azja Napisano 26 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > W sumie może i racja... Ale RwIcIkowi więcej pali...heheh... > To niech wprowadzą lepiej te auta na > wodór czy może na jakiś inny wynalazek i już... ja mam "czystsze" sumienie zaślepiajac EGR, bo podobno jeżdżąc na LPG ekologiczny jestem pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > hmmm, ja u siebie nie zauważyłem... pewnie miałeś sprawnego EGRa U mnie odczuwam nie wzrost mocy, ale powrót mocy z czasów gdy silnik był nowszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniu Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > ups, nie napomknąłem, że powyższe > dotyczy astry F prod. 92-98... > pozdr. > Azja A o G nie ma nic na płytce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusek PL Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > A o G nie ma nic na płytce? A to Astra G się czymś rózni , prócz brzydoty, od Fki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > A to Astra G się czymś rózni , prócz brzydoty, od Fki? Oj rózni się, różni i to są znaczące różnice wbrew pozorom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusek PL Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > Oj rózni się, różni i to są znaczące różnice wbrew pozorom Ale za cenę tych różnic płacisz cenę nerwów... hehe... Prostota uber alles! A nie siakieś EGRy srery i inne duperele... A prospos, czy jakiś ocynk to w tej G już dawali? Bo sąsiad ma z 2000 G i siakoś zaprzyjaźniła mu się z rudą, a sąsiad emeryt i nie walił auta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > Ale za cenę tych różnic płacisz cenę nerwów... hehe... > Prostota uber alles! A nie siakieś EGRy srery i inne duperele... A > prospos, czy jakiś ocynk to w tej G już dawali? Bo sąsiad ma z > 2000 G i siakoś zaprzyjaźniła mu się z rudą, a sąsiad emeryt i > nie walił auta . Zdania naukowców na temat ocynku są podzielone - IMHO jakiś jest, ale nie do końca zabezpiecza przed rudą ... szczególnie auta z początku produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 27 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 > A o G nie ma nic na płytce? a jest fogle o wszelkich opelkach... pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanecem Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 Witam !! Mam pytanie - zwłaszcza do właścicieli Asterek, którzy już zaślepili ten nieszczęsny EGR. Czy zaślepka może być istotnie z blaszki aluminiowej (np. po napoju), czy też zastotosować lepszy materiał (blaszka ze stali nierdzewnej - szpachla "japonka" ? Czy tą zaślepkę należy uszczelnić - żaroodporny silikon lub coś podobnego ? No i czy przed tym zaślepieniem EGR musi być całowicie sprawny - mój mi jeszcze błedów nie wykazuje, ale mam podstawy aby stwierdzić, że już nie działa całowicie poprawnie. Dziękuję za informacje ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 27 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 > Witam !! > Mam pytanie - zwłaszcza do właścicieli Asterek, którzy już zaślepili > ten nieszczęsny EGR. > Czy zaślepka może być istotnie z blaszki aluminiowej (np. po napoju), > czy też zastotosować lepszy materiał (blaszka ze stali > nierdzewnej - szpachla "japonka" ? różne ludzie dawali generalnie odporna na wys. temperaturę... > Czy tą zaślepkę należy uszczelnić - żaroodporny silikon lub coś > podobnego ? rwIcIk dawał właśnie silikon termoodporny > No i czy przed tym zaślepieniem EGR musi być całowicie sprawny - mój > mi jeszcze błedów nie wykazuje, ale mam podstawy aby stwierdzić, > że już nie działa całowicie poprawnie. zarówno Twój, jak i mój EGR raczej nie da błędu poprzez "check engine" ja przynajmniej nie wyobrażam sobie jak urządzenie nie-elektryczne mogoby siakiś sygnał dla ECU wygenerować... pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 > Witam !! > Mam pytanie - zwłaszcza do właścicieli Asterek, którzy już zaślepili > ten nieszczęsny EGR. > Czy zaślepka może być istotnie z blaszki aluminiowej (np. po napoju), > czy też zastotosować lepszy materiał (blaszka ze stali > nierdzewnej - szpachla "japonka" ? > Czy tą zaślepkę należy uszczelnić - żaroodporny silikon lub coś > podobnego ? > No i czy przed tym zaślepieniem EGR musi być całowicie sprawny - mój > mi jeszcze błedów nie wykazuje, ale mam podstawy aby stwierdzić, > że już nie działa całowicie poprawnie. > Dziękuję za informacje ! ja dałem blaszkę japonkę + silikon wysokotemoeraturowy inni dają zwykłą blaszkę a jeszcze inni blaszkę z puszki po piwe bez silikonu EGR nie może dawać błędów na kompa - nie świeci check engine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusek PL Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 > ja dałem blaszkę japonkę + silikon wysokotemoeraturowy > inni dają zwykłą blaszkę a jeszcze inni blaszkę z puszki po piwe bez > silikonu > EGR nie może dawać błędów na kompa - nie świeci check engine Ja wyciąłem blaszkę z puszki po groszku konserwowym. Nie wiem czy odporna na wysoka temperaturę jest, ale jak w dzieciństwie gotowałem w niej raki, to się nie topiła Żadnych silikonów nie dawałem. Mocno dokręciłem i tyle... Dodam, że blaszka poszła miedzy EGR a uszczelkę... Ale można dać 2 uszczelkę i też winno być ok. Koszt uszczelki 4 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 > Ja wyciąłem blaszkę z puszki po groszku konserwowym. Nie wiem czy > odporna na wysoka temperaturę jest, ale jak w dzieciństwie > gotowałem w niej raki, to się nie topiła Żadnych silikonów nie > dawałem. Mocno dokręciłem i tyle... Dodam, że blaszka poszła > miedzy EGR a uszczelkę... Ale można dać 2 uszczelkę i też winno > być ok. Koszt uszczelki 4 zł. u mnie też by starczyła sama blaszka, ale musiałem wycinać 3 dziurę na grzybek - EGR u mnie nie jest płaski od spodu - stąd dałem dla pewności silikon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusek PL Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 > u mnie też by starczyła sama blaszka, ale musiałem wycinać 3 dziurę > na grzybek - EGR u mnie nie jest płaski od spodu - stąd dałem > dla pewności silikon Zawsze można spiłować grzybek i oszczędzić na siliconie..hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 > Zawsze można spiłować grzybek i oszczędzić na siliconie..hehe No co TY - EGR ma być nadal sprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabel283 Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 > jeżeli nie znasz ogólnie przyjętego wzoru > to możesz zmierzyć miarką > a poważnie, to skorzystaj np. z tego: > http://www.miata.net/garage/tirecalc.html > obwód to "circumf", tylko zmień jednostki na "metric" > pozdr. > Azja no i policzyłem i wyszło tak jak pisałem 124.9km/h i nikt mi nie powie ze to nie możliwe skrzynia f16 cr drugi bieg i gumy 185/60 r14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 28 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 > no i policzyłem i wyszło tak jak pisałem 124.9km/h i nikt mi nie > powie ze to nie możliwe > skrzynia f16 cr drugi bieg i gumy 185/60 r14 to szukaj błędu w obliczeniach jakie przełożenie główne przyjąłeś ? bo nawet przy pg=3,55 na II biegu (przełożenie 2.16 dla CR) osiągniesz (przy 6500 obr, czyli praktycznie nie osiągniesz - odcięcie ) siakieś 94 km/h obwód w Twoim przypadku = ~1815 mm = 0,001815 km btw: skrzynia CR pod tym względem wypada gorzej od WR to chiba oczywiste, patrząc na przełożenia... pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekp Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 Witam ! Czy mogą szanowni koledzy wypowiedzieć się jednoznacznie - jakie efekty przyniosło zablokowanie EGR-a jeżeli chodzi o wyokość spalania, oraz moc silnika - w moim przypadku EGR pracuje poprawnie (posiadam wersję 2 z el. ster.) - po zdjęciu głowica zaworu swobodnie się porusza - tak więc zastanawiam się czy coś to zmieni w moim przypadku, gdybym go chciał zaślepić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 29 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > Witam ! > Czy mogą szanowni koledzy wypowiedzieć się jednoznacznie - jakie > efekty przyniosło zablokowanie EGR-a jeżeli chodzi o wyokość > spalania, oraz moc silnika u mnie: 1/ moc bez wyraźnych zmian 2/ silnik jakby kulturalniej pracuje 3/ spalanie 1 l/100 km mniej (3 ost. tankowania) (ale to pewnie z powodu ustąpienia zimy ) objawów negatywnych brak pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > Witam ! > Czy mogą szanowni koledzy wypowiedzieć się jednoznacznie - jakie > efekty przyniosło zablokowanie EGR-a jeżeli chodzi o wyokość > spalania, oraz moc silnika - w moim przypadku EGR pracuje > poprawnie (posiadam wersję 2 z el. ster.) - po zdjęciu głowica > zaworu swobodnie się porusza - tak więc zastanawiam się czy coś > to zmieni w moim przypadku, gdybym go chciał zaślepić. U mnie hcyba spalanie wzrosło, ale to może i też dlatego ze termostat mam niedomagający. Co do mocy, to auto ją odzyskało, bo od pewnego czasu był przymulony. Jak jest OK, to ja bym nie zaślepiał ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusek PL Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 U mnie był ok a zaślepiłem. Na zimne lepiej podmuchać czasem. Nie wiadomo jak długo pożyje taki EGR. A lepiej blaszkę wkręcić niż się przekręcić wydając 500 na nówkę zaworek. A tak w ogóle to jak dla mnie jest to wymysł Greenpeace! Olewać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniu Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > a jest > fogle o wszelkich opelkach... > pozdr. > Azja Ja mam w swojej asterce silniczek Z16XE. Masz coś o moim EGR-erze? Jeśli masz ro zapodaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 29 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > Ja mam w swojej asterce silniczek Z16XE. > Masz coś o moim EGR-erze? > Jeśli masz ro zapodaj. najwcześniej w przyszłą środę dopiero... chyba, że jakiś inny uczynny posiadacz EPC wcześniej... pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniu Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > najwcześniej w przyszłą środę dopiero... > chyba, że jakiś inny uczynny posiadacz EPC > wcześniej... > pozdr. > Azja Będę oczekiwał na odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafantek Napisano 3 Maja 2005 Udostępnij Napisano 3 Maja 2005 Ja własnie zaślepiłem - zysk to rowna praca na wolnych obrotach, silnik nie faluje, nie schodzi z obrotów, nie trzesie sie, nie wypadaja zapłony - jednym słowem jest tak jak powinno byc. A no i nie gasnie na gazie mi przy wysprzeglaniu co wczesniej robil (wiadomo kłopoty z wolnymi obrotami). Co do spalania nie wiem, pojezdze to zobacze, za wczesnie na to jeszcze. Co do przyspieszenia, to nie odczułem właściwie żadnej róznicy. Ale, mnie swieci sie lampka check engine, poniewaz EGR jest padniety. Wiec i tak nalezy mu sie wymiana, a moze miec to wpływ na osiagi silnika. Co do zaślepiania, jesli lampka sie juz zapalila, to zaslepienie EGR nie spowoduje jej zgasniecia - trzeba wyczyscic/wymienic i dopiero zaslepic. Jesli jeszcze sie nie zapalila to zaslepiac czym prędzej A i zaslepienie nie spowoduje zapalenia sie lampki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > Będę oczekiwał na odpowiedź. > Pozdrawiam jak obiecałem... EGR montowany w Z16XE, ale również w Z14XE, X16SZR oraz w Z16CNG (a cio to?) dotyczy Astry G pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Maja 2005 Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > oraz w Z16CNG (a cio to?) 1,6 zasilany gazem ziemnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > 1,6 zasilany gazem ziemnym poważnie? pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Maja 2005 Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > poważnie? Powaga - CNG to gaz ziemny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniu Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > jak obiecałem... > EGR montowany w Z16XE, ale również w Z14XE, X16SZR > oraz w Z16CNG (a cio to?) > dotyczy Astry G > pozdr. > Azja Dzięki serdeczne, to powinno pomóc w zaślepieniu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > Dzięki serdeczne, to powinno pomóc w zaślepieniu. > Pozdrawiam pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzix Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > pozdr. > Azja Azja - Ty to jesteś jakiś EGR omnibus. Weź mi powiedz więc gdzie ja mam egr? Silnik C14SE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztof100 Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > Azja - Ty to jesteś jakiś EGR omnibus. Weź mi powiedz więc gdzie ja > mam egr? Silnik C14SE... u nas podobno nie ma EGR na szczescie. Moze ktos potwierdzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > Azja - Ty to jesteś jakiś EGR omnibus. trochę zgłębiałem temat pod kątem zaślepiania... ale zaraz omnibus > Weź mi powiedz więc gdzie ja > mam egr? Silnik C14SE... na 99% nie masz, w EPC nic nie znalazłem posiadaczy prosze o korektę pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzix Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > trochę zgłębiałem temat pod kątem zaślepiania... > ale zaraz omnibus > na 99% nie masz, w EPC nic nie znalazłem > posiadaczy prosze o korektę > pozdr. > Azja Duże dzięki. Czyli blachy nie trzeba szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztof100 Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > Duże dzięki. Czyli blachy nie trzeba szukać. mnie to sie wydaje, ze EGRy maja te silniki, ktorych oznaczenie zaczyna sie na X i Z. Pierwszy znak oznacza przeciez norme spalin. Wiec silniki typu C14SE, C16SE C14NZ itp pewnie EGRa nie mają . Być moze sie myle i to nie od tego zalezy ale who knows. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzix Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > mnie to sie wydaje, ze EGRy maja te silniki, ktorych oznaczenie > zaczyna sie na X i Z. Pierwszy znak oznacza przeciez norme > spalin. Wiec silniki typu C14SE, C16SE C14NZ itp pewnie EGRa nie > mają . Być moze sie myle i to nie od tego zalezy ale who knows. Szczerze mówiąc ja nie będę wnikał. Marzy mi się złota omega sedan i chyba będzie niedługo zamianka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > mnie to sie wydaje, ze EGRy maja te silniki, ktorych oznaczenie > zaczyna sie na X i Z. Pierwszy znak oznacza przeciez norme > spalin. Wiec silniki typu C14SE, C16SE C14NZ itp pewnie EGRa nie > mają . Być moze sie myle i to nie od tego zalezy ale who knows. rozumowanie logiczne, bo norma emisji "X" spalin jest bardziej rygorystyczna niz "C" ale tu przykłady silników "C" z EGR: C16NZ, C18NZ, C16SEL (ten ostatni w astrze G) pozdr. Azja PS. C14NZ na pewno nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > mnie to sie wydaje, ze EGRy maja te silniki, ktorych oznaczenie > zaczyna sie na X i Z. Pierwszy znak oznacza przeciez norme > spalin. Wiec silniki typu C14SE, C16SE C14NZ itp pewnie EGRa nie > mają . Być moze sie myle i to nie od tego zalezy ale who knows. wiec co z C16NZ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztof100 Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > rozumowanie logiczne, bo norma emisji "X" spalin jest > bardziej rygorystyczna niz "C" > ale tu przykłady silników "C" z EGR: > C16NZ, C18NZ, C16SEL (ten ostatni w astrze G) > pozdr. > Azja > PS. C14NZ na pewno nie ma C16NZ ma a C14NZ nie ma, cos mi tu nie pasi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > C16NZ ma a C14NZ nie ma, cos mi tu nie pasi zapytaj Adama ale to fakt pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wwwwwwww Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 . Jesli jeszcze sie nie zapalila to zaslepiac > czym prędzej > A i zaslepienie nie spowoduje zapalenia sie lampki. Dzisiaj zrobiłem test , zaslepiłem EGR i po ok 4km zaświeciła sie kontrolka silnika i juz nie zgasła . Po wyciągnieciu zaslepki kontrolka sie juz nie zapala . EGR mam jednak sprawny... Pozdrawiam Maciek. Astra G X14XE, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zanzizanzi Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 Cześć, To może w końcu ktoś odpowie ostatecznie czy w C14SE jest czy nie ma EGR ? DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzik8520 Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 czy moze ktoś zucic jakies zdjecia z zaslepiania w C16NZ???? oraz jak ma wygladać zaślepka w C16NZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eRd Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 mam C16NZ i mi mechanik zaslepial ale mysle ze trzeba zakryc poprostu blaszka cala powierzchnie otworu i obrzeze,dociac tak zeby nie bylo widac od zewnatrz,EGR w tym silniku sterowany jest podcisnieniem,u mnie przepuszcza lewe powietrze i zostal zaslepiony,jakiejs roznicy wielkiej nie odczulem ale nie wnikam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzik8520 Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 a miałeś jakies klopoty z praca silnika przed zaslepieniem??? bo mi faluja obrotki na jalowym biegu i czasem mam utraty mocy podczas przyspieszania,wciskam pedał i przez 2-3 sekundy jakby wcale nie ciagnie. i podpowiedzieli mi ze warto zaslepic bo moze to EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stacho Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > a miałeś jakies klopoty z praca silnika przed zaslepieniem??? bo mi > faluja obrotki na jalowym biegu i czasem mam utraty mocy podczas > przyspieszania,wciskam pedał i przez 2-3 sekundy jakby wcale nie > ciagnie. i podpowiedzieli mi ze warto zaslepic bo moze to EGR. ehm i ja mam cos takiego :/ 1-2 sec jak mu wcisne po piz*** to czasami mi tak stopuje :/ ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 6 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2005 > czy moze ktoś zucic jakies zdjecia z zaslepiania w C16NZ???? oraz jak > ma wygladać zaślepka w C16NZ. kolego, w 1 poście tego wątku masz takie ładne obrazki widać dokładnie kształt blaszki, jaka będziesz potrzebował masz tam nawet numer katalogowy gotowej zaślepki GM... gdyby nie chciało Ci się wycinać odkręcasz dwie śruby, bodaj 13, pdkładasz blaszkę ewentualnie silikon odporny na temperaturę i skręcasz z powrotem pozdr. Azja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzik8520 Napisano 6 Maja 2005 Udostępnij Napisano 6 Maja 2005 No niby tylko 2 srubki, ale chyba trzeba rozebrac wszystko w kolo bo podejscie tam jest raczej masakryczne:) No chyba ze ktos ma bardzo małe dłonie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stacho Napisano 6 Maja 2005 Udostępnij Napisano 6 Maja 2005 Czy w C20NE byly te EGR'y ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.