tej wersji wyposażenia. Miała białą skórzaną tapicerkę, grzane, wentylowane fotele, duży szyber, BOSE. Wesja napędowa to PHEV czyli 2,5bezn+elektryk. Łącznie 327KM. Auto odebraliśmy oczywiście prawie rozładowane (bateria ok 20%) i tak było przez całe użytkowanie bo nigdzie jej nie ładowaliśmy. Akumulator się podładowywał przy hamowaniu i zjazdach oraz oddawał przy przyspieszaniu. Poziom utrzymywał się ok 20%. Zacznę od tego co mi się podobało: - Auto jest ładne, biała perła ładnie podkreśla kształty auta. Na żywo wygląda jednak na mniejszą niż na zdjęciach - wnętrze jest ładnie wykonane - materiały sprawiaja wrażenie porządnych, solidnych, design deski i zegarów mi się podoba - dobrze współpracuje z Android auto, wyświetlacz jest dobrej jakości, na centralnych zegarach wyświetla wskazówki AA - kierownica dobrze leży, przyski klikają z miłym oporem, sterowanie klimatyzacją z przycisków bardzo proste - dobrej jakości HUD wyświetlany na szybie, system czytał znaki i ostrzegał gdy przekraczana była dozwolona prędkość - dotykowo wnętrze auta sprawia dobre wrażenie - takie obcowanie z solidnością - oceniam że jest lepiej niż w OUTBACKU - zegary mają ładną wyraźną grafikę, udają analogi wiec jest dobrze Natomiast co mi się nie podobało: - AUTO JEST GŁOŚNE - czar porządnych materiałów wewnątrz pryska jak zamykamy drzwi - pojawia się stary dobry odgłos metalicznego łupnięcia połacia blachy o blachę - kurczę o co chodzi. Jak w starych autach japońskich. Drzwi brzęczą i masz generalne wrażenie że całe auto jest zbudowane z blachy grubości puszki od piwa. Całe poczucie solidności nagle pryska. - takie samo wrażenie jest przy zamykaniu klapy bagażnika. Klapa przy opuszczaniu trzeszczy i sprawia wrażenie jakby była pusta w środku i ważyła 2kg , sprawia wrażenie pustej wydmuszki - jak się jedzie wcale lepiej nie jest - po pierwsze słychać opony - auto jeździ na Bridgestone ALENZA czyli dokładnie takich jak fabrycznie Outback ---powiem Wam że w Obk te opony nie są akustycznie nachalne, auto gdzieś wytłumia ich odgłosy toczenia na tyle, że nie przeszkadzają a w cx60 je słychać jak diabli. Jest to o tyle uciażliwe, że słychać je ciągle jak auto się porusza i niezależnie od prędkości. - po drugie auto rezonuje tj jeżdżąc słuchać jak drżą blachy drzwi i podszybie, słychać to wyraźnie przy obu przednich drzwiach - takie bzyczenie, rezonowanie towarzyszyło na przez całe 2000 km przy większości prędkości przejazdowych - coś wpada w drgania - podczas przejeżdżania przez dziury tylna roleta oraz elementy wnętrza gdzieś z tyłu tłukły jakby była niezamocowane a tylko położone na boczku bagażnika, a wszystko było na 100% OK zatrzaśnięte - podsumowując ten fragment to wg mnie Mazda zrobiła auto obłożone ładnymi wykończeniami wnętrza lecz konstrukcyjnie pod warstwą dobrych materiałów to odchudzony do granic możliwości japończyk, który brzęczy i dźwięczy jak jego poprzednicy a może nawet bardziej bo objętości więcej i trudniej to lekkie i duże nadwozie usztywnić i wygłuszyć - napędowo auto nie zachwyciło niczym, nie przypomina w niczym łagodnych i płynnych hybryd toyoty - tu ruszasz na elektryku po czym dołącza się silnik spalinowy co wyraźnie czuć w postaci szarpnięcia (takiej czkawki). Powtarzało się to każdorazowo podczas ruszania (nawet łagodnego). Podczas tego załączania silnika spalinowego słychać jakby coś w napędzie się ślizgnęło - dziwne zjawisko jakby coś było zepsute - spalanie osiągnęliśmy 7,5l/100km przy jeździe łagodnej i zgodnie z ograniczeniami (jako to za granicą sie zwykle jeździ ), niżej cieżko by było zejść . W outbacku szacuję że bym osiągnął w takich samych warunkach ok litra mniej - osiągi -niby łączna moc to 327KM, ale mając baterię naładowaną na ok 20% samochód jeździł zaledwie tak dynamicznie jak na wolnossaka przystało czyli 2,5l bez krzesania iskier. Nie dociskałem go na drodze (może wtedy by pokazał pazur) ale fakt jest taki że te konie katalogowe są gdzieś pochowane i niedostępne od dołu. Dziwne to bo hybrydy toyoty fajnie napędzają auto w dolnym zakresie obrotów a tu nic. - kontrola temperatury wewnątrz auta - musiał być jakiś błąd w systemie kontroli i sterowania temperatury wewnątrz auta - trzeba było ustawić temperaturę na panelu sterowania na 16-17 stopni by utrzymać komfort taki jak w obk jest przy ustawieniu na 20-21stopni. Z jakiegoś powodu jak klimatyzacja była ustawiona na 20stopni (jak zwykle mam w innych autach) to w cx60 w srodku było dużo za ciepło i duszno. Klimatyzacja mieliła ciepłe powietrze bez powodu. Wygląda to jak jakiś bug w sterowniku i nie szło się z tym dogadać CX60 to auto dziwne i takie jakieś niespójne. Z jednej strony bardzo ładne, fajne wykończenie, buduje spore oczekiwania, te dekory drewniane, dobre tworzywa, z drugiej strony dźwięczące- brzęczące, głośne, i bardzo dziwnie napędzajace się coś. Z przyjemnością wróciłem do Outbacka. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2023 18 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a): To coś Ty tam wpakowal, żeby po rabacie cena była 260 tys zł, a więc katalogowo 300 tys za X1???? To, co ma Kia za 200:) Kat jakieś 285tys, wyjątkowo słaby rabat dal. Z innego źródła mogę mieć 11%, ale to dalej będzie pomad 250tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.