Skocz do zawartości

Insignia A 1.6T noPb czy 2.0 CDTi?


Mars_wrc

Rekomendowane odpowiedzi

Planuję zakup niskoprzebiegowej (50-70kkm) Insigni A. Zastanawiam się nad silnikiem co będzie lepsze. Diesel 2.0 170 czy benzyna 1.6 170?

Skrzynia również pozostaje kwestią otwartą, manuał / automat.

 

Ma ktoś może jakieś doświadczenia z tymi autami?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuję zakup niskoprzebiegowej (50-70kkm) Insigni A. Zastanawiam się nad silnikiem co będzie lepsze. Diesel 2.0 170 czy benzyna 1.6 170?
Skrzynia również pozostaje kwestią otwartą, manuał / automat.
 
Ma ktoś może jakieś doświadczenia z tymi autami?
 
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Benzyna- większy cień szans na zakładany przebieg do tej pory.
Auta segmentu D robią zwykle większe przeloty.

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mars_wrc napisał:

Planuję zakup niskoprzebiegowej (50-70kkm) Insigni A. Zastanawiam się nad silnikiem co będzie lepsze. Diesel 2.0 170 czy benzyna 1.6 170?

Skrzynia również pozostaje kwestią otwartą, manuał / automat.

 

Ma ktoś może jakieś doświadczenia z tymi autami?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

w 1.6 benzyna było chyba m32, znajomy taką oglądał ze 3 lata temu, miała właśnie coś koło 70kkm i skrzynia szumiała, poszedłbym w automat, co do wyboru silnika zależy jak śmigasz, jak sporo tras to diesel będzie ok, jak miasto to lepiej benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bielaPL napisał:

w 1.6 benzyna było chyba m32, znajomy taką oglądał ze 3 lata temu, miała właśnie coś koło 70kkm i skrzynia szumiała, poszedłbym w automat, co do wyboru silnika zależy jak śmigasz, jak sporo tras to diesel będzie ok, jak miasto to lepiej benzyna

 

Właśnie, tam jest m32? W 1.4T to bankowo. Przebiegi to z 20kkm rocznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujek napisał:

Skrzynie da się naprawić auto wiekowe wiec wogole bym się tym nie przejmował paść może wszystko. Bralbym automat to jednak wygodniejsze.

 

Ja wiem, że u nas w PL dobrobyt, ale auta z 2016/2017 roku bym jednak wiekowym nie nazywał.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, grogi napisał:

 

W 1.6T też M32. Jak w dieselu, to nie wiem. Z dieslem moze być jakaś Fiatowska skrzynia, Fcośtam... 

 

Ze zdjęcia powyżej wynika, że w dieslach też M32, co dla mnie jest zaskoczeniem. Co nie zmienia faktu, że nie będę żadnej opcji odrzucał przez hipotetyczną naprawę, bo akurat temat M32 jest już dobrze rozpracowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Isie 1,6 benzyna w automacie - jechała przyjemnie ale chlała jakby V8 miała pod maską.

Właściwie nie potrafiłem nią spalić mniej niż 11/100, a średnio paliła koło 14. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Mars_wrc napisał:

 

Ja wiem, że u nas w PL dobrobyt, ale auta z 2016/2017 roku bym jednak wiekowym nie nazywał.

Dlatego mówię ze w 6 letnim wozie przy dzisiejszym projektowaniu paść może wszystko i dlatego nie ma co się kierować typem skrzyni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, goden napisał:

Miałem Isie 1,6 benzyna w automacie - jechała przyjemnie ale chlała jakby V8 miała pod maską.

Właściwie nie potrafiłem nią spalić mniej niż 11/100, a średnio paliła koło 14. 

 

Przypadłość dużego samochodu segmentu D z małym silnikiem i automatem. Mondeo 1.5T+AT też tylko paliło, przy czym w manualu da się zmieścić w 10

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, Mars_wrc said:

 

Ze zdjęcia powyżej wynika, że w dieslach też M32, co dla mnie jest zaskoczeniem. Co nie zmienia faktu, że nie będę żadnej opcji odrzucał przez hipotetyczną naprawę, bo akurat temat M32 jest już dobrze rozpracowany.

 

M32 byl chyba jedynie w dieslu 2,0 w najslabszych wersjach.

Wszystko powyzej 140KM powinno miec juz inna skrzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Azbest napisał:

 

Przypadłość dużego samochodu segmentu D z małym silnikiem i automatem. Mondeo 1.5T+AT też tylko paliło, przy czym w manualu da się zmieścić w 10

Chyba nie do końca tak - styl jazdy normalny, nie cisnąłem za wszelką cenę, standardowo krajówkami koło 110, autostrada 150, trochę po mieście.

 

100kkm zrobiłem najsłabszym avensisem i on palił w okolicach 8.

 

Według mnie akurat to 1,6 jest paliwożerne. Służbowo insignia 2,0cdti robiła standardowe spalanie jak inne mondeo czy passaty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, goden napisał:

Miałem Isie 1,6 benzyna w automacie - jechała przyjemnie ale chlała jakby V8 miała pod maską.

Właściwie nie potrafiłem nią spalić mniej niż 11/100, a średnio paliła koło 14. 

V8 pali średnio 20 ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1.6 benzyna było chyba m32, znajomy taką oglądał ze 3 lata temu, miała właśnie coś koło 70kkm i skrzynia szumiała, poszedłbym w automat, co do wyboru silnika zależy jak śmigasz, jak sporo tras to diesel będzie ok, jak miasto to lepiej benzyna
Automaty też kiepskie i kosztowne w naprawie.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Mars_wrc napisał:

Właśnie przez spalanie tego 1.6T często podpisanego ze skrzynią AT raczej skłaniam się ku 2.0 CDTi w manualu. Akurat po kilku automatach pod rząd chętnie pozmieniam sam biegi.

Mam 1.6 t z automatem. Obecny przebieg ok. 51 tys. Wszystko działa ok, problemów z autem brak. A że pali, to trudno. W mieście ok 11, trasą 8-9, z przyczepą kempingowa 14-15. Jednak trudno będzie ci znaleźć z takim przebiegiem, a jeśli już to cena pewnie ok. 50 tys.

Auto bardzo poprawne, aczkolwiek wkurza brak aktualizacji do navi.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mars_wrc napisał:

Planuję zakup niskoprzebiegowej (50-70kkm) Insigni A. Zastanawiam się nad silnikiem co będzie lepsze. Diesel 2.0 170 czy benzyna 1.6 170?

Skrzynia również pozostaje kwestią otwartą, manuał / automat.

 

Ma ktoś może jakieś doświadczenia z tymi autami?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Miałem 2.0 CDTI w manualu, było ok. Później zrobiłem program (już nie pamiętam na ile) i też śmigała. Dobre spalanie, w miarę przyzwoite osiągi. Zero problemów ze skrzynią.

 

Zrobiłem chyba około 200 tyś km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, qtik1 napisał:

Mam 1.6 t z automatem. Obecny przebieg ok. 51 tys. Wszystko działa ok, problemów z autem brak. A że pali, to trudno. W mieście ok 11, trasą 8-9, z przyczepą kempingowa 14-15. Jednak trudno będzie ci znaleźć z takim przebiegiem, a jeśli już to cena pewnie ok. 50 tys.

Auto bardzo poprawne, aczkolwiek wkurza brak aktualizacji do navi.

 

Zakładam budżet do 60kzł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Mars_wrc napisał:

 

Zakładam budżet do 60kzł

To powinno starczyć. Generalnie dziwne czasy nastały. Swojego kupiłem 2 lata temu z przebiegiem 17 tys. za 49. Od uciekającego przed c19 studenta medycyny z Arabii Saudyjskiej 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura, bez problemu i jedno i drugie od ręki dostępne. Tylko mowa jest o egzemplarzach z górnych przedziałów cenowych, a nie sztuki po 30kzł.
A w jakim kraju mieszkasz? Bo w pl w rocznikach 2015 - 2017 takich egzemplarzy do 100kkm to jest zatrzęsienie... 37szt. do 75kkm 16szt. z czego 10 to diesle. Odrzucając mirkow, cofaczy i uszkodzone to faktycznie bez problemu.

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, goden napisał:

Chyba nie do końca tak - styl jazdy normalny, nie cisnąłem za wszelką cenę, standardowo krajówkami koło 110, autostrada 150, trochę po mieście.

 

100kkm zrobiłem najsłabszym avensisem i on palił w okolicach 8.

 

Według mnie akurat to 1,6 jest paliwożerne. Służbowo insignia 2,0cdti robiła standardowe spalanie jak inne mondeo czy passaty.

 

 

Avensis był wolnossący - tam spalanie było relatywnie niskie i osiągi były kiepskie. Czy jechałeś ECO czy MAX to ta rozpiętość w wynikach spalania była w sumie niewielka.

Ja piszę o o turbo-benzynach o małej pojemności i całkiem wysokiej mocy (160-180KM), które zapewniają temu autku przyzwoite osiągi (np. w Mondeo 1.5T zbliżone do 2.5NA) ale jak masz automat + chcesz dynamiki to pali to jak smok (średnio 11-14L/100km). Rozpiętość spalania między ECO a MAX jest bardzo duża. Z manualem jestem średnio w okolicach 10L/100km, ale mogę zrobić wynik 7 w trasie .. jak i 13 w mieście.

Diesel to inna bajka - spalanie się tak bardzo nie podnosi wraz ze zwiększaniem masy samochodu i deptaniem gazu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, gumcio napisał:
4 godziny temu, bielaPL napisał:
w 1.6 benzyna było chyba m32, znajomy taką oglądał ze 3 lata temu, miała właśnie coś koło 70kkm i skrzynia szumiała, poszedłbym w automat, co do wyboru silnika zależy jak śmigasz, jak sporo tras to diesel będzie ok, jak miasto to lepiej benzyna

Automaty też kiepskie i kosztowne w naprawie.

nie są złe, znajomy ma biturbo w automacie, ze 150kkm i śmiga ok, jedyny minus na razie to przy dluzszej jezdzie ponad 180 skrzynia sie przegrzewa i wchodzi w tryb awari ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, bielaPL napisał:

nie są złe, znajomy ma biturbo w automacie, ze 150kkm i śmiga ok, jedyny minus na razie to przy dluzszej jezdzie ponad 180 skrzynia sie przegrzewa i wchodzi w tryb awari ;] 

To będzie miał wydatki. Tam chyba też siedzi AT od GM 6T/40lub 45/35.

Miałem te same objawy w tym automacie. Wada części i  braku częstej zmiany oleju. Pęka falisty pierścień zespołu sprzęgieł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, goden napisał:

Miałem Isie 1,6 benzyna w automacie - jechała przyjemnie ale chlała jakby V8 miała pod maską.

Właściwie nie potrafiłem nią spalić mniej niż 11/100, a średnio paliła koło 14. 

taki wynik w miarę świeżym aucie ? to powinno max 9-10 po mieście palić a na trasie 7-8

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mmaciejosss napisał:

taki wynik w miarę świeżym aucie ? to powinno max 9-10 po mieście palić a na trasie 7-8

 

 

Premiera w 2008 wiec pewnie zaczęli projektować 20 lat temu… świeże? To auto od początku miało nadwagę dlatego paliło sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie są złe, znajomy ma biturbo w automacie, ze 150kkm i śmiga ok, jedyny minus na razie to przy dluzszej jezdzie ponad 180 skrzynia sie przegrzewa i wchodzi w tryb awari default_zlosnik.gif 
Ja miałem a14net z 6t40 i przy 75 kkm już zaczęły się przeciągania i poszarpywania. Jak olej dynamicznie zmieniałem przy 48 kkm to zamiast czerwony był bardzo brązowy i przypalony. Falisty pierścień zespołu sprzęgieł szlak trafia i rozsypuje się na części. Podobno TTTM. Generalnie już nigdy więcej nie kupię małego turbo Pb do dużego i tym bardziej ciężkiego auta.


  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, gumcio napisał:

Ja miałem a14net z 6t40 i przy 75 kkm już zaczęły się przeciągania i poszarpywania. Jak olej dynamicznie zmieniałem przy 48 kkm to zamiast czerwony był bardzo brązowy i przypalony. Falisty pierścień zespołu sprzęgieł szlak trafia i rozsypuje się na części. Podobno TTTM.

U mnie od naprawy 50 tyś km, na razie jest ok. Ostatnio zmieniałem olej tam gdzie skrzynia była naprawiana i majster powiedział, że w tych AT producent zaleca wymianę statyczną.

Przy naprawie pierścień zmienili na jakiś wzmocniony, mówili, że to jest ich patent na fabrykę. Ciekawe ile w tym prawdy?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mmaciejosss napisał:

taki wynik w miarę świeżym aucie ? to powinno max 9-10 po mieście palić a na trasie 7-8

 

 

Ciężki kloc z małym silnikiem, żeby jechał trzeba deptać.

W mieście to moja 1,4T w manualu bez pałowania pokazuje prawie 12l, a to miasto to Białystok gdzie korek to kilka aut.

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, mmaciejosss napisał:

grubo 

Dorzuć trochę kg do swej Vitary, a zobaczysz ile spali.

Moja Insignia z najmniejszym występujacym w niej silnikiem ma w dowodzie 1538kg (nie wiem czy to podają z benzyną czy nie, teraz jeżdzę z prawie 70l benzyny), do tego dołożone LPG.

Z doświadczenia każde moje auto ważyło na wadze ok 200kg więcej niż w DR. Dodaj mnie nienajmniejszego i robi się konkretny ciężar, który ten silniczek musi w mieście co chwila szarpnąć.

W trasie, jak już się rozbujasz to co innego.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ZUBERTO napisał:

Dorzuć trochę kg do swej Vitary, a zobaczysz ile spali.

Moja Insignia z najmniejszym występujacym w niej silnikiem ma w dowodzie 1525kg (nie wiem czy to podają z benzyną czy nie, teraz jeżdzę z prawie 70l benzyny), do tego dołożone LPG.

Z doświadczenia każde moje auto ważyło na wadze ok 200kg więcej niż w DR. Dodaj mnie nienajmniejszego i robi się konkretny ciężar, który ten silniczek musi w mieście co chwila szarpnąć.

W trasie, jak już się rozbujasz to co innego.

wg tego , to i osiągi ma przeciętne - słabe ( Wagi opla nie podali ) 

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/opel/insignia/i/hatchback/silnik-benzynowy-1.4-turbo-lpg-ecoflex-140km-2012-2013/?vs=suzuki%2Fvitara%2Fiii%2Fsuv-facelifting%2Fsilnik-hybrydowy-1.4-boosterjet-48v-shvs-140km-od-2020&c1=11319&c2=31598

 

ale w samej benzynie osiągami już jest lepiej 

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/opel/insignia/i/hatchback/silnik-benzynowy-1.4-turbo-ecotec-startstop-140km-2011-2013/?vs=suzuki%2Fvitara%2Fiii%2Fsuv-facelifting%2Fsilnik-hybrydowy-1.4-boosterjet-48v-shvs-140km-od-2020&c1=10765&c2=31598

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, ZUBERTO napisał:

Czego się spodziewałeś po klocu z nie najnowszym silnikiem od kosiarki?

Były jeszcze 1,6 i 1,8NA.

Dziś np Octa 4 mająca przy 1.5 TSI ma 8.2 do 100 vmax 230 . A  1.0 lekko ponad 10s i vmax też 200 , ale waga też niespełna 1.300kg . Waga robi swoje jak i CX czyli opory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kombi 2L ON 163KM. 2010/2011rocznik. Kumpel Ilja lat później poliftowa 170KM ( Te już miały F40 nie m32, niższe moce ponoć mają mki). Obaj byliśmy bardzo zadowoleni.

Auto jeśli chodzi o sprawdzony egzemplarz przewidywalne jeśli chodzi o awarie i zazwyczaj są one dobrze opisane na obu forach insigni. Kumpel kupił B benzynę i marudził na spalanie i wkurzające pierdoły elektryczne... aż szybciej sprzedał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, goden napisał:

Miałem Isie 1,6 benzyna w automacie - jechała przyjemnie ale chlała jakby V8 miała pod maską.

Właściwie nie potrafiłem nią spalić mniej niż 11/100, a średnio paliła koło 14. 

:totalszok:

 

Tyle to mój Edek 3,5V6 AWD pali, ale LPG (14 po mieście, 10 po trasie drogami krajowymi)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mmaciejosss napisał:

Dziś np Octa 4 mająca przy 1.5 TSI ma 8.2 do 100 vmax 230 . A  1.0 lekko ponad 10s i vmax też 200 , ale waga też niespełna 1.300kg . Waga robi swoje jak i CX czyli opory

i skrzynia... 

np w ceed kombi mam 1.0 120KM ale do 100 to jakieś 11s, za to na 2 biegu możesz pociągnąć do 100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 3/22/2022 at 10:44 PM, mmaciejosss said:

Dziś np Octa 4 mająca przy 1.5 TSI ma 8.2 do 100 vmax 230 . A  1.0 lekko ponad 10s i vmax też 200 , ale waga też niespełna 1.300kg . Waga robi swoje jak i CX czyli opory

 

Waga robi swoje w ruchu miejskim, w trasie czy autostradzie ma minimalne znaczenie.

Opory powietrza zupełnie odwrotnie - w mieście możesz jeździć nawet cegłą i różnicy nie będzie.

  

17 hours ago, bielaPL said:

i skrzynia... 

np w ceed kombi mam 1.0 120KM ale do 100 to jakieś 11s, za to na 2 biegu możesz pociągnąć do 100

 

Skrzynia co? Skrzynia na spalanie ma tylko takie znaczenie, że przy prędkościach autostradowych będziesz miał inne obroty silnika. Wszystkie inne charakterystyki skrzyni biegów są z punktu widzenia ekonomii pomijalne: co za różnica, czy jadąc 80km/h mam 2400obr/min na biegu 5 (krótka skrzynia) czy 3 (dłuuuga skrzynia)?!

 

Przełożenia skrzyni mają spory wpływ na dane w katalogu (właśnie o to, czy do 100km/h dojdziesz na 2 czy 3 biegu). W codziennym użytkowaniu ciasno zestopniowana skrzynia sprawia wrażenie bardziej dynamicznej, ale to tylko wrażenie - różnica jest minimalna. 

Edytowane przez grogi
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, bielaPL napisał:

i skrzynia... 

np w ceed kombi mam 1.0 120KM ale do 100 to jakieś 11s, za to na 2 biegu możesz pociągnąć do 100

Nowe auta są tak produkowane by właśnie na 2 biegu dojechać do 100+ kilka km/h i dlatego nawet małe silniki mają ok. 10s do 100km/h a takie 1.4-1.5 okolice 8-9s . U mnie z kolei 2 bieg jest tylko do 92-95 a szkoda bo mogło by być do tych np 105 i wtedy katalogowo by było 8.5s zamiast 9.5s ( ale są filmiki jak daje. Radę poniżej 9s do 100 być )  skoro na 3 biegu  prawie 160km/h da radę . Co do tego Ceed słabo jak na 120km i 11s do 100km/h , skoro cięższa Octavia 1.0 przy 110km ma 10s. Wiem to minimalne różnice ale dziś średni kompakt 1.0 ma okolice 10s a czasami poniżej 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mmaciejosss napisał:

Nowe auta są tak produkowane by właśnie na 2 biegu dojechać do 100+ kilka km/h i dlatego nawet małe silniki mają ok. 10s do 100km/h a takie 1.4-1.5 okolice 8-9s . U mnie z kolei 2 bieg jest tylko do 92-95 a szkoda bo mogło by być do tych np 105 i wtedy katalogowo by było 8.5s zamiast 9.5s ( ale są filmiki jak daje. Radę poniżej 9s do 100 być )  skoro na 3 biegu  prawie 160km/h da radę . Co do tego Ceed słabo jak na 120km i 11s do 100km/h , skoro cięższa Octavia 1.0 przy 110km ma 10s. Wiem to minimalne różnice ale dziś średni kompakt 1.0 ma okolice 10s a czasami poniżej 

 

Litrowe tsi vs vitara w tych samych budach różnice do 120

pomijalne. 
 

https://zeperfs.com/en/duel7163-9183.htm

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.03.2022 o 13:03, Mars_wrc napisał:

Planuję zakup niskoprzebiegowej (50-70kkm) Insigni A. Zastanawiam się nad silnikiem co będzie lepsze. Diesel 2.0 170 czy benzyna 1.6 170?

Skrzynia również pozostaje kwestią otwartą, manuał / automat.

 

Ma ktoś może jakieś doświadczenia z tymi autami?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

nie czytałem innych opinii. Jeździłem wszystkimi silnikami w nowym modelu. Brałbym diesla. Brałbym automat. Benzyna mi chlała 11-13 po Gdańsku.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, mmaciejosss napisał:

Co do tego Ceed słabo jak na 120km i 11s do 100km/h , skoro cięższa Octavia 1.0 przy 110km ma 10s. Wiem to minimalne różnice ale dziś średni kompakt 1.0 ma okolice 10s a czasami poniżej 

 

No słabo ;] t-jet 1.4 120KM w bravo to latał przy tej mocy, za to miał krótką skrzynię, dwójka przy 85 się kończyła, nie wiem czym tutaj to jest spowodowane, czy właśnie może ta skrzynia nie jest jednak za długa, na szczęście to normalny rodzinny dupowozik i osiągi tu nie są potrzebne, jeździ poprawnie i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Camel napisał:

nie czytałem innych opinii. Jeździłem wszystkimi silnikami w nowym modelu. Brałbym diesla. Brałbym automat. Benzyna mi chlała 11-13 po Gdańsku.

biturbo do 10 po Warszawie ;) i się trzęsie na postoju ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wujek napisał:

Litrowe tsi vs vitara w tych samych budach różnice do 120

pomijalne. 
 

https://zeperfs.com/en/duel7163-9183.htm

W mieście te 1.4s nie ma znaczenia jak i na autostradzie do trzymania stałej prędkości przepisowej . Gorzej jak już masz  4osoby + bagaż to większy silnik ( 1.4-235Nm ) minimalnie lepiej się sprawdzi . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto tylko z dieslem, najlepiej 170km i nie chodzi to o te 7km vs wersja 163km. 

170km to przekonstruowana jednostka, elastyczniejsza i oszczędniejsza.

Trasa z predkoscism8 dozw9lonumi to 6,5.

Miasto zima i krótkie odcinki to 8,5, latem, 7,5.

 

Jak jeszcze znajdziesz ecoflexa to na trasie odejmij że 0,4/100.

 

Ja polecam, sprzedałem przedliftowa z F40 i programem 200/450 - zadnych problemów poza doskonale opisanymi przypadkami TTTM, które możesz wyeliminować zawczasu: uszczelka smoka olejowego, rury dolotu do IC - to są drobiazgi w porównaniu do TDI PD 

 

Edytowane przez el_guapo
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.