Skocz do zawartości

Ciekawe oferty nówek


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

jakieś mies. temu kolega z pracy rozważał Yarisa Cross w Hybrydzie za lekko ponad 110kzł . Po przejechaniu kilkunastu km stwierdził , że to auto jest dla PH , bo jest głośne ( CVT ) i mega twarde plastiki . Ostatecznie kupił CH-R 1.8 122km hybryda za niecałe 130kzł , ale to skok o klasę albo 2 wyżej  jeśli chodzi o wykończenie , miejsca minimalnie więcej jak stwierdził . na krótkich trasach po 3-mieście pali mu "normalnie " czyli 6.5-6.9l z 2kkm 
What? Koleżanka w Gdyni ma 3,5-4,9 L/ 100 wg kompa
Niech sprawdzi czy nie popsute kupil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

What? Koleżanka w Gdyni ma 3,5-4,9 L/ 100 wg kompa
Niech sprawdzi czy nie popsute kupil
Krótkie trasy i rzadko to można zrozumieć, hybryda musi się nagrzać żeby działała a to chwilę trwa .


Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, pejus1982 napisał(a):


Dziwne klamki, jakoś ciasno w środku - może przez zabudowaną konsolę środkową. Dużo lepsza jak coś Corolla cross.

ale i cena wyższa , o dziwo moja kierowniczka zamówiła , wersja za ok 180kzł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma do pracy 5km więc nie za dużo , 1,8 sporo działa na tym dystansie 
Normalnie bez hybrydy palił by jeszcze więcej. Generalnie po mieście nie ma siły, hybryda robi robotę

Mam służbowo corollę 2.0 hybrydę, po mieście krótkie odcinki (1-2km) i rzadko w sensie za każdym razem trzeba nagrzać kabinę pokazuje 10+.

Dłuższe czyli powyżej 10km już koło 5.

Ale jeżdżę głównie A i S a tam spalanie przy tempo 140 - 7 -7,5

Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, goden napisał(a):

Normalnie bez hybrydy palił by jeszcze więcej. Generalnie po mieście nie ma siły, hybryda robi robotę emoji106.png

Mam służbowo corollę 2.0 hybrydę, po mieście krótkie odcinki (1-2km) i rzadko w sensie za każdym razem trzeba nagrzać kabinę pokazuje 10+.

Dłuższe czyli powyżej 10km już koło 5.

Ale jeżdżę głównie A i S a tam spalanie przy tempo 140 - 7 -7,5

Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka
 

czyli też nie za mało , moje wyższe auto przy 140km/h na tempomacie podchodzi pod 8l , ale nigdy nie przekroczyłem tej granicy . Po mieście krótkie trasy to też mam 7,2-7,6 , ale nigdy nie miałem pow. 8l z tankowania ( komp mało przekłamuje ) . Jak więcej po mieście i dłuższe trasy przy ciężkiej nodze to da radę zejść poniżej 7l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli też nie za mało , moje wyższe auto przy 140km/h na tempomacie podchodzi pod 8l , ale nigdy nie przekroczyłem tej granicy . Po mieście krótkie trasy to też mam 7,2-7,6 , ale nigdy nie miałem pow. 8l z tankowania ( komp mało przekłamuje ) . Jak więcej po mieście i dłuższe trasy przy ciężkiej nodze to da radę zejść poniżej 7l
Oczywiście, wcześniej golf 1,6tdi 115km w każdych warunkach palił około litr mniej niż ta hybryda taka to nowoczesność

Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, goden napisał(a):

Oczywiście, wcześniej golf 1,6tdi 115km w każdych warunkach palił około litr mniej niż ta hybryda emoji16.png taka to nowoczesność emoji16.png

Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka
 

 

Gdybys pojezdzil po mocno zakorkowanym, duzym miescie to bys odczul roznice na korzysc hybrydy.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korki nie wystarczą. Teraz jak jest zimno trzeba rozpocząć jazdę dosyć żwawo żeby się silnik nagrzał, wtedy może być chwilę korka , żeby za chwilę znów trochę rozgrzać ślinik
Generalnie do miasta uważam jak najbardziej hybryda, ale stare dobre TDI też dawało radę

Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, pejus1982 napisał(a):


Dziwne klamki, jakoś ciasno w środku - może przez zabudowaną konsolę środkową. Dużo lepsza jak coś Corolla cross.

Ale piszesz o starym czy nowym CHR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pejus1982 napisał(a):

 

O nowym.

Z przodu wydaje się ciaśniejszy jak stary, mi bardzo przeszkadzała właśnie konsola środkowa ale ogólnie w środku dużo fajniej wygląda, szczególnie ekran bardziej panoramiczny. Porównywałem z Corollą Cross i tam wnętrze nie robi takiego wrażenia. A te klamki to lekko tandetą mi zajeżdżały, i podobno jak w Lexusie lubią przymarznąć.

Edytowane przez misiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, pejus1982 napisał(a):

 

O nowym.

Ten nowy chr ma cały czas hybrydę 4 generacji przy silniku 1.8?

W tej cenie i z tym silnikiem to raczej poprzednia generacja. 

Nowa startuje z cennika od 149k prawie. 

 

Co do yarka to niestety plastiki tanie w środku i nawet ten poprzedni chr będzie o niebo lepszy. 

 

Hybryda w zimie od startu więcej pali bo grzeje baterie i środek. Ale po nagrzaniu spokojnie można zejść do 5l bez starania jadąc po mieście do +10 szybciej. Ja piszę o Corolli. 

 

Co do samego salonu to w carolinie w Warszawie byłem 3 razy. Za każdym razem spędziłem tam ponad 30 minut i mimo pustego salonu i chodzenia od samochodu do samochodu i przeglądania cenników pies z kulawą noga się nie zainteresował. 

A w chodzeniu na przykład chwilę jak się stoi przy samochodzie to się handlowiec pyta czy może pomóc.

Co kraj to obyczaj. ;)

Edytowane przez muzz
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 19.01.2024 o 21:35, goden napisał(a):

Normalnie bez hybrydy palił by jeszcze więcej. Generalnie po mieście nie ma siły, hybryda robi robotę emoji106.png

Mam służbowo corollę 2.0 hybrydę, po mieście krótkie odcinki (1-2km) i rzadko w sensie za każdym razem trzeba nagrzać kabinę pokazuje 10+.

Dłuższe czyli powyżej 10km już koło 5.

Ale jeżdżę głównie A i S a tam spalanie przy tempo 140 - 7 -7,5

Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka
 

To potwierdza regułę, że hybryda jest dobra tylko do miasta i wokół miasta. Na trasie wyje i nie daje oszczędności w spalaniu. W takich warunkach TSI pali dużo mniej. Przy 140 km/h Leon 1.4 TSI palił ok 6,5-6,8 l/100 km. Ile dalej w las, tym gorzej wypada hybryda. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To potwierdza regułę, że hybryda jest dobra tylko do miasta i wokół miasta. Na trasie wyje i nie daje oszczędności w spalaniu. W takich warunkach TSI pali dużo mniej. Przy 140 km/h Leon 1.4 TSI palił ok 6,5-6,8 l/100 km. Ile dalej w las, tym gorzej wypada hybryda. 
Na zwykłych drogach wojewódzkich hybryda kręci wynik koło 5 na 100. Silnik 2.0 prawie 200 kucy, całkiem przyjemnie jedzie, i oczywiście wyje jak chcesz szybko przyspieszyć ale przyspieszanie trwa chwilę więc i do wycia mozna się przyzwyczaić. Nie wybrałbym chyba prywatnie Toyoty, ale z drugiej strony nie ma się do czego przyczepić, moc jest natychmiast , czuć mocno pomoc prądu.
Na autostradzie przy tempo 140 jest całkiem ok jeżeli chodzi o wyciszenie. Nie jest to poziom klasy D, ale nie ma też tragedii jak w kia Optima


Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

Przy 140 km/h Leon 1.4 TSI palił ok 6,5-6,8 l/100 km

akurat to jeden z niżej palących silników przy takich prędkościach więc nie podawałbym go za odnośnie ;] 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W toyotowej hybrydzie robotę robi to poczucie jeżdżenia "prawie elektrykiem" po mieście - automat, błyskawiczna reakcja silnika elektrycznego na wdepnięcie pedału i cisza.

Z drugiej strony płynna jazda w trasie z dozwolonymi prędkościami jest znośna. Mi jadąc na trasie Warszawa - Kraków - Warszawa Corolla 1.8 2021 spaliła 5,6 l/100 km, a na tempomacie było ustawione 120 km/h. Ruch był mały. Auto skutecznie zniechęca do ciśnięcia go i dla mnie jedynie nie nadaje się na jazdę po górzystym terenie - silnik wyje wtedy za każdym podjazdem pod górę i na to nie ma wyjścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, bielaPL napisał(a):

akurat to jeden z niżej palących silników przy takich prędkościach więc nie podawałbym go za odnośnie ;] 

dokładnie

19 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

To potwierdza regułę, że hybryda jest dobra tylko do miasta i wokół miasta. Na trasie wyje i nie daje oszczędności w spalaniu. W takich warunkach TSI pali dużo mniej. Przy 140 km/h Leon 1.4 TSI palił ok 6,5-6,8 l/100 km. Ile dalej w las, tym gorzej wypada hybryda. 

nowy 1.5 eTSi w Leonie przy tej prędkości pokazuje 7+. W ogóle zejście poniżej 6 jest nie lada wyczynem. Raz mi się udało ale się bardzo starałem i nogi ciężkiej nie mam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

To podam drugie auto: A5 45 TFSI Quattro - przy 140 km/h spalanie na poziomie ok 7,2-7,5 l/100 km :)

no i to jest normalne ;] mi przy 140 hajcuje tak z 7.7, tyle że ja piłuje 1.0 ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.01.2024 o 16:13, OPAL napisał(a):

W toyotowej hybrydzie robotę robi to poczucie jeżdżenia "prawie elektrykiem" po mieście - automat, błyskawiczna reakcja silnika elektrycznego na wdepnięcie pedału i cisza.

Z drugiej strony płynna jazda w trasie z dozwolonymi prędkościami jest znośna. Mi jadąc na trasie Warszawa - Kraków - Warszawa Corolla 1.8 2021 spaliła 5,6 l/100 km, a na tempomacie było ustawione 120 km/h. Ruch był mały. Auto skutecznie zniechęca do ciśnięcia go i dla mnie jedynie nie nadaje się na jazdę po górzystym terenie - silnik wyje wtedy za każdym podjazdem pod górę i na to nie ma wyjścia.

Powiem więcej - jadąc po górach auto wyje cały czas - i pod górę z oczywistych powodów i z góry - bo chce hamować biegami 😀 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś wiecie drodzy moi na jaki realny rabat na skode kamiq i scale 1.5tsi (lepsze wersje niż podstawowe) z nowego rocznika można liczyć? Już wiem, że dużo wiecej niż na dywaniki, ale procentowo bez szału. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, iwik napisał(a):

Coś wiecie drodzy moi na jaki realny rabat na skode kamiq i scale 1.5tsi (lepsze wersje niż podstawowe) z nowego rocznika można liczyć? Już wiem, że dużo wiecej niż na dywaniki, ale procentowo bez szału. 

6-8%

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Chalek napisał(a):

Na auto z placu.

Aaa, to nie, oferty są na rocznik 2024 i już nowe nazwy wersji wyposażenia ('selection'). Nie wiem czy do produkcji czy z parkingu przed fabryką, czy już jadą do dilera. 

Edytowane przez iwik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, czachabrava napisał(a):

 

Daj namiar na handlowca co da tyle rabatu. 

Re wo lubin lub lellek gliwice.

Bez większego problemu 6% przy finansowaniu vw bank.

Edytowane przez Chalek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Chalek napisał(a):

Re wo lubin lub lellek gliwice.

Bez większego problemu 6% przy finansowaniu vw bank.

 

W Gliwicach urwałem ok. 7 % rabatu na stojącego Karoqa z poprzedniego rocznika (2023), ale finalnie pozostałem przy zamówieniu do produkcji w 2024 r. z rabatem 3,33 %. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.