Skocz do zawartości

VW ID.7 - bedzie hit?


jaceq

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec czytam sobie artykul o nadchodzacym ID.7 i  na papierze (i na fotkach) wyglada naprawde niezle.

Ogolnie, wazne punkty:

- najpierw bateria 77kWh - wg. WLTP zasieg 615km

- potem ma byc tez bateria 86 kWh (spoedziwaja sie WLTP 700km)

- dwu biegowa skrzynia biegow

- moc 210 kW / 286 koni (nie demon, ale jesli za to wiekszy zasieg to dla mnie juz bardzo spoko)

No i srodek jest inny niz w obecnych ID (Tesla 3 moze sie uczyc od nich ;) )

image.png.c89a7f20ec564749a409c33109f5dd97.png

image.png.b830293357861e8dadb8d842d389983e.png

image.png.07f4ddbe0ad6de34da0c884b8376ed33.png

image.png.fec9539accb552b435f5df364adab53b.png

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jaceq napisał(a):

No wiec czytam sobie artykul o nadchodzacym ID.7 i  na papierze (i na fotkach) wyglada naprawde niezle.

Ogolnie, wazne punkty:

- najpierw bateria 77kWh - wg. WLTP zasieg 615km

- potem ma byc tez bateria 86 kWh (spoedziwaja sie WLTP 700km)

- dwu biegowa skrzynia biegow

- moc 210 kW / 286 koni (nie demon, ale jesli za to wiekszy zasieg to dla mnie juz bardzo spoko)

No i srodek jest inny niz w obecnych ID (Tesla 3 moze sie uczyc od nich ;) )

image.png.c89a7f20ec564749a409c33109f5dd97.png

image.png.b830293357861e8dadb8d842d389983e.png

image.png.07f4ddbe0ad6de34da0c884b8376ed33.png

image.png.fec9539accb552b435f5df364adab53b.png


Jak będzie kombi to będzie hit, ogóle poprawią wyraźnie krzywą ładowania obecnych ID. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, mrBEAN napisał(a):


Jak będzie kombi to będzie hit, ogóle poprawią wyraźnie krzywą ładowania obecnych ID. 

Tylko jaka cena? Skoro id3 jest w cenie T3 to aż się boję pomyśleć ile za tego zawołają, pewnie coś w okolicach TS Plaid ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wujek napisał(a):

W koncu fajny środek może nowy prezes zadziałał żeby zmienić te kupska.

 

Dalej jest piano-black i 2 przełączniki na 4 okna. Nie macie pojęcia, jak ta dziadowska oszczędność wkurza. Szczególnie, jak się podjeżdża pod bramkę w porcie na prom i otwiera się tylną szybę, bo przypadkiem dotknęło się wcześniej "REAR". Potem trzeba podnieść tylną szybę, ponownie dotknąć "REAR" i odczekać z pół sekundy (bo VW używa intel 286) i już można opuścić swoją szybę, w między czasie dziewczyna w budce patrzy się  na głupka (znaczy na mnie), który nie potrafi otworzyć okna. 

Ciekawe też, jak bardzo poprawiona jest nawigacja. Czy prowadzi np tylko po Ionity i czy za wczasu mówi, które stanowiska nie działają, żeby nie marnować czasu na chybił-trafił?

 

...szybko rozpuściła mnie ta Tesla...

 

 

Edytowane przez HelixSv
  • Lubię to 2
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, HelixSv napisał(a):

 

Dalej jest piano-black i 2 przełączniki na 4 okna. Nie macie pojęcia, jak ta dziadowska oszczędność wkurza. Szczególnie, jak się podjeżdża pod bramkę w porcie na prom i otwiera się tylną szybę, bo przypadkiem dotknęło się wcześniej "REAR". Potem trzeba podnieść tylną szybę, ponownie dotknąć "REAR" i odczekać z pół sekundy (bo VW używa intel 286) i już można opuścić swoją szybę, w między czasie dziewczyna w budce patrzy się  na głupka (znaczy na mnie), który nie potrafi otworzyć okna. 

Ciekawe też, jak bardzo poprawiona jest nawigacja. Czy prowadzi np tylko po Ionity i czy za wczasu mówi, które stanowiska nie działają, żeby nie marnować czasu na chybił-trafił?

 

...szybko rozpuściła mnie ta Tesla...

 

 

Z tymi przysłali od szyb to dali czadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, jaceq napisał(a):

W artykule pisza ze wlasnie caly infotainment jest nowy / poprawiony.

 

jak tylko ktorys z odpowiedzialnych pozyczyl przynajmniej tesle na 2 miesiace i zrobili mniej wiecej kopie to bedzie dobrze :)

aha jeszcze najwaznieje zeby sie zorientowali ze w tesli jednak nie montuja procesorow 286...

 

Edytowane przez PawelWaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, HelixSv napisał(a):

Dalej jest piano-black i 2 przełączniki na 4 okna.

 

Myślałem że sobie jaja robisz, ale tam faktycznie są dwa przyciski nadal :hehe:

A dodatkowo widzę, że te g00wna dotykowe na kierownicy znane mi z Golfa 8 też są.

image.png.797456515207cafdcb57d5ffbb882640.png

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sherif napisał(a):

Nie śmiej się, jakiś tester ostatnio Zoe zszedł poniżej 5kWh :phi:

 

Pytanie na jakiej trasie. Ja w citigo po mieście dobiłem do 6

  • Lubię to 2
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, sherif napisał(a):

Moze ta średnia 4,3 wyszła tylko matematycznie

jesli samochod / kim uważa, ze stan baterii juz jest zero, to średnia spada drastycznie

tak jakby jechac spalinowym cały czas z górki na odciętym gazie, to zaczyna „produkować” paliwo ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, akisel napisał(a):

Oho, ale to jakie warunki muszą byc? I jaka baterie ma citigo?

32 netto. A warunki takie by mieć wyłączone HVAC. Reszta to skill i przewidywanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, akisel napisał(a):

Moze ta średnia 4,3 wyszła tylko matematycznie

jesli samochod / kim uważa, ze stan baterii juz jest zero, to średnia spada drastycznie

tak jakby jechac spalinowym cały czas z górki na odciętym gazie, to zaczyna „produkować” paliwo ;)

 

Tak, wiem to jest niemierzalne, dlatego dałem uśmieszek z tego typu art ;).

Natomiast poniżej 10kWh bez problemu nawet i ja schodzę w małej Skodzie, bez specjalnej napinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, sherif napisał(a):

Tak, wiem to jest niemierzalne, dlatego dałem uśmieszek z tego typu art ;).

Natomiast poniżej 10kWh bez problemu nawet i ja schodzę w małej Skodzie, bez specjalnej napinki.

No wiesz, poniżej 10 a 4,3, to jednak duuuuuuza różnica ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.04.2023 o 18:38, HelixSv napisał(a):

 

Dalej jest piano-black i 2 przełączniki na 4 okna. Nie macie pojęcia, jak ta dziadowska oszczędność wkurza.

 

 

a ja chyba bylbym klientem tego rozwiazania
wiele razy zdarzylo mi sie otworzyc tylna szybe, mimo, ze bylem przekonany, ze trzymam palec na wlaczniku od przedniej szyby :)
tak naprawde nie mam potrzeby otwierac tylnych szyb prawie wcale, wiec chyba by mi to nie przeszkadzalo
no chyba, ze ten przycisk "rear" faktycznie tak latwo sie wlacza, ze moglbym to zrobic przypadkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.04.2023 o 11:15, komandos80 napisał(a):

ze ten przycisk "rear" faktycznie tak latwo sie wlacza, ze moglbym to zrobic przypadkiem

 

Właśnie tak jest. 

Żeby to był przycisk (przełącznik) to by nie było problemu. A to wystarczy dotknąć. 

Ja też nie mam żadnej potrzeby otwierania szyb z tyłu. 

 

 

Edytowane przez HelixSv
  • Lubię to 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.04.2023 o 11:52, akisel napisał(a):

Oho, ale to jakie warunki muszą byc? I jaka baterie ma citigo?

 

Teraz są idealne warunki.

Bateria w dobrej temperaturze, nie chodzi ani klima ani grzanie.

 

Mi eGolf schodzi po mieście do 10. Raz widziałem 9 z przodu ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kravitz napisał(a):

 

Teraz są idealne warunki.

Bateria w dobrej temperaturze, nie chodzi ani klima ani grzanie.

 

Mi eGolf schodzi po mieście do 10. Raz widziałem 9 z przodu ;]

 

Aż sprawdzę ile u mnie :)

Ale z ciekawości bo kto by sprawdzał spalanie przy darmowym pradzie ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, mrBEAN napisał(a):

Nie są ujednolicone 😌

Dystrybucja jest zróżnicowana. 

Po przekroczeniu tego smiesznego limitu, co juz w praktyce u mnie nastapilo, cena rosnie do ok 80-90gr/kwh z tego co kojarze, niezaleznie od strefy dobowej, na ktore G13 jest podzielona. A ja do tej pory mialem ok 80% zuzycia w T3 a T1 i T2 bylo po jakies 10%. Wiec tak, czuje sie wydymany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, zinger napisał(a):

Po przekroczeniu tego smiesznego limitu, co juz w praktyce u mnie nastapilo, cena rosnie do ok 80-90gr/kwh z tego co kojarze, niezaleznie od strefy dobowej, na ktore G13 jest podzielona. A ja do tej pory mialem ok 80% zuzycia w T3 a T1 i T2 bylo po jakies 10%. Wiec tak, czuje sie wydymany.

Ja mam 95% zużycia 😌

Jestem wydymany bardziej 😁

 

Jak pisałem, zajrzyj w dystrybucję. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2023 o 22:01, HelixSv napisał(a):

Właśnie tak jest. 

Żeby to był przycisk (przełącznik) to by nie było problemu. A to wystarczy dotknąć. 

Ja też nie mam żadnej potrzeby otwierania szyb z tyłu. 

Podeślijcie VW pomysł, by z tyłu za dopłatą montowali korbki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.