Skocz do zawartości

Przegląd rejestracyjny (długie)


iksiu

Rekomendowane odpowiedzi

...i wczoraj mój trup został dopuszczony do ruchu na kolejny rok, ale takich tekstów to jak żyję jeszcze nie słyszałem zlosnik.gif

Podjeżdżam na badanie autem tylko z przednimi fotelami, bez kanapy, pasów bezp. z tyłu itd. no ale diagnosta nic. Patrzy do środka i mówi "kierownica bez homologacji" na co ja... trochę zdziwiony, że jak, że o co chodzi, normalna Abarth do kupienia w ASO Fiata, można z taką samochód zamówić, koleś dziwnie na mnie patrzy, ja do niego, że przecież jak ma wybite na ramieniu że jest dopuszczona do ruchu na drogach europejskich, a Polska przecież nie leży w Afryce to o co mu chodzi, odpuścił zlosnik.gif Otwieram maskę, koleś patrzy... patrzy... patrzy... nadziwić się nie umie, pyta czy to 1.1 zlosnik2.gif, na co ja się pytam czy wygląda na VR6 rotfl.gif. Next, popatrzył na lampy... nic nie powiedział... ale teraz najlepsze: dowiedziałem się ze mam ZA DUŹE KOŁA i Cinquecento nie może na takich jeździć bo nie ma homologacji rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif no i dlatego też, że opony są za niskie i za szerokie zlosnik.gif Na co ja ładnie patrzę, a z diagnostyki zjeżdża BMW E-30 na 16", i się pytam czy jego zdaniem w tamtym aucie były homologawane 16", kolo, że nie wie zlosnik.gifzlosnik.gif no to ja, że w CC były 14" i niech da spokój zlosnik.gif samochodzik potem zaliczył ścieżkę zdrowia, wszystko ok więc zapłaciłem grzecznie 95 pln i pojechałem do domu.

Pozdro wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...i wczoraj mój trup został dopuszczony do ruchu na kolejny rok, ale

> takich tekstów to jak żyję jeszcze nie słyszałem

> Podjeżdżam na badanie autem tylko z przednimi fotelami, bez kanapy,

> pasów bezp. z tyłu itd. no ale diagnosta nic. Patrzy do środka i

> mówi "kierownica bez homologacji" na co ja... trochę zdziwiony,

> że jak, że o co chodzi, normalna Abarth do kupienia w ASO Fiata,

> można z taką samochód zamówić, koleś dziwnie na mnie patrzy, ja

> do niego, że przecież jak ma wybite na ramieniu że jest

> dopuszczona do ruchu na drogach europejskich, a Polska przecież

> nie leży w Afryce to o co mu chodzi, odpuścił Otwieram maskę,

> koleś patrzy... patrzy... patrzy... nadziwić się nie umie, pyta

> czy to 1.1 , na co ja się pytam czy wygląda na VR6 . Next,

> popatrzył na lampy... nic nie powiedział... ale teraz najlepsze:

> dowiedziałem się ze mam ZA DUŹE KOŁA i Cinquecento nie może na

> takich jeździć bo nie ma homologacji no i dlatego też, że

> opony są za niskie i za szerokie Na co ja ładnie patrzę, a z

> diagnostyki zjeżdża BMW E-30 na 16", i się pytam czy jego

> zdaniem w tamtym aucie były homologawane 16", kolo, że nie wie

> no to ja, że w CC były 14" i niech da spokój samochodzik potem

> zaliczył ścieżkę zdrowia, wszystko ok więc zapłaciłem grzecznie

> 95 pln i pojechałem do domu.

> Pozdro

Buahahahahahaha ale tumany w tym kraju chodzą. Tylko tak z drugiej strony to raczej płakać a nie śmiać sie należy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Buahahahahahaha ale tumany w tym kraju chodzą. Tylko tak z drugiej

> strony to raczej płakać a nie śmiać sie należy....

Spoko... w którymś momencie koleś mi powiedział że na wszystkie przeróbki trzeba mieć zgodę ministra transportu zlosnik2.gifzlosnik2.gifzlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spoko... w którymś momencie koleś mi powiedział że na wszystkie

> przeróbki trzeba mieć zgodę ministra transportu

buuuahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha qwa normalnie śmiechem bym go zabił hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...i wczoraj mój trup został dopuszczony do ruchu na kolejny rok, ale

> takich tekstów to jak żyję jeszcze nie słyszałem

> Podjeżdżam na badanie autem tylko z przednimi fotelami, bez kanapy,

> pasów bezp. z tyłu itd. no ale diagnosta nic. Patrzy do środka i

> mówi "kierownica bez homologacji" na co ja... trochę zdziwiony,

> że jak, że o co chodzi, normalna Abarth do kupienia w ASO Fiata,

> można z taką samochód zamówić, koleś dziwnie na mnie patrzy, ja

> do niego, że przecież jak ma wybite na ramieniu że jest

> dopuszczona do ruchu na drogach europejskich, a Polska przecież

> nie leży w Afryce to o co mu chodzi, odpuścił Otwieram maskę,

> koleś patrzy... patrzy... patrzy... nadziwić się nie umie, pyta

> czy to 1.1 , na co ja się pytam czy wygląda na VR6 . Next,

> popatrzył na lampy... nic nie powiedział... ale teraz najlepsze:

> dowiedziałem się ze mam ZA DUŹE KOŁA i Cinquecento nie może na

> takich jeździć bo nie ma homologacji no i dlatego też, że

> opony są za niskie i za szerokie Na co ja ładnie patrzę, a z

> diagnostyki zjeżdża BMW E-30 na 16", i się pytam czy jego

> zdaniem w tamtym aucie były homologawane 16", kolo, że nie wie

> no to ja, że w CC były 14" i niech da spokój samochodzik potem

> zaliczył ścieżkę zdrowia, wszystko ok więc zapłaciłem grzecznie

> 95 pln i pojechałem do domu.

> Pozdro

dobre-dlatego ja nie jeżdże na przeglądy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spoko... w którymś momencie koleś mi powiedział że na wszystkie

> przeróbki trzeba mieć zgodę ministra transportu

Ja mam z Jasnej Góry zgode na turbo - i na przekraczanie norm spalin - wystarczy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak bylem swoim na przegladzie (nie mam zbytnio przerobek), no moze poza wydechem (brak kata, koncowy glosny ulter) to gosc tylko odpalil przegazowal 2 razy (jak kazdy mechanik), pokiwal glowa i zajal sie hamulcami biglaugh.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gif potem bylo juz miodzio 893goodvibes.gif893goodvibes.gif

-------------------------

Red Cinquecento Sporting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie wczoraj przesympatyczny Pan z drogowki uswiadomil ze rowny miesiac temu 'wyszlo' badenie techniczne mojego pojazdu frown.gif

Dobrze ze zakonczylo sie na mandacie 'za przechodzenie na czerwonym swietle' i 'pokryciu kosztow' dobrej kolacji :D

Dzis musze sie udac do diagnosty... nie powinno byc problemow

Chyba ze zastosuje metode 'eksternistyczna'

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dopuszczona do ruchu na drogach europejskich, a Polska przecież

> nie leży w Afryce to o co mu chodzi, odpuścił

Podobnie miał kumpel z tym, że to było kilka lat temu jak sprowadził Golfa z xenonkami, a gość do niego...

- Paaanie. Na takich światłach się nie jeździ w Europie!

Na co kumpel:

- A Niemcy to niby w murzynlandii?

...jak ja kocham przeglądy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...i wczoraj mój trup został dopuszczony do ruchu na kolejny rok, ale

> takich tekstów to jak żyję jeszcze nie słyszałem

> Podjeżdżam na badanie autem tylko z przednimi fotelami, bez kanapy,

> pasów bezp. z tyłu itd. no ale diagnosta nic. Patrzy do środka i

> mówi "kierownica bez homologacji" na co ja... trochę zdziwiony,

> że jak, że o co chodzi, normalna Abarth do kupienia w ASO Fiata,

> można z taką samochód zamówić, koleś dziwnie na mnie patrzy, ja

> do niego, że przecież jak ma wybite na ramieniu że jest

> dopuszczona do ruchu na drogach europejskich, a Polska przecież

> nie leży w Afryce to o co mu chodzi, odpuścił Otwieram maskę,

> koleś patrzy... patrzy... patrzy... nadziwić się nie umie, pyta

> czy to 1.1 , na co ja się pytam czy wygląda na VR6 . Next,

> popatrzył na lampy... nic nie powiedział... ale teraz najlepsze:

> dowiedziałem się ze mam ZA DUŹE KOŁA i Cinquecento nie może na

> takich jeździć bo nie ma homologacji no i dlatego też, że

> opony są za niskie i za szerokie Na co ja ładnie patrzę, a z

> diagnostyki zjeżdża BMW E-30 na 16", i się pytam czy jego

> zdaniem w tamtym aucie były homologawane 16", kolo, że nie wie

> no to ja, że w CC były 14" i niech da spokój samochodzik potem

> zaliczył ścieżkę zdrowia, wszystko ok więc zapłaciłem grzecznie

> 95 pln i pojechałem do domu.

> Pozdro

....wiesz...Unia rUlE`z zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif....teraz na gupim wentylq niklowanym bedziesz musial mniec TUV gepruf zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif lub inne ISO wybite...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...i wczoraj mój trup został dopuszczony do ruchu na kolejny rok, ale

> takich tekstów to jak żyję jeszcze nie słyszałem

> Podjeżdżam na badanie autem tylko z przednimi fotelami, bez kanapy,

> pasów bezp. z tyłu itd. no ale diagnosta nic. Patrzy do środka i

> mówi "kierownica bez homologacji" na co ja... trochę zdziwiony,

> że jak, że o co chodzi, normalna Abarth do kupienia w ASO Fiata,

> można z taką samochód zamówić, koleś dziwnie na mnie patrzy, ja

> do niego, że przecież jak ma wybite na ramieniu że jest

> dopuszczona do ruchu na drogach europejskich, a Polska przecież

> nie leży w Afryce to o co mu chodzi, odpuścił Otwieram maskę,

> koleś patrzy... patrzy... patrzy... nadziwić się nie umie, pyta

> czy to 1.1 , na co ja się pytam czy wygląda na VR6 . Next,

> popatrzył na lampy... nic nie powiedział... ale teraz najlepsze:

> dowiedziałem się ze mam ZA DUŹE KOŁA i Cinquecento nie może na

> takich jeździć bo nie ma homologacji no i dlatego też, że

> opony są za niskie i za szerokie Na co ja ładnie patrzę, a z

> diagnostyki zjeżdża BMW E-30 na 16", i się pytam czy jego

> zdaniem w tamtym aucie były homologawane 16", kolo, że nie wie

> no to ja, że w CC były 14" i niech da spokój samochodzik potem

> zaliczył ścieżkę zdrowia, wszystko ok więc zapłaciłem grzecznie

> 95 pln i pojechałem do domu.

> Pozdro

Ja bylem dzisaij na Badaniu Technicznym w ASO :D

Koles nie nie sprawdzil po za nr silnika i karoserji oraz wytrzepaniu autka na trzepakach ;P

Podbil przeglad na 2 latka :D

I sysko ok. Wiec napewno z nim by sie dalo bez problemu dogadac ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...i wczoraj mój trup został dopuszczony do ruchu na kolejny rok, ale

> takich tekstów to jak żyję jeszcze nie słyszałem

> Podjeżdżam na badanie autem tylko z przednimi fotelami, bez kanapy,

> pasów bezp. z tyłu itd. no ale diagnosta nic. Patrzy do środka i

> mówi "kierownica bez homologacji" na co ja... trochę zdziwiony,

> że jak, że o co chodzi, normalna Abarth do kupienia w ASO Fiata,

> można z taką samochód zamówić, koleś dziwnie na mnie patrzy, ja

> do niego, że przecież jak ma wybite na ramieniu że jest

> dopuszczona do ruchu na drogach europejskich, a Polska przecież

> nie leży w Afryce to o co mu chodzi, odpuścił Otwieram maskę,

> koleś patrzy... patrzy... patrzy... nadziwić się nie umie, pyta

> czy to 1.1 , na co ja się pytam czy wygląda na VR6 . Next,

> popatrzył na lampy... nic nie powiedział... ale teraz najlepsze:

> dowiedziałem się ze mam ZA DUŹE KOŁA i Cinquecento nie może na

> takich jeździć bo nie ma homologacji no i dlatego też, że

> opony są za niskie i za szerokie Na co ja ładnie patrzę, a z

> diagnostyki zjeżdża BMW E-30 na 16", i się pytam czy jego

> zdaniem w tamtym aucie były homologawane 16", kolo, że nie wie

> no to ja, że w CC były 14" i niech da spokój samochodzik potem

> zaliczył ścieżkę zdrowia, wszystko ok więc zapłaciłem grzecznie

> 95 pln i pojechałem do domu.

> Pozdro

a powinienes 94 zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.