lelek Napisano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 Póki co pokażę diodę bez oprawki. Ta z oprawką skonstruowana jest podobnie, z tym ze rezystor i dioda nie jest zalana plastikiem jak w tej na focie tylko "na powietrzu" dolutowana do blaszek oprawki: widać diodę i rezystor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 > widać diodę i rezystor? widac !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcano Napisano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 dziękować koledze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 A tak wygląda po rozebraniu. Jak widac rezystor oderwał sie od LEDa (trzyma się blaszki lewej) a zwykła dioda przylutowana jest do LEDa i do blaszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcano Napisano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 jeszcze raz dziekowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 > jeszcze raz dziekowac Na zdrówko Muszę Was jednak przestrzec... W zależności od sprzedawcy można trafić na takie g...wna, które mają te metalowe piórka tak kruche, że każda próba ich przygięcia kończy się nieodwołalnie ich ułamaniem. A przyginać często trzeba bo nie da się ich zamontować w otworach bo są "za ścisłe". Kiedyś kupowalem (rok temu) i trafilem OK a koledzy na forum jednocześnie pisali, że im się łamią. Niestety skończył się zapas i musialem kupić nowe. Niestety, pierwsze 4, które zakładałem połamały się. Tandeta... Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 > Na zdrówko > Muszę Was jednak przestrzec... W zależności od sprzedawcy można > trafić na takie g...wna, które mają te metalowe piórka tak > kruche, że każda próba ich przygięcia kończy się nieodwołalnie > ich ułamaniem. A przyginać często trzeba bo nie da się ich > zamontować w otworach bo są "za ścisłe". Kiedyś kupowalem (rok > temu) i trafilem OK a koledzy na forum jednocześnie pisali, że > im się łamią. Niestety skończył się zapas i musialem kupić nowe. > Niestety, pierwsze 4, które zakładałem połamały się. Tandeta... potwierdzam... kupowałem na allegro od tego sprzedawcy linka do aukcji baaaardzo łatwo ułamać skrzydełko... ale złamałem tylko jedno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcano Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 A mam jeszcze jedno pytanko - jak Kolega rozdzielił kontrolkę od płynu hamulcowego (niski poziom) i od ręcznego ? W oryginale oba urządzenia są podpięte pod jedną kontrolkę... Co prawda jeszcze nie robię, ale pomału przymierzam się do pracy i chciałbym zebrać jak najwięcej info... Z góry dzięki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pzajac Napisano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > A mam jeszcze jedno pytanko - jak Kolega rozdzielił kontrolkę od > płynu hamulcowego (niski poziom) i od ręcznego ? W oryginale > oba urządzenia są podpięte pod jedną kontrolkę... > Co prawda jeszcze nie robię, ale pomału przymierzam się do pracy i > chciałbym zebrać jak najwięcej info... u mnie są fabrycznie oddzielne ikonki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcano Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 no właśnie... a jam mam podpięte pod jedną kontrolkę oba... w najgorszym wypadku wyprowadzę nowe przewody... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf27 Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > A mam jeszcze jedno pytanko - jak Kolega rozdzielił kontrolkę od > płynu hamulcowego (niski poziom) i od ręcznego ? W oryginale > oba urządzenia są podpięte pod jedną kontrolkę... > Co prawda jeszcze nie robię, ale pomału przymierzam się do pracy i > chciałbym zebrać jak najwięcej info... > Z góry dzięki. Pozdrawiam. Przewody od ręcznego i poziomu płynu hamulcowego łączą się we wtyczce przy zegarach. Wystarczy je rozdzielić. przewód od hamulca ręcznego zakończyć wsówką taką jak pozostałe we wtyczce i wsunąć w wolny slot obo przewodu do kontrolki płynu hamulcowego. Pozostała instalacja jest na folii w zegarach. No i oczywiście włożyć samą kontrolkę. Mam nadzieję, że w miarę jasno to wytłumaczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcano Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 podziękował :-) i jeszcze jedno pytanie - gdzie mogę dostać czujnik poziomu płynu w zbiorniczku spryskiwacza - na przykład taki jak w tym manualu - klik (Astra F) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > podziękował :-) > i jeszcze jedno pytanie - gdzie mogę dostać czujnik poziomu płynu w > zbiorniczku spryskiwacza - na przykład taki jak w tym manualu - > klik (Astra F) ??? bywają na allegro, czasem ktoś u nas się ogłasza... ZTCP pamiętam 35-40 zeta wołają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcano Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 a zna Kolega może numer tej części ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pzajac Napisano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > podziękował :-) > i jeszcze jedno pytanie - gdzie mogę dostać czujnik poziomu płynu w > zbiorniczku spryskiwacza - na przykład taki jak w tym manualu - > klik (Astra F) ??? albo w ASO, ~70 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > a zna Kolega może numer tej części ? w pracy jestem, a tu EPC nie mam jak ktoś nie poda wcześniej, to wieczorkiem wrzucę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcano Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 dzięks :-) będę cierpliwie czekał ;-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pzajac Napisano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > a zna Kolega może numer tej części ? 90 346 055 12 38 401 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joszi Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > a zna Kolega może numer tej części ? mam ten czujnik w domu akurat więc mogę numerki spisać zjednaj strony pisze GM 90213 473POM z drugiej strony HELLA 5345-00 Czujnik został wyjęty z astry GSI ja za czujniki poziomu płynu spryskiwaczy i poziomu płynu chłodzącego dałem razem 50zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcano Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalw80 Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > Przewody od ręcznego i poziomu płynu hamulcowego łączą się we wtyczce > przy zegarach. Wystarczy je rozdzielić. przewód od hamulca > ręcznego zakończyć wsówką taką jak pozostałe we wtyczce i wsunąć > w wolny slot obo przewodu do kontrolki płynu hamulcowego. > Pozostała instalacja jest na folii w zegarach. No i oczywiście > włożyć samą kontrolkę. > Mam nadzieję, że w miarę jasno to wytłumaczyłem. Możesz jeszcze powiedzieć o która wtyczke przy zegarach chodzi i który to pin,a już super bybyło gdybyś napisał jaki kolor ma ten przewód i w który pin wpiąc potem ta kontrolke od płynu Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyzie Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > przewód i w który pin wpiąc potem ta kontrolke od płynu > Pozdro witam. też chętnie skorzystam bo na schematach, które mam pisze że przewody podłączopone są pod pin 10 w tej większej kostce. Od czujnika płynu jest to przewód brązowo-czerwony a od czujnika zaciągniętego hamulca ręcznego przewód brązowo-biały. Też będe rozdzielał te kontrolki przy okazji przerabiania kontrolek. Jeśli ktoś ma schematy z rozdzielonymi kontrolkami to niech podeśle mi na email, będe wdzięczny. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joszkob Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > A swoją droga wczoraj sam siebie zaskoczyłem, bo skleić 6 warstw > folii i tak precyzyjnie, żeby dopasować te kropeczki z kontrolce > spryskowaczy to już zegarmistrzowska precyzja Toż one mają 0,5 > mm średnicy Udało mi się, każdą kropeczkę widać > Pozdroofka No tak, a próbował ktoś dopasować kontrolkę z napisem alarm. Małe kropeczki na spryskiwaczu to pikuś w porównaniu z tym napisem. Moje folie już poklejone. Jutro idą do licznika to jak będzie gotowe to się pochwalę. Niestety na razie tylko standardowe ikonki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > No tak, a próbował ktoś dopasować kontrolkę z napisem alarm. Małe > kropeczki na spryskiwaczu to pikuś w porównaniu z tym napisem. > Moje folie już poklejone. Ile warstw daleś? > Jutro idą do licznika to jak będzie gotowe to się pochwalę. Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joszkob Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > No, dziś zamontowalem folijki Czy miałeś problem ze ścierającym się tonerem z folii. Kupiłem (podobno specjalną) folię do drukowania na laserówkach i po wydrukowaniu jak mocno przeciągnąłem palcem to toner się kruszył. Właściwie rozwiązałem go przy drugim szablonie bo wpadłem na pomysł żeby wszystko zakleić taśmą przeźroczystą i zadziałało. Jeszcze jedno co może się przydać. Próbowałem drukować na dwóch różnych drukarkach laserowych: HP 2100 i HP 1320n i ku mojemu zaskoczeniu HP 1320n wydrukowała to zdecydowanie lepiej. Właściwie wydruk z 2100 nie nadawał się do niczego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joszkob Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > Ile warstw daleś? > Pozdroofka 4 warstwy. Na domowej lampce przy podświetleniu 20W zaje...fajnie oczoje..a nie widać prześwitów. Może dlatego, że nic nie widać . Mogę zapodać fotkę ale w domowych warunkach. A tak przy okazji na jakiej drukarce drukowałeś i na jakiej folii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > Czy miałeś problem ze ścierającym się tonerem z folii. Nie. Trzyma się nieboszczyk wieka trumny > A tak przy okazji na jakiej drukarce drukowałeś i na jakiej folii? Drukarka to jakiś Samsung, nie pamiętam numerka. A folia "do kserokopiarek i drukarek laserowych" (taki napis na pudełku był Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 Dziś toczylem walkę z wylącznikiem światła (i zarazem kontrolki) w bagażniku. Bolec jest na tyle dlugi, że kontrolka zapala siędopiero wtedy kiedy klapa jest sporo uchylona. Nie wiem jak u was, ale u mnie klapa zamyka się "na dwa razy" tzn kiedy delikatnie przymknę, zamek już zaskoczy ale klapa będzie walić góra-dół. Dopiero mocniejsze klapnięcie blokuje się ją całkowicie i klapa ani drgnie. Często się zdarza mojej kobicie, że nie zamknie jest dokładnie (słabowita widać jakaś... ) i potem melduje, że "coś stukało z tyłu jak jechałam..." Gdyby kontrolka spełniała swoje zadanie dałaby jej po oczach i może by wpadla na to aby domknąć klapę. Dlatego starałem się tak ustawić ten bolec wyłącznika aby kontrolka świeciła się jeszcze przy tym delikatnym zamknieciu a gasła dopiero przy pełnej blokadzie. Nie chciałem ucinać bolca (nie lubię nieodwracalnych rozwiązań ) więc poradziłem sobie inaczej: zmusiłem bolec aby w stanie otwarcia był już wstepnie wciśnięty. Wywlokłem go na wierzch, wcisnąłem i na część bolca, który wylazi z drugiej strony (rozwierając przy tym styk) nawinałem odpowiednią (w moim przypadku 6 ) zwojów drutu miedzianego, fi 1,5 mm. Dzięki temu bolec nie powraca do swojego normalnego stanu (długości) a miedź zapewnia kontakt elektryczny. Kontrolka gaśnie dopiero przy zupełnej blokadzie klapy i wreszcie teraz ma sens. Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalw80 Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > witam. > też chętnie skorzystam bo na schematach, które mam pisze że przewody > podłączopone są pod pin 10 w tej większej kostce. > Od czujnika płynu jest to przewód brązowo-czerwony a od czujnika > zaciągniętego hamulca ręcznego przewód brązowo-biały. > Też będe rozdzielał te kontrolki przy okazji przerabiania kontrolek. > Jeśli ktoś ma schematy z rozdzielonymi kontrolkami to niech podeśle > mi na email, będe wdzięczny. > pozdrawiam Sledzac droge sciezki od kontrolki do kostki wydaje mi sie ze przewod od recznego trzeba wpiac w ten pusty pin obok pinu 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > Sledzac droge sciezki od kontrolki do kostki wydaje mi sie ze przewod > od recznego trzeba wpiac w ten pusty pin obok pinu 10 Dokładnie. U mnie te obwody/kontrolki są rozdzielone i przewód brązowo-bialy od ręcznego wlaśnie tu jest wpiety. Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andres Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 Witam,. A możecie sie pochwalić jakim klejem sklejacie warstwy folii ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pzajac Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Witam,. > A możecie sie pochwalić jakim klejem sklejacie warstwy folii ? ja uzywałem Cyjanopanu, ale zwykła kropelka też może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalw80 Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Dokładnie. U mnie te obwody/kontrolki są rozdzielone i przewód > brązowo-bialy od ręcznego wlaśnie tu jest wpiety. > Pozdroofka nie wiesz od czego można by podpasować taka złaczke do tej kostki albo ewentualnie jak to podpiać nie majać takiej złaczki? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > nie wiesz od czego można by podpasować taka złaczke do tej kostki > albo ewentualnie jak to podpiać nie majać takiej złaczki? > Pozdro Można ze szrotu dorwać wtyczkę i wyjąć sobie z niej styk. Jeżeli nie, to pozostaje podlączyć ją jak pozostałe kontrolki: przewód wprost do żarówki (tzn pewnie będziesz dawał jakąś złączkę przed żarówkami aby można było wyjąć zegary, więc do tej złączki) Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyzie Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 ja dostałem podobne złączki do tych w kostce w sklepie elektrnicznym. jednak były troszkę mniejsze i musiałem lutować je do zwykłch prostych i w ten sposób z dwóch róznych konektorków powstał jeden do kostki. Jednak najlepiej bedzie dorwać kostkę ze szrotu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joszkob Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 No chyba krew mnie zaleje. pokleiłem wszystko zegary rozbabroszone i okazało się, że moje folie są o ok 0,7 cm węższe od oryginałów. A mówiła mi Moja, że zanim to złożysz pomierz wszystko. Baby jednak trzeba słuchać . I co teraz ?. Wszystko gotowe a nie pasuje. Czy mam inne zegary niż wszyscy czy spaprałem wydruk? W załączeniu zdjęcie. no bez zdjęcia bo nie wiem jak zmniejszyć rozmiar. Nie śmiejcie się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 Śmiać się nie będziemy, bo niektórzy z nas... mieli tak samo Kiedy drukuje się z pdf'a ta franca ustawia skalowanie 95% No i wychodzi mniejsze. Trza po kliknięciu w "drukuj" w rozwijalnym pasku ustawić "bez skalowania" Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joszkob Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Śmiać się nie będziemy, bo niektórzy z nas... mieli tak samo > Kiedy drukuje się z pdf'a ta franca ustawia skalowanie 95% No i > wychodzi mniejsze. Trza po kliknięciu w "drukuj" w rozwijalnym > pasku ustawić "bez skalowania" > Pozdroofka No ale jak jest po jangielsku w ustawieniach drukarki to ja furman mogu nie kumać. Czegu wy ludzia nie pisali mi wcześniej. Tyla roboty na nic. P.S. a może to lepiej bo nie byłem zadowolony z klejenia. Szkoda tylko, że obiecałem się dzisiaj pochwalić i nic z tego nie wyszło. Dzięki za info. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pzajac Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Śmiać się nie będziemy, bo niektórzy z nas... mieli tak samo > Kiedy drukuje się z pdf'a ta franca ustawia skalowanie 95% No i > wychodzi mniejsze. Trza po kliknięciu w "drukuj" w rozwijalnym > pasku ustawić "bez skalowania" Racja, jak się drukuje w Acrobat Readerze to ten cholernik domyślnie skaluje wydruk :/ Jak za pierwszym razem wydrukowałem pod windowsem to się mocno zdziwiłem przy dopasowywaniu (a wcześniej spędziłem kupę czasu przy sklejaniu folii :/ Zaraz tą uwagędopiszę w generatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > No ale jak jest po jangielsku w ustawieniach drukarki to ja furman > mogu nie kumać. To sobie pobierz polską wersją Acrobat Readera > Czegu wy ludzia nie pisali mi wcześniej. Miałem mówić, że pisałem ale przypomniałem sobie, że owszem pisałem ale komuś na priv > P.S. a może to lepiej bo nie byłem zadowolony z klejenia. Nie ma tego złego.... Jak bedziesz kleił to tylko po brzegach i delikatnie z klejem Tu masz obrazek jaki widać po kliknięciu w "drukuj". Zaznaczyłem dwie rzeczy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joszkob Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > To sobie pobierz polską wersją Acrobat Readera > Miałem mówić, że pisałem ale przypomniałem sobie, że owszem pisałem > ale komuś na priv > Nie ma tego złego.... > Jak bedziesz kleił to tylko po brzegach i delikatnie z klejem > Tu masz obrazek jaki widać po kliknięciu w "drukuj". Zaznaczyłem dwie > rzeczy: Dzieki. kurde cos polskich znakow nie moge pisac. z klejeniem to chyba nie ma juz problemow bo skleilem 3 komplety i conieco kumam tylko zdolnosci manualnych brakuje, albo cierpliwosci. Jutro zabieram sie do pracy. Dobrze, ze folia za arkusz kosztuje 1,4 bo bym zbankrutowal. Niestety drukuje w pracy i brak dostepu do netu to Acrobat Reader nie jest dostepny w polskiej wersji. Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awilk Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > Lelek nie zapomniał bo lelek nie zapomina... > A tak na poważnie to co mam fotografować? Folie? Tak samo wyglądają > jak w manualu pzajaca. Efekt końcowy? Żadne zdjęcie nie odda > tego jak wygląda naprawdę. Tym bardziej, że mam narazie tylko > standardowe kontrolki Jak podłączę resztę to zrobię jedną fotę > i pokazę na jakie kontrolki się zdecydowałem > Jeśli ktoś jeszcze się waha czy bawić się w wymianę to mowię, że > naprawdę warto. > Pozdroofka Jakim klejem kolega sklejał folie bi mnie kropelka rozpuszcza paskudnie atrament?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > Jakim klejem kolega sklejał folie bi mnie kropelka rozpuszcza > paskudnie atrament?? Pod ręką był akurat jakiś cyjanopan. Nie smaruj po całości tylko po samych brzegach, max 1mm od krawędzi. > atrament Na jakiej drukarce drukowałeś? Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awilk Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 > Pod ręką był akurat jakiś cyjanopan. Nie smaruj po całości tylko po > samych brzegach, max 1mm od krawędzi. > Na jakiej drukarce drukowałeś? > Pozdroofka Oczywiście ze na laserze a atrament - to z rozpędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cycu1969 Napisano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2007 Panowie a jak to wyglada w Astrze G mozna zrobic kontrolke swiateł dziemmych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2007 a czy te kontrolki beda dobrze wygladac jezeli pozostawie zwykle zaróweczki bez wmontowywania LED?? i czy w zestawie wskaxników wszystko jest co potrzeba aby podlaczyc dodatkowe kontrolki tzn. czy sa tam niewykorzystane zarowki, wtyczki zarowek itd czy musze cos dokupic a jezeli tak to co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2007 > a czy te kontrolki beda dobrze wygladac jezeli pozostawie zwykle > zaróweczki bez wmontowywania LED?? Ja dałem zwykłe żarówki. W tym wątku w którym teraz piszemy zapodałem foty jak to wygląda w dzień i w nocy > i czy w zestawie wskaxników > wszystko jest co potrzeba aby podlaczyc dodatkowe kontrolki tzn. > czy sa tam niewykorzystane zarowki, wtyczki zarowek itd czy > musze cos dokupic a jezeli tak to co?? Również w tym wątku zapodawałem foty zegarów od tyłu. Jak zobaczysz nie ma przygotowanych żarówek. Ba... Są tylko otwory ale okrągłe i trzeba wycinać "skrzydełka" aby weszła oprawka żarówki. Niektóre żarówki są ale niestety doprowadzone do nich ścieżki nie przydadzą się, co więcej trzeba zaizolować taśmą ich styki pod żarówkami a do żarówek doprowadzić przewody. Wszystko jest opisane w tym wątku oraz w tym: KLIK Przeczytaj oba, bo zwłaszcza w tym drugim są opisane problemy na które można się natknąć i opisane jak je rozwiązać Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2007 mam pytanie odnosnie elementu uzytego do kontrolek. co to jest ta folia transparentna?? gdzie ja mozna kupic?? czy nie jest to zwykła folia do robienia" folii na rzutnik"?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pzajac Napisano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2007 > mam pytanie odnosnie elementu uzytego do kontrolek. co to jest ta > folia transparentna?? gdzie ja mozna kupic?? czy nie jest to > zwykła folia do robienia" folii na rzutnik"?? tak, to zwykła folia do rzutników/druakrek laserowych/kserokopiarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin L. Napisano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2007 > mam pytanie odnosnie elementu uzytego do kontrolek. co to jest ta > folia transparentna?? gdzie ja mozna kupic?? czy nie jest to > zwykła folia do robienia" folii na rzutnik"?? Tak, to jest zwykła folia "na rzutnik". Tylko wybierz odpowiedni rodzaj w zależności na czym będziesz drukował (laser lub atrament). Folie nie są zamienne! Tzn nie możesz wydrukować atramentem na folii dla lasera i odwrotnie (tutaj jest mniejsze ryzyko, ale słyszałem że nie bardzo można). Podobno na laserze lepiej wychodzi, ja zrobiłem na domowej atramentówce i nie narzekam. Folia dla atramentówki jest jest lekko chropowata, przez co kontrolki jarzą sie niejednolicie (widać "chropowatość" jasności jeśli tak to można nazwać), ale z odległości głowy kierowcy już tego nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.