Skocz do zawartości

A może tak auto z USA


dobromir

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, Danielpoz. napisał(a):

Mniej palny?

Nie kopie tak, jak nasz.

A palą sie magazynki z prądem - a te już takie same, czy ładować je naszym, czy amerykańskim prądem ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.07.2023 o 08:11, PawelWaw napisał(a):

 

Po tych twoich postach to nawet ja już polecam w rodzinie mazdę. To samochód idealny, najmniej pali, najmniejsza utrata wartości, najlepiej przyspieszający, najtańszy, nieprzyciagajacy rdzy.

Nieźle wyprales nam muski 8]

Gdyby nie to że miałem to dziadostwo to nawet bym się zgodził 🤣😂

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.07.2023 o 06:44, Danielpoz. napisał(a):

Też wybierałem V8 no od biedy V6. Ty tez rozumiem celowałeś w pojemności od 4-5 litrów w górę?👍

jak na razie 3.6 V6 ale w garażu stoi V8 5,7 w C3 nad która prace jeszcze trwają 😄

  • Lubię to 1
  • maszt 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smichy chichy.

 

Naprawde bym się zainteresował, jak to z ładowarkami AC jest.

 

Domowe ładowanie w USA jest pewnie z 2x110V (dwie fazy 110V, przesunięte o 180*), więc wygląda na kompatybilne z naszymi. Ale warto sprawdzić przed sprowadzaniem.

 

Wsparcia dla szybkiego ładowania z AC (3 fazowe, 120*, 230V każda) żadne z amerykańskich aut mieć pewnie nie będzie.

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wujek napisał(a):

I śmigasz na LPG :jem: przecież to taniej a lepiej.

 

Ja śmigam na LPG, mój Edek 3,5V6 z USA od początku zgazowany. :) Fajnie się tankuje za 130 zł zamiast za 300 zł. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ArekMiz napisał(a):

 

Ja śmigam na LPG, mój Edek 3,5V6 z USA od początku zgazowany. :) Fajnie się tankuje za 130 zł zamiast za 300 zł. :)

No i super zrobiłbym to samo. Dlatego takie silniki nie są w EU dostępne bo paliwo droższe. Ale nie ma się co podniecać ile to ma cylindrów czy pojemności bo EU suvy nie są gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niedzielę zatankowałem w Gdyni, LPG był po 2,69. Zatankowałem 49 litrów co daje 131,81 zł. Przejechałem na zbiorniku 400 km. Co daje 33 zł / 100 km. :)

Edytowane przez ArekMiz
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.07.2023 o 16:18, ArekMiz napisał(a):

W niedzielę zatankowałem w Gdyni, LPG był po 2,69. Zatankowałem 49 litrów co daje 131,81 zł. Przejechałem na zbiorniku 400 km. Co daje 33 zł / 100 km. :)

Takie spalanie to musiałeś chyba za jakąś teslą jechać ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.07.2023 o 16:18, ArekMiz napisał(a):

W niedzielę zatankowałem w Gdyni, LPG był po 2,69. Zatankowałem 49 litrów co daje 131,81 zł. Przejechałem na zbiorniku 400 km. Co daje 33 zł / 100 km. :)

Tyle kopci mi w mieście bez korków Insignia 1,4T ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.07.2023 o 06:44, Danielpoz. napisał(a):

Też wybierałem V8 no od biedy V6. Ty tez rozumiem celowałeś w pojemności od 4-5 litrów w górę?👍

trzeba uważać, np 5.9 był nazywany small block... ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.07.2023 o 20:42, dobromir napisał(a):

Tak się zastanawiam, dolar coraz tańszy, auta w Europie coraz gorsze(silniki oczywiście) a może tak spróbować samochodu z za wielkiej wody? Gdybym się zdecydował to pewnie zgłosiłbym się do kogoś zaufanego żeby mi sprowadził(rozbitków się nie boje, bo już takimi jeździłem, oczywiście fachowo naprawionymi) ale czy to naprawdę ma sens, gdzie ewentualnie pooglądać, poczytać o takich perełkach. Oczywiście w rachubę wchodzą tylko te modele które są  sprzedawane rowniez w Europie.

Auta z USA nie spełniają żadnej normy euro tylko spełniają normy obowiązujące w USA. Jak powstaną strefy czystego transportu to tam nie wjedziesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, electrofinger napisał(a):

Auta z USA nie spełniają żadnej normy euro tylko spełniają normy obowiązujące w USA. Jak powstaną strefy czystego transportu to tam nie wjedziesz. 

A to ważne info nie zastanawiałem się nad tym, dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.07.2023 o 06:15, grogi napisał(a):

Smichy chichy.

 

Naprawde bym się zainteresował, jak to z ładowarkami AC jest.

 

Domowe ładowanie w USA jest pewnie z 2x110V (dwie fazy 110V, przesunięte o 180*), więc wygląda na kompatybilne z naszymi. Ale warto sprawdzić przed sprowadzaniem.

 

Wsparcia dla szybkiego ładowania z AC (3 fazowe, 120*, 230V każda) żadne z amerykańskich aut mieć pewnie nie będzie.

2x 120V  50A

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.07.2023 o 13:26, electrofinger napisał(a):

Auta z USA nie spełniają żadnej normy euro tylko spełniają normy obowiązujące w USA. Jak powstaną strefy czystego transportu to tam nie wjedziesz. 

 

Jeśli to nie jest jakiś wynalazek oferowany wyłącznie w US to będzie spełniał- kolega ściągał Chargera 3.6 i ma legalnie wbite w dowód EURO6.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Piotrus napisał(a):

 

Jeśli to nie jest jakiś wynalazek oferowany wyłącznie w US to będzie spełniał- kolega ściągał Chargera 3.6 i ma legalnie wbite w dowód EURO6.

 

 

 

 

Mogło tak być że przy pierwszej rejestracji urzędnik przez pomyłkę ja wpisał, bo na pierwszych badaniach w Polsce diagnosta nie określa jakie są normy spalin w benzynowym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, dobromir napisał(a):

Mogło tak być że przy pierwszej rejestracji urzędnik przez pomyłkę ja wpisał, bo na pierwszych badaniach w Polsce diagnosta nie określa jakie są normy spalin w benzynowym aucie.

 

Nie, norma spalin była normalnie przetłumaczona w dokumentach od auta.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Piotrus napisał(a):

 

Nie, norma spalin była normalnie przetłumaczona w dokumentach od auta.

 

 

 

 

Ok ale do cepa wprowadza się to co diagnosta wystawia a nie z dr. Dr. generalnie służy tylko do sprawdzenia czy diagnosta gdzieś się pomylił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, dobromir napisał(a):

Ok ale do cepa wprowadza się to co diagnosta wystawia a nie z dr. Dr. generalnie służy tylko do sprawdzenia czy diagnosta gdzieś się pomylił.

 

 

Ja nie wnikam kto gdzie co wprowadza tylko pokazuję że jednak można mieć auto z US z wbitą normą spalin EURO. Temat dla mnie istotny bo sam mam Jeepa bez wbitej normy więc chętnie sprawdzę jak uzyskać wpis, poproszę kolegę żeby przywiózł do biura swoje dokumenty i jak coś więcej będę wiedział to dam znać.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.07.2023 o 13:26, electrofinger napisał(a):

Auta z USA nie spełniają żadnej normy euro tylko spełniają normy obowiązujące w USA. Jak powstaną strefy czystego transportu to tam nie wjedziesz. 

Na zachodzie nie ma problemu z autami z USA.  Nie ma co straszyć ludzi jak się nie posiada wiedzy w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Piotrus napisał(a):

 

 

Ja nie wnikam kto gdzie co wprowadza tylko pokazuję że jednak można mieć auto z US z wbitą normą spalin EURO. Temat dla mnie istotny bo sam mam Jeepa bez wbitej normy więc chętnie sprawdzę jak uzyskać wpis, poproszę kolegę żeby przywiózł do biura swoje dokumenty i jak coś więcej będę wiedział to dam znać.

W żadnym aucie z USA nie miałem wbitej normy Euro.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Danielpoz. napisał(a):

Na zachodzie nie ma problemu z autami z USA.  Nie ma co straszyć ludzi jak się nie posiada wiedzy w tym temacie.

To bardzo proszę: doucz mnie w tej kwestii. Może na zachodzie nie ma problemu ale w PL dopiero to całe piekło dla kierowców jest organizowane więc nie wiesz jak zostanie potraktowane/zakwalifikowane auto z USA które nie ma wbitej konkretnej normy Euro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, electrofinger napisał(a):

To bardzo proszę: doucz mnie w tej kwestii. Może na zachodzie nie ma problemu ale w PL dopiero to całe piekło dla kierowców jest organizowane więc nie wiesz jak zostanie potraktowane/zakwalifikowane auto z USA które nie ma wbitej konkretnej normy Euro.

Aaa czyli nie wiesz ale już mówisz że nie będzie można jeździć autami z USA.

 

Od lat w PL bierze się rocznik auta gdy nie ma euro. Ok, szukajmy dalej dziury w całym 😂

Edytowane przez Danielpoz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Chalek napisał(a):

Masz kogoś kto fizycznie na miejscu takie auto przed sprzedażą ogląda czy w ciemno.

Nie. Licytowane w ciemno. To 4 auto z USA jakie wylicytowałem. Na razie bez wtopy (niech tak zostanie:oki:). Korzystam z Autodiscover.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, ccLot napisał(a):

 

Cena pod dom, to cena bez naprawy i akcyzy. Cała reszta opłacona.

 

 

@Filipfm W moim przypadku jeszcze akcyza 3,1%.

Akcyza to wisienka na torcie. Cena z aukcji+cło+vat i już jest ok. 138 tys, a gdzie transport i prowizje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.