Fili_P Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia jakieś mies. temu kolega z pracy rozważał Yarisa Cross w Hybrydzie za lekko ponad 110kzł . Po przejechaniu kilkunastu km stwierdził , że to auto jest dla PH , bo jest głośne ( CVT ) i mega twarde plastiki . Ostatecznie kupił CH-R 1.8 122km hybryda za niecałe 130kzł , ale to skok o klasę albo 2 wyżej jeśli chodzi o wykończenie , miejsca minimalnie więcej jak stwierdził . na krótkich trasach po 3-mieście pali mu "normalnie " czyli 6.5-6.9l z 2kkm What? Koleżanka w Gdyni ma 3,5-4,9 L/ 100 wg kompaNiech sprawdzi czy nie popsute kupil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia What? Koleżanka w Gdyni ma 3,5-4,9 L/ 100 wg kompaNiech sprawdzi czy nie popsute kupilKrótkie trasy i rzadko to można zrozumieć, hybryda musi się nagrzać żeby działała a to chwilę trwa .Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmaciejosss Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia 3 minuty temu, pejus1982 napisał(a): Dziwne klamki, jakoś ciasno w środku - może przez zabudowaną konsolę środkową. Dużo lepsza jak coś Corolla cross. ale i cena wyższa , o dziwo moja kierowniczka zamówiła , wersja za ok 180kzł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia 12 minut temu, Fili_P napisał(a): What? Koleżanka w Gdyni ma 3,5-4,9 L/ 100 wg kompa Niech sprawdzi czy nie popsute kupil Zima hybryda spali sporo wiecej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmaciejosss Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia 43 minuty temu, Fili_P napisał(a): What? Koleżanka w Gdyni ma 3,5-4,9 L/ 100 wg kompa Niech sprawdzi czy nie popsute kupil kolega ma do pracy 5km więc nie za dużo , 1,8 sporo działa na tym dystansie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia kolega ma do pracy 5km więc nie za dużo , 1,8 sporo działa na tym dystansie Normalnie bez hybrydy palił by jeszcze więcej. Generalnie po mieście nie ma siły, hybryda robi robotę Mam służbowo corollę 2.0 hybrydę, po mieście krótkie odcinki (1-2km) i rzadko w sensie za każdym razem trzeba nagrzać kabinę pokazuje 10+.Dłuższe czyli powyżej 10km już koło 5.Ale jeżdżę głównie A i S a tam spalanie przy tempo 140 - 7 -7,5Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmaciejosss Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia 36 minut temu, goden napisał(a): Normalnie bez hybrydy palił by jeszcze więcej. Generalnie po mieście nie ma siły, hybryda robi robotę Mam służbowo corollę 2.0 hybrydę, po mieście krótkie odcinki (1-2km) i rzadko w sensie za każdym razem trzeba nagrzać kabinę pokazuje 10+. Dłuższe czyli powyżej 10km już koło 5. Ale jeżdżę głównie A i S a tam spalanie przy tempo 140 - 7 -7,5 Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka czyli też nie za mało , moje wyższe auto przy 140km/h na tempomacie podchodzi pod 8l , ale nigdy nie przekroczyłem tej granicy . Po mieście krótkie trasy to też mam 7,2-7,6 , ale nigdy nie miałem pow. 8l z tankowania ( komp mało przekłamuje ) . Jak więcej po mieście i dłuższe trasy przy ciężkiej nodze to da radę zejść poniżej 7l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 20 Stycznia Udostępnij Napisano 20 Stycznia czyli też nie za mało , moje wyższe auto przy 140km/h na tempomacie podchodzi pod 8l , ale nigdy nie przekroczyłem tej granicy . Po mieście krótkie trasy to też mam 7,2-7,6 , ale nigdy nie miałem pow. 8l z tankowania ( komp mało przekłamuje ) . Jak więcej po mieście i dłuższe trasy przy ciężkiej nodze to da radę zejść poniżej 7lOczywiście, wcześniej golf 1,6tdi 115km w każdych warunkach palił około litr mniej niż ta hybryda taka to nowoczesność Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Stycznia Udostępnij Napisano 20 Stycznia 29 minut temu, goden napisał(a): Oczywiście, wcześniej golf 1,6tdi 115km w każdych warunkach palił około litr mniej niż ta hybryda taka to nowoczesność Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka Gdybys pojezdzil po mocno zakorkowanym, duzym miescie to bys odczul roznice na korzysc hybrydy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 20 Stycznia Udostępnij Napisano 20 Stycznia Korki nie wystarczą. Teraz jak jest zimno trzeba rozpocząć jazdę dosyć żwawo żeby się silnik nagrzał, wtedy może być chwilę korka , żeby za chwilę znów trochę rozgrzać ślinik Generalnie do miasta uważam jak najbardziej hybryda, ale stare dobre TDI też dawało radęWysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 20 Stycznia Udostępnij Napisano 20 Stycznia 15 godzin temu, deszczowyRoman napisał(a): Nie xhcieli wcisnac zabezpieczenia antykradziezowego za 3 kola? Mają promke i za 0 zł dokładają 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 20 Stycznia Udostępnij Napisano 20 Stycznia 15 godzin temu, pejus1982 napisał(a): Dziwne klamki, jakoś ciasno w środku - może przez zabudowaną konsolę środkową. Dużo lepsza jak coś Corolla cross. Ale piszesz o starym czy nowym CHR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 20 Stycznia Udostępnij Napisano 20 Stycznia 9 minut temu, misiu napisał(a): Ale piszesz o starym czy nowym CHR O nowym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 20 Stycznia Udostępnij Napisano 20 Stycznia (edytowane) 2 godziny temu, pejus1982 napisał(a): O nowym. Z przodu wydaje się ciaśniejszy jak stary, mi bardzo przeszkadzała właśnie konsola środkowa ale ogólnie w środku dużo fajniej wygląda, szczególnie ekran bardziej panoramiczny. Porównywałem z Corollą Cross i tam wnętrze nie robi takiego wrażenia. A te klamki to lekko tandetą mi zajeżdżały, i podobno jak w Lexusie lubią przymarznąć. Edytowane 20 Stycznia przez misiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 20 Stycznia Udostępnij Napisano 20 Stycznia (edytowane) 5 godzin temu, pejus1982 napisał(a): O nowym. Ten nowy chr ma cały czas hybrydę 4 generacji przy silniku 1.8? W tej cenie i z tym silnikiem to raczej poprzednia generacja. Nowa startuje z cennika od 149k prawie. Co do yarka to niestety plastiki tanie w środku i nawet ten poprzedni chr będzie o niebo lepszy. Hybryda w zimie od startu więcej pali bo grzeje baterie i środek. Ale po nagrzaniu spokojnie można zejść do 5l bez starania jadąc po mieście do +10 szybciej. Ja piszę o Corolli. Co do samego salonu to w carolinie w Warszawie byłem 3 razy. Za każdym razem spędziłem tam ponad 30 minut i mimo pustego salonu i chodzenia od samochodu do samochodu i przeglądania cenników pies z kulawą noga się nie zainteresował. A w chodzeniu na przykład chwilę jak się stoi przy samochodzie to się handlowiec pyta czy może pomóc. Co kraj to obyczaj. Edytowane 20 Stycznia przez muzz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 28 Stycznia Udostępnij Napisano 28 Stycznia W dniu 19.01.2024 o 21:35, goden napisał(a): Normalnie bez hybrydy palił by jeszcze więcej. Generalnie po mieście nie ma siły, hybryda robi robotę Mam służbowo corollę 2.0 hybrydę, po mieście krótkie odcinki (1-2km) i rzadko w sensie za każdym razem trzeba nagrzać kabinę pokazuje 10+. Dłuższe czyli powyżej 10km już koło 5. Ale jeżdżę głównie A i S a tam spalanie przy tempo 140 - 7 -7,5 Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka To potwierdza regułę, że hybryda jest dobra tylko do miasta i wokół miasta. Na trasie wyje i nie daje oszczędności w spalaniu. W takich warunkach TSI pali dużo mniej. Przy 140 km/h Leon 1.4 TSI palił ok 6,5-6,8 l/100 km. Ile dalej w las, tym gorzej wypada hybryda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 28 Stycznia Udostępnij Napisano 28 Stycznia To potwierdza regułę, że hybryda jest dobra tylko do miasta i wokół miasta. Na trasie wyje i nie daje oszczędności w spalaniu. W takich warunkach TSI pali dużo mniej. Przy 140 km/h Leon 1.4 TSI palił ok 6,5-6,8 l/100 km. Ile dalej w las, tym gorzej wypada hybryda. Na zwykłych drogach wojewódzkich hybryda kręci wynik koło 5 na 100. Silnik 2.0 prawie 200 kucy, całkiem przyjemnie jedzie, i oczywiście wyje jak chcesz szybko przyspieszyć ale przyspieszanie trwa chwilę więc i do wycia mozna się przyzwyczaić. Nie wybrałbym chyba prywatnie Toyoty, ale z drugiej strony nie ma się do czego przyczepić, moc jest natychmiast , czuć mocno pomoc prądu. Na autostradzie przy tempo 140 jest całkiem ok jeżeli chodzi o wyciszenie. Nie jest to poziom klasy D, ale nie ma też tragedii jak w kia Optima Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 29 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 13 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał(a): Przy 140 km/h Leon 1.4 TSI palił ok 6,5-6,8 l/100 km akurat to jeden z niżej palących silników przy takich prędkościach więc nie podawałbym go za odnośnie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 29 Stycznia Udostępnij Napisano 29 Stycznia W toyotowej hybrydzie robotę robi to poczucie jeżdżenia "prawie elektrykiem" po mieście - automat, błyskawiczna reakcja silnika elektrycznego na wdepnięcie pedału i cisza. Z drugiej strony płynna jazda w trasie z dozwolonymi prędkościami jest znośna. Mi jadąc na trasie Warszawa - Kraków - Warszawa Corolla 1.8 2021 spaliła 5,6 l/100 km, a na tempomacie było ustawione 120 km/h. Ruch był mały. Auto skutecznie zniechęca do ciśnięcia go i dla mnie jedynie nie nadaje się na jazdę po górzystym terenie - silnik wyje wtedy za każdym podjazdem pod górę i na to nie ma wyjścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 29 Stycznia Udostępnij Napisano 29 Stycznia 6 godzin temu, bielaPL napisał(a): akurat to jeden z niżej palących silników przy takich prędkościach więc nie podawałbym go za odnośnie dokładnie 19 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał(a): To potwierdza regułę, że hybryda jest dobra tylko do miasta i wokół miasta. Na trasie wyje i nie daje oszczędności w spalaniu. W takich warunkach TSI pali dużo mniej. Przy 140 km/h Leon 1.4 TSI palił ok 6,5-6,8 l/100 km. Ile dalej w las, tym gorzej wypada hybryda. nowy 1.5 eTSi w Leonie przy tej prędkości pokazuje 7+. W ogóle zejście poniżej 6 jest nie lada wyczynem. Raz mi się udało ale się bardzo starałem i nogi ciężkiej nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 30 Stycznia Udostępnij Napisano 30 Stycznia W dniu 29.01.2024 o 09:39, bielaPL napisał(a): akurat to jeden z niżej palących silników przy takich prędkościach więc nie podawałbym go za odnośnie To podam drugie auto: A5 45 TFSI Quattro - przy 140 km/h spalanie na poziomie ok 7,2-7,5 l/100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 31 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 11 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał(a): To podam drugie auto: A5 45 TFSI Quattro - przy 140 km/h spalanie na poziomie ok 7,2-7,5 l/100 km no i to jest normalne mi przy 140 hajcuje tak z 7.7, tyle że ja piłuje 1.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goden Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia W dniu 29.01.2024 o 16:13, OPAL napisał(a): W toyotowej hybrydzie robotę robi to poczucie jeżdżenia "prawie elektrykiem" po mieście - automat, błyskawiczna reakcja silnika elektrycznego na wdepnięcie pedału i cisza. Z drugiej strony płynna jazda w trasie z dozwolonymi prędkościami jest znośna. Mi jadąc na trasie Warszawa - Kraków - Warszawa Corolla 1.8 2021 spaliła 5,6 l/100 km, a na tempomacie było ustawione 120 km/h. Ruch był mały. Auto skutecznie zniechęca do ciśnięcia go i dla mnie jedynie nie nadaje się na jazdę po górzystym terenie - silnik wyje wtedy za każdym podjazdem pod górę i na to nie ma wyjścia. Powiem więcej - jadąc po górach auto wyje cały czas - i pod górę z oczywistych powodów i z góry - bo chce hamować biegami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia Coś wiecie drodzy moi na jaki realny rabat na skode kamiq i scale 1.5tsi (lepsze wersje niż podstawowe) z nowego rocznika można liczyć? Już wiem, że dużo wiecej niż na dywaniki, ale procentowo bez szału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia 27 minut temu, iwik napisał(a): Coś wiecie drodzy moi na jaki realny rabat na skode kamiq i scale 1.5tsi (lepsze wersje niż podstawowe) z nowego rocznika można liczyć? Już wiem, że dużo wiecej niż na dywaniki, ale procentowo bez szału. 6-8% 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2 minuty temu, Chalek napisał(a): 6-8% Na wersje po liftingu czy jeszcze ta poprzednia? Bo teraz zarowno Scala jak i Kamiq zostaly odswizone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia 24 minuty temu, Maciej__ napisał(a): Na wersje po liftingu czy jeszcze ta poprzednia? Bo teraz zarowno Scala jak i Kamiq zostaly odswizone. Na auto z placu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia 14 minut temu, Chalek napisał(a): Na auto z placu. OK, czyli to jeszcze przed FL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia (edytowane) 25 minut temu, Chalek napisał(a): Na auto z placu. Aaa, to nie, oferty są na rocznik 2024 i już nowe nazwy wersji wyposażenia ('selection'). Nie wiem czy do produkcji czy z parkingu przed fabryką, czy już jadą do dilera. Edytowane 31 Stycznia przez iwik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 1 Lutego Udostępnij Napisano 1 Lutego 14 godzin temu, Chalek napisał(a): 6-8% Daj namiar na handlowca co da tyle rabatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 1 Lutego Udostępnij Napisano 1 Lutego (edytowane) 15 minut temu, czachabrava napisał(a): Daj namiar na handlowca co da tyle rabatu. Re wo lubin lub lellek gliwice. Bez większego problemu 6% przy finansowaniu vw bank. Edytowane 1 Lutego przez Chalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 1 Lutego Udostępnij Napisano 1 Lutego 14 minut temu, Chalek napisał(a): Re wo lubin lub lellek gliwice. Bez większego problemu 6% przy finansowaniu vw bank. W Gliwicach urwałem ok. 7 % rabatu na stojącego Karoqa z poprzedniego rocznika (2023), ale finalnie pozostałem przy zamówieniu do produkcji w 2024 r. z rabatem 3,33 %. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.